Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/07/17 in all areas
-
Nu vreau sa te descurajez, cu toate ca stim toti ca masina a fost intretinuta si mereu ai avut grija de ea, dar pretul cerut pentru NFL, 2007, fara M pack si 255k e mai greu de obtinut. Cu toate astea, spor la vanzare! Si sa iei cat mai aproape de suma ceruta.4 points
-
Masini Compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 1USB.rar3 points
-
Revin si eu cu informatii dupa schimbarea distributiei. 145k km, 2012 Inainte: Dupa: https://www.youtube.com/watch?v=llb2LqQyKcY Lantul nu era intins, concluzia a fost ca "mai mergea", dar totusi avea zgomotul specific. Sper sa fie de folos tuturor.2 points
-
2 points
-
Sa ai un venit de minim 5000 de ron net pe luna ca sa intretii un F10 asa cum trebuie2 points
-
BMW ROADMAP EUROPE NBT/NEXT 2018-1 BMW ROAD MAP EUROPE NBT-NEXT 2018-1.rar1 point
-
Intr-adevar, SACHS zic ei ca sunt mai buni. In Ro stiu cand cautam eu volanta pt E90 (prin 2011) si era diferenta de 20% intre cele 2. De 5 euro nu-ti iei nici tigari in GErmania deci mare pierdere nu e. LUK produce kituri de ambreiaj ft bune, poti merge linistit pe LUK1 point
-
da, asa este, nu se mai fae RAR la masinile deja inmatriculate. dar vezi sa aiba itp valabil, altfel nu merge inmatriculata.1 point
-
+1 Asta e ceva gen, "am schimbat uleiul si parca trage masina mai bine".1 point
-
Si daca avea m pack ii crestea pretul si valoarea 2000 euro? )) A ajuns m packul asta si navigatia mare definitorii pt orice Bmw. Daca nu are mpack si "navi mare" e cotet deja.1 point
-
1 point
-
Buna ziua dragi confrati iata ca au trecut aproximativ 2 ani de ultima noastra postare si lucrurile nu au stat pe loc nici la modul urat dar nici la modul placut ,excluzand faptul ca, cateva persoane sau cineva "bineintentionat "a/au reusit sa-si bata joc pur si simplu de un om care iubeste aceasta marca si isi iubeste masina , si intr o noapte a/au reusit sa sustraga emblema capota, oglinzi scrise ..wtf???? ce dracu fac cu ele , apoi capace tractare bara fata spate , capace grile m-pachet st+dr capace jante ... un lucru urat pentru romania pacat chiar pacat , dar cum intodeuna putem trece peste pentru ca sincer altfel nu se poate am reusit sa strang din dinti si sa o pun din nou pe micuta jucarie in valoare . asa ca pe parcursul timpului masinuta a mai primit : 1.Bmw Profesional Navigation LCI with 8 fav button si controler cic 2.Bmw OEM IHKA LCI (evident a venit la pachet cu rama necesara navigatiei ) 3.Bmw Mulf2 with usb stick supoort bluettoth function . 4.Plafon negru 5.Jante Bmw OEM style 121 cam atat :-)) iar pentru aceste saptamani am in proiect 1. coloana de volan full electrica 2.si o mai veche nebunie de a mea , alarma originala pentru confortul meu auditiv de a stii cand intradevar masina s-a inchis . asadar si prin urmare bine v-am regasit dragii mei si la cat mai multe retrofit-uri1 point
-
Am revenit cu filmuletu. Urmeaza sa postez in topicul lui WIN si ce repere au fost schimbate Parerea mea proprie si personala este ca daca suma respectiva este un capat de tara inseamna ca nu ai luat o masina potrivita pentru salariul tau La o astfel de masina in orice moment iti poate pica o piesa care sa coste destul de mult, ce faci? o pui pe bara 2, 3, 6 luni cat strangi niste banuti?1 point
-
1 point
-
E haios cum vorbiti de eliminat in totalitate riscul, cand totusi vorbim de o operatiune complexa facuta de niste mecanici romani. Te duci sa schimbi distributia si ajungi sa schimbi baia de ulei sparta...1 point
-
Piesa 7. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW11-EUR-08-2011-F10-BMW-520d&diagId=41_20671 point
-
Nu ai de ce, mi sa intamplat si mie sa uit sa-i trec sau sa-i trec gresit.1 point
-
Cel care trece km e un consilier care poate sa greseasca o cifra, sau sa nu-i treaca deloc, sa uite, daca nu a trecut, apare cu 0. Doar asa se explica:)1 point
-
multi .Mai ales cand pe cutie scrie ceva de genul "maintenance free" sau ceva de genul "lifetime oil" ceea ce inseamna in mod normal ca n-ai ce cauta acolo1 point
-
Cel mai ok, Motul 5w30 X-Clean+ 8100 (de precizat reduce zgomotul motorului)1 point
-
Doar un heads-up, costurile de intretinere se pot limita generic doar la revizii si chestii consumabile, placute de frana, discuri, bucsi superioare, brate inferioare (deh,s trazi in RO) , curele , role de la motor, un alternator stricat, o flansa la cardan, etc. Sunt si situatii exceptionale cand dai faliment de la o piesa banala, cum a fost la mine la E60, si atunci conteaza daca ai bani sa o intretii sau nu.1 point
-
Quattro de la Audi (cel original, sunt si unele modele botezate quattro cu Haldex) e bazat pe un diferential Torsen. Constructiv, pentru quattro cu torsen, motoarele trebuie sa fie montate longitudinal. La fel si vechile Subaru au central un LSD (unele si pe puntea spate). Astea sunt diferentiale cu patinare limitata mecanice (adica daca o parte a diferentialului tinde sa patineze, se transmite mai mult cuplu spre cealalta parte). Asta pana cand una din parti are aderenta 0, cand cuplul motor este transmis integral pe partea cu aderenta 0. Adica vehiculul nu se misca. Totul tine de fizica. Transferul de cuplu motor pe partea cu aderenta (daca diferentialul este montat central, transferul se face intre puntile fata-spate, daca este montat pe una dintre punti, transferul se face intre roti stanga-dreapta pe acea punte) se face inainte de a aparea pierderea de aderenta, mecanic. Din cauza asta, pe suprafete cu aderenta slaba pe toate rotile (noroi, zapada, mazga, etc) un vehicul cu Torsen/LSD central si/sau pe puntea spate se va comporta mult mai bine decat unul cu sisteme reactive (gen xDrive, 4Matic, Terrain response, etc. - cele bazate pe senzori, care comuta tractiunea in functie de informatiile primite de la senzori, deci dupa aparitia pierderii aderentei). Dezavantajele sunt de ordin tehnic, pentru ca e greu(imposibil) sa implementezi controlul electronic al stabilitatii cu mai mult de un LSD/Torsen, si ala central. De ce?, pentru ca sistemul electronic va vrea sa franeze o roata/punte pentru a corecta traiectoria, iar diferentialul mecanic va trimite mai mult cuplu spre roata/puntea franata. Din cauza asta (precum si a consumului) se va renunta treptat la ele, in favoarea diferentialelor cu cuplaje controlate electronic.1 point
-
@Paul, am fost posesor de quattro dar si de xdrive, pe mai multe masini, sincer in conditii dificile (zapada mare, noroi) as putea spune ca awd-ul de la audi alaturi de suspensia pneumatica merita un mic plus. In schimb la plecarea de pe loc sau la plecarea din rampa mai ales pe carosabil alunecos (gheata) sau doua roti pe gheata si doua pe asfalt, xdrive-ul este mai bun. Daca vb de sportivitate, la fel xdrive-ul este mai bun. 4matic cat si terrain response 2 de pe Range Rover, sunt sisteme de tractiune integrala ce pot fi echipate cu 2 diferentiale+reductor, acestea sunt mult mai potrivite pt off-road decat xdrive sau quattro. In schimb, daca ne gandim ca majoritatea suv-urilor mari sunt echipate cu jante pe 19-20-21 si stau 99.9% din timp pe asfalt, eu as alege masina (nu sistemul de tractiune integrala) in care ma simt cel mai bine si care imi corespunde perfect nevoilor si cerintelor.1 point
-
Fără supărare, dar ai descris perfect Loganul, pardon Dacia 1310, că Loganul e prea nou și poate are accesorii dintr-ălea de nu funcționează o viață de om! Problem mare, ea cumpărat vruuum vruuum în 2015 și după 2 ani află că n-a fost virgină. Gata, s-au șters toate clipele frumoase petrecute la volan (sau reparând-o)!!1 point
-
Pana in 2016 sistemul xDrive a fost permanent si impartit 60-40. Acuma sistemul este optimizat pentru eficenta si doar la nevoie cupleaza si tractiunea fata , in rest masina este cu tractiune spate...este mult mai bine pentru consum si prelungeste viata planetarelor. Si asa, sistemul xDrive impreuna cu 4Matic ramane tot unul rudimentar sa zic asa si nu se poate compara cu Quattro de la Audi.1 point
-
Masinile bune din RO ajung la cunostinte de-ale proprietarilor, nici macar pe OLX nu ajung, pe autovit nici atat.1 point
-
Asa faci cand iti cumperi prima masina si vrei sa o intretii cat de bine poti. Apoi te trezesti cand vezi diferentele enorme de pret intre piesele comercializate de reprezentanta si cele din magazin. Am preferat sa pun mereu piese de calitate, chiar daca au fost mai scumpe. Reprezentanta a fost o greseala. Aveam alta parere...1 point
-
Poate ca din cazua ca vrei sa te imprumuti si sa iti cumperi o masina pe care poate nu prea iti permiti sa o intreti din cauza ca trebuie sa te imprumuti ca sa o cumperi .1 point
-
Mai degraba un electrician pretentios. Poate iti face treaba mai buna si mai ieftina decat reprezentanta.1 point
-
La cat de bine si atent ai intretinut o, mai bine o pastrezi si te bucuri de ea, sunt masini reusite, mai ales ca eu am vazut o si am probat o in port la Giurgiu0 points
-
@cavaliere Eu doar i-am spus la ce sa se astepte. Sa nu fie dezamagit cand il vor suna si ii vor oferi mult mai putin decat cere el. N-am zis sa scada pretul. Poate sa ceara si 12k euro pe masina, daca el considera ca atat merita masina, nu il opreste nimeni. Si posibil sa o vanda la pretul cerut, numai sa aiba rabdare multa. Nu conteaza atat de mult mpack si nici navi mare pentru multi dintre cumparatori, alfel cele aduse din tarile calde toate ar avea aceste 2 optiuni. Eu ma refeream la faptul ca lipsa lor, anul si km ii vor pune mici piedici in a obtine pretul dorit.0 points
-
0 points
-
0 points
-
ma bucur sa vad posesori de masini de 15k - 20 k eur avand incredere intr-un soft piratat care(nepiratat) ar fi costat 50 usd si a fost facut prin reverse engineering-1 points
-
Toata lumea stie sa codeze de cand a aparut Carly Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Eu am z4 cu motor de 2,5 din 2004 si iti dau raspunsuri la cateva intrebari: 1. motorul de 2.2 cred ca este doar cu 4 cilindri, asta este cea mai importanta diferenta fata de celelate 2 motorizari, 6 cilindri e altceva, motorul de 3000 e cel mai puternic dintre astea 3, dar cred ca poti sa il mai tunezi si pe asta de 2.5 care e mai ieftin la impozit; 4. softopul merge usor, se pliaza destul de repede, nu trebuie sa aiba intreruperi la deschidere, inchidere si de 7 ani de cand nevasta-mea are masina nu a vut vreo problema, atata ca ea nu circula iarna cu ea (doar de primavara pana toamna);Doar in stationare poti sa actionezi softopul; 5. candva am citit ca doar softopul (panza) costa vreo 800 de euro (sper sa nu ma insel); 6. apa se mai poate prelinge pe la geamurile de la usi, dar numai cativa stropi, fiind roadster, in momentul in care inchizi usa, geamul face o scurta miscare jos-sus. Celelalte variante cu apa in habitaclu sau in spatele banchetelor sunt excluse (daca o lasi decapotata si afara ploua se pot intampla si astea); 7. masina nevesti-mii este din 2004, are circa 82000 km si nu consuma ulei intre schimburi (care se intampla cam la 4-5000 km cat face in cele 8-9 luni/an cat merge cu ea); Daca nu ti-ai luat inca masina, bafta!!!-1 points
-
Multumesc pt raspunsuri..pai,fac un imprumut la banca ,dau rata de 2000 lei sa zicem,dar orientativ vroiam sa stiu cam cat costa una alta,asa la preturi m am uitat cat de cat pe site uri, dar voi explicati mai frumos.Si asa aflam si ce anume s a stricat.Multumesc-1 points
-
Ma intristeaza postarea ta... Nu inteleg cum de ai putut sa dai atatia bani la reprezentanta. Nici la mecanic nu mi se pare ca este foarte avantajos, piesele pentru revizie costa <600 lei iar manopera ~150 lei. Restul lucrarilor par ok. Ontopic: si eu te sfatuiesc sa te uiti pe Autokarma/Epiesa, asa vezi cel mai bine la ce preturi se gasesc piesele pentru o masina. Daca te apuci sa intrebi lumea fiecare o sa vina cu preturile lui. Pentru aceeasi masina unul poate sa iti spuna ca da 1500 lei la revizie, altul ca da 500 lei si nu mai intelegi nimic. Depinde foarte mult de tine daca ai un mecanic cinstit, daca stai sa iti comanzi piesele singur, daca iei o masina cu istoric de intretinere, daca vrei sa pui piese de calitate etc.-1 points
-
Mai jos o lista cu ce am schimbat eu la 525d xdrive in cele ~5 luni de cand e la mine: 1. kit distributie, vreo 24 de repere imreuna cu uleiul si filtrul de ulei. Toate piesele au fost pe OE. Pret piese: 2600RON; Manopera 600Euro. In pretul de manopera a intrat si garnitura de la galeria de admisie, plus curatatul galeriei 2. baterie VARTA 105Ah AGM - 800RON 3. Placute de frana fata si spate Jurid, OEM - 500RON 4. Filtrele toate pe MAN - 400RON 5. Tampoane OE, plus schimb - 1000RON Simt ca-mi scapa ceva, dar in mare cam asta am facut pana acum. Sper sa te ajute. LE. Manopera, doar la un singur mecanic in particular, nu reprezentanta. Este vorba despre acelasi mecanic la care merge si Crysis21.-1 points
-
N-am sa zic asta, de fapt e prima data cand cumpar Michelin, insa stiu ce inseamna sa conduci o masina cu anvelope proaste. De cand am luat masina am folosit ContiSport Contact 5P, iar anul trecut am folosit SportContact 6 (de care nu am fost multumit in ceea ce priveste uzura). Diferenta o simt clar, si pot spune ca SportContact 5P au fost cele care mi-au placut cel mai mult pana acum. Aveau un grip mai bun decat Michelin, dar se simtea putin cam amorotita directia cu ele. O diferenta uriasa intre ele este zgomotul perceput in habitaclu, Michelin fiind mult mai placute la drum lung. Cred ca la 30-35000 KM pe an in Romania, am ajuns sa simt diferenta intre cauciucuri.-1 points
-
Conform decodĂŁrii Vin-ului ar fi avut tapițerie textilĂŁ. De ce a schimbat-o.. cineva?-1 points
-
Se pot verifica km daca reviziile nu au fost facute la reprezentantele Bmw ? Am vorbit cu proprietarul masinii de mai jos , si cica a facut reviziile la nu stiu ce garaj , ca la bmw erau mai scumpe cu aceleasi piese. L-am intrebat daca a facut vreo revizie la cutie si a zis ca nu . El se da pasionat Bmw , dar nu stiu ce pasionat ar merge cu masina 110 mii fara sa schimbe uleiul la cutie . Masina cica a fost cumparata din romania si a mers pe autostrada cu consum 6% cu 170 km/h din spusele lui. Nu prea imi inspira incredere. Voi ce credeti ? https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-d-ID9Bj33.html-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Mai citeste o data optiunile si comapara-le cu ce ai vandut tu Eu stiu pe ce cer banii astia.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Sunt optiuni care ajuta la vanzarea mult mai repede si avantajoasa a masinii. Bafta la vanzare-1 points
-
Asta daca nu iti pica nimic pe el ) Eu as zice 10k+ RON ca sa dormi linistit.-1 points
-
Acum maximum o lună am vândut un E90 184 Cp, din 2010, manual, 200.000 km, navigație profesională, xenon adaptativ, volan M, schimbător M, frână de serviciu M, scaune electrice, piele crem, cauciucuri Michelin pilot Sport 4 rulate 4-5000 km, cu un preț sub 9000 euro. Asta așa, ca să-ți faci idee de prețurile de cumpărare. Că așa și eu am visat prețuri... Și cumpărătorul a plecat cu un braț de facturi. Baftă!-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00