Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/07/17 in all areas

  1. Scuza-ma ca te intreb , dar ai masina , ai platit un impozit pana acuma ? Nu conteaza ce masina ai , din ce an este , cati cp dezvolta sau cat polueaza ca impozitul este acelasi. X are un Mercedes 3000cmc non euro de 90cp si Y are un 740d euro 6 de 320cp , pentru statul romana ambele masini sunt la fel si considerate ''deLUX'' de asta si impozitul este acelasi. Cel mai correct este impozitul pe puterea motorului kw/cp si sa fie in functie de varsta si valoarea masinii.
    3 points
  2. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen/Winguard-Snow-G-WH2.htm Eu astea le-am luat la pretul de 326 de lei, am incercat sa caut un best-buy, referitor la ce se discuta aici, eu zic ca adevarul este undeva la mijloc, exista si anvelope de mijloc, dar daca comparam premium cu cele mai ieftine este clar ca premium, pretul se justifica din nenumaratele teste ce le fac producatorii pana sa le scoata la vanzare, pe cand la cele de buget noi suntem cobaii, dar totusi daca te uiti si la bani eu zic ca exista si acele anvelope best-buy, am citit undeva ca Porsche echipeaza pe Cayenne marca Nexen, ca si pret mi se par super nu ma pot pronunta in privinta lor le am doar de 1 luna Inca o chestie ar fi ca mici producatorii vin tare din spate cu anvelope apropiate de cele premium si se pare ca marii producatorii nu au ales sa scada pretul asta din cauza pastrarii unei imagini premium pe piata, dar au ales sa produca anvelope sub o denumire de buget, mi se pare foarte ok abordarea, dar pentru cei care cumpara anvelope premium inseamna un anumit procent din pret platit doar pentru brand O alta chestie foarte importanta este si dimensiunea cauciucului, cu cat este balonul mai mic cu atat ar trebui sa ne indreptam mai mult spre calitate, fiind mai sensibil la deformari/trepidatii Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  3. Eu nu inteleg de ce legati impozitul de poluare ... Impozit este o taxa pe bunuri si cu asta basta. Daca eu imi incalzesc casa cu lemne si poluez crezi ca platesc mai mult de cat ala care are centrala pe gaz ?
    2 points
  4. Nu cred ca va fi un real aflux. Aflux a fost deja unul cand s-a scos taxa. Lumea deja a inceput sa cunoasca fenomenul auto si multi inteleg ca un 3.0 nu e chiar ptr oricine. Dar chiar si in conditiile astea, care este problema? Este ceva rau ca un om isi cumpara 3.0 4.2 6.0? Sa isi cumpere nene fiecare cat ii ajung banii si mai departe el plange daca nu o poate intretine. Nu eu, nu dumneata. Nu ne-am saturat de atatia ani in care pur si simplu niste taxe aberante iti limitau orizontul cand iti achizitionai o masina? Mai departe de cazane, rable discutia este CU TOTUL ALTA. Rable pot fi si cu motor de 1.0. Nu de masini vechi trebuie sa ne ferim. Ci de masinile cu defectiuni care pot fi si noi si vechi.
    2 points
  5. ai ales bine service-ul...sper sa ai mult noroc, pentru ca ai nevoie!!!!!!
    2 points
  6. si cand au schimbat garnitura de chiulasa au planat chiulasa? Totusi nu e chiar asa ceva minor sa desfaci chiulasa si nici nu stiu cum si-au dat ei seama ca scapa ulei pe la garnitura. Si nici nu inteleg ce legatura are mirosul cu garnitura ciupita.
    2 points
  7. imi caut deja e92 m3 ar fi pacat sa nu-l am la 100 de euro pe an impozit !!
    2 points
  8. sincer sunt de acord cu taierea acestei taxe, dar totusi mi se pare cam drastica reducerea. Probabil la 3.0 vom plati acum 300+ de lei, asta va da curaj tuturor sa aduca rable cu motor gigant si vom vedea tot mai multi teribilisti pe strazi.
    2 points
  9. BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 3xUSB/DVD - TORRENT - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topicul GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)
    1 point
  10. Hello guys ! Doar ce mi-am achizitionat o bijuterie de E87 120D/177HP N47. Este primul bimmer (deci nu prea stiu cum ar trebui sa se simta masina) sunt multumit, l-am cumparat personal de la un cetatean german cu radacini turcesti ) dar era ok tipul, proprietar binenteles. Urmeaza sa-i fac o diagnoza mecanica/distributie...nu cred ca e nevoie si de una electrica pentru ca totul pare a fii in regula, functioneaza absolut tot, nici o eroare. Insa am o mare problema care ma roade, nu prea simt calutii aia care sunt mentionati in CIV. Plec de pe un TDI 1.6/105HP al unei imense skoda superb si trage mai tare pana in 2500rpm...mult mai tare, cred ca pe un drag de 100m m-ar depasi. Masina nu scoate fum de nici un fel niciodata indiferent de viteza/turatii. Cuplul masinii il simt abia de la 3000rpm+ nu e extraordinar, nu te baga in scaun dar fuge tata, asa liniar cum accelereaza isi face treaba, pe autostrada spre romania i-am dat 200km/h si inca mai mergea dar fiind masina abia cumparata am spus sa nu exagerez. Va rog din experienta voastra si daca vreti sa-mi oferiti posibile cauze pentru acest lucru ca sa stiu cam in ce buget trebuie sa ma incadrez Conduc numai intre 2200-3000rpm. Toba de esapament e impecabila nu scoate fum indiferent de viteza, temperatura motorului sau de turatii, nu scoate sunete ciudate nici motorul. 2100-2200rpm treapta 3 = 60km Observatie ! Proprietarul mi-a spus ca a schimbat turbina cu una noua nouta (nu-l cred) cu factura care mi-a si inmanat-o. Nu-l cred pt ca costul turbinei (turboloader) a fost de 250E si manopera 500E..asa scria pe factura, si garantie pe ea 18 luni(lucrarea facuta in septembrie). Masina a stat in garaj si nefolosita cam 1 an de zile dupa banuiala mea din ce am inspectat vizual/tactil ( proprietarul mi-a spus acest lucru dar nu a si mentioanat cat a fost nefolosita). Nustiu ce alt ceva sa va mai spun, sper ca va sunt de folos informatiile ! Abia astept feedback-urile
    1 point
  11. Buna ziua, Vreau sa va cer un sfat referitor la o problema pe care o ĂŽntâmpin la mașina de ceva timp: Mașina cade in cap in turatie(câteodatĂŁ la 2500 rpm, câteodatĂŁ la 3000 indiferent de treapta de viteza), am fost la mecanic, dupĂŁ mai multe teste a constatat ca intercoolerul era varza(fiind plin de ulei) l-am schimbat cu unul nou și in plus mi-a fĂŁcut o resetare de soft pe original deoarece zicea ca e defect softul( nu putea citi corect erorile) Check engine este aprins și in bord apare eroare CC ID 31. DupĂŁ schimbarea intercoolerul cu unul nou și a softului, problema persista. Acum mi-a spus ca e defect turbo și ca necesita ĂŽnlocuit, țin sa precizez ca mașina nu scoate fum deloc, câteodatĂŁ trage câteodatĂŁ nu, dacĂŁ rĂŁmâne nemișcatĂŁ 2 zile, dupĂŁ pornire merge perfect câteva ore/zile apoi iar nu mai trage. DacĂŁ a mai ĂŽntâmpinat cineva aceasta problema,sau dacĂŁ e cineva din Cluj priceput cu un tester bun, as aprecia foarte mult un mic ajutor. Multumesc.
    1 point
  12. Am zis ca se castiga procesele. Dar stai linistit ca inainte de sept. 2018 nu vezi banii, cu hotararea definitiva in mana.
    1 point
  13. Eu nu as fii fost de accord sa inmanez masina asa la un mechanic oarecare. Banuiesc ca ai avut motivele tale , dar in caz de ceva ti-ai fii recuperate banii de pe paguba in foarte multe rate.
    1 point
  14. Astea sant chestii care nu se fac...pui cazul ca e(mecanicu) in trafic,vine un vasilica si il loveste si o ia din loc,ce face ,cum se justifica in fata ta ca si client,ce credibilitate mai ai tu ca firma?bine ca nu avea sacosa cu carnati luata de la afumat.
    1 point
  15. Normal era sa iti ofere bulionul si zacusca ca si cadou, unii iti dau odorizante si schimba suportii de numar....puteau face un gest pentru fidelizare.Partea buna este ca au uitat ceva in masina, si nu au uitat sa ia ceva de pe masina. Asta e boala veche si deocamdata fara leac, si anume de a convinge angajatii ca nu pot folosi masinile clientilor ca si masini proprii...mai stiu un caz acum cativa ani, un tembel la o spalatorie a iesit cu o masina in strada, si a avut loc o tamponare, bonus nu avea nici carnet, iar contract de munca sau asigurare a spalatoriei sunt chestii tabu in aceasta bransa. Si mai interesant e ca patronul il pusese sa scoata masina din curte, ca nu mai aveau loc....
    1 point
  16. Cu un drum pana la service omu a facut si piata ) , a vrut sa testeze mai bine masina Bine ca esti multumit de lucrare ...
    1 point
  17. am primit piesele azi, sunt ok fara probleme
    1 point
  18. Nu conteaza masina , poate sa fie si Rolce Royce ca tot atata te cosa sa reconditionezi o cutie 8hp.
    1 point
  19. Poate citeste si colegul care intreba de costuri de exploatare...
    1 point
  20. Problema este ca producatorii testeaza emisiile, ca si consumurile, dupa niste standarde si metode de control prea putin validate, in conditii particulare, si apoi declara pe propria raspundere valorile respective. Sunt convins ca daca un laborator etalon, independent, ar lua la testat toate modelele existente pe piata, am avea surprize , si cam toti cei implicati sunt constienti, dar nici nu poti tu , ca autoritate , sa ucizi toata industria auto, doar pentru ca ai fost ambiguu in stabilirea unor standarde. Pai hai sa vedem ce emisii are un diesel cand isi face regenerarea......sau la rece.....la ce regim de turatie faci testarea, ce tip de combustibil/aditiv este in rezervor, ce tip de ulei, etc...... Problema emisiilor, are in spate, pe langa cei implicati in reducerea poluarii, si a impactului negativ asupra sanatatii, o foarte importanta componenta fiscala, si de marketing, cand o sa scapam de valul ipocriziei, atunci poate lucrurile vor deveni mai transparente
    1 point
  21. Salutare, masina a ramas la mine in amanet pe stoc deci trebuie sa plece A fost de "Angliea" , conversia facandu-se ireprosabil. Se prezinta intr-o stare excelenta de functionare si poate fi vazuta in Sectorul 4, Bucuresti Toate schimburile facute recent ( ulei Castrol Edge Titanium, filtre Mann ) Nu sint samsar da'mi place sa vand masini Fiscal fara probleme, se rezolva la vanzare pe loc WBAPN52000A517591 serie ptr orice verificari doriti https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-325-ID7GpwqQ.html Acesta este anuntul pentru mai multe poze iar eu pot fi contactat la 0722824859 Rog fara variante
    1 point
  22. Asta zic, e posibil sa fi schimbat garnitura de la capacul culbutori, buna remarca. Totusi o garnitura de chiulasa e cu totul altceva si implica mult mai multe in afara de desfacut cateva suruburi. Si era putin improbabil ca mecanicul sa vada cu ochiul liber ca e garnitura de chiulasa ciupita. ))
    1 point
  23. probabil au verificat planeitatea,in general totusi scurgerile astea de ulei sunt provocate de capac culbutori(garnitura sau capacul in sine deformat) . sa nu fi confundat colegul
    1 point
  24. E de apreciat propunerea asta (nu stim totusi cat se va concretiza). parerea mea este ca ar trebui ca motoarele 1.0-2.0 sa plateasca impozite mai mari chiar si decat maririle din proiectul asta. Sa plateti 58 lei pentru 1.6 (cat este la ora asta) este infim, mi se pare o suma prea mica. Chiar si 94 lei tot foarte mica mi se pare. Undeva la 120-150 cred ar fi o suma corelata cu realitatea veniturilor din Romania. Motoarele 2.5,3.0 sau peste mi se pare absolut normal si destept sa le reduca drastic. Statul va castiga mai mult pentru ca la momentul de fata cand impozitul este nejustificat de mare pur si simplu lumea (vbim la modul general) nu isi cumpara 3.0 si alege sa isi ia 2.0 unde plateste 200 lei. asa daca ii ceri 400 lei impozit pe 3.0 o sa isi cumpere 3.0, si in loc de 200 lei incasezi 400. Ramane intr-adevar problema teribilistilor dar aici desi se poate face o discutie pana la urma ne putem gandi ca un teribilist este teribilist si cu 2.0 si cu 3.0. Rca-urile au scazut in mod imens in ultimii ani iar diferentele intre 2.0 si 3.0 sunt minime la rca, niciodata nu vor descuraja achizitia cum o facea impozitul. plus ca rca ul se mai fenteaza bagand masina pe vreun parinte etc. Nu vreau sa vorbesc de guvern per total dar prostia asta imensa cu impozit enorm de mare la motoare peste 2.0 a fost intotdeauna o mare problema in tara asta pe care multe guverne au neglijat-o. Trebuie corectata cat mai rapid, ce bine ar fi sa o rezolve desi tare frica imi este ca e doar vreun proiect. Repet, castigurile la buget f probabil vor fi mai mari, lumea va fi mai multumita e o masura din care castiga toata lumea trebuie sa existe doar o minima aplecare asupra problemei. Adica sa iti pese de tara asta.
    1 point
  25. cu garantia e greu de spus, eu nu cred ca cineva isi asuma responsabilitatea cutiei doar pentru ca au schimbat ei un solenoid sau doi, nici chiar pe mecatronic nu cred ca o sa-ti dea garantie cu adevarat daca Doamne fereste va fi sa ai nevoie. Sa ne zici si noua ce document de garantie iti dau la mana si ce scrie pe acolo. Pana in momentul asta din tot ce ai relatat, mie mi se pare foarte dubioasa treaba, nu inteleg de ce nu iti spun exact ce anume au inlocuit, poate iti dau maine vreo factura si sunt acolo detaliate piesele si manopera, altfel nu prea vad cum ar da si garantia. In DE costa cca 550Eur un schimb de ulei si o curatare a blocului de valve prin demontarea lui completa, la un centru autorizat ZF unde ti se si explica la final exact ce s-a facut si ce s-a schimbat daca a fost nevoie. De asta zic, aici e totul bagat in ceata, gen "ce magie facem noi si o facem ca noua si te costa doar 900Eur" Sunt de acord ca poate multi nici nu vor sa stie pentru ca oricum nu ar pricepe poate, ii intereseaza garantia si atat, dar pentru cine vrea sa stie ar trebui sa explice ce s-a facut, asta daca i-ai intrebat si nu esti din cealalta categorie .
    1 point
  26. Revizia nu, dar uleiul il vei plati. Iti motiveaza ca este altceva stricat, doar te-au anuntat de la inceput. Si ca sa stii si tu pe viitor, lichidele la o masina nu intra in garantie. Nici daca ai CASCO la masina si lovesti baia, o spargi si pierzi uleiul, ti se va deconta pe casco doar baia, uleiul il platesti tu.
    1 point
  27. Poate o sa iti zica ca e altceva dus si isi scot de acolo banii , trebuie sa ii crezi pe cuvant ca nu ai de unde sa stii daca te mint sau nu :D ... Oricum , bine ca ai rezolvat si asteptam maine si parerea ta personala ... In rest , sper sa nu ai nevoie sa te intorci la ei pentru garantie, e cel mai safe asa
    1 point
  28. La ulei nu se da garantie, as vrea sa o vad si pe asta :frantics: Si la ce piesa sa iti dea garantie, daca nu a schimbat nimic, sau poate am inteles gresit. Pune-i sa iti scrie pe factura ca in caz de ceva vor suporta si uleiul, sa vedem scriu asa ceva? Daca reusesti asta, esti tare.
    1 point
  29. Eu si alti colegi ti-am spus sa alegi o varianta mai simpla, tu ai ales-o pe aia complicata, asta e, tu ai vrut. Sa stii ca meseriasii simt clientul care nu se pricepe. Tu tot nu ai inteles, ca ei din asta traiesc, din reparat. Nu iti vor spune niciodata ca scapi numai cu schimb de ulei.
    1 point
  30. Ai facut foarte bine ce ai facut, nu intelege gresit. Eu vreau sa arat cum isi mai castiga mecanicii astia painea.
    1 point
  31. Eu zic doar sa intelegi, el a zis ca iti cere 900euro inainte sa vada cate supape sunt duse sau daca sunt duse .... A zis pretul maxim si in caz ca nu e asa mare varza in bloc iasa cu mai mult pe plus. Acesta este in seloniud ce are in capat niste site metalice foarte fine , daca se infunda are acelasi symptom ca si cum nu a functiona corect ... le cureti si gata , la fel si pe la supape o sa gesesti aceleasi site metalice http://i55.tinypic.com/ml18xz.jpg
    1 point
  32. Dar ce crezi ca au facut ei, au desfacut blocul de valve si au curatat supapele, atat. Si prin schimbarea uleiului se curata blocul de valve, dar nu mai plateai in plus. De aceea dupa schimb ulei, scapi si de socuri. Ti-am spus de la inceput sa nu te grabesti.
    1 point
  33. Nu o sa aflam niciodata ce au schmbat din bloc, sau daca au schimbat (de multe ori se curate supapele daca selonoizii functioneaza) Pretul ala de 900euro este cand schimbi toti selonoizi/supapele... el a avut treaba doar cu 1-2 trepte (mai mult de 2 selonoizi/supape nu trebuia schimbat)
    1 point
  34. De ĂŽncepĂŁtor ce sunt S-a rezolvat problema din soft, avea o problema de imobilozare, nimic stricat. Ideea e ca acum nu-mi mai merge AUX, apare doar FM si pentru CD, știe cineva soluția?
    1 point
  35. incearca sa aduca inapoi masinile din BG oricum primariile nu cred ca o sa accepte,iar acest impozit poate creste oricand inapoi.cum zice colegul mai sus wait for it, dupa 6 luni sau un an isi dau seama ca nu au bani si le maresc iar, probabil ca nu la acelasi nivel ca acum totusi.
    1 point
  36. Sa fie intr-un ceas bun ... PS: Sa nu credeti ca statul o sa iasa in ''pierdere'' ce iti ofera cu dreapta o sa iti cere cu stanga dublu. Zici ca e la piata, a ajuns sa stabileasca impozitul dupa cerere si oferta. Este foarte bine sa mai scada de la capacitatea mare , cu impozitul de pe o singura masina de 3000cmc platesti 6-7 impozite de sub 2000cmc.
    1 point
  37. Sa fim seriosi. E pregatirea taxei de mediu, care urmeaza sa o bage concomitent cu diminuarea impozitelor. Si cat e cresterea la motoarele de 1.6, de la 64 ron la 96 ron??? Asta cu siguranta nu va opri pe nimeni sa aiba acelasi nr de masini ca si pana acum.
    1 point
  38. Eu cred ca problema este de la cauciucurile vechi sau geometria/ bucsaraie defecte.
    1 point
  39. Aici sunt rezultatele testelor de frictiune si de temperatura (depuneri) pentru majoritatea uleiurilor si a adidivilor de pe piata: Cele mai bune uleiuri la testul de frictiune: Rezultat test frictiune Rezutate pentru toate tipurile de uleiuri si aditivi: Sumar teste Toate testele au fost filmate si facute de o persoana idependenta ... AICI este canalul de youtube cu toate testele in parte pentru fiecare marca si tip de ulei/aditiv. PS: Uleiul BMW TwinTurbo a fost testat la cererea mea ... Rezultatul de frictiune a iesit foarte bine si este incadrat in Topul uleiurilor cu un rezultat de uzura de doar 0.01 si un rezultat relativ bun pentru depunere de 7 din 8.5. Test frictiune ulei BMW TwinTurbo 5w30 - Test temperatura/depuneri ulei BMW TwinTurbo 5w30 -
    1 point
  40. salut imi pare rau ca am fost inteles gresit, ma vad nevoit sa repet: am 2 masini(sunt puse la vanzare cele care stau) puse pe net, dar nu ma ocup cu asta, nu traiesc din asta, poti pricepe ca e imposibil?(nu am vandut niciuna in doi ani....muream de foame...pricepi?...nu prea...desi nu i chiar greu). am spus ca am cumparat o pe a treia ca sa nu mai circul zilnic cu mitsu l200, fiindca nu i de asa ceva. am masinile astea puse la vanzare, da recunosc! am mai multe masini, dintre care cele 2 care stau sunt puse si la vanzare. simplu. daca ai o problema cu asta, te rog sa mi spui! multumesc stima p.s.: inspirat pseudonimul sub care tastezi
    1 point
  41. Salut! Iti recomand sa te uiti si la Autoeco sau Autokarma. Au piese de toate categoriile (inclusiv OEM). Eu iau de la aceste doua firme si pana acum nu am avut probleme (ex> capete de bara, rulmenti, pivoti, stregtaore, uleiuri si filtre). Repet, ca o recomandare pentru o alternativa la furmizorii de piese. O seara buna!
    1 point
  42. + si de la mine, am comandat de la ei si nu am nimic de reprosat. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  43. ok perfect, eu schimb rulmentii si flansele pe spate, si nu sunt ieftine de asta vroiam sa comand la sigur. La bavaria nu raspundeau la telefon
    1 point
  44. Super ok site-ul si preturile, am luat ulei, adblue, covorase si multe altele. N-am avut nici o problema cu ei! RECOMAND!
    1 point
  45. Eu am comandat in mai multe randuri de acolo diverse: adBlue, covorase de cauciuc, tava portbagaj, set stergatoare, diverse alte accesorii. Nu am avut probleme pana acum.
    1 point
  46. Eroare pe evacuare gaze, egr, valva, MAF, senzor admisie, vaccum aici se invarte problema, nu are treaba turbo.
    1 point
  47. Bucsile se strang la gata dupa ce lasi masina pe roti sau dupa ce ii ridici puntea cu un cric. E la mintea prostului ca trebuiesc stranse in pozitia de "lucru". Tu probabil ai lucrat in piata la obor nu in service.
    1 point
  48. Singurul lucru care imi vine in minte e ca au strans suruburile la brate cu cheia in timp ce masina era in aer, ele se strang la cuplul final doar dupa ce suspensia e pre-tensionata la pozitia normala. Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  49. putin ciudata combinatia pachet M, motor de 3L, aragaz la AC :frantics: cred ca ala de-a configurat-o e un tip interesant asa, ai ce vorbi cu el multa bafta cu ea
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.