Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/06/17 in all areas

  1. Tocmai ca nu va ramane asa. Scad impozitele pana baga ceva echivalent cu timbrul de mediu. Just wait for it........
    4 points
  2. Chiar ca esti superficial cum zice colegul. Astia iti dau cu o mana si iti iau cu 3, chiar azi a fost nu stiu ce sedinta de modificare a unor legi in justitie. Sa vedeti ce ne mai pregatesc, cum reusesc sa-l scape pe daddy Dragnea.
    2 points
  3. Sa fim seriosi. E pregatirea taxei de mediu, care urmeaza sa o bage concomitent cu diminuarea impozitelor. Si cat e cresterea la motoarele de 1.6, de la 64 ron la 96 ron??? Asta cu siguranta nu va opri pe nimeni sa aiba acelasi nr de masini ca si pana acum.
    2 points
  4. ai facut operatiunile astea la acelasi service?ei ce parere au de treaba asta?La montaj au respectat toate instructiunile?
    2 points
  5. metoda empirica reglaj faruri (functioneaza 99%) 1. parchezi pe un drum drept perpedicular pe un perete la cca 10 cm de perete 2. farurile pe faza scurta (nu auto) 3. marchezi "v" urile cu creta, marker, etc 4. dai inapoi 5 m pastrand perpendicularitatea si traiectoria 5. din reglajele mecanice cobori "v" urile cu 5,5 cm, aliniamentul stanga-dreapta ramane la fel 6 testezi pe sosea 7. bei o bere fericit
    2 points
  6. Schimbi tot, nu are rost sa platesti manopera de doua ori peste cateva luni cand o sa vrei sa schimbi si volanta.
    2 points
  7. nu, pentru ca ramane in continuare asigurarea un factor decisiv care va impiedica acest lucru. Altfel, rablele cu motor gigant le vezi oricum pe BG. Din punctul meu de vedere, al celui pasionat de masini, asta ar fi super, asa pot avea o masina de weekend mai veche cu un motor gigant, careia sa ii fac asigurare pe cate o luna, doua, trei pe timp de vara si in rest sa o tin la garaj . Sper sa se si legifereze zvonul
    1 point
  8. De ĂŽncepĂŁtor ce sunt S-a rezolvat problema din soft, avea o problema de imobilozare, nimic stricat. Ideea e ca acum nu-mi mai merge AUX, apare doar FM si pentru CD, știe cineva soluția?
    1 point
  9. imi caut deja e92 m3 ar fi pacat sa nu-l am la 100 de euro pe an impozit !!
    1 point
  10. Din cand in cand se simtea in masina un miros de ars. Am mers la BMW si mi-au spus verificand tot la masina ca au observat 2 chestii: 1) galeria de admisie nu inchide bine (si asta ar afecta cum trage masina la turatii joase plus ar putea lasa sa scape gaze cand isi face masina regenerarea filtrului) 2) scapa ulei pe la garnitura de chiulasa (si asta ar putea face ca uleiul scurs in combinatie cu motorul fierbinte sa produca miros) Asa ca au schimbat ambele (galeria de admisie si garnitura de chiulasa aprox 8000 lei impreuna) si au curatat motorul -acum nu mai sunt scurgeri si nici nu mai am nici un miros suspect in masina - doar cel de la odorizantul preferat - Wunderbaum Everfresh
    1 point
  11. parerea mea e ca pe tine Arkandor te-au cam incarcat la nota de plata, mare problema la primele S-tronic a fost o greseala de design a cablajului cutiei care din cauza calduri degajate de ulei ducea la dezlipirea unor lipituri, se rezolva doar prin schimbarea cablajului care e ieftin. Mecatronicul cade rar, la fel si ambreiajele, nu stiu cati km avea masina ta si cum fusese condusa, cate launch control o fi vazut, etc...dar sa schimbi si ambreiaje, si mecatronic si cablaj suna a "nu stim exact ce are, dar schimbam totul ca trebuie sa mearga dupa", no offence Si nu, costurile nu-s aceleasi, e mai simplu sa schimbi ambreiaje la un dual clutch decat la una cu convertizor, pe cea din urma o desfaci complet sa ajungi la ambreiaje, dual clutch e ca o manuala robotizata, ambreiajele sunt in fata, nu desfaci toata cutia.
    1 point
  12. Daca auzeai ca se rezolva problema intrand cu masina la 130km/h intr-un copac...veneai cu solutia asta aici?!?!? Astea sunt povesti de adormit copiii...repet intrebarea: stii procedura de resetare si de readaptare parametrii cutie? Cea din ista, nu alte aberatii auzite de.tine. Nu vreau sa fiu badaran, din contra...am facut greseala sa ma contrazic cu ei...
    1 point
  13. Asa fara sa cunosti zici ca e din soft ? Daca era din soft trebuia sa fie asa tot timpul , omul a specificat clar ca dupa ce a iesit cu ea din service a simtit ca, cutia nu mai este ce a fost. Nu zic ca nu ii strica si un update , dar nu cred ca asta ii rezolva problema. Vedem zilele astea ce zic ''doctorii''si cu siguranta e ceva fizic.
    1 point
  14. Pai afk a mentionat ca vrea marca premium...pana a venit win cu noua teorie si minusurile aferente
    1 point
  15. da ma, tu esti etalon, nu site-urile internationale, care fac teste fara numar.
    1 point
  16. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/WinterContact-TS-860.htm vs http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/landsail/Winter-Lander.htm vs http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Tigar/Winter-1.htm WIN, iti place sa o iei pe aratura grav. Crezi ca premium inseamna doar suprapret?
    1 point
  17. Nu a zis nimeni ca e greu , pana acuma omu nu a stiu daca are sau nu are o problema la faruri si daca se pot regla manual.
    1 point
  18. nu e obligatoriu. un senzor daca este defect, face autolevenling, dar apoi pica sau...se misca de nebune...diagnoza e sfanta. ai citit bine. se regleaza ca si unele fara xenon, dar apoi, in functie de greutate se regleaza singure. ai pe foecare far care 2 suruburi de reglaj...merg cu surubelnita in stea sau imbus. n-ai cum sa ratez locasurile. unul este printr-o gaura pe marginea aripii si unul spre interior.
    1 point
  19. pentru cine mai este interesat,sunt preturi foarte bune la multe produse. eu tocmai am rezervat pana maine schimbator+piele performance. am vazut volan M E60 pana in 700 lei. Fisier-accesorii-si-Lifestyle-Craciun-4-30.12.2017_ABG.pdf
    1 point
  20. Pot fi mai multe, fulie vibrochen de exemplu...
    1 point
  21. Te rog nu imi baga vorbe in gura Am zis eu ceva de Service Scream (Tezparii)? Sau alt service? Am spus reprezentanta sau magazin partener gen bavauto. Eu cand am cumparat de la bavauto de ex a venit direct in cutia ce a plecat din germania cu toate etichetele unde se vedea clar ca a plecat de la BMW Treaba cu uleiul este o discutie interminabila si fiecare are parerea lui! Bagati ce vreti si de unde vreti. Nu cred ca o discutie despre ulei isi are loc in topicul asta!
    1 point
  22. pai da ma...doar nu le comanda la mama lor.pana la urma si asta e un service de cartier cu ceva mai multe acte in regula..sincer, ne facem atatea griji din cauza asta. si eu mi-as dori sa fiu 100% sigur ca este original, dar e imposibil, asa ca am decis sa fac revizia intre 8000 si max 10.000 km. cel putin din punctul asta de vedere sa fiu impacat
    1 point
  23. Bilstein a fost echipare de fabrica pentru seria E...nu te lua si tu dupa toata lumea...SUCHS E BUN ....KYB e praf.....sa mori tu?
    1 point
  24. salut imi pare rau ca am fost inteles gresit, ma vad nevoit sa repet: am 2 masini(sunt puse la vanzare cele care stau) puse pe net, dar nu ma ocup cu asta, nu traiesc din asta, poti pricepe ca e imposibil?(nu am vandut niciuna in doi ani....muream de foame...pricepi?...nu prea...desi nu i chiar greu). am spus ca am cumparat o pe a treia ca sa nu mai circul zilnic cu mitsu l200, fiindca nu i de asa ceva. am masinile astea puse la vanzare, da recunosc! am mai multe masini, dintre care cele 2 care stau sunt puse si la vanzare. simplu. daca ai o problema cu asta, te rog sa mi spui! multumesc stima p.s.: inspirat pseudonimul sub care tastezi
    1 point
  25. SAlut!Schimba tot kitul de ambreiaj.Volantul este uzat,de acea si trepideaza asa de tare.Am avut aceasi problema,pe care am rezolvat-o schimband tot.
    1 point
  26. Volantul va fi gasit uzat pentru ca discul ambreiaj NU are arcuri ca la modelele vechi unde puteai suspecta discul. Discul poate patina sau rulmentul se poate uza
    1 point
  27. CAnd ai cahizitionat masina nu ai sesizat trepidatia? daca te poti substitui unui mecanic ca si competenta, si crezi ca tu personal poti scapa mai ieftin, schimba doar ambreiajul....volanta mai greu la 316d sa pice.
    1 point
  28. Legat de costuri de intretinere, exemplu ml250 in primii 3 ani: 5 revizii intre 1800 si 4000lei, alte 3 intrari in service pe garantie, costuri undeva la 2000e (platit 0 fiind garantie). In aia 86.000km a mancat 2 seturi de anvelope vara si un set de iarna, poate ca mergeau tinute mai mult, dar nu merita riscul fiind folosita doar pentru drumuri lungi. Un cauciuc 255/50/19 premium e cam 850-1000lei. In rest, nimic deosebit. Pierderea mare e la devalorizare, pe asta nu ai cum sa o fentezi la nici o masina. Pe viitor, am decis ca e mult mai ok sa caut o masina cu 1-2 ani vechime si 20-30.000km, masina noua nu prea vine cu multe avantaje in plus. La ML prima problema a fost la 3000km cand a fost luat cu platforma de pe autostrada in Germania, se stricase ceva tubulatura de la admisie. Pentru cei 2 ani in plus de garantie pierzi prea mult la devalorizare si nu ai nici o certitudine ca masina va avea 0 probleme in acest interval.
    1 point
  29. Nu, Mike. Nu acopera vandalism, zgarieturi, jante, chestii care ar intra intr-o polita normala. Practic, in caz de vreo calamitate sau furt total esti despagubit in limita a 45.000lei, iar daca faci un accident si esti vinovat esti despagubit in limita a 15.000lei. Ideea este buna in special pentru masini evaluate la 10-15.000e, pentru cele mai scumpe e doar o metoda de ameliorare a daunei intr-o situatie mai nefericita.
    1 point
  30. 1 point
  31. La ML250, primul an a fost prima de 1100e la suma asigurata 60.000e, al doilea 1400e la suma asigurata 48000e, iar al treilea 1700e la suma asigurata 36.000e. Cotatii de la Allianz. Din cate am inteles de la broker, de acum incolo se va mentine undeva sub pragul de 2000e, cotatiile f bune din primii 2 ani au fost bazate pe faptul ca incidentele/accidentele in care sunt implicate masini noi sunt rare si oamenii evita sa foloseasca polita pentru orice rahat. Ca reper, casco e undeva la 4-5% din suma asigurata pentru o masina de 3-4ani vechime si un proprietar peste 35ani. P.s. exista polita la city insurance la 590lei/an, https://www.citysmart.ro/asigurare-casco, acopera daune de pana la 45.000lei (anumite daune), sau la omniasig, unde ai acoperite daune de pana la 15.000lei la o prima de 700lei/an. Cele doua se completeaza perfect, astfel ca la 1290lei/an ai acoperite daune de 45.000lei (Incendiu, trasnet, explozie, Fenomene atmosferice, calamitĂŁți naturale,Furt total sau furt partial, Spargere, ciobire, crapare si fisurare a elementelor vitrate) si de 15.000lei pentru orice daune produse din vina ta.
    1 point
  32. Pai ai dreptate in legatura cu o chestie... nu prea imi pasa parerea altora, sunt foarte sigur ca ideile mele vor subclasa alte E60 Cheia briceag ai dreptate, a fost o idee tampita dar nu regret ca am facut acel mic retrofit de la cheie diamant in cheie tip briceag. Pana la urma, banii mei vor fi bagati in masinuta. Nu caut doar PRO-uri, dar eu sunt de parere ca ideile mele nu sunt asa de rele, tinand cont ca cele mai frumoase E60 din Romania merg cam pe aceeasi idee. Fiecare cum prefera, altii o lasa asa cum au cumparat-o acum 10 ani, altii vor sa ii dea un upgrade
    1 point
  33. Salut. Eu sunt noul proprietar.Masina a ajuns la Cluj. Am trecut la e 91 de la e46 pe care ĂŽl am de 5 ani Ăâ˘i nu mĂŁ dezamĂŁgit niciodatĂŁ. Ca prim upgrade am trecut la difuzor de 335d Ăâ˘i evacuare dubla. PânĂŁ acum maĂâ˘ina ma surprinde la modul plĂŁcut Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk
    1 point
  34. continutul din folderul USB 1 (folderul pkdgb si fisierul config.nfm)trebuie pus in radacina stickului astfel incat sa iti apara ceva de genu pe stick: folderul USB 1 (care e gol), folderul USB 2, folderul USB 3, folderul pkgdb (din USB 1), si fisierul config.nfm (din USB 1). bagi stickul, incepe instalarea, dupa ce iti cere sa bagi stickul 2, scoti fisierele din folderul USB 2 in radacina, inlocuindu-le pe cele vechi si bagi stickul inapoi, si tot asa si cu USB 3. bafta.
    1 point
  35. nu e chiar asa wow uleiul ala Millers,bani multi aruncati pe geam. Te sfatuiesc sa mergi pe Redline 0w40, Renewable Lubricants 5w40 sau Fuchs Titan Pro Race S 5w40 uleiurile astea de mai sus nu le gasesti mereu, stiu ce spun,ca am folosit si eu cativa ani mai multe marci de uleiuri. In opinia mea, ptr tine ce e mai recomandat, parerea mea, ar fi sa te orientezi la un ulei european care se gaseste peste tot Iti dau exemplu: esti undeva plecat si trebuie din N motive sa completezi cu ulei sau doamne fereste s-a stricat vreo garnitura-simering sau s-a spart baia de ulei. Ce faci atuncea? Deci Valvoline Xtreme MST C3 5w40 sau Fuchs Titan GT1 XTL 5w40 sunt uleiurile ptr masina ta Altfel Fuchs Titan Supersyn 5w40, Valvoline Synpower 5w40, Ravenol VST 5w40, Ravenol SSL 0w40, Mobil 1 New Life 0w40.
    1 point
  36. n-are nici o problema uleiul tau. Nu trebuie sa investesti banii in alt ulei acum. Schimba doar filtrul de ulei
    1 point
  37. mergi la meseriasul care ti-a facut schimbul de ulei si roaga-l sa se uite la filtrul tau de ulei, sa-l desfaca si sa inspecteze acolo. De la uleiul motor, sigur nu este.
    1 point
  38. Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.
    1 point
  39. Nu fac mare caz pe acest incident (petrecut in nov sau dec 2015 daca nu ma insel), pana la urma era doar o curea, insa m-a deranjat foarte tare nepasarea lui cand i-am spus ca a fost comandata la ei si montata tot acolo, precizand faptul ca am facturile acasa...am primit un doar zambet sec ca si raspuns, apoi s-a trecut la subiectul distributie...Deci..cu asa atitudine cu siguranta voi reveni cu drag acolo :flowers: Sau poate ar fi trebuit sa trimit pe cineva de gen masculin cu masina in service, se pare ca, ca si femeie, fie esti tratata cu seriozitate maxima (cu ghilimelele de rigoare), fie pleci cu piese schimbate, puse invers...etc dar nu ma mai mir, asta e Romania :goodjob:
    1 point
  40. da ala e furtunul , e mai gros intra in corp acceleratie si iese de sub filtrul de aer
    1 point
  41. nu mi-au zis, o sa intreb maine cand iau masina. Daca vrei sa sugerezi ca un alt coleg de mai sus, ca nu au schimbat nimic, asta nu o cred, pentru ca facea prea rau. Acum ca o fi fost o chestie mai mica decat mare, orice e posibil. Dar important este ca merge bine si voi avea garantie 1 an. Iar partea mecanica este in stare buna (lipsa piliturii excesive in ulei este un semn bun) LE: sincer nu aveam alta solutie, asta e , pretul acela este pretul profesionistilor. Fiecare dintre noi in munca noastra in unele zile castigam 100 de lei pe o munca de 5 minute, si in alte zile castigam 100 de lei pe o munca de 2 ore.... e doar un exemplu, dar asta e viata
    0 points
  42. Sper sa fie adevarata chestia cu impozitul, cred ca ar fi primul lucru facut ok de guvernul actual.
    0 points
  43. "De exemplu, pentru un autoturism cu capacitatea cilindricĂŁ de 3.600 de cm3, impozitul se va reduce de la 5.220 de lei la 432 de lei." - eu cred ca era ok si daca se reducea la jumatate ) . Ramane de vazut ce se va intampla in viitor.
    0 points
  44. Eu spun ca ar fi mai bine sa studiezi mai amanuntit principuiul de functionare al cutiei cutiei 8HP. Altfel nu ai fi raspuns asa. E mult de explicat si destul de greu de inteles. Si citeste ce am scris mai sus. Ori nu citesti tot, ori nu ai inteles. Eu nu am afirmat ca este exact din soft. Am spus ca este recomandat sa se faca softul. Oricum softul trebuie facut. Si pana sa arunci banii pe reparatii costisitoare. Am spus ca este mai bine sa faca prima data update de soft si abea dupa aceea daca nu se remediaza problema, sa mearga cu reparatia. Sper ca acum ai inteles ce am vrut sa spun. Iar orice atelier de reparat cutii, ei din reparatii traiesc, nu din softuri facute la masina. Concluzia o tragi singur.
    0 points
  45. pai daca rulmentul nu sta drept in locasul de pe brat clar ca o sa se sparga
    0 points
  46. am aflat detalii noi. Baietii au inlocuit (sau reconditionat) blocul de valve, au schimbat uleiul si mi-au zis ca acum merge mult prea bine (asta li se pare suspect, nu stiu de ce, si ca o vor mai tine cateva ore, sau pana maine cred, sa o mai testeze) Uleiul a avut foarte putina pilitura, deci interiorul mecanic al cutiei nu a trebuit sa fie desfacut, deci nu cred ca e necesar acum. Vom vedea care este verdictul final, una peste alta, daca o repara si e ok in acest stadiu, eu am garantia si sunt multumit
    -1 points
  47. pe bune ? daca se strica blocul de valve, crezi ca voi plati eu revizia ? eu nu cred, cel putin nu mi se pare normal sa ma puna pe mine sa mai platesc un ulei ca nu au reparat ei bine
    -1 points
  48. exact e cel mai bine sa nu fie nevoie. Asta e , nu voi sti niciodata, dar trebuie sa am incredere. Daca cumva vor face figuri la garantie, sau ceva de genu se va afla. Din cate am vazut am gasit numai pareri bune
    -1 points
  49. nu stiu, asta e, sper sa nu fie nevoie. Incercati sa fiti pozitivi!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.