Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/31/17 in all areas

  1. Oficial nu exista si nici nu cred ca o sa gasesti (cand o sa fie dovezi o sa apara si scandalul) Asa s-a intamplat si cu grupul VAG si softul lor ce manipula masina sa fie Euro 5-6 doar in teste. (daca cineva ar fii zis de treaba asta cu un an inainte, cu siguranta ca cineva ca si tine ar fii avut aceasi intrebare ''Ceva dovezi?'' si automat nu era privit cu incredere) Pana la urma fiecare face ce vrea , parte tare e ca nu prea poate nimeni sa conteste ce am zis (are nevoie de devozi pentru asta) La fel putem sa spunem si de vestita distributie ... bah a fost intentionat proiectata sa cedeze sau aia au fost chiar incompetenti ? ... avand in vedere ca BMW nu produce motoare de ieri , eu zic ca se exclude din start incompetenta si ramane doar ''buna'' intentie.
    3 points
  2. Masini compatibile: F07 ab 03/2013 - 07/2014 F10, F11 ab 09/2010 - 04/2011 ab 12/2011 - 07/2014 F20, F21 ab 09/2011 - 07/2014 F22 ab 11/2013 - 07/2014 F25 ab 11/2010 - 04/2014 F30, F31 ab 02/2012 - 03/2014 F32 ab 11/2013 - 03/2014 F34 ab 03/2013 - 03/2014 Road Map Europe MOVE 2018-1.rar
    2 points
  3. Sunt saloane specializate, atat pentru detailing cat si pentru masaj.
    2 points
  4. Fotografiile din primul post sunt fotografiile din anuntul de vanzare al samsarului din galati? Ti-ai luat teapa? Intreb pentru ca multe anunturi cu masini din galati folosesc acelasi fotograf/locatie Exemple: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-pachet-sport-m-navigatie-mare-piele-ID9cuxJ.html https://www.olx.ro/oferta/bmw-x-trapa-bixenon-camere-360-ID9pOVP.html https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-bmw-530-xD-2012-ID9q5R9.html Si exemplele pot continua. De ce o vinzi atat de repede? Km multi?? Ai aflat chestii despre masina/teapa? Prea mare coincidenta sa o vinzi atat de repede, mai ales aici. Sau te ocupi de “easy money”, a.k.a. samsar? Ai mai folosit si aceleasi fotografii... vezi ca mai sunt alte zeci de anunturi cu aceeasi locatie/ acelasi format profesional si lumea intra la banuieli, dar hey, prosti se gasesc peste tot... good luck!
    2 points
  5. Salutare. Desi poate cativa dintre voi ati urmarit deja topicul cu comparatia dintre "525d vs. 528i", mai departe in cadrul acestui topic voi incerca sa-mi prezint intr-un mod mai detaliat noua achizitie, iar in timp acest topic sa reprezinte si un timeline in ceea ce priveste masina. Asa cum reiese si din titlu, este vorba despre un F10, 525d cu xDrive, fabricata in 02.12.2011. Am cumparat-o din Germania, dintr-un autohaus de langa granita cu Luxemburg. Masina a avut un singur proprietar si provine din Luxemburg, de unde si titlul topicului. Asa cum stiti, este varianta cu motorul de 2litri si 218CP. Cand am cumparat-o avea la bord, 129.070Km, iar in prezent si dupa drumul de intoarcere spre casa de ~1500Km are 130.700Km. Mai jos puteti vedea dotarile si cateva poze ce-am reusit sa le fac astazi. LE. Din pacate nu pot incarca mai multe poze de pe mediafire unde am cont. Daca stiti alt file hosting care merge aici, let me know. VIN WBAXA11090DX07216 Production Date 2011-12-02 Central Mileage 121,727 km Type code XA11 Type 525D XDRIVE (EUR) Series F10 (5 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N47T Displacement 2.00 cm3 Power 160kw / 218hp Drive ALLR Transmission Automatic Colour IMPERIALBLAU BRILLANTEFFEKT METALLI (A89) Upholstery LEDER DAKOTADF VENETOBEIGE (LCDF) Options S1CAA SELECTION OF COP RELEVANT VEHICLES S1CBA CO2 PACKAGE S223A ELECTRONIC DAMPER CONTROL (EDC) S230A EXTRA PACKAGE, EU-SPECIFIC S248A STEERING WHEEL HEATER S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL S258A TIRE WITH RUN-FLAT FUNCTIONALITY S2K2A BMW LA WHEEL, V SPOKE 328 S2PAA WHEEL BOLT RETAINER S302A ALARM SYSTEM S320A DELETED, MODEL LETTERING S322A COMFORT ACCESS S3AGA REVERSING CAMERA S403A GLASS ROOF, ELECTRICAL S415A SUN-BLIND, REAR S416A ROLLER SUN VIZOR, REAR LATERAL S423A FLOOR MATS, VELOURS S430A INTERIOROUTSIDE MIRROR WITH AUTO DIP S431A INTERIOR MIRROR WITH AUTOMATIC-DIP S441A SMOKER PACKAGE S456A COMFORT SEAT WITH MEMORY S465A THROUGH-LOADING SYSTEM S488A LUMBAR SUPPORT, DRIVER AND PASSENGER S494A SEAT HEATING DRIVERPASSENGER S4BNA FINE-WOOD TRIM ASH GRAIN S4URA AMBIENT INTERIOR LIGHTING S502A HEADLIGHT CLEANING SYSTEM S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) S522A XENON LIGHT S524A ADAPTIVE HEADLIGHTS S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING S536A AUXILIARY HEATING S5ACA HIGH-BEAM ASSISTANT S5ADA LANE DEPARTURE WARNING S5DFA ACTIVE CRUISE CONTROLSTOPGO FUNCTION S609A NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL S610A HEAD-UP DISPLAY S620A VOICE CONTROL S644A PREPARATION F MOBILE PHONE W BLUETOOTH S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL DSP S698A AREA-CODE 2 FOR DVD S6AAA BMW TELESERVICES S6ABA CONTROL FOR TELESERVICES S6FLA USBAUDIO INTERFACE S6VCA CONTROL FOR COMBOX S6WAA INSTRUMENT CLUSTER, EXPANDED EQUIPMENT S6WAA INSTRUMENT CLUSTER, EXPANDED EQUIPMENT S854A LANGUAGE VERSION FRENCH S877A DELETE CROSS-PATTERN OPERATION S881A ON-BOARD VEHICLE LITERATURE FRENCH S8KAA DUMMY-SALAPA OELWARTUNGSINT. 30.000KM24MONATE S8S3A AUTOMATIC LOCKING WHEN DRIVING OFF AUTOM. S8SCA TELEMATICS ACCESS REQUEST,COUNTRY-SPEC. S8TFA ACTIVE PEDESTRIAN PROTECTION S8THA ROAD SIGN DETECTION SPEED LIMIT INFO S8TNA DAYTIME RUN.LIGHTS ADJUS.VIA LIGHT MENU S8V1A LABEL HINWEISSCHILD NCAP Standard Equipment S1CCA AUTO STARTSTOP FUNCTION S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION S205A AUTOMATIC TRANSMISSION S4U2A ECO PRO S548A KILOMETER-CALIBRATED
    1 point
  6. A venit momentul sa ne prezentam: BMW F11 525xd 2013 E91 a fost inlocuit de un frate mai mare, din toate punctele de vedere. Mi-a luat cateva luni pana m-am decis ce sa iau in locul lui - decizia nu a fost usoara, intrucat trebuia sa impac si capra si varza - sa imi placa sa o conduc, dar sa fie suficient de spatioasa si comfortabila pentru drumuri lungi, pt o familie de 4. Nu imi plac SUV-urile, si prefer Touring vs Sedan (din motive de spatiu interior). Desi mult timp am cochetat cu F31 (325d sau 328i sau 330d), pana la urma am ales F11 525xd automat - mai spatios si confortabil, si similar la pret cu 325d, dar cu mult mai multe dotari. 328i era prea scump la achizitie (10-15% peste 525xd, la aceleasi dotari), 330d era prea scump la intretinere (mai ales ca impozitul de 500 euro anual nu il pot digera deloc). Gasisem un 330d foarte interesant, cu dotari (acc, adaptive M suspension, scaune sport piele, automat, etc) si km similari la acelasi pret - dar tinand cont ca merg destul de mult in oras, am ales pana la urma motorul de 2l. Detalii - F11 525 xdrive, martie 2013, in jur de 165k km, de la un dealer BMW din zona Stuttgart, cu istoric complet de service, cu 0 incidente de trafic (unfallfrei), mici defecte vizuale (cateva puncte de vopsea atinsa, o janta zgariata, etc). Masina urmeaza sa vina la sfarsitul acestei saptamani, pe platforma. Dupa ce ajunge, o sa incerc sa pun si niscaiva poze; pentru moment am pus pozele generice. Dintre dotari, am cautat sa aiba: EDC (suspensie adaptiva), ACC (pilot automat adaptiv), navigatie profesionala, scaune comfort, cutie automata, tractiune integrala, macar sonorizare HiFI. Cam intr-o saptamana am gasit una care sa imi placa; bonus au venit si alte dotari interesante - detaliile mai jos. As fi dorit sa aiba si Comfort Access, e primul pe lista de retrofit 223 Dynamic Damper Control 5DF Active Cruise Control with Stop&go Function 456 Comfort Seats Electric. Adjustable with Memory 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating Driver and Passenger 255 Sports Leather Steering Wheel 676 Hifi Loudspeaker System 7A2 Innovation Package 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 5AC Automatic Highbeam Control 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 5AG Lane Change Warning 8TN Daytime Driving Lights Selectable B 610 Head Up Display 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 6NF Telephone USB audio interface 6NL Connect. Bluetooth A.usb Devices In 6NR Mobile Application Preparation 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System – BMW Professional Multimedia 3AG Reversing Camera 508 Park Distance Control (PDC), Front and rear 402 Panorama Glass Roof 761 Individual Sun Protection Glazing 3AT Roof Rails Aluminium Satinated 3MB Individual Exterior line Aluminum Satinated 430 Interior And Exterior Mirror Package 431 Rear-view mirror, automatically dimming 316 Automatic Tailgate Operation 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows 418 Luggage Compartment Package 4CE Fine-wood Trim Fineline Anthracite 5AL Active Protection for Passengers 575 Additional 12v Power Socket 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 258 Runflat Tyres 302 Alarm System
    1 point
  7. BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM WEST 2018-1 3xUSB/DVD - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topical GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)
    1 point
  8. Am reusit s-o inmatriculez, apoi a doua zi am plecat cu ea pe niste dealuri cu drumuri desfundate la vreo 150km de Chisinau (cu job-ul). Nu credeam sa ajung sa fac off-road cu masina asta, dar nevoia te impinge la multe. Chestia e ca mi-am schimbat in bine parerea despre X1 si am constatat ca nu e o masina exclusiv de asfalt. Sigur, fara noile pneuri de iarna, cu care am avut inspiratia sa ma echipez exact inainte de plecare, as fi ramas in noroi pana la gat si as fi fost scos cu caii din glod. Azi am avut programarea la verificare tehnica la BMW Filaret. M-am straduit sa scot tona de noroi blocata pe sub masina si am ajuns la timp la service. Eram foarte curios daca vor accepta garantia suplimentara de 2 ani cu care mi-a fost livrata masina - si da, au acceptat-o. In rest mi-au zis ca arata impecabil si ca n-au gasit nici un cusur. Articutalii, amortizoare, toate ok. Lonjeroane neatinse, fara scurgeri suspecte de ulei in scut sau la cutie, injectoare care se deschid/inchid asa cum trebuie, reviziile trecute in cheie, etc. L-am intrebat de distributie si mi-a zis ca nu se aude absolut nimic suspect la motor si ca atunci cand o sa dea semne voi sesiza. Nu stiu ce sa zic...la ce citesc pe aici ma ia durerea de cap cu motoarele N47. Neamtul mi-a zis ca la cele 25D fabricate incepand cu 2014 nu prea au mai fost probleme. Romanul mi-a zis ca daca fac revizia la 10k-12k n-o sa am probleme. Mi se pare exagerat sa fac revizia de 3 ori pe an. C'mon, ce masina mai e si asta?! Mi-au recomandat sa schimb cureaua de accesorii si fulia (2300 lei, wow!). Le voi schimba la urmatoarea revizie (si pe care o voi face la fiecare 20k km). In rest intentionez sa scot din cotiera prostia aia de suport inutil de telefon. Am gasit niste tutoriale pe net si o sa ma apuc de lucru cand o sa am timp.
    1 point
  9. Salut, dupa ce v-am urmarit o perioada lunga de timp a venit momentul sa prezint si eu masinuta,dupa un Volkswagen Jetta 1.2 TSI(inca in familie) , F10 530, CLA 220CDI a sosit momentul pentru ceva nou ,o buna perioada am cautat F10 530 dar m-am pricopsit cu acest F30 320d cu 184 de caluti,masina a fost achizitionata din germania la 117.000 km,actual 128.000 . Modificari facute pana in prezent. -Folii -Placute frana spate ATE (pe fata erau noi discurile si placutele ) Urmeaza un schimb de ulei cu toate consumambilele. Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2FM 18"light Alloy Wheels V-sp. 398/mt 2TB Sport Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres Bereifung 3AG Backup Camera 320 Model Designation, Deletion 322 Comfort Access System 4AE Armrest Front Retractable 4CE Fine-wood Trim 4DM High.trim Fin. Pearl Gloss Chrome 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 497 Centre Armrest In Rear 5AC Autom. High-beam Headlights 5DC Folding Rear-seat Headrests 5DP Park Assistant 5DU Park Assistance Package 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 575 Additional 12v Power Socket 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac 6VA Cic Control 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System Professional 688 Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 7S2 Luxury Line 7VA Driving Comfort Package 7VB Comfort Package 7VD Visibility Package 760 Individual High-gloss Satin Chrome 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation
    1 point
  10. Se poate inchide ,masina a fost vanduta.
    1 point
  11. Turare la viteza, trepidatii la pornire sunt simptome de ambreiaj. Vara asta l-am schimbat la 2 masini diferite, alte marci, si aveau amandoua exact aceleasi simptome. Ai si ambreiajul tare? Volanta se strica mai greu la astea pe benzina cu motor mai mic datoritorita cuplului mai mic. Nu ca nu ar fi posibil, dar eu nu cred ca e cazul.
    1 point
  12. Frumoasa si dotata masina! Legat de roti pt iarna, si eu urmeaza sa iau un set, cel mai probabil pe 17" - cred ca sunt mai potrivite pentru iarna, mai ales ca ai si suspensie adaptiva - am gasit pe olx la cineva din bucuresti, 500 euro setul complet cu cauciucuri de iarna, style 327 (mie imi plac).
    1 point
  13. Pernele inlocuiesc arcurile, deci sunt si perne si telescoape.
    1 point
  14. Bravo! Ma bucur pentru tine! Cand ai timp, fa o prezentare a masinii cumparate sau macar pune cateva poze pe acest topic. Pana atunci, da-mi voie sa fiu sceptic.
    1 point
  15. https://www.olx.ro/oferta/jante-bmw-pe-18-style-328-ID966Un.html#d3d18d4ff2 https://www.olx.ro/oferta/jante-anvelope-2016-bmw-f10-f01-seria-5-ID9wOQb.html#36dd270536;promoted cam asta am gasit aproape de bugetul tau, succes
    1 point
  16. Bimmer mi se pare foarte scumpi pentru niste servicii pe care le pot efectua in alte service-uri autorizate bmw si mult mai ieftin. (Oricum, multam de sugestie) Am primit oferta asta de la TIMAS. Mi se par preturi decente iar ca recenzii, fostii si actualii clienti sunt multumiti de ei.
    1 point
  17. Multumesc frumos pentru sugestii. Poate aceasta postare va fi de ajutor si altor soferi, noi posesori de bmw si necunoscatori
    1 point
  18. A mai scazut ceva pretul la ele, desi nu f mult. Nu cumva ai riscat atunci cand ai decis sa ti-o aduca altcineva pe platforma? Tu doar ai vazut-o in poze? N-ai fost deloc acolo s-o vezi si live? E putin riscant, eu n-as accepta asa ceva. Zornait de lant are? AI ascultat motorul? Bafta si sa ne tii la curent.
    1 point
  19. Ziceam doar ca s-ar putea sa fie mai ieftin un detailing decat un tratament la spate... ca sa nu se scumpim la tarate si sa ne ieftinim la faina.
    1 point
  20. Aici vorbim de ce facem fiecare, cand ai F15 poate lasi 600 lei la un detailing, nu toti privim banul asa, nu pentru ca nu avem, poate ca unele lucruri pot fi facute de catre tine, te doare spatele, te vaiti, dar esti satisfacut pentru ceea ce faci tu. Edit: sunt si oameni specializati care pozeaza masinile intr-un anume fel si fac anunturile intr-un anume fel pentru sume de bani, nu inseamna ca si trebuie sa alegi varianta asta.
    1 point
  21. Un singur lucru adaug si ma opresc, indiferent de replici: decat sa ma duc la Bimmer mai bine o fac singur sau ma duc la un service de cartier. Ca anvelope recomand Michelin Alpin 5. Am avut pe fostul E90 LCI si era lipita, nu am simtit iarna dar nici nu m-am dat zmeu. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Salut , recomand urmatoarele produse : 1. Ulei original Bmw(31 lei/L la autokarma); FIltre : Mann,Bosch,Knecht,Mahle 2. Cei mai buni producatori de anvelope sunt Michelin si Continental dar sunt si alte firme foarte bune , care ,poate chiar renteaza mai bine raport calitate/pret.(sunt multicele firme no name care sunt detinute de firmele mari producatoare, cu o calitate excelenta la un pret redus). 3. Cea mai renumita firma de placute de frana este Brembo(bineinteles si cele mai scumpe). Dar sunt multe alte firme foarte bune ca : TRW, Hella, Textar, Ferodo, Ate.(dpdv calitate/pret recomand Textar) 4. Nu le am ) 5. Teoretic cele mai titrate sunt Mol si OMV(si cele mai scumpe evident). Eu alimentez doar de la Mol(neaditivata) si nu am avut niciodata probleme. 6. Ca service recomand Bimmer Service doar daca ai pitici pe creier ca mine , si vrei sa ai tot istoricul online al masinii cu toate operatiunile efectuate. Daca nu ai piticii astia recomand orice alt service (mai ales pentru operatii minore ca revizie,schimb placute,etc), pentru ca Bimmer este cam piperat ca preturi si alt aspect, nu accepta piesele clientului.
    1 point
  23. Intamplator am ajuns in curte la Service Scream (Tezparii).....au multe masini acolo la reparat ,nu sunt chiar novici(unele dauna totala pe la motoare) si cred ca oamenii se pricep,oricum am avut o discutie amicala in care "morcovul" distributie a fost introdus( am si eu deja 150k km si revizii la intervale mari) .......idea este ca omul Service Scream (Tezparii) spune ca s-ar schimba "tehnologic" si pompa de ulei ca si aia are uzura (asa spune BMW cica) .Deci o distributie ca la carte dupa ei inseamna 3 lanturi ,patine ,pompa ulei si un reglaj la avans ... Nu va mai luati aiurea de WIN 60......poate ca are dreptate
    1 point
  24. Multumesc; kilometri: ~166.000; a costat ~20k euro, la care se vor adauga costurile de transport si inmatriculare. Multumesc! pt retrofit comfort access, am gasit un kit la urmatorul link https://www.bimmer-tech.net/shop/bmw-5-series-f10-f11-f07/convenience-retrofits/comfort-access-kit trebuie sa gasesc pe cineva care sa il monteze, probabil la primavara.
    1 point
  25. Fara alte polemici, motorul e de rahat pentru un BMW, majoritatea le cumparam la mana a 2 a, peste 200K mai dau 15K. euro ca sa ce, sa mai bage cateva mii in niste piese slabe subdimensionate, inteleg de ce sa pui un lant ca la bicicleta, te tine exact cat garantia, restul sa plateasca manopera si piese de schimb la greu. Eu am si moto pe lant, nu e in ulei, plin de praf si mizerie fara intinzatoare hidraulice, vede turatii duble decat BMW, tine pana te plictisesti de el, nu vorbesc de pinioane ca nu le am schimbat niciodata.
    1 point
  26. Si ti-ai facut cont special ca sa ne spui asta?
    1 point
  27. Da...alea fara de care un BMW e chel... :flowers:
    1 point
  28. ...is curios cati din cei care au "butoanele" la BMW le si folosesc...dar fara ele nu si-ar lua BMW de la bun inceput... La viteze peste 100km/h e normal sa se lase "cu urechi infundate" dar se poate si rabata nu e musai deschisa...sa nu mai zic ca poti sa o deschizi si partial...anyway...eu folosesc trapa altu' poate nu...fiecare isi cauta masina dupa bunul lui plac...
    1 point
  29. In Germania se merge pe autoband, in toate tarile nordice este obligatoriu curs de condus pe suprafete alunecoase. Gasesti pe google daca chiar te intereseaza subiectul. @WIN60, ma abtin, ai priceput total pe dos ceea ce am scris, nu am scris ca sa ma laud si nu stiu care dintre noi are o gandire mai de pilot, pana la urma nu eu sunt ala care ma laud cu liniute intre semafoare. Daca citeai postul meu vedeai ca nu aveam alta optiune pe masina aia in afara de ABS, nu merg cu nimic dezactivat. Si daca citeai postul de deasupra mea, vedeai de ce am pus intrebarea. Ma foarte indoiesc sa ai tu mai multe cunostinte si masini Bmw trecute prin mana decat el. Asa ca, inapoi la topicul cu distributii rupte si la datul cu parerea despre masini puse la vanzare, acolo esti expert in domeniu.
    1 point
  30. Sylk...ce spui tu acolo, meritai batut, ma bucur ca nu sa intamplat cu nimeni nimic, insa gandirea asta de "pilot"...nu stiu de unde o ai, in primul rand nu risti nici 0,00001% sa te dai tu la o parte ca vine unul tare din spate, iti faci depasirea cum trebuie si ala din spate franeaza cum trebuie. Al doilea lucru, sistemele nu functioneaza chiar daca le dezactivezi, nu stiu ce masini ai condus, dar la BMW daca ai dezactivat complet DSC-ul (daca nu stii despre ce vorbesc cauta pe forum sau google), nu te mai ajuta niciun sistem, nu te mai ajuta niciun sistem, imediat iti fuge spatele daca vrei sa faci ceva. Daca dezactivezi doar partial DSC, te mai ajuta, nu te lasa sa intrii in derapaj de tot + iti taie din acceleratie daca patineaza rotile. In primul rand nu mai merge tare in exterior cu ESP/DTC/DSC oprite,mai ales iarna.
    1 point
  31. AC-ul nu l-as fi pornit ca nu il prea suport, geamurile laterale nu prea ca ma prinde repede curentu...pt mine trapa saptamana trecuta a fost perfecta...soare...aer curat exact cat trebuie...
    1 point
  32. nu stiu daca s-a mai zis sa nu, dar o mai zic eu odata: piesele aftermarket (unele marci) sunt aceleasi cu cele originale. Va dau un exemplu nu neaparat pt bmw: filtru de aer hengst oem pentru masina X costa 100 de lei (are marca masinii stearsa de pe el si de pe ambalaj) filtru de aer hengst care contine marca masinii X pe el, costa 150 de lei, doar pentru ca are marca masinii pe el, atat aceeasi faza si la discuri si placute. Multe din piesele de masina (consumabile si subansamble) sunt produse de aceste firme "aftermarket" fireste ca acelasi filtru compatibil de aer, marca Valeo, sau alta no name, poate costa 60 de lei (sa zicem) care poate nu e la aceeasi calitate. Uitati-va de curiozitate pe o piesa cumparata de la reprezentanta sa vedeti. Cat despre vizitele la reprezentanta vs service autorizate bmw (bimmer, Service Scream (Tezparii)) am avut probleme cu ei si pe o parte si pe alta, deci cred ca tine de noroc, sau cum le vine lor mana exemplu aici
    1 point
  33. ESte minim de cultura in 2017. O tara civilizata trebuie sa stie cum sa interactioneze cu alta cultura la nivelul omului de rand. Dupa mine sunt niste ignoranti care o duc bine. Un paradox. Dar daca te gandesti cat a furat Hitler din toata Europa totul capata sens. Si imi aduc aminte de un lord englez care a spus ca englezul de rand este prost si fara imigratie Anglia ar fi in impas. Asa si Merkel a primit atatia imigranti .... poti trage tu concluzia
    1 point
  34. Sigur, iti trimit o mare m**e...nu exista pomana, dar sunt convins ca sunt oameni care pun botul si le trimit banii.
    1 point
  35. Alex, nu caut nod in papura, dar e un mare minus treaba asta cu pozele in aceeasi locatie/acelasi fotograf din perspectiva cumparatorului. Spun asta pentru ca am fost sa vad astfel de anunturi in galati si m-au lasat rece la cat de bine arata in poze si cand te duci sa o vezi/verifici le gasesti cu tot felul de defecte. Automat ca, dupa 2 anunturi de genul, timp si bani pierduti aiurea (doar din cauza fotografiilor si a cosemtizarii), te gandesti ca e din aceeasi catergorie cel care foloseste aceleasi tactici. In plus, fotografiil cosmetizate sunt facute pentru a ascunde defecte evidente. Ps: Sunt in cautare de masina, marca BMW, inca nu m-am hotarat la model.
    1 point
  36. - Nu, nu am luat nici o teapa , masina e luata personal din germania. - Pozele sunt facute de un fotograf cu un aparat profi in schimbul unei sume de 40 lei si da..majoritatea din galati fac poze la el,nu e samsar,bisnitar ,etc ..e fotograf iar la nevoie adauga si anunturile pe autovit pentru cine nu are timp,chef ,etc. - Asa repede ? (am precizat mai sus ) PS: Singurul inteligent aici esti tu din ce observ.erai putin destept dadeai un search pe google daca tot te'ai uitat prin anuturile alea vedeai ca scrie in primul rand *Anuntul este postat de revista auto online AUTO FOTO MARKET* ,dar bineinteles la tras concluzii suntem primi. https://it-it.facebo...autofotomarket/ Cine este interesat de masina are VIN la dispozitie si sunt disponibil pentru orice verificare ,cum am specificat si in anunt.
    1 point
  37. Deja? Probleme, sau de ce o dai asa repede?
    1 point
  38. 1 point
  39. Mai stii ceva in afara de faptul ca se strica turbina la M47? Turbina se strica la orice motor, mai putin la N47, din simplul fapt ca intai pica distributia. E amuzant cum incerci sa impui un punct de vedere eronat dar de fapt tu incerci sa te minti pe tine, repetand la nesfarsit ca motorul e bun daca ii schimbi distributia. In adancul gandirii tale stii ca nu e asa, de aia ai si cumparat BMW, ca sa nu umbli la distributie. Exact cum spunea Freud, daca ii repeti unei femei ca este proasta, la un moment dat, ea chiar o sa creada ca este proasta. Asa si tu, iti repeti ca N47 este bun daca ii schimbi distributia.
    1 point
  40. consuma al tau, dar nu generaliza.
    1 point
  41. Si macar de ar fi atat de usor un schimb de distributie ca la M47. Dar cand te gandesti ca iti da jos motorul si ti-l baga la loc pentru un rahat de lant, mai bine nu. Distributie la un N47 cumparat, e ca schimbul de ulei. Obligatoriu. Parerea mea. Asta daca nu vrei sa mergi cum a zis colegul mai sus, in fiecare zi cu urechea pe la motor.
    1 point
  42. M47, fara sa stau sa ma gandesc. N47, facelift, e clar mai frumos atat interior cat si exterior (doar e un upgrade), dar de cat sa stau cu gandul la distributie, mai bine nu. Deci M47. La orice ora.
    1 point
  43. Eu sunt de acord cu masinile pe baterii atata timp cat sunt puse pe baterii si avioanele cat si vapoarele..... atata timp cat adevaratii ucigasi ai climei sunt lasati liberi sa se inmulteasca nu mi se pare corect si logic sa imi bat eu capul cu panaramele alea de masini, cand lucram la autohaus toate masinile porneau intr-un fel sau alul alea pe baterii aveau balarau sub ele niciodata nu puteam sa le misc ca sa curatam gazonul, tot timpul trebuia sa impingem cu mecanicii prin toata parcarea masinile ca sa le verifice, incarce bateriile, curete la spalatorie...
    1 point
  44. Eu nici nu vreau sa mai aud de diesel m-am saturat de ele. Prefer sa platesc mai mult la pompa decat sa stau cu ea in service mereu
    1 point
  45. nu vreau sa mai mentionez cum aceleasi performante a reusit BMW sa le obtina chiar si cu motoarele diesel, pe unele nici macar 5 ani nu le-a tinut distributia. logica cumparatorului de masina noua este nu sa-l tina masina 15 ani, ci sa-l tina 5 ani, sau maxim 150 de mii, poate chiar mai putin. Apoi, grijile se muta in Europa de est. E de ajuns cativa ani de vanzari proaste pe diesel pentru ca producatorii auto sa renunte la aceste motoare. Realitatea este, si trebuie sa o acceptam, ca in dezvoltarea motoarelor pe benzina s-a investit mai mult in ultimii ani decat in diesel, acestea din urma fiind plafonate de normele de poluare.
    1 point
  46. motoarele pe benzina turbo sunt reala amenintare fata de motoarele diesel, si nu cele electrice. deja avem motoare de 1.5 si 1.6 benzina cu 160-200 de cai. Pt ce ai mai avea nevoie de diesel? In plus multe tari europene au impozite duble la diesel-urie. Sa nu mai vorbesc de puzderia de motoare de 0.9 pana in 1.2 litrii, care, cu puterii pana in 120 de cai, acopera o plaja foarte mare de utilizatori. Dieselurile vor disparea la fel de rapid pe cat au aparut, si poate peste multi ani, cu evolutii consistente in tehnologia superacumulatorilor si investitii serioase in producerea de energie eco, motoarele cu combustie vor pierde in detrimentul celor electrice.
    1 point
  47. Da, din 2018, Franta in Paris si nu mai stiu exact ce oras din Germania, vor fi interzise masinile diesel :getlost: Viitorul, vor fi cele electrice. Pacat, dar asta este adevarul. Si la noi in tara se vor pune taxe suplimentare la diesel-urile, care sunt sub euro 5, in orasele mari.
    1 point
  48. Claudiu, De vreme ce masina nu mai este in garantie (presupun din cauza depasirii anilor) de ce nu incerci la un service din afara retelei BMW-pretul este cam la jumatate. Daca totusi vrei neaparat in reteaua BMW incearca o cotatie de la Proleasing Ploiesti sau Auto Filaret - au preturi foarte bune la manopera. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    1 point
  49. inainte sa optezi pentru servicii de genul asta ar fi ideal sa intrebi pe forumurile de specialitate , unde sunt foarte multe persoane care fac in timpul liber la un nivel MUUUUUUULT peste expertgigidetailing PS : 930 ron ESTE UN PRET IMENS pentru un serviciu prestat in 8 ore , doar spalarea corecta ( prespalare cu spuma cu PH neutru / 2 bucket method / clatire / curatare jante / curatare contra-aripi / curatare anvelope ) + decontaminare cu argila si lube + stergere cu IPA dureaza 2-3 ore la o masina medie . Dupa care trebuie testata combinatia optima de pad + polish pentru defectele si duritatea lacului , detailingul este un proces minutios care nu se face in graba sau pe fuga , la o masina medie un detailing ca la carte int / exterior dureaza 2-3-4 zile in functie de problemele lacului si starea interiorului . Polishul efectiv se face in pasi , se lucreaza portiuni mici , de cele mai multe ori este nevoie de 2-3 treceri pe aceeasi suprafata pentru a ajunge la o corectie de peste 80% , aduna toate astea si o sa vezi ca in 8 ore e aproape imposibil , poate daca lucreaza 4 oameni in paralel cu 4 masini de polish sa termini in 8 ore . Dar lumea se duce la xxxneluruleazafindetailing pentru ca au sediu frumos , mare , pozitionat bine , la un detailer profesionist care lucreaza pe cont propriu si care are un spatiu inchiriat nu se duce lumea ca nu e "profi"
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.