Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/14/17 in all areas

  1. 10 points
  2. fara 5 butoane viata e pustiu
    4 points
  3. Ti-a explicat omul mai sus, nu are treaba M pachet cu motor de M, e o simpla echipare a caroseriei pentru unii mai frumoasa,pentru altii nu, ca tu o vezi o prostie ca BMW-ul a echipat si alte masini non-M cu acest pachet e altceva. M pachet ori iti place, ori nu-ti place, nu conteaza ce ai sub capota. Normal ca aia care nu au zic "la ce sa-mi pun M, sa fiu cocalar ca toti astia de isi pun M masina si au 2.0, 3.0?, cand de fapt li se pare prea scumpa aceasta echipare ca sa o puna pe masina, fie ca e de la inceput, fie ca e ulterior cand e cumparata masina SH. Cred ca sunt 3% care spun ca lor chiar nu le place M, insa 97% din care spun ca nu le place pachetul M, este de fapt "prea scump si nu-si merita banii". Edit: cum tu vrei o masina confortabila si de marca si dai 50.000 euro pe ea, asa si ala de a dat 3.000 euro spune ca tot masina e si iti faci treaba cu ea, la ce sa dau de 50.000 euro, dar el nu are si poate nu o sa aiba cum sa ia aceasta masina vreodata, dar nici nu poate recunoaste acest lucru, el spune ca nu se merita, nu ca nu are...
    3 points
  4. 3 points
  5. In astfel de cazuri intotdeauna trebuie dusa masina la reprezentanta. Acolo stii sigur ca-ti vor inlocui tot ce e de inlocuit (nu reparat), iar asiguratorul n-are ce sa comenteze, din moment ce le aduci deviz de la reprezentanta marcii.
    3 points
  6. Boon! Am scos Bimmeru' din service si pot sa spun ca parca a "prins" din nou viata! E diferenta foarte mare in materie de stabilitate la viteze mai ridicate, schimbari de directie bruste si amortizare denivelari; articulatia e din nou "in vana", inainte era mai "moale", cel mai probabil datorita uzurii pieselor consumabile. Motorul toarce insesizabil, parca acum dupa revizie e si mai silentioasa, dar "maraie" dupa 2500 RPM ca un adevarat 6 cilindri in linie . Masina merge ca atunci cand era noua . M-am gandit sa postez toate interventiile facute: *Ulei Castrol Edge FST 5W30 7 litri *Filtre (aer, ulei, polen-MANN) *Tampon motor stg+dr oem BMW *Bucsi bare stabilizatoare punte fata TRW *Bucsi punte spate TRW *Tampon cutie oem BMW *Bielete de directie punte fata TRW *Bielete antiruliu punte fata TRW *Rulment intermediar cardan oem BMW *Simering central ambreiaj oem BMW *Simering central cardan oem BMW *Inlocuire ulei cutie BMW *inlocuire ulei grup (diferential) BMW *Inlocuire lichid de frana Castrol *Inlocuire antigel HEPU *Inlocuire lichid servo ATF *Bujii BOSCH *Bobine BOSCH *Diagnoza + resetare service *Polish+Folie transparenta faruri *Vopsit bara fata+spate+prag dreapta (aveau mici zgarieturi de prin parcari) *Covorase *Stergatoare BOSCH *Lichid de parbriz iarna jet Xpert *Gresare sistem decapotare cu solutii speciale *Montat roti iarna (in poza sunt tot cele de vara) *Interventii trecute in istoricul masinii, urmatoarea revizie la 100 000 km Cam atat a necesitat momentan...in rest...benzina EVO +100 din MOL
    3 points
  7. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent doar: ISTA-D , SQLiteDBs(debifati RU si DE) si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. ISTA-D 4.08.13.rar
    2 points
  8. Mike degeaba aveai pachet M ca era tractor sub capota. Forumul asta e izvor nesecat de intelepciune.
    2 points
  9. ISTA-D 4.08.21 - DOWNLOAD SQLiteDBs 4.08.20 - DOWNLOAD
    2 points
  10. E60 nu a venit cu crom la chedere in varianta M Packet. Pe langa asta, nu are interiorul de M (vezi plafonul care nu e negru)
    2 points
  11. A ajuns masina ieri - arata mai bine decat in poze, ciupiturile de vosunt aproape insesizabile; si interiorul arata foarte bine. Starea tehnica este si ea impecabila: foarte silentioasa, motorul se aude foarte frumos si uniform, cutia schimba perfect, suspensia adaptiva isi face si ea treaba foarte bine, fara zgomote. Sunt mult mai linistit acum, nemtii tot nemti. Navigatia este NBT. Singurul defect - lipseste un capacel de la spalatorul de faruri, nu stiu cum de a ajuns fara el. Sper sa am timp saptamana asta sa fac niste poze, dar sunt destul de aglomerat. Din punct de vedere condus, masina e o placere - orientata pe confort si relaxare; dar daca treci in modul sport, trage si sta foarte bine pe drum. Am si istoricul complet de service: acum 2 luni au fost schimbate pernele de aer de pe spate, la ~90.000 km a fost schimbata turbina mica; discurile si placutele sunt si ele ca noi, au in jur de 10.000 km parbrizul a fost si el schimbat, probabil pietricele. Pana si lichid de parbriz era trecut pe deviz. Ce urmeaza sa fac: - revizie (ultima e facuta in mai, acum 20.000 km) - schimb ulei cutie automata - jante + cauciucuri de iarna (deja am pus ochii pe niste jante de 17" style 327 cu cauciucuri dunlop sport 4d. Cu retrofiturile, cred ca de data asta o sa ma abtin; nu sunt prea multe optiuni de adaugat, si sunt si cam scumpe. - comfort access - vreo 800e; dar la F10 nu e nevoie sa bagi cheia in contact, ci doar sa incui/descui - cred ca zic pas - volan sport cu padele - cam 800 euro, nu cred ca merita - schimbator sport - cam 300 euro, nici asta nu cred ca merita - sonorizare Harman Kardon sau Bang & Olufsen - sonorizarea HiFi mi se pare ca se aude bine, asa ca probabil nici la asta nu o sa ma bag - resoftare motor - exclus, cutia e HP45, nu duce mai mult de 500Nm - pachet M - peste 1000 euro, nici asta nu cred ca merita
    2 points
  12. Oare oamenii ca tine chiar exista? 1)Nu ai ce sa comentezi la ce scrisesem pt ca am scris din proprie experienta...da frate...m-i sa dus culoarea de pe scaun...ce nu intelegi, vrei sa-ti desenez? 2)Am facut de 2x pe an detailing interior (include tratament si protejarea pielii) si primavara un detailing exterior pana am pus folie... 3)Asa am zis si eu: nimic mai jenant decat sa pun prosop sa incerc sa protejez cat am putut pielea aia dupa ce am vazut ca nu-i in stare sa faca fata la 3-4 drumuri de exterior (nu am folosit masina decat in vacante si o scoteam 3/4x pe luna sa o,dezmortesc pana la spalatorie) 4) Asa e...tapiteriile din piele BMW nu sunt pt mine. 5) "O hainĂŁ deschisĂŁ la culoare nu se cumpĂŁrĂŁ, pentru cĂŁ trebuie spĂŁlatĂŁ ĂŽnainte de a luci de jeg?" - am folosit Google Translate si tot n-am inteles... 6)Asa zisul "membru" a avut din 2009 pana in 2015 un E39 , E91, F01 si E71, in ultimu am bagat cu retrofituri si reparatii cam cat vrei tu sa dai pe F15...sa-mi zici cate BMW-uri mai tre sa iau pana sa-mi pot face cat de cat o parare...
    2 points
  13. Deci daca nu ridicam in slavi bmw ul pe forumul asta inseamna ca nu avem ce cauta aici? Dar daca de ex am avut si audi si bmw si mercedes si porsche ce ma fac? Cum aleg forumul pe care trebuie sa "stau"? Dimpotriva mi se pare util sa impartasim toata experienta pe care am avut o cu fiecare brand obiectiv. Am plusuri si minusuri pt fiecare marca pe care am detinut o in parte. Singura care mi s a parut peste toate este Porsche.
    2 points
  14. A venit momentul sa ne prezentam: BMW F11 525xd 2013 E91 a fost inlocuit de un frate mai mare, din toate punctele de vedere. Mi-a luat cateva luni pana m-am decis ce sa iau in locul lui - decizia nu a fost usoara, intrucat trebuia sa impac si capra si varza - sa imi placa sa o conduc, dar sa fie suficient de spatioasa si comfortabila pentru drumuri lungi, pt o familie de 4. Nu imi plac SUV-urile, si prefer Touring vs Sedan (din motive de spatiu interior). Desi mult timp am cochetat cu F31 (325d sau 328i sau 330d), pana la urma am ales F11 525xd automat - mai spatios si confortabil, si similar la pret cu 325d, dar cu mult mai multe dotari. 328i era prea scump la achizitie (10-15% peste 525xd, la aceleasi dotari), 330d era prea scump la intretinere (mai ales ca impozitul de 500 euro anual nu il pot digera deloc). Gasisem un 330d foarte interesant, cu dotari (acc, adaptive M suspension, scaune sport piele, automat, etc) si km similari la acelasi pret - dar tinand cont ca merg destul de mult in oras, am ales pana la urma motorul de 2l. Detalii - F11 525 xdrive, martie 2013, in jur de 165k km, de la un dealer BMW din zona Stuttgart, cu istoric complet de service, cu 0 incidente de trafic (unfallfrei), mici defecte vizuale (cateva puncte de vopsea atinsa, o janta zgariata, etc). Masina urmeaza sa vina la sfarsitul acestei saptamani, pe platforma. Dupa ce ajunge, o sa incerc sa pun si niscaiva poze; pentru moment am pus pozele generice. Dintre dotari, am cautat sa aiba: EDC (suspensie adaptiva), ACC (pilot automat adaptiv), navigatie profesionala, scaune comfort, cutie automata, tractiune integrala, macar sonorizare HiFI. Cam intr-o saptamana am gasit una care sa imi placa; bonus au venit si alte dotari interesante - detaliile mai jos. As fi dorit sa aiba si Comfort Access, e primul pe lista de retrofit 223 Dynamic Damper Control 5DF Active Cruise Control with Stop&go Function 456 Comfort Seats Electric. Adjustable with Memory 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating Driver and Passenger 255 Sports Leather Steering Wheel 676 Hifi Loudspeaker System 7A2 Innovation Package 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 5AC Automatic Highbeam Control 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 5AG Lane Change Warning 8TN Daytime Driving Lights Selectable B 610 Head Up Display 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth 6NF Telephone USB audio interface 6NL Connect. Bluetooth A.usb Devices In 6NR Mobile Application Preparation 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System – BMW Professional Multimedia 3AG Reversing Camera 508 Park Distance Control (PDC), Front and rear 402 Panorama Glass Roof 761 Individual Sun Protection Glazing 3AT Roof Rails Aluminium Satinated 3MB Individual Exterior line Aluminum Satinated 430 Interior And Exterior Mirror Package 431 Rear-view mirror, automatically dimming 316 Automatic Tailgate Operation 417 Roller Sunblind, Rear Side Windows 418 Luggage Compartment Package 4CE Fine-wood Trim Fineline Anthracite 5AL Active Protection for Passengers 575 Additional 12v Power Socket 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 612 Bmw Assist 614 Internet Preparation 615 Extended Bmw Online Information 616 Bmw Online 801 Germany Version 879 German / On-board Documentation 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 258 Runflat Tyres 302 Alarm System
    1 point
  15. BMW ROADMAP EUROPE NBT/NEXT 2018-1 BMW ROAD MAP EUROPE NBT-NEXT 2018-1.rar
    1 point
  16. BMW 750LI 2008 408CP 65000km 23500Euro ---------------- BMW Night Vision Brake Assist Lane Assist Side Assist Heads-up Display ---------------- Suspensie reglabila Sport+ / Sport / Normal / Comfort Faruri Bi-Xenon Adaptive Light Keyless Go & Entry Easy Entry access Asistenta Faza Lunga Camera marsarier Camere laterale - side View Portbagaj Actionat Electric Soft close usi Jante 19" cauciucuri de 1 an (iarna/vara) Scaune spate electrice cu incalzire + ventilatie + memorii Pachet entertainment (ecrane in tetiere spate) Perdelute laterale + luneta Geamuri privacy heliomate Scaune electrice fata cu incalzire + ventilatie + masaj + memorii Volan piele reglabil electric Navigatie Profesionala (versiune updatata - 2017) Harta Romaniei inclusa DVD Video / Radio Cd / Bluetooth / TV Magazie CD/DVD 6 buc Sistem Start-Stop Bord imbracat in piele Comenzi vocale Pachet lumini ambientale Culoare: Negru VIN: WBAKB81040CY50922 Norma de poluare: Euro 5 Tara de origine: Germania https://www.mdecoder.com/decode/cy50922 Raport din 2016: https://www.dropbox.com/s/c0fr2f86liuosxn/cy50922-report.pdf?dl=0 Poze octombrie 2017: https://www.dropbox.com/sh/yxpozy7apz40h7m/AACSKNUKA97rDtRtkl9keGCla?dl=0
    1 point
  17. Vand set cu jante model 193M pe 18" ORIGINALE in doua dimensiuni 225/18/40 , 255/18/35, cauciucuri de vara RunFlat Bridgestone Potenza achizitionate vara trecutĂŁ. Stare foarte buna! Pret 750€ negociabil.
    1 point
  18. F01 facelit 3000 diesel motor N57T 258 cai - adusa recent Germania .Prima inmatriculare in Germania 2013 . Inmatriculata in Ro luna trecuta . data productiei 2012-08-27 Rulaj ~ 225kkm dotari conform Vin decoder : S1CASELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CBACEA / CO2 scope S1CCAuto start/stop function S1CDBrake Energy Regeneration S2SUBMW LA wheel, star spoke 250 S2VBTyre pressure control (TPC) S3AGReversing camera S4B7Fine-wood version Fineline highly shiny S4M8Individual rear-reading light S4NBAutom. climate control with 4-zone ctrl S4U2ECO PRO S5ACHigh-beam assistant S5ATDRIVING ASSISTANT PLUS S5DLSURROUND VIEW (WORKING NAME) S6AABMW TeleServices S6ABControl, Teleservices S6NFConnection, MP3 player in mobile phone S6NLANBIND.BLUETOOTH-U.USB-GERAETE INKL S7SPNavi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S8KAOELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SCTelematics access request,country-spec. S8THSPEED LIMIT INFO S9AAOuter skin protection P9BDBusiness Package S163Exhaust emissions standard EU6 S229Dynamic Drive S230Extra package, EU-speciifc S255Sports leather steering wheel S302Alarm system S316automatic trunk lid mechanism S320Deleted, model lettering S322Comfort access S323Soft-Close-Automatic doors S403Glass roof, electrical S415Sun-blind, rear S416Roller sun visor, rear lateral S423Floor mats, velours S428Warning triangle and first aid kit S430Interior/outside mirror with auto dip S456Comfort seat with memory S488Lumbar support, driver and passenger S494Seat heating driver/passenger S496Seat heating, rear S508Park Distance Control (PDC) S524Adaptive Headlights S536Auxiliary heating S548Kilometre speedo S601TV function S609Navigation system, Professional S610Head-up display S612BMW Assist S614Internet S615Extended BMW Online Information S616BMW Online S676HiFi speaker system S698Area-Code 2 for DVD S760High gloss shadow line S761Individual sunshade glazing S775Headlining anthracite L801NATIONAL VERSION GERMANY S851Language version German S879Operating instructions German pret 23300
    1 point
  19. Nimic. Nu te mai uiti la intervalele alea.
    1 point
  20. Corect, ai dreptate, sunt jante style 153 pentru X5 E53. Imi cer scuze, am preluat informatia asa cum mi-a fost data si n-am verificat. Rog un moderator sa modifice si in titlul anuntului daca se poate. Multumesc!
    1 point
  21. Din ce stiu la e90 se face automat, la e46 nu. Corectati-ma daca greșesc...
    1 point
  22. Cred ca vrei sa spui jante de E53! ET de 48 e departe de ce specifica producatorul pt F10 (IS 30).
    1 point
  23. 10% in oras e parfum . Tine-o
    1 point
  24. Problema rezolvata. Multumesc zeronoo !
    1 point
  25. @B-490-RZV: ca sa fiu sincer, eu am citit pe optiunile pe care le vrea proprietarul, si vrea destule (volane, suspensie, leduri, piele, km decenti), si d-asta m-am dus in zona aia de pret. Incercam sa dau o sugestie competenta, bazata pe experienta achizitionarii si vanzarii catorva masini in ultimii ani. Daca nu il intereseaza trece mai departe
    1 point
  26. eu credeam ca e in jur de 40 de mii, scuze
    1 point
  27. am mai vazut si eu anunturi cu masini dubios de ieftine. De obicei ei nu au numar de telefon (vb de autovit) si ii poti contacta doar pe email. asta nu iti place? https://www.autovit.ro/anunt/porsche-cayenne-ID7Gp2Sf.html#391c7f3d76
    1 point
  28. 1 point
  29. Am gasit pe cineva mai bun...din pacate la Razvan (luncii) doar daca se ocupa el iasa lucru de calitate...iar el nu mai prea are timp...
    1 point
  30. Am dat minus din greșealĂŁ la postarea asta cĂŁ eram pe mobil și am degetele mari. Sunt idiot. Mega + , ai dreptate. Trebuie sĂŁ fim mai maturi și sĂŁ ĂŽnvĂŁțĂŁm sĂŁ acceptĂŁm și bune și rele, nu sĂŁ fim niște fanboy ĂŽncuiați. Iubesc BMW, dar iubesc și Audi. Fiecare pentru experiențele pozitve pe care mi le oferĂŁ, experiențe diferite la fiecare. Știți ce se ĂŽntâmplĂŁ când pui ochelari de cal? Ei câștigĂŁ, noi pierdem. Companiile trebuie frecate și agasate cu feedback, altfel o sĂŁ ajugem sĂŁ dĂŁm 100000eur pe un X5 și sĂŁ avem experiențe de tot rahatul, ca deh...
    1 point
  31. @Dragos - ma repet, nu am zis ca TOATE BMW-urile au probleme cu pielea...dar eu, dupa problemele avute nu mai vreau sa-mi incerc norocul pe banii mei...
    1 point
  32. 1 point
  33. Tot citim pe aici, multe sunt aberații și mulți specialiști. Acum nu e prima oarĂŁ când amintești de volan. E ĂŽn glumĂŁ sau ĂŽn serios? CĂŁ dacĂŁ e serioasĂŁ treaba cu volanul, e penibil. Sunt puține persoane care sĂŁ ĂŽși poate pune pe o mașinĂŁ nouĂŁ toate opțiunile dorite sau sĂŁ le combine ĂŽntr-o notĂŁ prestabilitĂŁ, darĂŁmite pe una second. Bugetul...aici e buba. Din lista inițialĂŁ cu dotĂŁri fundamentale, taie vreo 3-5 opțiuni și o sĂŁ ĂŽți iei mașinĂŁ. De atâta timp nu gĂŁsești mașina doritĂŁ...știi de ce ? Bugetul.
    1 point
  34. Nu-mi dau exact seama unde ai aberat cel mai mult in postarea asta..."fara numar, fara numar..."
    1 point
  35. +1 , si mie mi se par putin cocalaresti.
    1 point
  36. Sincer iti zic cand a iesit treaba cu lampile logo...am fost entuziasmat insa aveam 18-19, dupa 5 ani nu mi se mai par asa chestie, mi se pare putin cocalaresti desi sincer e vorba de gusturi, daca tie iti place si te simti bine cu ele lasa-le, ai mai stat sa le si pui. Conteaza sa fi satisfacut de fiecare data cand le vezi, sa-ti placa tie.
    1 point
  37. Bmw-ul asta e chiar ieftin, foarte ieftin! Si km buni si an bun si optiuni bune si pret foarte mic, e imposibil sa nu fi avut ceva urat sau sa nu aiba ceva, la banii astia se merita sa-i schimbi si motorul. Identic cu al meu la interior, de la trimuri, cutie, volan, optiuni:D
    1 point
  38. Cam 2 saptamani a zis inginerul de la ZF ca va functiona "mai ciudat ca de obicei". La mine n-a fost cazul, schimba muult mai bine imediat dupa schimb. Acum, la 2 luni dupa schimb, nu mai am socuri nici la rece. Schimba impecabil, nu credeam ca poate avea asa un impact schimbul de ulei.
    1 point
  39. de azi am ai cruise control. multumesc colegului SKW care este un baiat de milioane. el s-a ocupat de toata treaba. cateva poze: retrofit cruise control bmw f30 https://imgur.com/gallery/FDvb2
    1 point
  40. daca ai LIM poți pune butoanele cu cruise control fĂŁrĂŁ probleme, si dupa codare o sa funcționeze. atenție la butoane sa iei piesa corecta pentru volanul tĂŁu daca ai normal/sport, ca seamĂŁnĂŁ foarte mult ĂŽntre ele. La M nu e problema de confuzii.
    1 point
  41. florinel "pustiu", aici suntem pe forum, nu in viata de zi cu zi...unde daca te consideri superior, poti lua masuri, cu cine iti permiti/e...aici toti suntem egali si avem dreptul la o opinie....chiar si una, sau mai multe aberante....si tu esti campion in ultimele doua pagini de aici.
    1 point
  42. toate informatiile astea se gasesc pe forum cu un simplu search. Am facut acest topic special pentru coduri si nimic mai mult, am specificat din primul post, nu am timp sa citesc zeci de posturi aiurea ca sa le gasesc pe alea care intradevar sunt cereri de coduri. imi aloc din timpul meu, si asa putin pentru a ajuta colegii de forum si nu cer in schimb decat putina intelegere si respectarea unor reguli minime. Topicul asta a mai fost "curatat" o data si din ce vad NIMENI nu citeste primul post cu acele reguli.
    1 point
  43. Am avut si eu o rugaminte cu acest thread, doar cereri de coduri, fara alte povesti suplimentare. Vad ca nu se poate, asa ca ma las pagubas, bine cu forta nu se poate ca sa nu amintesc vorbele cu "facerea de bine....." Se poate inchide.
    1 point
  44. Banuiesc ca in pretul asta vrei neaparat si cu trapa, navi mare, harman kardon, bi xenon si pachet M. Asa este ca ti-am ghicit gandurile? :laugh: :LMAO:
    1 point
  45. m-am uitat in calendar...e 7 octombrie, nu e 1 aprilie ! si e 2016 !
    1 point
  46. 1500 euro inmatriculat si euro 4 probabil se transforma la 12 noaptea in broscuta cea urata.
    1 point
  47. E46 diesel la 1500 euro e in cel mai bun caz un cazan chel. Sa zici merci daca porneste.
    1 point
  48. euro 4 diesel gasesti doar incepand cu 2004 anul fabricatiei. Deci succes cu cei 2000 de euro
    1 point
  49. Frumoasa. Cu toate ca eu as renunta la pleoape, grila full chrome si tips-ul de la toba !
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.