Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/20/17 in all areas

  1. Multumesc! Stai linistit ca si pe mine la inceput ma luau la misto pentru intrebarile mele si ideile exagerate care le aveam la momentul ala(acum 4-5 ani)unii de aici iar acum primesc aprecieri din partea lor. Tu da-i inainte cu ce iti doresti si iti place pentru ca evolutia s-a nascut din critici nu din aprecieri.Bafta!
    4 points
  2. Seria 7 2016... vandut de Premium Automobile Galati, descoperit de autodna... https://www.autodna.ro/lp/WBA7C41050G526172/auto/4d1676ca0a7e9e59465b70124c3eb21f97666325 https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-7-730-ID7Gp9Ww.html#0a37701aae https://www.cars.ro/anunturi/autoturisme/bmw-seria-7-730-7151-g-37230.html https://imgur.com/a/SOxju
    3 points
  3. revin cu un update dupa ce am fost la reprezentanta BMW de aici si am discutat problema (poate mai ajuta pe cineva): Farurile - sunt compatibile cu legislatia de aici, cele mai noi xenon avand tehnologia flat beam care le face compatibile cu ambele variante de condus. Luminile de ceata - am in ambele parti in spate deci nimic de modificat Ceasurile - mi-a schimbat din meniu tipul de la BMW in mile viteza si kilometrajul. Eu nu gasisem setarea asta. E suficent pentru ca masina sa fie compatibila cu legislatia de aici. Concluzie - nici o modificare de facut. Oricum, din ce am citit, nu te duci la nici o verificare fizica pentru a primi numerele. Exista doar MOT-ul de trecut. Din pacate sunt service-uri de cartier si aici unde nici nu va vine sa credeti cum trec masinile. Din fericire nu e nevoie sa apelez la asa ceva. Jos palaria pentru cei de la BMW de aici, au fost foarte amabili si nu mi-au luat nici un ban.
    3 points
  4. Salutare, La sugestia colegilor de pe topicul de achizitie, revin si eu cu o scurta prezentare a noii masini. Masina in cauza este un 520d, F10. Provenienta este Belgia, KBC Autolease (adusa de un intermediar in RO). KM la achizitie au fost aprox. 123k Investitii facute pe termen scurt: cauciucuri de vara, eliminare power reduction +inmatriculare, asigurari etc. Investitii necesare din punctul meu de vedere: revizie cutie automata si posibil distributie (din punctul meu de vedere nu are zgomot, cei din service are ar "beneficia" de lucrare spun ca "parca se aude ceva") Din lipsa timpului cred ca revizia se va intampla luna viitoare, va tin la curent cu rezultatele. Am atasat si cateva poze
    1 point
  5. Ma bate gandul sa trec la F30 asa ca iese la vanzare e90-ul din dotare: BMW 320 d steptronic, motor M47, 163 cp, km reali verificabili in reteaua BMW (atasat un report mai vechi, mai sunt intrari de atunci), masina intretinuta exemplar. Dotari: xenon, piele, navigatie mare, cutie automata, trapa, senzori parcare fata-spate, sistem audio HIFI cu magazie(citeste mp3), senzori ploaie si lumini, pilot automat. KM 255 000, pret 9000 euro Topicul cu istoricul este aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/147905-bmw-320da-e90-joy/page__st__1080 Piese schimbate de cand este masina la mine (Aprilie 2014,210 000km): -termostate (egr si apa), pompa de apa, rola intinzatoare, rola ghidaj, fulie vibrochen, curele transmisie oe. -reconditionat turbina (Bogdan Haplea-turbo custom) -revizie cutie automata( ulei si baie de ulei ZF + convertizor schimbat) -brate superioare, capete de bara + bielete directie, bielete antiruliu -bujii+releu bujii -discuri fata si spate + placute (textar) -lichid servo, lichid frana, ulei diferential, antigel, freon -pompa auxiliara oe, 3 injectoare -flansa cardan, tampoane motor si cutie -becuri xenon originale -radiator intercooler,termoflot+garnitura corp filtru (radiator ulei) ,regulator presiune in rampa -egr si galerie de admisie curatate, garnituri furtune turbo noi -detailing interior exterior recent -furtune vacum noi. -Jante style 188-anvelope Michelin -retrofit volan pachet m original+ schimbator e90 facelift -amortizoare portbagaj, etc. -Soft dpf & egr off 184 cp (pe dyno) Powertech Buzau(exista si fisa dyno pe topicul meu) -revizia facuta in urma cu 500 km. VIN:WBAVC31040PS42338 Model description 320D OL Market Europa Type VC31 E-CodeE90 Chassis Limousine Engine M47/T2 - 2,00l (120kW) Transmission :automatisch Body color :Sparkling Graphite Metallic (A22) Upholstery :Leder Dakota/schwarz (LCSW) Production date :13.01.2007 Assembled in :Regensburg Optional Equipment Selection of COP relevant vehicles Diesel particle filter Automatic transmission Multifunction f steering wheel Sports leather steering wheel Fold-in outside mirror Glass roof, electrical Floor mats, velours Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit Interior mirror with automatic-dip Smoker package Through-loading system Seat heating driver/passenger Armrest front, retractable Headlight cleaning system Park Distance Control (PDC) Fog lights Rain sensor Xenon Light Automatic air conditioning Cruise control Light package Navigation system Professional Voice control Preparation, mobile phone, Business CD changer for 6 CDs HiFi speaker system BMW TeleServices Package Comfort National Version Germany [/img] http://s9.postimg.org/h04wzvxjf/WP_20151108_13_45_35_Pro.jpg http://s9.postimg.org/oisnm9ea3/WP_20151108_13_45_44_Pro.jpg ps42338-report.pdf
    1 point
  6. Prieteni...n-am auzit niciodata sa se intample asa ceva. In seara asta am calcat-o putin (plaja 30-60km/h), a inceput sa se auda o bataie/tacaneala ori de injector,ori ca si cum atingea pistonul o supapa ceva (nu vad cum), am tras pe dreapta m.am uitat,nimic. Am mers vreo 2 km cu viteza mica, sunetul a disparut simtitor,am lasat pe cineva si am plecat. Cand i.am dat.o pe a doua,am calcat-o mai tare tot asa intre 30-60 si deodata a bubuit galeria de admisie. Aveti idee de la ce??
    1 point
  7. He's back!Incepe distractia pe topicul asta, ca la saracul severin, de cand da semne de necredinta si cocheteaza cu outlander nou in detrimentul unui x5 full de la galati, s-a racit atmosfera pe acolo. Pe autostrada, cand vezi un A7, chiar nu arata rau deloc, e chestie de gusturi, dar arata destul de dinamic, spatele taiat e frumos.....si nici la dotari nu stau rau. La masinile din link-uri, strict,bmw pare mai atragator, poate si din prisma scaunelor de culoare mai deschisa si mai bine profilate,interiorul pare mai fresh(schimbatorul la audi pare din 1995) masina este mai noua, cutia de viteze este mai fiabila....depinde de preferintele fiecaruia.
    1 point
  8. Verifica electrovalva de la EGR daca functioneaza, daca face vacuum si totodata mai poti verifica si geometria variabila a turbinei, sa nu agate, traji in sus si apesi pe acel bulb de langa actuatorul turbinei, nu trebuie sa agate in timp ce il actionezi mecanic (cu mana)
    1 point
  9. Va salut, De curand am platit un mic avans (1000 euro) pentru un Bmw F10 530 xdrive, culoare sophistograu briliant metalic, cu 140.000 km. Vanzatorul si unicul proprietar este din Belgia ( in partea de est Valona - germanofona). Stie cineva ce ar trebui sa stiu pentru cumpararea masinii in Belgia si cum se procedeaza exact cu placutele de export - tranzit ? Si intreb acum dupa ce i-am dat avans deja, merita 530 fata 520/525 referindu-ne la fiabilitate,confort ? Masina are urmatoarele optiuni (...plus sau deja inclus, executive package in valoare de 5000 euro, asa este trecut pe factura) : Type 5D31 Model 530dx - EUR Development Code F10 (MUE) Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine N57T Displacement 3.00 Power 190 Drivetrain ALLR Transmission AUT Color Sophistograu Brillanteffekt Metalli - A90 Upholstery Leder Dakota/zimtbraun - LCEZ Production Plant DINGOLFING Production Date 2013-09-26 1CC Automatic Start/stop Function 1CD Brake Energy Regeneration 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 2PA Locking Wheel Bolts 2TB Sport Automatic Transmission 223 Dynamic Damper Control 230 Eu Specific Additional Equipment 258 Runflat Tyres 3AG Backup Camera 302 Alarm System 320 Model Designation, Deletion 4UR Ambient Light 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 430 Interior And Exterior Mirror Packa 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable 465 Through-load System 488 Lumbar Support Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 5AG Lane Change Warning 5AT Driving Assistant Plus 5A1 Led-fog Lights 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning 552 Adaptive Led Headlight 6AC Intelligent Emergency Call 6AE Teleservices 6AK Connecteddrive Services 6AM Real Time Traffic Information 6AN Concierge Services 6AR Internet 6NR Apps 6NS Enhanced Telephony With Extended Sm 6WB Multifunctional Instrument Display 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 688 Harman/kardon Surround Sound System 698 Area-code 2 710 M Leather Steering Wheel 761 Individual Sun Protection Glazing 775 Individual Roof-lining Anthracite 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8S3 Automatic Lock When Driving Away 8TF Active Protection For Pedestrians 8TH Speed Limit Info 8V1 Ncap Label 877 Deletion Cross-over Operation 879 German / On-board Documentation
    1 point
  10. ambele sunt 3L linie, cel de 313cp este bi-turbo. cu siguranta sunt si alte diferente hardware.
    1 point
  11. Adevarat, nu dau inapoi, proiectul e proiect iar eu il voi finaliza, desigur cel mai probabil nu voi ajunge la aceasi etapa ca tine deoarece E46 asta e LEGENDAR, cai multi - look extraordinar. Succes in continuare, si sa ne auzim cu bine !
    1 point
  12. N-are rost sa te ataci, crede-ma. Problema cu uleiul ''de fabrica'' nu stiu de unde ai scos-o ! Eu mai spun inca o data ce am vrut sa spun. Orice fel de ulei ar fi, personal cred ca un motor nu poate rezista cu el neschimbat 88000km, sau in caz ca ar mai merge, ar avea niste uzuri foarte, foarte mari. \ Masina poate avea revizii si la 5 mii km, nu e problema mea, insa din raportul pe care l-ai afisat reiese ca primul contact al masinii cu o reprezentatna BMW este la 88000km. Ceea ce este enrom daca ar fi vorba despre un schimb de ulei(si cum de la 0-88k km nu are nicio intrare in acel raport se poate presupune ca nu s-a schimbat nici macar uleiul in cadru oficial BMW). Ma mir cum s-a mai pastrat garantia. Insa posibil ca raporul sa nu fie corect. Personal am vazut BMW cu primul schimb de ulei facut la 60000 km ceea ce mi se pare enorm !!! Iar restul facute numai la 38-40 mii km. In concluzie nu ma mira nimic.
    1 point
  13. Primul schimb de ulei la 88.000km, posibil sa fie cu tot cu motor.
    1 point
  14. WIN, nu esti tu baiat rau, dar cateodata ma minunez cand vad cum poti bate campii si cat de tare cimpari tu dacia cu restul... Mikken, salut! Imi dau si eu cu parerea..in prima faza intrebi la reprezentanta daca poti face schimburi si la 5000km..pna la urma nu ar trebui sa ii intereseze pe ei, atata timp cat platesti. Daca nu vor, la 15.000 km le faci undeva...iei ulei si filtru originale si aia e.nu ai niciun sigiliu undeva, ca sa poata depista asta
    1 point
  15. Cauta un mecanic care stie cu ce se mananca valvetronicul. Nu te du la toti mecanicii universali (care repara Ford-uri, Opel, etc), ci unu care stie valvetronic si sa interpreteze erorile, nu sa dea la ghici si sa schimbi piese dupa placul lui.
    1 point
  16. hai ca exagerezi maxim, in f30 ai mult mai mult loc decat in e90 si b6 e un jeg de masina in care nici nu ai loc in scaune, treci mai departe zau
    1 point
  17. https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-X5-xDrive40d-Sport-Aut./vhc:car,srt:date,sro:desc,ms1:3500_49_,frn:2014,prx:40000,ful:diesel,ehs:true,vte:true/pg:vipcar/253105744.html Între timp, la frații gălățeni: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GpdcW.html#853e9f5236 George vinde ceva interesant, din 2013: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7Gp6st.html#853e9f5236
    1 point
  18. Noul Duster are inclusiv surround view cameras, asa ca ce sens are F15?
    1 point
  19. Legea este facuta prost, din cate stiu dai declaratia doar daca ai cumparat masina din UE (adica ai factura straina). Daca esti PF si cumparat o masina recent adusa insa ai factura romaneasca de la intermediari, nu te mai pune nimeni sa dai nicio declaratie. @severine, outlanderul este o mizerie, plasticoasa masina.
    1 point
  20. Ia outlander si o sa regreti de fiecare data il vei parca langa un f15 sau de cate ori te vei urca intr-un f15. Pe f15 cauti niste dotari destul de rare care urca mult pretul masinii, dotari care pe outlander nici nu exista.
    1 point
  21. Eu cred ca tu nu ai ce face cu timpul tau si ii mai tarasti si pe altii. Parca esti femeie si iti alegi din petitori. Ba nu e masina ca BMW-ul de minim nu stiu cati cai, dupa aia faci teste cu Outlander. Cauti masina virgina, dar te intalnesti cu tot felul de samsari. Pe bune? Crezi ca gasesti o masina cinstita la Giani sau Zeus? Decat sa pierzi timpul aiurea, te uiti aici: https://m.gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Index sau pui cati bani ai buget intr-un cont si te duci pe la cateva parcuri mari. Intr-o saptamana ai timp de vazut zeci de masini, toate cu garantie.
    1 point
  22. Aseara a fost seara mult asteptata.Resoftarea ! Am ajuns la Dragos ca melcul,nu am depasit 60km/h.Cand eram in treapta 2 si incercam sa o tin constant la 2000rpm imi mai aluneca piciorul pe acceleratie si dupa 2200rpm parca vroia sa o ia din loc,am catalogat asta ca un semn bun.Ajuns la destinatie ii pune Dragos un soft si zice sa ies in probe cu masina sa vedem cum este.Imi era o frica de imi venea sa nu o mai conduc Nu am mai condus-o cu pedala la fund de aproximativ 4 luni cred,o simteam foarte imbufnata si brutala iar acum cu volanta si ambreiajul test,inca nu stiam ce a iesit acolo,noua turbina care nu stiam daca o sa invarta bine sau o sa sara prin capota ceva,noapte,umed pe jos si cu noul soft trebuia sa ii dau talpa sa vedem ce se intampla !Aia e !Am iesit si i-am dat dar am "uitat" sa dezactivez DSC-ul si s-au simtit intreruperile de putere,deci nu aveam incotro decat sa o las salbatica...OK. Salbatica am lasat-o si i-am dat,nu a fost doar impresia mea ci si a pasagerului iar mai apoi si a lui Dragos,masina se aude "aproape" ca o japoneza turbo,ca sa nu zic Supra Fiind fara filtru de aer,doar cu plasele pe botul turbinei probabil de aici acest sunet de suierat pe aspiratie,iar evacuarea cum am scris si mai sus se aude de parca ar avea crivatul in ea,zici ca este un hol prin care bate vantul cu ceva putere,pare a fi totul foarte liber,nimic care sa opreasca suflul. Ma intorc la baza ii zic ca este ok,nu s-a aprins nimic,accelerarea a fost constanta,toate pareau bune,pe Dyno cu ea. Ceva emotii din cauza ca este joasa suficient cat sa dea batai de cap la urcarea pe rampa, o urcam si rasuflu usurat,multumesc Parinte pentru ideea foarte buna! Inaintea mea a fost un EVO cu ceva modificari care scosese 430cp si ii spuneam ca daca iese si la mine la fel sunt super multumit,sa o stiu ca merge rotund si cum trebuie,cu totul functional pe ea si ceva cai peste de la ultimul soft imi este de ajuns. Incepe run-ul si am fost surprins ce fum putin a scos luand in calcul modificarile,mult mai putin decat scotea in vechea setare de 387CP,cand vad si rezultatul toti ramanem ceva de genul "sa imi bag pula" 452CP si 761Nm la 14grade Celsius in hala,447CP corectati. Aici este video cu fumul: https://www.youtube.com/watch?v=lftAWrH4PeE&feature=youtu.be Nu imi venea sa cred cat de repede si bine a mers totul.Cuplul este mic deoarece standul din Bucuresti nu are asa mare inertie la puteri mari dovada este si treapta terminata foarte repede in timpul run-ului(invarte rolele foarte repede).Toata lumea foarte multumita dar nu s-a terminat,acesta a fost un test pana in momentul cand ajung la Iasi unde standul de acolo are o inertie mai buna si poate lucra softul mai in detaliu. Saptamana viitoare as vrea sa ajund la Iasi pentru a finaliza mai ales ca a spus Dragos ca s-ar putea sa mai iasa ceva acolo daca pe asta a iesit atat... Acum vazand toate acestea cred ca as avea resurse sa fac 500CP naturali si probabil 600CP cu NOS,dar inca nu sunt sigur daca vreau asta... Graficul arata ca la turatii joase nu are putere dar lucrul asta a spus Dragos ca se va rezolva la Iasi... Cam asta este momentan graficul,asta este inca un E46 de peste 400CP made in Romania
    1 point
  23. Multumesc! bimmer mi a fost de folos. auto-records.com e mai complicat, cont, nu am card
    1 point
  24. Este inmatriculata in Ro. In UK daca esti rezident (si eu sunt) nu ai voie sa circuli decat 2 sap cu ea. Doar daca nu esti rezident (nu ai NINO) o poti conduce 6 luni. Deci acum sunt pasibil de o confiscare daca ma verifica in baza de date.
    1 point
  25. Mai bine vinzi F30-ul tau variana Europa (LHD) si cumperi una din UK pe RHD si nu te mai complici. Vei lua mai multi bani pe a ta cu LHD si sigur iti permiti una buna din UK cu RHD si ai terminat balciul. Nu merita atata efortul sa faci conversia
    1 point
  26. 1 point
  27. Salutare! Sa mai stergem prafu': Am ajuns la 88 000 km (masina a fost folosita mai mult in vacante si weekenduri). In momentul de fata e in service pentru o noua revizie, inlocuit bujii, bobine, bucse, bielete, brate, suporti motor, mentenanta sistemului de decapotare etc... Nu necesitau o schimbare imediata, dar imi place sa fie in stare impecabila permanent si prefer sa schimb piese consumabile preventiv, decat sa duca la o uzura prematura a altor componente. Nu am prea multe de povestit, mentinand masina stoc in cat mai buna stare si bucurandu-ma de ce ofera.
    1 point
  28. Am schimbat termostatul și termostatul EGR. Temperatura din meniul secret este acum 88 de grade, fața de 60-70 cât era ĂŽnainte. Totuși, chiar dacĂŁ aveam temperatura 60 de grade, consumul exterior a fost de 5.8 l/100 km la mers cu vitezĂŁ (140-150 km\h pe autostradĂŁ și 120-130 pe DE.)
    1 point
  29. Nu are legatura cu a fi bmw-ist chiar daca suntem pe bmw forum si nu are legatura cu faptul ca omul vrea sa cumpere o masina, eu cred ca e de ajuns faptul sa te uiti la o masina de 30.000 euro si sa vezi un ulei scurs acolo si sa te gandesti ca are pierderi de ceva (adica o problema). Ala nu e un lucru elementar, unu lucru elementar este sa o pornesti, sa mergi cu ea, sa vezi cum se aude motorul, sa vezi cum se misca masina, cum arata masina, ala e un lucru complex deja sa stii ce piesa e aia si de ce are ulei pe ea.Prima oara am crezut ca ai zis-o la misto insa vad ca tu vorbesti serios A doua nu ai luat-o ca nu era resoftata la 361 cp? Spre surprinderea mea multi tepari pe la sumele astea. Ar trebui sa-i spui ca o iei sa te intalnesti cu el si sa-i rupi putin capul, dai un telefon si venim si noi cu tine. Arogantele si rahaturile astea si jigniri nu le inghit de nici-o culoare.
    1 point
  30. Cateva jucarii de la Salonul Auto Frankfurt
    1 point
  31. Va multumesc ! @Lucian - da ... sunt comandate dupa codul amortizoarelor ce au fost pe masina .... arcurile sunt si ele evident de Mpack Cateva poze cu NBT'ul ... a se scuza murdaria din interior ... nu am avut timp sa o bibilesc
    1 point
  32. Si voi il intaratati... nu a cumpar un cazan, eu il cred ca a dat o suma cum spune el insa pur si simplu a avut ghinion, se poate intampla oricui! Treaba e sa reduci din riscuri cat mai mult posibil, daca te duci si cumperi o masina de oriunde si doar te uiti la ea sau o pornesti si gata e buna inseamna ca esti foarte experimentat si sa nu te mire ca de fapt ai luat o coaja, dar cand o verifici mecanic/eletric/caroserie si toate chestiile posibile si vezi ca totul e ok cam stii ca ai luat o masina buna si daca se intampla ceva nu se intampla pentru ca ti-ai luat teapa sa spunem asa. Adevarat ca poti sa faci si 10000 de teste si poti sa iei teapa cu o problema anume care nu se vede niciodata in cateva zile, dar cunosc destui prieteni care si-au cumparat masinile doar uitandu-se la ele si ascultandu-le si vorbesc de sume de pana la 30.000 E. Eu nu as putea sa fac asa ceva, nu am facuto nici la 6.000 Euro si nici la 12.000, sa ma zgarcesc pentru 200-400 lei pt o verificare la reprezentanta sau undeva unde se face ok. Horia, iti spune un detinator de E60 luat acum aproape 1 an cu 12.500 Euro si care a umblat la injectoare si recent am aflat ca am si joc in caseta de directie de la reprezentanta, dar inainte sa o schimb vreau sa mai incerc niste lucruri de care mi-au spus colegii de pe forum, totusi nu am dat putin pe masina(verificata cap-coada) si totusi au fost niste probleme de scala mare care au aparut dupa ce am cumparato la cateva luni si chiar si distributia asta totusi.. se schimba la orice masina pe lant dupa anumiti ok, ca le cumparam noi la 180.000-240.000 fara distributie schimbata doar nu trebuie sa ne asteptam sa mai tina inca 5 ani...zic si eu. Sunt curios aia din service care te iau la misto ce masini conduc...ia sa-i intrebi. Pot sa spun ca e masina care mi-am dorito si care inca doresc sa o am la nesfarsit!
    1 point
  33. Ai cumparat un cazan. Cred ca ar trebui sa incetezi cu generalizarile. Culmea. E fix invers. Un e60 intretinut la timp cu piese noi e o masina chiar foarte fiabila.
    1 point
  34. Eu cred ca tu ai luat un E60 intr-o stare mai proasta si te-au coplesit cheltuielile...
    1 point
  35. Da, un E60 cumparat cu 6-7000euro este o masina proasta! Atât!
    1 point
  36. Din postarile tale de pe alte topicuri am inteles ca ai intampinat o gramada de probleme la e60. Cu toate asta cred ca nu trebuie sa generalizezi, mai sunt unii user care utilizeaza acelasi tip de masina si sunt multumiti. Bafta in continuare.
    1 point
  37. Urmatorul pas ar fi ansamblul ambreiaj(volanta,placa,disc si rulment). Ce sa iau?Am tot cautat pe la noi,nimic,nimic profesional garantat sa reziste,am tot auzit pareri ca s-a facut la nu stiu cine dar nu a tinut decat o luna,lu ala ii patineaza,ala si-a pus pucuri pe disc batute nu stiu unde...Adica dupa atata munca sa nu ma pot bucura de maximul atins?Nu exista !Problema am inteles ca nu era discul ci placa care nu tinea si ceda !Cu toate aceste ganduri nefaste am inceput cautarile si am gasit la ccc-motorsport.de placa si disc Sachs Performance ce rezista la 640Nm,placa ramforsata Xtrem 1 rezista la 700Nm iar Xtrem 2 rezista la 800Nm.Or fi seriosi,nu or fi dar dupa cum arata site-ul am zis sa incerc.Era prima data cand comandam de o valoare mai mare de pe un site(personal al unei firme) din afara tarii.La momentul acela nu stiam la ce putere se va ajunge si nu stiam ce kit din cele 3 sa comand dar am zis daca tot am ajuns aici pentru ceva sute in plus sa fie maxim si am ales Xtrem 2 rezistent la 800Nm. Trec aproximativ 2 saptamani si "cuplul" meu nu mai ajungea,sun la ei si nu raspunde nimeni,incep sa imi fac griji dar continui sa imi spun ca sunt nemti si nu se poate sa imi faca vre-o surpriza neplacuta...Dupa aproximativ 2 saptamani sunt sunat de curier ca am un colet din Germania,am avut impresia ca scap telefonul in ureche !"A ajuns in sfarsit,pot merge mai departe " imi spun si incep sa desfac coletul.Ce am gasit in colet era placa si disc Sachs Performance dar parca nu semna cu ce vazusem in poze pe site si imi spun probabil pozele sunt fictive si asta imi trebuie mie. Plec precum un copil cu cele mai dulci si bune bomboane la mecanic sa i le arat.Ajuns aici el zice "A astea seamana cu alea parca care le-am pus eu pe urs." si ma gandesc au trecut 2 generatii nu prea ar avea cum sa fie aceleasi piese,plus ca ala era benzinar dar in fine iau volanta sa fac proba cu placa.Am crezut ca nu stiu sa le potrivesc i-am spus vino si aseazale tu dar degeaba,NU ERA CE IMI TREBUIA !Nu venea pe gauri,discul era cu 10 dinti in mijloc nu cu 24 ce imi trebuia mie si cu 4 pale,eu in poze vazusem ca trebuiau sa fie 6 pale... Pfff...,mare dezamagire,timp pierdut,timp care urma sa fie pierdut pentru ca trebuia sa fac rost de alt kit !incep sa ma pun pe pozat pentru ai arata neamtului ce mi-a trimis nu este bun(in capul meu era stie ca sunt roman,romanii teroare in Germania ->nu o sa ma creada,zice ca mint).M-a mancat in cur sa iau eu de pe site-uri straine.Ii trimit pozele si mai mult discutam pe email pentru ca la telefon nu prea raspundea.Nu incearca sa ma contrazica dar il simteam ca era si el nedumerit.Imi spune ca in Germania zilele astea este nu stiu ce festival si totul este inchis si nu poate sa imi trimita placa la ramforsat pana peste cateva zile,zic ok,macar sa se rezolve.Mai trece o saptamana si imi spune ca le poate trimite la ramforsat si pe urma urma sa le puna la DHL si sa imi dea numarul de AWB.Mai trece o saptamana si tot imi spunea ca le-a pus dar nu imi trimitea si nr de AWB sa verific starea coletului.Intr-un final mi-l da si pe acesta si imi spune ca a primit un telefon din partea altui client care comandase kitul ce a ajuns la mine,a incurcat coletele,kitul trimis la mine era de E36 M3.Bine macar ca s-a rezolvat si stie ca nu l-am mintit. Coletul ajunge la mine in sfarsit(in jur de 30 zile a durat din momentul comenzii si pana a ajuns ce trebuie la mine) il desfac alta viata tati ! Discul era cu 6 pale,placa era cea care o vazusem in poze.Era ce trebuia in sfarsit ! Ajuns cu kitul la mecanic il verific si totul este ok,cade perfect pe volanta. Kit-ul de E36 M3 i l-am trimis inapoi cu toate ca asteptarea mea a costat dar nu am vrut sa le fac o impresie proasta,poate vor mai vinde la noi si alta data si sa nu zica "A in Romania stii ce am patit nu mai trimitem.". Cu kitul am rezolvat dar volanta parca nu prea imi venea sa murdaresc placa si discul cu ea asa ca am comandat alta noua LUK + rulment(este singura pentru acest model,nu exista dualmass ramforsata sau o varianta Performance,regret ca nu am ramforsat-o si pe aceasta atunci dar nu mi s-a spus ca exista cineva care face asta la noi,dar se va face pe viitor). Am rezolvat si cu ambreiajul,montat si bifat. Cea buna a fost cea fara gauri in partea de sus. http://s20.postimg.org/otmmdkd6h/IMG_0559.jpg http://s20.postimg.org/5lzhgyuux/IMG_0570.jpg http://s20.postimg.org/sttrpt3nd/Picture_020.jpg http://s20.postimg.org/ebwkhtcc9/Picture_028.jpg http://s20.postimg.org/aw4g89f3t/Picture_008.jpg http://s20.postimg.org/b02v299yx/Picture_009.jpg http://s20.postimg.org/8k11oerw9/Picture_013.jpg http://s20.postimg.org/5n9fadwop/Picture_015.jpg http://s20.postimg.org/xh4f5bge1/Picture_016.jpg http://s20.postimg.org/x5idetak9/Picture_021.jpg
    1 point
  38. Mi-am propus sa ii ofer de 2 ori pe an un tratament la piele si intre sa mai curat eu scaunul soferului, cotiera si volanul cand mi se pare ca are nevoie. Oricum imi place sa am grija de masini si deocamdata pielea se comanda exemplar.
    1 point
  39. Tinand cont ca am primit ceva produse pentru piele din Germania, le-am aplicat azi pe scaunul soferului, cotiera si volan. S-au curatat foarte bine si acum sunt curios cum se va simti pielea dupa ce isi face efectul balsamul/crema.
    1 point
  40. An nou fericit tuturor! Tocmai ce m-am întors din Slovacia si dupa 1350 de km nu am nimic de reproșat mașinii. Consumul mediu scos cu 4 pasageri si plin de bagaje a fost de 6.5l/100km la un drum format din aproximativ 40% autostrada si restul drumuri nationale fara a menaja masina. Media pentru toată călătoria inclusiv cu drumurile prin stațiune si la ski a fost de 7.2. Impresiile pozitive se refera in primul rand la partea de confort, masina se incalzeste destul de repede, încălzirea in volan/scaune/bancheta ajuta mult pe vremea rece si funcția de rest heat este foarte utila pentru pauzele relativ scurte. In al doilea rand masina este bine antifonata si in principal datorită scaunelor confort m-am simțit mult mai putin obosit fata de alte drumuri. Motorul avea destula viata chiar daca masina era plină si urca lejer si la viteze mari. Au observat acest lucru si polițiștii slovaci cand ne-au oprit. Daca treceti pe la ei sa știți ca tot ce caută e șpagă. Nu am avut probleme cu zăpada, deși mi-am luat si lanturile cu mine, nu le-am folosit nici măcar pe drumul forestier acoperit de zăpada care ducea la hotel. Singura impresie negativa mi-a lăsat-o portbagajul, ar fi mers încă putin spațiu. Desi am update la harti pe 2014, nu apar toate portiunile de autotrada din Slovacia.
    1 point
  41. Multumesc! a fost 31.750 cu tva.
    1 point
  42. Nu scoti mai putin pana la suta, cum sa spui asa ceva? Performantele masinii nu se modifica Ce se modifica e graficul logaritmic al pedalei. Daca mergi lenes, o pedala apasata la 50% va corespunde, sa zicem, unei deschideri a clapetei de 30%. Daca o resetezi (sau ai buton sport) atunci 50 va corespunde lui 50, 70 lui 70 si tot asa Asa face ca senzatia sa se schimbe, nu performanta masinii! Reseteaz-o si apoi primii 50 dr km conduce-o de parca ai furat-o, cum spunea cineva, si apoi o sa ramana mai intepata ceva vreme. exista varianta cu resetul din cheie, dar cel mai tare se simte cand cu GT1 sau INPA ii dai clear all adaptions 100% pedala va fi intotdeauna 100% deschidere clapeta, no matter what! PS: daca programele alea au optiune de resetare adaptari, asta inseamna ca ele exista!
    1 point
  43. Si la mine tot pe la usa intra,desfacusem fata de usa pt a repara gemul si nu am pus la loc perfect acea protectie.
    1 point
  44. daca ai umblat la geamurile fata e posibil sa-ti intre apa pe acolo(are un fel de folie pe panoul de usa si se poate sa se fi dezlipit si de acolo se prelinge pe prag si iti ajunge la pedale mai exact pe tot planseul pedalier)trebuie sa dai jos fata de usa si sa verifici.sunt patit am dat CU FURTUNUL CU APA DE MI-A VENIT RAU si am verificat toate scurgerile o vara intreaga .la mine acolo a fost problema.bafta
    1 point
  45. nimeni nu a fost agresiv ,numai ca nu--mi plac indivizii care arunca cu rahat in ventilator iti spun sigur ca am cartea de servis la zi ,unde apar si alte revizii inaintea aceleia de pe auto-records iti spun si mai sigur ca inainte sa cumpar masina am verificat istoricul de pe chei intentia a fost sa informez ,scutind potentialul interesat de masina sa mai deaa banii pentru raport ...de ce nu apar toate intrarile reale in raport ,asta intreaba-i pe baietii de la site-ul respectiv n-am eu de unde sa stiu Cat despre vrajeala aia cum ca masina poate merge 90k cu un schimb de ulei ,si nu oricare ci chiar uleiul de fabrica ,nu te supara daca am calificat-o ca o tampenie.Pentru ca sa spui asa ceva e o mare tampenie
    0 points
  46. Dar nu il intereseaza intervalul de service din bc,ci revizia efectuata la 15.000 Omul a fost clar. Iar tu WIN....asteapta sa vina cu raspuns din partea bmw.de si o sa imi dai dreptate. Referitor la minus...niciodata nu m-au atins ...nici minus, nici plus
    0 points
  47. Nu trebuie sa fii agresiv. Din ce ai afisat, asta reiese. Prima intrare in reprezentanta , fie revizie sau orice altceva este la 88000km ceea ce nu te avantajeaza deloc. Ca mai are si alte schimburi intre timp, e posibil insa nu apar acolo. De regula in raport apar intrarile in reprezentanta exact cum sunt trecute in cartea de service. Am vazut BMW in germania cu primul schimb de ulei facut la 60.000km. In concluzie nu ma mai mira nimic! Si daca ar fi tinut uleiul original pana la 88000 neschimbat, sigur sigur era necesar si motor schimbat, altminteri s-ar fi facut niste uzuri foarte mari.
    0 points
  48. Alex, nu ti-am dat eu minus, acum am vazut postul, nu compar Dacia, compar procedura care o foloseste un producator de masini, care nu cred ca tu ai cum sa o cunosti, o procedura care este 80-85% asemanatoare de la garantii, acorduri,discutii,aprobari, sunt multe lucruri care nu ai de unde sa le cunosti daca nu ai lucrat in asa ceva si nu bat campii, gandeste-te ca eu ma uit ce scrieti voi, va dati cu parerea la tot, dar voi habar nu aveti exact procedura, dar ma contraziceti pe mine, nu spun toate astea ca stiu procedura de la Dacia-Renault ci spun ca stiu ca asa se face si la BMW, nu bat campii, stiu lucruri clare. Cine vrea sa ma asculte bine, cine nu, nu! Exact ca in treaba cu asigurarile, fac asta zilnic si mai vin "domni" pe aici sa ma contrazica ca au lucrat 15-20 ani in sistem si stiu, ok foarte bine, dar asta fac zilnic, poate ce spun acuma, o sa fac maine si tot asa, ma lovesc de ele zilnic sau la cateva zile. Va dati parerea aici 20-30 de oameni cum ar trebui sa faca mikken sa nu fie probleme, dar habar nu are unul ce si cum, voi vorbiti logic si babeste, eu va spun exact cum este treaba. Multumesc! Edit: Mikken mie mi se pare ca aia nu este o solutie sa schimbi mai repede...adica o sa faci schimbul tot pe la 25.000 km ceea ce este in continuare mult, parerea mea.
    0 points
  49. @Mikken mergi la Bmw aici si pune-le problema. O sa te convingi. Si o sa iti mai spuna ca iti recomanda sa faci schimbul la 30.000. Si iti garanteaza pentru asta. Daca tu esti nelistit, fa-i schimbul. Cred ca stii cat costa aici, comparativ cu Romania. Iar daca vrei si nu iti permiti, ai cumparat masina gresita.
    0 points
  50. E primul proprietar evazionist.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.