Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/27/17 in all areas
-
Iti meriti pe deplin teapa imensa pe care ti-o vei lua cand iti vei cumpara in sfarsit masina10 points
-
7 points
-
Depinde daca vrei sa repari masina sau mergi cu ea si asa... Cazul meu, desi vorbesc de e70: Am trecut la x5 de la masina “normala”. Am dat bani peste pretul pietei ca sa o iau de la bmw premium selection. Am aflat dupa ca verficarea aia in nu stiu cate puncte insemna stergatoare. WTF?... In prima saptamana am aflat cat costa un cauciuc pe 20, cum e sa dai 24 de milione pe o revizie (la fosta dadeam 450 de lei). Pe urma cum e sa ti se arda un stop pe spate, sa afli ca e led ca vine cu totul si e 860 de lei. SOC!!! Eu eram obisnuit 10 lei becul si o bere la baieti... nici nu aveam atatia bani la mine. Afli cum e sa sa trebuiasca sa faci mereu plinul, ca sub 10 mie nu imi scadea si merg mult prin oras. Afli ca ai frane mai mari fiindca ai motorul mai puternic si costaaaaa. Afli ca absolut totul legat de masina e muuuult mai scum camd spui x5. Eu in primul an am mai bagat 5000 de euro in ea. Acuma depinde cum esti tu: eu schimb absolut orice trebuie schimbat, nu merg pe principiul merge si asa. Data viitoare cand te duci la peco uita-te la pompa cat a pus ala dinaintea ta... 50-100 de lei. Ce iti spune asta?5 points
-
Exista niste principii financiare sanatoase dupa care orice om ar trebui sa se ghideze. Nu e normal sa conduci o masina mai scumpa decat casa, nu e normal sa iti dai ultimul banut pe o masina, nu e normal sa nu o poti intretine cu consumabile recomandate, nu e normal sa faci economie la anvelope, etc. Nu e nicio problema sa nu iti permiti, e o problema sa incerci sa minimizezi un lucru pe care nu ti-l permiti, pentru ca te pacalesti singur.5 points
-
Presupunând ca as avea 40.k nu i-as da pe un BMW sh fara garantie bonus si fara casco.Impresia mea e ca topicul a fost facut aiurea, ceea ce cauti tu se numeste pomana, mai greu la noi .5 points
-
eu nu am vrut sa deranjez pe nimeni cu remarca anterioara insa, la seria 5 de saraci in valoare de 48.000 euro inclusiv tva, costurile lunare insumand ratele la un leasing pe 4 ani(cu avans si reziduala cate 20%), casco, revizii, rca, vinieta, anvelope, impozit, motorina in valoare de 1000 lei lunar, totul se ridica la 5.500 leilunar(vorbesc de valori care includ tva). avansul si reziduala reprezinta sume care se platesc separat. deci da, pt cel mai rapanos X5 nou in rate iti trebuiesc venituri de minim, absolut minim 20.000 lei net lunar in conditiile in care nu ai alte rate si familie de intretinut. X5-ul, tinand cont ca are motor mare, este mai scump, probabil iti ingroapa pe la 1700 euro lunar. el e 80k cu tot cu tva, primesti discount pana la 65.000 si de acolo faci calculele. pt unul sh de 40.000 presupunand ca banii pe care ii platesti la achizitie nu trebuie sa ii imprumuti si ii ai deja, iti trebuie peste 10.000 lei. daca tre sa te imprumuti, ajumgi aproape la costurile mai mari decat la seria 5 de saraci. a nu se intelege ca sunt arogant in vreun fel, este convingerea mea, iar masina din semnatura doar o conduc, probabil nepermitandu-mi-o. incerc sa scot in evidenta faptul ca oamenii trebuie sa fie mai responsabili si mai realisti4 points
-
4 points
-
pt a detine si a intretine un X5, presupunand ca platesti rate la banca pt el, trebuie sa castigi minim 20.000 lei net lunar(daca esti singur si nu mai ai si familie de intretinut pt ca probabil ai rate la banca pt apartament). bine, suma asta este valabila in Romania, pt ca in vest, unei familii care nu castiga minim 10.000 euro net nici prin cap nu ii trece o astfel de masina. O familie care castiga in vest echivalentul a 20.000 lei net, isi ia de regula vw golf sau echivalentul...dar asa este romanul. eu am fost obsedat de ideea de a-mi cumpara un bun care nu imi trebuia si pt care trebuia sa platesc 28.000 euro. m-am sucit si am facut calcule peste calcule, ma imprumutam de minim 20.000, plateam rate, ma chinuiam si cumva parea ca o scot la capat. pt compania care imi vindea acel bun, era de neimaginat ca eu sa fiu atat de sarac tinand cont de ceea ce voiam sa cumpar, fiind evident ca nu poti dori ceva ce este peste propriile puteri. am renuntat si probabil imi voi lua o chestie entrylevel dar care costa pe la 13.000 cum spunea si CatalinP, nu este nicio rusine ca un lucru pe care ni-l dorim sa fie peste puterile noastre. in viata trebuie sa fim realisti4 points
-
) stai linistit, ca nu iti doreste nimeni raul aici. Doar ca asa se aliniaza planetele de obicei la cei care gandesc prea mult si actioneaza prea putin Parere personala. Pui prea mult accent pe niste optiuni mai mult sau mai putin utile. De cand ai deschis topicul iti luai cel putin 5 masini superbe cu garantie de la dealer, dar nu cu dotarile pe care le vrei tu. Evident, faci ce vrei cu banii tai4 points
-
Condu in aceiasi zi doua x5-uri cu motorizari diferite si te convingi singur... La e70 e diferenta. La e70 am ramas socat sa vad masina fara piele. WTF?!!! De ce ti ai luat x5 fara piele? Cati de aici aveti masini luate pe firma? Cati stiti ca s-a modificat legislatia de ceva ani si numai daca ai un anumit domeniu de activitate poti baga cheltuieli cu masina? Romanii de obicei vorbesc din auzite...3 points
-
Care e diferența din punct de vedere financiar intre a da 40.000 euro pe o mașinĂŁ nouĂŁ, respectiv aceeași suma pe una SH? De banii dați pe SH te lipsești mai ușor? DacĂŁ stai sa te gândești, devalorizarea va fi mai mare oricum la cea noua, deci implicit și suma asigurata.3 points
-
In situatia ta, daca tot se apropie sfarsitul de an, cred totusi ca as mai astepta pana la 1 ianuarie, sa vad ce se va intampla cu noua taxa de poluare si cu impozitul, apoi as lua o decizie.3 points
-
Severin, uite, am sa iti relatez un caz real, nu din Romania, la un site unde am lucrat acum 3 ani: un operator in depozit(adica cel ce manuieste un stivuitor si castiga cam 2000 euro pe luna, plus poate 6000 in plus pe an cu bonus si participatie), cu nevasta operatoare pe linie, adica la vreo 1700 euro, a finalizat cu succes o succesiune, si dupa vanzarea mostenirii, imparteala si plata taxelor catre statul respectiv, s-a trezit(impropriu spus, astepta el la cotitura) cu vreo 90.000 euro in cont. Fiind un fan bmw, s-a gandit ca e momentul oportun ca el sa schimbe e39 din dotare(un 528i ingrijit de altfel, motivul pentru care si am mai socializat cu el in parcare si mi-a impartasit epopeea), iar sotiei sa ii inlocuiasca citroenul c1 sau echvalent cu o masina cu staif; asa se face ca el si-a achizitionat un e92 m3, iar consoarta a primit cu mandrie un cooper s.....atentie masini second, dar in stare buna, cu istoric cunoscut. Insa vezi tu, socoteala de acasa nu s-a potrivit, pentru ca asigurarile au inceput sa fie impovaratoare, zambetul afisat si muzica ce rasuna din masina lui s-au estompat odata cu o vizita la reprezentanta pentru un schimb de anvelope si ceva schimb ulei la cutia de viteze impreuna cu revizia aferenta, asa ca dupa 8 luni, amandoi au revenit la masini "normale"....ford, peugeot, dar overall au pierdut vreo 25.000 euro cu toata afacerea asta,bani pe care regreta enorm ca nu i-a utilizat sa isi mai micsoreze ipoteca. Si tot vorbim de profilul unui cumparator/utilizator de f15: doctor pensionat, cu pensie de vreo 5500 euro, cu proprietati ce valoreaza peste 700000 euro, cu cont serios in banca defileaza cu un f15 intr-o forma de inchiriere pe termen lung , dar un amarat de 2 litri diesel, sigur fara led, pentru care plateste lunar vreo 1000 euro.Este adevarat ca la varsta lui masina este arhisuficienta. Nu i-am inteles niciodata pe romanii care au molari lipsa, nu isi duc copiii la teatru, nu ii plimba la muzee, nu isi fac un control de sanatate, nu fac un plan de pensie, etc, insa defileaza in masini full (sa nu se inteleaga cum ca m-as referi la cineva de pe forum, ci pur si simplu vorbesc de multe persoane cu care m-am intersectat de-a lungul timpului) .....dar este o tendinta paguboasa pe termen lung. Iar un X5 in 2017/2018 va presupune , pe langa costul de achizitie, costuri de utilizare, compuse din combustibil, revizii, anvelope, intretinere accidentala daca nu este in garantie, asigurare rca, casco.2 points
-
Masina imparatilor... Mai da-o dreq, ca e doar un dulap plin de probleme, ca si restul masinilor "premium"... O sa ai abonament la service, chiar si cu ea luata de noua, inca in garantie. E plin netul de imparati care si le permit in dublu exemplar, dar ofticati pentru ca sunt niste rebuturi de masini, care le mananca timpul si le distrug nervii. Sa ni-l reamintim pe ala cu S-class si crosa de golf. Cauta una cat de cat in mintile ei, si bucura-te de ea, cat o tine...2 points
-
Nu are rost sĂŁ plĂŁtesc, depĂŁșește bugetul și nici nu mi-a fĂŁcut o impresie ca cele pe care le voi posta, ceva de genul: https://m.gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1731945/8 Bun discurs! ConvingĂŁtor (nu pentru mine, trebuie sĂŁ caut cașmir, cașmir, cașmir... ). Și dacĂŁ tot rĂŁmâne mâncĂŁrimea și ai oarecum suma? Ce faci? CĂŁ doar n-o sĂŁ iei Logan?2 points
-
nu omule, 30-50% e kamikaze, aberant. doamne fereste sa ai si alte cheltuieli de genul rata la apartamemt, copil etc. dai un search pe google, gasesti chestii, analize, lumea recomanda 15%. da, trei sferturi dintre detinatorii de masini premium in romania isi permit maxim un logan nou. astia suntem noi romanii, traiti in comunism unde nu aveam nimic, si acum vrem de toate, ceea ce facem este impulsiv, irational, vrem sa epatam si sa trezim invidii. intr-o societate vestica, educata, lumea nu are astfel de probleme, de asta familia cu peste 10.000 euro lunar net se gandeste la X5 iar familia cu 4000 si ceva isi ia golf. de asta vezi discrepante la noi: X5, dar fara un apartament decent, fara anvelope, fara casco, cu pantaloni din poliestier de la Zara, decolorati, incaltari la 200 de lei, etc. in principiu, intr-o societate normala, nu ai X5 si esti sarac in rest. omul cand ajunge sa isi ia x5, sta intr-un apartament sau o casa de minim, dar minim 200.000 euro, poarta in paralel 20 de incaltari de peste 200 euro fiecare, merge in 2-3 concedii anuale si sta de fiecare data la minim 4 stele, poarta casmir de la brau in sus samd. in vest x5-ul e masina managerilor de top, a marilor avocati si doctori etc. de asta zic ca noi romanii trebuie sa ne mai calmam un pic2 points
-
2 points
-
Sper ca glumesti ca la 20k ron/luna iti iei X5 nou. Leasingul (cu TVA si casco) la o masina de 80k banuiesc ca depaseste 1000E pe luna. Daca dai 25-30% din venitul lunar pe leasing-ul unei masini, nu ti se pare ca ai o problema? Poate sunt eu defazat putin, rog colegii de aici sa ma corecteze. O idee interesanta de topic, cate salarii lunare credeti ca este normal sa dati pe o masina?2 points
-
Cred ca au ajuns exact la titlul topicului, costurile un X5 in 2017, ori asigurarea casco intra si ea in costuri, in mare parte pana acuma doar i s-au cautat masini la severin, foarte putini i-au spus ce costuri implica un X5 in 2017, practic asta a fost titlul topicului, nu cautatul masinilor pt severin, asta trebuia sa faca el Sent from my iPhone using Tapatalk Pro2 points
-
Am facut decarbonizarea. Nu pot sa spun ca simt ceva wow, dar ceva-ceva se simte. Probabil la un diesel de capacitate mica se simte mai bine. Am iesit pe A1 (recomandarea e sa se mearga 30-40 de minute la o turatie mai mare). Era cam aglomerat si mai mult de a 3-a la 4000rpm nu prea am avut unde sa merg. Ce simt ca e schimbat in bine e raspunsul in pedala, asta chiar se simte, e mai vioaie la turatii joase. La turatii inalte oricum tragea foarte bine masina, folosesc benzina Mol Plus 100, e greu sa simt vreo schimbare. Mi s-a spus ca ar trebui sa scada si consumul, voi urmari aspectul asta, de curiozitate. Una peste alta, nu imi pare rau ca am facut asta, mi se pare ca masina merge mai curat. Sunt curios sa vad cum porneste maine dimineata la rece. Am facut si o dezinfectare cu ozon a climatizarii. Doua poze de azi.2 points
-
Initiatorul topicului ar putea sa faca un alt calcul, pentru a vedea daca isi poate gasi masina cu dotarile acelea absolut necesare: sa configureze noua o masina , cu dotarile ce le doreste, sa vada care este pretul nou al unui asemenea autoturism, iar apoi sa aplice deprecierea, sa constate daca bugetul respectiv este suficient. Chestia cu masina de 40.000 euro fara casco cred ca a fost ori o gluma, ori un citat din Alinul, un filozof modern din noul val de samsari.2 points
-
acesta este unul din costurile acestei masini, o anvelopa costa 1000-2000 de lei.... trebuie asumat plus multe alte costuri2 points
-
Daca stai sa astepti pareri pe forum, nu iti mai iei nici o masina. Mereu va fi cineva care va veni cu argumente contra. Nu te uita la nr. de km. daca masina a avut o intretinere exemplara la reprezentanta. Vad ca la noi cam toti vor masina pana in 150.000 km. iar majoritatea care si-au cumparat cu acesti km. vin si se plang ca au probleme cu masina, ba turbina, rulment, etc. Eu de exemplu mi-am cumparat un 525d biturbo cu 232.000 km. cu intretinere numai la reprezentanta in nov.2016, acum am 255.000km. si nu am avut nici un fel de problema la masina. . Si retine am turbinele originale si distributia originala, chiar daca uleiul a fost schimbat la 30.000 km. De cand e la mine il schimb la 15.000. Cu toate ca majoritatea spun ca turbina mica cade la 120-150.000 km. si probleme la distributie. Asa ca trage tu singur concluzia. Cauta ce masina iti place, verifica istoricul masinii la reprezentanta, acolo vezi tot ce te intereseaza, iar daca are piese schimbate la timp, fara accidente, etc. nu vad care ar fi problema de km. Cel mai mult la o masina conteaza exploatearea ei, intretinerea si schimbarea pieselor la timp, restul e can can.2 points
-
Salut. Asa cum scrie si in titlu, de o saptamana sunt fericitul posesor al unui F30 320d Xdrive. Masina a fost achizitionata de la AB Baneasa si are 17k Km. Mia are garantie de fabrica 1 an, 2 ani garantie Premium Selection ssi ma bate gandul sa mai iau si extinderea de la AB pentru motor si cutie. Zuka are pachetul M, navigatie Professional, Connected drive extins, faruri adaptive, ACC, jante 19, cutie ZF8 sport, plus alte chestii care nu stiu ce inseamna. Acum sunt in cautare jante OEM sh, pe 17, pentru iarna si de presuri din cauciuc OE. Am atasat niste poze.1 point
-
Salut, Nu am mai gasit pe forum referinte la un TIS online, iar din intamplare am dat peste acest site: NewTis.info Eu aveam nevoie sa demontez suportul de coapse de la scaunul comfort pentru a-i schimba rotita dintata, am gasit aici tot ce imi trebuie. Sper sa va fie de ajutor. Remove thigh support PS: sper ca nu se considera reclama1 point
-
Ai un conceptie ciudata despre asigurari in general. Tu nu iti faci asigurare de viata pe motiv ca nu mori maine? La cate masini neasigurate circula pe sosele, Casco e un lucru bun, daca ti-l permiti. Nu mi-am facut niciodata Casco in ideea de a il folosi, nu imi doresc evenimente, ci doar sa dorm linistit, indiferent ce se intampla. Si da, platesc Casco de vreo 9 ani la toate masinile pe care le-am avut.1 point
-
la 10000-15000 de lei pe an pe casco, in 2 ani teoretic acoperi orice avarie mai serioasa (asta daca nu explodeaza masina cu totul)1 point
-
vezi ca un bec de xenon d1s nu e asa de scump, este vreo 500 de lei1 point
-
Pai casco o sa fie probabil 2000 2500 pe an. Cate x5 sh credeti ca au casco ?)) Alaltaieri dimineata a oprit langa mine la semafor un S klasse cu anvelope qinlong, sau cum le-o zice. Si daca te uiti la suv-uri mari gen x5, sunt sigur ca din 10, poate 2 au anvelope ca lumea, restul semislickuri. Farurile cu led sunt misto, dar nu sunt ceva fara de care nu poti trai, sa fim seriois. Orice s-ar spune nu e diferenta incat sa nu merite sa iei o masina doar pt ca are xenon. Si cand trebuie sa schimbi farul cu led ce faci? Il iei din dezmembrari? E un bec xenon original Bmw vreo 9 milioane.1 point
-
^ doar ca asta se bate cap in cap cu "bmw e singura masina adevarata" si "am nevoie de minim 300cp". Baietii aia care umbla cu bmw scumpe fara garantie dispun de bani sa le repare cand se strica, nu stau jumatate de an sa caute o masina. Ori initiatorul topicului nici casco nu vrea.1 point
-
si de ce nu iti place seria 7 ? loc este, dotari sunt, de stat pe drum eu zic ca sta mai bine ca un x5, si are si xdrive1 point
-
Cu un exercitiu de imaginatie, cred ca daca derulam timpul pe forward, in 2018 pe vremea asta tot genul asta de discutii vor umple inca 20 de pagini.1 point
-
Sa fim seriosi, ai spatiu cacalau in seria 7..poate nu incap 2 porci in portbagaj, dar bagaje pentru o vacanta de o saptamana pentru 4 persoane incap sigur.1 point
-
De la X5 4.0d la X5 2.0d tractiune spate? Atat de tare ti s-a pus pata pe X5 incat accepti orice compromis? Da-o in spume de masina, pe mine varianta fara pachet m chiar ma lasa rece. Ai un buget in care iti permiti sa iti iei o masina foarte misto, https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-750xd-M-Sportpaket-5xKamera-ACC-HUD/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_-24_m,frn:2014,prx:40000,mlx:125000,dmg:false,vat:1,vcg:limousine/pg:vipcar/253443798.html (exemplu) si ramai si cu ceva maruntis. https://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-750xd-M-Sportpaket-5xKamera-ACC-B-O-HUD/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_-24_m,frn:2014,prx:40000,mlx:125000,dmg:false,vat:1,vcg:limousine/pg:vipcar/252383768.html Te incadrezi in buget si cu asta, am un prieten care a cumparat in vara de la dealer-ul din link, a negociat 2000e din pretul brut la o masina listata la 29.900.1 point
-
Asta trebuia sa ti-o spuna inainte baietii care au facut remaparea, asa e corect, nu sa iti ia banii si dupa aia sa o mai faci odata.1 point
-
severine, de cand ai inceput topicul asta nu ai reusit sa afli ce costuri presupune un X5 in anul 2017? Vezi ca te prind sarbatorile fara masina daca mai cauti mult costurile Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
Daca si seria 6 e oribila atunci nu stiu ce bmw e frumos. Oricum gusturile sunt discutabile. Mie mi se pare foarte tare combinatia de culori si am vazut-o si in realitate Mai mult exact in configuratia asta era expusa si la muzeul bmw cand aparuse 6 gc. Daca nu ai nevoie de o masina inalta, seria 6 mi se pare o masina mult mai frumoasa. Singurul inconvenient la cea postata e sistemul cic. Poti sa strici pielea cu o haina daca ai ghinion. Tatal meu a patit-o cu un palton la un scaun bej veneto si haina nu era facuta pe vapor. Nici dupa un an si 2 tratamente la piele nu a iesit toata culoarea.1 point
-
Um, poate nu e locul discuției, dar la fostul A6 prima ĂŽnmatriculare era ĂŽn 23 06 2009. Ăn carte anul era trecut ca model year 2010. DacĂŁ o cĂŁutai, peste tot apĂŁrea fabricatĂŁ ĂŽn 2010.1 point
-
vreo miza? sa stiu daca sa te contrazic ) daca e fara miza atunci e cum vrei tu...1 point
-
Jantele au fost facute la SRZ Powdercoating. Au iesit f.bine ... au avut oferta de black-friday, 50% off.1 point
-
La un Dyno onest / corect, puterea masurata la roata e mai mica decat puterea motorului, pentru ca exista pierderile din tot lantul de transmisie, de la volanta pana la suprafata de rulare. Unora le place sa fie mintiti frumos. Invidiosilor!1 point
-
Sa te duci la reprezentanta sa-ti faci upadate la toate calculatoarele masinii. O sa vezi diferenta, cutia va schimba altfel. Costa 250 lei. Cine vrea sa studieze, ca sa nu va mai pacaleasca meseriasii https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-525d-tou_201307/repair-manuals/24-automatic-transmission/ Aveti aici pentru toate modelele de bmw, spor la lecturat. Nici ZF Faur nu respecta 100% procedura, la schimbul de ulei cutie.1 point
-
Totuși sunet de lanț nu ĂŽnseamnĂŁ automat distribuție pe ducĂŁ; existĂŁ un sunet specific (de obicei) ce prevestește cumva problema - da, colegul Tavicu este liber oricând sĂŁ ĂŽmi demonteze teoria1 point
-
In Germania se merge pe autoband, in toate tarile nordice este obligatoriu curs de condus pe suprafete alunecoase. Gasesti pe google daca chiar te intereseaza subiectul. @WIN60, ma abtin, ai priceput total pe dos ceea ce am scris, nu am scris ca sa ma laud si nu stiu care dintre noi are o gandire mai de pilot, pana la urma nu eu sunt ala care ma laud cu liniute intre semafoare. Daca citeai postul meu vedeai ca nu aveam alta optiune pe masina aia in afara de ABS, nu merg cu nimic dezactivat. Si daca citeai postul de deasupra mea, vedeai de ce am pus intrebarea. Ma foarte indoiesc sa ai tu mai multe cunostinte si masini Bmw trecute prin mana decat el. Asa ca, inapoi la topicul cu distributii rupte si la datul cu parerea despre masini puse la vanzare, acolo esti expert in domeniu.1 point
-
Multumesc tuturor. @enders: operatiunea nu este foarte grea insa principala sursa de stres a fost timpul limitat si cum tot timpul apar mici probleme nu am reusit sa ma incadrez cu totu ce mi-am propus in cele 3 saptamani. @Florin: ne vedem cu siguranta @Silviu G: sper sa fiu mai liber in perioada urmatoare si sa reusesc sa fac si un video @VladE46: da, masina a ramas cu cutie manuala. Am reusit intre timp sa izolez fonic si podeaua. Nu stiu acum cat este efect placebo si cat este intradevar efectul izolatiei dar mi se pare o imbunatatire majora cel putin la mersul pe autostrada. In plus parca si sistemul audio se audio mult mai clar. Aveam de mult in plan sa mai fac o modificare. Intrucat fac schimburile de ulei undeva intre 8000-10000km tot timpul stateam cu frica sa nu se distruga filetul de la busonul de ulei din baia de ulei. Am vazut ca in state folosesc foarte multi supapele de golirea uleiului de la Fumoto dar in Europa se gasesc foarte greu si la preturi duble-triple fata de state. Tot vorbind cu un prieten care este motociclist mi-a spus ca la motociclete supapele respective sunt folosite foarte frecvent si m-a indrumat catre un magazin care vinde asa ceva. Supapa se monteaza in locul busonului si are un sistem cu bila plus un stut la care se poate monta un furtun pt golire. Mai jos este si o poza de la primul schimb de ulei cu supapa "minune". Partea care ramane pe baia de ulei are in exterior 1cm si se incadreaza perfect sub scutul de plastic al motorului.1 point
-
Scuze, acum am vazut ca ai postat aici de fapt, ca nu pricepeam pm-ul. Ca sa vedeti cat de ţăruş e ALINUL, tocmai ce am intrat pe forum si uitati ce mesaj mi-a dat omul: http://imgur.com/a/UhrTP ))) Ceva fin si elegant.1 point
-
1 point
-
Aoleo, nu mai putem sa ne cacam fara scaune comfort, suspensie adaptiva si logic7. Si cauciucuri va cumparati second hand. )) Mafiotilor..1 point
-
Ce am descris mai sus ti se pare a fi o masina 'cheala' ? am specificat ca ceea ce ma intereseaza: '' piele, navigatia cea mare, jante 18', bi-xenon, lumini zi, senzori parcare fata-spate, climatronic'' scaunele sincer le-am uitat in descriere dar nu sunt chitit doar pe cele sport sau comfort. Sincer as lua un f10 'chel' sub 100k si 2015 Acesta imi place foarte mult ! doar ca are 228k reali in bord. Pareri ?? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gm2YR.html1 point
-
sau conectezi masina la ISTA-P, selectezi din optiunile de retrofit "power reduction delete" si face ISTA toata treaba......1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00