Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/08/17 in all areas
-
Toata lumea e infricata ca daca se scad impozitele la motoarele mari toata lumea isi va lua numa benzinare de 5000cmc si carnagiu peste carnagiu, e pe draq, sa vezi cand isi dau seama cum le creste consumu la 30-40l/100 cum isi parcheaza/vand ei de buna voie masinile...13 points
-
cand ii numesti incostienti pe aia care n-au votat omiti faptul ca ei au un alt sistem de valori fata de al tau cu privire la acest subiect, deci daca ar fi sa va angajati intr-o disputa argumentativa, acesta ar fi de prisos, pentru ca ati vorbi despre lucruri diferite. explic: tu consideri ca 'raul cel mai mic' e preferabil retardatilor astora de la PSD (care e raul cel mai mare) cei care n-au votat (majoritatea) isi seteaza niste asteptari si niste exigente atunci cand evalueaza cine merita votu' lor. seteaza o nota de trecere. daca nimeni nu se califica, vor considera ca n-au cu cine sa voteze, asa ca n-o vor face. considera ca "dreapta" (whatever the fuck that is) mai trebuie sa lucreze pana la a produce un candidat viabil. SAU considera ca un rezultat dezastruoos va accelera dezbinarea cancerului aluia de PNL ca sa lase loc in opozitie altcuiva. exact asa a fost si la hilari vs trump. eu ii inteleg perfect p-aia care n-au putut sa puna pur si simplu stampila pe hilari, chiar daca alternativa e trump. democratia e minunata, votul e un drept nu o obligatie. pentru toata lumea. e imoral sa imputi cuiva ca n-a votat 'ca tine'.4 points
-
corect, banii vanzatorului si cate 7000 de lei anual la stat nu stiu ce sa zic referitor la restul postului tau, consider ca ai dreptate in tot ce-ai scris dar in acelasi timp nu acoperi "nemultumirea" mea, anume ca nu mi se pare echitabil ca masinile foarte scumpe cu motoare <2000 (volvo xc90, bmw x5, bmw 530 g30, sunt si pe la audi sau mercedes etc etc etc) sa plateasca impozit de 6 ori mai mic decat un entuziast care isi cumpara o masina depreciata din placere, pt hobby, pe care mai mult o repara* si cu care abia face 5000 de km anual. daca vrei, putem duce discutia si mai departe si sa ne intrebam de ce trebuie sa platesti impozit de la bun inceput, dar mi-e ca o dam in balarii. strict modelu' actual e inechitabil si trebuie schimbat. nu mi se pare corecta marginalizarea comunitatii de entuziasti ai masinilor vechi. eu mi-am dorit un m5 e39 mai mult de jumatate din viata. am detectat ironiile de pe pagina anterioara si pot sa garantez cu facturi daca e nevoie ca inclusiv pe rabla mea actuala am anvelope de iarna si de vara noi (cele de vara au 18 inch) si am intretinut masina cat am putut eu de bine exclusiv cu piese noi si OEM unde a fost cazul. si nu sunt in minoritate, nici pe departe. mi se pare sanatos si normal ca oamenii sa aiba suficient timp liber si suficiente resurse sa poata sa-si alimenteze un hobby atat de costisitor ca o masina veche. de ce e nevoie sa apara statul si sa te mai taxeze inca o data? ca M5-u' nou a fost 90.000 de euro acum 17 ani ? sunt insa ABSOLUT de acord ca fiecare propietar de masini ar trebui sa aiba o masina 100% sigura dpdv uzura anvelope si capacitate de franare cat si 100% conforma dpdv poluare. la imbunatatirea calitatii aerului trebuie sa contribuim cu totii, nu mai putem sa argumentam cu "whatabout"-uri de genu' "da' la industria termoelectrica de ce nu se uita nimeni?? pana atunci eu imi scot DPFul ca e insemnificativ!". _______ *apropo de industrii pe orizontala, tu te refereai la linia de productie si de desfacere, dar ala cu rabla contribuie si el la industria pieselor de schimb / service-urilor.4 points
-
Daca te gandesti la impozit ca fiind o problema la o masina care poate inghiti dintr-un sut 4-5k euro, mai bine o lasi balta. Aaa, daca totusi iti permiti si pur si simplu nu vrei sa dai banii aia in fiecare an stiind ca prea putini din ei sunt si folositi cu un scop si nu "ascunsi" prin diferite buzunare, atunci e ok sa faci trecerea la un motor mai mare platind un impozit mai mic fata de cel actual. O masina si intretinerea ei nu trebuie sa-ti restrictioneze in niciun fel viata. Nu trebuie sa depinzi deloc de banii aia, nici la achizitie, nici la intretinere.4 points
-
Eu cred ca ceea ce se intampla in acest moment in .ro, este rezultatul normal in conditiile in care legile sunt facute de repetenti. Intr-o tara in care taxele sunt stabilite haotic, colectarea e proasta, coruptia pana la cer, au de suferit doar cei cinstiti. Cei care plateau si pana acum taxe, vor plati, doar ca mai mult. Pana in momentul in care nu va mai fi profitabil, si isi vor lua jucariile, mutandu-se in alta parte. Cred ca fiecare incearca sa plateasca mai putine taxe, si asta nu este condamnabil atata vreme cat folosesti metode legale.. Problema este ca la noi nu se colecteaza nici macar tva-ul cum trebuie... Cine crede ca aceste lucruri (taxele auto in cazul de fata) sunt gandite in vreun fel, se insala amarnic.4 points
-
Pai nu o sa vezi nimic asta ti-o garantez. Eu am avut de 6000k cel mai mult si pe ploaie eram orb. Mi-am bagat picioru in ele mi-am pus de 4300k.3 points
-
a zis un coleg mai sus si dau si eu exemplu: E34 535 540 sau E39 535 540 masinile astea au disparut de pe piata tocmai datorita impozitului. As mai putea pune in asta si ARO de exemplu unde impozitul depasea valoarea de piata a masinii. Un E34 bun acum cativa ani vorbim de 535i era maxim 3000 eur dupa dublarea impozitului s-a ajuns la 1000 eur, acum mai toate sunt la fiare vechi,stiu 2 540 E34 facute bucati datorita impozitului. si nu intretinerea unui E34 nu este un capat de tara. Oricum in final nu cred ca reducerea va fi asa de mare,prbabil se va reveni la vechea grila.3 points
-
SĂŁ fim serioși, nu doar impozitul e un impediment ĂŽn a-ți lua o masinĂŁ cu motor de 4.0-5.0-6.0 Sunt multe alte costuri enorme la o mașinĂŁ de genul pânĂŁ se ajunge la impozit.3 points
-
Eu nu inteleg de ce legati impozitul de poluare ... Impozit este o taxa pe bunuri si cu asta basta. Daca eu imi incalzesc casa cu lemne si poluez crezi ca platesc mai mult de cat ala care are centrala pe gaz ?3 points
-
Problema in tara asta, e ca nu poti sĂŁ-ti faci planuri de viitor. Eu nu stiu daca impozitul la un 4.0d va fi cat zic ei ca va fi. Si cred ca e primul an când mi se pare ca viitorul cetĂŁțeanului roman e pus sub semnul ĂŽntrebĂŁrii. Nu stiu daca la anul economia va mai la nivelul ultimilor ani. Guvernul asta lucreazĂŁ pe fata contra propriului popor. Este ca o plaga a natiei noastre, aceasta corupție de care nu putem scĂŁpa.3 points
-
Este foarte deranjant cand vezi ca platesti la fel sau mai mult de cat un cetatean din WEST si inapoi primesti cam cat ala din Africa ... Este un paradox cu care ne-am invatat si pentru majoritatea este ceva normal (ca nu stiu cum este afara, nu se stie cat castiga si cat se plateste la sfarsit de an) Am dormit prea mult in papuci si aia care s-au trezit sunt prea putini ca sa conteze sau sa schimbe ceva. Partea amuzanta este ca nu tine nimeni cont de inceputul imnului Romanesc :) ...3 points
-
...au trecut aproape 30 de ani de la revolutie si noi unde suntem:cateva sute de km de autostrada si ne mai da statul una calda una rece si timpul trece...30 ani ce demnezeu...eu sustin ca omul este un animal care DOAR de frica stie...dar nu puscarie cu TV si alea alea dupa care scrii 12 carti intr-un an (vezi "Felix" ) iesi si iti vezi de milioanele tale in continuare..de frica aia ca daca iesi pe strada lumea te linseaza si te taie/impusca DOAR atunci se va face ceva in Romania...pana atunci indiferent cine o sa vina la putere stanga sau dreapta toti o sa ne fure sau cel putin o sa isi vada de ale lor si nicedecum de binele tarii...30ani...oare poate intelege cineva ca is 30ani???2 points
-
OeM ca prescurtare nu este despre piesa, este despre producator *Manufacturer Oe este simplu, echiparea originala de fabrica. Deoarece bmw ca fabricant auto, vinde si piese de schimb, acestea sunt OE, echipare de fabrica.2 points
-
ei bine ... la 3000 cc au 180 euro impozit ... niste saraci !!!2 points
-
Noi avem bani de impozite nu ca nemții aia vai-mama-lor. In plus se și vede cĂŁ noi cotizĂŁm gras la bugetul țĂŁrii. Luxul de pe strĂŁzile/drumurile pe care circulam e greu de egalat de vreo țarĂŁ din Europa și nu numai.2 points
-
Mai are rost sã-ti raspund, sau minusurile ti-au dat rãspunsul?... Iti zic doar atât, in Germania la un 3.0 benzinar e pânã-n 250 eur impozitul (acolo chiar se face diferenta intre diesel si benzina). Bun, si la noi e dublu, se numeste anormalitate.2 points
-
Nu cred ca va fi un real aflux. Aflux a fost deja unul cand s-a scos taxa. Lumea deja a inceput sa cunoasca fenomenul auto si multi inteleg ca un 3.0 nu e chiar ptr oricine. Dar chiar si in conditiile astea, care este problema? Este ceva rau ca un om isi cumpara 3.0 4.2 6.0? Sa isi cumpere nene fiecare cat ii ajung banii si mai departe el plange daca nu o poate intretine. Nu eu, nu dumneata. Nu ne-am saturat de atatia ani in care pur si simplu niste taxe aberante iti limitau orizontul cand iti achizitionai o masina? Mai departe de cazane, rable discutia este CU TOTUL ALTA. Rable pot fi si cu motor de 1.0. Nu de masini vechi trebuie sa ne ferim. Ci de masinile cu defectiuni care pot fi si noi si vechi.2 points
-
intrun fel e amuzanta faza/nascocirea asa cu impozitul (putin probabil sa fie pusa in practica).....dar sa zicem ca se pune urmeaza: un alflux de masini cu motoare de peste 2.5-3.0..... cati isi permit sa cumpre de ex anvelope noi de vara si de iarna ? )) cati pusti isi vor cumpara faimoasele m5-uri (e39) ...care e tot euro4. pe sosele 10000000% carnagiu ! nu vb aici de oameni potenti financiar si mintal !!!!! (- minusurile sunt asteptate! )2 points
-
Ca sa termin subiectul si sa las loc de buna ziua, as dori sa-mi cer scuze daca te-am jignt cu ceva, dar eu personal m-am simtit jignit cand ai spus anumite chestii. Fiecare cu masina lui, apreciez parerea ta, si o voi lua in considerare2 points
-
Little story : Inca de la varsta de 14 ani iubeam aceasta marca. Nu bagam in seama jignirile aduse de alti non-cunoscatori la adresa marcii. Nu bagam in seama toti invidiosii care la semafor cand vad un BMW isi dau ochii peste cap si isi zic ,, ia pe ãsta cu BMW". Un prieten de al meu care are un E30 ( mare fan , participa la fest-uri ) m-a facut sa ma indragostesc de aceasta marca. Nu avea nimic spectaculos E30-ul lui , dar in momentul in care am vazut-o , mi-am dat seama ca marca asta o voi avea eu in viitor. Timp de foarte mult timp , cautam E60-uri pentru ca acesta este modelul meu de suflet. Era un pret ridicat cam la toate modelele iar parintii mei nu prea si-au permis sa-mi cumpere o masina de 7.000-8.000 euro , dat fiind faptul ca mai am 2 frati(unul dintre frati are un E46).Anul acesta in luna Aprilie , am pus ochii pe un E90(an 2006, 2.0 benzina). L-am cumparat , eram foarte mandru ca in sfarsit am masina mea ! O spalam zilnic , o curatam , o aspiram , o stergeam zilnic de praf , o bagam in garaj.. aveam grija de ea , asa cum n-am avut grija de niciun lucru in viata mea. Timpul s-a scurs si au inceput sa apara probleme. Pierdea ulei , cutia de viteze s-a stricat si am fost nevoit sa vand masina la un pret de nimic. A trecut 1 luna , iar dorul faÞã de prima mea masina era mare. Dar nu m-am lasat , am vorbit cu parintii mei si am cazut deacord sa luam actuala mea masina. BMW E60 M Pack 525D 177 HP an 2004 Senzori de ploaie. Senzori de lumini. Senzori de parcare. Navigatie mare. Sistemul audio este Logic7. Comenzi volan. Scaune electrice. Manuala. Trapa. Xenon. Ce am schimbat la ea : -Grila (din crom in neagra) -Vopsirea jantelor in culoarea neagra matã. -Am schimbat nuca schimbator cu una M (piele 6 viteze) -Polish pe toba de esapament. Ce vreau sa schimb la ea : -Jante noi 19' (negru lucios , ºpiÞate) -Led marker albe -Volan M -Chipuire la 230HP -Toba cu dubla evacuare pe ambele parti. -Schimbare emblema BMW original colours in BMW carboon look. -Polishare masina exterior -Shadowline negru. -LED la numerele de inmatriculare. ---------------1 point
-
solutia e un mix intre educatie si "bata" pe de alta parte vorba aia "n-ai cu cine..."1 point
-
apar probleme la cutia de transfer doar daca utilizezi jante cu ET nepotrivit, sau cauciucuri cu alte dimensiuni decat cele care trebuie. Ca si dimensiuni care merg pe e70/e71 sunt 255/55/18, 255/50/19 (pentru jantele intr-o singura latime), 255/50/19 cu 285/45/19 (jantele in 2 latimi), 275/40/20 cu 315/35/20 Poti sa pui linistit jantele pe 18.1 point
-
Inteleg ca nu locuiesti in tara, dar ai urmarit stirile in ultimul timp? Romanii (care nu traiesc in bezna cum zici tu), sunt calare pe parlament, insa astia in continuare fac ce vor si ne f*t. Deja sunt satul, de ce trebuie eu, ca cetatean simplu, sa stau sa imi bat capul cu legile si sa fiu cu ochii pe dezbaterile parlamentare ca pe butelie? Asta imi zicea si un prieten de-al meu, e groaznic ce se intampla la ora actuala in Ro, sper ca de azi incolo sa inceapa proteste masive (si s-ar putea ca si astea sa fie insuficiente).1 point
-
1 point
-
Fostul timbru de mediu este ca o taxa de prima inmatriculare si se plateste o data si gata. Ei vor sa il inlocuiasca cu o taxa anuala ce se plateste in plus pe langa impozit. Sunt curios ce formula de calcul o sa gaseasca pentru taxa asta de poluare ... 100 gCO2/km = 100lei si daca ai 101 gCO2/km =1000lei ))1 point
-
sigur e frumos ce spui dar cum faci asta? de ex E30-ul a facut in 4 ani vreo 500km cat crezi ca a poluat masina?cum stabilim aici impozitul dupa teoria ta e veche e non euro deci ar trebui impozit mare nu?oricum impozitele actuale au fost facute pentru ca a fost nevoie de bani si s-a considerat ca motor mare=bogat apoi s-au dublat1 point
-
Ti-au dat si valvele defecte?, daca nu, spunele sa ti le dea. Vezi cum reactioneaza la intrebarea ta si iti vei da seama de adevar. Ai vazut, parca spuneai ca schimbul de ulei + baie costa 1300 lei. + 900 euro repararea mecatronicului,parca tot nu iese 6500 lei oricat ai calcula. Nu te supara, dar eu nu am vazut pana acum cutie la care sa fie toate valvele stricate. A si inca ceva, cu chestia cu garantia, uita de ea. Cand o sa mai ai probleme, o sa spuna ca este altceva stricat. Daca tu spui ca asta este rezolvare in mod profesionist....no coment. Dar bine ca esti tu multumit, asta este impotant1 point
-
Un euro 1 sau 2 de 2000cmc nu polueaza de loc mai putin de cat un euro 6 de 3000cmc , eventual elimina mai putine grame de CO2/km in atmosfera , dar natura gazelor de la EURO 1 fie ea putin mai mica ca si cantitate, este cu mult mai toxica fata de un euro 6 care elimina cu ceva grame de CO2/km in plus. PS: Langa un S 600 12V euro6 poti sa mai stai , dar langa un 320i euro1 te cam cumprinde ameteala1 point
-
Scuza-ma ca te intreb , dar ai masina , ai platit un impozit pana acuma ? Nu conteaza ce masina ai , din ce an este , cati cp dezvolta sau cat polueaza ca impozitul este acelasi. X are un Mercedes 3000cmc non euro de 90cp si Y are un 740d euro 6 de 320cp , pentru statul romana ambele masini sunt la fel si considerate ''deLUX'' de asta si impozitul este acelasi. Cel mai correct este impozitul pe puterea motorului kw/cp si sa fie in functie de varsta si valoarea masinii.1 point
-
Cel mai corect ar fi un impozit in functie de vechime vs durata de utilizare, capacitate cilindrica, norma de poluare; in mod sigur vor fi utilizatori ce se vor considera neindreptatiti, dar stau si ma gandesc , pe cei multi, care nu detin masini personale, nu ar trebui sa ii consulti? Doar si ei respira acelasi aer, si ei trebuie sa se strecoare pe trotuare printre masini, si ei trebuie sa traiasca in aceleasi orase. In schimb, venim cu o expunere de motive de doua pagini, nu tu consultari publice, nimic, nimic, treaba facuta pe genunchi si in graba, fara nici un fundament.1 point
-
Ar trebui introdus impozitul in functie de norma de poluare si nu de capacitatea cilindrica. S-au umplut orasele de rable de cand s-a scos taxa auto.1 point
-
ma rog, logic ar fi sa se calculeze impozit in baza valorii de catalog a masinii in momentul respectiv ... asa cum fac asiguratorii cand iti determina casco, de ex in momentu' asta daca cineva vrea un 540i din 1999, de ex, ar trebui sa plateasca impozit vreo 7000 de ron. doua impozite = masina insa daca iti iei un x5 nou cu b47, dai 80.000 de euro pe masina si platesti impozit 180 ron )))) cum era cu aia, sa-ti si permiti masina?1 point
-
La partea asta cu se dau bani inapoi pe banda rulanta ... nu este chiar asa :Am inceput procesul in 2017 ianuarie , in mai am castigat, in august au depus recurs, in sept am raspuns la recurs si inca nu am primit un raspuns in decembrie:))1 point
-
Poate citeste si colegul care intreba de costuri de exploatare...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca impozitul pentru 3.0 o sa fie la fel ca ala de 2.5, e60 535 d scrie pe mine, eventual X D. Atat imi permit momentan.1 point
-
Nu era mai ok să plătim impozit raportat cu prețul de catalog al mașinii? Sau raportat la caii putere în loc de cilindree? Oricum, să se reducă. Poate găsim mai puțini cu numere de BG cu ocazia asta, deși în ultima vreme nu am mai văzut la cei cu motoare mari ci culmea, la cei cu 1.4, 1.6... euro 2-3 ce-i drept.1 point
-
imi caut deja e92 m3 ar fi pacat sa nu-l am la 100 de euro pe an impozit !!1 point
-
1 point
-
sincer sunt de acord cu taierea acestei taxe, dar totusi mi se pare cam drastica reducerea. Probabil la 3.0 vom plati acum 300+ de lei, asta va da curaj tuturor sa aduca rable cu motor gigant si vom vedea tot mai multi teribilisti pe strazi.1 point
-
Sa fim seriosi. E pregatirea taxei de mediu, care urmeaza sa o bage concomitent cu diminuarea impozitelor. Si cat e cresterea la motoarele de 1.6, de la 64 ron la 96 ron??? Asta cu siguranta nu va opri pe nimeni sa aiba acelasi nr de masini ca si pana acum.1 point
-
ntz ntz ntz...iar vorbesti prost, mai WIN. el are E90 2005 si nu functioneaza ca un LCI. cand activezi din meniu DRL faza scurta va sta in permanenta parinsa, fie ca e zi sau noapte.butonul in cazul asta trebuie sa fie pe auto. totusi ar trebui si el sa dea mai multe detalii, are xenon masina sau halogen? oricum pe FRM1 ai destul de multe restrictii. poti coda cu ncs expert sa ai faza lunga ca DRL, la o intensitatea mai mica. uite aici un video cu ce are si ce poti face1 point
-
Dupa 2luni mai poate astepta... Cred ca se poate inchide...1 point
-
Luminile pe automat (A) inseamna ca se aprinde faza scurta cand se intuneca afara pentru ca ai senzor de lumina...iar faza lunga nu sta aprinsa pe Automat, trebuie sa-i dai tu manual daca nu cumva ai oglinda cu asistent la faza lunga... Cosmin, inclina doar oglinda din dr la mersul cu spatele, nu ambele, nu stiu cum se numeste.1 point
-
Baietii de la Carsx (Luci si Laur) lucreaza tot cu Completechip. Ii cunosc personal, stiu ce fac. Probabil nici n-o sa auzi lucruri rele despre softurile facute la ei. In rest... ale tineretii valuri te imping sa schimbi multe la masina. Sa speram ca totusi n-o s-o cocalaresti de tot. E o limuzina frumoasa si rafinata din care tu vrei sa faci o troaca galagioasa, cum le place pustanilor, sa sune cat mai tare si mai agresiv. Puteai sa-ti iei direct un muscle car. Oi fi imbatranit, dar eu antifonez totul cat mai bine, sa nu aud nimic. Sper sa apara cat mai multe controale pe strazi si sa fie tot mai stricte cu modificarile mai ales pe partea de evacuare. Si nu o spun cu rautate, pur si simplu vad prea multe trambite si fumigene pe sosele. La intrari pe autostrada aproape de fiecare data vad RAR-ul la control complet, inclusiv fum. Si au clienti. Mai departe tu stii... Legat de Completechip, ce auzi e una, ce vezi e alta. Nu mai crede tot ce ti se spune. Testeaza. Ca atitudine nu exceleaza, dar e serios si profesional jos palaria. Stiu ca a mai avut probleme cu unii care au dus masini cu probleme la remap, din aceasta cauza nici nu mai accepta decat masini fara probleme. Si sunt perfect in asentimentul lui. Orice Gigel vrea sa-si duca martzoaga obosita si sa iasa mustang. Nu se poate. Ca si client al lui in repetate randuri cu mai multe masini, pot spune ca niciodata n-au fost probleme. Dar si masinile supuse interventiei au fost ok.1 point
-
Si speram sa nu iti mai dai cu parerea ca un om frustrat, ajuti forumul.. lasa impresiile si fumurile pe forum. Nu cred ca ti-am cerut tie parerea, am cerut oamenilor care au idee ce vorbesc si care sustin proiectele de genul Am inteles ca da fum urat doar daca am probleme cu motorul sau turbina, deocamdata amandoua fiind in mintile lor, sper doar la niste pufuri de fum, nu la nori de fum. Stai linistit, m-am obisnuit in acest an si ceva de cand am masina sa primesc injurii de la frustrati, exemplul cel mai bun fiind frustratul de sus. Majoritatea au bara de M5 care deja si-au facut evacuarea.. eu vreau sa-i mentin designul de M Tech1 point
-
Poti sa pui si bara de M5 pe spate cu evacuare dubla, nu aia de m pachet cu difuzor dublu, eu aia o am pe masina, dar nu am apucat sa fac evacuarea. Nu lua in seama oamenii cretini Angelis (nu fac referire la nimeni, vorbesc in general),o sa fie multi care o sa zica ce si cum, tu fa-o cum vrei tu, sa-ti placa tie. O sa ai probleme la ITP, dar te descurci, cat mai merge treaba cu itp-urile o tii asa...dupa, vezi ce modifici:D O sa fie mari noxele si posibil fumul, asta e singurul inconvenient.1 point
-
A trecut 1 an si ceva, si am facut cateva upgradeuri (zic eu). Am cumparat faruri noi, stopuri noi, lip bara fata, vopsire trimuri geam in negru lucios,cluster tip M5. Farurile sunt non-facelift,noi, aftermarket. Stopuri sunt custom, cu design facelift, in loc de fibra optica sunt leduri. Lip-ul din bara fata am dat undeva la 150 euro in vara, vopsit intre timp in negru lucios. Trimurile din interior este infoliat in carbon (multa lume o sa zica chestii negative in legatura cu acesta alegere, dar surprinzator.. da foarte bine carbon in interior). Trimurile le-am vopsit in negru lucios, dau extraordinar de bine. Cluster-ul (ceasul de bord) l-am dus la o cunostinta sa-mi schimbe smd-urile in alb iar acele vopsite rosii. Am renuntat la vreun ,,badge" de M sau altceva pe spate. Intre timp, mi-am dat comanda la niste Jante Vossen CVT 19" 5x120, ET 30 fata, ET 35 spate, 8.5J fata/9.5J spate. Probabil cu niste distantiere o sa fie totul bine. Pe langa jante, am inceput sa fac un calcul legat de evacuare. Doresc sa fac evacuare tip M5, pe ambele parti cu tipsuri mari. Inca nu stiu exact cam de cati metri de teava inox am nevoie sau de cate coturi de inox am nevoie. Ca viitor, jantele si evacuarea sunt pe primul loc. Pe al doilea loc sunt niste arcuri sport, doresc sa las masina doar 3 cm fata/spate, nu mai mult. Dupa care, pe al treilea loc este interiorul, plafon gri inchis, volan M și interior piele full recaro.1 point
-
@Colombian Heaven - poti arunca o privire si pe 4 Gran coupe. Deschidere tip hayon la portbagaj, spatiu mai mult ca la F30 pe latime in habitaclu. Tinuta de drum clar peste F30 pre 2016 facelift(ruliu, nu-ti da siguranta la viteze mari), stabila pe viraje, mai conectata la drum. Bine echilibrata, sta unde o pui in viraj, e ca un kart. Pozitia de condus mai sport, te simti mai cufundat in masina. E mai aproape de spiritul Bmw (agilitate, manevrabilitate). Pe inaltime insa e mai scund cu vreo 10 cm. Pe bancheta spate plafonul e plonjat, daca ai peste 180cm esti la limita. Am considerat si F10 (facelift, modelul acual) - rigiditate torsionala exceptionala, sasiu folosit de fosta serie 7, anumite modele Rolls royce. Interior clar mai premium decat modelele din seriile inferioare. Senzatie de soliditate, masina serioasa. Pb e ca tb sa pui pe ea ca sa ai agilitatea/manevrabilitatea tipica Bmw. Suspensie adaptiva sau M sport permanenta, jante 19 macar. Am testat un 520d suspensie standard si n-am fost impresionat deloc de comportamentul rutier. Se simte ca e mai grea / mare fata de seriile inferioare. Ar fi nevoie de un motor mai decent 525d. Desi masina e frumoasa, totusi ii lipseste din design sportivitatea, rautatea (seriile 2,3,4, F60/F61). Pe aici F10 e condus in general de persoane mai mature. Ma uitam si ieri pe autostrada, era un f10 in spatele meu, nu-mi inspira prea multe. Altceva cand vezi un 2,3,4,F60 mai ales cu angry eyes(led). Atentie la motoarele N47 (pb cu distributia,mecanismul de tensionare). Au fost mai multe revizii, ultimele sunt mai ok. Motorul B47 a iesit acum aproape 2 ani, pare ok pana acum. Vorbind de reparatii, costurile sunt doar un aspect. Mai e cel al indisponibilitatii. Te lasa masina in mijlocul drumului, sta in service in loc s-o folosesti, platesti pt masina de schimb.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00