Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/05/17 in all areas
-
Nu poti sa compari cum sta masina pe sosea cu jantele pe R18 (+ latimea anvelopei)vs cele pe R16(cu anvelope de iarna care au compozitia cauciucului mult mai moale) .In cazul in cate telescoapele si bucsele sunt ok trebuie doar sa-ti adaptezi stilul de condus in functie de ce jante ai pe masina.3 points
-
Ma faci sa rad =))))) Ai testat vre-odata marca premiu vs ieftina ?( an vechi vs an nou) Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Michelin CrossClimate le am de un an si ceva si pot spune ca sunt destul de ok.Vara si pe ud se comporta foarte bine, iarna sunt decente adica unde am ramas cu gumele de iarna dedicate am ramas si cu astea.2 points
-
Nu a zis nimeni ca e greu , pana acuma omu nu a stiu daca are sau nu are o problema la faruri si daca se pot regla manual.2 points
-
Huh? Ăn rest, toate bune. Ai sigur senzori acum? Ăți aratĂŁ presiunea exactĂŁ ĂŽn iDrive? DacĂŁ ai, trebuie doar reinițializați cu noile cauciucuri și noua presiune. Eu nu am senzori decât prin ABS - deși un set de jante luat separat are senzori ĂŽn el, nu se streseazĂŁ cu nimic mașina când trec la noile jante. Doar reinițializez și aia e.2 points
-
Se poarta scaunele photoshopate (sofer) https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GptX0.html#b804cacd862 points
-
Peste aia cu"volan multifunctional multireglabil full electric" am trecut, dar peste asta "FALOW ME&COME BACK HOME" ... Functia asta la o masina in general si la BMW in special este foarte periculoasa! Masina asta te poate urmarii pana te asezi in pat, practic nu mai ai intimitate! Cand vine vorba de descriere si traduceri(mai ales din engleza) imaginatia unora este infinita!2 points
-
Ala este tramlining ce povestesti tu, il poti avea si cu jante de 18. Are legatura cu et-ul si latimea jantelor.2 points
-
Salutare, cine este interesat de manual de utilizare pentru BMW E84 in limba romana, lasati o adresa de email si va trimit. Numai bine!1 point
-
Va salut , detin un e46 din 2000 motorul de 136CP , de curand a fost schimbat un piston+biela. Masina merge bine , dar sunt momente in care masina numai trage ca si cum nu ar m-ai intra turbina(ajunge pana la 2500rpm, si apoi imi taie pedala ) daca o tin intre 2000-2500rpm timp de cateva secunde isi revine . Orice parere este buna venita . Tin sa mentionez ca s-a umblat la pompa si schimbat furtunul de vacuum care pleaca din consola si intra in “bulbul” de langa turbina.1 point
-
la mine cu aceeasi problema, s-a dovedit ca atunci cand mecanicii de la un dealer BMW renumit au schimbat capetele de bara, mi-au rupt clema senzorului pe fata de autoleveling si au mers pe burta pana m am prins eu de ce bat asa in jos. DUpa, evident au recunoscut ca ar fi fost posibil sa... ca urmare, verifica si prinderea senzorului de leveling pe fata(e la roata stanga fata parca). altfel, cum zicea si zeronoo..este o metoda dupa care mi le am reglat si eu (tot xenon) si nu am primit niciun flash de la colegii de trafic noaptea.1 point
-
am avut si eu o problema asemanatoare. a inceput cu farurile care se miscau singure haotic pe verticala in mers drept sau stationat, gen cateva secunde bateau maxim sus, apoi maxim jos, etc. la pornire isi facea autolevelingul ala dar tot prost ramaneau (aleatoriu cu fiecare pornire). pe scurt, problema era de la un senzor de nivel montat pe una din axele masinii (nu mai retin care era stricat ca le-am tot invartit intre ele, parca spate). pe tester nu arata vreo eroare (probabil partea electrica era ok in sensul ca nu si-a schimbat rezistenta electrica dar nu mai trimitea comanda la far). poti incerca cu masina pe un canal sa desfaci bratul senzorilor si sa il misti tu si vezi daca reactioneaza farul in vreun fel. eu asa am identificat problema. apoi am reglat farurile prin cele 2 gauri mentionate mai sus cu surubelnita. topicul cu problema mea http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178437-problema-autoleveling-faruri/page__p__2401263__fromsearch__1#entry2401263 sau a doua posibilitate, poate sunt doar reglate prost si bat jos si nu ai nici o piesa stricata. regleaza-le manual si vezi daca reactioneaza la o greutate mare in portbagaj, gen pune doi prieteni sa se aseze pe marginea portbagajului si ar trebui sa vezi ca lumina ramane in acelasi loc1 point
-
Daca nu iti arata si valorile sunt sanse foarte mari sa nu ai senzori in jante si doar monitorizare prin abs/dsc.1 point
-
Adevarul este undeva la mijloc... Nu cred ca Win s-a referit ca ar cumpara anvelope resapate de exemplu. Dar niste anvelope Kleber, Debica etc.(adica low cost dar nu facute in China) noi sunt mult mai bune decat niste anvelope premium vechi. Nu stiu cu ce ai mers tu, dar eu am avut parte de Michelin/Continental DOT 2010-2011 si era sa iasa urata treaba...de multe ori. Am mers si cu Kleber/Debica noi (2016-2017) si rezultatele au fost mult mai bune in orice conditii. Iar aici vorbesc strict de anvelope de iarna, utilizate iarna. De cele de vara nu imi dau cu parerea. P.S: vreodata*1 point
-
Salut, sunt nou pe forum , detin si eu de 2 luni un bmw 320 , si am avut aceeasi problema, cand am trecut de la cauciucurile de vara 205/55/16 Continental RFT la cele de iarna , Pirelli 205/55/16 .. masina era foarte instabila .. voiam sa ma duc cu ea in service , dar am trecut mai intai pe la o vulcanizare unde am echilibrat din nou rotile si totul a revenit la normal ... si cu presiune de 2, 10 fata respectiv spate2, 60 Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk1 point
-
Sylk te rog frumos sa te abtii din a mai jigni persoana. Ideile neintelese de catre mintea ta din alte topicuri NU TREBUIE AMESTECATE in alte topice (acestea fiind reguli de baza ale forumului)! Aici se discuta o ALTA problema! Daca ai o problema cu mine te rog sa ma ignori sau sa ma contactezi pe privat. Te asigur ca vom purta si acolo o discutie civilizat. Daca esti mecanic sau specialist te rog sa vii cu solutia problemei colegului; doar as iti dovedesti priceperea in fata mea si a celorlalti!1 point
-
1 point
-
Intreb de curiozitate, sper sa nu te superi. De ce ai stat atata timp cu motorul oprit si cu toate consumabilele on?1 point
-
100% corect. Nu iti mai face griji ca este de la suspensii sau alte balarii. Din moment ce ai schimbat jantele si a atunci ai observat ca e instabila e clar ca e vorba de tramlining. Am patit-o cu anvelopele de vara, dupa ce le-am schimbat pe cele de iarna. Rezolvi cu anvelope noi.1 point
-
Daca tot vrei feedback mi-am adus aminte ca nevasta avea pe masina ei Conti TS 850(modelul vechi) ....super bune ca aderenta pe zapada,uscat,ud si mai ales frane bune pe ud.Cand le-a schimbat in mai,iunie cu cele de vara care erau MIchelin Energy Saver am ramas interzis.....acelasi consum de combustibil deci si o rezistenta la rulare foarte buna.Toate variantele de la premium si cred ca stii care sunt astea sunt foarte bune si e greu sa gresesti in alegere....poti lua si unele care ti se par mai aratoase.Nu uita de protectia de janta .1 point
-
Caca maca! Niciodata nu lasi o problema pana ajunge in ultima faza, sa nu mai poata fi reparata piesa, sau sa trebuiasca sa repari si alte lucruri pe langa ea. Si in ziua de astazi ambele motoare, diesel sau benzina sunt la fel de greu de diagnosticat, in functie de problema. Oare de ce unii dintre noi simtim nevoia sa dam sfaturi altora desi nu avem habar? Sa nu uitam, "unii" dintre noi schimbam treapta de viteza la 2000 ture pe diesel turbo sa facem economie de combustibil si ulei si ni se pare normal ca dupa 3000 ture sa consume motorul 10L de ulei la 10000 km. Bimmere, tu ar trebui sa fi user fara drept de postare in topicurile altora, prostia nu trebuie propagata1 point
-
Daca nu conteaza pretul eu as merge pe Continental WinterContact TS 860 sau Michelin Alpin 5.1 point
-
Ia Continental ...de cativa ani fac anvelope care ies in TOATE testele pe primele locuri atat in varianta iarna cat si vara.Daca nu mergi mult iarna pe zapada.....adica sa locuiesti in zona de munte(Harghia ,Covasna etc) si folosesti masina si iarna mai mult pe uscat eu as merge pe varianta de Conti All Season ,o anvelopa noua cu un profil frumos si o compozitie de exceptie (Black CHILL) si as profita de franarea buna pe uscat si ud a acestei anvelope.Fiecare face cum vrea pe banii lui...eu asa as face.Am mers acum cativa ani destula vreme cu anvelope Nokian pe masina de la firma(si multi colegi) si toata lumea a fost multumita.inclusiv subsemnatul.Dupa vreo 3 ierni am aflat si eu ca am anvelope All Season Plus pentru ca asa scria pe ele....allseason pentru Finlanda si super de iarna pentru noi...din acelasi motiv eu am acum tot o varianta allseason de la Nokian ....WR A3...de care sunt multumit.1 point
-
Am dat comanda la anvelope si distantiere. Distantierele vor fi de 20mm, atat spate cat si fata. La anvelope vor fi : 245/35R19 fata, 275/30R19 spate. Trebuie sa ajunga in 2 zile, dupa care le voi pune pe masina, circul 1 zi-2 cu ele sa vad daca nu voi avea probleme cu directia sau franarea, iar dupa le pun din nou cele care le am in prezent.1 point
-
Primul se refera la filtrul de particule, e posibil sa fie anulat sau senzorul dus, iar al doilea la IBS, senzorul de pe baterie, ori e de vina IBS-ul, ori bateria, desi cred ca IBS-ul.1 point
-
1 point
-
Pai da mai, a cumparat Bitcoin cu 25 usd, a vandut ieri sau alaltaieri cu 11K USD, fix cat are nevoie de F15 ))) Cand esti prea inteligent pt vremurile in care traiesti, banii se fac dormind. De fapt, ti-e si scarba sa te trezesti dimineata cu 50K euro mai bogat doar facand 2-3 tranzactii la ordin peste noapte. Ce viata pe unii......Lasati glumele, la Severin nu se fac bani doar din Bitcoin si carduri, lumea mai face si videochat, mai ales baetii )) Stie tot orasul. Sa va zic eu de ce agitatia pe Severin31 sa-si ia F15 full da full. Un baiat pe care-l cunosc ft bine si-a luat M3 F80 galben mustar si a rupt gura targului....Baiatul ala a dat 60K pe M3, Severin31 nu poate sa vina cu o masina sub 50K si fara dotari full da full.......intelegeti-l si pe el, omul conduce afaceri mari! Acest topic a devenit unul de mare divertisment, sunt curios la cate pagini va ajunge App, vreau sa va cer si eu un sfat: Am 18 RON si nush ce tigari sa-mi cumpar: Dunhill Albastru lung sau Marlboro Gold? Pareri PRO sau Contra? Le astept cu deosebit interes. Mentionez ca intre timp am aprins un Dunhill si-am speriat 2 beri.....1 point
-
Era clar de la inceput ca threadul este trolleala "bagaboanta". Cine sta sa ceara pareri pe un forum daca sa isi ia x5d e 40 k euro, dumnezeule, ai cash-ul iti iei si apoi te bucuri de ea. Eventual ceri sfaturi pe un forum cand vrei sa iei un sh de 5000 de euro, cand ai buget redus, ca acolo frige. MAi era un schizofrenic pe forumul softpedia care cerea parere vezi doamne ce sa ia la un buget de 80 de mii de euroi, ba aston martin, ba ceva q7. )) Si omul probabil cand vedea un Impreza wrx credea ca e Cielo cu eleron. Mai intram si noi pe aici, ne amuzam, ne destindem, ca altfel care ar fi scopul celor 50 de pagini?1 point
-
Da, ai dreptate in ceea ce spui, dar problema trebuie pusa putin altfel. De ce se rupe bujia! In Germania, nu trebuie sa dai nici o semnatura, ei isi asuma responsabilitatea pentru lucrarea facuta. Bujia se rupe din cauza indiferentei mecanicului de a o strange la cuplu care il da fabricantul. Sau daca o strange la cuplu, mai strange putin cu cheia, ca de: ,, sa fie el sigur" Sau mai este foarte important cand se desface bujia la o chiulasa de aluminiu sau fonta? Cand e rece/calda chiulasa?? stie vre-un mecanic? As vrea sa vad si eu majoritatea mecanicilor din ziua de azi, iau in calcul aceste aspecte? Bineanteles ca sunt si mecanici care stiu aceste aspecte, dar aia sunt putini.1 point
-
De ce incerci sa gasesti cate o "portita" la tot ce zic eu, am specificat iphone 8 care este peste 3500 lei fata de acela la 300 euro. Nu aia era ideea..ma bat cu morile de vant. Cand vad cate un motiv care incearca sa scuze realitatea imi imaginez ca persoana respectiva e una din cele care spune si anume telefoane, colectionar etc..tot nu se pupa sa dai 5000 euro pe un ceas pentru ca il colectionezi, dar ti se pare scump sa te duci sa mananci in oras.. Pana la urma da conteaza sa-ti iei sa-ti placa tie, cine cumpara ca sa se laude trebuie sa fie dobitoc. Si da aia cu milioane au telefon vechi sau de multe ori o masina veche normala de prin 90-2000. Aici e simplu, stai in chirie, nu ai casa ta, apartamentul tau, dar ai masina scumpa, am si eu prieteni, aia au vrut ei sa faca cu banii, se simt bine, dar din punct de vedere al normalului nu e ok.1 point
-
apropo de asta cu casmirul, nu este neaparat nevoie sa porti asa ceva, mai ales daca nu esti vre-un basinos pensat. Sunt oameni care se imbraca cu haine mai ieftine dar decente. Nu trebuie sa porti pantofi de 500 de euro ca sa mergi cu x5.1 point
-
Aici sunt rezultatele testelor de frictiune si de temperatura (depuneri) pentru majoritatea uleiurilor si a adidivilor de pe piata: Cele mai bune uleiuri la testul de frictiune: Rezultat test frictiune Rezutate pentru toate tipurile de uleiuri si aditivi: Sumar teste Toate testele au fost filmate si facute de o persoana idependenta ... AICI este canalul de youtube cu toate testele in parte pentru fiecare marca si tip de ulei/aditiv. PS: Uleiul BMW TwinTurbo a fost testat la cererea mea ... Rezultatul de frictiune a iesit foarte bine si este incadrat in Topul uleiurilor cu un rezultat de uzura de doar 0.01 si un rezultat relativ bun pentru depunere de 7 din 8.5. Test frictiune ulei BMW TwinTurbo 5w30 - Test temperatura/depuneri ulei BMW TwinTurbo 5w30 -1 point
-
Uleiul ASTA cred ca e fake si doar Asta e original ... PS: Cred ca Asta e si mai original Unii au sufletul mai impacat daca platesc mai mult pe acelasi produs, adaosul mai mare se pare ca face produsul sa fie mai ''original'' de cat celalalt care din ceva motive are un adaos mai mic. Se pare ca TV-ul care l-am cumparat de la X cu 2.400lei este fake, si doar ala de la Y este original, ca e cu 200 de lei mai scump. :frantics:1 point
-
Bine punctat. Tavicu vrea sa ne spuna ca e convins ca uleiul de la Service Scream (Tezparii) e original (luat de la autototal si pus un adaos nesimtit), iar cel de la celelalte magazine care se aprovizioneaza de la acelasi importator (insa cu un adaos de bun simt) e un fake.1 point
-
pai da ma...doar nu le comanda la mama lor.pana la urma si asta e un service de cartier cu ceva mai multe acte in regula..sincer, ne facem atatea griji din cauza asta. si eu mi-as dori sa fiu 100% sigur ca este original, dar e imposibil, asa ca am decis sa fac revizia intre 8000 si max 10.000 km. cel putin din punctul asta de vedere sa fiu impacat1 point
-
Si pe Castrol scrie Made in Germany si e facut in Turcia, Germania nu produce Shell, Castrol. E ambalat si comercializat pentru piata germana, controale mai riguroase.1 point
-
Mda, mai bine dau 30 de lei pe un ulei ''original'' de cat sa dau 50 de lei pe acelasi ulei ''original'' ...1 point
-
Da, Service Scream (Tezparii) schimba doar 2 lanturi. Pentru lantul de la pompa de ulei mai cer aprox. 400lei. Oricum sunt foarte scumpi pentru ceea ce ofera. 1L de ulei bmw costa 55lei la ei, in conditiile in care peste tot e cam 30lei 1L.1 point
-
Schimbi tot, nu are rost sa platesti manopera de doua ori peste cateva luni cand o sa vrei sa schimbi si volanta.1 point
-
BMW E46 Coupe 3.0 certificat fiscal 4600 de euro negociabil === masina nu e a mea, e a unui coleg de serviciu; cunosc masina, am mers cu ea, e foarte misto si conforma cu descrierea de mai jos. === descriere: - cinci bucati BMW STYLE 119 (o rezerva este noua) cauciucuri iarna - contra cost, patru bucati BMW BBS RS765 // part number 3611 - arata numarul - ( modulare, 2 piese, ET stock, au fost optionale pentru acest model) cauciucuri vara,; Dotari: - CD PLAYER MP3 OE + Magazie 6 CD - Interior piele/textil cu reglaj electric - senzor ploaie - senzor lumina - Bi-Xenon - suspensie Mtech - pachet chrom - plafon + stalpi negri, impecabili Scaunele prezinta urme normale de uzura, insa nu au absolut nici o ruptura in material. Mentenanta si piese: - garnitura carcasa filtru schimbata - garnitura baie ulei schimbata - toate furtunele de admisie schimbate / Febi - toate oringurile admisie schimbate - valva noua IAC - clapeta de aceleratie noua OE BMW - MAF nou OE BMW - radiator nou Valeo - toate furtunele de lichid racire noi - furtunele servo directie noi - pompa benzina noua OE BMW - furtune frana noi fata/spate ATE , lichid frana ATE 200 - frana de mana si sabotii reconditionati cu piese noi - suport motor si cutie noi - diuze extensibile spalator far, OE noi - tot sistemul PCV inlocuit cu piese OE BMW noi, varianta pentru climat rece, sunt putin mai scumpe si beneficiaza de un strat termoprotector ce reduce gradul de condesare a vaporilor de ulei Uleiul a fost schimbat mereu sub 10.000 km, am 70% din toata istoria masinii pastrata in chitante si hartii. Accept orice verificare numai in service cu licenta BMW la zi. Cer si ofer seriozitate, VIN-ul este disponibil la cerere, raport AUTODNA in folder-ul de mai jos. Mai multe poze pot fi vizionate aici, este si video-ul din galeria de mai sus : https://drive.google.com/drive/folders/0B6Gu7BVF6_SeM3AzOG1lNG9iNGc?usp=sharing + Toate actele sunt la zi, fara nici o complicatie, pretul este negociabil numai la fata locului. -------------- 4600 de euro negociabil Contact: Mircea ROMAN: +40 7474420001 point
-
Orice inceput are si un sfarsit Nu vreau sa deschid subiectul aici, cel putin nu public. Nu am dovezi sa acuz de ceva si nu sunt genul care sa arunce cu vorbe. Alex personal e un baiat ok, dar asta nu e de ajuns intr-o afacere de genul asta. Daca n-am mai mers acolo, inseamna ca n-am mai fost multumit. Oricum, dupa aceea am dat peste alti "seriosi", Service Scream (Tezparii).......asa ca am ajuns ca problemele mai delicate sa le rezolv la Filaret (aveam o scurgere de antigel pe care n-o gasea nimeni, niciun service "specializat" ai baietilor "care au lucrat la Bavaria", la Filaret au gasit-o la 2 ore dupa ce am lasat masina la ei) si pentru problemele mai uzuale, mecanice, cautam un service serios. Sper sa-l fi gasit azi, sa vedem. Multumesc baietilor pentru sfaturile despre ulei. N-am pus niciodata aditiv in motor, nu prea am incredere ca aduce imbunatatiri (de ce nu l-ar pune ei direct?), intrebarea e daca poate dauna cumva.1 point
-
1 point
-
Ce vezi tu pe YouTube cu sunet de “benzinar” au si downpipe si piese cumparate de la producatori de evacuari. Nu poti sa o faci la Dorel la coltul strazii, ca el se ocupa de evacuari sparte pe masini fara intentii de evacuare sport. Legat de jante, nu recomand deloc sa o strici cu niste replici, care sunt si usor de spart, dar si grele pentru motorul tau, la care vrei sa zici ca ii faci si soft, plus ca o sa fie si imaginea aia de: “Astea sigur is replici pe e60-ul asta cu finala plina de funingine” (asta depinde daca te intereseaza ce cred altii). Parerea mea este ca tu vrei sa cocalaresti masina, sa ai ce arata pe grupul de farcebook E60 Romania unde se apreciaza “tuningul” asta( am vazut ce mai postezi si ce lucruri ai vrea sa faci, de exemplu cum ti-ai pus cheia aia briceag oribila). Asta e parerea mea si poti sa nu fi de acord cu mine sau sa zici ca sunt un alt prost, dar e pacat sa strici o masina in halul in care vrei tu sa o faci. Si evident, sustinandu-i pe unii colegi de Forum, nu vei primi doar pareri PRO.1 point
-
Baietii de la Carsx (Luci si Laur) lucreaza tot cu Completechip. Ii cunosc personal, stiu ce fac. Probabil nici n-o sa auzi lucruri rele despre softurile facute la ei. In rest... ale tineretii valuri te imping sa schimbi multe la masina. Sa speram ca totusi n-o s-o cocalaresti de tot. E o limuzina frumoasa si rafinata din care tu vrei sa faci o troaca galagioasa, cum le place pustanilor, sa sune cat mai tare si mai agresiv. Puteai sa-ti iei direct un muscle car. Oi fi imbatranit, dar eu antifonez totul cat mai bine, sa nu aud nimic. Sper sa apara cat mai multe controale pe strazi si sa fie tot mai stricte cu modificarile mai ales pe partea de evacuare. Si nu o spun cu rautate, pur si simplu vad prea multe trambite si fumigene pe sosele. La intrari pe autostrada aproape de fiecare data vad RAR-ul la control complet, inclusiv fum. Si au clienti. Mai departe tu stii... Legat de Completechip, ce auzi e una, ce vezi e alta. Nu mai crede tot ce ti se spune. Testeaza. Ca atitudine nu exceleaza, dar e serios si profesional jos palaria. Stiu ca a mai avut probleme cu unii care au dus masini cu probleme la remap, din aceasta cauza nici nu mai accepta decat masini fara probleme. Si sunt perfect in asentimentul lui. Orice Gigel vrea sa-si duca martzoaga obosita si sa iasa mustang. Nu se poate. Ca si client al lui in repetate randuri cu mai multe masini, pot spune ca niciodata n-au fost probleme. Dar si masinile supuse interventiei au fost ok.1 point
-
1 point
-
1 point
-
http://thumbs.imagebam.com/5f/95/36/cdf26a601473333.jpg http://thumbs.imagebam.com/50/1a/da/972c18601473383.jpg http://thumbs.imagebam.com/5b/39/b7/43bc27601473413.jpg http://thumbs.imagebam.com/98/2a/e1/6b9368601473423.jpg http://thumbs.imagebam.com/47/5b/39/840ce5601473453.jpg http://thumbs.imagebam.com/f8/a1/5c/1593e2601473493.jpg poze noi cu masinuta....in prezent are 220345 km si se comporta foarte bine;per ansamblu sunt multumit de masinuta,cutia se comporta bine,motorul nu are probleme,2 ani cred ca o sa o mai pastrez.1 point
-
S-a rezolvat... Si-a facut cont sa intrebe ceva, intre timp a rezolvat, insa sa zica si altora in caz ca au nevoie, e greu. Multumim si noi.1 point
-
Ce atitudini pe aici oameni buni,te doare mintea....felicitari initiatorului,si spor la treaba!au mai fost alte modele "transplantate" cu succes pe forum,insa e60 din cate stiu nu am vazut,vei inaugura tu procedura1 point
-
Nu e nevoie. Ti-a dat cumva si una din erori: 4B10, Smooth running control, compensation too great4B11, Smooth running control, compensation too small ? Tu vezi ce scrii? Iei un citat in care scrie ca limita superioara/inferioara a cantitatii corectate e undeva intre ± 4,9 si ± 5,9 mg/deschidere (ai scris mm, asa scrie in WDS, insa nu e corect) si dupa aia zici ca 1,4 e iesit din parametri. Inca un citat: The control is active within a certain engine speed and injection volume range: Engine speed range: Specified idling speed up to 3300 rpmInjection volume range: 2.5 - 45 mg/strokeAsa ca o corectie de 1,4 cat are el (nu stim daca e plus sau minus) e o corectie in parametri. Undeva peste ± 2mg/deschidere trebuie sa-si faca griji. Eu am reconditionat injectoarele la Buzau cu 80lei/bucata. Acum au valori foarte bune, maxim ±0,4. La injectoare mai conteaza si forma jetului, nu numai cantitatea. @sebaolariu, cand ai schimbat ultima oara filtrul de aer? dar cel de motorina? dar cel epurator?1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00