Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/30/17 in all areas
-
Aseara am ridicat masina de la AutoXCustoms responsabili cu muzica.Il recomand pe Tiberiu,este un profesionist,stie cu ce se mananca treaba asta,are "n" premii iar masina lui este top in ce priveste muzica,este atent la detalii si serios. Fata de fabrica,adica ce difuzoare aveam inainte nu exista comparatie. Optasem pentru difuzoare Hertz dar importatorul nu le-a mai avut pe stoc si a anuntat in ultimul moment cand trebuiau puse pe masina iar pentru greseala lor mi-au dat unele de la Audison o clasa mai sus decat ce difuzoare Hertz alesesem Amplificatorul este un Gladen RC150c5 4x90W si 1x560W(subwoofer). Cabluri bla,bla,bla inele perfect taiate pentru a pastra aspectul OEM. Playerul a ramas navigatia DINAVI Android care din cauza ei nu se poate scoate mai mult,poate pe viitor voi gasi ceva tot cu asptect OEM dar cu tehnologie mai noua. Se aude ok,nu competitie,basul se simte mai mult vibratii decat acel pumn in spate care este asteptat la volum inalt,se aude f clar si la volum ridicat, asta s-a putut la spatiul care l-am cerut,wooferul poate mult mai mult dar trebuia sa fac o incinta cat tot portbagajul si nu am vrut asta. Greutatea ce s-a adaugat este: -cabluri ~ 3,4kg -difuzoarele ~ 2,2kg toate 4 (pe astea nu le iau in calcul pentru ca oricum aveam difuzoare pe usi) -amplificator ~ 4kg -subwoofer ~ 25-30kg(inca nu l-am cantarit) Subwooferul poate fi dat jos f usor cand este vorba de curse la fel si amplificatorul(daca este cazul pentru 4 kg),deci a fost ingreunata cu aprox 4kg(cablurile) Este bine ca am terminat si acest capitol,acum urmeaza capitolul urmator si cred ca si ultimul al proiectului -exteriorul- Ceva poze cu ce a primit: ...6 points
-
Ideea era ca masina poate sa fie un moft, o pasiune sau un dulap care te duce de colo colo. Cata vreme tie iti raman niste bani in conditiile in care ai trait bine dupa standardele tale, de ce nu poti sa iti iei ce masina vrei? Apare nu stiu cine si spune ca te dai cu X5 si n-ai basca rosie. Ca nu te duci de nu stiu cate ori in vacanta nu stiu unde. Reclamele sunt o tampenie menita ori sa te gadile la creieras in ideea asta, uite, Loredano, ca BMW X5 nu e pt toti taranii, doar baietasii cu opinci de aur si fular de catifea au asa ceva, ori pt neica nimeni care au o suma de bani si vor sa se simta si ei imparati, sa intre ei in clubul ala exclusivist al proprietarilor de BMW X5 care fac si dreg in Londra. Doar ca nu e nici un club exclusivist, BMW nu e Ferrari, masina aia si-o poate cumpara oricine, de la CEO Ikea la tiganii din Braila. E treaba omului ce buget aloca pt masina, de unde are banii. Vorbiti de parca e un tigan care se freaca de voi in autobuz, pai cum, nu castiga 2 milioane pe an si isi ia masina pe care o conduc eu fara sa aiba slapii din reclama. De parca lumea o sa va desconsidere cand o sa vada ca altul imbracat in tricou alb are masina ca a voastra. Pe bune, ma ia ameteala cand citesc chestii de genul "pai cum sa dai mai mult de 15% din venituri pt masina, uite, strainii castiga cat castiga si merg cu Golf!!!". Strainii aia de merg cu Golf chiar sunt niste rupti in fund, platesc toata viata rate la un rahat de apartament la care e cam greu sa te califici pt credit si deci esti fortat sa platesti chirie in loc de rata si voi va uitati la ei ca la un model in viata...6 points
-
Uite ceva sa ajute. Spor la cautari https://dribbble.com/shots/3563906-Good-Cheap-Fast5 points
-
Cel mai relevant sfat pentru problema omului! Pacat ca nu intelege, nici ca e postat acum, nici daca era postat pe prima pagina. Oricum, sunt lucruri mai importante in viata decat o gramada de fiare care ai impresia ca iti ofera un anumit statut acum, si peste 10 ani mai valoreaza doar greutatea lor, la baietii pasionati de metale. Numai timpul petrecut aici pe forum cerand sfaturi putea fi folosit intr-un mod mult mai bun cu familia sau cei dragi. Dar ce ma bag eu, fiecare are dreptul sa faca ce vrea cu timpul lui4 points
-
Asa de rupti sunt aia din strainate de vin sa lucreze in romania...4 points
-
Si cu toate astea, te uiti si la F15 N47... ai verificat, de curiozitate sa vezi care e raportul cp/kilogram acolo? nu e mare diferenta. Pe parcursul acestui topic te-ai mai contrazis de cateva ori(de la faptul ca vrei putere, la 218cp pe F15, de la dotari si nr de km), sunt curios ce masina iti vei lua pana la urma. Sa-i faci topic Spor la cautat!2 points
-
Poate primul cumparator/utilizator a avut masina in regim de leasing, contract in care se specifica un numar maxim km/an; cu buna stiinta depaseste limita, apoi da km inapoi, returneaza masina cu rulajul sub cel maxim permis, reviziile sunt in sarcina firmei de leasing, care face minimul necesar, iar masina ajunge pe un site de licitatii, pentru ca si-a atins durata de viata dpdv economic, si ajunge in tari unde lumea viseaza pomeni.2 points
-
Cred ca ceea ce s-a dorit sa se transmita, si de fapt este un lucru evident ce il constatam elocvent in frecventarea centrelor comerciale este faptul ca romanii nu au o educatie si disciplina financiara, fapt ce conduce la un consum exacerbat si contra-productiv pe termen lung (aici eu includ si achizitia de masini pe care unii nu si le permit), in detrimentul economisirii, si de ce nu, investirii banilor. Nu prea exista la noi acest cult al utilizarii banilor pentru a produce alti bani....motivele sunt istorice si bien cunoscute, dar daca e sa luam procentual, ca si medie, sau cum vrem, sunt mai multi saraci si rupti in fund in Romania decat in tarile alea in care isi platesc rate la apartamente si cumpara golfuri. Si daca nu incercam sa schimbam cate ceva, lucrurile vor ramane la fel intotdeauna. Iar un X5 in 2017/2018 va genera pe langa pretul de achizitie, o serie de cheltuieli, pe durata utilizarii, ceea ce determina alocarea unui anume buget lunar/anual pentru acest scop, iar unii colegi incearca sa semnaleze ca acest buget nu este neglijabil, si reprezinta o suma importanta.2 points
-
Miercuri si joi (22-23.11.2017) am fost la Iasi cu gandul de a finaliza softul si a stoarce ce ar mai fi de stors din motor.La acest drum am avut posibilitatea de a ii da talpa pe treptele inalte si pot spune ca masina trage cum nu a mai tras niciodata,pe langa targetul obtinut,trage progresiv pana la turatie finala.Pe drum am avut si ceva actiune,un X5 M (567CP stock) ridicat la 750CP,pot spune ca am fost acolo pana la 200++ a fost o masina intre noi si stateam asa,nici startul nu a fost foarte ok,facanduse din mers de la aproximativ 100 si plecand pe rand,nu chiar in acelasi timp. Am ajuns la Dragos si nerabdator o ancoram pe dyno dar surpriza care nu o asteptam a aparut,nu ma gandeam ca voi auzi asa ceva,AMBEIAJUL PATINEAZA ! :bash: :2guns: Dyno de la Iasi cum am spus avand o inertie mai buna a putut infrana rotile mult mai bine si mai repede decat cel de la Bucuresti iar la 780Nm,ambreiajul a patinat si nu a putut fi masurata,respectiv lucrata in detaliu cum ar fi trebuit... Putin dezamagit dar la spusele lui Dragos ca totul este spre bine,masina poate doar ca este limitata de ambreiaj acum,am plecat si va urma sa trec iar la masa dubla si sa vedem daca alt ambreiaj.Poate voi mai incerca o masuratoare cu trecerea timpului poate nu s-a pasuit inca ambreiajul,poate pucul nu calca pe toata suprafata,vom vedea...Pe strada ambreiajul nu patineaza,doar pe dyno unde incarcarea este mai rapida. Luni masina este programata la muzica,iar miercuri ar trebui sa fie gata. Aveti aici un video cu 100-200 km/h atentie cu start de la 100 km/h (nu de la 80 km/h iar la 100 sa fie in boost perfect) treapta 5,voi face pe viitor 100-200 km/h dar cu constructia boostului de la 80 pentru a fi la 100 in full boost nu pentru a mai pierde timp pentru constructia lui: https://www.youtube.com/watch?v=DxFPB_QWKhw&feature=youtu.be Aici aveti 100-200 km/h tot cu start de la 100km/h dar treapta 4-5(schimbarea de treapta nu a fost cea mai rapida): https://www.youtube.com/watch?v=ACyWDd_80aQ2 points
-
Salut, in acest topic va prezint masina mea, un BMW 330ci (de fabrica) pe care l-am cumparat cu motor de 2.2 pe el, urmand apoi sa-i schimb motorul cu unul 3.0 Ac Schnitzer.. (Dupa ceva timp dupa achizitonare si dupa ce am aflat optiunile ei de fabrica, am postat pe FB o poza, de unde am fost contactat de "fostul" proprietar, de la care am inteles ca o adusese in tara, din Italia pentru dezmembrat.. A dezmembrat-o iar dupa un timp a vrut sa-si faca un cabrio frumos, a ales careoseria asta, a vopsit-o Carbon Schwarz (Culoare m3/individual), nu i-a placut rezultatul (Vopsea cursa/matuita) pe ici pe colo si a pus piese pe ea cat sa faca o masina (2.2).., dupa care a vandut-o... Prima mea poza cu masina (Chiar dupa achizitionare) : Inca Cateva poze cu masina in starea in care am luat-o : https://imgur.com/a/venoj In a 2-a zi dupa ce am cumparat-o am inceput.. zic eu destul de bine ) O planetara rupta... Dupa 1 saptamana, a urmat si a 2-a... https://i.imgur.com/aS7sonY.jpg https://i.imgur.com/IpsXV36.jpg Dupa 1 saptamana, dupa achizitionare mi-am dat seama ca nu e 3.0.. punand-o la linie cu un 2.8 coupe... Am fost destul de dezamagit.. Destule persoane imi ziceau ca e cotet, ca nu o sa fie tipla niciodata si asa mai departe... M-am abitionat si am inceput usor usor... Prima oara cu un set de jante : Borbet Style 132 de pe X5/X6, 9J Fata 10J spate. https://imgur.com/a/GCcvw Urmatorul Upgrade, a fost o Navigatie Erisin cu Android, dedicata pentru e46.1 point
-
Update: masina a iesit din vopsitorie de la Tzeparii. Sunt multumit, au facut treaba buna. Poze aici: https://ibb.co/fXHtVG https://ibb.co/jBekcw https://ibb.co/ifN5cw https://ibb.co/iEcSqG https://ibb.co/mAhGjb https://ibb.co/hCyNPb https://ibb.co/ciMnqG https://ibb.co/cSd0AG Urmeaza softare la CompleteChip in ianuarie. Inca nu sunt hotarat suta la suta daca ii fac si EGR Off / DPF off.1 point
-
1 point
-
Raportul autodna se bazaeaza doar pe anunturi online in care a fost trecuta si seria de sasiu (inclusiv licitatii). Nu au acces la nico baza de date, la nimc. In cazul de fata este posibil ca un alt vanzator sa fi folosit seria de sasiu a masinii testate de tine si sa fi trecut in anunt 102k km.1 point
-
Salutare, am renuntat la folia de carbon din interior in schimbul a unei imitatii de ,,black piano" Singurel acasa cu ajutorul unui prieten am demontat trimurile din interior, vopsindu-le. Si pe langa trimurile vopsite, mi-au ajuns jantele ieri !! YESSS, in sfarsit. Specs wheels : Fata 8.5J,ET30,R19 Spate 9.5J,ET35,R19 Cum merg doar jante cu ET22,20 si 18 pe E60, am sa folosesc niste distantiere de 20mm.1 point
-
Este activ dar nu mai raspund la fiecare in parte acelas lucru Cititi din pagina 1 pana in prezent exista orice informatie1 point
-
1 point
-
Gasesti pompa aftermarket pe epiesa/autokarma la preturi decente. E uimitor cum exista oameni care umbla cu masini de +5000 euro si nu isi permit o reparatie de 300 lei.1 point
-
Unde a scris "uleui" motor? Daca merge bine las-o asa,dar peste 60000 ar trebui sa schimbi filtrul si uleiul. Daca vrei poti sa il schimbi si acum in caz ca ai dubii daca fostul proprietar a schimbat sau nu uleiul si filtrul.Sa resetezi si parametrii dupa.1 point
-
Ce dracu e asa de greu...pompa aia e pusa acolo sa impinga apa mai repede prin instalatia de caldura ,la relanti pompa motorului nu face fata ....e motor pe benzina bimmer si ala face mai putina caldura decat motorul tau pe motorina si deci no caldura.Daca motorul e oprit ea mai invarte apa cand e functionala si ai baterie ....cand e sticata ea poate reprezenta chiar ca o frana pentru apa impinsa cu greu de pompa de apa a motorului pe benzina de putere mai mica.....318 in cazul baiatului. Baga baiatul VIN-ul si poate asa aflam daca are pompa din aia pe masina ...ca daca nu o are ...nu se poate strica1 point
-
Uleiul la cutie se verifica la o anumita temperature (parca intre 30-40 de grade), daca il verifici la rece e normal sa fie sub nivel, ai grija cu completatul, sa nu pui prea mult ulei in cutie ca mai mult rau faci...daca a fost schimbat in urma cu 20 000 km lasa-l in pace, mergi la cineva care se pricepe si verifica nivelul, daca e ok lasa-l asa.1 point
-
1 point
-
OMG! Zici ca e editat filmuletu si adaugat sunetu =)) naspa rau ii face. SI la mine a inceput pe alocuri sa faca dar cum apare cum fixez Unde este plastic pe plastic si "ascuns" adaug niste banda electrica (cea textila). Unde nu, niste spray cu teflon. Cu spray-ul am fixat manerele la usi care faceau ca dracu, 4 luni mai tarziu si inca silent total1 point
-
E normal sa ĂŽntrebi... Ți s-a rĂŁspuns, dupĂŁ 2luni suntem ĂŽncĂŁ aici și tu nu crezi nimic din ce ți se spune... Ești clasicul :pana nu da cu capul... Thread-ul asta e degeaba...defapt e ca un al doilea mobile.de pt tine...1 point
-
Pai l-au speriat prea tare...acum se uita la X5 50d la 45k eur... @lowlife - nu prea are sens analogia ta cu salar de occident cu care cumperi un apartament in Romania dupa cativa ani...sa ramanem la masini ...unde pretul masinilor in mare parte e cam acolo si in Romania si in occident...deci in mod normal nu e foarte greu sa intretii o masina cand ai 2500-3000eur/luna, leasingul in mod normal e facut de firme din mai multe motive dar unul este ca isi reduc din impozitul pe profit care trebuie platit pana se amortizeaza masina...restu...care fac leasing la masini de genu X5, X6 etc doar ca nu au bani sa plateasca cash sunt cei care nici nu le vor intretine corespunzator...desigur mai sunt cei din specia ALINUL care isi iau masini cash cu motoare mari dar care nu platesc impozite, taxe iar piesele cu care repara ei masinile personale provin din surse dubioase strict secrete doar de ei stiute...o masina de genu respectiv e usor de cumparat dar greu de intretinut, cand ai bani de X5 dar iti numeri banii ca un copil banii din pusculita si incerci sa prevezi viitorul in ceea ce priveste revanzarea si cheltuielile timp de 2luni pe un forum nu inseamna ca iti permiti masina...1 point
-
ba chiar asa este cum spun eu. daca ai sa cauti pe net clipuri de la lansarea seriei 5, mereu auzi expresia "car for top executives", practic asta fiind profilul cumparatorului in opinia vesticilor, insa in Romania si cei ca mine care au mancat dimineata un covrig la un leu conduc seria 5. chestia cu incaltarile a fost un exemplu plastic, in care incercam sa scot in evidenta ca o masina ca X5 iti cere o situatie generala de un anume soi, nu foame si sacrificii supreme. dar da, uita-te si tu pe strazi in munchen, londra sau paris si ai sa vezi ca cine coboara din X5, arata si se imbraca intr-un anume fel(sper sa nu prinzi vreun albanez, rus sau roman coclit care tre' sa arate prostimii ca el e mare barosan) si nu, cei care conduc in vest golf si focus, nu fac asta din cauza kilometrilor multi, conduc astfel de masini pt ca asta le este nivelul si il accepta fara vreo rusine. cine a ajuns la un nivel al vietii ridicat, vine de la 100 de km cu X5-ul, nu cu golful. problema este ca noi romanii, confundam lucrurile crezand ca a nu te culca noaptea plangand de foame, inseamna ca ne merge bine si ca deja ne putem baga la masini premium. @lowlife, mi se pare ca tu ai procedat cum face orice om sanatos. adica ai luat masina veche de 10-12-15 ani(nu stiu in ce an ai luat-o, doar ca e din 2001) si ai decis ca decat sa te spargi in X5, iti achiti frumusel apartamentul. ti-ai luat fix conform situatiei si conform venturilor. dementa absoluta ar fi fost sa iti fi luat golf nou care te-ar fi costat triplu fata de acea masina din 2001(aici exemplul tau nu argumenteaza ceea ce voiai sa spui ci argumenteaza ideea mea). in fine, eu renunt la discutia asta, oricum profilul de posesor de masina premium este extrem de clar in Romania. ma bate gandul sa vand ce mai am prin jur, il pun pe frate-miu garant si codebitor ca sa pot imprumuta o suma mai mare, ma mut in chirie cu 150 de euro pe luna in rahova si cred ca ma bag la rate pentru RR Phantom, modelul nou. pana cand sa traiesc o viata amarata?1 point
-
nu omule, 30-50% e kamikaze, aberant. doamne fereste sa ai si alte cheltuieli de genul rata la apartamemt, copil etc. dai un search pe google, gasesti chestii, analize, lumea recomanda 15%. da, trei sferturi dintre detinatorii de masini premium in romania isi permit maxim un logan nou. astia suntem noi romanii, traiti in comunism unde nu aveam nimic, si acum vrem de toate, ceea ce facem este impulsiv, irational, vrem sa epatam si sa trezim invidii. intr-o societate vestica, educata, lumea nu are astfel de probleme, de asta familia cu peste 10.000 euro lunar net se gandeste la X5 iar familia cu 4000 si ceva isi ia golf. de asta vezi discrepante la noi: X5, dar fara un apartament decent, fara anvelope, fara casco, cu pantaloni din poliestier de la Zara, decolorati, incaltari la 200 de lei, etc. in principiu, intr-o societate normala, nu ai X5 si esti sarac in rest. omul cand ajunge sa isi ia x5, sta intr-un apartament sau o casa de minim, dar minim 200.000 euro, poarta in paralel 20 de incaltari de peste 200 euro fiecare, merge in 2-3 concedii anuale si sta de fiecare data la minim 4 stele, poarta casmir de la brau in sus samd. in vest x5-ul e masina managerilor de top, a marilor avocati si doctori etc. de asta zic ca noi romanii trebuie sa ne mai calmam un pic1 point
-
Depinde daca vrei sa repari masina sau mergi cu ea si asa... Cazul meu, desi vorbesc de e70: Am trecut la x5 de la masina “normala”. Am dat bani peste pretul pietei ca sa o iau de la bmw premium selection. Am aflat dupa ca verficarea aia in nu stiu cate puncte insemna stergatoare. WTF?... In prima saptamana am aflat cat costa un cauciuc pe 20, cum e sa dai 24 de milione pe o revizie (la fosta dadeam 450 de lei). Pe urma cum e sa ti se arda un stop pe spate, sa afli ca e led ca vine cu totul si e 860 de lei. SOC!!! Eu eram obisnuit 10 lei becul si o bere la baieti... nici nu aveam atatia bani la mine. Afli cum e sa sa trebuiasca sa faci mereu plinul, ca sub 10 mie nu imi scadea si merg mult prin oras. Afli ca ai frane mai mari fiindca ai motorul mai puternic si costaaaaa. Afli ca absolut totul legat de masina e muuuult mai scum camd spui x5. Eu in primul an am mai bagat 5000 de euro in ea. Acuma depinde cum esti tu: eu schimb absolut orice trebuie schimbat, nu merg pe principiul merge si asa. Data viitoare cand te duci la peco uita-te la pompa cat a pus ala dinaintea ta... 50-100 de lei. Ce iti spune asta?1 point
-
1 point
-
eu nu am vrut sa deranjez pe nimeni cu remarca anterioara insa, la seria 5 de saraci in valoare de 48.000 euro inclusiv tva, costurile lunare insumand ratele la un leasing pe 4 ani(cu avans si reziduala cate 20%), casco, revizii, rca, vinieta, anvelope, impozit, motorina in valoare de 1000 lei lunar, totul se ridica la 5.500 leilunar(vorbesc de valori care includ tva). avansul si reziduala reprezinta sume care se platesc separat. deci da, pt cel mai rapanos X5 nou in rate iti trebuiesc venituri de minim, absolut minim 20.000 lei net lunar in conditiile in care nu ai alte rate si familie de intretinut. X5-ul, tinand cont ca are motor mare, este mai scump, probabil iti ingroapa pe la 1700 euro lunar. el e 80k cu tot cu tva, primesti discount pana la 65.000 si de acolo faci calculele. pt unul sh de 40.000 presupunand ca banii pe care ii platesti la achizitie nu trebuie sa ii imprumuti si ii ai deja, iti trebuie peste 10.000 lei. daca tre sa te imprumuti, ajumgi aproape la costurile mai mari decat la seria 5 de saraci. a nu se intelege ca sunt arogant in vreun fel, este convingerea mea, iar masina din semnatura doar o conduc, probabil nepermitandu-mi-o. incerc sa scot in evidenta faptul ca oamenii trebuie sa fie mai responsabili si mai realisti1 point
-
pt a detine si a intretine un X5, presupunand ca platesti rate la banca pt el, trebuie sa castigi minim 20.000 lei net lunar(daca esti singur si nu mai ai si familie de intretinut pt ca probabil ai rate la banca pt apartament). bine, suma asta este valabila in Romania, pt ca in vest, unei familii care nu castiga minim 10.000 euro net nici prin cap nu ii trece o astfel de masina. O familie care castiga in vest echivalentul a 20.000 lei net, isi ia de regula vw golf sau echivalentul...dar asa este romanul. eu am fost obsedat de ideea de a-mi cumpara un bun care nu imi trebuia si pt care trebuia sa platesc 28.000 euro. m-am sucit si am facut calcule peste calcule, ma imprumutam de minim 20.000, plateam rate, ma chinuiam si cumva parea ca o scot la capat. pt compania care imi vindea acel bun, era de neimaginat ca eu sa fiu atat de sarac tinand cont de ceea ce voiam sa cumpar, fiind evident ca nu poti dori ceva ce este peste propriile puteri. am renuntat si probabil imi voi lua o chestie entrylevel dar care costa pe la 13.000 cum spunea si CatalinP, nu este nicio rusine ca un lucru pe care ni-l dorim sa fie peste puterile noastre. in viata trebuie sa fim realisti1 point
-
Exista niste principii financiare sanatoase dupa care orice om ar trebui sa se ghideze. Nu e normal sa conduci o masina mai scumpa decat casa, nu e normal sa iti dai ultimul banut pe o masina, nu e normal sa nu o poti intretine cu consumabile recomandate, nu e normal sa faci economie la anvelope, etc. Nu e nicio problema sa nu iti permiti, e o problema sa incerci sa minimizezi un lucru pe care nu ti-l permiti, pentru ca te pacalesti singur.1 point
-
Ai un conceptie ciudata despre asigurari in general. Tu nu iti faci asigurare de viata pe motiv ca nu mori maine? La cate masini neasigurate circula pe sosele, Casco e un lucru bun, daca ti-l permiti. Nu mi-am facut niciodata Casco in ideea de a il folosi, nu imi doresc evenimente, ci doar sa dorm linistit, indiferent ce se intampla. Si da, platesc Casco de vreo 9 ani la toate masinile pe care le-am avut.1 point
-
Daca citeai de la inceput, probabil aflai ca eu dau 2000 EUR pe an pentru casco la o valoare asigurata de 45.000 EUR. Sunt curios in cati ani acoperi tu furtul din rata casco.1 point
-
1000 RON? O bucata asa cum am scris. Noua, RFT, cu marcaj stea.1 point
-
Depinde. F15 vine standard cu 255/55R18 pe toate 4 rotile. Eu am dat 1000 RON pe o anvelopa Michelin Latitude Alpin 2 255/50R19 de iarna. Daca pe vara pui 315/35R20 e normal ca pretul si consumul sunt altele.1 point
-
Cu un exercitiu de imaginatie, cred ca daca derulam timpul pe forward, in 2018 pe vremea asta tot genul asta de discutii vor umple inca 20 de pagini.1 point
-
Noul Duster are inclusiv surround view cameras, asa ca ce sens are F15?1 point
-
Aseara a fost seara mult asteptata.Resoftarea ! Am ajuns la Dragos ca melcul,nu am depasit 60km/h.Cand eram in treapta 2 si incercam sa o tin constant la 2000rpm imi mai aluneca piciorul pe acceleratie si dupa 2200rpm parca vroia sa o ia din loc,am catalogat asta ca un semn bun.Ajuns la destinatie ii pune Dragos un soft si zice sa ies in probe cu masina sa vedem cum este.Imi era o frica de imi venea sa nu o mai conduc Nu am mai condus-o cu pedala la fund de aproximativ 4 luni cred,o simteam foarte imbufnata si brutala iar acum cu volanta si ambreiajul test,inca nu stiam ce a iesit acolo,noua turbina care nu stiam daca o sa invarta bine sau o sa sara prin capota ceva,noapte,umed pe jos si cu noul soft trebuia sa ii dau talpa sa vedem ce se intampla !Aia e !Am iesit si i-am dat dar am "uitat" sa dezactivez DSC-ul si s-au simtit intreruperile de putere,deci nu aveam incotro decat sa o las salbatica...OK. Salbatica am lasat-o si i-am dat,nu a fost doar impresia mea ci si a pasagerului iar mai apoi si a lui Dragos,masina se aude "aproape" ca o japoneza turbo,ca sa nu zic Supra Fiind fara filtru de aer,doar cu plasele pe botul turbinei probabil de aici acest sunet de suierat pe aspiratie,iar evacuarea cum am scris si mai sus se aude de parca ar avea crivatul in ea,zici ca este un hol prin care bate vantul cu ceva putere,pare a fi totul foarte liber,nimic care sa opreasca suflul. Ma intorc la baza ii zic ca este ok,nu s-a aprins nimic,accelerarea a fost constanta,toate pareau bune,pe Dyno cu ea. Ceva emotii din cauza ca este joasa suficient cat sa dea batai de cap la urcarea pe rampa, o urcam si rasuflu usurat,multumesc Parinte pentru ideea foarte buna! Inaintea mea a fost un EVO cu ceva modificari care scosese 430cp si ii spuneam ca daca iese si la mine la fel sunt super multumit,sa o stiu ca merge rotund si cum trebuie,cu totul functional pe ea si ceva cai peste de la ultimul soft imi este de ajuns. Incepe run-ul si am fost surprins ce fum putin a scos luand in calcul modificarile,mult mai putin decat scotea in vechea setare de 387CP,cand vad si rezultatul toti ramanem ceva de genul "sa imi bag pula" 452CP si 761Nm la 14grade Celsius in hala,447CP corectati. Aici este video cu fumul: https://www.youtube.com/watch?v=lftAWrH4PeE&feature=youtu.be Nu imi venea sa cred cat de repede si bine a mers totul.Cuplul este mic deoarece standul din Bucuresti nu are asa mare inertie la puteri mari dovada este si treapta terminata foarte repede in timpul run-ului(invarte rolele foarte repede).Toata lumea foarte multumita dar nu s-a terminat,acesta a fost un test pana in momentul cand ajung la Iasi unde standul de acolo are o inertie mai buna si poate lucra softul mai in detaliu. Saptamana viitoare as vrea sa ajund la Iasi pentru a finaliza mai ales ca a spus Dragos ca s-ar putea sa mai iasa ceva acolo daca pe asta a iesit atat... Acum vazand toate acestea cred ca as avea resurse sa fac 500CP naturali si probabil 600CP cu NOS,dar inca nu sunt sigur daca vreau asta... Graficul arata ca la turatii joase nu are putere dar lucrul asta a spus Dragos ca se va rezolva la Iasi... Cam asta este momentan graficul,asta este inca un E46 de peste 400CP made in Romania1 point
-
1 point
-
Deci tu faci km cati faceam eu la 16 ani cu motocicleta intr-un an dar mai vrei si garantie . Mergi pe premiza ca masina care sta se strica ? Buna premiza ! :goodjob: Eu deja merg spre al 4-lea schimb de ulei anul asta la masina mea 0 fara garantie si am avut doar racitorul de gaze spart ca si problema nimic altceva. (mentionez ca este problema comuna mai devreme sau mai tarziu la orice n47 si n57) dar 2800 lei cat costa nu m-au deranjat. Aaa si masina mea are aproape 300 k si cand o duc la cate un service si o ridica pe elevator sau se uita la ea spune ca este ca noua toata lumea nush dc...ca dupa logica ta e o masina de dat la gunoi . Aaa si majoritatea consumabilelor importante pe care le-am schimbat in intervalul 250-290k le-am schimbat preventiv ca nu aveau inca urme mari de uzura erau originale !!!!! Deci la 150 000 km este ca noua orice masina . Bai si cum se face ca masina mea are si bateria originala dupa 5-6 ani ca si 300 000 km . :console:1 point
-
Nu o reparai cu 1000e din dezmembrari prietene . Rezervorul nu trebuie schimbat ca ai span in el , trebuie dat jos si curatat , la fel si conductele . Injectoarele in 90% din cazuri nu sunt afectate . Deci singura piesa care trebuie schimbata in 100% din cazuri este pompa de inalte care depinde daca vrei noua sau sh nu sari de 3000 lei si restul pui manopera la toata migaleala aia. Asta inseamna carpac? Inseamna sa investighezi de fapt problema si sa te ocupi corect de ea. Egr care e cat ? pana in 200e nou ? de aia sa imi iau masian cu garantie ? sa nu schimb un egr? sau brate si fulii ? daca si pentru consumabile mai vrem garantie nu stiu care e carpacu' . Da severin un motor n57 si n47 pana in 50 k chiar si cu tot cu cutie automata complet tot tot in unele tari din europa nu spun unde , la loc nu pe net , se dau cu 2000e si garantie pentru cei carora le pasa de asa ceva. Trebuie sa te mai si descurci nu sa te lasi pacalit .1 point
-
1 point
-
Daca tie iti place masina da-i bataie cu modificarile nu te mai lua dupa indivizi ca Daniel86. Cati km are masina?1 point
-
Aoleo, nu mai putem sa ne cacam fara scaune comfort, suspensie adaptiva si logic7. Si cauciucuri va cumparati second hand. )) Mafiotilor..1 point
-
Volantul e problema....nu rulmentul,la modelul asta.E foarte cunoscuta problema cu "zornaiala" asta metalica si toata confunda cu rulmentul.1 point
-
Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....1 point
-
1 point
-
Deci lasa-ma sa inteleg, tu ai vandut un 335i cabrio cu motorul care nu era ok cu 15k iar el a dat mult pe o masina care tehnic este ok? Interesanta logica. In al doilea rand la o scurta rasfoire a Autovit-ului vedem ca un e93 incepe de la aprox 15-16k si aici majoritatea sunt fara navigatie sau pack M. Deci pretul mi se pare mai mult decat corect pentru un 335i.1 point
-
Am avut si eu aceasi masina si acelasi optiuni mai putin M packet de mai bine de 5 ani de zile si am vandut-o de curand cu 15k avea 70k din care 60 k erau mersi de mine deci absolut reali. Aceasi problema am avut-o si eu anul asta mi-a picat cutia am deschis si topic aici iar motorul a inceput sa tremure si nu i-am mai dat de cap deci am decis ca e mai bine sa o vand, Povestea cu schimbatul cutiei de 5000 de euro e greu de crezut iar povestea cu volanul si cainii la fel iar daca scaunul sofer arata ca volanul e cam clar vad ca ai omis sa il pui in poze. Nici 19k nu te cred ca ai dat pe ea pt ca este mult peste pretul pietei mai ales la sfarsit de sezon , iar din experienta mea astia care au multi bani niciodata nu ingrijesc masinile cum trebuie.1 point
-
Se vede si plasticul din jurul comenzilor ca e tocit. Iar un lucru ros de caine nu arata asa, doar cine nu a avut caini poate sa creada. In fine, sa o stapanesti sanatos!1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00