Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/28/17 in all areas
-
Parea mea e ca aberati maxim cu x5 fiind doar de faraoni si cu nu stiu cate perechi de incaltari de MINIM 200 euro. Pe cuvant daca stiam ca exista asa ceva cand produci 10k euro pe luna in romania, aveti impresia ca ai timp de ars cu pitipoanca prin malluri? Stai iubi ca nu pot sa imi iau slapii astia, sunt doar 199 euro, ceva suflat cu aur nu imi gasesti? Stiti de ce au vesticii masini noi ieftine, golf si focus? Ca fac multi km. Si e naspa daca nu iti mai porneste X5-ul la 50, 100km de job. Eu stau la 3km de munca, cu 1.2 euro am luat un taxi si am ajuns in 10 minute. Daca ma lasa masina oriunde in drum in tara asta, cu 200euro ajunge acasa pe platforma. Am un mecanic de incredere care stie sa deduca sursa unei probleme, nu sa inlocuiasca cu ochii inchisi ce piese spune TSB-ul si sa verifice lichidul de parbriz. Aveti idee ce se intampla in afara cand ajungi cu probleme la reprezentanta? Al doilea aspect e pretul locuintelor. Un apartament de 100mp e 400k euro unde sta un prieten. Am dedus ca unul de 50mp e 200k. Eu in Romania pe apartament de 50mp la 1.5km de km 0 am dat 60k cu tot cu taxe si asta acum, cand sunt preturile cat sunt. Cu ce aveam strans in cativa ani, ca umblu cu masina SH premium din 2001 in loc de Golf nou, am platit mare parte din suma si in 2 ani achit ce a mai ramas. Si nu sunt doctor, dentist, avocat, smecheras de partid, adica lucrez pe salariu si nu e cine stie ce. Cred ca trebuie sa fii foarte prost inspirat sa iei masina noua in leasing, sa dai inca 50% pe dobanda si asigurari in 5 ani, sa faci 10k km pe an si apoi sa vinzi masina la jumatate de pret. Asta inseamna ca la un seria 1 de 30k platesti 45k si il vinzi cu 15k. Adica ai zis pa pa la 30k euro si ai mers cu cel mai oparit BMW. La banii astia mai pui ceva si iei F15-le.10 points
-
Severin, uite, am sa iti relatez un caz real, nu din Romania, la un site unde am lucrat acum 3 ani: un operator in depozit(adica cel ce manuieste un stivuitor si castiga cam 2000 euro pe luna, plus poate 6000 in plus pe an cu bonus si participatie), cu nevasta operatoare pe linie, adica la vreo 1700 euro, a finalizat cu succes o succesiune, si dupa vanzarea mostenirii, imparteala si plata taxelor catre statul respectiv, s-a trezit(impropriu spus, astepta el la cotitura) cu vreo 90.000 euro in cont. Fiind un fan bmw, s-a gandit ca e momentul oportun ca el sa schimbe e39 din dotare(un 528i ingrijit de altfel, motivul pentru care si am mai socializat cu el in parcare si mi-a impartasit epopeea), iar sotiei sa ii inlocuiasca citroenul c1 sau echvalent cu o masina cu staif; asa se face ca el si-a achizitionat un e92 m3, iar consoarta a primit cu mandrie un cooper s.....atentie masini second, dar in stare buna, cu istoric cunoscut. Insa vezi tu, socoteala de acasa nu s-a potrivit, pentru ca asigurarile au inceput sa fie impovaratoare, zambetul afisat si muzica ce rasuna din masina lui s-au estompat odata cu o vizita la reprezentanta pentru un schimb de anvelope si ceva schimb ulei la cutia de viteze impreuna cu revizia aferenta, asa ca dupa 8 luni, amandoi au revenit la masini "normale"....ford, peugeot, dar overall au pierdut vreo 25.000 euro cu toata afacerea asta,bani pe care regreta enorm ca nu i-a utilizat sa isi mai micsoreze ipoteca. Si tot vorbim de profilul unui cumparator/utilizator de f15: doctor pensionat, cu pensie de vreo 5500 euro, cu proprietati ce valoreaza peste 700000 euro, cu cont serios in banca defileaza cu un f15 intr-o forma de inchiriere pe termen lung , dar un amarat de 2 litri diesel, sigur fara led, pentru care plateste lunar vreo 1000 euro.Este adevarat ca la varsta lui masina este arhisuficienta. Nu i-am inteles niciodata pe romanii care au molari lipsa, nu isi duc copiii la teatru, nu ii plimba la muzee, nu isi fac un control de sanatate, nu fac un plan de pensie, etc, insa defileaza in masini full (sa nu se inteleaga cum ca m-as referi la cineva de pe forum, ci pur si simplu vorbesc de multe persoane cu care m-am intersectat de-a lungul timpului) .....dar este o tendinta paguboasa pe termen lung. Iar un X5 in 2017/2018 va presupune , pe langa costul de achizitie, costuri de utilizare, compuse din combustibil, revizii, anvelope, intretinere accidentala daca nu este in garantie, asigurare rca, casco.8 points
-
corect, stiu ca exista multi, care habar nu au unde se pune lichid de parbriz, si vor doar sa conduca masina si atat. Dar e vorba de colegul de forum care cauta niste costuri cat mai reduse. Si daca este undeva unde poti sa reduci costurile, aici pot sa o faci. Am dat un exemplu cat de overpriced sunt serviciile lor, si unde in mod normal ai putea taia fara sa iti faci probleme de siguranta. Cu privire la piese, daca iei aftermarket de calitate buna cu adevarat te va duce undeva putin sub cele originale. Una peste alta e o masina greu de intretinut, dar nu mai speriati omu cu 5700 de lei pe luna. Intr-adevar consuma placute si anvelope destul de repede, dar daca mergi 50.000km pe an cat vrei sa platesti ? 2 lei ? Ideal ar fi ca masina asta sa fie de drum lung, si pentru mers in oras sa iei ceva mic, usor de intretinut si cu consum mic Si nu cred ca este cu mult peste, la intretinere, decat un seria 3, sau un audi all road, sau a6 sau oricare alta masina premium. Daca vrei costuri reduse cu adevarat, te duci in gama de mai jos, renault , skoda, dacia, peugeot. Plus ca toti oamenii de pe forum de aici, nu se vor incadra in acel segment, de vreme ce au timp sa stea si sa scrie mesaje fara prea mult rost pe forumuri7 points
-
E normal sa ĂŽntrebi... Ți s-a rĂŁspuns, dupĂŁ 2luni suntem ĂŽncĂŁ aici și tu nu crezi nimic din ce ți se spune... Ești clasicul :pana nu da cu capul... Thread-ul asta e degeaba...defapt e ca un al doilea mobile.de pt tine...6 points
-
Nu ii dragoste mioritica, eu nu ajung la 20.000 conform calculatorului de bord. Si la mine au fost facute revizii la 30.000 poate ca asa se explica : distributie schimbata inainte de 150.000, turbina face zgomote ... M-as feri de o masina cu un istoric ca asta acum.5 points
-
ba chiar asa este cum spun eu. daca ai sa cauti pe net clipuri de la lansarea seriei 5, mereu auzi expresia "car for top executives", practic asta fiind profilul cumparatorului in opinia vesticilor, insa in Romania si cei ca mine care au mancat dimineata un covrig la un leu conduc seria 5. chestia cu incaltarile a fost un exemplu plastic, in care incercam sa scot in evidenta ca o masina ca X5 iti cere o situatie generala de un anume soi, nu foame si sacrificii supreme. dar da, uita-te si tu pe strazi in munchen, londra sau paris si ai sa vezi ca cine coboara din X5, arata si se imbraca intr-un anume fel(sper sa nu prinzi vreun albanez, rus sau roman coclit care tre' sa arate prostimii ca el e mare barosan) si nu, cei care conduc in vest golf si focus, nu fac asta din cauza kilometrilor multi, conduc astfel de masini pt ca asta le este nivelul si il accepta fara vreo rusine. cine a ajuns la un nivel al vietii ridicat, vine de la 100 de km cu X5-ul, nu cu golful. problema este ca noi romanii, confundam lucrurile crezand ca a nu te culca noaptea plangand de foame, inseamna ca ne merge bine si ca deja ne putem baga la masini premium. @lowlife, mi se pare ca tu ai procedat cum face orice om sanatos. adica ai luat masina veche de 10-12-15 ani(nu stiu in ce an ai luat-o, doar ca e din 2001) si ai decis ca decat sa te spargi in X5, iti achiti frumusel apartamentul. ti-ai luat fix conform situatiei si conform venturilor. dementa absoluta ar fi fost sa iti fi luat golf nou care te-ar fi costat triplu fata de acea masina din 2001(aici exemplul tau nu argumenteaza ceea ce voiai sa spui ci argumenteaza ideea mea). in fine, eu renunt la discutia asta, oricum profilul de posesor de masina premium este extrem de clar in Romania. ma bate gandul sa vand ce mai am prin jur, il pun pe frate-miu garant si codebitor ca sa pot imprumuta o suma mai mare, ma mut in chirie cu 150 de euro pe luna in rahova si cred ca ma bag la rate pentru RR Phantom, modelul nou. pana cand sa traiesc o viata amarata?5 points
-
nu omule, 30-50% e kamikaze, aberant. doamne fereste sa ai si alte cheltuieli de genul rata la apartamemt, copil etc. dai un search pe google, gasesti chestii, analize, lumea recomanda 15%. da, trei sferturi dintre detinatorii de masini premium in romania isi permit maxim un logan nou. astia suntem noi romanii, traiti in comunism unde nu aveam nimic, si acum vrem de toate, ceea ce facem este impulsiv, irational, vrem sa epatam si sa trezim invidii. intr-o societate vestica, educata, lumea nu are astfel de probleme, de asta familia cu peste 10.000 euro lunar net se gandeste la X5 iar familia cu 4000 si ceva isi ia golf. de asta vezi discrepante la noi: X5, dar fara un apartament decent, fara anvelope, fara casco, cu pantaloni din poliestier de la Zara, decolorati, incaltari la 200 de lei, etc. in principiu, intr-o societate normala, nu ai X5 si esti sarac in rest. omul cand ajunge sa isi ia x5, sta intr-un apartament sau o casa de minim, dar minim 200.000 euro, poarta in paralel 20 de incaltari de peste 200 euro fiecare, merge in 2-3 concedii anuale si sta de fiecare data la minim 4 stele, poarta casmir de la brau in sus samd. in vest x5-ul e masina managerilor de top, a marilor avocati si doctori etc. de asta zic ca noi romanii trebuie sa ne mai calmam un pic5 points
-
Pana la urma fiecare plateste pentru ce doreste... intotdeauna vor fi discutii: dau 45.000 euro pe o masina premium cu 100.000 km si poate 1 an de garantie, dar am 381 cai, plec primul de la semafor, fac o depasire in 2 secunde si vedem dupa daca imi permit o intretinere ca la carte, niste discuri si placute originale, un cauciuc 315/35/20, etc. Ok, daca iti permiti sa cheltui cel putin 10-15%/an din valoarea masinii, fara sa-ti iei de la gura, e in regula. Sincer, am un X5 E70 40d 306 cp si dupa 1 an de zile, 25.000 km, am tras linia: 18600 lei (3 revizii + reparatii). Probabil ca la un F15, vei ajunge tot pe acolo, poate chiar mai mult daca e M50d. Personal eu m-am saturat sa dau atatia bani doar pentru placerea de a conduce un X5 si probabil ca in viitor ma voi orienta catre un SUV nou (Mitsubishi, Kia, etc). Dar, cum am spus, fiecare plateste pentru ce doreste.4 points
-
Ce nu pricepi tu este faptul ca astfel de servicii sunt oferite de un brand premium unor clienti premium. Nu vine BMW sa iti bage mana in buzunar. Astfel de verificare se adreseaza oamenilor pe care nu ii intereseaza, nu au timp si nu au chef de mesterit la masina in garaj, ca nu vorbim de bordura din fata blocului. Sunt oameni al caror timp face multi bani, si pentru care nu renteaza umblatul si cautatul de piese ieftine, lichid de parbriz din Lidl si mai stiu eu ce. Ei merg la reprezentanta, servesc o cafea, admira un nou model, si pleaca cu masina gata de iarna.4 points
-
Acum te contrazici singur... Ori iti faci o bucurie, un moft, ori te gandesti ce se va vinde mai bine la revanzare, peste 3 ani?4 points
-
cineva zicea pe un alt forum asta dupa toata discutia asta se pot trage doua concluzii mari si late (si le-am experimentat personal) 1. serviceul la reprezentanta este cu cel putin 50% mai scump decat la oricare alt service decent autorizat RAR. Te poti descurca cu un x5 daca nu ai alte rate, si alte nebunii, si cu un venit de max 10.000 lei pe luna 2. chiar daca renunti la x5 si iei o alta masina (poate de clasa mai mica) din gama premium, service-ul si piesele tot acolo sunt (cu o diferenta nu prea mare) a si apropo youtube-ul e plin de americani cu masini super scumpe si case super scumpe care isi schimba uleiul in garaj, stiu , stiu, directorii de banca nu fac asta, dar totusi nu toata lumea este director de banca sa nu aibe timp3 points
-
Severine ia-ti in final ce vrei tu, personal nu imi plac canoanele si calculele de genul celor de mai sus, e drept ca afara multi au case scumpe ca asta e nivelul imobiliarelor de acolo, dar la fel de adevarat e ca si platesc toata viata pentru ele ca si pentru mai tot ce au, asa e lumea actuala facuta sa fie si daca nu esti unul dintre cei ce sunt inrobiti in rate si esti liber din punctul asta de vedere, atunci esti free sa alegi ce vrei, ca doar sunt banii tai, dar lasa ceva deoparte pentru casmir . Dar ia-ti ceva odata ca deja e telenovela acest thread, doar nu da 40k Eur pe o masina cu multi km pentru ca daca vei vrea sa o revinzi cu rulajul adevarat te vor dobori samsarii cu preturile lor evazioniste si km imaginari.3 points
-
Pai l-au speriat prea tare...acum se uita la X5 50d la 45k eur... @lowlife - nu prea are sens analogia ta cu salar de occident cu care cumperi un apartament in Romania dupa cativa ani...sa ramanem la masini ...unde pretul masinilor in mare parte e cam acolo si in Romania si in occident...deci in mod normal nu e foarte greu sa intretii o masina cand ai 2500-3000eur/luna, leasingul in mod normal e facut de firme din mai multe motive dar unul este ca isi reduc din impozitul pe profit care trebuie platit pana se amortizeaza masina...restu...care fac leasing la masini de genu X5, X6 etc doar ca nu au bani sa plateasca cash sunt cei care nici nu le vor intretine corespunzator...desigur mai sunt cei din specia ALINUL care isi iau masini cash cu motoare mari dar care nu platesc impozite, taxe iar piesele cu care repara ei masinile personale provin din surse dubioase strict secrete doar de ei stiute...o masina de genu respectiv e usor de cumparat dar greu de intretinut, cand ai bani de X5 dar iti numeri banii ca un copil banii din pusculita si incerci sa prevezi viitorul in ceea ce priveste revanzarea si cheltuielile timp de 2luni pe un forum nu inseamna ca iti permiti masina...3 points
-
nu stiu daca stii, dar bmw pentru orice masina cu garantie iti ofera si acel service gratuit (care include doar schimbul de ulei, si filtre) pentru oricare operatiune te priveste, si il poti face la orice service autorizat rar nu mai vorbesc de cand masina a iesit din garantie ca poti face tu orice @lym: vezi ca filtrul ala de aer mann este fix ala original bmw (la x5 30dx e70) si cu un ulei mult mai bun decat cel original bmw. du-te tu la reprezentanta sa iti verifice nivelul de lichid de parbriz3 points
-
asta cu orice cacat mic rezolvat la reprezentanta este aiurea. Aia iti iau 300 de lei pentru nu stiu ce cacat de verificare de iarna, si se uita daca ti se aprind becurile si completeaza cu lichid de parbriz. Costurile de intretinere sunt mai mari la x5, dar mai lasati omu in pace. Anvelopele le ia odata noi si daca nu are ghinioane le foloseste 4-5 ani lejer. Cat despre revizii, la reprezentanta iti iau 10-15 mil pe o revizie care te costa maximum 600 de lei cu totul(ulei, filtru de ulei, filtru de aer si filtru de motorina) la oricare alt service. Garantia e buna, dar mai lasati-ma cu service-ul la reprezentanta3 points
-
45 de pagini cu pareri; daca era sa-si ia, isi lua X5 pana acum. Probabil va ramane la ceva gen Skoda Octavia pana la urma. Sa dai lunar 50% din salariu pe masina mi se pare nebunie. Mai iesi si tu in lume, mai faci o vacanta. Inteleg rostul de a-ti face o placere cu masina, si eu am facut asta, dar nici sa ajungi sa muncesti pt masina nu e ok.3 points
-
eu nu am vrut sa deranjez pe nimeni cu remarca anterioara insa, la seria 5 de saraci in valoare de 48.000 euro inclusiv tva, costurile lunare insumand ratele la un leasing pe 4 ani(cu avans si reziduala cate 20%), casco, revizii, rca, vinieta, anvelope, impozit, motorina in valoare de 1000 lei lunar, totul se ridica la 5.500 leilunar(vorbesc de valori care includ tva). avansul si reziduala reprezinta sume care se platesc separat. deci da, pt cel mai rapanos X5 nou in rate iti trebuiesc venituri de minim, absolut minim 20.000 lei net lunar in conditiile in care nu ai alte rate si familie de intretinut. X5-ul, tinand cont ca are motor mare, este mai scump, probabil iti ingroapa pe la 1700 euro lunar. el e 80k cu tot cu tva, primesti discount pana la 65.000 si de acolo faci calculele. pt unul sh de 40.000 presupunand ca banii pe care ii platesti la achizitie nu trebuie sa ii imprumuti si ii ai deja, iti trebuie peste 10.000 lei. daca tre sa te imprumuti, ajumgi aproape la costurile mai mari decat la seria 5 de saraci. a nu se intelege ca sunt arogant in vreun fel, este convingerea mea, iar masina din semnatura doar o conduc, probabil nepermitandu-mi-o. incerc sa scot in evidenta faptul ca oamenii trebuie sa fie mai responsabili si mai realisti3 points
-
2 points
-
exact ce ziceam, daca vrei o masina intretinuta corect , nici astea de clasa mica (si non premium) nu sunt ieftine. Cred ca exageram cu gama dacia, daca vrea pana la urma, isi ia un apartament sau o garsoniera prin bucuresti de banii aia, o inchiriaza, si de 200 de euro pe luna plateste rata la un logan.... dar deja se exagereaza. Sfatul meu ultim si general dupa toata discutia asta incearca sa iei o masina cu cat mai putini km (fereste-te de samsari neaparat) si daca nu are garantie macar sa merite din prisma pretului scazut bine fata de reprezentanta, si vezi cum e un an doi, dupa care daca ti se pare prea mult pentru tine o vinzi, dar ti-ai facut damblaua. Iar serviceul fa-l la un garaj cat de cat cunoscut, ca doar nu e bmw vreo nava spatiala , de numai aia de la reprezentanta sa stie sa iti desfaca busonul de la ulei si altcineva nu. Piesele te priveste daca vrei sa iei originale sau aftermarket (cele aftermarket de calitate buna, se apropie de cele originale oricum)2 points
-
2 points
-
Cea mai buna masina e aia care ti-o permiti fara sa simti. Cam asta e parerea mea. Referitor la profilul posesorului de masina scumpa, ideal, repet, IDEAL, ar fi: daca dai 50k pe o masina, ar fi bine sa ai si o afacere care produce banii astia in maxim 1 an, ar fi bine sa ai si in banca cateva zeci de mii, pentru siguranta, si optional, imobiliare. Eu am mai zis pe forum, masina trebuie sa reprezinte o valoare reziduala a bugetului tau, ti-o face cineva dauna totala, sa poti sa revii si bugetul sa nu fie puternic afectat (am inteles ca si asigurile nu mai deconteaza ca pe vremuri la dauna totala, scorurile au scazut, de multe ori se ajunge in instanta).2 points
-
Daca vrei sa te convingi ca piesele OE sunt de alta calitate, chiar daca sunt produse de acelasi producator, uita-te putin la experienta mea din vara: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181302-f10-530d/page__view__findpost__p__2415724 Acelasi lucru am patit si cu stergatoarele. Am folosit stergatoare Bosch cateva luni, au scartait ca toti dracii. Acum am pus OE (sunt produse tot de Bosch) si nu mai aud niciun scartait .2 points
-
Severine, sunt banii tai, faci ce vrei cu ei. Te inteleg perfect si nu te judec, am un prieten care sta in 2 camere in Dr. Taberei si are Cayenne din 2013 si am un prieten care sta in casa de 5xCayenne nou si are un rav4 de prin 2007..fiecare cu placerea lui in viata, nu exista vreun ghid universal care sa te oblige cum sa iti traiesti viata. Cred ca ti-am mai scris o data in acest topic, cauta o masina nu mai veche de 2 ani, cumpara garantia extinsa inca 3-4ani, si bucura-te de ea. La o masina sh, fara garantie, orice mic cacat iti va stirbi din placerea de a o conduce, iar la un X5 poti sa ai surprize neplacute destul de costisitoare. Nu te gandi ca sunt masini fiabile, nu sunt, necesita o intretinere scumpa si chiar si asa tot se strica.2 points
-
cred ca ai citit gresit, era vorba de 2013 nu 2003, since nu stiu ce depasiri visezi tu ca faci cu un x5 dar ma rog... daca te gandesti ca iei masina asta de 2 tone si ceva sa faci depasiri...deja cred ca ne racim gura de pomana...2 points
-
Aici tin sa te contrazic! Avem in familie un X5 F15 cumparat de nou si la 100K km i-a schimbat 2 brate pe partea stanga fata( pe garantie) si atat! Nu a facut decat revizii la timp si in rest merge cu ea zilnic si o alearga si da cu ea in tot de o gasesc dracii si merge. Al batran nu intretine masinile deloc si crede-ma ca ma mir eu ca masina aia inca nu a ajuns sa schimbe cutia de transfer sau altceva....tine de sofer! Al batran merge abuziv cu ea...uneori mi-e mila. X5 F15 mi se pare o masina ft ok, un pic prea rigida pt gustul meu pt SUV, dar per total e o masina ft echilibrata pt o familie tanara.2 points
-
Masina imparatilor... Mai da-o dreq, ca e doar un dulap plin de probleme, ca si restul masinilor "premium"... O sa ai abonament la service, chiar si cu ea luata de noua, inca in garantie. E plin netul de imparati care si le permit in dublu exemplar, dar ofticati pentru ca sunt niste rebuturi de masini, care le mananca timpul si le distrug nervii. Sa ni-l reamintim pe ala cu S-class si crosa de golf. Cauta una cat de cat in mintile ei, si bucura-te de ea, cat o tine...2 points
-
ia ceva mai rational si frumos, un seria 4 grand coupe, un a4 allroad dotat bine. tu stii ce iti place. LATER EDIT tu ai inteles ideea cu casmirul, nu o lua adlitteram2 points
-
Depinde daca vrei sa repari masina sau mergi cu ea si asa... Cazul meu, desi vorbesc de e70: Am trecut la x5 de la masina “normala”. Am dat bani peste pretul pietei ca sa o iau de la bmw premium selection. Am aflat dupa ca verficarea aia in nu stiu cate puncte insemna stergatoare. WTF?... In prima saptamana am aflat cat costa un cauciuc pe 20, cum e sa dai 24 de milione pe o revizie (la fosta dadeam 450 de lei). Pe urma cum e sa ti se arda un stop pe spate, sa afli ca e led ca vine cu totul si e 860 de lei. SOC!!! Eu eram obisnuit 10 lei becul si o bere la baieti... nici nu aveam atatia bani la mine. Afli cum e sa sa trebuiasca sa faci mereu plinul, ca sub 10 mie nu imi scadea si merg mult prin oras. Afli ca ai frane mai mari fiindca ai motorul mai puternic si costaaaaa. Afli ca absolut totul legat de masina e muuuult mai scum camd spui x5. Eu in primul an am mai bagat 5000 de euro in ea. Acuma depinde cum esti tu: eu schimb absolut orice trebuie schimbat, nu merg pe principiul merge si asa. Data viitoare cand te duci la peco uita-te la pompa cat a pus ala dinaintea ta... 50-100 de lei. Ce iti spune asta?2 points
-
Condu in aceiasi zi doua x5-uri cu motorizari diferite si te convingi singur... La e70 e diferenta. La e70 am ramas socat sa vad masina fara piele. WTF?!!! De ce ti ai luat x5 fara piele? Cati de aici aveti masini luate pe firma? Cati stiti ca s-a modificat legislatia de ceva ani si numai daca ai un anumit domeniu de activitate poti baga cheltuieli cu masina? Romanii de obicei vorbesc din auzite...2 points
-
2 points
-
pfuuu ... 45 de pagini! Banuiesc ca iti poti estima un cost / kilometru pe un an... si o sa vezi ce iese Chiar si fara a calcula combustibilul, sub 0,2 euro per km nu iesi!1 point
-
parerea ta. Dar intereseaza-te, eu zic de cazul meu, filtrul de aer bmw pentru x5 e70 30dx lci, este produs de mann. si oricum stai linistit MANN e o firma respectabila, sunt foarte ok filtrele de la ei. Oricum la ce praf avem noi aici in Romania, trebuie sa faci revizia la 10mii nu la 30 de mii cum zice bmw uita-te la asta inca o data a si inca ceva, era la un moment dat emisiunea top gear, si aia prezentau tot felul de cadouri de craciun, si aveam tot felul de nimicuri, gen breloc de chei, costa 100 de lire ca era cu bugatti1 point
-
un apropiat de-al meu are casa de 350k, passat b6 din 2007, A3 din acelasi an si a produs net 100.000 euro anul asta muncind aprox 14 ore pe zi(nu golaneli, nu manareli, munca pe bune). am insistat sa isi comande A7-le care a aparut acum, pt ca a muncit o viata si mi-a spus ca nu vrea sa isi iroseasca aproape un an de munca pt a-si cumpara masina respectiva, neparandu-i-se normal ca tot efortul dintr-un an sa i se duca in curul unei masini. isi va lua, cel mai probabil un A6 allroad sh pe la 40k1 point
-
Andrei, garantia e nula daca nu faci reviziile unde zic ei (adica reprezentanta). Eugen, f bine punctat.1 point
-
Eu zic c-o sa si-l ia, dar mai pe alese, nu primul care-i cade in cale, ca asa e cand muncesti la banii aia.1 point
-
pai asta e ideea ca dai 30-50% mai pica ceva faci foamea. Dar na ai faruri cu led Personal refuz sa dau 50% din salariu pe masina, oricare ar fi ea noua/sh.1 point
-
Era clar ca se ajunge si la discutii de genul. Dar cam asta e adevarul, in vest oamenii sunt mai echilibrati si isi iau dupa puteri (important e ca f multi au masini noi, fie golf, fie bmw). Iar o masina ar trebui sa reprezinte cam 20% din valoarea casei (in vest undeva la 10%), in schimb in Romania reprezinta 150% din valoarea garsonierei. Oricum sunt discutii aiurea, dar la cat offtopic e pe aici.1 point
-
daca si platesti ai aici info istoric "3" si poze din trecut "28"1 point
-
Si mie imi curgea ulei prin spatele motorului. Am schimbat garnitura azi dimineata si deocamdata e totul ok. Cost total 265 lei. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
cam pe acolo e daca faci pe 60 de luni, si dai un avans marisor (gen 40%) dar oricum leasingul la o asemena masina nu o faci pe pers fizica. In general se face pe firma, si mai scazi 19% care ti-i deduci apropo miniul asta care nu se compara cu un x5 ajunge lejer la 190km/h.1 point
-
Sper ca glumesti ca la 20k ron/luna iti iei X5 nou. Leasingul (cu TVA si casco) la o masina de 80k banuiesc ca depaseste 1000E pe luna. Daca dai 25-30% din venitul lunar pe leasing-ul unei masini, nu ti se pare ca ai o problema? Poate sunt eu defazat putin, rog colegii de aici sa ma corecteze. O idee interesanta de topic, cate salarii lunare credeti ca este normal sa dati pe o masina?1 point
-
Poate un Escalade sau un LX 570 daca tot vrea mare si premium ) Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
Cand s-a ajuns la miezul problemei a cam amutit initiatorul.1 point
-
Succes la achizitie, doar ca lista prioritatilor s-a cam schimbam la tine pe parcursul acestui topic. Lasand asta la o parte, sper sa gasesti ceea ce cauti1 point
-
Deja discutiile au cazut in derizoriu si nici nu au legatura directa cu farurile cu led ale unui X15: paremea mea este ca asemenea cheltuieli, casco, revizii regulate, reparatii accidentale daca masina nu are garantie, consum combustibil corelat cu rulajul anual estimat trebuiesc luate in calcul, si impartit bugetul disponibil autoturismului pe perioada de utilizare a autovehiculului, care daca trece de 6-7 ani deja e bine.1 point
-
Exista niste principii financiare sanatoase dupa care orice om ar trebui sa se ghideze. Nu e normal sa conduci o masina mai scumpa decat casa, nu e normal sa iti dai ultimul banut pe o masina, nu e normal sa nu o poti intretine cu consumabile recomandate, nu e normal sa faci economie la anvelope, etc. Nu e nicio problema sa nu iti permiti, e o problema sa incerci sa minimizezi un lucru pe care nu ti-l permiti, pentru ca te pacalesti singur.1 point
-
1 point
-
Arata exceptional. Curiozitatea ma omoara: cum de ai lasat butoanele de aragaz la asa masina?1 point
-
Am vazut ca vrei sa schimbi impingatoarele de centura sau cum se numesc.....aceeasi problema am avut-o si eu la un E92, si am rozolvat-o ridicol de simplu: Calci centurile cu masina de calcat haine si cu un spray de apretat. Tie iti aluneca centura pentru ca se indoaie materialul din care e facut, nu din cauza mecanismului sau a bratului...Cauta tutorial pe Youtube si o sa vezi. Bafta!1 point
-
sau conectezi masina la ISTA-P, selectezi din optiunile de retrofit "power reduction delete" si face ISTA toata treaba......1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00