Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/13/17 in all areas

  1. Si 46.000e e in jur de 40.000? Sau ai presupus ca merge negociatul romanesc?
    6 points
  2. Oare oamenii ca tine chiar exista? 1)Nu ai ce sa comentezi la ce scrisesem pt ca am scris din proprie experienta...da frate...m-i sa dus culoarea de pe scaun...ce nu intelegi, vrei sa-ti desenez? 2)Am facut de 2x pe an detailing interior (include tratament si protejarea pielii) si primavara un detailing exterior pana am pus folie... 3)Asa am zis si eu: nimic mai jenant decat sa pun prosop sa incerc sa protejez cat am putut pielea aia dupa ce am vazut ca nu-i in stare sa faca fata la 3-4 drumuri de exterior (nu am folosit masina decat in vacante si o scoteam 3/4x pe luna sa o,dezmortesc pana la spalatorie) 4) Asa e...tapiteriile din piele BMW nu sunt pt mine. 5) "O hainĂŁ deschisĂŁ la culoare nu se cumpĂŁrĂŁ, pentru cĂŁ trebuie spĂŁlatĂŁ ĂŽnainte de a luci de jeg?" - am folosit Google Translate si tot n-am inteles... 6)Asa zisul "membru" a avut din 2009 pana in 2015 un E39 , E91, F01 si E71, in ultimu am bagat cu retrofituri si reparatii cam cat vrei tu sa dai pe F15...sa-mi zici cate BMW-uri mai tre sa iau pana sa-mi pot face cat de cat o parare...
    6 points
  3. fara 5 butoane viata e pustiu
    5 points
  4. BMW 750LI 2008 408CP 65000km 23500Euro ---------------- BMW Night Vision Brake Assist Lane Assist Side Assist Heads-up Display ---------------- Suspensie reglabila Sport+ / Sport / Normal / Comfort Faruri Bi-Xenon Adaptive Light Keyless Go & Entry Easy Entry access Asistenta Faza Lunga Camera marsarier Camere laterale - side View Portbagaj Actionat Electric Soft close usi Jante 19" cauciucuri de 1 an (iarna/vara) Scaune spate electrice cu incalzire + ventilatie + memorii Pachet entertainment (ecrane in tetiere spate) Perdelute laterale + luneta Geamuri privacy heliomate Scaune electrice fata cu incalzire + ventilatie + masaj + memorii Volan piele reglabil electric Navigatie Profesionala (versiune updatata - 2017) Harta Romaniei inclusa DVD Video / Radio Cd / Bluetooth / TV Magazie CD/DVD 6 buc Sistem Start-Stop Bord imbracat in piele Comenzi vocale Pachet lumini ambientale Culoare: Negru VIN: WBAKB81040CY50922 Norma de poluare: Euro 5 Tara de origine: Germania https://www.mdecoder.com/decode/cy50922 Raport din 2016: https://www.dropbox.com/s/c0fr2f86liuosxn/cy50922-report.pdf?dl=0 Poze octombrie 2017: https://www.dropbox.com/sh/yxpozy7apz40h7m/AACSKNUKA97rDtRtkl9keGCla?dl=0
    3 points
  5. Boon! Am scos Bimmeru' din service si pot sa spun ca parca a "prins" din nou viata! E diferenta foarte mare in materie de stabilitate la viteze mai ridicate, schimbari de directie bruste si amortizare denivelari; articulatia e din nou "in vana", inainte era mai "moale", cel mai probabil datorita uzurii pieselor consumabile. Motorul toarce insesizabil, parca acum dupa revizie e si mai silentioasa, dar "maraie" dupa 2500 RPM ca un adevarat 6 cilindri in linie . Masina merge ca atunci cand era noua . M-am gandit sa postez toate interventiile facute: *Ulei Castrol Edge FST 5W30 7 litri *Filtre (aer, ulei, polen-MANN) *Tampon motor stg+dr oem BMW *Bucsi bare stabilizatoare punte fata TRW *Bucsi punte spate TRW *Tampon cutie oem BMW *Bielete de directie punte fata TRW *Bielete antiruliu punte fata TRW *Rulment intermediar cardan oem BMW *Simering central ambreiaj oem BMW *Simering central cardan oem BMW *Inlocuire ulei cutie BMW *inlocuire ulei grup (diferential) BMW *Inlocuire lichid de frana Castrol *Inlocuire antigel HEPU *Inlocuire lichid servo ATF *Bujii BOSCH *Bobine BOSCH *Diagnoza + resetare service *Polish+Folie transparenta faruri *Vopsit bara fata+spate+prag dreapta (aveau mici zgarieturi de prin parcari) *Covorase *Stergatoare BOSCH *Lichid de parbriz iarna jet Xpert *Gresare sistem decapotare cu solutii speciale *Montat roti iarna (in poza sunt tot cele de vara) *Interventii trecute in istoricul masinii, urmatoarea revizie la 100 000 km Cam atat a necesitat momentan...in rest...benzina EVO +100 din MOL
    3 points
  6. Deci daca nu ridicam in slavi bmw ul pe forumul asta inseamna ca nu avem ce cauta aici? Dar daca de ex am avut si audi si bmw si mercedes si porsche ce ma fac? Cum aleg forumul pe care trebuie sa "stau"? Dimpotriva mi se pare util sa impartasim toata experienta pe care am avut o cu fiecare brand obiectiv. Am plusuri si minusuri pt fiecare marca pe care am detinut o in parte. Singura care mi s a parut peste toate este Porsche.
    3 points
  7. Vrei sa recunoasca cineva ca bmw-ul lor second hand de 200 cai luat in rate pe 5 ani nu exceleaza la toate capitolele?
    3 points
  8. Nu-mi dau exact seama unde ai aberat cel mai mult in postarea asta..."fara numar, fara numar..."
    3 points
  9. la 90 de mii de km tre' sa arate asa ? intr-o masina de 100 de mii sa euro sau mai stie eu cat ? ai vazut vreodata cum arata scaunele intr-un mercedes TAXI cu 600kkm ? Ia o poza ca sa fim lamuriti
    3 points
  10. Nu plange nimeni, sunt doar cativa oameni realisti care scot in evidenta si minusurile pe care orice marca le are. Frustrarea e patetica in schimb si ochelarii de cal. Zic doar. Nu stiu unde a scris cineva ca Bmw ul este prost. Daca tu simti egoul x5-ului pe care il conduci afectat, e problema ta, dar nu generaliza, ca nu plange nimeni pe aici din cate vad. Revenind on topic, mai degraba mai astepti 1 luna sa treaca anul si o iei in 2018, la bani mai putini oleaca. Si asa ai si timp sa alegi ce iti place.
    3 points
  11. Evident că nu, dar nu e ceva ce zice "premium", când vezi becurile alea chioare pe care le văd de exemplu la Peugeot 107-le soției Ce? Ce vrei să zici de fapt? Ce legătură are țara? Îmi pare rău, dar tu nu ai logică aici. Calitatea unui material nu are nici cea mai mică legătură cu locația în care se fabrică. Aceeași fabrică livrează la calitatea cerută/agreeată cu clientul. (Oricum pe la noi cred că doar volanele se făceau din ce îmi amintesc) 2 exemple simple: - Pune mâna frumos pe un parasolar de plastic ordinar de F30 și apoi pe unul de A4 B8 (textil, fin). - Ascultă zgomotele de vânt în mers la 140 la ambele mașini, ai fi surprins ce liniște e în A4 Nu mai fiți fanboy și acceptați și bune și rele. Nu există marcă perfectă. Are și BMW lucrurile la care excelează și pe care le are peste Audi sau Mercedes, evident, dar să zici că e CU TOTUL peste, este un subiectivism extrem.
    3 points
  12. E60 nu a venit cu crom la chedere in varianta M Packet. Pe langa asta, nu are interiorul de M (vezi plafonul care nu e negru)
    2 points
  13. Tu ai vazut ca omul a spus ca vrea sa dea 35.000e?
    2 points
  14. 2 points
  15. bun, mai are cam 10 zile de RCA asa ca cel mai probabil nu mai iese decat odata sa bag benzina . Ca si lista de to do pe viitor: - diferential spate de inlocuit plus mutare blocant in noul diferential. - de gasit un debitmetru de proba si de verificat daca axele cu came sunt la punct - furtunele de servo sunt puse dubios de repozitionat - la rezervor trebuie o garnitura si o piesa metalica care tine niste furtune pe acolo. Ar mai fi de tras instalatia electrica de la oglinzi si niste fire pentru casetofon si boxe dar astea nu cred ca o sa le fac vreodata deoarece nu am nevoie de muzica iar oglinzile sunt deja reglate . Pun si o poza mai "recenta"
    2 points
  16. @Dragos - ma repet, nu am zis ca TOATE BMW-urile au probleme cu pielea...dar eu, dupa problemele avute nu mai vreau sa-mi incerc norocul pe banii mei...
    2 points
  17. N-auzi ca la Mercedesurile destinate taxi le pune din fabrica piele groasa de rinocer si de aia nu fac cute?))
    2 points
  18. Voi chiar laudati e90 pt design interior/exterior? Intr-un e46 ati intrat?
    2 points
  19. BMW ROADMAP EUROPE NBT/NEXT 2018-1 BMW ROAD MAP EUROPE NBT-NEXT 2018-1.rar
    1 point
  20. pai e simplu...poza pe care tu ai postat-o e de aici: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-04-2005-E90-BMW-320d&diagId=11_5753 codul de piesa este aici (pozitia 2) http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VC31-EUR-04-2005-E90-BMW-320d&diagId=18_1080#18308518970
    1 point
  21. 1 point
  22. 18308518970 dai codul la magazin de piese
    1 point
  23. Sunt prosti senzorii. Si eu l-am inlocuit la ultimul schimb de ulei si acum e liniste. De boala asta sufera si alte marci, probabil tot acelasi producator de senzori.
    1 point
  24. Cooler'ul egr raceste gazele, nu le incalzeste.
    1 point
  25. Hmm, daca ti-au pus rotile de iarna in service la primavara cand se strica abs-ul stii cine este vinovat nu?
    1 point
  26. Am dat minus din greșealĂŁ la postarea asta cĂŁ eram pe mobil și am degetele mari. Sunt idiot. Mega + , ai dreptate. Trebuie sĂŁ fim mai maturi și sĂŁ ĂŽnvĂŁțĂŁm sĂŁ acceptĂŁm și bune și rele, nu sĂŁ fim niște fanboy ĂŽncuiați. Iubesc BMW, dar iubesc și Audi. Fiecare pentru experiențele pozitve pe care mi le oferĂŁ, experiențe diferite la fiecare. Știți ce se ĂŽntâmplĂŁ când pui ochelari de cal? Ei câștigĂŁ, noi pierdem. Companiile trebuie frecate și agasate cu feedback, altfel o sĂŁ ajugem sĂŁ dĂŁm 100000eur pe un X5 și sĂŁ avem experiențe de tot rahatul, ca deh...
    1 point
  27. Man, usor cu pianul pe scari, ca Audi q7 are aceeasi cutie ordinara Zf 8 hp de pe Bmw-uri. Zic asa, sa nu cadeti in derizoriu cu postari absurde fara pic de documentatie. Daca la X5 ul ala din ultimul link ala e scaun de 85 de mii de km, individual, inseamna ca e prea de calitate pielea sau nu a facut tratamente la ea. ))
    1 point
  28. 1 point
  29. F10 2010, 178k km, scaune comfort cu ventilatie: https://ibb.co/hLkMdG https://ibb.co/dgSCkw https://ibb.co/g2X1dG Alte poze nu mai am, dar si spatarul e in aceeasi stare ca si sezutul. Eu zic ca arata mai mult decat decent. Aaa si asta cu, Audi etalonul calitatii si a fiabilitatii, era sa cad de pe scaun. Triplele alea cu led-uri care zici ca sunt luate de pe un pom de craciun si aruncate acolo, exact asa arata, aproape in fiecare zi vad Audi, VW cu led-uri arse, zici ca sunt brazi de craciun. Sa mai zic de comportament dinamic ordinar, specific VAG, directie, cutia aia automata moale, e o nulitate, tractiune fata pe motor de 3.0, pozitia motorului (aruncat direct peste puntea fata) de unde vine in mare parte fenomenul subvirator, marca inregistrata AUDI.
    1 point
  30. Pe Mobile, o masina similara(525 xdrive, automat, 2012-2013, aprox 75.000-100.000, pachet M int/ext, keyless, xenon, plasma, piele) costa in jur de 30.000ââÂŹ+adus in tara, inmatriculat... Pe el l-a costat in 2015, 30.500ââÂŹ. Problema nu este reprezentata de preturile de pe Mobile ci de preturile din Romania, pentru ca la noi ori sunt masini cu TVA furat ori sunt masini masluite(lovite si refacute, kilometraj modificat..) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  31. ce prost am fost,nu mi-am dat seama.Scuze.
    1 point
  32. Eu nu am acces la informatii atat de secrete asa cum aveti unii dintre voi. Sa ne arati si noua pe forum daca se poate unde scrie public despre pielea asta speciala. Masinile mele nu au fost destinate taximetriei si totusi aveau pielea in stare excelenta cand au fost vandute, iar eu nu le-am facut niciun tratament la piele ci doar am avut grija sa nu deteriorez cu haine, capse, verigheta. Si aveau 200 si ceva de mii de km. Daca vrei sa continuam offtopicul, o putem face in privat si iti mai povestesc si despre celelalte marci de masini detinute, paote te ajuta feedbackul.
    1 point
  33. Ma mir ca cineva cu atâta experienta privind toate mĂŁrcile premium nu știe ca, pielea de pe mașinile taxi din vestul Europei este una speciala, foarte tare și groasa, care se simte groaznic la atingere, insa este intradevar rezistenta.
    1 point
  34. +1 , si mie mi se par putin cocalaresti.
    1 point
  35. Audi si bmw au interioarele facute in romania in aceeasi fabrica deci nu are logica teoretic ce spui tu. Am avut experiente si nu de 10 km cu audi si mercedes si in afara de s class niciun audi si niciun mercedes nu are materiale mai calitative decat un f01 sau un f10 sau f15 si nu mai vb de seria g ca alea is avioane si pe langa s . la mercedes pe gle de exemplu inca ai interior ca in 2008 si ai niste scaune atat de rele de nici pe seria 3 nu le gasesti la bmw.Tu pur si simplu tot ce spui e eronat si da vorba altora daca tot te impresioneaza atat de mult marcile alea de doi lei mai ales la capitolul interior du-te la ele. Monitorul ala ieftin care iese din bord la audi e sub cic si chiar sub noua navi de pe duster la modul cel mai serios , scaunele alea comfort de a8 de pe a6 a7 si a8 sunt muuuul dar mult rau sub scaunele comfort de pe f01 si f10 . De mercedes ce naiba sa zic ca la interior toate is oribile cu navi mici cu plastic cat cuprinde cu rotite de clima pe e class tau minunat 2010-2014 ca in 2005 si asa mai departe. Alo colegu' pe audi inca au triple si faruri cu bec simplu si in tari cum este anglia 80% din ele au aceste "dotari" . Ce sa zic... am inteles acum care-i treaba cu voi. Pana una alta aici un om incearca sa isi ia o masina adevarata si singura masina adevarata pe care si-o poate lua este BMW si a realizat singur asta deci comparatiile voastre ieftine si de doi lei nu isi au rostul. P.s la mercedes pe langa s mai intra putin e nou desi e mult sub cel de la s e ok fata de rasurile de interioare dintre 2010-2016 si actualele interioare de la ml gle cls...
    1 point
  36. Intr-adevar triplele pe LED-uri constituie un mare salt inainte in industria auto .Sanchi...
    1 point
  37. 1 point
  38. Multumesc Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  39. Daca a ajuns ca o diagnoza sa se faca pe forum din filmulete, inseamna ca ati ajuns la un asa grad de pricepere mai ceva decat mecanicii ceea ce e de apreciat. Doar zic.
    1 point
  40. Salut. Eu sunt noul proprietar.Masina a ajuns la Cluj. Am trecut la e 91 de la e46 pe care ĂŽl am de 5 ani Ăâ˘i nu mĂŁ dezamĂŁgit niciodatĂŁ. Ca prim upgrade am trecut la difuzor de 335d Ăâ˘i evacuare dubla. PânĂŁ acum maĂâ˘ina ma surprinde la modul plĂŁcut Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  41. Masina este din 2009, are directie adaptiva si confort acces din fabrica. Tot ce am specificat ca fiind retrofit original bmw sunt facute de mine cu piese originale bmw. Toate retrofit de pe aceasta masina pot fi gasite pe lista de retrofituri BMW pt modelul E70 cu exceptia NBT-ului. Daca o masina ca asta in care s-au investit bani seriosi nu convine pe acest forum eu nu stiu ce sa mai cred! O zi buna.
    1 point
  42. Eh, e cineva pe aici care susține ca E60 e cea mai buna mașinĂŁ, iar F10 și G30 sunt praf.
    1 point
  43. @cavaliere Eu doar i-am spus la ce sa se astepte. Sa nu fie dezamagit cand il vor suna si ii vor oferi mult mai putin decat cere el. N-am zis sa scada pretul. Poate sa ceara si 12k euro pe masina, daca el considera ca atat merita masina, nu il opreste nimeni. Si posibil sa o vanda la pretul cerut, numai sa aiba rabdare multa. Nu conteaza atat de mult mpack si nici navi mare pentru multi dintre cumparatori, alfel cele aduse din tarile calde toate ar avea aceste 2 optiuni. Eu ma refeream la faptul ca lipsa lor, anul si km ii vor pune mici piedici in a obtine pretul dorit.
    1 point
  44. Sunt optiuni care ajuta la vanzarea mult mai repede si avantajoasa a masinii. Bafta la vanzare
    1 point
  45. Nu vreau sa te descurajez, cu toate ca stim toti ca masina a fost intretinuta si mereu ai avut grija de ea, dar pretul cerut pentru NFL, 2007, fara M pack si 255k e mai greu de obtinut. Cu toate astea, spor la vanzare! Si sa iei cat mai aproape de suma ceruta.
    1 point
  46. Piesa 7. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW11-EUR-08-2011-F10-BMW-520d&diagId=41_2067
    1 point
  47. Buna ziua. Detin un 318i, E46 nfl de 118 cp, an 1998 . Am o problema care nu reusesc sa ii dau de capat. Apa trece de 90 de grade. Radiatorul este rece desi termostatul l-am scos. Daca dau drumul la caldura sta in 90 de grade (cu termostat scos). Ce este mai dubios este ca furtunul de apa din dreapta (privind de la capota spre parbriz) este cald, iar celalalt este rece. Daca scot dopul din radiator(cel albastru de dedesubt) imediat se infierbanta radiatorul si celalalt furtun. O parere va rog, inainte sa dau chiulasa jos pentru rectificare.
    1 point
  48. E gata,se merge sa vedem ce mai pica,dar e functional.
    1 point
  49. Nu are nici o legatura cu operatorul de telefonie mobila. Sistemul BMW Connected Drive foloseste o retea de telefonie mobila, prin intermediul unui sim instalat in masina. Daca citeai tot topicul vedeai ca intrebam mai jos despre acest sim card. Intrebarea din deschiderea topicului era generica de genul "A mai folosit cineva sistemul BMW Online in Romania?" Stie cum se activeaza, cum se configureaza, de ce este nevoie?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.