Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/18/17 in all areas

  1. Eu cred ca tu nu ai ce face cu timpul tau si ii mai tarasti si pe altii. Parca esti femeie si iti alegi din petitori. Ba nu e masina ca BMW-ul de minim nu stiu cati cai, dupa aia faci teste cu Outlander. Cauti masina virgina, dar te intalnesti cu tot felul de samsari. Pe bune? Crezi ca gasesti o masina cinstita la Giani sau Zeus? Decat sa pierzi timpul aiurea, te uiti aici: https://m.gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Index sau pui cati bani ai buget intr-un cont si te duci pe la cateva parcuri mari. Intr-o saptamana ai timp de vazut zeci de masini, toate cu garantie.
    19 points
  2. Mda, deja discutia o ia in directia daca imi permit sau nu masina asta si intretinerea, ceea ce nu cred ca e problema altcuiva in afara de mine...dar e forum, so go ahead and express yourself. Multumesc celor care au dat raspunsuri concrete la intrebarile mele. Concluzia este ca voi face schimbul intermediar, pentru ca mi se pare prea mult sa o tin 30.000km cu un schimb de ulei, indiferent de ce garanteaza producatorul si mai ales in conditiile in care circul cu viteze destul de mari in general. Iar revizia o voi face la dealerul BMW din Germania, cu rugamintea sa nu reseteze intervalul de service, insa probabil va aparea in istoricul lor in baza de date (ceea ce nu poate fi un aspect negativ la revanzare). Toate bune tuturor!
    6 points
  3. Ia outlander si o sa regreti de fiecare data il vei parca langa un f15 sau de cate ori te vei urca intr-un f15. Pe f15 cauti niste dotari destul de rare care urca mult pretul masinii, dotari care pe outlander nici nu exista.
    4 points
  4. Tu probabil iti imaginezi ca acest night vision e imaginea aia bruta IR pe display-ul central, in care sa te chiorasti permanent ca sa vezi ceva. Sigur poti face asta, si vei vedea oameni sau animale in culoarea galbena, in timp ce restul imaginii este alb negru. Insa, nu asta este rolul Night Vision. Sistemul functioneaza permanent cat timp faza scurta e aprinsa, si functioneaza chiar daca nu activezi imaginea pe display. In cazul in care detecteaza un pericol (om sau animal) pe traiectoria masinii, sau care urmeaza sa intersecteze traiectoria masinii trecand strada, te va avertiza in bord sau HUD. Daca masina are si acele spoturi directionale in locul inutilelor proiectoare, atunci vei vedea pe asfalt o dunga alba de lumina pe directia obstacolului, si flashuri pe obiectul respectiv. Este o dotare de siguranta foarte utila la drum, noaptea. Legat de xenon versus led, in primul rand ar trebui sa stii ca la varianta cu led, sunt 4 spoturi luminoase (cate 2 in fiecare far), in timp ce la xenon doar partea exterioara se aprinde, cea interioara e "de design". In la 2-lea rand, da, ca distanta, probabil si xenon-ul lumineaza la fel, insa, pecand la xenon sunt practic 2 becuri - deci 2 fascicule luminoase, la led ai cateva zeci cred, fiecare cu fragmentul dedicat de oglinda, de aici dungile acelea verticale ce se vad la oglinzile farurilor cu led. Practic, lumina e modulata ca intensitate si directie mult mai bine, iar acel high beam assistant functioneaza pe perioade mult mai lungi chiar daca ai trafic ce vine din fata. Fiecare isi face propria lista de optiuni, are propriile convingeri despre ce e util si ce nu, insa ar trebui sa facem astfel de alegeri in cunostinta de cauza.
    4 points
  5. Mersi! Intradevar e un feeling aparte, cat despre E60, am avut si eu unul diesel LCI, mi se pare best in class, iar designul este love it or hate it! Mie personal imi place foarte mult e39, inca il am pe cel din semnatura mea si ma batea gandu' sa mai iau unu' (am vazut pe topicul tau ca si tie iti place). Atasez poze cu cel de care ma indragostisem (525d din 2003, 110 000 km reali, automat, full, 11 000 eur) in 2 zile s-a vandut pana m-am hotarat eu.
    3 points
  6. Aseara a fost seara mult asteptata.Resoftarea ! Am ajuns la Dragos ca melcul,nu am depasit 60km/h.Cand eram in treapta 2 si incercam sa o tin constant la 2000rpm imi mai aluneca piciorul pe acceleratie si dupa 2200rpm parca vroia sa o ia din loc,am catalogat asta ca un semn bun.Ajuns la destinatie ii pune Dragos un soft si zice sa ies in probe cu masina sa vedem cum este.Imi era o frica de imi venea sa nu o mai conduc Nu am mai condus-o cu pedala la fund de aproximativ 4 luni cred,o simteam foarte imbufnata si brutala iar acum cu volanta si ambreiajul test,inca nu stiam ce a iesit acolo,noua turbina care nu stiam daca o sa invarta bine sau o sa sara prin capota ceva,noapte,umed pe jos si cu noul soft trebuia sa ii dau talpa sa vedem ce se intampla !Aia e !Am iesit si i-am dat dar am "uitat" sa dezactivez DSC-ul si s-au simtit intreruperile de putere,deci nu aveam incotro decat sa o las salbatica...OK. Salbatica am lasat-o si i-am dat,nu a fost doar impresia mea ci si a pasagerului iar mai apoi si a lui Dragos,masina se aude "aproape" ca o japoneza turbo,ca sa nu zic Supra Fiind fara filtru de aer,doar cu plasele pe botul turbinei probabil de aici acest sunet de suierat pe aspiratie,iar evacuarea cum am scris si mai sus se aude de parca ar avea crivatul in ea,zici ca este un hol prin care bate vantul cu ceva putere,pare a fi totul foarte liber,nimic care sa opreasca suflul. Ma intorc la baza ii zic ca este ok,nu s-a aprins nimic,accelerarea a fost constanta,toate pareau bune,pe Dyno cu ea. Ceva emotii din cauza ca este joasa suficient cat sa dea batai de cap la urcarea pe rampa, o urcam si rasuflu usurat,multumesc Parinte pentru ideea foarte buna! Inaintea mea a fost un EVO cu ceva modificari care scosese 430cp si ii spuneam ca daca iese si la mine la fel sunt super multumit,sa o stiu ca merge rotund si cum trebuie,cu totul functional pe ea si ceva cai peste de la ultimul soft imi este de ajuns. Incepe run-ul si am fost surprins ce fum putin a scos luand in calcul modificarile,mult mai putin decat scotea in vechea setare de 387CP,cand vad si rezultatul toti ramanem ceva de genul "sa imi bag pula" 452CP si 761Nm la 14grade Celsius in hala,447CP corectati. Aici este video cu fumul: https://www.youtube.com/watch?v=lftAWrH4PeE&feature=youtu.be Nu imi venea sa cred cat de repede si bine a mers totul.Cuplul este mic deoarece standul din Bucuresti nu are asa mare inertie la puteri mari dovada este si treapta terminata foarte repede in timpul run-ului(invarte rolele foarte repede).Toata lumea foarte multumita dar nu s-a terminat,acesta a fost un test pana in momentul cand ajung la Iasi unde standul de acolo are o inertie mai buna si poate lucra softul mai in detaliu. Saptamana viitoare as vrea sa ajund la Iasi pentru a finaliza mai ales ca a spus Dragos ca s-ar putea sa mai iasa ceva acolo daca pe asta a iesit atat... Acum vazand toate acestea cred ca as avea resurse sa fac 500CP naturali si probabil 600CP cu NOS,dar inca nu sunt sigur daca vreau asta... Graficul arata ca la turatii joase nu are putere dar lucrul asta a spus Dragos ca se va rezolva la Iasi... Cam asta este momentan graficul,asta este inca un E46 de peste 400CP made in Romania
    3 points
  7. Pe autovit participa la promotie vreo 2 parcuri din Galati... Nu ar trebui ratata ocazia!
    3 points
  8. revin cu un update dupa ce am fost la reprezentanta BMW de aici si am discutat problema (poate mai ajuta pe cineva): Farurile - sunt compatibile cu legislatia de aici, cele mai noi xenon avand tehnologia flat beam care le face compatibile cu ambele variante de condus. Luminile de ceata - am in ambele parti in spate deci nimic de modificat Ceasurile - mi-a schimbat din meniu tipul de la BMW in mile viteza si kilometrajul. Eu nu gasisem setarea asta. E suficent pentru ca masina sa fie compatibila cu legislatia de aici. Concluzie - nici o modificare de facut. Oricum, din ce am citit, nu te duci la nici o verificare fizica pentru a primi numerele. Exista doar MOT-ul de trecut. Din pacate sunt service-uri de cartier si aici unde nici nu va vine sa credeti cum trec masinile. Din fericire nu e nevoie sa apelez la asa ceva. Jos palaria pentru cei de la BMW de aici, au fost foarte amabili si nu mi-au luat nici un ban.
    2 points
  9. Amuzant e ca nu ai scris pe aici (sau nu am vazut eu) ca te-ar interesa prea tare impozitul. Tu doreai cai putere, minim 300, scaune confortabile, etc. O masina noua e clar o alegere mai cumpatata, iar daca iti satisface nevoile, atunci e chiar o alegere buna.
    2 points
  10. Inteleg ca vrei sa faci schimbul de ulei mai des decat vrea producatorul, nicio problema cu asta. Totusi, de ce nu vrei sa ti se reseteze intervalul de service, si implicit operatiunea sa ramana in istoricul masinii? Teoretic, la o eventuala revanzare, ar trebui sa fie benefic un istoric de service in care schimbul de ulei s-a facut mai des decat recomanda producatorul, nu?
    2 points
  11. Ma gandeam ca daca fac revizia asta intermediara in reprezentanta, vor reseta intervalul de service. Din ce stiu este in procedura lor, pe care o urmeaza cu sfintenie...si aici nu prea ai cu cine sa te "intelegi". Lasi masina si cheia, vii cand te suna si o ridici. Iar eu nu vreau asta...vreau sa imi faca si revizia de 30.000km cand vine timpul ei. Nu e vorba de bani pentru ca oricum e un cost minor Anyway, probabil o sa intreb direct la dealer, sa obtin o parere avizata. @Andreianu: nu am spus ca mi-am dat seama, doar ca e o parere (personala). Daca tu crezi altceva, good for you ;-)
    2 points
  12. eu nu inteleg de ce nu va luati direct masinile din Germania(indiferent de buget-fiecare dupa cat are si poate)!?! tot stati si comparati tot felul de masini mai mult sau mai putin intretinute, de pe autovit si/sau olx, si va contrariati cand aflati-sau presupuneti- ca masinile fie au fost lovite, fie au fost dati km inapoi, fie au fost aduse/sunt vandute de "samsari", fie toate cele antementionate. apoi, se mai pun unii de pe forum sa bata drumuri prin patrie sa vada tot felul de cazane de pe autovit si ajung apoi, tot ei, la concluzia ca socotind cheltuielile cu deplasarile, timpul pierdut si nervii mancati ca ar fi fost mai ok sa mearga direct in Germania sa isi aduca masina sau sa plateasca sa li se aduca. *a nu se intelege ca in Germania toate masinile sunt perfecte sau toti vanzatorii cinstiti insa, raportul intre pretul si calitatea masinilor este unul net superior dpdv al corectitudinii.* in final, se mira lumea ca ajung unele modele din Ro la preturi de iti sta mintea in loc.(vezi F10,F30,etc.), chiar si luand in considerare mult discutata eludare, de catre samsari, a TVA si, desi cunoscatori, multi dintre voi, de toate aceste aspecte tot ajungeti sa va luati masini din Ro... Personal, sustin ca este mai benefic de 9/10 ori sa achizitioanezi o masina din Germania decat din Romania, luand in considerae toate cele de mai sus si multe altele, insa e prea lunga discutia oe tema asta.
    2 points
  13. la 40d ai 2 turbine deci sanse mai mari sa se strice... si 30d nu e submotorizata, depinde si unde mergi cu ea. Si a mea face consum de 12.5 in oras cu trafic relativ aglomerat. Dar daca e foarte aglomerat si stai numai bara la bara pe distante mici, clar se duce in 15-16 litri ca o parere generala mi se pare ca ai un buget cam mic pentru pretentiile tale (nu e un comentariu ironic, sau rautacios). Vrei ceva de genul, masina "tipla", multe optiuni, si bani cu 10-15 mii mai ieftin decat la dealer. Inca odata nu sunt rautacios, sau ceva. Doar zic ca mai trebuie lasat dintr-o parte si facut un compromis undeva. de astas ce zici https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7Gnxds.html#22820952be nu stiu daca a mai fost pus aici
    2 points
  14. da cu masini aproape noi cu 300k la bord si cu motoare transplantate de pe alte masini cu 2800 de lei cu manopera cu tot
    2 points
  15. Nici mie nu mi-a placut cum arata X7, dar na probabil vor fi cumparatori si pentru aia. In China si US le plac monstrii astia gen cutii asa Ce m-a surprins foarte placut este cat de apropiat e la interior (doar in fata) seria 5 de seria 7. Cu niste dotari mai luxury asa, gen scaunele comfort cu pielea aia Nappa cu cusaturi, piele pe bord, trim-uri mai faine...chiar nu simti mare diferenta. Ca spatiu cel putin, sunt foarte asemanatoare. Foarte frumusel si noul 5 GT, mai zvelt si alungit. Insa din pacate trebuie sa recunosc...m-am indragostit iremediabil de concurenta - Mercedes S coupe! E o bijuterie masina aia...nu-mi venea sa ma mai dau jos.
    2 points
  16. Cateva jucarii de la Salonul Auto Frankfurt
    2 points
  17. BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 3xUSB/DVD - TORRENT - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topicul GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)
    1 point
  18. Super, super! ) Sa o stapanesti sanatos in continuare si sper sa nu ai probleme pe viitor cu ea, deoarece ma gandesc cat stres,nervi,timp si bani ai pierdut cu masina.
    1 point
  19. Dar asta nu e un simplu 2 litri, este ajutat de un motor electric de livreaza cuplu constant, indiferent de turatie. iar 40e are 2.3 tone, din cauza bateriilor. In general masinile hibrid vin cu transmisie CVT, care da senzatia de accelerare lesinata. Nu stiu ce transmisie are acest 40e, dar daca clasicul ZF, poate chiar merita incercat.
    1 point
  20. 40e face 0-100km/h in 6.8 secunde, similar cu 30d. Iar 50i ce are? De ce nu e bun pe o masina mare?
    1 point
  21. UP - se accepta schimburi cu 21.000 EURO cash :sorcerer:
    1 point
  22. ce tare, altex vinde si masini ) nu e de mirare eu am cumparat solutie de curatat scaunele de piele de la pc garage
    1 point
  23. Si-a dat seama ca e singur impotriva tuturor, mai bine mai tarziu decat niciodata Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  24. 1 point
  25. Daca inca nu te-ai prins unde incepe sarcasmul si unde se termina...ma retrag...te las pe tine cu "poantele" tale sa dai sfaturi la cine o asculta de ele...
    1 point
  26. Au facut si o super oferta: cu 200e vizitezi targul de flori din Tiglina 1 si tragul de masini din Tiglina 2.
    1 point
  27. Severine, ai aruncat bomba cu masina noua, si, prin urmare, samsarii si-au trimis naframa-n varf de bat, sa te ispiteasca spre ofertele lor de nerefuzat... Sigur nu te mai gandesti?
    1 point
  28. Daca a bagat pilitura in injectoare cu dracu le repari ma tu cu 4000 ron cand doar unul costa 500 euro? Scoti pilitura cu magnetul? sau ce? Plus ca trebuie schimbat tot ....furtune ,rezervor etc.Omul a facut reparatia la reprezentanta si a pus piese OE....poate daca pui aftermarket mai salvezi niste bani ....dar cum faci tu magia sa o repari cu 1000-4000 ron? Hai sa nu mai bagam asa din burta.....
    1 point
  29. a luat foc topicul asta @severin: asteptam cu nerabdare sa vedem ce solutie alegi. Apropo de ce nu te duci in turul tarii cu 200 de euro )))
    1 point
  30. Se stie doar ca la 150 de mii de km orice Bmw abia are rodajul facut, ca nou e putin spus. Si se mai stie ca odata adus din Jermania de samsar, piesele se dau de trei ori peste cap si devin ca noi. Colegul ne zice ca masina lui are 300 k km si cand o pune la vanzare o sa aiba vreo 180 k km cum ii sade bine oricarui Bmw intretinut si de pasionat. Si chiar asa nene, ce mare lucru sa mergi in toata tara timp de 2 saptamani si vezi si sa verifici masini in reprezentanta ca apoi sa te intorci acasa tot pe jos?
    1 point
  31. Deci Bmw Premium Selection e praf comparativ cu Samsar frayerday! Inutila orice garantie dealtfel... Te doare mintea ce poti citi pe aici
    1 point
  32. Pai spune-ne si noua de unde...ca la preturile care le zici tu sa mor daca se merita sa-mi mai bat capu cu reparatii si garantie...la draq...fac revizia tot,la 30k km si cand crapa motorul sa crape...iau altu'... P.S. Severine nu vrei un Porsche...? Trec inapoi la BMW...
    1 point
  33. cum zici tu, sunt sigur ca cei de la bavaria stau sa sufle in conducte, si sa curete rezervoru cu periuta de dinti ca sa iasa cat mai ieftin. Eventual sa te intorci peste o luna sa le dai in cap cu masina. Apropo inclus in garantia asta inutila a fost si platforma, am sunat la linia lor de ajutor, mi-au trimis platforma, m-a dus la bmw otopeni, si am lasat-o acolo. E drept ca a trebui sa amenint ca imi vreau banii inapoi, si mi-au dat un x6 cam o luna. Asta pentru ca ei ma trimisesera cu taxiul inapoi acasa. Orice ai zice, garantia e garantie. Si inca noi nu avem garantia care este in america (bumper to bumper) unde masina poate avea reparatii si de 2 ori valoarea ei, ca tot ti-o repara. La noi e sub forma de franchiza, unde daca se strica de prea multe ori de o anumita valoare, atunci nu ti-o mai repara. Dar aceste situatii nu cred ca se intampla prea des. Cel putin eu nu stiu vre-un caz
    1 point
  34. Aline, sigur știi cĂŁ sunt așa ieftin de reparat bembeurile? 2000 euro un motor de F15? Tare! BiniditĂŁt! Hai sĂŁ vĂŁ spun o ĂŽntâmplare nefericitĂŁ a unei cunoștințe: un Opel Astra G 2004 a hotĂŁrât sĂŁ se defecteze, motorul fiind compromis. A cumpĂŁrat altul din dezmembrĂŁri cu 1700 lei plus manoperĂŁ, undeva peste 2200 aventura. Opelurile reparate din dezmembrĂŁri sunt la sfert de F14 2014+. Ce chestie!!!
    1 point
  35. ...asa te-ai gandit tu...sau cum ai ajuns la concluzia asta? Uite aici o parte din facturile din 2015 la X6, sar umpic de 2000...si masina avea sub 100k km: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/139832-monstruletu/page__view__findpost__p__2283332
    1 point
  36. 1 point
  37. corect, a mea are 158.000 acum, si deja incepe sa ceara schimb de piese. Am schimbat bratele de pe fata, hop 1600 de lei... fara manopera service... am schimbat egr hop 500 de lei, am schimbat bujii, releu si alte nimicuri (plus curatat admisia), hop 1700 de lei astea au fost facute anul asta.... deci concluzii ?
    1 point
  38. Numai minciuni in anuntul samsarului de la care zici ca ai lua-o... Are faruri xenon, nici macar led, desi el zice laser, nu are asistent faza lunga, zice ca are masaj lombar care nu exista...
    1 point
  39. O știu. Nema sonorizare, susp adapt, scaune confort ș.a. Km nu știu cât de reali sunt și nici nu ĂŽndrĂŁznesc sĂŁ aflu. Aștept altceva!
    1 point
  40. Eu n-am spus ca nu merita, iar, ca idee, cu 2000 euro pui pachet exterior M la Bavaria, nu pe bordura ĂŽn fata blocului, deci nu e prețul un capĂŁt de tara. Eu am spus doar ca, dupĂŁ pĂŁrerea mea, pachet M este din seria parasolar Turbo pe Dacie.
    1 point
  41. Pe sistemul afara e vopsit gardul, iar sub capota e un tractor.
    1 point
  42. 1 point
  43. Notiunea de scump este relativa. Depinde de nivelul financiar al fiecaruia.
    1 point
  44. Pai normal ca e scumpa cand va duceti numai pe la bimmer sau la reprezentanta... sa fim seriosi daca si la un 520d intretinerea e scumpa ce sa mai spunem de un 535d, 550d sau un M.
    1 point
  45. - de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.
    1 point
  46. cand vor aparea ) inca un topic fara rost
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.