Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/03/17 in all areas

  1. Ideea este ca softul nu se face pentru "viteza", cea mai mare satisfactie este in treptele mici implicit in oras. Tu de ce ai lasa masina cum a venit din fabrica? Ca nu mai e la fel? Risti, chestiile astea cu "as lasa masina cum a venit ea", "daca umblii in motor,ala nu mai e motor" si etc sunt lucruri invechite, cand aud lucruri de genul fac un pas inapoi si il las pe respectivul sa vorbeasca singur pentru ca nu am cu cine.
    5 points
  2. BMW 316i,E46, fabricatie 02/1999 Motorizare : M43B19TU 105cp Computer bord Climatronic Trapa Electrica Cotiera fata/spate Suport pentru pahare si monezi Magazie 6 cd-uri Faruri cu lupa,xenon si angel eyes Jante 17 'de vara cu anvelope noi spate(DOT2017) Jante Tabla 16 'de iarna In stare buna,totul este functional, consumabile schimbate la timp intotdeauna.Accept verificare tehnica. https://www.olx.ro/oferta/bmw-316-e46-ID8FdZN.html Pret: 3000E Tel: 0740.876.930
    1 point
  3. Schimba-le pe set ca sa sa se deschida/inchida frumos si liniar
    1 point
  4. Merge si cu un stick de 16giga, sa nu uiti sa il formatezi inainte in fat32.
    1 point
  5. E normal sa se duca instantul la valori foarte mari in timpul accelerarii. La toate masinile de pe piata instantul sare la 30-40L/100km. Si eu sunt de parere ca nu iti indica bine inainte. E imposibil sa iti consume 6,5 la 160kmh... Iar 3,9 este mai putin decat valoarea declarata in carte. O astfel de valoare cred ca poti sa scoti doar in conditii ireale de mers: 80kmh in treapta 5, mers foarte constant, masina goala, clima oprita etc.
    1 point
  6. 130km/h constant pe autostrada si ai avut 3.9% ???? Am impresia ca inainte nu iti arata bine si doar acuma iti arata un consum mai aproape de realitate. Nu de alta dar la 320d din 2014 am consumul instant de 6% cand o tin la 130km/h pe autostrada in treapta 8 si pe la 150-160km/h sare de 7% ...
    1 point
  7. Se calibreaza singur. Consumul e corect, cam aici stau si eu cu el.
    1 point
  8. Mie nu mi se pare mare consumul de 8,3 la 150 km/orĂŁ.
    1 point
  9. Se vede din poze ca nu are. La ce mai intrebi, doar ca sa te afli in treaba sau ca sa se nasca o discutie offtopic despre pret?)
    1 point
  10. A mai fost la vanzare prin primavara-vara, cu un pret apropiat de cel cerut acum. Ma gandesc ca proprietarul din Brasov s-a bucurat ca are impozit platit pana la sf anului si a luat masina pentru cateva luni, iar acum incearca sa scape de ea.
    1 point
  11. Pai vezi ca eco proul ala e moartea dpf-ului. Pentru juma de litru maxim de economie, risti infundarea egr, filtru etc. Plus ca mergand cu ecopro activ, daca vrei sa fac o depasire, e lesinata masina. Eu unul nu il activez niciodata. Revizia fa-o macar la 15 mii, nu e o avere 800 de lei cat costa.
    1 point
  12. Eu unul nu mi as vinde masina la pretul celor de pe autovit doar ca sa o vand mai ales stiind ca masina este intretinuta ok si este in mintiile ei acum fiecare face ce vrea cu masinile lor fiecare incearca sa scoata un pret cat mai mic asa am x3 la vanzare de 2 luni si imi spun domne in targ este 7000 mai gandeste te si le zic du te si iao din targ ca domne dc vb asa??pai cum imi fac pretul dupa cele din targ aduse cu xxx km la bord,scuze ca,am scris aici dar unii vor masini cu 2 lei daca se poate.seara buna si bafta nu te grabi
    1 point
  13. Salut, Revin cu comment pentru persoanele care ar cauta pe viitor topicul de mentenanta generala. Am schimbat filtru de ulei, polen, aer si motorina. Cu tot cu schimbul de ulei (5l), a fost 620 lei + 100 lei manopera. Ca si piese au fost doar de la MANN sau MAHLE, iar uleiul a fost de la BMW. Am fost la un service din Brasov de pe Zizinului, care se numea Acord Auto PKW. In total a durat cam 2 ore, 2 ore si jumatate parca. Mai trebuie sa merg Sambata sa scoata swirl flaps. Teoretic, doar pentru manopera la admisie m-ar duce cam vreo 250 sau 300 lei maxim. O sa revin cu update in post-ul asta cand o sa rezolv ca sa aveti o idee cat ar fi. Tot atunci o sa o pun si pe tester ca sa vad daca e totul in regula. Ms inca o data pentru cei care au raspuns la topic!
    1 point
  14. O sa ajunga BMW sa puna motoare de "pejo" asa cum Mercedes a pus motor de "reno". Chiar nu era nevoie de X2, dube si camioane lipsesc.
    1 point
  15. ai nevoie de baza de data mai noua, atunci cand nu iti citeste un anumit modul. oricum, nu este nimic care se poate invata peste noapte si nu te astepta nici de data asta sa fie simplu, dar cu rabdare si documentare se poate. cum au spus si colegii, in prima faza ai nevoie de cablu dcan pentru masina ta.
    1 point
  16. ))))))))))))) E retapitat si modificat putin ( piele perforata in laterale) volanul cu ate in 2 sau 3 culori si cica "Special Edition" =))))) nu cred
    1 point
  17. mie mi se pare chiar urat si "special edition", daca nu exista, nu il inventa tu...e totusi un forum de pasionati, si gradinarii nu cumpara legume
    1 point
  18. - de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.
    1 point
  19. Pt motorul tau este recomandat 0w30 sau 5w30 si de preferat bmw sau castrol...dar aici e treaba ta daca esti fan mobil sau alte marci. Am si eu un e46 cu aceeasi motorizare si pot sa zic ca este un motor excelent daca ai grija de el cu reviziile facute la timp si cu piese de calitate. Sunt mai sensibile pe partea de racire si cu pierderile de ulei. Ti-as recomanda sa schimbi toate garniturile si o-ringurile ce tin de traseul uleiului pt ca nu sunt scumpe si o sa stai linistit . Daca nu au fost schimbate simeringurile la supape nici nu mai sta pe gand pt ca o sa iti manance tot mai mult ulei. Bafta !
    1 point
  20. Ăntre 2013 320D 184cp vs 163cp Eff Dyn. cuplul este același Am fĂŁcut un test pe un drum ĂŽnchis circulației, ĂŽn linie dreaptĂŁ cu un prieten care are aceeași mașinĂŁ, doar cĂŁ 163EffDyn vs 184 ca la mine. Am ĂŽncercat sĂŁ respectĂŁm cât de mult putem condițiile, sĂŁ fie identice și am mĂŁsurat de 3 ori. Știi care e diferența realĂŁ ĂŽntre 163 și 184, 0.5 secunde. Ăn testul nostru, am plecat amândoi simultan. Eu am ĂŽnceput sĂŁ mĂŁ detașez cam la 80kmh așa. Pe la 120kmh eu aveam cam jumĂŁtate de mașinĂŁ ĂŽn fațĂŁ. Eu personal, pentru jumĂŁtate de mașinĂŁ n-aș forța motorul ĂŽn plus. Am cĂŁutat special cu 184cp pentru cĂŁ aveam pitici pe creier, dar mĂŁ descurcam bine mersi ĂŽn RO și cu 163 se pare.
    1 point
  21. Un 520d LCI de prin 2014 se vinde acum cu ~27.000EUR pe le dealeri in Germania. Se vinde si cu 30.000 EUR daca e vorba de o masina super echipata. Nu vad de ce un G30 nu s-ar vinde la fel in 3 ani de zile.
    1 point
  22. Salutari! Sunt membru nou si incerc sa deslusesc cum functioneaza site ul.
    1 point
  23. Salut! Am aporpape 50 de ani. Sunt pasionat de motoarele BMW, in special cele in 6 cilindri. Am avut /condus :E3 320 si 325), E 46, Z3 si acum un E 83. Desi mi-au placut de mic (tata a fost mecanic auto) am reusit relativ tarziu sa-mi permit (dpdv finaciar) realizarea acestui vis.
    1 point
  24. Da. Fara navigatie cu ecran cat capu' merge masina in 3 pistoane.
    1 point
  25. mie nu-mi pare reprezentativ , daca azi la test are o elongatie , maine sau in 3-xx zile poate avea alta , motiv de rupere samd . Nu e ca si cum stai sa verifici toata ziua . Dpmdv ai N47 schimbi distributia si nu o mai freci aiurea sa scutesti 4000 ron .
    1 point
  26. Doar in Germania se verifica cu o scula care constata daca e intins lantul si daca e, cat anume. Dar si in Germania doar extrem de putine reprezentante poseda scula respectiva. La noi nici vorba de asa ceva la vreo reprezentanta. Vine nea caisa mecanicul si din multitudinea de zgomote decide urechiometric daca trebuie schimbata distributia sau nu.
    1 point
  27. caline tu nu vezi ca s a marit impozitul? si daca esti nascut in 93 - 22 de ani - si spui ca , conduci sportiv si acum vrei si 250 cai at o sa te vedem la stirile de la 5.Doamne fereste
    1 point
  28. Din fericire pentru noi se scot foarte usor capacelele de la roti.
    1 point
  29. Topicul se refera la ce varsta au posesorii de BMW nu la ce model de BMW detii..
    0 points
  30. Nu este vorba de ce declari, ci de ce poti proba cu documente justificative privitoare la destinatia masinii, espectiv utilizata sau nu exclusiv in scopul derularii activitatii economice a societatii. Asa ca, fara a induce lumea in eroare, e mai simplu sa spui ca se elibereaza factura fiscala si gata, fara sa apreciezi tu dreptul de deducere. Referitor la limitarile speciale ale dreptului de deducere, e responsabilitatea fiecarui cumparator - societate comerciala - sa reflecte in evidenta contabila si d.p.d.v. fiscal realitatea operatiunilor efetuate si scopul acestora.
    0 points
  31. Depinde asta de firma, de la caz la caz, ce declari ca faci cu masina. Corecta ar fi afirmatia ca este deductibil din punct de vedere fiscal intre 50% si 100%, in functie de destinatia autoturismului in firma respectiva. Ideea de baza e ca in pret este TVA 19%, la asta ma refer. Ca se emite factura fiscala cu TVA inclus, legal, nu e "uitat" TVA-ul pe undeva sau aplicat ilegal la marja cum se practica si vedem pe olx masini mai ieftine decat in DE. Dar eu inca sper ca va veni si randul alora intr-o buna zi...
    0 points
  32. Adica mergi in service, ca oricum habar n-ai ce motor ai, deci zero sanse sa repari pe cont propriu.
    0 points
  33. Eu iti recomand sincer sa iei tot basipack cu activatorul respectiv (este un kit complet )pe la 100 lei. Tubul respectiv iti ajunge de 2 ori pentru 2 eleroane cu destul de mult mastic pe fiecare.Iti spun asta pentru ca deja asta e a 3-a oara si din ce vad este ce trebuie! Oricum cu orice fel de mastic ,solutie de parbriz pui sa tii cont de urmatoarele lucruri : -ACTIVATORUL -Sa ai grija cum pui de mult deoarece o sa-ti iasa pe margini daca pui prea mult,sa apesi cat poti de tare pe el atunci cand este pe pozitie ca sa-ti iasa surplusul pe margine sa poti sa-l cureti cat e moale,sa ai degresant la tine si multe carpe deoarece trebuie sa freci mult ca sa iese..masina mea e neagra,nu e chiar asa rau,dar la alte culori nu stiu cum o sa se faca daca o sa-ti iasa putin la margini.. -laso 24 ore dupa ce l-ai pus nemiscata si pune greutati pe eleron. Eu am pus 2 anvelope cu jante cu tot pe colturi pentru ca stiu de prima oara ca nu s-au lipit colturile cum trebuie si se vedea spatiu intre portbagaj. Sub anvelope am mai luat cate un baros mare si l-am pus pe colturi si multa banda lipita care sa-l tina presat. P.S ca sa dau o idee,daca o sa va vopsiti portbagajul lasati eleronul pe masina si spuneti la vopsitor sa-i de-a cu chit la imbinari sa se vada ca si cum ar face parte din portbagaj,o sa scoata si la altii ideile sa-l traga de acolo.O sa-i fac si eu asa cand o bag la vopsit. Bafta!
    -1 points
  34. Sper sa ajung azi la vulcanizare sa le schimb. Cele de iarna le-am luat tot runflat pentru ca m-am gandit ca daca fac vreo pana iarna, parca n-ar fi fain sa imi deger mainile schimband roata pe care oricum nu o am de rezerva. Insa sper sa fie o imbunatatire la confort, intrucat cele pe 17 au talon mai inalt. Si as vrea sa stiu pentru ce am luat minus in postul anterior. )) Unii cred ca se plictisesc tare.
    -1 points
  35. Mda...revin cu impresii dupa 8 luni de liniste. Eleronul de pe portbagaj a crapat:|. Am dat masina unui coleg la servici sa mi-o bage la spalatorie si dupa ce am bagato in atelier sa se usuce sa nu-mi inghete, ma uitam pe langa ea si am vazut crapatura...initial am crezut ca de la apa sa spart (desi este rece), dar colegul mi-a spus ca de cand a bagato era spart eleronul si credea ca stiu despre asta, sincer poate sa fie spart cred si de 5 zile de la timisoara ca doar a fost masina foarte murdara, ori sa-mi fi dat careva in parcare un pumn in el cand a vazut MH, ori a crapat pur si simplu de la vreme. Am casco, dar va dati seama ca nu umblu la el pt asta:D, am cazut cu colegii de acord sa revopsesc toata capota spate, o sa se "umple"cu chit pentru fibra + restul etapelor care se fac cand revopsesti un element, la servici avem si un fel de "plasa"metalica cu un fel de cauciuc ca sa lipesti anumite plastice, gen bara fata-spate la masina, dar ei mi-au spus ca e foarte ok daca dau doar cu chit pentru fibra acolo. M-am hotarat de asemenea sa astup golurile alea dintre capota si eleron la margini, adica sa se vada ca si cum ar face parte din capota spate si nu pus ulterior, am vorbit cu ei daca o sa crape sau ceva, mi-au spus ca nu. O bag de luni pe caroserie si scot Furia (Opelul:D) la inainte pana miercuri sau joi cand e gata. Lipindu-l cu mastic de parbriz fiind teapan nu cred ca ia permis sa fie flexibil la variatii mari de temperaturi, prin urmare sa strans si a crapat cred eu.In garaj 10-15 grade si afara -10 -15. Ce parere aveti? colegul mi-a spus ca putea sa mi-l faca doar pe el sa mi-l faca cu chit sau cu plasa aia metalica si sa-l vopseasca insa am zis sa revopsesc si capota si asa il "lipesc"de capota...ma ajunge intre 250-300 lei estimez eu (platesc doar materialele si alea fara adaos). Voi ce parere aveti? Sa mai intamplat la cineva? Edit: Cloud acum vad prima data ca mi-ai spus sa spun exact tot kit-ul care l-am folosit (scuzele de rigoare, de obicei sunt activ), o sa incerc sa-mi amintesc maine la munca sa fac niste poze la basipac-ul respectiv (kit-ul de lipire parbriz) care l-am folosit la lipirea eleroanelor, eventual o sa incerc sa desfac unul sa se vada exact ce este in interior.
    -1 points
  36. Ieri A fost gata. La caldura au ĂŽnceput sa se vadĂŁ liniile de la crĂŁpĂŁturi ĂŽnsĂŁ cum am scos-o afara și-a revenit si nu se mai vede nimic. Am ajuns la Timișoara, am gĂŁsit-o ĂŽnghețatĂŁ bocnĂŁ de dimineata ĂŽnsĂŁ se pare ca rezista ce sa fĂŁcut. O sa pun si poze de acasa când ajung.
    -1 points
  37. Mersi qwerty, esti un frustrat dragut! In final a iesit ce trebuie, dupa un drum de timisoara cu diferite temperaturi de pana la -10 grade si cu spalare la Lukoil seara la -5 Grade unde a inghetat masinuta, eleronul rezista ok deocamdata. Multumesc de gandurile bune, pe scurt, in caz de se sparge luati altul nou! Si nu-l mai lipiti cu altceva decat cu banda dubla adeziva sau cum a spus un coleg mai sus, sikaflex care am vazut ca are o elasticitate de 15 % dupa intarire (cel putin asa scrie)
    -1 points
  38. Gasesti pe google destui care vand...insa iti recomand sa-l lipesti cu banda dubla adeziva daca iti cumperi, este in jur de 250 lei.
    -1 points
  39. Daca se prinde nu se mai dezlipeste...am incercat cu 3M, am incercat cu Bison, am incercat si cu altceva. De fiecare data se dezlipea din colturi, ideea a fost si pentru eventualii hoti, cu banda dubla adeziva iti trebuie 1 minut sa-l dezlipesti daca stii cum si ai si cu ce. A postat si lucian o solutie de lipit, a mai postat cineva "sikaflex"...dar cine poate sa zica ca le-a incercat pe toate sa zica care e bun...eu am incercat destule, la mine a tinut si tine fara probleme, ideea este ca lucreaza plasticul respectiv la temperaturi. Baiatul de unde am luat eleroanele are vreo 3000 recenzii toate ok si l-am sunat dupa atata timp sa vad ce spune, cum ma asteptam ma intrebat din prima cu ce l-am lipit si am fost sincer...mi-a zis ca el de 2 ani are si nu sa dezlipit sau ceva, il cred. Cum a zis el trebuie degresat foarte bine (lucru ce l-am si facut, dar tot nu sa lipit). Daca as mai lua unul clar l-as lipi numai cu banda dubla adeziva. El a venit parca cu 2 randuri de banda, eu am mai pus inca 3 randuri si tot sa dezlipit si cel de pe luneta si cel de pe hayon.
    -1 points
  40. Bine zis...sunt turnate prost si nu au curbura caroseriei si a lunetei, de acolo dezlipirea din colturi...dar nu bag mana in foc nici pentru cele originale.
    -1 points
  41. De cand iti tot admir masina, cred ca si iubitea mea va primi una M-ai convins E ft frumoasa
    -1 points
  42. salut. scuze de delay insa sunt la Viena de cateva zile si am uitat de forum. Zgomotul de care zici provine mai mult ca sigur de la rulmentii spate. Cati km are masina? Mai exista si psoibilitatea pesimista sa fie diferentialul spate, insa ca sa stii sigur, masina trebuie ridicata pe elevator si rulat in D, pt o diagnoxa sigura. Cel mai probabil sunt. rulmentii dupa cum descrii. Costa vreo 1200 de lei cu tot cu manopera parca. Nu mai stiu exact insa nu sare de 1500 lei. Insa asta daca iti pAstreaza flansele la planetare. Trebuie o presa parca, altminteri costa si flansele inca pe atat. Era sa uit. Consum 7.5 Bucuresti Arad cu viteza medie de 90, 40 grade afara, clima non stop, Apoi Timisoara Viena, 140 pe pilot, cu vit medie 133, 6.3. Exceptional consum mi se pare. Motorina maxmotion de la omv.
    -1 points
  43. Nu stiu cine a dat minus referitor la km, are 174000, si am observat ca pana in 60kmh nu se aude....dar peste 70 incepe sa se faca simtit zgomotul - sper ca e de la rulmenti !
    -1 points
  44. @muscle iti arat ca a mea in martie 2021 cand va face 4 ani si aprox 110.000km va fi vandta cu minim 30k adica aprox 50% din pretul de lista
    -1 points
  45. Eu am cumparat de la ei si sunt pe bune.
    -1 points
  46. decat sa bagi castrol mai bine bagi ulei bunica:)) baga liqui sau shell helix ultra diesel. eu am avut liqui si apoi am bagat shell. diferentele sunt mari,shell helix e cel mai performant ulei .multi nu baga ca e prea nou si nu au curaj:) filtru epurator verifica de care ai.e destul de scump si poate il iei degeaba. modelele dupa 04.2003 au filtru de plastic care se scoate si se spala.
    -1 points
  47. Asa e si al meu "Snitel". Treaba sta asa, de cate ori am incercat sa-l lipesc doar cu banda dubla adeziva s-a dezlipit, dupa l-am lipit cu mastic de parbriz si pe cel de pe capota si pe cel de pe luneta. Cel de pe capota de abia l-am scos cu sarma de taiat parbrize, normal ca a fost revopsita capota dupa, dar ultima oara de cand l-am pus si anume de prin iulie, l-am pus cu banda dubla adeziva mai buna incalzita cu feonul bine si capota la fel si de asemenea am pus vreo 10 puncte de mastic de parbriz, dar putin ca sa nu se mai vada. Deocamdata nu s-a clintit si nici nu prea are cum, asa iti recomand sa faci si tu daca vrei sa nu ti-l mai de-a nimeni jos.
    -1 points
  48. Posibil a pus testerul pe ea (ca si mine) si se vedea ca incepe regenerare insa nu se finaliza.
    -1 points
  49. Da..am uitat sa-ti zic de primer care e cel mai important...daca ai citit am pus chiar initial eleroanele cu mastic si fara primer, insa a doua zi s-au dezlipit pur si simplu de pe masina, nu au facut priza deloc fara primer.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.