Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/15/17 in all areas
-
A dracu natie de oameni suntem!!! Tipul asta poate a gresit, poate a fost pacalit... cauta si el aici un sprijin... in schimb gaseste numai flegmatici si tupeisti care jignesc o persoana pe care nu o cunosc... cat mi-ar placea sa se intalneasca ââŹĹDorelââŹÂ cu cativa dintre voi iar ââŹĹDorelââŹÂ sa fie si rugbist... Sent from my iPhone using Tapatalk11 points
-
Mike degeaba aveai pachet M ca era tractor sub capota. Forumul asta e izvor nesecat de intelepciune.9 points
-
Ti-a explicat omul mai sus, nu are treaba M pachet cu motor de M, e o simpla echipare a caroseriei pentru unii mai frumoasa,pentru altii nu, ca tu o vezi o prostie ca BMW-ul a echipat si alte masini non-M cu acest pachet e altceva. M pachet ori iti place, ori nu-ti place, nu conteaza ce ai sub capota. Normal ca aia care nu au zic "la ce sa-mi pun M, sa fiu cocalar ca toti astia de isi pun M masina si au 2.0, 3.0?, cand de fapt li se pare prea scumpa aceasta echipare ca sa o puna pe masina, fie ca e de la inceput, fie ca e ulterior cand e cumparata masina SH. Cred ca sunt 3% care spun ca lor chiar nu le place M, insa 97% din care spun ca nu le place pachetul M, este de fapt "prea scump si nu-si merita banii". Edit: cum tu vrei o masina confortabila si de marca si dai 50.000 euro pe ea, asa si ala de a dat 3.000 euro spune ca tot masina e si iti faci treaba cu ea, la ce sa dau de 50.000 euro, dar el nu are si poate nu o sa aiba cum sa ia aceasta masina vreodata, dar nici nu poate recunoaste acest lucru, el spune ca nu se merita, nu ca nu are...9 points
-
7 points
-
Presupun ca ai luat-o la un pret "bun" si ai zis ca ce castana ai prins. Chiar crezi ca masina aia are 210k Km din 2010 chiar si cu carte de service nu-i o garantie ca este asa. O carte din aia se cumpara cu 50Euro cu tot ce vrei tu sa apara in ea. Sunteti culmea mai oameni buni. Nu stiu cand noi romanii ne vom da seama ca ieftin si bun nu exista. Poti spune cat ai dat pe ea? Pana una alta, trebuie sa mergi la un service pt constatare. Pentru socurile din cutie, poate scapi ieftin daca schimbi uleiul si filtrul din cutie.5 points
-
la cursele de bicicleta? :flowers: felicitari. daca erai vreun pilot de raliu, ai fi avut in mod sigur cunostinte de mecanica mai multe decat multi de pe forum, ca sa nu mai zic si prieteni mecanici. In alta ordine de idei, afirmatia ta ca masina este firava e deplasata. Am tras 80K in 2 ani jumate pe un 530 din 2010, ajuns acum la 224k si nu o consider firava. Si da, o masina la varsta asta necesita mai multi bani decat simple schimburi de ulei, dar consider ca tot din categoria intretinere sunt investitiile atata vreme cat nu se umbla la cutie/motor.4 points
-
4 points
-
3 points
-
Am trecut la rotile de iarna, coafura rezista PS: a iesit la vanzare: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181850-bmw-e90-320d-steptronic/page__p__2423242__fromsearch__1#entry24232423 points
-
Deci Bmw Premium Selection e praf comparativ cu Samsar frayerday! Inutila orice garantie dealtfel... Te doare mintea ce poti citi pe aici2 points
-
O dau cu 10K si apoi apare pe autovit cu 148K km . Realitatea este ca cu greu reusesti sa vinzi masini corecte la un pret corect, avand in vedere piata din Romania. Incercam sa ii explic unui prieten acum cateva zile ca un F30 CVA din 2013 e suspect sa fie vandut la 13800 EUR in Romania cand pretul de pornire este de vreo 16 in Germania. Pretul mic si pozele bine facute atrag clientii ca un magnet.2 points
-
Da ma bine . Tu vrei sa nu platesti bani pe piese dar platesti mult mai mult pe masini supraevaluate sau pe garantii suplimentare si platesti triplu la orice revizie sau orice schimbi la masina. Nu esti cu nimic mai inteligent sau mai tare decat altii fara garantie intelege. Praf in ochi2 points
-
nu am citit pe aici, stiu cazuri, si schema este simpla. S-a mai discutat si aici. Nu contest ca masinile sunt cu optiunile care ii trebuie lui, dar fara garantie, sunt egale cu 0. Nu degeaba o masina similara cu alea , la dealer la bmw, este cu 15 mii mai scumpa....pentru ca vand exact ce spun ca vand, si pentru ca "garantie"2 points
-
2 points
-
In primul rand iti recomand sa nu citesti comentariile ironice care nu au nicio legatura cu tine sau cu masina ta. Acei ironici nu stiu absolut nimic despre tine sau despre masina ta dar trag repede concluzii ei ca nu ai istoric ca ai dat nush cate mii pe masina si asa mai departe. Tine-le minte numele si sa stii ca de la ei niciodata nu vei primi niciun comentariu util pe acest forum si nici in viata reala cu siguranta nu ai ce discuta cu ei. In ceea ce priveste problema ta , la rece cu intreruptul pare de la galeria de admisie care poate fi plina de mazga deci trebuie sa faci ce a spus paul si sa cureti galeria senzorul si egr . Pe tester de multe ori da ceva problema la clapete dar nu mereu si oricum cand cumperi un diesel din generatia f e unul din primele lucruri pe care trebuie sa le ai in vedere aceasta curatare. La cutie...eu spun ca necesita reparatii si degeaba schimbi uleiul . Sau poate nu ai nivel suficient la ulei. Oricum mergi la service fa treaba cu galeria si verifica daca ai nivel la uleiul din cutie pt inceput.2 points
-
Nu stiu de ce toata lumea recomanda schimbul de ulei la cutie. Cand cutia incepe sa dea socuri cum sunt cele descrie in topic, nici mama uleiului nu o mai repara pentru ca e deja stricata. Nu e uleiul cu proprietati magice care reface uzura unei cutii, sau cel putin eu nu stiu sa se fi inventat inca. Plus de asta, se observa din primele randuri profilul utilizatorului. Cinsute treijcinci dizĂŁl biturbo, luat pĂŁ combinaĂžie pĂŁ bani putini, la care ii dai gonetĂŁ niĂžel ca doar e Bemveu si se stie ca dĂŁ bordul peste cap, apoi constatat absolut fantastic si cu stupefactie ca merge in suturi. Masina e proasta, ca cinsute treijcinci n'are voie sa se strice, evident, mai ales una batjocoritĂŁ si cu kilometrii minim dublu. Doamne ajutĂŁ, face-s-ar bine cu un schimb de ulei, not.2 points
-
Verifica sa nu ai pierderi de ulei la intercooler (problema cunoscuta la n47). Daca exista, vei vedea ulei pe scut in partea stanga. Te uiti pe langa furtunul de la epurator. Eu aveam senzatia ca papa ulei, defapt pierdea pe la racord intercooler. Se schimba un oring si se rezolva problema2 points
-
A trecut 1 an si ceva, si am facut cateva upgradeuri (zic eu). Am cumparat faruri noi, stopuri noi, lip bara fata, vopsire trimuri geam in negru lucios,cluster tip M5. Farurile sunt non-facelift,noi, aftermarket. Stopuri sunt custom, cu design facelift, in loc de fibra optica sunt leduri. Lip-ul din bara fata am dat undeva la 150 euro in vara, vopsit intre timp in negru lucios. Trimurile din interior este infoliat in carbon (multa lume o sa zica chestii negative in legatura cu acesta alegere, dar surprinzator.. da foarte bine carbon in interior). Trimurile le-am vopsit in negru lucios, dau extraordinar de bine. Cluster-ul (ceasul de bord) l-am dus la o cunostinta sa-mi schimbe smd-urile in alb iar acele vopsite rosii. Am renuntat la vreun ,,badge" de M sau altceva pe spate. Intre timp, mi-am dat comanda la niste Jante Vossen CVT 19" 5x120, ET 30 fata, ET 35 spate, 8.5J fata/9.5J spate. Probabil cu niste distantiere o sa fie totul bine. Pe langa jante, am inceput sa fac un calcul legat de evacuare. Doresc sa fac evacuare tip M5, pe ambele parti cu tipsuri mari. Inca nu stiu exact cam de cati metri de teava inox am nevoie sau de cate coturi de inox am nevoie. Ca viitor, jantele si evacuarea sunt pe primul loc. Pe al doilea loc sunt niste arcuri sport, doresc sa las masina doar 3 cm fata/spate, nu mai mult. Dupa care, pe al treilea loc este interiorul, plafon gri inchis, volan M și interior piele full recaro.2 points
-
EJTI NEBUN? F15 consuma 4,2% in BUcuresti la ora de varf si 2,2% pe autostrada la 160 km/h intr-a opta. Tot ce consuma peste, e un cazan si trebuie aruncat imediat. AAAA si neaparat schimbata distributia MACAR o data pe saptamana, cam de cate ori o speli!2 points
-
1. Mda, este normal sa treaca vapori de ulei .... 2. Turbina , intercooler , admisie (unde o parte din vapori raman amestecati cu gazele de la EGR si formeaza depuneri) si restul este tras de motor si ars in cilindrii. 3.Daca era infundat ar mai ii trecut ulei pe acolo ? 4. Filtrul este turnat in capacul de la culbutori , nu ai cum sa umbli la el .2 points
-
severin31 - Da Doamne sa-ti iei masina cat mai repede ca din 25 pagini 20 pagini sunt off-topic. Apoi va veni off-topicul cu discutiile despre consum 13% in oras vs 20% in oras. Spor la gasit masina potrivita.2 points
-
2 points
-
Oare oamenii ca tine chiar exista? 1)Nu ai ce sa comentezi la ce scrisesem pt ca am scris din proprie experienta...da frate...m-i sa dus culoarea de pe scaun...ce nu intelegi, vrei sa-ti desenez? 2)Am facut de 2x pe an detailing interior (include tratament si protejarea pielii) si primavara un detailing exterior pana am pus folie... 3)Asa am zis si eu: nimic mai jenant decat sa pun prosop sa incerc sa protejez cat am putut pielea aia dupa ce am vazut ca nu-i in stare sa faca fata la 3-4 drumuri de exterior (nu am folosit masina decat in vacante si o scoteam 3/4x pe luna sa o,dezmortesc pana la spalatorie) 4) Asa e...tapiteriile din piele BMW nu sunt pt mine. 5) "O hainĂŁ deschisĂŁ la culoare nu se cumpĂŁrĂŁ, pentru cĂŁ trebuie spĂŁlatĂŁ ĂŽnainte de a luci de jeg?" - am folosit Google Translate si tot n-am inteles... 6)Asa zisul "membru" a avut din 2009 pana in 2015 un E39 , E91, F01 si E71, in ultimu am bagat cu retrofituri si reparatii cam cat vrei tu sa dai pe F15...sa-mi zici cate BMW-uri mai tre sa iau pana sa-mi pot face cat de cat o parare...2 points
-
2 points
-
Deschid anuntul gandindu-ma ca isi vinde un om masina luata de noua din tara (primul proprietar) si dupa primele randuri imi dau seama ca nu e chiar asa..nu mai folosi "primul proprietar", nu e deloc asa.2 points
-
Ce se intampla cu un diesel dupa 4000? Isi ia zborul? ) de ce cutiile in Ds schimba la maxim 4000, de proaste? Iti zic eu de ce, pentru ca curba de cuplu la diesel e deja lesinata dupa 4000 la majoritatea, fapt ce nu duce decat la o uzura gratuita in loc sa schimbi in treapta superioara si sa iti vezi de accelerare mai departe. Daca tu asa crezi ca exista viata si dupa 4000 la diesel, e problema ta, dar mi-e mila de motorul masinii tale in acest caz. bafta Ps: banuiesc ca de frustrare sariti cu minusuri. Veniti cu argumente pro pentru a chinui dieselele cu 4000+ rpm. Mersi anticipat )2 points
-
2 points
-
Ma bate gandul sa trec la F30 asa ca iese la vanzare e90-ul din dotare: BMW 320 d steptronic, motor M47, 163 cp, km reali verificabili in reteaua BMW (atasat un report mai vechi, mai sunt intrari de atunci), masina intretinuta exemplar. Dotari: xenon, piele, navigatie mare, cutie automata, trapa, senzori parcare fata-spate, sistem audio HIFI cu magazie(citeste mp3), senzori ploaie si lumini, pilot automat. KM 255 000, pret 9000 euro Topicul cu istoricul este aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147905-bmw-320da-e90-joy/page__st__1080 Piese schimbate de cand este masina la mine (Aprilie 2014,210 000km): -termostate (egr si apa), pompa de apa, rola intinzatoare, rola ghidaj, fulie vibrochen, curele transmisie oe. -reconditionat turbina (Bogdan Haplea-turbo custom) -revizie cutie automata( ulei si baie de ulei ZF + convertizor schimbat) -brate superioare, capete de bara + bielete directie, bielete antiruliu -bujii+releu bujii -discuri fata si spate + placute (textar) -lichid servo, lichid frana, ulei diferential, antigel, freon -pompa auxiliara oe, 3 injectoare -flansa cardan, tampoane motor si cutie -becuri xenon originale -radiator intercooler,termoflot+garnitura corp filtru (radiator ulei) ,regulator presiune in rampa -egr si galerie de admisie curatate, garnituri furtune turbo noi -detailing interior exterior recent -furtune vacum noi. -Jante style 188-anvelope Michelin -retrofit volan pachet m original+ schimbator e90 facelift -amortizoare portbagaj, etc. -Soft dpf & egr off 184 cp (pe dyno) Powertech Buzau(exista si fisa dyno pe topicul meu) -revizia facuta in urma cu 500 km. VIN:WBAVC31040PS42338 Model description 320D OL Market Europa Type VC31 E-CodeE90 Chassis Limousine Engine M47/T2 - 2,00l (120kW) Transmission :automatisch Body color :Sparkling Graphite Metallic (A22) Upholstery :Leder Dakota/schwarz (LCSW) Production date :13.01.2007 Assembled in :Regensburg Optional Equipment Selection of COP relevant vehicles Diesel particle filter Automatic transmission Multifunction f steering wheel Sports leather steering wheel Fold-in outside mirror Glass roof, electrical Floor mats, velours Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit Interior mirror with automatic-dip Smoker package Through-loading system Seat heating driver/passenger Armrest front, retractable Headlight cleaning system Park Distance Control (PDC) Fog lights Rain sensor Xenon Light Automatic air conditioning Cruise control Light package Navigation system Professional Voice control Preparation, mobile phone, Business CD changer for 6 CDs HiFi speaker system BMW TeleServices Package Comfort National Version Germany [/img] http://s9.postimg.org/h04wzvxjf/WP_20151108_13_45_35_Pro.jpg http://s9.postimg.org/oisnm9ea3/WP_20151108_13_45_44_Pro.jpg ps42338-report.pdf1 point
-
BMW 750LI 2008 408CP 65000km 23500Euro ---------------- BMW Night Vision Brake Assist Lane Assist Side Assist Heads-up Display ---------------- Suspensie reglabila Sport+ / Sport / Normal / Comfort Faruri Bi-Xenon Adaptive Light Keyless Go & Entry Easy Entry access Asistenta Faza Lunga Camera marsarier Camere laterale - side View Portbagaj Actionat Electric Soft close usi Jante 19" cauciucuri de 1 an (iarna/vara) Scaune spate electrice cu incalzire + ventilatie + memorii Pachet entertainment (ecrane in tetiere spate) Perdelute laterale + luneta Geamuri privacy heliomate Scaune electrice fata cu incalzire + ventilatie + masaj + memorii Volan piele reglabil electric Navigatie Profesionala (versiune updatata - 2017) Harta Romaniei inclusa DVD Video / Radio Cd / Bluetooth / TV Magazie CD/DVD 6 buc Sistem Start-Stop Bord imbracat in piele Comenzi vocale Pachet lumini ambientale Culoare: Negru VIN: WBAKB81040CY50922 Norma de poluare: Euro 5 Tara de origine: Germania https://www.mdecoder.com/decode/cy50922 Raport din 2016: https://www.dropbox.com/s/c0fr2f86liuosxn/cy50922-report.pdf?dl=0 Poze octombrie 2017: https://www.dropbox.com/sh/yxpozy7apz40h7m/AACSKNUKA97rDtRtkl9keGCla?dl=01 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Posibil sa fie la orice marca de masini probleme cu pielea si eram axat pe M6 F06 sau F16 50i (depinde care cum avea optionalele dorite de mine) ca asa ma gandeam si eu...a fost un ghinion cu X-ul si F-urile sunt mult mai OK in special ca nu avusesem nici o problema de genul la F01...dar cand am vorbit cu cel la care imi duc deobicei masinile la detailing, mi-a zis sa ma interesez ce fel de piele e pe masina ca daca e piele ecologica si in viitor voi avea aceleasi probleme ca si cu X-ul...revopsitul nu va tine...asa ca am cautat mai bine sa vad daca la mine a fost un caz izolat si am dat de asta: http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=723395 si asa am zis ca mai bine o las balta ca e prea mare risc si cum nu is norocos de felul meu am lasat balta BMW-ul...desi...repet imi plac interioarele la seria 6 la nebunie si design-ul exterior...1 point
-
@dragos1801: bravo pentru poze, se vede ca intretinerea unui interior conteaza intr-o proportie foarte mare. Mai ales acele mici resturi care intra in cutele scaunelor de piele, care daca nu sunt curatate periodic, ajung sa frece pielea si astfel apar problemele. Investitia ar fi minima, orice aspirator decent, plus 2-3 solutii de pana intr-o suta de lei, si cateva microfibre curate, si aia e, curatat interiorul de 2 ori pe luna, sau macar odata, si interiorul se pastreaza. La e90 chiar era o piele groasa de calitate, masina mea avea 150 de mii de km, si scaunele aratau aproape la fel de bine ca in pozele tale in schimb la x5 , scaunul soferului era cam stearsa culoarea pe alocuri, dar eu luasem masina pentru garantie si optiuni, nu m-a deranjat acea problema ontopic: piesele sunt destul de scumpe la un x5 comparat cu un alt bmw mai mic, dar daca iti aloci un buget de 10-20% din cat dai pe masina pentru eventualele probleme eu zic ca cel putin 5 ani nu ai probleme. Ideal este ca in primii 2 ani costurile neprevazute de piese sa fie 01 point
-
1 point
-
Deci daca nu ridicam in slavi bmw ul pe forumul asta inseamna ca nu avem ce cauta aici? Dar daca de ex am avut si audi si bmw si mercedes si porsche ce ma fac? Cum aleg forumul pe care trebuie sa "stau"? Dimpotriva mi se pare util sa impartasim toata experienta pe care am avut o cu fiecare brand obiectiv. Am plusuri si minusuri pt fiecare marca pe care am detinut o in parte. Singura care mi s a parut peste toate este Porsche.1 point
-
Notiunea de scump este relativa. Depinde de nivelul financiar al fiecaruia.1 point
-
Multumesc pentru aprecieri si comentarii, sunt constient ca pretul este ceva mai mare dar reflecta starea si dotarile masinii (care sunt peste medie zic eu). Daca nu se da nu e problema, e pusa la punct pentru inca cel putin 50-100 k km.. PS: pretul este negociabil in limita bunului simt, ultima intrare la bmw este facuta in Aprilie anul acesta pentru schimbare fulie (Autocobalcescu).1 point
-
Sunt optiuni care ajuta la vanzarea mult mai repede si avantajoasa a masinii. Bafta la vanzare1 point
-
1 point
-
Ok, nu voi mai da replica comentariilor(neconcludente)! Numai ca sunt membru din 2006 pe acest forum ma face pasionat sa nu mai vorbesc de retrofit-urile pe care le-am facut la masina anterioara bmw e60 facelift, observ ca s-au sters topicurele vechi de aici.1 point
-
1 point
-
da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?1 point
-
1 point
-
M-ul pe spate este subiectiv...de ex si eu vreau sa o fac full M5 exterior, dar nu o sa pun vreo sigla M pe ea. au jantele este de ajuns )1 point
-
Inafara de abtibilduri si alte tuninguri ai in plan si o revizie? Ce'i prostia aia cu 'sectanti'?1 point
-
Salut! Sa o stapanesti sanatos! Deci nuca aia ...scapa de ea, jantele negru mat pe o masina neagra nu dau bine deloc, o "inchid" prea mult si o fac sa para veche. Treaba cu sigla carbon bmw...e putin cocalaresc..o sa-ti dai seama, daca iubesti marca o sa intelegi de ce e mai frumoasa sigla originala. + pentru: -chip -bara de M5 (cea cu dubla evacuare fara difuzor) -shadowline (negru lucios in loc de crom) La 18 ani sa chipuiesti o masina la 230 cp...e frumos, dar ai grija! nu pentru ca e bmw ci pentru ca 230cp.1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00