Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/06/17 in all areas
-
Am revenit cu filmuletu. Urmeaza sa postez in topicul lui WIN si ce repere au fost schimbate Parerea mea proprie si personala este ca daca suma respectiva este un capat de tara inseamna ca nu ai luat o masina potrivita pentru salariul tau La o astfel de masina in orice moment iti poate pica o piesa care sa coste destul de mult, ce faci? o pui pe bara 2, 3, 6 luni cat strangi niste banuti?3 points
-
Salutare! Sa mai stergem prafu': Am ajuns la 88 000 km (masina a fost folosita mai mult in vacante si weekenduri). In momentul de fata e in service pentru o noua revizie, inlocuit bujii, bobine, bucse, bielete, brate, suporti motor, mentenanta sistemului de decapotare etc... Nu necesitau o schimbare imediata, dar imi place sa fie in stare impecabila permanent si prefer sa schimb piese consumabile preventiv, decat sa duca la o uzura prematura a altor componente. Nu am prea multe de povestit, mentinand masina stoc in cat mai buna stare si bucurandu-ma de ce ofera.3 points
-
unde dracu a scris ca are 18 ani ?!? a scris ca are inaltime1,93 dar aia cu 18 ani n-am gasit-o niciunde2 points
-
Anul 2014 incepe cu noua mea jucarie , desi poate multi vor spune ai bagat prea multi bani nu se merita mai bine faceai mai bine luai etc Povestea incepe undeva mai tarziu anul trecut cand am hotarat sa imi fac o dambla :-) adica sa reusesc sa imi "compun un e60 :-) Nebunie cu N mare Am cautat un e60 in principiu cu km putini neaparat sa fie automat( cei din bucuresti stiu ce inseamna sa conduci zi de zi prin nebunia din oras ) un an bunicel si cu un motor de 2,5d nu 3.0 pentru impozit foarte mare nejustificat pt a plati asa mari taxe pt romania dar nici 2.0 auzind de unele probleme reale sau nu ale acelui motor si totodata ,nedispunand de multi bani la achizitie si cu gandul ca evetualele surplusuri financiare vor fi absorbite cu mare repeziciune de micuta jucarie . Masina a intrat in posesia mea undeva in luna septembrie a anului trecut in urmatoarea configuratie: Bmw E60 525 an fab 2006 177cp automat km 125.000 reali km verificati suspensie sport oem interior impecabil piele neagra dar normal nu sport nu comfort :-(. Am fost foarte incantat de ea sa zicem 1 saptamana :-)) glumesc dupa care m-am gandit ca ar fi cazul unui mic upgrade :-) e nu chiar mic Asadar masina primeste un urmatoarele luni urmatoarele : 1. Pachet M exterior complet original 2. Navigatie Profesionala 3. Magazie Cd 4. Logic 7 DSP 5. Distronic 6. Aux In 7. Faruri & Stopuri Facelift 8. Ornamente interior Black piano 9. Vopsitorie integrala ( precizez ca nu s-a schimbat culoarea desi initial era interesat de un negru dar am renuntat si am ales sa vopsesc doar unele parti in negru lucios si eu zic ca arata binisor ) iata si cateva poze neprofi facute cu un tel :-(( Asadar sunt foarte incantat de ea :-) Ce pot sa va spun este ca planuri pentru ea mai sunt si pot enumera aici 1. Scaune comfort masina are scaune de piele normale culoare neagra 2. Sistemul bluetooth 3. Perdeluta electrica spate ( desi mi se pare inutil masina avand folie neagra ) 4. Volan Sport sau M 5. Pachet Shwdow line Cam asta ar fi in mici randuri ... Pentru membri acestui forum am sa postez toate DIY la toate retrofiturile facute ( cu poze cu tot am nebunia de a fotografia tot ce fac la jucarie ) Toate lucrarile ce au tinut de parte electrica si codari retrofit etc sunt facute personal dar ar trebuii sa mentionez si ajutorul unui bun prieten de al meu Bebe .1 point
-
Am masina din vara, am primi-o la schimb pentru o motocicleta de viteza. De cand o detin am facut aprox 7.000km Da, ma ocup cu masini dar am acceptat-o in interes personal, ca aveam doar un A5 in 2 usi si nu vroiam sa ma chinui cu copil mic la mare/munte etc Merg cu ea zi de zi Necesita doar revizie in aprox 3.000km Nu este pentru un pretentios, care dupa mine doreste o masina second mai ales la o varsta a masinii, sa nu aibe nici o zgarietura, sa coste sub pretul uneia din Germania si la km putini. Da este la orice dealer BMW una noua, impecabila. Pentru intrebari/lamuriri raspund la telefon sau mesaje Multumesc pentru intelegere. BMW 525d din 06.2004 KM: 291.000+ ( circul zilnic cu masina eu sau ai mei ) Masina este reala, fara povesti Autoturism cu km reali, se poate verifica la BMW, accept test in reprezentanta. Inmatriculat Toate actele la zi. Fiscal Merge, trage foarte bine Cutie de viteze manuala 6+1 trepte Fara erori in bord 3 Chei. Imobilizator Volan BMW M Facelift Praguri interior BMW M Montat display info mare professional Senzori ploaie/lumini/parcare fata si spate Faruri Bi-Xenon cu Angel Eyes si spalatori faruri Pachet lumini Oglinzi electrice si rabatabile/pliabile electric Geamuri fata si spate electrice Dublu climatronic Tempomat. Pilot automat Comenzi volan Bord Computer pachet Business Pachet multimedia cu iDrive Scaune cu reglaj electric Airbag-uri fata/spate/laterale Jante originale de BMW F10 pe 17 cu anvelope 75% Folii fata/spate cu certificat de omologare Revizie filtre ulei la zi Nu bate nimic la ea Foarte spatioasa Portbagaj foarte mare, loc mult pentru bagaje. Ideala de familie Model Seria 5 Versiune 525 Anul fabricatiei 2004 Km 290 801 km VIN WBANC510X0B122925 Capacitate cilindrica 2 496 cm3 Combustibil Diesel Putere 177 CP Cutie de viteze Manuala Transmisie Spate Norma de poluare Euro 4 Caroserie Sedan Numar de portiere 4 Culoare Gri Vopsea metalizata Da Tara de origine Germania Data primei inmatriculari iunie 2004 Inmatriculat Da Fara accident in istoric Da Carte de service Da Stare Second hand Nu ma lasa de pe telefon sa pun pozele. Cand ajung la PC luni am sa le micsorez si le atasez. Las link-ul de pe autovit intre timp. Daca nu este voie cu link, imi cer iertare ca nu stiu exact si rog un moderator sa ma atentioneze. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GmUpG.html Pret: 6.900€ Telefon: 07261765481 point
-
Salutare! Sunt interesat de un BMW E60, pachet M, an de fabricatie minim 2006. In principiu motorul (capacitate cilindrica, diesel / benzina) nu conteaza, important este ca masina sa fie ingrijita. Astept oferte, multumesc!1 point
-
Vand bara spoiler spate BMW M3 E92 A fost retusat. Nu a fost lovit, spart sau taiat. Prinderile sunt bune Piesa originala BMW Pret: 1.395 Lei1 point
-
A sosit momentul sa ma despartesc de masina la care am tinut cel mai mult, de "Padurarul" meu. Pt doritori topicul despre masina il gasiti in http://www.bmwclub.ro/forums/topic/143722-padurarul/page__hl__padurarul__st__100 Si anuntul de pe OLX: https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-m-technik-1-ID94RT9.html Pt. membrii forumului pretul este de 2850 Euro negociabil.1 point
-
1 point
-
Problema lor si ... ghinionul celor care cumpara ulterior masina de la ei1 point
-
Mecanicii romani sunt toti practicanti de "merge si asa".1 point
-
E haios cum vorbiti de eliminat in totalitate riscul, cand totusi vorbim de o operatiune complexa facuta de niste mecanici romani. Te duci sa schimbi distributia si ajungi sa schimbi baia de ulei sparta...1 point
-
Salut!As dori sa imi iau un bmw seria 3 sau 5, aceasta va fi prima mea masina, intrucat abia am luat carnetul. Buget 10-11k euro. Ma gandeam la aceasta https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GoR2p.html#contact_form%23xtor=SEC-81, ce parere aveti? Este numar de km o problema? De precizat ca am 1.93 si ma gandeam ca seria 3 sa nu fie o idee prea mica?!1 point
-
Eu as spune ca, conteaza, la 18 ani si cu un 3.0 sub fund e total diferit decat la 35 cu un 3.0, la 18 esti necopt si andrenalina te va impinge la prostii, la 35 gandesti altfel inainte de a face o prostie, la 35 te gandesti ca nu ai experienta, mie greu sa cred ca toti conducatori auto de 18 ani gandesc asa ca si cei de 35 Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
NU conteaza anii cand esti incepator,la prima masina, tot fara experienta te numesti indiferent de varsta.1 point
-
Departe de mine a hotari pentru altii daca isi deduc sau nu in propria firma TVA-ul sau nu. Este doar o forma uzuala a spune ca pretul include TVA 19%. Deductibila pt cine vrea si poate. Dar cine vrea si poate legal il poate deduce fata de achizitia cu factura fiscala care nu e purtatoare de TVA (sau purtatoare doar la marja), si acel caz e tot pe baza de factura fiscala. Pana la urma exista in tara noasta firme care au autoturisme pentru agenti de vanzari/directori de vanzari si deduc 100% TVA si cheltuieli de operare aferente. Totul tine de contabilitatea interna a fiecarei societati in parte. De aceea consider ca afirmatia "deductibila 50-100%" este cea corecta. Ok, sa reformulam ca sa nu aiba nimeni neclaritati: Eliberez factura fiscala cu cota de TVA 19% inclusa in pretul afisat.1 point
-
mai ales pt ca esti incepator, dar si datorita costurilor de intretinere, orienteaza-te mai bine catre un 320d sau 320i, ambele E90; in bugetul asta te poti incadra si la un 520d E60, mai incapator. daca faci sub 10.000km anual cu multe drumuri scurte - motor benzina; ai tot timpul sa conduci si motoare de 3l sau mai mari; fa-ti mana pe o masina normala, si apoi dupa 2-3 ani treci la clasa mai mare.1 point
-
1 point
-
Posibil a pus testerul pe ea (ca si mine) si se vedea ca incepe regenerare insa nu se finaliza.1 point
-
Depinde asta de firma, de la caz la caz, ce declari ca faci cu masina. Corecta ar fi afirmatia ca este deductibil din punct de vedere fiscal intre 50% si 100%, in functie de destinatia autoturismului in firma respectiva. Ideea de baza e ca in pret este TVA 19%, la asta ma refer. Ca se emite factura fiscala cu TVA inclus, legal, nu e "uitat" TVA-ul pe undeva sau aplicat ilegal la marja cum se practica si vedem pe olx masini mai ieftine decat in DE. Dar eu inca sper ca va veni si randul alora intr-o buna zi...1 point
-
Ce parere aveti despre https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GoQSA.html stie cineva ceva despre vanzator ? Vad ca are doua F10 530xd.1 point
-
1 point
-
Acum maximum o lună am vândut un E90 184 Cp, din 2010, manual, 200.000 km, navigație profesională, xenon adaptativ, volan M, schimbător M, frână de serviciu M, scaune electrice, piele crem, cauciucuri Michelin pilot Sport 4 rulate 4-5000 km, cu un preț sub 9000 euro. Asta așa, ca să-ți faci idee de prețurile de cumpărare. Că așa și eu am visat prețuri... Și cumpărătorul a plecat cu un braț de facturi. Baftă!1 point
-
Oficial nu exista si nici nu cred ca o sa gasesti (cand o sa fie dovezi o sa apara si scandalul) Asa s-a intamplat si cu grupul VAG si softul lor ce manipula masina sa fie Euro 5-6 doar in teste. (daca cineva ar fii zis de treaba asta cu un an inainte, cu siguranta ca cineva ca si tine ar fii avut aceasi intrebare ''Ceva dovezi?'' si automat nu era privit cu incredere) Pana la urma fiecare face ce vrea , parte tare e ca nu prea poate nimeni sa conteste ce am zis (are nevoie de devozi pentru asta) La fel putem sa spunem si de vestita distributie ... bah a fost intentionat proiectata sa cedeze sau aia au fost chiar incompetenti ? ... avand in vedere ca BMW nu produce motoare de ieri , eu zic ca se exclude din start incompetenta si ramane doar ''buna'' intentie.1 point
-
1 point
-
nu sunt optimist deloc. modelul anterior se devalorizeaza maxim in preajuma sau la aparitia celui nou(cazul tau) in martie 2021, probabil va fi aparut de cateva luni cel mult faceliftul la g30 si clar nu se va gasi sh, iar modelul fara facelift nu se devalrizeaza raportand la lci. in fine...1 point
-
Adica mergi in service, ca oricum habar n-ai ce motor ai, deci zero sanse sa repari pe cont propriu.1 point
-
am observat acest cliseu tot mai des la multi samsari(si nu numai). ,Pare a fi echivalentul perimatului -si mai vechiului- "nu bate nu troncane" .Ce rol are expresia asta ? sa iti induca o stare de incredere cum ca vanzatorul sau masina nu au nimic de ascuns ? sau ?1 point
-
Pe E46-le meu momentan am R19/235/35 pe fațĂŁ și R19/265/30 pe spate (aripi roluite) și vreau sĂŁ trec pe jante R18. Am vĂŁzut cĂŁ pe fațĂŁ se monteazĂŁ R18/225/40 respectiv pe spate R18/255/35. Ăntrebarea mea ar fi de ce sĂŁ nu aleg pe fațĂŁ R18/225/45 și pe spate R18/255/40 ĂŽn condițiile ĂŽn care conform formulelor de calcul R18/225/40 are: Inaltimea flancului: 9 cm, Diametrul rotii: 63.72 cm, Circumferinta rotii: 200.18 cm R18/255/35 are: Inaltimea flancului: 8.93 cm, Diametrul rotii: 63.57 cm, Circumferinta rotii: 199.71 cm R18/225/45 are: Inaltimea flancului: 10.13 cm, Diametrul rotii: 65.97 cm, Circumferinta rotii: 207.25 cm R18/255/40 are: Inaltimea flancului: 10.2 cm, Diametrul rotii: 66.12 cm, Circumferinta rotii: 207.72 cm Am putut observa cĂŁ diferĂŁ diametrul roților și ĂŽntrebarea ar fi: s-ar apropia prea mult de caroserie anvelopa? Știu cĂŁ viteza indicatĂŁ nu ar mai fi cea realĂŁ, dar asta nu cred cĂŁ e o problemĂŁ majorĂŁ. A ĂŽncercat cineva aceastĂŁ pereche de anvelope pe E46? (R18/225/45 cu R18/255/40)1 point
-
Sal. Am fost la ABC, a facut capota ca noua. Va recomand sa mergeti cu incredere, baiatu e super pasionat, foloseste produse de calitate si are mare rabdare. La capota mea cred ca a stat 4 ore da a facut-o ca noua. Am sa revin cu poze. Multumesc colegilor de pe forum. O seara buna.1 point
-
Foarte ingrijita masina pentru numarul de km ... Singuru upgrade care trebuie sa il faci acuma e sa treci de la sistemul CCC la NBT si sa uiti de CIC, poate chiar la EVO.1 point
-
Pai a zis si el 8 si ceva,poate 9,de fapt sigur peste 9,deci poate 10-11-12:)))si afara cel mai mic 6.2,in rest 7-8.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Eu pot sa inteleg entuziasmul unei masini noi dar garantat o sa intervina rapid plictiseala pt ca aceasta masina nu are efectiv nici o dotare optionala. Eu nu mi as lua o asa masina cheala sub nici o forma. Dar cum gusturile nu se discuta iti doresc sa te bucuri de ea!1 point
-
subscriu si eu, de ce ai luat un e90 asa chel? fara comenzi volan, clima, xenon, navi, etc...1 point
-
Frumoasa culoarea, sa te poarte cu placere fara probleme Dar nu ma pot abtine sa nu observ si partile negative...cum sa spui ca e interior deosebit? E o cheliciune, printre cele mai chele e90 pe care le-am vazut, iar interiorul nu e deosebit deloc, e simplu, crem, se va murdari f tare si nici macar nu e piele sa il poti curata usor. Jantele, sunt banale rau, dar de iarna merg Sincer, era mai frumos e46-le.1 point
-
Avem si noi, aici, pe forum, caz sau cazuri de distributie rupta dupa 2010, deci putem scoate din discutie "deloc". Statistic vorbind, poate riscul overall sa se rupa este mai mic, dar n-are rost sa mergi la ghici. Dupa atatea cazuri si situatii, eu trag o singura concluzie: - Daca masina prezinta zgomote specifice, indiferent de nr. de km, trebuie schimbata distributia. - Daca nu ai zgomote dar te apropii de 200k km, trebuie schimbata distributia (pentru a elimina orice risc). - Daca ai trecut de 200k km si maasina prezinta zgomote evidente de la distributie, trebuie schimbata URGENT distributia. Oricum o dai, ca sa dormi linistit si sa elimini riscurile, schimbi distributia. Asa cum spuneau si colegii, 3000ron nu este un capat de tara. Repet ce-am spus acum ceva vreme, cei de la Service Scream (Tezparii) BMW mi-au confirmat telefonic ca ultima revizie a kit-ului de distributie elimina in totalitate riscul ruperii acesteia si ca problema este rezolvata "pe viata". Marketing sau nu, tipul cu care am discutat parea ferm convins de acest lucru.0 points
-
Un 320d, fie de 163 sau 177 cai nu gafaie deloc la 120-130... Sta foarte confortabil si la 170-180, iar pana la viteza aia urca foarte ok si daca esti ambitios urca pana la 210-220kmh... Oricum la noi nu ai unde si de ce sa mergi constant cu mai mult de 150-160, deci un 330d ar fi risipa. Pe autostrada eu am dat de MCV de foarte multe ori si daca te-au luat cu +180kmh ramai fara permis 3 luni. In primul an daca ai o abatere de genul asta (si ia in considerare ca ai limitele de viteza cu 20kmh mai mici in primul an) risti sa ramai fara permis 6-12 luni. Pana la urma este decizia ta, dar cred ca inca nu realizezi cat de capabil este si un 320d, dupa ce vei avea unul pe mana vei intelege. Ulterior poti oricand sa faci upgrade la 325/330 i/d, dar pentru inceput nu iti recomand. Iti garantez ca o sa faci fara probleme +20k km pe an. Cand ai o masina de genul si bani de combustibil, o sa gasesti un pretext sa faci drumuri oricand, mai ales ca de-abia ti-ai luat permisul.0 points
-
0 points
-
intrebare intrebatoare.... abia ai luat carnetul iar tu vrei sa-ti iei bmw cu motor de 3000 si 200+cp la 18 ani? vrei sa o impresionezi pe Cerasela cand ii lasi pe toti in urma? vrei sa faci raliuri pe strazi , sa-ti urci prietenii in masina si sa le arati ce poate masina? Daca raspunsul este da la una din intrebarile de mai sus , mai bine orienteaza-te spre altceva gandeste-te ca abia ai luat carnetu , nu ai experienta si nu vrei sa mori sau sa omori pe cineva. Ia-o ca pe un sfat ca involuntar o astfel de masina cere calcata. revenind la subiect , da , masina pare ok0 points
-
Poate a fost o coincidenta stranie la tine. Sa stiti ca mai nou se parcatica autodistrugerea modulelor prin programare, stiu asta de la un prieten ce lucreaza in domeniu exact pe treaba asta ... in fuctie de complexitatea modulului are un contor sau o data care cand este atinsa se inchide singur(fara posibilitatea de a mai fii reparat). Mi-a dat un exemplu , cutia 7g-tronic care are un contor de cate ori intra in P si cand acel numar random dat de producator este atins , cutia pur si simplu se blocheaza si necesita schimbat modulul (asta daca mergi la cineva care se pricepe, daca mergi la reprezentanta te taxeaza cam cat jumate de cutie)0 points
-
Frumoasa si la prima vedere foarte ingrijita. Intr-adevar nu are nu stiu ce dotari dar aia nu e o problema pt ca retrofitul le rezolva pe toate si o sa ai o satisfactii in plus. Sa ai noroc de ea si fara evenimente !-1 points
-
Multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase si pentru urari:) Sunt convins ca avand in vedere priceperea multora dintre membrii acestui forum in ceea ce priveste retrofiturile, se vor rezolva toate fara probleme. In ceea ce priveste "izolatia" aia neagra, nici eu n-am observat lipsa ei pana cand ati mentionat-o voi. La e46 aveam o chestie acolo. Anyway, asta sa fie cea mai mica problema. Referitor la jante, am zis eu ca maxim 18', dar cred ca nu voi pune mai mari de 17' tinand cont de faptul ca traim in tara in care traim, iar drumurile sunt departe de cele din Germania. Abia astept sa o vad acasa maine seara-1 points
-
Sa o stapanesti sanatos! Conteaza sa iti placa tie! Chiar si daca ar fi fost full...daca ai microbul tot ai fi gasit sa bagi bani in ea...-1 points
-
salut sunt si eu nou pe forum. de curand am achizitionat un e 90 adus din germania .am cumparat-o cam in graba si acum ma lovesc de o problema. am airbag-ul aprins si centura , am bagat-o pe tester imi da eroare scaun pasager si cam toate centurile eroare la capse sau asa ceva am inteles. faza e ca vreau sa o inmatriculez si am inteles ca daca e airbag-ul aprins nu iti face rar-ul. ma poate ajuta si pe mine cineva din constanta sau din apropiere?-1 points
-
Repet, emblema a fost pusa acolo ca intelegere cu un prieten si sub forma de gluma. Va fi data jos curand cand bag la vopsit/polishat portbagajul. Rabdare si veti vedea ce iese-1 points
-
Si Dacia lui tata fabricata in 73 parca la ralanti tot 0.8 bari baga .....avea retrofit cu ceasuri de 1410 facut de nea Bebe....si mergea cu ulei M20W40.....un motor care a castigat raliul Dakar.Hai sa nu ne mai certam si sa bagam mortul in casa......Lewis e campion pentru a 4 oara consecutiv cu Mercedes.La aia se bea sampanie acum ...la Munchen s-a stins lumina.-1 points
-
Eu am cumparat de la ei si sunt pe bune. Se face contract de vanzare, se emite factura, totul este legal.-1 points
-
-1 points
-
DacĂŁ si la aproape 300.000 km sunt impecabile mașinile... Stai calm!! Asteapta! Cei mai mulți samsari din țarĂŁ sunt in zona Bucuresti-Ilfov. Va apĂŁrea ceva mai pe aproape.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00