Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/01/17 in all areas
-
Tocmai am vazut cateva articole si discutii in general ca automobilele electrice polueaza mai mult decat cele normale. https://www.dcnews.ro/ma-inile-electrice-polueaza-mai-mult-decat-cele-pe-combustibil-clasic_547387.html https://www.4tuning.ro/green-cars/savantii-contrazic-ue-masinile-electrice-polueaza-mai-mult-decat-credeti-24964.html http://www.solar-magazin.ro/green-life/international/studiu-autoturismele-electrice-polueaza-mai-mult-decat-cele-alimentate-cu-benzina-sau-motorina.html O concluzie care ma face sa cred ca motorul diesel o sa revina in forta : "Soc: dieselele mai putin poluante! Tot americanii vin si cu o concluzie menita sa dea o palma peste ochi europenilor. Motoarele hibrid si diesel sunt, de fapt, mai putin poluante decat motoarele pe benzina. Acestea de fapt emana mai putine gaze periculoase pentru sanatatea omului si contribuie mai putin la efectul de sera."3 points
-
Tinand cont ca Romania e cu cel putin 50 de ani in urma Europei de vest, cred ca generatiile noastre pot sta linistite2 points
-
Facand un calcul acuma, in timp nu stiu daca va mai fi acelasi, cresterea consumului de energie va genera si cresterea pretului ei, sunt sigur de asta, la fel a fost si in cazul benzinei si motorinei. Cat de ieftine erau inainte cand nu era puzderie de masini pe strazi? Sunt putin mai vechi imi amintesc asta Efectele negative ale masini nepoluante se va vedea in timp la fel cum sa vazut si in cazul motorului termic App, nu mie frica de evolutie, traim in era ei si chiar m-am bucurat de ea si am beneficiat de ea, insa nu tot ce e nou e si bun, nu tot ce e nou si promovat e si adevarat, exista multe lucruri negative ascunse in dedesubturile acelei promovari, un lucru bun din pucntul meu de vedere nu are nevoie de promovare, merge inainte si fara App de promovare, totul este frumos pana acapareaza clienti, dupa ce ajungi la mana lor si depinzi de ei nu cred ca va fi la fel de frumos, timpul ne-a dovedit asta si nu de putine ori... Sent from my iPhone using Tapatalk Pro2 points
-
Buna ziua, De cateva zile am urmatoarea problema la masina personala (BMW 320d e92 N47): dimineata la prima cheie masina scoate fum albastru pentru 5-10 secunde dupa care nu mai scoate deloc. Am verificat si in mers, cu motorul cald, insa atunci nu mai scoate deloc fum. Am verificat si turbina si aceasta se prezinta in paramaterii. Motorul este de tip N47 deci am filtru epaurator cu decaantor. De la ce sa poata aparea acesta problema? Masina are acum 154.000 km reali cu reviziile facute la 10.000 de km. Multumesc,1 point
-
1 point
-
nu cred ca ai inteles ce vreau sa zic. Nu am zis ca touareg=cayenne... uita-te aici cred ca baietii astia stiu mai bine despre ce vorbesc iti mai dau un exemplu: placute de frana ate pentru bmw x5 sunt pe niveluri de pret, astfel ca exista placute de frana ate pentru x5 (eg puntea spate) la 300 de lei, si mai exista si unele de 500 de lei. E doar un exemplu, dar calitatea dintre cele doua difera. Nu am zis ca o piesa de 10 lei, va fi la fel de buna ca una de 100 de lei, doar ca piesa OE este 100% identica cu cea originala, si costa cu 10%-20% mai putin, doar sa stii exact ce cauti. Daca nu esti sigur cumperi piesa originala, si nu dai gres.1 point
-
1 point
-
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3151637/Are-electric-cars-damaging-region-Maps-reveal-EVs-WORSE-environment-gas-guzzling-vehicles.html https://www.cnbc.com/2014/12/16/all-electric-cars-not-so-eco-friendly.html Si un articol mai "recent": https://www.google.co.uk/amp/s/www.vox.com/platform/amp/2016/6/13/11911798/emissions-electricity-versus-transportation1 point
-
1 point
-
Pai vezi ca eco proul ala e moartea dpf-ului. Pentru juma de litru maxim de economie, risti infundarea egr, filtru etc. Plus ca mergand cu ecopro activ, daca vrei sa fac o depasire, e lesinata masina. Eu unul nu il activez niciodata. Revizia fa-o macar la 15 mii, nu e o avere 800 de lei cat costa.1 point
-
Motoarele de Smart sunt de evitat. Chiar daca sunt ieftine, cand ajungi la probleme de motor (si asta relativ repede), mai bine duci masina la fier vechi.1 point
-
Ai si de carat chestii? Daca nu, recomand sa iti iei un smart, este mult mai practic si ff usor de parcat absolut oriunde. (este doar o idee)1 point
-
Eu iarna evit sa o mai folosesc, dar in perioadele cand este cald o deschid "rabatat" ca sa nu se incinga in masina. Periodic sterg garniturile/chederele cu servetele umede si folosesc o solutie pentru intretinere chedere (este un flacon asemanator cu cel de crema de pantofi). La mecanisme nu am umblat in sensul sa gresez ceva pe acolo, am considerat ca nu este nevoie, au suficienta unsoare din fabrica. Am avut un incident cu un vecin binevoitor sa-mi sparga sticla de panoramic , cei de la Bavaria unde am comandat sticla au ramas uimiti. Montajul l-am facut eu , ocazie care am dat tot plafonul+ trapa jos ca sa ajung la sticla aia care este fixa. Tuburile de la canalele de scurgere erau libere , cred ca alea nu prea au cum sa se infunde . Ideea este ca folosind trapea des , clar o sa intre praf sau alte chestii gen frunze pe acolo , care bine nu fac. Cu trapa ai si avantaje dar si dezavantaje.1 point
-
Ms frumos pentru info. Am sunat de curiozitate la Bimmer Service si mi-au zis ca o "revizie" la trapa costa 400 de ron exact pentru ce descrii tu mai sus. Astea le pot face si eu, dar eu ma gandeam ca fac si o curatare a canalelor de evacuare a apei, cu aer comprimat sau ceva.....dar nu.1 point
-
1 point
-
Aceleasi erori apar si cand bateria este descarcata/slabita ,dar daca ai zis ca ai schimbat-o si alternatorul nu are nici o problema, se cam exclude bateria. Toate erorile vin de la ICM (Integrated Chassis Management) , fara o diagnoza este greu ... PS: Ai cumva keyless entry ? (sa deschizi/inchizi masina cu degetul pe maner)1 point
-
Ai nevoie de RDC Control unit + cablarea aferenta + codare (sunt mai multe coduri dar piesa arata la fel: 36106855180) A.1 point
-
1 point
-
))))))))))) Ia trimite tu de la masina ta sa vedem si noi : proforma/contractul de v-c/factura/cmr-ul, etc... si poate mergem pe interpretarea bibliei : crede si nu cerceta !1 point
-
1 point
-
Daca treci de suta cu trapa rabatata te ia cu urechi infundate, e galagioasa. 2 masini cu trapa, a 3-a ma bucur ca nu are, oricum nu o foloseam.1 point
-
multi .Mai ales cand pe cutie scrie ceva de genul "maintenance free" sau ceva de genul "lifetime oil" ceea ce inseamna in mod normal ca n-ai ce cauta acolo1 point
-
pot confirma, desi sunt cam problematici in unlele situatii (cand am cumparat masina a trebuit sa ii schimb discuri si placute, si anvelope iarna si vara, la un e70 ceea ce nu e ieftin), garantia la masini e sfanta. Dai mai multi bani dar macar ai o siguranta1 point
-
apropo trapa e o optiune foarte scumpa si nefolositoare. Eu am trapa pe e70 si am folosit-o de vreo3 ori maxim in 3 ani de cand am masina. Vara e prea cald sa o folosesti, iarna e prea rece. Daca mai ai si copii atunci iti iei adio...1 point
-
O revizie pe an e deajuns. Eu o fac de obicei toamna.Daca ai intr-o zi 1-2 ore la dispozitie o poti face tu chiar daca nu ai cunostiinte in domeniu. Vreo 2 lavete,un obiect de lemn sau plastic subtire in care sa infasori laveta,( eu folosesc coada de la o periuta de dinti pe care am ascutit-o) sa stergi sinele si santurile de praf,o pensula cu care sa aduni resturile de frunze uscate,insecte moarte...un aspirator poate fi iarasi f folositor. Dupa curatare se ung sinele cu ulei siliconic spray.1 point
-
Stai linistit, nu sta cu stres pt ca nu ai de ce. Am avut 3 BMW-uri cu trapa si una din masini avea 11 ani la revanzare si nu avea nici o problema. Garniturile alea de cauciuc izoleaza ft bine, iar sticla este ft rezistenta si groasa. Voiam sa zic doar ca e ft ok trapa si nu ai de ce sa te legi la cap daca nu te doare. BUcura-te cat poti!1 point
-
Ideea e ca și legea romanĂŁ e permisiva,,, iar luatul fĂŁrĂŁ TVA e permis de statul roman ca sa zic așa la limita legiii,,, articolul legat de TVA este interpretabil cu alte cuvinte se poate fenta TVA-ul,,, DacĂŁ ar fi mai clar scris in legile romane nu s ar mai lasĂŁ loc de intrepretari. Iar legat de intitatorul topicului mai cred ca mai cautĂŁ 6luni și nu și ia mașina. El vrea mașina noua la preț de sh. Când iei mașina sh totuși trebuie sa accepți anumite lucruri și defecte fiindcĂŁ surpriza, o sa fii uimit,,, : Este SHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!1 point
-
tu nici nu ai inteles ce masini puneam eu una langa alta mai sus. Cayenne si toureg nu cayenne si x5. Cayenne si touareg au aceeasi platforma si 70% sunt una si aceeasi masina la orice capitol nu doar aspect. Spui tu ca este superior x5-ului dar nu exista niciun argument sa demonstreze asta. Motoarele au destule probleme dupa cum toti stim (este motorul de pe a6 a7 a8 touareg etc ) . Motorul nu se aude cum se aude un motor de bmw iar de putere...bmw 258 porsche 245...deci de unde performanta aia mai mare la cayenne?si chiar daca ar fi..cu cat e mai bun la performante cu 1%? hai sa nu mai umflam atata acest cayenne(vw) ca nu are rost. De ce sa pun linkuri? sa spui ca sunt din galati si sunt samsari? cauta tu singurel pe autovit x5 din galati pana in 35 k si vino sa le vezi. Galati este unul din orasele in care se aduc cele mai multe masini din germania pentru vanzare deci... nu pot sa iti inteleg conceptia de a sari peste unul din principalii importatori din de dar te duci sa vezi la bucuresti masini unde....in afara de masinile celor de pe forumul asta sunt cele mai periculoase masini.1 point
-
De ce gogomanie? pune-le una langa alta sa vezi ca este aceeasi caroserie aproximativ . Este aceeasi platforma folosita. Motorul este acelasi ...emblema este alta si aspectul interior/exterior dar in rest e aceeasi masina iar motoarele vw de 3.0 de pe audi vw si porsche nu sunt cu nimic mai fiabile decat n 57 ... Eu consider ca x5 nou este mai frumos decat cayenne facelift. Este si mai dotat. Este si mai puternic daca vrei diesel biturbo sau tri-turbo. Amortizoarele electrice sunt mult peste perne si mult mai "fiabile". BMW este no 1 la ora actuala la orice clasa. Eu ma retrag din topicul asta . autorul topicului nu asculta nimic din ce i se spune si nu isi va gasi niciodata masina buna ca nu stie sa caute si are pretentii si conceptii de doi lei. Sunt pe autovit cel putin 5 masini mai bune decat cele la care a mers el . De obicei cand ai asa pretentii de doi lei ajungi sa primesti fix opusul la ce cauti.1 point
-
Nu zic nu , vad ca ai navigatia mica la x1 ... Daca ai fii avut navigatia cu ecran mare (ce vine cu mai multe functii) nu cred ca ai mai fii zis ca este peste BMW. Oricum , nu pot sa te contrazic, nu am condus un 508 GT, posibil sa fie ca performante si fiabilitate peste x1/seria 3 ... nu a zis nimeni ca BMW exceleaza prin fiabilitate.1 point
-
SĂŁ o conduci cu plĂŁcere. PS. Ce a ajuns și "bemveu" sĂŁ facĂŁ mașini mai slabe/rele decât pug!1 point
-
Tocmai ai aruncat benzina pe foc PS: Sa ai noroc de ea si cati mai multi km fara incidente.1 point
-
Domnilor, nu va inrijorati pentru mine, desi va multumesc pentru grija si sfaturi, dar e genul de masina buna si curata, luata de mine pentru mine, si pusa la vanzare intr-un mod simplu si corect. daca se vinde bine, daca nu, nu(ca toate celelalte masini ale mele dintre care 2,3 s-au vandut chiar aici pe forum, cu oamneni mulltumiti). nu traiesc din asta( era si greu dupa cum spune si colegul, vanzand o masina la 2 ani :goodjob: ), ci e doar o pasinune, de aceea iau doar masini bune, corecte, care daca raman la mine sa ma multumeasca pe deplin. va multumesc si va doresc multa bafta stima1 point
-
Incarcarea prin indusctie are foarte multe pierderi si este si foarte inceata. Doar nu iti este lene sa bahi un stecher in priza ? )) Masina conventionala nu are nevoie mai mult de 2-3 minute la pompa , dar una electrica ii trebuie minim 30 min ... ca sa reduci timpu de asteptare si statul la coada (o data stai 30 minute pentru ala din fata ta si mai stai o data pentru tine , 1 ora in care ai fii putut parcurge cel putin 100km) trebuie sa maresti numarul statilor de incarcare. Nu o sa mai fie statii peco cu 10-12 pompe , ca trebuie sa ai statii cu 20-25 de locuri.1 point
-
Multi nu realizeaza dar intr-o aglomerare urbana cum e Londra sau New York sau mai stiu eu ce, capitala... Infrastructura ELECTRICA actuala NU permite sa bagi in priza bateria sa zicem de la ora 18:00 (cand ajungi acasa) la ora 22:00 sau 5:00 dimineata cand ai nevoie de vehicolul tau electric ... sa nu mai mentionez ca foarte multi din proprietari stau la bloc iar blocul respectiv nu are parcare subterana deloc sau pentru toti locatarii cu masini.. Lucrurile astea trebuiau gandite acum 20-30 ani pe o alta infrastructura ca acum sa faci produsul final - autovehicolul electric.1 point
-
Eu sunt de acord cu masinile pe baterii atata timp cat sunt puse pe baterii si avioanele cat si vapoarele..... atata timp cat adevaratii ucigasi ai climei sunt lasati liberi sa se inmulteasca nu mi se pare corect si logic sa imi bat eu capul cu panaramele alea de masini, cand lucram la autohaus toate masinile porneau intr-un fel sau alul alea pe baterii aveau balarau sub ele niciodata nu puteam sa le misc ca sa curatam gazonul, tot timpul trebuia sa impingem cu mecanicii prin toata parcarea masinile ca sa le verifice, incarce bateriile, curete la spalatorie...1 point
-
Daca intra turbina tarziu in ture, nu e bine. Am mai intalnit masini cu turbine reconditionate care n-au mai tras in turatii joase. Foarte greu s-a rezolvat, pentru ca meseriasii care le-au reconditionat nu acceptau ca turbina e de vina. Nu cred ca e cazul la Bogdan pentru ca-l stiu ca face treaba buna. Insa reglajul se cam face pe stand, nu pe masina.1 point
-
Anul trecut am facut reconditionat turbo la Bogdan[Haplea] cost 2000 lei montaj+schimbat tot in ea[miezul] si geometrie,filtru epurator cumparat de mine.La AVD daca suni de 5 ori o sa ai 5 preturi diferite...1 point
-
Ai zgandarit orgolii de ai reusit sa primesti atatea minusuri , dar e normal, sunt inca multi care considera ca daca nu ai head-up display masina e cheala ......se mai intampla daca nu ai avut jucarii in copilarie sau in scoala nu ai fost popular. On topic: am condus ocazional masini cu tractiune integrala, inclusiv x-drive, insa intotdeauna am considerat ca un must-have sunt niste anvelope bune, in stare buna, nu uzate, adaptate sezonului si un stil de conducere rational sunt ceea ce am nevoie, si intotdeauna am fost ferit de incidente sau situatii neplacute, chiar in absenta acelui x-drive. Este mai mult la categoria "nice to have", dovada ca si producatorii auto, inclusiv bmw, il includ in lista de optionale pentru anumite modele. Relevant la achizitia autovehiculului este si scopul in care il vei folosi, cat si unde il vei folosi(daca locuiesti in zona de munte, cu mult zapada, polei), ca sa poti decide ca iti este necesar sau nu.1 point
-
mama ce de soferi de raliu care merg tot timpu la limita stabilitatii si fara xDrive nu ar mai putea conduce ) Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
Domnilor sa revenim la discutia despre viitorul diesel-ului. Sa nu lasam bciciclistii sa altereze discutia. Banuiesc si eu ca acel "what" ar trebui argumentat nu aruncat asa intr-o discutie ca un "sucker punch". Ce pareri aveti despre tentinta actuala a constructorilor auto versus mediu?1 point
-
1 point
-
Va salut ! Ăntru si eu in randul posesorilor de X1, de câteva luni. MașinĂŁ este un x-drive de 177hp, automata. DupĂŁ ce am luat-o i-am schimbat toate uleiurile , rulmenții pe spate și placutele de frana pe fata. Ăn rest mașinĂŁ se prezintĂŁ f. bine, nu are probleme. Dara ar fi sa adaug câte ceva impresii , mașinĂŁ este OK , ĂŽmi place cum se comporta atât pe asfalt cât și pe drumurile neamenajate. Am scaunele normale nu sunt cele sport si la drumuri mai lungi devin ușor inconfortabile. Legat de consum ĂŽn oraș am undeva ĂŽn jurul valorii de 10.5/ 11 % ,iar afara nu mi-a scĂŁzut niciodatĂŁ sub 7℅. BineĂŽnțeles aici intervin o sumedenie de factori ce influențeazĂŁ consumul, dar la mine in general cam asta este. I-am fĂŁcut diagnoza si a ieșit bine , totul pare sĂŁ fie fĂŁrĂŁ probleme. Și faimoasa distribuție am controlat-o , deocamdatĂŁ stau bine .... .1 point
-
Lowlife, da, topicul creat de mine pe care mi-l asum. Cu 3500 lei rezolva problema cu distributia si sta linistit. Asa ca nu-i megatragedie pana la urma. Nu as cumpara benzinara cu motor mic, plus ca nu sunt ieftine deloc. Cand spuneam N47 ma refeream la tipul de motor diesel ce e pe Seria 1 facelift, in variantele 116CP (116d), 143CP (118d), 177CP (120d) si 204CP (123d). Si da, Seria1 e foarte reusita si foarte practica.1 point
-
Ia Skoda de banii aia.daca zici ca vrei sa pui si motorina de tir/tractor nu stiu daca e o alegere buna seria 11 point
-
320i (170cp) si pt senzatii si pt performante si pt pret de achizitie si pt intretinere1 point
-
nici nu intra in discutie diesel la km care ii faci pe an,ia benzina 318i facelift e destul de bun la 143 cp,sau de ce nu mergi pe un 320i ( 170 cp ) ?1 point
-
In cazul asta, nu se justifica deloc dieselul, consumabile scumpe, pret de achizitie mai mare, chiar nu se merita, benzinarele sunt super de la 4000 de ture in sus, pe cand dieselul e gata la turatia asta. Daca ar fi dupa mine, chiar ti-as sugera un 320i, 6 cilindri in linie iti schimba viata. :blink:1 point
-
si eu am 320 d si sunt extraordinar de multumit , dar daca nu faci multi km cum am vazut ca nu faci ... benzina as recomanda :blink:1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00