Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/02/17 in all areas

  1. Se vede din poze ca nu are. La ce mai intrebi, doar ca sa te afli in treaba sau ca sa se nasca o discutie offtopic despre pret?)
    5 points
  2. 130km/h constant pe autostrada si ai avut 3.9% ???? Am impresia ca inainte nu iti arata bine si doar acuma iti arata un consum mai aproape de realitate. Nu de alta dar la 320d din 2014 am consumul instant de 6% cand o tin la 130km/h pe autostrada in treapta 8 si pe la 150-160km/h sare de 7% ...
    3 points
  3. 2 points
  4. De 3 zile am ajuns acasa cu masina care va sta alaturi de mine pentru urmatorii 3 ani (sper). Am avut destule masini noi pe care le-am vandut dupa 5 ani si la care am pierdut enorm. Acum m-am gandit ca ar fi timpul sa mai piarda si altul in favoarea mea. Pe scurt, este vorba de un bimmer X1, 25D din 2014, 107000 km, black saphire asortat cu piele crem la interior si insertii de lemn in bord si portiere. Am luat-o direct dintr-o reprezentanta BMW si are 24 luni de garantie. N-am fost utilizator de BMW pana acum, asa n-o pot compara decat cu ultima mea masina, un Peugeot 508 GT (2012) de 204 cp. Trebuie sa recunosc ca desi caii putere in plus nu-s asa multi (fata de fostul GT), demarajul lui X1 mi-a inmuiat genunchii la prima invocare. In schimb dpdv al gadgeturilor a functionalitatii si ergonomiei echipamentelor la bord, Peugeot-ul era net superior. Nu intentionez sa-i fac nici o modificare, sunt impotriva lor. Sper doar sa nu ma lase la greu si sa nu fie sub Peugeot ca si fiabilitate. Atasez cateva imagini facute pe drumul spre casa.
    1 point
  5. Sunt mecanice injectoarele Schimba furtunasele la vacuum Daca e si releul ars degeaba ai schimbat bujiile
    1 point
  6. Fara sa fie cu suparare, dar sunt multe masini, in general aduse de afara , unele cu mult mai multi km decat a ta care nu au avut probleme si chiar nu au. A mea are 176 de mii, nu a fost schimbat nimic pe partea de mecanica, senzori sau ceva si nici nu are probleme.La cati km are masina ta a mancat exagerat de multi bani.
    1 point
  7. masina a intrat la vopsit la vopsitoria Service Scream (Tezparii) bmw. ii fac vopsire completa, si la interior. cateva poze cu masina inainte de vopsire: 1 2 3 4 Inainte de modificari masina arata asa (poza de pe net): stock
    1 point
  8. Felicitari ! La final asteptam si niste filmulete , cu sunetul evacuarii , un 100-200
    1 point
  9. Pentru ca ea este principala vinovata pt situatia actuala din romania, e strict parerea mea, si implicit pt orice neajuns ajungi sa ii invinovatesti pe politicieni pt orice Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  10. Incantat de oferta lor de mai jos: Imi fac o programare pentru schimb de ulei. Scrie foarte clar pretul care include schimbul de ulei, filtrul + manopera asociata si de asemenea TVA-ul inclus. In cazul masinii mele (X1 XDRIVE20D) in tabel avem:529 RON. Nu m-am gandit nici o secunda ca voi plati doar atat, fiind constient ca se schimba si alte filtre. Chiar am mers pregatit pentru o suma cel putin dubla. Dar surpriza a fost urmatoarea: Ramane sa decideti voi cat de mult merita "profitat" de ofertele AUTOTRANSILVANIA Cluj-Napoca Spor sa aveti!!!!
    1 point
  11. cumperi interior complet, vinzi interior complet; cu ocazia asta poate gasesti full electric, in caz ca nu ai :frantics: si poate chiar cu incalzire in scaunele spate webasto e programabil, nu e nevoie sa il pornesti din telecomanda; nou costa 1500-2000 euro, dar pe ebay.de, cu rabdare, cred ca poti gasi unul la 5-6-700 euro. http://www.ebay.de/itm/STANDHEIZUNG-Webasto-Thermo-Top-V-Diesel-BMW-F30-F31-usw-9023112B-2184224/132307769856?hash=item1ece285a00:g:1eUAAOSw5TlZkvWR
    1 point
  12. nu cred ca ai inteles ce vreau sa zic. Nu am zis ca touareg=cayenne... uita-te aici cred ca baietii astia stiu mai bine despre ce vorbesc iti mai dau un exemplu: placute de frana ate pentru bmw x5 sunt pe niveluri de pret, astfel ca exista placute de frana ate pentru x5 (eg puntea spate) la 300 de lei, si mai exista si unele de 500 de lei. E doar un exemplu, dar calitatea dintre cele doua difera. Nu am zis ca o piesa de 10 lei, va fi la fel de buna ca una de 100 de lei, doar ca piesa OE este 100% identica cu cea originala, si costa cu 10%-20% mai putin, doar sa stii exact ce cauti. Daca nu esti sigur cumperi piesa originala, si nu dai gres.
    1 point
  13. acum vreo 5 ani am montat incalzire in niste scaune piele pe un Audi A6 - migalos tare de desfacut tapiteria de pe scaun, si mai migalos de montat la loc - vreo 6h, si tot au ramas cateva cute - in concluzie, nu recomand. La varianta 2 - doar incalzirile costa 400 euro, la care adaugi manopera (150-200 euro), plus panoul de clima - sari de 7-800 euro, si nu cred ca merita. parerea mea - cauti scaune piele sport incalzite (te inarmezi cu rabdare, sigur apar unele ok), le cumperi si le montezi pe masina; apoi le vinzi pe ale tale, n-ar trebui sa pierzi mai mult de 1-200 euro; daca adaugi costul planoului de clima si al cablajului la scaun, n-ar trebui sa sari de 500 euro. Alta alternativa, si de care profita si pasagerii - sa iti montezi incalzire auxiliara (webasto) - cred ca rezolvi in 5-600 euro.
    1 point
  14. De ce ai considera ca un F10 ar fi mai greu de manevrat ca un E70? Vad ca e mai mic: F10: LENGTH 190.6 in OR 4841 mm WIDTH 72.7 in OR 1847 mm E70: Length 4,854 mm (191.1 in) Width 1,933 mm (76.1 in)
    1 point
  15. Este adevarat partea tehnologica cu inlocuirea pompei de ulei, insa ai mei de la service daca s-a rupt vreo distributie pe lant sau pe curea la orice masina si se reface motorul, nu se repara motorul daca nu se pune pompa de ulei noua, lege, nu cont ce motor sau ce masina. Inclusiv la mine m-au disperat initial sa schimb pompa de ulei ca s-a rupt distributia si ca e posibil sa nu mai mearga cum trebuie...uite ca pompa a fost ok, alta a fost problema...dupa cum stiti.
    1 point
  16. Carly for BMW Pro 25.70 https://mega.nz/#!OMAh2IAS!p-F5l4zGPceh6HBNwltO3eu-dykWqjdssHmx9NJc7I8
    1 point
  17. am aproape juma de mil.de km si nu am avut masina cu cutie automata pana acum. nu m-as mai intoarce niciodata la manuala. in oras sau in afara, stai relaxat iar masina isi face treaba. ai nevoie de demaraj, apesi acceleratia blana, masina retrogradeaza in treapta potrivita si ii da bice. cu o automata, nu mai tre sa te agiti tu ca un epileptic in masina...o face masina pt tine. cu mentiunea ca daca nu este ZF8 sau dublu ambreiaj, apoi prefer cutia manuala in fata la CVT sau alte pocnitori
    1 point
  18. Mult timp a trecut de cand nu am mai adaugat nimic aici la istoric dar si mai mult de cand nu am mai condus masina,dar asteptarea este pe sfarsite. Intre timp am ratat si ultima etapa de Drag de la Ianca din acest sezon care s-a incheiat cu multi timpi mici si progrese din partea multor masini si anume,cred ca avem cel mai puternic BMW E46 diesel cel putin din tara daca nu din lume cu 433CP naturali si aproximativ 530CP cu NOS iar la aceasta putere a scos cel mai bun timp de 11,5s.Sper ca pana in vara sa ajung si eu la aceasta performanta daca nu macar apropiata. Serpii sunt gata,noul downpipe este gata si ceva mici modificari la evacuare(mai mult imbunatatiri dupa ultimul sudor care a lucrat la ea),noul traseu de admisie este gata,tur-retur ulei si racirea cu apa a tubinei sunt gata. Astazi astept si banda termoizolanta pentru evacuare si toate piesele vor fi montate pentru final. ... ...
    1 point
  19. 25.60 https://mega.nz/#!i8sRlLwY!J3tXdCvO_2RGAOEn-QkyuE-mG4xTyCzHulVyGMDhn1s
    1 point
  20. Pentru cei interesati: Voucher Reducere 5 euro pentru orice adaptor Carly ( BMW WHAT) Rog urmati instructiunile de mai jos. INDIVIDUAL VOUCHER CODE T28D33 Your code can be entered on www.ivini-tech.de/en in the shopping cart, when somebody makes an order for adapters, 5€ will be deducted from the shopping cart value right away. The new user just has to select the adapter, put it in the shopping cart, go to check out, click on the shopping cart directly again, enter the VOUCHER code and complete the check out.
    1 point
  21. reguli: - minim 1 an pe forum - minim 100 post-uri - fara PM, primul venit primul servit aici pe topic - nu cereti piesele daca nu aveti nevoie de ele !!! nu va dau piesele sa le tineti de rezerva - piesele le trimit prin curier sau le inmanez personal in Rm.Valcea (in weekend) in limita timpului meu personal in mare sunt piese de pe e46 nfl, dar si unii suporti de pe e60 sau e70 (vedeti codurile de din poze). am toti suporti de module pt e46: aia mari, suport modul radio, suport modul navi, suporti magazie CD in ultima poza sunt sinele de la trapa de e46(parca) si burduful lateral ( ala tip evantai|)
    1 point
  22. Nu situ ce cod oe ai pus pe masina,dar la un 3.0xd luat la nimereala pe cod oe 34 21 6 796 741 pretul de achizitie ar fi fost cca 370 ron. Un senzor cod oe 34 35 6 790 304 ar fi fost cca 140 ron.Total 510.Pana la 1200 = manopera si taxa de reprezentanta.Ah,da,si ca ramane masina in garantie. Mie imi place ca in reprezentante platesti testul de franare.Adica ei monteaza piesa,poti pleca cu ea montata gresit pe raspunderea ta sau le platesti sa testezi tot ce au facut tot ei.
    1 point
  23. nu este asa, poti alege si ulterior o configuratie care sa ti se potriveasca, nu stiu daca masina mea era mai dotata sau nu, la 18.000 gaseam si eu una sportline la autohus dar fara garantie si cu un card de km la activ, eu am ales altfel, o masina ok luata din reprezentanta cu istoric si un singur proprietar... sa o stapanesti sanatos PS 163 vs 184 nu spune tot, stii si tu
    1 point
  24. Ma referam la scoica , sa fie alta culoare, ceva mai deschis, trimurile sunt argintii asa-i? Lipsesc niste brizbrizuri nichelate prin bord, Acum am observat ca ai Ac pe ea, ma rog fiecare cumpara ce vrea de banii lui....
    1 point
  25. Te superi daca iti zic ca aratau mai bine grilele negre?
    1 point
  26. Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.
    1 point
  27. Daca este din belgia atunci este sigur limitat la 163 dar se poate scoate si este cam 350 RON. (P.S. Poti lua legatura cu neo_anderson de aici de pe forum) Daca vrei sa faci in continuare reviziile la reprezentanta iti pot recomanda sa te uiti si prin alte localitati gen Ploiesti. Eu acolo am facut revizia si a fost 1050 RON fata de 1800 RON in Bucuresti. Daca nu vrei sa faci la reprezentanta poti sa iti iei si tu piesele si sa mergi la un service al tau. Foarte important pune ulei BMW 5W30, nu ale prostii ... este cam 40 - 45 RON / L (asta pe net, daca te duci la reprezentanta e dublu). Eu zic ca o sa iti ajunga momentan cei 184 caluti (dupa ce scoti power reduction). Nu recomand sa o fortezi mai tare ca dupa aia risti sa pice alte lucruri. Si pentru turbina si linistea ta sufleteasca iti recomand sa faci o diagnoza completa. E cam 100 RON si dupa aia stii totul despre masinuta (tot cu neo_anderson poti vorbi). In special filtru de particule sa te asiguri ca se regenereaza si ca nu sunt probleme (costa cam 1500 - 2000 Euro unul nou). Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. In rest in functie de km masinii ( > 150k ) trebuie sa mai iei in vedere distributa sa o asculte cineva daca face galagie si o revizie la cutia automata daca ai.
    1 point
  28. Eu am dus masina acum 3 zile la ei pentru oferta cu ulei + filtru ulei la 600 RON (pentru F30). Am mentionat clar de la inceput ca vreau oferta la 600 si m-a intrebat nenea de acolo daca vreau sa schimbe doar filtrul de ulei, fara celelalte. Am zis ca da, si am platit fix cat mi s-a spus nimic de reprosat, mi-au si spalat masina in banii astia. Nota 10 Vad ca tie ti-au schimbat toate filtrele, ti-au pus si antigel. Sincer nu mi se pare mult cat ai platit.
    1 point
  29. Bravo! Sa o stapanesti sanatos in continuare fara probleme!!
    0 points
  30. Daca ti-ai facut programare pentru schimbul de ulei se schimba un singur filtru si anume filtrul de ulei. Ce ai tu in poza este revizie completa si pretul platit este foarte corect.
    0 points
  31. Lasa nu mai plange.Asa sunt masinile,se mai defecteaza.Incearca si alt service,poate se poate repara in alt mod.
    -1 points
  32. A durat undeva la 90 minute cel putin, daca crezi ca ma insel intreaba-l pe andrei cat a durat.
    -1 points
  33. Si primul retrofit, de fapt al doilea (primul e un footrest metalic de pachet M), grile de Modern Line. Foarte multumit de cum arata masina acum, mai urmeaza niste jante pe 17 sau 18 si e gata. Si inca o intrebare, ca sunt destui posesori de F30 pe aici, se potriveste airbag-ul de la volanul meu (basic) la volanul sport? Vizual mi se pare ca arata la fel.
    -1 points
  34. Discutia asta era relevanta daca le configuram de noi. Asa.... E negru, e basic.. vine din fabrica standard, asta e. Trebuie sa recunosc ca nu e ceva extravagant, cum ai avut tu. AC este automat, nu este bi-zona. Dar daca aste este criteriul tau de achizitie al unei masini.. nah, fiecare cu gusturile lui. Bi-zona aveam si pe E92 (nu cred ca am setat vreodata temperatura diferita stanga-dreapta, asa ca in nici un caz nu il regret), prefer acum display-ul extins, head-upul, cutia automata, 184 in loc de 163, etc..
    -1 points
  35. am ales ulterior in functie de ce cautam. trapa si head up, nu inchisa la culoare si automata si nu 163. asta a contat pt mine. daca vroiai sa evidentiezi ceva.. si care ma doare sunt scaunele incalzite. e prima mea masina fara asa ceva si tot caut solutii.. acolo ti-as fi dat dreptate. Aa, si pachetul de lumini mi-l mai doream, in rest nimic altceva. Legat de poze, da.. nu stiu de ce nu prea i-am facut. Sa stii ca ma ocup de ea la fel de mult, poate chiar mai mult decat de E92, daca nu e vreo urgenta, doar eu o spal + protectii, interiorul il fac la 2 saptamani. Imi place f mult ca fata de cealalta asta e chiar impecabila, in interior nu are nici macar o urma, e ca noua si exteriorul e la aproape la fel. Nu e ca la E92, acolo mi-am dorit, mi-a placut modelul de cand a aparut.. Aici am ales din ce exista pe piata ca modele si ce se incadra in buget. Daca aveam un seria 6, probabil puneam minim o poza in fiecare zi. Cred ca si un seria 2 pana la urma. Nu pot sa neg avantajele unui sedan, dar.. I am more a coupe man myself sa zic asa.. Incerc sa ma ocup si de brizbrizuri cum zice colegul, (trebuie sa vina pedalele, un volan M, un trim central schimbat si jante) dar o sa le fac in timp. Pe asta o privesc mai mult ca o masina decat o pasiune.. Prioritizez alte pasiuni fata de ea. Si da, mai e si ce zici tu.. dupa E92, probabil traiesc si cu frica ca o sa bag bani oricum in ea cand o sa pice diverse si nu as vrea sa bag si extra. Singurul retrofit pe care l-as face ar fi scaunele incalzite. In rest da, fix asa, apa paie si bataie, merge chiar bine si sper sa o tina
    -1 points
  36. Da, asa am gasit si eu tot in afara Bilstein. Deci asa o sa fac pana la urma, nu mai are rost sa astept. Ma gandeam sa merg pe Bilstein si la flanse si restul. Boaska, esti plictisit tare si mai vb si in necunostinta de cauza, masina a fost verificata la BMW in tara, ca de obicei esti pe langa. si acum sincer, trebuie sa fii usor retard (sau poate sa nu ti-o permiti) sa vinzi masina pt niste amortizoare, dar nimic nu ma mai mira.
    -1 points
  37. Salutari! Sunt membru nou si incerc sa deslusesc cum functioneaza site ul.
    -1 points
  38. Nu e slaba, este doar o masina cu minim 250 k km rulati care necesita schimbarea diverselor piese. De noua a costat 80 de mii, iar noi vrem sa mearga fara un leu bagat 20 de ani, dupa ce o cumperi cu 10 mii sh. Nu e lipsa de logica aici?
    -1 points
  39. Nu se cojeste la f10 nici un boton, doar pielea nu trebuie frecata rau pt ca se ia vopseau, asta e cel mai mare defect in rest e ok la calitatea materialelo. Am f10 acum si am avut si e60.
    -1 points
  40. fratilor se discuta gusturile ? va spun eu cum va arata masinile voastre?
    -1 points
  41. +1 si de la mine pt cavaliere! Ca doar auzim des ca la 100k km un bmw d abia ĂŽși face rodajul, iar la 200k km se vinde ca noua!
    -1 points
  42. Salut Cosmin! Deci treaba sta asa, nu am apucat sa facem ceva curat frumos deoarece traficul era infernal, de abia am gasit 2 portite si alea grabite ca veneau din spate masini. Prima oara (in video care e postat aici) am plecat de la 20 km/h in treapta 1, a stat langa mine si deja din treapta 2 la 4000 rpm ma duc in fata lui(uitate in oglinda din stg), iar cand bag a 3-a deja poti sa-l vezi in oglinda din stanga cum il las in spate. Ne-am dus pana la 150-160 km/h si el se tot indeparta usor usor, de la viteza aia e si mai greoaie F10, adica daca facem un 0-220 km/h cred ca il las bine de tot in urma, oricum a stat aproape, ma asteptam sa-l las in spate din 1-2. A doua oara (nu am postat video) am facut de pe loc, de pe loc am plecat 2-3 masini in fata lui cum ma asteptam, pleaca mult mai greu automata de pe loc si la 160 km/h era in spate bine de tot.Nu am mai postat video deoarece amicul din dreapta l-a mancat sa scoata telefonul pe geam si la 140 km/h intr-o secunda i la zburat din mana, l-am auzit cum a vajait ). Spre norocul amicului, nu la calcat nici cel cu F10 si nici cel cu Audi (mai era un amic cu noi), ne-am intors repede si l-am gasit fara nici-o zgarietura (imbracat complet in husa un Samsung S7 Edge), am crezut ca il gasim in 5 bucati cel putin. Deci amicul tau cu F10 este posibil sa aiba soft cea mai plauzibila explicatie. Edit: in primul video a plecat in fata mea putin, a accelerat primul.
    -1 points
  43. Pai da, nu l-am mai postat pe al doilea ca nu se vede mare lucru, zboarĂŁ telefonul prin aer si dupĂŁ cade. E umblat sigur si atunci da, din ce am vĂŁzut daca ar face un soft sunt sigur ca m ar face.
    -1 points
  44. -1 points
  45. Nu prea este asa prietene ,nu este diferenta doar de ambalaj.....firma producatoare comanda piese la producatori si de o anumita calitate...eu nu stiu ca o bucsa sau pivot AF sa tina mai mult ca una originala. Pe principiul asta si Skoda =VW=Audi .Sau Touareg = Cayenne.Placutele originale sunt fabricate la mine de Jurid.....eu nu cred ca ma tin la fel de mult .
    -1 points
  46. In mod evident este un vid legislativ/procedural: ar trebui un corp de experti tehnici, independenti, care in functie de criterii bine stabilite, sa decida in urma unui accident ca masina respectiva este dauna totala; in aceeasi categorie sa se includa autovehiculele al caror cost de reparatie depaseste valoarea - iin acel moment ar trebui ca seria masinii respective sa fie transmisa catre organele competente pentru radierea din circulatie, si a bloca orice alta modalitate de a fi comercializata, cu exceptia vanzarii catre un centru de tip remat. Nu am inventa noi roata, se practica in multe tari, dar noi suntem refractari la orice forma de progres, civilizatie, si in general ne plac solutiile ce ofer portite , merge si asa, si cautam sa implementam doar practicle/exemplele negative.
    -1 points
  47. Pai daca asteptam sa cada din cer prize...
    -1 points
  48. Salut , se pare ca am avut aceas problema ca si tine , eu am schimbat uramtoarele: Caseta Directie , Brate , Discuri OEM , Placute , Amortizoare la fel imi bate de credeam ca se rupe volanul la 110 km/h -120 km/h Defectul care lam avut a fost suruburile de la coloana slabite (spre desfacute) atat. Verifica si tu poate ai aceas problema Ma costat 120 ron O seara faina
    -1 points
  49. Mai bine il dai jos si scapi definitiv de problema
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.