Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/29/17 in all areas
-
Ai luat teapa, dar dupa cateva zeci de mii de km ti-ai dat seama? Senzational..3 points
-
Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.2 points
-
Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent doar: ISTA-D , SQLiteDBs(debifati RU si DE) si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. ISTA-D 4.08.13.rar1 point
-
Releu bujii - 225 lei BERU ( gse101) bujie - 45 lei/buc BERU ( ge102 ) Releul si bujiile sunt pentru motorul M47N, 2.0 D, E46, E90, E91, E60 , E871 point
-
Dupa un grup rupt, inca 2 planetare rupte si cativa/cateva rulmenti intermediari cardani + flanse rupte, m-am gandit sa-i pun inima ei, pe care o avea teoretic in acte Si asa a inceput povestea cu : Motor M54B30 C30 Ac Schnitzer - * Cutie ZF 5 Trepte - * Cardan 330Ci - * Diferential (Grup) 2.93 Carcasa Mare 3.0 - * Planetare Groase 3.0 - * Frane - Fata Spate - Etrieri + Port-etrieri 3.0 - * https://imgur.com/a/bTlE9 Din fericire Motorul era un 3.0 Ac Schnitzer C30 SuperCharged (300caluti), dar din nefericire supercharger-ul lipsea... in schimb aveam macar evacuarea, capacul motor (carbon) si calculatorul cu soft pentru supercharger.1 point
-
1 point
-
@ sacaliuc, intai probeaza piesa 5 de aici http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AX51-EUR-03-2003-E46-BMW-318i&diagId=64_1169 piesa cu tepi nu are nimic, atata timp cat tie iti merge ventilatorul si turatia reglabila a lui. Multi isi dau cu parerea, dar nici nu cunosc modelul asta de motor. Atata timp cat spui ca ai furtunul rece de la termostat, inseamna ca termostatul este bun, nu umbla la el. Probeaza ce ti-am spus eu si dupa aceea stam de vorba. Se strica pompa auxiliara care am spus eu. Cam astea sunt simptomele la modelul asta de motor. Ea are rolul de a trage apa calda din motor si o baga fortat in caloriferul de caldura, ea lucreaza impreuna cu o electrovalva, unde si electrovalva se poate strica. Proba la pompa auxiliara o faci foarte simplu: pui contactul pe pozitia a doua si te duci sa vezi daca pompa auxiliara functioneaza ( o vei auzi cu siguranta daca lucreaza ) si poti proba si daca impinge apa mai departe spre caloriferul de caldura. pompa auxiliara, de aici pleaca problema ta. Din poza asta : http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AX51-EUR-04-2003-E46-BMW-318i&diagId=17_0214 furtunul 8 trebuie sa fie rece, iar furtulul 1 trebuie sa se incalzeasca primul, pana va frige. Pozitionarea ei este in spatele filtrului de aer,langa joja de ulei.1 point
-
Volantul va fi gasit uzat pentru ca discul ambreiaj NU are arcuri ca la modelele vechi unde puteai suspecta discul. Discul poate patina sau rulmentul se poate uza1 point
-
OMG! Zici ca e editat filmuletu si adaugat sunetu =)) naspa rau ii face. SI la mine a inceput pe alocuri sa faca dar cum apare cum fixez Unde este plastic pe plastic si "ascuns" adaug niste banda electrica (cea textila). Unde nu, niste spray cu teflon. Cu spray-ul am fixat manerele la usi care faceau ca dracu, 4 luni mai tarziu si inca silent total1 point
-
In urma cu aproximativ o luna, am avut un mic accident cu masina. Un incepator mi-a taiat fata... la propriu. Rezultatul mai jos. Dupa amiabila am mers cu masina la MHS militari. Ca idee nu recomand. De cand am fost la constatare (demontat toata partea din fata) au trecut 3 saptmani si jumatate pana cand am terminat cu masina. Asta in conditiile in care mai sunt si reprezentanta. Devizul initial, bara fata, grile si polish capota. Dupa ce iau masina observ ca au mai schimbat si un far. Nu inteleg deloc care a fost schema, farul functiona perfect, nu era crapat nu avea urechi rupte. Acum am un far 2017 si unul 2014. Si probabil cea mai mare nemultumire, nuanta nu este 100% aceeasi. Mai degraba un 90-95%. Ca parte buna, mi-au comandat grilele de modernline care erau pe masina si montajul a fost ok, nu sunt lufturi si totul functioneaza 100% (astea mergeau si dupa accident) Si pt cei care nu credeau calitatea ireprosabila a F30, un filmulet mai jos, ca tot se plange lumea de insignia. A mea nu e in halul asta, masina din film are in jur de 200k dar este reala problema. https://www.youtube.com/watch?v=xkNSn9w09Hk&feature=youtu.be1 point
-
1 point
-
mai povesti pro si contra vor fi in ambele tabere. Eu am povesti cu reprezentanta si pro si contra. Si nu fug de piese originale, dovada ca am comandat rulmentii si flansele rulmentilor pe spate, piese originale, si sumt cam 2400 de lei pentru e70 Am cautat initial si aftermarket, dar erau la niste preturi derizorii, 700-800 de lei cu totul, si nu am avut incredere. Si nu imi e frica ca va ceda la primul drum ci ca se vor strica mai repede decat cele originale. La oricare alta piesa importanta am luat piesele originale. Spre exemplu am luat, releul de bujii BERU, 500 de lei. Bujiile bosch, 100 de lei bucata (sunt cele originale). Valva egr, iar vreo 500 de lei Wahler (tot piesa originala bmw) Si singurul loc, unde am luat aftermaket si nu am dat gres absolut niciodata (la cele 2 bmw-uri si la mini) sunt discurile si placutele de frana ATE, chiar le recomand. Cat despre preturile la manopera, pe bune, nu sunt mari ? daca te duci sa faci un schimb de ulei, si un schimb de filtre de aer, si habitaclu (o lucrare de maximum 15 minute cu totul) iti iau cateva sute de lei. Cel putin la x5 filtrul de aer, il schimbi in 15 secunde fara absolut nici o cheie sau surubelnita, doar cu mana. La fel si la e90 330d Cu ad garage am avut experiente ok. Acum daca nu ai incredere in service, stai langa ei, legea iti da voie. Eu vorbesc de reviziile uzuale, daca ai ceva complex, care are proceduri speciale, cum ar fi lucrul cu cutia de viteze si altele, atunci ar trebui sa mergi la reprezentanta.1 point
-
Prima data am bagat http://www.automoly.ro/cumpara/solutie-curatare-admisie-motoare-diesel-egr-liqui-moly-5168-400ml-1566 si am bagat de vre-o 3 ori timp de o ora si nu mi-a placut cum sa curatat. Iar dupa aceea m-am enervat si am pus apa fierbinte cu Ariel si a iesit perfect. Arielul curata foarte bine uleiul intarit Lasat la inmuiat, schimbat iar apa curata cu ariel si repetat de 4-5 ori. De curatat, iti garantez ca a iesit ca nou. Si uite si spartura in racitor si repararea ei. Daca te uiti atent in prima poza se vad fisurile pe racordul tevii. De aceea simtim gaze arse in masina, de la spartura racitorului de gaze.1 point
-
Eu detin un X1 18d / iunie 2013 si are motor N47D20, 120k km, pana acum fara nici o problema cu lantul de distributie. In scopul prevenii uzurii acestuia, ii fac reviziile la maxim 10k km , cu ulei Liqui Moly 5W30.1 point
-
1 point
-
VIN A217023 Vehicle information Type code UX31 Type 320D OL (EUR) E series E91 (MUE) Type TOUR Engine N47 Power 130 Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod.date 2009-02-05 S1CA Selection of COP relevant vehicles S1CB CO2 package S1CD Brake Energy Regeneration S205 Automatic transmission S249 Multifunction f steering wheel S2ME BMW alloy wheel, M double spoke 194 S302 Alarm system S322 Comfort access P337 M Sports package S386 Roof railing S3AC Trailer coupling S402 Electric panoramic roof S418 Luggage compartment package S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip S464 Ski bag S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S4AB Fine wood trim burr walnut S4AE Armrest front, retractable S4UA Partially electric seat adjustment S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S563 Light package S5AC High-beam assistant S609 Navigation system Professional S612 BMW Assist S614 Internet, preparations S615 Expanded BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6FL USB/Audio interface S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite P7RS Package Comfort S7SP Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S936 Dummy-SALAPA S321 Exterior parts in vehicle color S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German Km 226.000 revizii la 10.000km cumparata de mine de la unic propietar din Germania in oct 2016 cu 210.000 carte service pana la 210.000 pe langa optiunile conform VIN se adauga: ceasuri 335d padele volan jante originale R16 + anvelope noi Goodyear ts860 de iarna la 215.000km schimbat uleiul si baie la cutie de viteze schimbat lichid de frana schimbat Freon anvelope Bridgestone Potenza RFT rulate 15.000km frane fata+spate rulate 15.000km amortizoare spate noi Bilstein B4 sport harti 2017-2 tips dublu pentru mai multe poze trimit pe whatsapp o727.668.9o81 point
-
Problema e ca nu stiu de unde sa iau cric, pentru ca: - trebuie sa fie un cric cu suprafata aia de "contact" care sa intre in suportul de sub masina. - trebuie sa se extinda suficient de mult incat sa ridice un SUV, plus ca trebuie sa suporte si o greutate mai mare. Ms.1 point
-
Severine ia-ti in final ce vrei tu, personal nu imi plac canoanele si calculele de genul celor de mai sus, e drept ca afara multi au case scumpe ca asta e nivelul imobiliarelor de acolo, dar la fel de adevarat e ca si platesc toata viata pentru ele ca si pentru mai tot ce au, asa e lumea actuala facuta sa fie si daca nu esti unul dintre cei ce sunt inrobiti in rate si esti liber din punctul asta de vedere, atunci esti free sa alegi ce vrei, ca doar sunt banii tai, dar lasa ceva deoparte pentru casmir . Dar ia-ti ceva odata ca deja e telenovela acest thread, doar nu da 40k Eur pe o masina cu multi km pentru ca daca vei vrea sa o revinzi cu rulajul adevarat te vor dobori samsarii cu preturile lor evazioniste si km imaginari.1 point
-
Vând set jante bmw seria5 f10 OEM . Jantele au fost date jos de pe un seria 5 f10 turing x drive in perioada de garanție 25-30 000 km . Nu au senzorii și nici capacele centrale . Preț 650 euro.1 point
-
Da , filtrul este contopit in capac . Nu se schimba capacul/filtru la fiecare 80.000km ... Iti curge cumva ulei prin spatele motorului , intr-un colt ?1 point
-
Acum am gasit acest post a lui Alin. Omul chiar delireaza. daca pana acum ma gandeam cu parere de rau ca lumea sare pe el si il ia in suturi, acum chiar sunt de parere ca primeste prea putin pentru aberatiile pe care le scoate pe gura. nu stiu la ce becuri de dacie se refera el, sttiu ca A4, A5 si A6 au in standard faruri cu xenon si cu posibilitatea de upgrade la led sau matrix led. pe spate, din cate stiu eu, atat A4, A5 cat si A6 au full led. totusi, eu la G30, am faruri led si semnalizatoare fata cu bec ca la dacie, daca tot aducea vorba stimabilul Alin1 point
-
De ce v-as spune voua de unde ? Crezi ca sunt sute de motoare? Sunt cand si cand si ponturile nu se dau asa ... ca te cheama pe tine musclemike . Deodata ce spun eu este util si vrei sa stii si tu de unde? Hai lasa.... vezi de comentat pe forum in continuare si lasa-ma pe mine in pace. Severin te-au stricat astia la mate . Topicul asta ti-a facut doar rau si iti spun sincer ai pierdut la pariu peste 5 masini ff bune de cand ai deschis topicul si pana acum . Masini vandute in romania pe care nu ai fost sa le vezi ca au comentat x si y despre ele da ei is vai de capu' lor. Nu inteleg deloc de ce ai facut topicul asta ca nu faci nimic in sensul asta. Tu vrei masina da nu mergi prin tara sa vezi masini . Ce-s 200e sa faci un tur al tarii gen unde ai masini bune de vazut?1 point
-
F10 Vara style 351 245/40/19 rnf fata 275/35/19 rnf spate Iarna style 328 245/45/18 rnf spate+fata1 point
-
Andrei, daca nu cunosti situatia, de ce mananci *** cu lingurita? (savarina, bineinteles). Alex vrea sa cumpere style 193, asta e motivul pentru care are jantele la vanzare.1 point
-
1 point
-
Se poate. Sunt curios daca sunt diferente intre n47-le din 2010 2011 2013 etc.. Eu tocmai am mai cumparat un x1 tot cu n47 pe el. ) 3000 lei a fost cu tot cu manopera?1 point
-
Ai luat-o personal si nu e cazul,nu te-am acuzat ca minti,daca asta ai inteles,imi cer scuze :console:1 point
-
La mine intervalul este setat la 26k km si 2 ani .Am facut revizia la masina in vara si am plecat in concediu afara adica Ungaria,Austria,Italia si inapoi.Am facut 4k km si mi-a scazut in bord doar 3k km,nu am mers foarte tare din cauza de copil mic in masina.Concluzia te las sa o tragi singur.....oare daca merg doar in oras 4k km este posibil sa-mi scada in bord 5k km?Este posibil sa faca masina calcule deastea?Sau trebuie sa ma iau dupa toti parerologii de pe forum?0 points
-
E60 Vara: Style 135 (245/40 R18) Landsail ZR OE (noi) Iarna: BMW LA wheel V-Spoke 277 Bridgestone Blizzak 225/50 R17 (noi)0 points
-
Am strans si eu cateva jante in decursul anilor. 4ĂR15 style 32 4ĂR16 style 32 4ĂR17 MV1 4ĂR17 ATS care nu le mai folosesc (la topit cu ele) 4ĂR15 tabla Asta pt cele 2 e36 din semnatura.0 points
-
Eu cu motor de ultima generatie de 2000 cmc,mers foarte frumos,fara excese numai in Bucuresti,plecat dimineata la ora 07.00 cand este destul de lejer si intors dupa amiaza pe aglomeratie,am un consum mediu pe 1000 km ( una mie ) intre 11,6 si 12,3% deci imi este fooooarte greu sa cred ca se poate scoate consum de 10% in Bucuresti,mers si semisportiv.-1 points
-
absolut deloc. e o chestie de preferinte, mie spre exemplu mi se par cele mai urate cele de M, complet negre. stiu ca lumea face de obicei schimbul invers, pune negre complet, dar eu inca dinainte sa imi iau masina, orice culoare ar fi fost stiam ca o sa ii pun grilele de Modern. amuzant este ca si la E92 am facut fix la fel, prima modificare a fost sa schimb grilele cu unele cromate. ma oftic de niste jante de Modern Line, am avut ocazia sa le cumpar si apoi m-am sucit ca am ascultat mai multe persoane ca nu sunt cine stie ce. Iar ieri am vazut una ca a mea cu jantele alea si mi-au placut f mult cum veneau.. Asta e, mai caut.-1 points
-
-1 points
-
culmea.....da multi cu schimburi, cu diverse nave, dar suna...foarte multi de afara dar aceia o preferau zobita dar cu actele de m5 ca sa i arda pe nemti(zic ei)....diversi...dar suna.... nu stiu daca se intelege din modificarile de pret(not), dar nu am nici cel mai mic stres sau graba sa o vand.....altfel pleca demult, realizezi(de la primele sau recentele oferte de 5500e, la care stiu ca multi vor zice sa o dau fara sa ma uit ),, dar chiar nu i un junghi sau o masina pe care s o dai numai sa scapi de ea... stima si vanzari bune!-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Din cate inteleg, nici unul dintre modelele testate nu era disponibil in versiunea benzina, deoarece in Romania, nu vor vinde decat foarte putine spre zero in echiparea respectiva. Totusi, Superb e facuta mai spre confort, e o adevarata sufragerie pe roti, insa despre mazda nu auzisem decat de bine, deci imi pare totusi putin surprinzatoare parerea ta, comparam o masina aparuta in 2003 cu unele aparute 12-13 ani mai tarziu. Chiar af fi util sa dai mai multe detalii, chiar daca comparatia a fost oarecum mere cu pere, si anume benzina vs diesel, rwd vs fwd.-1 points
-
Pai acum daca s-a racit afara eu zic ca e normal sa fie putin mai zgomotos la rece pana se incalzeste putin. Sa auzi un E60 M5 cum porneste la rece zici ca e stricat motorul.-1 points
-
Nokian WR d3 sunt ceva mai vechi ca model, dar sunt de laudat. Am avut wr d4 si sunt absolut ceea ce trebuie pentru RWD. WR D4 sunt singurele din lume care nu fac acvaplanare.-1 points
-
Nu ma supara nimic, Dorine, stai linistit. E o nebunie de-a mea, orice masina mi-as lua, dupa cum am zis si pe topicul cu seria5, chiar si seria1 cumparata saptamanile trecute, desi-s ft incantat de ea, tot am urcat-o pe net....daca citesti pe topicul celalalt, o sa intelegi mai bine. Masinile mele efectiv stau din lipsa mea de timp... Multumesc de aprecieri si vorbele frumoase! Stima-1 points
-
Din ce stiu e "alt motor" pt ca au introdus modelele revizuite de lagare, intinzatoare si lanturi...Bingo! ...in continuare ) Edit: Sorin, nu e vorba numai de revizie, cele utilizate inainte erau mai slabe, lantul mai subtire...de aici si uzura prematura. In plus, conteaza cum conduci, un stil foarte agresiv va rupe orice motor, nu neaparat cel de BMW... In plus, iti recomand la 160.000 km sa schimbi uleiul in CV...in alte tari nu se schimba pt ca e lifetime, dar lifetime la ei = 5 ani, perioada de utilizare. Sa faci si o purjare, sa iasa toate gunoaiele si uleiul vechi. PS. Am sesizat la XDRIVE ca jumatate de caseta de distributie din spate se "umezeste" cu ulei iarna...am crezut ca un simering a luat-o razna, dupa discutii cu BMW Frankfurt si Dreieich se pare ca e normal la temperaturi mici, asa ca daca o ridici si bagi nasul pe sub ea, sa nu faci atac de panica. Nu picura...isi schimba "tenta" capacul...-1 points
-
O vĂŁzusem și era o nepotrivire ĂŽntre numĂŁrul de Galați și vânzĂŁtorul din Ploiești. Vizionând ce mașini are la vânzare, par a fi adunate de la X, Y ori sĂŁ le facĂŁ un favor contra comision ori luate ca variante. Ceva suspect era din prima.-1 points
-
-1 points
-
Buna, La Bi-xenon este o lupa goala din cele doua...voi ati pus ceva in ea? Ma bate gandul sa adaptez un led rosu mic si foarte slab, care sa dea efect de "ochi rosii nebuni" ))-1 points
-
Am iesit un pic cu masina, si la intoarcere m-am gandit sa pun putin INPA si sa vad cam ce valori/variatii au injectoarele.. cum se deschid, cum "lucreaza". Nu ma pricep trebuie sa recunosc, dar cei care se pricep sunt rugati sa isi dea cu parerea, daca (vreunul e pe ultimul drum..) si cum se poate vedea/recunoaste ca un/ vreun injector este uzat, nu mai este in parametri, sau altele care atat cat INPA poate zice a "zis" acum.. Deci , cei care va pricepeti cat de cat , dar pentru altii ca si altii sa stie; asa motorul meu; inca. Multumesc. Atentie, sunt doua filmulete mai sus. (de fapt motivul "gandul secret" e ca am facut cam 4.000 de km de cand am inceput sa pun ulei 2T si ma gandeam.. ce si cum se intampla cu injectoarele; s-or infunda incetisoor.. s-or cere afara ) ...mi-am amintit (pt ca tocmai citesc pe un forum strain despre faptul minor care urmeazza..) ca inainte sa fi pus uleiul 2T cu motorina normala de fiecare data cand intram in fereastra LIVE a programului motorul incepea sa tremure, acum nu mai face, hmm; ciudat.. E drept ca motorul in alte diagnoze de obicei era rece..-1 points
-
Nu are pentru ca producatorul o echipeaza cu runflat, deci nu ai nevoie de cric si cheie. Dupa ce cumperi cric si cheie, echipeaza-o tu si cu patent si sarma.-2 points
-
faaza e ca eu veneam dupa o masina cu mai multi cai, si aia mi s-a parut normal sa nu traga asa de bine. Dar turbina era dusa... doar cand a inceput sa imi dea erori am dus-o la mecanic si surpiza. Dar asta a durat cred ca un an si vreo 20 de mii de km problema e ca am schimbat si un ulei la reprezentanta si aia nu mi-au semnalat nimic in neregula... pe aici m power o vazusem si eu, vroiam sa i-o recomand. Avea 89 de mii in 2016, si in 2017 a ajuns la 209 mii....incredibil-2 points
-
Povesti cu pesti.Este intotdeauna o diferenta intre piesele OE si cele aftermarket....am luat eu stergatoare valeo aero twin ,mortii lor si nu sterg la fel ca alea originale si nu au fost ieftine nici alea...m-am enervat si am luat originale de la Bavaria dar le-am gasit pe alea vechi tot originale (nu stiu de ce le-am mai pastrat) si surpriza sterg mai bine ca alea valeo!!!!Exista o diferenta totusi intre ele si am observat-o si eu cand le-am comparat...in concluzie donez stergatoare Valeo folosite 6 luni si probabil 5k km. Nu inteleg de ce fugiti asa de reprezentanta de parca ar fi dracu in ele...ma repet iarasi....reprezentantele BMW nu au preturi mari la manopera .....au preturi mari la piese pentru ca lucreaza cu piese OE care vrea BMW sa fie scumpe. Serviceul ala cat de cat cunoscut de care zici tu AD GArage are o manopera de te doare capul si daca ala schimba piesa aia cum vrea muschiul lui ...poate nu iesi tocmai bine,ex un amic care cumpara cu 200 ron un suport AM cutie viteze pentru GOLF si plateste la Stelu 50 ron manopera.Toate bune si frumoase dar cand ajunge in reprezentanta VW pentru distributie(2200 ron BTW) constata ca are suportul praf ...pentru ca Stelu trebuia sa foloseasca o presa speciala la montaj pemtru suportul de cacat din plastic.Suportul original este 300 ron si ei taxau o ora de manopera.Cat dracu e o ora de manopera la reprezentanta VW?Alergand dupa ieftineala ajungem de cele mai multe ori sa platim mai mult decat daca am fi dat de la bun inceput mai mult unora care stiu procedura si au si sculele care trebuie.De ce crezi tu ca tipa forumul asta ca fuliile la E90 pica repede ?Ca e prost Corteco?-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00