Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/05/17 in all areas
-
Salutare! Sa mai stergem prafu': Am ajuns la 88 000 km (masina a fost folosita mai mult in vacante si weekenduri). In momentul de fata e in service pentru o noua revizie, inlocuit bujii, bobine, bucse, bielete, brate, suporti motor, mentenanta sistemului de decapotare etc... Nu necesitau o schimbare imediata, dar imi place sa fie in stare impecabila permanent si prefer sa schimb piese consumabile preventiv, decat sa duca la o uzura prematura a altor componente. Nu am prea multe de povestit, mentinand masina stoc in cat mai buna stare si bucurandu-ma de ce ofera.8 points
-
Eu iti recomand sa nu faci compromisuri: https://www.farcebook.com/AceDetailingGarage/ Ori o faci tipla, ori o lasi asa.2 points
-
In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.1 point
-
Am masina din vara, am primi-o la schimb pentru o motocicleta de viteza. De cand o detin am facut aprox 7.000km Da, ma ocup cu masini dar am acceptat-o in interes personal, ca aveam doar un A5 in 2 usi si nu vroiam sa ma chinui cu copil mic la mare/munte etc Merg cu ea zi de zi Necesita doar revizie in aprox 3.000km Nu este pentru un pretentios, care dupa mine doreste o masina second mai ales la o varsta a masinii, sa nu aibe nici o zgarietura, sa coste sub pretul uneia din Germania si la km putini. Da este la orice dealer BMW una noua, impecabila. Pentru intrebari/lamuriri raspund la telefon sau mesaje Multumesc pentru intelegere. BMW 525d din 06.2004 KM: 291.000+ ( circul zilnic cu masina eu sau ai mei ) Masina este reala, fara povesti Autoturism cu km reali, se poate verifica la BMW, accept test in reprezentanta. Inmatriculat Toate actele la zi. Fiscal Merge, trage foarte bine Cutie de viteze manuala 6+1 trepte Fara erori in bord 3 Chei. Imobilizator Volan BMW M Facelift Praguri interior BMW M Montat display info mare professional Senzori ploaie/lumini/parcare fata si spate Faruri Bi-Xenon cu Angel Eyes si spalatori faruri Pachet lumini Oglinzi electrice si rabatabile/pliabile electric Geamuri fata si spate electrice Dublu climatronic Tempomat. Pilot automat Comenzi volan Bord Computer pachet Business Pachet multimedia cu iDrive Scaune cu reglaj electric Airbag-uri fata/spate/laterale Jante originale de BMW F10 pe 17 cu anvelope 75% Folii fata/spate cu certificat de omologare Revizie filtre ulei la zi Nu bate nimic la ea Foarte spatioasa Portbagaj foarte mare, loc mult pentru bagaje. Ideala de familie Model Seria 5 Versiune 525 Anul fabricatiei 2004 Km 290 801 km VIN WBANC510X0B122925 Capacitate cilindrica 2 496 cm3 Combustibil Diesel Putere 177 CP Cutie de viteze Manuala Transmisie Spate Norma de poluare Euro 4 Caroserie Sedan Numar de portiere 4 Culoare Gri Vopsea metalizata Da Tara de origine Germania Data primei inmatriculari iunie 2004 Inmatriculat Da Fara accident in istoric Da Carte de service Da Stare Second hand Nu ma lasa de pe telefon sa pun pozele. Cand ajung la PC luni am sa le micsorez si le atasez. Las link-ul de pe autovit intre timp. Daca nu este voie cu link, imi cer iertare ca nu stiu exact si rog un moderator sa ma atentioneze. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GmUpG.html Pret: 6.900€ Telefon: 07261765481 point
-
Vand volan ergonomic sport multifunctional + airbag BMW M E60 E61 in stare absolut impecabila. Atentie, este modelul ergonomic, nu cel simplu. Stare originala Este de pe si pentru masina cu functie start stop. Merge si pe cel cu cheie normala ( vezi poza ) Il si montez pentru cine doreste Pret: 390 Euro Tel: 07261765481 point
-
Toate furtunasele de la vacuum schimbate Anuleaza filtrul epurator, merge si fara, garantat Curata filtrele la electovalve, turbo si egr Egr-ul nu trebuie anulat, nu de acolo este problema si fara tot scoate fum daca motorul merge anormal,se incalzeste mai greu creste consumul si pana in1800rpm e lesinat motorul Ai un senzor in spatele admisiei pentru preisune turbo, tb curatat Debitmetrul poti sa-l cureti cu un Contact cleaner de ex. Fara sa pui mana, carpa, surubelnita sau ceva pe el, spalat cu spray si uscat cu jet de aer Filtru de aer nou Pe admisia la turbina ai o garnitura de cauciuc care se uzeaza si nu mai etanseaza tubulatura dintre debitmetru si turbina, rezultat trage aer fals si debitmetrul masoara fals volumul de aer Injectorul cu fir tb sa aiba aprox 100 ohmi pe mufa, mufa se afla pe pompa de injectie, nu functioneaza corect scoate fum miroase intepator, merge prost motorul din experienta mea personala Exista un test pentru pompa de injectie in DIS, se poate verifica si cu inpa valorile la avans, presiune, debitmetru Schimba mecanicul, este mult prea prost daca nu stie sa demonteze protectiile din plastic..... Merge in 3 trebuiesc demontate injectoarele si verificate, sau ca sa stii care este bulit slabesti pe rand tevile la injectoare si o sa te convingi care este vinovatul, dar banuiesc ca ai furtunele de vacuum sparte si exact asa urat se comporta cand nu lucreaza variabila la turbina....scoate fum si merge in suturi... Deci incepe cu furtunasele de vacuum samd Alta retea de socializare cica, aici este Bmw Club prietene ce retea de socializare? Parship? Mor pe astia de umbla cu un program piratat intr-un laptop cu windows piratat si care nu stiu sa interpreteze 3 erori1 point
-
unde dracu a scris ca are 18 ani ?!? a scris ca are inaltime1,93 dar aia cu 18 ani n-am gasit-o niciunde1 point
-
Departe de mine a hotari pentru altii daca isi deduc sau nu in propria firma TVA-ul sau nu. Este doar o forma uzuala a spune ca pretul include TVA 19%. Deductibila pt cine vrea si poate. Dar cine vrea si poate legal il poate deduce fata de achizitia cu factura fiscala care nu e purtatoare de TVA (sau purtatoare doar la marja), si acel caz e tot pe baza de factura fiscala. Pana la urma exista in tara noasta firme care au autoturisme pentru agenti de vanzari/directori de vanzari si deduc 100% TVA si cheltuieli de operare aferente. Totul tine de contabilitatea interna a fiecarei societati in parte. De aceea consider ca afirmatia "deductibila 50-100%" este cea corecta. Ok, sa reformulam ca sa nu aiba nimeni neclaritati: Eliberez factura fiscala cu cota de TVA 19% inclusa in pretul afisat.1 point
-
1 point
-
Asa trepideaza e46 diesel la oprire, tocmai din cauza ca nu are clapeta de shutoff. Doar de la diesel'e euro 4 cu dpf in sus s-a pus clapeta.1 point
-
Eu nu i-as zice pasiune. Daca gaseam sa aiba si scaune incalzite, nu mai era nici o pasiune. Cu scaunele sport, nu sunt deloc de acord cu tine. La e9x diferenta da, era foarte mare, in sensul ca alea sport aratau si f bine si erau si comode. La fel si la e46, f10, etc.. In schimb la F30, da arata mai bine, dar nu mai sunt la fel de comode. Sunt destul de inguste in spate si parca nu sunt atat de comode. Nu e vorba de struguri, daca consideram ca merita, ziceam si cautam. Daca o sa schimb interiorul probabil o sa fie si sport, dar in nici un caz nu caut neaparat sa fie sport. Am condus destule F30-uri inainte si nu m-am convins. Masina nu e chiar semicheala, a avut optiuni de vreo 12.900e din ce imi aduc aminte, dar na, depinde la ce te raportezi. (pune si tu un link la a ta) Asta oricum e din alea rare, cu oglinzi rabatabile Oricum e amuzant si usor penibil ca vorbim noi de optiuni si ce ofera BMW, cand noi le luam SH, deja configurate de cel care si-a permis-o de noua. Tu zici ca e penibil orice volan non-M, ca optiune de nou este 204e(un mizilic la cat costa masina si cu toate astea nu prea sunt) si daca vrei si incalzit 190e. (mult mai putin decat un retrofit sh). Cel care a configurat-o a preferat sa dea 1000 si ceva pe sistemul de camere 360, destul de inutil parerea mea. La fel si scaune sport costa 560e (o optiune destul de importanta pt cine cauta asa ceva) vs niste oglinzi rabatabile electric 499e. Pana la urma e vorba de gusturi, orice ai alege cineva tot va fi nemultumit. Iar un 320d dotat cu aproape orice trece de 65k. Configurasem si eu inainte sa iau masina un F30 cu optiuni care sa ma multumeasca(gen daca as fi ales-o eu de noua) .Totalul lor era de vreo 18700. Usor de zis ca e mai bine intr-un fel sau altul cand nu dai tu bani. Stiu ca se mai dau si discount-uri, dar altii nu dau atat pe un F30.. Jantele au fost cu anvelope (2014, dar trebuiesc schimbate in primavara) si au fost aproximativ 700e. Sunt pe net de la 500 pana la 900, depinde de anvelope si starea in care sunt.1 point
-
Puterea unui motor da viteza maxima a masinii. Iar aceasta viteza maxima este aceeasi indiferent de modul selectat. In confort sau eco pro pedala de acceleratie are un raspuns mai lent, o intarziere adaugata intentionat din soft. Insa, la kick down, o sa fuga la fel ca in sport.1 point
-
Ce e aia suspensie electrica? Probabil confunzi cu amortizoare controlate electronic. Intre confort si sport sigur se modifica asistatea directiei, fiind mai greu de rotit volanul pe modul sport. Cat despre motor, el are aceeasi putere, difera raspunsul la apasarea acceleratiei.1 point
-
1 point
-
Merge montat, uita-te in poza ca se vede cheia normala, eu am E60 din 2004 cu cheie normala iar volanul este de pe unul de 2007 cu cheie smart. Nu poti conecta mufa pentru comenzi, in rest merge.1 point
-
Risti...spui numai prostii pentru ca nu stii (adevaraaat). Treaba este ca habar nu ai de diferenta intre un 163-184 cu soft, in primul rand ca e 163 cp sau 184 cp acelasi castig de CP si NM il va avea, intelegi? Iar castigul se duce pe putin la 210 cp, sunt altele care ies 220 (ia calculeaza, cati cp sunt de la 163 la 220?) Iar NM de obicei se duce de la 340-350 la minim 420 NM pana la 450-460 NM maxim. Daca nu stii nu mai vorbi, asta e a doua masina remapata care o am, nu castigi 5 km/h in plus, castigi mult mai mult. "sunt si cateva piese care trebuie schimbate", ce trebuie schimbat? Cred ca ai auzit si tu pe la cineva care nu stie si transmiti mai departe, in cazul unul stage 1 nu trebuie schimbat nimic, de abia de la stage 2 trebuie sa schimbi intercooler, eventual turbina, eventual injectoare,etc. Remaparea inseamna alta harta in ECU deci alti parametrii (wtf?). Masina nu se strica de la soft decat daca e unul foarte prost facut si ieftin, masina se strica in 90% din cazuri de la sofer. Cum sa spui ca "se simte bine in grupuri cand spune cati cp are", pai stii ce e frumos? Cand ma intalnesc cu unii care nu-i cunosc, eu nu le spun ca am soft, rad putin de ei si daca nu-si dau seama, aia e... Cum poti sa fii asa habarnist in treaba asta si sa continui sa-mi demonstrezi mie tot o prostie? Exact cum ma asteptam, explicatiile tale au fost la masura asteptarilor mele, adica proaste. P.S tu care ai 184 cp aceeasi masina identica cu una resoftata , deja ramai in urma de la treapta 2.1 point
-
1 point
-
Nu am apucat sa schimb bucsele pana acum. Intre timp am fost in concediu prin Turcia (Cappadocia). Consumul final pe 2950km a fost de 5.8% cu tot cu vreo 60-70km de stat in traficul infernal din Istanbul. In afara de Istanbul, se circula foarte bine si drumurile sunt excelente. Am reusit sa fac 790km (300km autostrada, restul drum expres) in 8:30h (3 pauze de 5-8min) fara sa depasesc limita de viteza.1 point
-
Eu l-as evita pe knet john, e renumit negativ pe forum...ti l-am recomandat pe bm garage ca reconditioneaza cutii automate... Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Depinde asta de firma, de la caz la caz, ce declari ca faci cu masina. Corecta ar fi afirmatia ca este deductibil din punct de vedere fiscal intre 50% si 100%, in functie de destinatia autoturismului in firma respectiva. Ideea de baza e ca in pret este TVA 19%, la asta ma refer. Ca se emite factura fiscala cu TVA inclus, legal, nu e "uitat" TVA-ul pe undeva sau aplicat ilegal la marja cum se practica si vedem pe olx masini mai ieftine decat in DE. Dar eu inca sper ca va veni si randul alora intr-o buna zi...1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu stiu , pretul se face in functie de dimensiunea masinii / starea lacului / severitatea defectelor prezente la nivelul lacului / gradul de corectie dorit / calitatea protectiei aplicate Nimeni nu poate sa faca un pret corect decat dupa ce face o inspectie a masinii Aici ma refer la o lucrare de calitate cu rezultate excelente ... pentru bugete deficitare exista oricand "polishul" de spalatorie.1 point
-
1 point
-
Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.1 point
-
I-am facut revizia cu ulei Castrol Edge 5w30 si filtre Mann, am schimbat bateria (i-a ajuns 7 ani, mi-a aparut in repetate randuri martorul de baterie in bord, era originala pe masina), Bosch S3 90 amp, un set de stergatoare oem, verificat toate lichidele, verificat pe diagnoza, se prezinta perfect atat tehnic cat si optic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Astea sunt topicurile din Romania din pacate, extrem de rar gasesti pe careva care a deschis un topic de gen "HELP" ca dupa ce a rezolvat sa mai si ajute comunitatea cu modul de rezolvare. Toti vin, intreaba, "va rog, help, urgent", cum au rezolvat, treaba lor e incheiata. Am generalizat acum, fiindca asa se intampla, nu am batut personal in nimeni1 point
-
1 point
-
Ma enerveaza nr astea gen WOW UAU .... sunt pline soselele...mai vezi cate un TT din 99 ....rupt in doua....WAW!!! Nu am nr preferential la masina...asa a venit la rand...1 point
-
Pai am facut vreo 85 000 km cu ea de cand o am de prin 2006 sau 2007 sincer nu mai stiu...Acum ma plimb cu ea ocazional cand ajung prin Banat Tata nu circula mai deloc cu ea...la cumparaturi in weekend si cam atat....noroc ca mai vin eu sa-i mai fac ungerile Oricum cred ca va fi singura masina de care nu o sa ma plictisesc...sincer si-a meritat banii...si o sa am grija sa functioneze si sa arate perfect si de acum in colo...Am un prieten mecanic si o duc destul de des la el sa ma mai uit pe sub ea...etc...pana acum n-am descoperit nici o pata de rugina sau problema tehnica..Tot ce am schimbat la ea...am schimbat preventiv si nu din cauza ca m-a lasat...Am avut si un seria 5 e60 si cu mana pe inima pot spune ca imi place mai mult modelul e39, nu neaparat de gust estetic, design, dar parca si usile se inchid altfel, parca e mai "tanc", iti da senzatia aia de siguranta, e mai antifonata, tabla mai groasa, nu stiu exact sa descriu, inclusiv la viteza pare mai stabila decat e60-ul, mult mai confortabil, si parca mai calitativ....am impresia ca nu se mai fac masini cum se faceau alta data...1 point
-
Eu as spune ca, conteaza, la 18 ani si cu un 3.0 sub fund e total diferit decat la 35 cu un 3.0, la 18 esti necopt si andrenalina te va impinge la prostii, la 35 gandesti altfel inainte de a face o prostie, la 35 te gandesti ca nu ai experienta, mie greu sa cred ca toti conducatori auto de 18 ani gandesc asa ca si cei de 35 Sent from my iPhone using Tapatalk Pro0 points
-
Cum spun si colegii mai sus, nu te arunca asa de repede. Costul intretinerii e destul de piperat, impozitul si asigurarea e si aia destul de mare. Sau un alt sfat, orienteaza-te spre alta marca, care are si multi HP si e si mai ok de intretinut. P.S. Apropo, ai vazut ca cea din link are aproape 300k de km? Eu unul nu ti-as recomanda kilometrii astia. Cauta si tu una pana in 180 de mii.0 points
-
Stii ca la masina din link-ul acela impozitul este in jur de ~2200 lei pe an+ asigurare ~900 lei pe an,nu? Deja sunt +3000 lei pe an pe care ii dai doar pe acte, iar intretinerea la acel e90 nu este chiar ok. Daca vrei sa mergi cu ea caruta si sa iti fie frica sa iesi din oras cu masina sa nu ramai in drum...e ok. Daca vrei sa iti iei un Bmw de generatie relativ noua (e60/e90) trebuie sa iti permiti sa cheltuiesti 1000 euro pe an cu intretinerea masinii. Si nu exagerez deloc cu suma asta. Daca iti iei diesel si ai ghinionul sa iti pice volanta de exemplu (care oricum pica, e doar o problema de timp), cu tot cu manopera si ambreiaj te va costa ~2500 lei. Doua brate pe fata (care la fel se duc destul de repede) de la o firma buna (adica sa te tina mai mult de 3 luni noile brate) te costa cu manopera ~1000 lei. Gandeste-te bine ce vrei, pentru inceput si un 320d o sa fie extrem de capabil si chiar si asa poti sa ajungi in situatii foarte riscante... Cu 330d nu te vad bine. Si eu am sub 25 de ani si am foarte multi prieteni care au patit`o cu masini mult mai slabe ca putere. Si sa iti iei 330d ca sa mergi incet nu se va intampla, este o cheltuiala fara rost sa platesti atat la impozit/asigurare/intretinere. Eu mai degraba m-as orienta pe ceva care consuma foarte putin, precum 318d/320d EfficientDynamics. Daca de-abia ti-ai luat permisul o sa vrei sa mergi mult banuiesc. Ia in considerare si cat o sa te coste combustibilul, nu cred ca o sa iti convina sa dai +1000 lei pe luna numai pe combustibil.0 points
-
mai ales pt ca esti incepator, dar si datorita costurilor de intretinere, orienteaza-te mai bine catre un 320d sau 320i, ambele E90; in bugetul asta te poti incadra si la un 520d E60, mai incapator. daca faci sub 10.000km anual cu multe drumuri scurte - motor benzina; ai tot timpul sa conduci si motoare de 3l sau mai mari; fa-ti mana pe o masina normala, si apoi dupa 2-3 ani treci la clasa mai mare.0 points
-
intrebare intrebatoare.... abia ai luat carnetul iar tu vrei sa-ti iei bmw cu motor de 3000 si 200+cp la 18 ani? vrei sa o impresionezi pe Cerasela cand ii lasi pe toti in urma? vrei sa faci raliuri pe strazi , sa-ti urci prietenii in masina si sa le arati ce poate masina? Daca raspunsul este da la una din intrebarile de mai sus , mai bine orienteaza-te spre altceva gandeste-te ca abia ai luat carnetu , nu ai experienta si nu vrei sa mori sau sa omori pe cineva. Ia-o ca pe un sfat ca involuntar o astfel de masina cere calcata. revenind la subiect , da , masina pare ok0 points
-
-1 points
-
reguli: - minim 1 an pe forum - minim 100 post-uri - fara PM, primul venit primul servit aici pe topic - nu cereti piesele daca nu aveti nevoie de ele !!! nu va dau piesele sa le tineti de rezerva - piesele le trimit prin curier sau le inmanez personal in Rm.Valcea (in weekend) in limita timpului meu personal in mare sunt piese de pe e46 nfl, dar si unii suporti de pe e60 sau e70 (vedeti codurile de din poze). am toti suporti de module pt e46: aia mari, suport modul radio, suport modul navi, suporti magazie CD in ultima poza sunt sinele de la trapa de e46(parca) si burduful lateral ( ala tip evantai|)-1 points
-
-1 points
-
Eu am cumparat de la ei si sunt pe bune. Se face contract de vanzare, se emite factura, totul este legal.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
fara sa intru in detalii, taxa pe valoarea adaugata nu este deductibila decat 50%, conform prevederilor Codului Fiscal.-1 points
-
Nu este vorba de ce declari, ci de ce poti proba cu documente justificative privitoare la destinatia masinii, espectiv utilizata sau nu exclusiv in scopul derularii activitatii economice a societatii. Asa ca, fara a induce lumea in eroare, e mai simplu sa spui ca se elibereaza factura fiscala si gata, fara sa apreciezi tu dreptul de deducere. Referitor la limitarile speciale ale dreptului de deducere, e responsabilitatea fiecarui cumparator - societate comerciala - sa reflecte in evidenta contabila si d.p.d.v. fiscal realitatea operatiunilor efetuate si scopul acestora.-1 points
-
imi place sa vad un om pasionat care a luat masina semicheala dar investeste in ea. si nu o zic cu ironie. si eu vreau sa imi iau volan M pt ca mi se pare penibil cel de pe sport packet, e aproape ca ala basic. la fel m-am gandit la scaune, dar varianta cea mai ok dupa multe discutii e sa schimb cu totul scaunele si costa prea mult. daca tu vrei sa faci asta ia-le pe cele sport, merita. poate cea mai buna optiune la interiorul unei masini, neglijata de multi. de curiozitate, cat ai dat pe jante? 392 vreau si eu-1 points
-
Eu ti-am recomandat unde sa te duci pe alta retea de socializare dar nu vrei sa intelegi, masina e carpita, modificata sa mearga, iti trebuie un meserias care stie BMW sa ti-o puna la punct, pe forum nu gasesti rezolvare, doar pareri generale care nu te ajuta f. mult. O diagnoza buna iti evalueaza toate problemele.Ai sa alergi la toti nepriceputii sa cheltui o gramada de bani si nervi.-1 points
-
Salut!As dori sa imi iau un bmw seria 3 sau 5, aceasta va fi prima mea masina, intrucat abia am luat carnetul. Buget 10-11k euro. Ma gandeam la aceasta https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GoR2p.html#contact_form%23xtor=SEC-81, ce parere aveti? Este numar de km o problema? De precizat ca am 1.93 si ma gandeam ca seria 3 sa nu fie o idee prea mica?!-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00