Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/21/17 in all areas

  1. pai vezi...cum poti sa spui ca sunt masini proaste cand sunt conduse si intretinute de bizoni care refuza sa schimbe uleiul ca e scump probabil...pe bune acum, iti dai seama ca feedback-ul unor asemenea utilizatori il poti pune la toaleta, ei sunt cei care au impresia ca daca a costat multi bani masina poate sa mearga oricum si pe oriunde, omul needucat cu bani facuti peste noapte care crede ca le stie pe toate iar cand ii spune cineva cum e bine zice ca esti nebun, ca doar el stie mai bine, ca el are bani si deci tot ce graieste gura lui spurcata e cu valoare de adevar. Bine ca ai spus macar cine sunt tovarasii ca intelegem mai bine background-ul. Si niste perne la 150k km e okish, sunt cateva sute de euro, nu e un capat de tara la o masina de 30k Eur poate sau cat o fi dat el pe ea, ca doar are bani. Nu sunt fan boy Audi, am avut si BMW, Merc, Porsche, VW, you name it, dar cand vad atata inversunare si gandire obtuza cum ca BMW is the shit ma apuca greata. Inteleg ca suntem pe acest forum si e bine sa crezi ca asta e cea mai tare, spirit de hoarda, dar se vad oamenii care au mai vazut si altceva in viata lor, nu doar bizoni. Poti sa-ti exprimi linisit convingerile dar intr-un mod civilizat fara sa denigrezi inutil, pe cazul celor doi chiar nu poti generaliza, am si eu destui prieteni cu BMW sau alte marci care au probleme, dar sunt constient ca nu toate sunt la fel si depinde de la caz la caz.
    10 points
  2. Da da stim, generatia f este alfa si omega masinilor, abia pe la 400 de mii de km isi da drumul motorul si merge milionul pe putin. PArca ne ameninti de vreo 100 de posturi ca te retragi de pe forum? Du-te in pace si abereaza prin alte parti, priceputule la toate. Nu cred ca exista post al tau unde sa nu denigrezi si sa vorbesti in zeflemea tuturor celor care au o alta parere fata de a ta. Pe topicul cu x5-ul daca ai vazut ca nu mai vrea omul sa ia gunoaiele samsarilor din Galati ai disparut usor. Dar ne tot amenintai ca ne lasi si vad ca nu te tii de cuvant, deci nu esti parolist. Sanatate Vezi ca mai era unul pe alt topic care isi dadea cu parerea despre toate marcile dupa ce parcase masinile de prin Anglia la un hotel, ia legatura cu el ca sigur o sa va intelegi de minune si ii poti impartasi din vastele tale cunostine tehnice si nu numai.
    8 points
  3. @ALINUL - de mirare cum de inca nu ai ajuns pe la Top Gear sau alde din astea, esti foarte tare la review-uri, vezi poate mai are Bufnici asta vreun loc
    6 points
  4. :console: asa sa fie, cum zici tu! Si eu am vazut un Ferrari in service, ii schimbau motorul la 2500km, deci toate Ferrari sunt varza...
    5 points
  5. Discutiile de genul asta vor fi intotdeauna interminabile, pana la urma e vorba de gusturi (care nu e normal sa se discute), am experiente cu ambele, A7-le l-am vandut inainte sa cumpar F10-le. Mie personal imi plac liniile pe care le are A7, la interior este mai saracacios pentru ochi decat un F10 (dotate la fel), al meu era si S-line packet complet, ceea ce il face mai placut vizual vorbind. Ca fiabilitate, confirm ca am reconditionat si eu pernele de aer, cutia a fost schimbata in germania, aparea in istoric un recall, eu i-am facut un schimb de kit de ambreiaje si ulei, in rest n-am avut probleme in aproape un an si jumatate cat l-am avut. La acelasi capitol nu pot comenta inca despre F10, nu are nici 3 luni de cand este in posesia mea, dar o certitudine o am, este mai confortabil si are tinuta de drum mai buna, raspunde ft rapid si imi da mai multa incredere decat o facea A7 atunci cand masina este exploatata aproape de limite. Inchei prin a spune ca dupa parerea mea, sunt doua masini total diferite, din multe puncte de vedere. Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  6. Eu stiu ca handicapatii nu platesc impozit. Bravo tie, dar cine e fortos sa isi ia motor de 5 litri, poate sa fie fortos si sa plateasca un amarat de impozit de 60 de milioane pe an.
    4 points
  7. Domnule majordom ( sa nu spun altfel) aici este un forum de proprietari si de masini cu care s-a mers zi de zi . Parerile despre masinile "lu bossu" nu se pun . Oricum... gustul si culoarea nu se discuta. Eu am ales BMW din punct de vedere strict personal. Mi-a placut cum ruleaza, interiorul, finisajele, cum trage motorul, ... etc. In perioada aceea am vazut si Audi si Mercedes dar nu m-au facut sa dau banii.
    4 points
  8. faza cu pernele de aer e ca si cu amortizoarele, depinde mult de cum e exploatata masina, ale mele sunt originale si au 300k km si 7 ani in curand, daca, knock on wood, se intampla ceva cu ele in viitorul apropiat nu as putea zice ca nu au fost reliable . La testul de amortizoare au iesit la 83% anul trecut, dupa rulajul asta. Chiar sa pice asa usor nu se intampla, ca mai sunt cazuri, da, e normal, dar le prefer oricand unei suspensii normale adaptive pentru drumurile din RO si garda variabila. Legat de S-tronic, mai au probleme, mai ales generatia fara facelift dar deja pana acum multe au fost reparate pe garantie fiind vorba de mecatronic sau senzorul de T care vine cu tot cu instalatia electrica din cutie, dar cand o iei la cca 200k km te astepti, e o cutie manuala robotizata, tot stresul e pe ambreiaje care sunt, ca si la manuala, piese de schimb, nu pot tine ca la una clasica cu convertizor(care preia din stres) acelasi rulaj, unde mai pui ca multi le si rup in doua cu launch control, ignora intervalul de service de 60k km, asa ca nu-si are rostul comparatia. ALINUL vorbeste din auzite, ce i-a mai spus lui cate un prieten suparat ca masina lui de 200k km nu merge ca una noua si mai cere bani din cand in cand
    4 points
  9. pe varianta de 3 litri cu o singura turbina A7 are cutie cu dublu ambreiaj si 7 trepte. ZF8 este pe 3 litri biturbo. configurate ambele frumos, consider A7 cu mult peste seria 5 F10 dpdv aspect exterior si interior. nu am deschis linkurile sa vad punctual cele doua masini. e posibil sa se strice pernele de aer la A7, ca doar nu are foi de arc ca la alte masini . a avea perne de aer, presupune sa ti le si permiti ulterior.
    4 points
  10. Chestie de gusturi , preferinte , experienta . Nici A7 nu e rau . Design ceva mai placut la moaca , spatele nu e chiar jale .
    4 points
  11. niste poze cu ce-am facut joia trecuta, plus un filmulet filmuletul aici in habitatul ei natural aici cum trebuie sa tii piciorul fin ca o pana pe acceleratie ca sa obtii un consum excelent pentru mersul pe autostrada de 10L/100km cheile dobrogei si in navodari, unde erau taberele alea de vara
    4 points
  12. 3 points
  13. 3 points
  14. dar faptul ca ti-au spus tovarasii tai inseamna ca e din experienta ta? Bati campii si nu faci decat sa generalizezi, esti obtuz si vezi doar o marca de masina fara a-i vedea defectele, cred ca daca ai fi avut si alte masini ti-ai fi dat seama ca altii sunt mai buni decat BMW, nu ma refer neaparat la competitia directa, care are la randul ei partile superioare BMW si la fel de bine si puncte la care pierde. Tu tine-o asa, Batman, Batman....
    3 points
  15. Amandoua sunt frumoase, daca la unii nu le plac acel ,,cur taiat" a lui Audi A7, mie sincer imi place maxim. Sunt fan BMW, dar aici conteaza si gusturile, nu putem spune ca Audi este o uratenie de masina, ca nu e asa.. fiecare masina are frumusetea ei. Dar parerea mea e ca un F10 pare mai elegant, si interiorul parca e altceva, acum fiecare cu parerea lui..
    3 points
  16. Pe faleza in Galati sapte clanuri de magnati, toti cu tatuaje mari mecle grave si septari
    2 points
  17. @alinul Iar esti singur impotriva tuturor? On Nu poti face comparatie intre doua masini din clase diferite, spun uni colegi ca spatele ala de la A7 e urat, sunt total de acord cu ei, sunt uni colegi la care probabil le place, daca ar fi sa aleg intre cele doua masini din link-urile postate as alege seria 5 fara sa clipesc Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    2 points
  18. He's back!Incepe distractia pe topicul asta, ca la saracul severin, de cand da semne de necredinta si cocheteaza cu outlander nou in detrimentul unui x5 full de la galati, s-a racit atmosfera pe acolo. Pe autostrada, cand vezi un A7, chiar nu arata rau deloc, e chestie de gusturi, dar arata destul de dinamic, spatele taiat e frumos.....si nici la dotari nu stau rau. La masinile din link-uri, strict,bmw pare mai atragator, poate si din prisma scaunelor de culoare mai deschisa si mai bine profilate,interiorul pare mai fresh(schimbatorul la audi pare din 1995) masina este mai noua, cutia de viteze este mai fiabila....depinde de preferintele fiecaruia.
    2 points
  19. tu cred ca ai probleme grave. banuiesc ca 1982 vine de la anul nasterii....daca este asa, ai avut o copilarie cu probleme pe care ti le manifesti la maturitate!
    2 points
  20. Dupa ce i ai cam dublat valoarea reparand motorul (spui ca ai bagat 1000eur) ptr ce te gandesti sa o vinzi sau schimbi motorul? Pe de alta parte daca ai bani de e92 la ce te mai incurci cu asta? Nu inteleg prea multe din acest topic
    2 points
  21. Se poate, dar vor inebuni senzorii... Turatia fiind diferita fata-spate, o va lua razna ABS, ESP, Controlul tractiunii, TPMS daca e versiunea cu citire din senzorii de ABS. Daca mai e si xDrive vei avea problema in cutia de transfer, posibil si cutia de viteze... A. L.E. Se poate, adica incap
    1 point
  22. Salut, angel eyes am luat de pe ebay, au fost cam 125 de dolari cu tot cu transportul. Atentie sa te uit bine de tot la reviews, sa fie plug&play fara erori fara codari extra si sa fie din Europa, ca sa nu platesti vama si sa nu astepti dupa ele 100 de ani. Ale mele au venit din Cipru. Montajul l-am facut la Alex Jaf, la Faruri Custom Romania - https://www.farcebook.com/Faruri-custom-Romania-669391716432903/ Tot la el am vopsit negru pe interior farurile, erau plastic gri. Foarte profi, farurile sunt impecabile. Si daca tot sunt la update-uri, masina iese la final de saptamana din vopsitorie, e aproape gata. Culoarea aleasa e San Marino Blue, cod B51 - http://www.carscoops.com/2017/05/san-marino-blue-bmw-m3-mixes-it-up-with.html
    1 point
  23. Cum sa nu poti da km inapoi? Chiar aici pe forumul plin de pasionati se practica aceasta intinerire, chiar unii care posteaza pe aici nu au problema in a afirma asta. Alinul, cati dintre prietenii cu a7 alea execrabile au rulaj real sub 300 de mii de km?
    1 point
  24. Salutare, Sunt proaspat posesor de BMW(2 luni) si deja m-am lovit de prima problema:(. Este vorba de F30 din 2014, si astazi am observat ca farul dreapta are o lumina rozie/rozalie. Mentionez ca este vorba de faza scurta. Iar cand aprind farurile timp de 2 sec lumineaza ambele la fel(alb/albastru), apoi cel din drepata isi schimba culoarea. Din ce am mai citit se pare ca este vorba de bec-ul xenon care este pe duca. Poate cineva, care s-a mai lovit de aceasta problema, sa ma ajute cu cateva informatii? As dori sa stiu: - Ce tip de bec xenon imi trebuie, daca masina este echipata cu bixenon? Ma intereseaza tipul de bec cu care vine masina echipata din fabrica. - Ce producator de becuri folosesc cei de la BMW? - Puteti sa imi recomandati un service xenon in Bucuresti? Unde sa pot schimba bec-ul sau sa pot face invesitigatii suplimentare in cazul in care problema nu e generata de bec... Multumesc
    1 point
  25. Multumesc pentu detali si recomandari. Am cautat pe RealOEM piesa (dupa seria J558360) si am gasi: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3D31-EUR-02-2014-F30-BMW-320d&diagId=63_1356 Este cea cu nr 1. In principiu imi trebuie un bec D1S de 35W.... Acum a ramas sa ma hotarasc intre 2 bec-uri Philips sau Osram de la Emag. Nu le-as comanda de pe Ebay deoarece plec in concediu sapt viitoare si am nevoie de ele destul de repede. Becurile de la Emag sunt: https://www.emag.ro/bec-auto-xenon-pentru-far-osram-d1s-cool-blue-intense-35w-1-buc-66140cbi01c/pd/DDD982BBM/ https://www.emag.ro/bec-auto-xenon-pentru-far-philips-d1s-blue-vision-ultra-85v-35w-1-buc-85415bvuc1/pd/DKMLLBBBM/ Inclin mai mult spre Osram, deoarece pare ca se apropie cel mai mult de cele de fabrica. Mulumesc inca o data
    1 point
  26. Da, el poate sa isi dea cu parerea absolut obiectiv despre orice model de masina, ca doar a avut parc de dezmembrari. Si stim cu totii ca e plin de A7 seria 5 7, lamborghini si ferrari prin dezmembrari. Si totusi A7 are aceeasi cutie ZF 8Hp pe care o foloseste si Bmw. Unii chiar tasteaza avand o imaginatie bogata si ca sa faca posturi. )) Si on topic cat de cat, personal imi place mai mult A7, nu stiu de ce, dar parca e altceva ca design fata de f10, care nu ca e o masina urata, dar a7 pare mai dinamic pe afara si chiar deosebit. Cel putin cel facelift arata foarte bine. Interiorul este si el discutabil, intrucat unii cumpara Audi fix pt interior, pentru calitatea lui si materialele care personal mi se pare peste cele de la Bmw. Dar sa zicem ca Bmw este indiscutabil peste fiabilitatea Audi sau MErcedes, asta e chiar hilar. ) Si cel mai important, sunt masini din segmente diferite, dar na, de dragul discutiei. E ca si cum am compara seria 7 cu Cls.
    1 point
  27. Marfa de Galati, dai un leu si iei un brat! Au aranjato bine baieti.
    1 point
  28. Mie unul nu imi place A7-le de nici o culoare, are spatele ala taiat de zici ca-i gandac. Bine zis cu 640 GC. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  29. Esti pe forum BMW, fii sigur ca majoritatea vor vota pt seria 5. Totusi, intre Audi A7 si seria 5 nu prea vad o mare asemanare. Cum zice un coleg mai sus, mergi pe seria 6 -640Xd Gran Coupe care e wow Este concurent direct cu A7 si arata si mai bine
    1 point
  30. Seria 7 2016... vandut de Premium Automobile Galati, descoperit de autodna... https://www.autodna.ro/lp/WBA7C41050G526172/auto/4d1676ca0a7e9e59465b70124c3eb21f97666325 https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-7-730-ID7Gp9Ww.html#0a37701aae https://www.cars.ro/anunturi/autoturisme/bmw-seria-7-730-7151-g-37230.html https://imgur.com/a/SOxju
    1 point
  31. Auto-records ofera intrarile in service-ul bmw ... AUTODNA ofera istoric pe baza de poze, vanzari din trecut, inainte sa platesti iti arata cate lucruri a gasit despre masina, daca sunt 0 inregistrari nu are rost sa platesti pentru asta.
    1 point
  32. Motorul in mare este cam acelasi insa cum a zi si @CatalinP difera injectoarele, turbina, evacuare, intercooler, cutie sa reziste... Toti acei cp nu sunt dezvoltati doar din turbina aia mica in plus sau soft.
    1 point
  33. In timp ce WIN60 abereaza mai sus, am mai gasit ceva: Pompa de injectie si injectoarele sunt diferite: -la cel de 258CP presiunea de injectie 1800 bari -la cel de 313 CP presiunea de injectie 2000 bari
    1 point
  34. N-are rost sa te ataci, crede-ma. Problema cu uleiul ''de fabrica'' nu stiu de unde ai scos-o ! Eu mai spun inca o data ce am vrut sa spun. Orice fel de ulei ar fi, personal cred ca un motor nu poate rezista cu el neschimbat 88000km, sau in caz ca ar mai merge, ar avea niste uzuri foarte, foarte mari. \ Masina poate avea revizii si la 5 mii km, nu e problema mea, insa din raportul pe care l-ai afisat reiese ca primul contact al masinii cu o reprezentatna BMW este la 88000km. Ceea ce este enrom daca ar fi vorba despre un schimb de ulei(si cum de la 0-88k km nu are nicio intrare in acel raport se poate presupune ca nu s-a schimbat nici macar uleiul in cadru oficial BMW). Ma mir cum s-a mai pastrat garantia. Insa posibil ca raporul sa nu fie corect. Personal am vazut BMW cu primul schimb de ulei facut la 60000 km ceea ce mi se pare enorm !!! Iar restul facute numai la 38-40 mii km. In concluzie nu ma mira nimic.
    1 point
  35. Nu trebuie sa fii agresiv. Din ce ai afisat, asta reiese. Prima intrare in reprezentanta , fie revizie sau orice altceva este la 88000km ceea ce nu te avantajeaza deloc. Ca mai are si alte schimburi intre timp, e posibil insa nu apar acolo. De regula in raport apar intrarile in reprezentanta exact cum sunt trecute in cartea de service. Am vazut BMW in germania cu primul schimb de ulei facut la 60.000km. In concluzie nu ma mai mira nimic! Si daca ar fi tinut uleiul original pana la 88000 neschimbat, sigur sigur era necesar si motor schimbat, altminteri s-ar fi facut niste uzuri foarte mari.
    1 point
  36. revin cu un update dupa ce am fost la reprezentanta BMW de aici si am discutat problema (poate mai ajuta pe cineva): Farurile - sunt compatibile cu legislatia de aici, cele mai noi xenon avand tehnologia flat beam care le face compatibile cu ambele variante de condus. Luminile de ceata - am in ambele parti in spate deci nimic de modificat Ceasurile - mi-a schimbat din meniu tipul de la BMW in mile viteza si kilometrajul. Eu nu gasisem setarea asta. E suficent pentru ca masina sa fie compatibila cu legislatia de aici. Concluzie - nici o modificare de facut. Oricum, din ce am citit, nu te duci la nici o verificare fizica pentru a primi numerele. Exista doar MOT-ul de trecut. Din pacate sunt service-uri de cartier si aici unde nici nu va vine sa credeti cum trec masinile. Din fericire nu e nevoie sa apelez la asa ceva. Jos palaria pentru cei de la BMW de aici, au fost foarte amabili si nu mi-au luat nici un ban.
    1 point
  37. Te pricepi sau nu la masini sau mecanica/electrica ... ideea este ca nu ar trebuii sa se comporte asa. Mai ales in service dedicat unei marci de masini, unde se presupune ca stiu totul despre masinile alea.
    1 point
  38. Si daca ar intra pe forum, iar aici se manifesta aceeasi paranoia, cu distributia, cu uleiul transmisiei si cu lubrifiantii "care nu mai sunt ce au fost"?
    1 point
  39. Mai bine vinzi F30-ul tau variana Europa (LHD) si cumperi una din UK pe RHD si nu te mai complici. Vei lua mai multi bani pe a ta cu LHD si sigur iti permiti una buna din UK cu RHD si ai terminat balciul. Nu merita atata efortul sa faci conversia
    1 point
  40. Au facut si o super oferta: cu 200e vizitezi targul de flori din Tiglina 1 si tragul de masini din Tiglina 2.
    1 point
  41. Se stie doar ca la 150 de mii de km orice Bmw abia are rodajul facut, ca nou e putin spus. Si se mai stie ca odata adus din Jermania de samsar, piesele se dau de trei ori peste cap si devin ca noi. Colegul ne zice ca masina lui are 300 k km si cand o pune la vanzare o sa aiba vreo 180 k km cum ii sade bine oricarui Bmw intretinut si de pasionat. Si chiar asa nene, ce mare lucru sa mergi in toata tara timp de 2 saptamani si vezi si sa verifici masini in reprezentanta ca apoi sa te intorci acasa tot pe jos?
    1 point
  42. Merci mult ! Din pacate trebuie sa dezamagesc -nu are butoane (nightvision, lane assist si ce or mai fi )
    1 point
  43. Nu inteleg ce rost are sa pui controler-ul de CIC daca tu ai CCC
    1 point
  44. Frumoasa, mai putin jantele care nu se potrivesc cu forma e60-ului.
    1 point
  45. reguli: - minim 1 an pe forum - minim 100 post-uri - fara PM, primul venit primul servit aici pe topic - nu cereti piesele daca nu aveti nevoie de ele !!! nu va dau piesele sa le tineti de rezerva - piesele le trimit prin curier sau le inmanez personal in Rm.Valcea (in weekend) in limita timpului meu personal in mare sunt piese de pe e46 nfl, dar si unii suporti de pe e60 sau e70 (vedeti codurile de din poze). am toti suporti de module pt e46: aia mari, suport modul radio, suport modul navi, suporti magazie CD in ultima poza sunt sinele de la trapa de e46(parca) si burduful lateral ( ala tip evantai|)
    1 point
  46. nu pot sa nu subliniez "aspectul": Money, money, money, must be funny
    1 point
  47. Asa e ...masina mai frumoasa ca asta doar Fiatul Multipla ar mai fi
    1 point
  48. Daca vorbim de fiabilitate,Mercedes-ul nu este mai fiabil decat BMW-ul.Au foarte multe probleme si ele. Despre design nu are sens sa discutam,este chestie de gust.Eu imi mentin parerea ,Mercedes-ul este pentru oameni in varsta. ps Imaginea BMW-ului se strica datorita problemelor after-sales,service-ul lasa foarte mult de dorit.
    1 point
  49. SLR McLaren are si un pret pe masura, nu te supara... Insa Mercedes e alta clasa intr-adevar, insa are ceva minusuri: 1. preturi prea piperate; 2. la aceleasi cilindree ale motoarelor, au cai putere mai putini ca la BMW; 3. sunt mai fiabile insa nu ofera acelesi senzatii la condus ca si BMW-urile; 4. sunt mult mai scumpe la intretinere; 5. reprezinta lux, nu sportivitate; S.a m.d..... :blink: :D @LE: @Doru , cred ca ai pus intrebarea gresit pe un forum BMW...rezultatele sunt irelevante, dupa parerea mea :) :) :)
    1 point
  50. Raman la parerea ca totusi in multe alte privinte nici Mercedes nu se compara cu BMW...s-au discutata si se pot discuta f multe pe tema asta si tot nu cred ca se ajunge la un consens...o masina o cumperi pt ca simti ca ti se potriveste , pt ca e ceea ce iti doresti sa fie!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.