Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/24/17 in all areas
-
1. Nu traiesti in realitate. In realitate un motor diesel de e90 in stare buna, fie el rulat 50k sau 500k km nu ar trebui sa manance mai mult de 1-2 litri in 10k km, indiferent de stilul de mers. Am prieteni cu e90 320d FL si NFL care merg cu masinile sute de km cu viteze de 160-200kmh (+3000rpm) si niciunul nu a completat mai mult de 1 litru intre schimburile de ulei. 2. Motorul meu are in momentul actual 380k km. Este un 2.0 tdi 140 cai. Nu da fum, trage foarte bine, mi-a consumat aprox. 1 litru de ulei intre schimburile de ulei. Modul de utilizare: mers in afara localitatii preponderent peste 150kmh, atins 4000-45000rpm zilnic atat urban cat si extraurban. Ulei Motul 5w40, folosit 11 000km. In momentul actual are Liqui-Moly 5w30, este utilizat in acelasi stil si inca este peste jumatate nivelul de ulei (am schimbat uleiul de 5000km). Ultimul motor detinut de mine: e46 2.0 valvetronic, utilizat destul de des peste 4000rpm (avea 4000rpm in ultima treapta la 140kmh) consum de ulei 150ml la 1000km. Vedea 6000-6500rpm destul de des. Acelasi ulei, Motul 5w40. 3.NU este normal ca un motor, fie diesel sau benzina sa consume ulei peste 3000rpm. 4.Nu este deloc asa complicat un diesel fata de un benzinar. Motoarele pe benzina din prezent sunt extrem de complexe. Majoritatea utilizeaza turbina, au un sistem de injectie complex(si scump) etc. Chiar as vrea sa imi argumentezi de ce ti se pare ca e asa complicata diagnoza unui motor diesel. Mai ales ca in cazul consumului de ulei sunt 2-3 cauze principale, nu e mare filosofie. 5.Timp ai, dar n-ai nimic de spus. Nu vreau sa fiu rau sau sa jignesc aiurea, dar sa consideri ca este normal sa completezi 10 litri de ulei in 10k km este aberant. Singura persoana la care am vazut o masina care sa consume ulei si sa nu aiba probleme tehnice este cineva care are un M5 F10 si careia ii consuma 1 litru de ulei in 1500-2000km. Dar aici vorbim de un motor sport, un 4.4 V8 de 575 cai si care in cazul mentionat de mine este folosit numai de alergatura, adica motorul vede 7000rpm la fiecare 2 minute de utilizare.4 points
-
Sincer, asta e mizilic, e tabla putin sifonata... Sa ceri insa bani de masina cinstita pe una fara garantie, cu TVA eludat si reparata la baieti este genial.3 points
-
@Soryn14: Multumesc! la fel iti doresc! Desi iarna ma ajuta un 4motion, mai ales cand sunt zapezile alea "crunte", o mai scot si pe "domnisoara topless" din barlog, avand cauciucuri de iarna, transmisie manuala, incalzire in scaune, duze spalatoare parbriz incalzite etc.. nu am emotii. . Imi aduc aminte cand conduceam o Dacie cu sarmele iesite din "gume" fara incalzire, ca era defecta, pe timp de iarna si uite! ca n-am murit (ce-i drept, nu recomand ) .2 points
-
Jantele au fost facute la SRZ Powdercoating. Au iesit f.bine ... au avut oferta de black-friday, 50% off.2 points
-
Nu ma crezi sau e in contradictoriu tot ce spui tu cu mine si nu vrei sa ma crezi? Cum am spus ce am patit tot cu motorul ca nu mi-a fost rusine asa iti spun si acuma, in 2 ani de cand e masina la mine (3 schimburi) nu a mancat gram de ulei si masina asta crede-ma ca a stat mai mult dupa 3000 rpm decat inainte..Nu mananca pentru ca nu trebuie sa manance, nici la 500.000 km nu are voie sa manance decat daca are o problema, deci retine nu din uzura! Doar daca are o problema anume! Daca pe tine nu te deranjeaza si te minti singur ca e in regula ca sa nu te apuci nu poti afirma prostii, din discutiile cu tine am vazut ca esti un baiat destept cu capul pe umeri. Imi pare rau ca vad colegi care spun ca trebuie sa manance 1-2L la 10.000 km...mie nu mi-a mancat nici 50 grame de ulei, aia vroiam sa vad si cu motorul asta daca mananca, pana acum in 1500 km nu am vazut nimic si nu ma astept la altceva nici dupa 10.000 sau 100.000.2 points
-
Nu va mai luati dupa toti trolii care habar n-au ce inseamna un consum urban atunci cand va tot spun ca lor le ia in oras nu stiu ce valori de extra-urban. Mie un Timisoara, in perioadele de varf, dimineata ori seara am un consum de 13-14 pe o distanta de 5-6Km, fara start-stop, cu accelerari mai bruste unde prind vreo portiune mai libera poate. Cu golf 5-ul sotiei, 1.9TDI, pe acelasi traseu am 10%, acelasi stil de condus in mare. Si nu e defecta nici o masina. In afara, chiar weekendul trecut pe Severin-Timisoara am scos un consum de 7.5%, cu inca doua persoane in masina si viteza medie de 79Km/h. Cu cateva zile inainte pe acelasi trasei, doar ca fiind singur in masina, am scos 6.9%. Lumea nu intelege ca un consum depinde de f multi factori, iar aia care se mint cu acele consumuri minune, pe langa faptul ca au gresit masina, mi-am dat seama ca nici nu stiu ce inseamna un consum dedicat pe urban. In Timisoara, scot si 16% atunci cand merg doar 1,5 sau 2km. Mi se prea normal.2 points
-
Eu locuiesc in Germania și conduc constant cu 150km/h2 points
-
Bimmer trebuie sa te contrazic, am mers si cu 200 km/h aproape 50 km constant cat de cat daca se baga vreo masina in fata si trebuia sa micsorez viteza si tot asa...nu a consumat gram de ulei. Daca nu are nici-o problema, nu trebuie sa consume la niciun fel de turatie ulei, acolo e o problema, ca iti este mai usor tie sa nu te apuci sa investighezi e altceva, insa nu poti afirma ca nu are nimic. Sunt curios daca ai vinde-o ce ai raspunde la intrebarea "mananca ulei?"2 points
-
Pai acum daca s-a racit afara eu zic ca e normal sa fie putin mai zgomotos la rece pana se incalzeste putin. Sa auzi un E60 M5 cum porneste la rece zici ca e stricat motorul.2 points
-
Acum am gasit acest post a lui Alin. Omul chiar delireaza. daca pana acum ma gandeam cu parere de rau ca lumea sare pe el si il ia in suturi, acum chiar sunt de parere ca primeste prea putin pentru aberatiile pe care le scoate pe gura. nu stiu la ce becuri de dacie se refera el, sttiu ca A4, A5 si A6 au in standard faruri cu xenon si cu posibilitatea de upgrade la led sau matrix led. pe spate, din cate stiu eu, atat A4, A5 cat si A6 au full led. totusi, eu la G30, am faruri led si semnalizatoare fata cu bec ca la dacie, daca tot aducea vorba stimabilul Alin2 points
-
Cam greu ceea ce cauti tu: vrei si masina cat mai noua, dotata, si pret bun, si principal te deranjeaza devalorizarea masinii in timp, ceea ce numesti tu oarecum impropriu, pierdere la revanzare peste cativa ani. De fapt, nu e vorba de nici o pierdere, ci este costul de utilizare al bunului respectiv pe o anumita durata de timp, iar aici poti sa fii convins ca acest cost este proportional cu valoarea masinii, si anume cu cat masina este mai scumpa si mai personalizata, cu atat costul este mai ridicat.Niciodata nu am inteles de ce devalorizarea/intretinerea unui bun este privita ca si o pierdere peste cativa ani, la o ipotetica revanzare......de parca ar trebui sa faci o afacere dupa ce utilizezi un bun. Pe vremea comunismului, cand se astepta la coada la Dacia cu anii, era logic sa o cumperi cu 77.000 lei, sao folosesti un an si apoi sa o vinzi cu 80.000 la vreun fericit ce facuse bani multi la nunta si il ajutau socrii cu bani sa isi tina nora in masina. Cum spunea si colegul, nici leasing-ul nu e o optiune de neglijat, stii din start cat platesti pentru masina lunar, ai garantie ,etc...si asta e , stii ca 5 ani ai masina si cam la ce buget, fara surprize. Cat despre cei ce vor sa vanda masini cu 40.000 euro cu plata cash, sunt niste evazionisti , ca sa nu mai spunem ca nici nu este legal sa faci o asemenea plata cash....vezi cand o sa vina foamea de bani cum o sa ii fugareasca ANAF....ce comportamente de bazar de Magreb.2 points
-
Apropo de E39, am un unchi care si-a luat in 2005 din Germania un E39 520d fabricat in 2000, avea 195.000 km atunci. Are masina si acum, are 520.000km si merge foarte foarte bine. N-a avut nicio problema majora, nici macar nu i-a schimbat uleiul din cutie, desi m-am rugat de el sa-l schimbe Face reviziile la un mecanic care are atelier propriu si ala i-a zis ca e lifetime.....am incercat sa-i explic ce e cu lifetime, dar n-ai cu cine sa te intelegi. Totusi masina merge brici si cutia schimba perfect.2 points
-
Sincer as lua un E39 daca as gasi unul intretinut perfect. De exemplu acum caut un E46 ca a doua masina, problema e ca nu prea gasesc in Ro ce vreau. E46 mi se pare, inca, o masina superba. Daca ajungi vreodata in vreo Insignia, sa te uiti ce joc au trimurile, nu glumesc, puteau macar sa le lipeasca. In G30 nu m-am urcat pana acum, am zis asa ca idee. Mai e pana atunci, mai ales ca am facut altceva cu banii respectivi si nu se mai pune problema sa schimb masina acum. Ca sa ne intelegem.....intr-adevar Superb 280cp awd cred ca e o masina buna, din ce reviewuri am vazut. 5.8s 0-100 nu e rau deloc, e mai rapida decat F10 530i. Doar ca mi se par mult prea multi bani pentru marca respectiva, probabil e o prejudecata.2 points
-
Nu ai primit raspunsurile asteptate? Hai sa iti mai sugerez un lucru sa faci ca sa te lamuresti. Inainte de toate un soi de "disclaim"-er SERIOS [adica tot ce urmeaza sa faci - sau daca iti doresti sa faci ce iti sugerez O FACI PE PROPRIA RASPUNDERE (!) ] Mai jos este descrisa Metoda_Tevii_din_Cupru_pentru_Zgomote_Suspecte (MTCZS) fara drepturi de autor dar cu multe reusite! Se ia un prieten si se pune la volanul masinii acesta accelerand pana la turatia la care tu auzi acel suierat, tiuit.. (whatever) apoi tu cu o teava (de preferinta din metal - dreapta - subtire, sa zicem groasa de jumatate de tol (inch) si cam de 1 metru sau mai scurta, dar nu foarte scurta pentru a putea vedea cat de cat in jurul tau..) in mana, tinand un capat indreptat/apropiat de una dintre urechi, atat cat sa poti auzi zgomotele colectate/adunate/transmise de celelalt capat al tevii - capat care incepi sa il plimbi incet-incet prin compartimentul motor in toate zonele suspectate de tine. Asa, cu siguranta, vei LOCALIZA mult mai precis sursa zgomotului. Nu incerca asta daca nu ai incredere in tine, nu te poti concentra sau fi atent la elementele in miscare ale motorului si care pot produce accidente grave! Metoda explicata mai sus, puteti sa credeti, poate fi aplicata in multe situatii de zgomote suspecte pentru a fi localizate precis. Nu ma astept sa fiu contrat sau aprobat; metoda/tehnica se aplica doar prin propria raspundere si cu increderea ca membrele va pot ajuta1 point
-
problema cu diesel-ul e ca are totusi zilele numarate, sunt deja cateva tari din Eu care au deja ca target sa le interzica in urmatorii 5 ani, asta va duce la devalorizarea masiva a masinilor diesel, dar asa cum am mai zis, nu o vad o problema in RO pe termen mediu, pe termen lung evident ca ne vor constrange cei din EU sa ii urmam, dar asta inseamna undeva la un min 15-20 de ani de aici incolo. Marile lui avantaje sunt autonomia la drumuri lungi si cuplul, altfel un motor similar ca cilindree si tot forced induction e de ales dupa parerea mea. Cine le-a incercat pe ambele cred ca tot la benzina ar revenii, eu unul da si asta voi face in viitor, as mai incerca doar un bi/tri turbo diesel ca sa-l bifez, desi tot diesel e si ala.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Prea multe cuvinte ? Iti deseneaza tata ?1 point
-
Oricum si cele cu dpf emit particule cancerigene1 point
-
Ce e de facut ? Hai sa o luam cinic: - VW a inselat autoritatile care ne reprezinta. - Organele legislative europene au decis ca e mai bine pentru noi sa respiram aer mai curat si de aceea au introdus normele de poluare. Chiar daca noi nu intelegem normele de poluare decat prin prisma taxelor pe care trebuie sa le platim pentru un Euro 3 sau 4, ele exista pentru binele nostru. Viitorul trebuie sa fie mai curat si noi il pregatim acum, in prezent. - Ok, vine RAR-ul, si dintr-o impotenta tehnica, masoara noxele pe banc, static in loc sa le masoare in mers. La fel si consumul dat de producatori. Suntem niste pigmei cand vine vorba de tehnologia de masurare a poluarii dar suntem niste uriasi geniali cand vine vorba de tehnica militara de lupta, ok. Nu ne pasa prea mult de calitatea vietii noastre. Unei parti dintre noi ne cam pasa. Ok. Una peste alta, VW a inselat RAR-ul si prin urmare statul. VW trebuie sa plateasca pentru fiecare masina care era , sa zicem, euro 2 de fapt,dar pt care s-au platit taxe de euro 6. Nu e vina clientilor. - BUN, clientii nu trebuie sa uite ce mare sex oral le-a tras VW si sa priveasca circumspect relatia comerciala care o are cu ei. In viitor clientii trebuie sa intoarca aceasta mare *sex oral* ne mai cumparand produsele marcii. VW trebuie sa isi spele pacatele cu 7 ape (bani) si apoi , sa moara, daca nu se poate altfel. Una peste alta, ei ne-au bagat in plaman un aer cu o calitate de anii 90, nu de 2010, deci si-au batut joc de sanatatea noastra in timp ce alti producatori, CU INVESTII IMENSE s-au conformat. Nu vad de unde sa apara sustinatorii de drept a VW (fac ei niste masini atat de senzationale incat sa le-o trecem cu vederea?)1 point
-
In multe tari VW va fi obligat sa returneze primele de mediu ce au fost platite la achizitia masinilor respective, si in multe tari se vor constitui clientii in parti civile si vor chema vw in instana pentru inselaciune;din toata aceasta afacere probabil ca se vor trage niste invataminte, companiile vor deveni mai responsabile, si poate se va revizui si legislatia in ceea ce priveste calculul emisiilor. Si multa lume se va feri de vw (aici nu includem pe cei ce viseaza second handuri din vitan), din considerente de imagine.1 point
-
vina e doar a producatorilor auto care s-au laudat cu noxe reduse desi stiau ca nu e fezabil comercial. atat au tot batut apa in piua cu niste cifre ireale incat aia de fac standardele le-au considerat reale si le-au impus prin lege. se cere acum de fapt mai mult decat poate tehnica actuala la un cost rezonabil.1 point
-
Si in plus, treaba asta nu se iarta. La nivel uman, olandezului nu va mai vrea sa fie vazut de vecini conducand o masina care polueaza, iar la nivel macro, vw nu va mai avea primul cuvant de spus in negocierile cu tarile sau cu alte companii mari. Cand ii vor simti slabi, toti vor incerca sa ii loveasca, chiar si furnizorii chinezi de materiale sau cei care le transporta masinile.Vor avea de dat bani in dreapta si in stanga mai repede decat curge apa dintr-o sita. Si apoi vor veni reglementarile impotriva poluarii tuturor motoarelor dizel, extra investitii pentru aducerea motoarelor la norma impusa prin lege. Ce mai ! Nu va asteptati la o centrala multimedia noua pe modele VW anytime soon !1 point
-
la vw treaba e mai grava ca a fost premeditara pura pe care nu o poti nega , adica nu poti pretinde ca intamplator ai un soft care detecteaza cand se fac teste si scoate emisii bune. la treaba cu GM., pot spune, scuze in testele noastre nu am avut probleme, nu am stiut .. etc.. dar la vw nu poti pretinde asa ceva. Asta e diferenta mai mare.. ca au fost prinsi cu inselaciune pura.. in cellate cazuri s-a putu nega ca nu suntem noi, e takata, ca nu am stiut, etc... dar nu acum...1 point
-
http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aApXrpE_460sa.gif1 point
-
La vag-uri ar trebui sa faca dpf off concomitent cu eco tunning.1 point
-
Eu am antipatie in general pentru cei care vor sa jecmaneasca si sa prezinte lucrurile putin altfel decat sunt...in rest, numai de bine. Ca sunt germani,englezi, haitieni, au mintit, au trisat, sa plateasca si sa lase capul jos.cat despre produsele germane, chiar daca se bucura de o aura in ochii consumatorilor si industria lor este privita ca etalon, sunt multe domenii de activitate in care sunt depasiti de alte natiuni, care uneori au un renume nemeritat. Uite aici aroganta, nici nu se obosesc pe site-ul lor sa traduca un comunicat de presa,sau sa isi instruiasca reprezentantele din toate tarile sa traduca un comunicat: http://www.volkswagen.ro/news_newsletter/tiri_de_ultim_or/tiri/3342_volkswagen_ag_a_emis_urm_toarea_informare Ideea este ca nu este normal sa iti minti clientii, atat.1 point
-
Pai Fiat o duce chiar fff bine, au cumparat o groaza de marci falimentare americane, pe care le revitalizeaza, iar acum incep sa popularizeze marca Fiat in SUA....si cu ajutorul papei De revenit isi revin, insa le va trebui mult timp, si in timp ce vor incerca sa convinga lumea, multi se vor orienta spre alte marci; si asa, mitul german incepuse sa fie spulberat usor usor.....deoarece sunt obisnuiti toti sa vanda prin prisma made in germany, fara sa ofere calitate sau performante extraordinare.1 point
-
Am trecut de vremurile cand se puteau incuraja anumite arhitecturi prin pretul carburantului (benzina e oricum,un produs petrolier mai rafinat... si mai rafinat deci clientul trebuie sa stie de la inceput ce taxe va plati pe masina lui, cat ii va consuma, cat va polua, unde are acces cu ea.1 point
-
La reprize se misca decent DAR ĂNTRE REPRIZE STĂ ĂN REPAOS , are sens pe autostrada ca sa mergi cu 140 si sa consumi 6 dar pe strazi intortocheate unde schimbi manual vitezele de sute de ori este o corvoada pentru oricine care are ceva in comun cu soferia.1 point
-
Mai arunca si o privire prin alte curti de prin Asia, Africa, sau chiar aici in GB. Nu vrea za intelegeti ca Americanii nu polueaza, dar au luat initiativa si e un lucru important sa mareasca pretul carburantului pentru a stimula un consum ceva mai mic. Oricum daca functioneaza sitemul ca in ziua de astazi, in 100 de ani oamenii se sufoca pe strada daca mai are cine se sufoca. Varianta cu masini electice o sa fie o solutie care poueaza si mai rau. Ce faci cu miliartede de baterii folosite?1 point
-
pai clientul bata-l vina se uita la pret,consum,motorizare,performante,fiabilitate etc......si pe ultimul loc poluarea daca se uita vreun client la asta,daca toate celelalte conditii se incadreaza in buget...1 point
-
Normal ca depinde de gusturi,dar suntem intr-un punct pivotant cand gusturile nu se vor mai putea manifesta intre benzina si dizel. Pt ca niste oameni mai destepti ca noi vor decide ca dizelul e rau pentru noi. Apoi, vom avea de alege intre electric si electric si va fi si mai bine. Faptul ca dizelul a fost legal si oamenii si l-au cumparat nu este reprobabil,dar felul in care acest dizel a fost construit si folosit pur si simplu nu s-a mai potrivit cu cerintele create pentru a avea un viitor mai bun. It is nothing personal.1 point
-
dragostea vine din UITE CUM TRAGE, FRATE !!!1 point
-
Ce sa faca cu dpf-ul? Sunt prosti aia de la Bmw, ei nu stiu cat de performant e un 2.0d resoftat cu dpf+egr anulate, o adevarata torpila. Eu inca nu inteleg de unde dragostea romanilor pentru diesel, in conditiile in care cei mai multi dintre ei merg maxim 1000km pe luna.1 point
-
Exact la lucrul asta ma gandeam in concediu cand am auzit stirea: cum e obligatoriu sa scoti filtru de particule imediat dupa ce iti aduci troaca din germania si apoi sa vii pe forum sa intrebi cum se descurca cutia cu atata putere. Plus fumul care nu prea deranjeaza pe nimeni atunci cand provine de la masina proprie insa majoritatea parintilor nu si-ar lasa copiii sa se joace in parcurile din aproprierea arterelor circulate, sau cum trecem toti pe recirculare cand stam la semafor. Mama ce polueaza astia, toti in afara de noi. Imi zboara ideile acuma, trec de la una la alta - ce ticalosi francejii ca vor sa interzica dizelurile in Paris, ce rautaciosi sunt americanii ca blocheaza expansiunea motoarelor dizel pe o piata dominata de benzina cu gaselnite de genul asta. Eu cred ca singurii care isi freaca mainile de bucurie cand se mai vinde o masina dizel sunt mecanicii. Rafinariile n-or sa moara daca in loc de dizel or sa produca benzina. Sau plastic. Nu conteaza ca toti vesticii care tin la sanatatea lor au de 60 de ori mai multa verdeata in oras si nu admit euro3 in zonele urbane, noi suntem supermen si ne hranim cu aer ars in motor si vom trai o vesnicie.1 point
-
Ce sa mai vorbum de filtrul de particule si altele. Toti spun ca astia de la VW uite ce fac si tot asa cand pe acesti forul sunt foarte multi care au scos filtrul de particule. Ca ei mai sunt si mai multi si e Romania plina de oameni care nu isi permit sa inlocuiasca filtrul la cazanele lor.1 point
-
Motoarele dizel sunt odioase din toate punctele de vedere. Personal, astept rabdator sa dispara din ofertele producatorilor. E normal sa existe clienti daca aceste masini au fost oferite la vanzare,dar eu am mers cu cateva motoare dizel care, in opinia mea,nu ar trebui sa fie omologate pe masini de strada, atat de prost livreaza puterea, fiind periculoase si in sensul ca nu misca masina atunci cand i se cere. Tot ce e poluant ar trebui sa fie interzis in orase si e adevarat ca zece mii de masini mici dizel fac mai mult rau decat 2-3 basculante fara nici un filtru care sa micsoreze noxele.1 point
-
petrol cars produce virtually no particulate matter, take longer to warm up, asta e maxima,daca si benzina se incalzeste greu...1 point
-
Foarte putin probabil. Din moment ce normele de poluare devin tot mai stricte, va fi tot mai scump sa faci masini care sa le respecte. Ceea ce va insemna ca motorul diesel nu va mai fi profitabil pentru producatori. Cam asta sugereaza "scandalul" asta. Ceea ce zici tu e bazat pe un mit urban. Uite cum a crescut pretul benzinei in SUA din '90 pana acum: http://www.statista.com/statistics/204740/retail-price-of-gasoline-in-the-united-states-since-1990/ Benzina e inca ieftina acolo in comparatie cu US, dar fata de ceea ce au avut ei in trecut, e foarte scumpa. 1 litru de benzina e in jur de 2 lei. Uneori ajunge la 2.6 lei, se mai ieftineste si tot asa. Pai in anii '90 luai aproape 4 litri de benzina cu 1 dolar. N-are nici o legatura pretul benzinei din SUA cu pretul din Venezuela: http://www.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/ In Venezuela e cea mai ieftina benzina din lume. In SUA benzina se vinde aproximativ cu pretul mediu global. Explica te rog, sunt foarte curios. Nu chiar, situatia e un pic altfel. In SUA corporatiile sunt cele care prin lobby pot influenta totul. De fapt cam asta e situatia in orice "democratie". Urmarea este ca mariile corporatii distrug natura, defriseaza paduri, polueaza la scara larga marile si oceanele si platesc amenzi derizorii fata de cifra lor de afaceri in timp ce oamenilor li se spune ca masinile sunt Satana si trebuie sa plateasca foarte multi bani ca taxe pentru asta. Cand nu mai merge intr-o anumita tara, se muta in alta, de data asta si mai putin dezvoltata si cu un guvern cat mai cooperant. Cam asta e realitatea poluarii din punctul meu de vedere.1 point
-
Americanii sun interesati de o Uniune Europeana puternica la fel cum si UE este interesat de o America puternica mai ales in perioada asta. Americanii nu isi pot permite acum o Uniune Europeana dezbinata si falimentara. Gupul VW nu a jucat corect pe piata americanilor si aici este doar vina lor.Iar aicea este vorba de lacomie si goana dupa profit prin orice mijloace.Deocamdata lacomia sa intors contra lor iar economistii grupului vor trebui sa taie de undeva ca sa plateasca penalizarile:dividente,investitii,cercetare,etc ,1 point
-
Foarte deacord cu tine, parerea mea e cam aceiasi. Problema e ca poluarea industriala + cea umana (gunoaie, deseuri, etc) + cea auto, toate contribuie la acelasi lucru. Este foarte clar ca totul se invarte in jurul banilor si a puterii. Nimeni, dar absolut nimeni din "elitele lumii" nu se gandeste decat la propria bunastare, restul, adica populatia e "carne de tun". Problema e ca in ultimul timp se ingroasa gluma in toate domeniile. In auto e vorba de minciuni grosolane legate de poluare, consum, fiabilitate.. parerea mea e ca totusi noi suntem de vina pentru ca ii credem si inghitim orice ni se spune. Foarte bine au facut americanii, mai trebuie cate o palma din asta (desi e clar in favoarea lor) sa se mai trezeasca unii, problema e ca doar unii se trezesc, restul "dorm" linistiti si inghit orice li se spune.1 point
-
Marea poluare e cea industriala. Normele astea sunt menite sa aduca bani pentru bugetul statelor. Daca unii cred ca se urmareste binele umanitatii si alte chestii de genul asta, acestia sunt doar foarte naivi.1 point
-
Toata treaba asta cu normele de poluare e foarte indreptatita... in ultimele decenii s-a poluat in draci fara sa se tina cont de nimic si deja se vad urmarile astea din ce in ce mai rau. Revenind la problema VAG, toti mint doar ca sa dea bine pe hartie, cati dintre voi ati ajuns la consumul declarat? Cel putin eu niciodata, nici macar daca merg ca o babuta. Iar apoi intervine alta problema --> fiabilitatea, cu cat incerci sa reduci poluarea la un motor cu combustie interna cu atat o sa apara probleme din ce in ce mai mari... a se vedea N47 de la BMW. Solutii alternative sunt destule, dar industria petrolului e prea puternica si interesele prea mari.1 point
-
Nu conteaza asta. Si in tehnologia motorului cu aburi s-au bagat sume enorme. La un moment dat existau destule masini cu motoare pe aburi.1 point
-
Iar zilele diesel-ului pe autoturisme sunt numarate. Au aparut motoare pe benzina cu turbo care au performante foarte bune si consum mic. Normele de poluare sunt tot mai stricte.1 point
-
Teoria e un pic prea trasa de par. Ii doare in cur pe americani ca Germania primeste refugiati. Atata timp cat pe ei nu-i afecteaza chestia asta, probabil ca sunt chiar multumiti de deznodamant. Americanii nu sunt interesati ca UE sa fie puternica. Chiar din contra. De ce crezi ca BMW nu a vandut diesel-uri in SUA atatia ani? Tocmai pentru ca nu puteau face masini care sa polueze sub limitele extrem de stricte din America. Plus ca e in avantajul lor sa-si protejeze propria industrie auto. Viziunea asta e de genul am pierdut meciul pentru ca nu a tinut arbitrul cu noi. Piata de diesel din America reprezinta cam 1%. E o furtuna intr-un pahat de apa.1 point
-
offtopic:Auris hibrid chiar consuma putin (Bacau-UK ~3000 de km consum de 5.5 l/100 km si 35 ore).Pentru cine e suspicios in privinta hibridelor il sfatuiesc sa faca un test drive de mai mult de 100 km si isi v-a schimba parerea cum si eu mi-am schimbat-o. ontopic: Cred ca se doreste moartea motorului diesel,de aici si scandalul.Totusi,sunt curios daca se v-a mai descoperi si la alt producator un asemenea sistem.Imposibil ca Vw sa fie singurii primitivi si restul producatorilor sa fie atat de avansati incat sa scoata un diesel nepoluant pe cat cer normele de mediu americane.1 point
-
Auris consuma foarte putin , Citroen DS5 e basinĂŁ cica Lexus tot basinĂŁ e? Motoarele au ajuns la apogeul lor de mult timp Daca se vrea in fiecare an noi norme de poluare ei bine nu se poate Pentru americanii aia insultati le recomand mizeriile ale de v8 pe carburator, foarte economice si putin poluante1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00