Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/09/17 in all areas
-
Uneori nu inteleg logica romaneasca. Omu' si-a facut si el aici un topic prin a ne prezenta masina si ce modificari ii aduce.. foarte bine ia pus xenon dar cat timp are lupa nu orbeste pe nimeni si daca se ia de el politia isi asuma pe spatele lui! Aici pe forum avem foarte multi critici.. Pentru "domni" astia care critica despre acest baiat, voi ati uitat cand erati de varsta lui? De ce incercati sa ii taiati aripile? Nu va inteleg!! Degeaba aveti o varsta! Respectele mele domnilor critici. Cam asta meritati astia care critica: https://www.youtube.com/watch?v=RWkeYHZnUv84 points
-
Nu, daca crezi ca doar jignind si criticand e singura solutie intr-un topic unde ai de ales : ignori topicul sau te exprimi frumos2 points
-
ataci oameni cu bun gust, care apreciaza calitatea si originalul....ceea ce ai modificat tu la masina nu poate fi pe placul tuturor...cand vei fi in stare sa accepti asta, nu o sa te mai simti atacat. tu nu ai cum sa stii ca nu orbeai pe nimeni...e o apreciere gresita si acele becuri de 8000k nu cred ca sunt tocmai legale. in tari civilizate ti-o iei de nu te vezi. faptul ca nu mai postezi tu "upgrade-urile" aici....este foarte trist.2 points
-
Salut! De cateva luni am achizitionat si eu un BMW seria 5 E39 din 2003 si sunt foarte multumit de el. Am totusi o neplacere cu cel ce mi a vandut masina. Sunt sigur ca nu este o persoana de incredere si merita evitat atat timp cat nu esti foarte priceput sau incepator in cumpararea unui autovehicul. Am sa va povestesc ce am patit si sper sa trageti si voi o concluzie. Am fost sa vad masina si m am indragostit iremediabil de ea. Arata foarte bine si foarte bine intretinuta. Dupa cateva zile m am hotarat sa o cumpar si sa mai negociez la pret. In cele din urma domnul a lasat cam 50 de euro din pret, dar deja pentru mine masina era ca si cumparata deoarece o doream foarte mult. Toate bune si frumoase, nerabdator sa o conduc, bucuros. Semnez actele si plec la un restaurant acolo in apropiere sa mananc ceva cand deodata....nu aveam barele de pe masina (portbagajul) si suportul de biciclete din spate (ambele in jur de 150 de euro). Ele apareau in poze si chiar si a facut reclama cu masina ii stau foarte bine cu ele originale. Adevarul e ca in poze, piesele erau demondata si puse in portbagaj, in spatele banchetelor. L am sunat imediat sa I cer explicatii ca nu asa ne am inteles. Scuza lui a fost ca a mai lasat la pret si nu mi a putut lasa si portbagajul cu suportul de biciclete....dar daca le vreau, sa le platesc. Tot in timpul discutiei mi a zis ca a doua cheie de la masina (fara ca eu sa o cer - e drept, ca un incepator ce sunt) trebuie sa o aduca un prieten ce a adus masina pe platform doar ca o sa ma sune el cand ajunge. Evident a doua nemultumire este despre a doua cheie a masinii. Dupa cateva luni de zile l am sunat sa mai intreb de cheie. A gasit el ceva scuze cu problem de familie etc. Tinant minte ca nu eu am cerut cheiea dar el singur se oferise sa mi o aduca, m am hotarat sa caut persona cu remorca ce adusese masina si care ar fi trebuit sa aiba si cheia mea. In mai putin de 10 minute, cu un anunt pus unde trebuie, persoana respective ma contacteaza si discutam. Toata povestea cu cheia este o minciuna si domnul cu platform imi spune ca de ceva vreme nu mai lucreaza cu domnul ce mi vanduse mie masina "pentru ca nu este serios" Cel ce mi a vandud masina este din Nasaud, jud. Bistrita Nasaud si l cheama Nelu. Inca mai vinde masini pe autovit.ro Am si numarul de telefon din care am sa postez doar ultimele cifre 07xx.xxx.105. Voi decideti ce as mai putea face sau ce se poate face in privinta asta. Astept pareri cu referire la postul asta, daca este bine venit sau sunt doar eu vinovat si el a procedat correct.2 points
-
Revin cu rezolvarea. Convertizorul era de vina, l-am reparat si acum e ok.2 points
-
Ba votul este fix o obligatie, tot ca aia de a suna la 112 cand vezi un accident, nu sa stai ca mu*a si sa filmezi de pe trotuar. Omuletii astia de au ei standarde si nu isi misca fundul la urne o singura data la 4 ani dupa o noapte grea de rupt bautura in carciumi, la prezidentiale cum de au ajuns? Cat despre subiectul de drept, nu stiu daca puteti sa priviti mai departe de ce masini vreti voi si atat. Si eu vreau un e39 540i, dar sa dai liber la motoare de 3-4-5000cmc la ce infrastructura si dementi avem noi e omucidere... Legat de subiectul Germania: aveti idee ce asigurari sunt la ei? Da, impozitul e mic, ia faceti-va asigurare in Germania si eventual intrebati cat costa o revizie2 points
-
2 points
-
Cred ca am mai discutat subiectul, faptul ca nu traiesc in Romania nu ma face deloc deconectat de realitatile cotidiene din tara mea natala, cum nu imi nici limiteaza dreptul la opinie sau vot, deci am aceleasi drepturi civice. Ca demult era o tema securistica conform careia cei care nu au mancat salam cu soia nu au dreptul sa se exprime, reluata de catre PSD in ultimul timp, conform careia diaspora habar nu are si ar trebui sa isi vada de treaba ei, bonus sa nu mai influenteze ce se intampla in tara, e alta poveste. Si cred in continuare, ca da, inca romanii traiesc in bezna, iar cei ce ii vezi tu ingrijorati, sau cei ce protesteaza, sa stii ca reprezinta o minoritate fata de cei ce se gandesc la taiatul porcului, cei ce se vor alinia pe dn1 si vor injura, cei ce vad coruptia si spaga ca o normalitate, cei ce vor asalta centrele comerciale, cei ce vor cumpara in continuare bmw "tipla" din germania la pret de geeley, ca sa nu ii mai enumar pe cei aproape 50% care statistic sunt cu wc in curte , analfabeti functionali , si consumatori de alcool cronici in mediul rural- la acestia m-am referit, metaforic, ca traiesc in (inca) in bezna. Si sa stii ca ma deranjeaza foarte mult acest aspect, si nu sunt multumit deloc,eu am decis ca pentru confortul meu psihic, sa nu mai stau sa ma enervez in fiecare zi, si am pus o distanta(fizica), pentru nu stiu cat timp, intre mine si lumea aceasta, deoarece simteam ca nici nu ii apartin, nici eforturile mele nu sunt suficiente pentru a o schimba. Ia vezi tu cata lume protesteaza zilele astea si cata lume se plimba in hypermarketuri?Ia uita-te la rata de absenteism de la vot, si nu avem o scuza ca nu avem cu cine vota, ai niste optiuni, alegi ce crezi ca e mai bun pentru tine si iti asumi alegerea, nu stai pe margine si doar te plangi si arati cu degetul. Repet, daca tot lumea considera subiectul portivit pentru o reala dezbatere, de ce crezi ca nu contacteaza nimeni initiatorul legii???? Faptul ca in alte tari nu se plateste impozit auto, sau este in valoare redusa, se datoreaza faptului ca acei bani la buget sunt colectati in alt mod, prin alte mijloace.2 points
-
Salut EU am un 528I cu acest motor . Am studiat si eu destul de mult despre acest motor inainte de a face achizitia . A mea are acum 63000 de km si se comporta impecabil . Am avut recall la termostat , apareau ceva erori . Pareri si opinii pertinente gasesti pe forumurile de state . DIn ce am studiat probleme apar intra-adevar la F30 din cauza de radiator de ulei subdimensionat insa pentru acest aspect exista remediere prin inlocuirea cu un radiator de ulei de seria 5 sau chiar mai mare . EU am discutat si cu seful de service de la MHS Craiova . Si el are acelasi motor pe un F30 Xdrive . Are o parare foarte buna de motor si il recomanda ca fiind peste N47 ( am avut poe 520 precedent ) . La mine spre exemplu fiind de state si Hot climate Version am recomandare de schimb de ulei la 15.000 de km .2 points
-
Releu bujii - 225 lei BERU ( gse101) bujie - 45 lei/buc BERU ( ge102 ) Releul si bujiile sunt pentru motorul M47N, 2.0 D, E46, E90, E91, E60 , E871 point
-
Aia am zis si eu Luc, atâta Timp cat sunt 8000 k adicĂŁ aproape identice cu 6000k cum au majoritatea mașinilor din Ro nu ĂŽnțeleg care e problema. Sunt legale pentru ca are faruri cu lupa, ĂŽncetați sa vorbiți daca nu stiti un lucru, 8000 nu sunt ilegale. Iar distantierele in primul rând nu au nici o treaba cu tigania, aici mi-am dat seama si eu de “pĂŁrerea” ta de forumist crazyboy. Evacuarea ca e fĂŁcutĂŁ la pilot sau i spatele blocului conteazĂŁ? Daca iese bine si se face treaba buna aia e, sau nu poate sa vina aici sa spunĂŁ ca a fĂŁcut evacuare la pilot ca aia ĂŽnseamnĂŁ sa fii mafiot. Mie nu mi plac 8000k si nici 6000k (12.000 roz-mov sunt țigĂŁnie), ĂŽnsĂŁ nu ma apuc sa fac hate aiurea, nu ĂŽnseamnĂŁ ca i sta urat sau e urâta mașina, eu daca as fi in locul lui as pune maxim 5000k ĂŽnsĂŁ e treaba de gusturi si atat. Nu are treaba vârsta cu nimic, asta cu vârsta e de pe vremea mai de Acu 30 de ani, ĂŽncetați sa o mai folosiți ca nu are nici o legĂŁtura cu gusturile sau cu bunul simt.1 point
-
Acum nu am când sa verific ca sunt plecat ,am sa verific În cel mai scurt timp .Am sa postez dacã gãsesc o rezolvare .1 point
-
Roz, mov...din punctul meu de vedere pune aspectul pe primul loc si siguranta lui si a celorlalti participant la trafic pe locul doi. E o tiganie ieftina! Sa curga minusurile :thumbsup:1 point
-
Moaaa cat a degenerat discutia, trist e ca nu ne facem bine si ma refer la faptul ca fiecare ar trebui sa ne vedem de ograda noastra. Ce va pasa voua de x sau y ca vrea sa-si ia masina cu motor mare si nu o sa poata sa o intretina. Banii lui treaba lui. Fiecare face ce vrea cu banii si viata lui, de aia e democratie dar.... VOTUL este o OBLIGATIE MORALA. Desigur x nu trebuie sa voteze ca y. Din cauza absenteismului la vot si din cauza misreupismului, pe principiul nu votez ca n-am cu cine, suntem in situatia de fata condusi de ciuma rosie. Si atunci imi sare mustaru pentru ca eu n-am nici o vina ca esti tu cretin si n-am fost la vot. In concluzie liber la impozit mic ca sa-mi iau si eu pe viata asta macar un 3.0 fie i sau d, nu ca nu mi-am permis pana acum, am si avut dar n-am conceput sa platesc 2200 ron impozit catre statul de cacat roman. Pentru ce? Ce face statul pt mine?1 point
-
Sunt curios ce intelegi dintr-un drum noaptea. E un motiv pt care producatorii merg pe 4300-5000k, nu ca sunt ei prosti si baietii de la xenon4u.ro destepti. Eu in facultate nu prea stiam cum e cu temperaturile si am cumparat pt acasa leduri 7-8000k "sa fie lumina fratioare". Le-am testat intr-o seara cand am lucrat la un proiect si efectiv ma durea capul. Sa nu te ia pe nepregatite un drum mai lung si sa nu vezi curba de oboseala...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Pai nu o sa vezi nimic asta ti-o garantez. Eu am avut de 6000k cel mai mult si pe ploaie eram orb. Mi-am bagat picioru in ele mi-am pus de 4300k.1 point
-
Mda...noi imediat suntem in democratie cat am fost sub comunism..."educatia" nu prea si-o facut treaba... Ce e drept...speranta moare ultima...dar dupa un timp moare si ea...1 point
-
...au trecut aproape 30 de ani de la revolutie si noi unde suntem:cateva sute de km de autostrada si ne mai da statul una calda una rece si timpul trece...30 ani ce demnezeu...eu sustin ca omul este un animal care DOAR de frica stie...dar nu puscarie cu TV si alea alea dupa care scrii 12 carti intr-un an (vezi "Felix" ) iesi si iti vezi de milioanele tale in continuare..de frica aia ca daca iesi pe strada lumea te linseaza si te taie/impusca DOAR atunci se va face ceva in Romania...pana atunci indiferent cine o sa vina la putere stanga sau dreapta toti o sa ne fure sau cel putin o sa isi vada de ale lor si nicedecum de binele tarii...30ani...oare poate intelege cineva ca is 30ani???1 point
-
Haide-ti ma baieti,ce dreac,aceeasi chestie OE VS OEM de atatia ani... "Indicativul OE – Original Equipment (genuine)Aceasta este piesa originală folosită de producătorul auto la asamblarea mașinii. Această piesă poate să fie fabricată de către un furnizor precum Hella, Bosch, Mann-Filter sau alții sub un contract special și exclusiv cu producătorul auto. De obicei, aceste piese sunt livrate de către furnizori, direct în ambalajul producătorilor de mașini. Indicativul OEM – Original Equipment Manufacturer.Aceasta este denumirea dată de către furnizorul de piese, tuturor pieselor montate de origine pe o mașină. În acest caz, furnizorul de piese, are dreptul de a produce aceeași piesă originală și de a o ambala în ambalaj propriu marcat cu logo-ul său. Ambalajele vor fi marcate cu logo-uri precum Hella, Bosch, Mann-Filter sau a altor producători de piese. Prețul pieselor OEM este de obicei mai mic ca cel al pieselor OE. Indicativul AM – Aftermarket.Aceste piese nu poartă logo-ul sau însemnele producătorului auto. Acest lucru nu înseamnă că acest tip de piese sunt contrafăcute. Pentru a ajunge în comerț, acest tip de piese sunt omologate de către organismele internaționale. Calitatea acestor piese diferă în funcție de notorietatea producătorului de piese și de prețul acestora. De reținut că diferența nu se face cu privire la siguranța pe care o prezintă acestea, ci mai degrabă la numărul de kilometri în care piesa funcționează în parametrii optimi."1 point
-
a zis un coleg mai sus si dau si eu exemplu: E34 535 540 sau E39 535 540 masinile astea au disparut de pe piata tocmai datorita impozitului. As mai putea pune in asta si ARO de exemplu unde impozitul depasea valoarea de piata a masinii. Un E34 bun acum cativa ani vorbim de 535i era maxim 3000 eur dupa dublarea impozitului s-a ajuns la 1000 eur, acum mai toate sunt la fiare vechi,stiu 2 540 E34 facute bucati datorita impozitului. si nu intretinerea unui E34 nu este un capat de tara. Oricum in final nu cred ca reducerea va fi asa de mare,prbabil se va reveni la vechea grila.1 point
-
Mike nu toti bat europa din cap in cap, ei vor sa se duca pana la Mac si sa sparga seminte....1 point
-
Toata lumea e infricata ca daca se scad impozitele la motoarele mari toata lumea isi va lua numa benzinare de 5000cmc si carnagiu peste carnagiu, e pe draq, sa vezi cand isi dau seama cum le creste consumu la 30-40l/100 cum isi parcheaza/vand ei de buna voie masinile...1 point
-
Eu cred ca ceea ce se intampla in acest moment in .ro, este rezultatul normal in conditiile in care legile sunt facute de repetenti. Intr-o tara in care taxele sunt stabilite haotic, colectarea e proasta, coruptia pana la cer, au de suferit doar cei cinstiti. Cei care plateau si pana acum taxe, vor plati, doar ca mai mult. Pana in momentul in care nu va mai fi profitabil, si isi vor lua jucariile, mutandu-se in alta parte. Cred ca fiecare incearca sa plateasca mai putine taxe, si asta nu este condamnabil atata vreme cat folosesti metode legale.. Problema este ca la noi nu se colecteaza nici macar tva-ul cum trebuie... Cine crede ca aceste lucruri (taxele auto in cazul de fata) sunt gandite in vreun fel, se insala amarnic.1 point
-
Curand o sa ascultam in microbuz melodii cu Costel are 600Sel1 point
-
Eu nu inteleg de ce legati impozitul de poluare ... Impozit este o taxa pe bunuri si cu asta basta. Daca eu imi incalzesc casa cu lemne si poluez crezi ca platesc mai mult de cat ala care are centrala pe gaz ?1 point
-
Este foarte deranjant cand vezi ca platesti la fel sau mai mult de cat un cetatean din WEST si inapoi primesti cam cat ala din Africa ... Este un paradox cu care ne-am invatat si pentru majoritatea este ceva normal (ca nu stiu cum este afara, nu se stie cat castiga si cat se plateste la sfarsit de an) Am dormit prea mult in papuci si aia care s-au trezit sunt prea putini ca sa conteze sau sa schimbe ceva. Partea amuzanta este ca nu tine nimeni cont de inceputul imnului Romanesc :) ...1 point
-
Noi avem bani de impozite nu ca nemții aia vai-mama-lor. In plus se și vede cĂŁ noi cotizĂŁm gras la bugetul țĂŁrii. Luxul de pe strĂŁzile/drumurile pe care circulam e greu de egalat de vreo țarĂŁ din Europa și nu numai.1 point
-
Nu cred ca va fi un real aflux. Aflux a fost deja unul cand s-a scos taxa. Lumea deja a inceput sa cunoasca fenomenul auto si multi inteleg ca un 3.0 nu e chiar ptr oricine. Dar chiar si in conditiile astea, care este problema? Este ceva rau ca un om isi cumpara 3.0 4.2 6.0? Sa isi cumpere nene fiecare cat ii ajung banii si mai departe el plange daca nu o poate intretine. Nu eu, nu dumneata. Nu ne-am saturat de atatia ani in care pur si simplu niste taxe aberante iti limitau orizontul cand iti achizitionai o masina? Mai departe de cazane, rable discutia este CU TOTUL ALTA. Rable pot fi si cu motor de 1.0. Nu de masini vechi trebuie sa ne ferim. Ci de masinile cu defectiuni care pot fi si noi si vechi.1 point
-
intrun fel e amuzanta faza/nascocirea asa cu impozitul (putin probabil sa fie pusa in practica).....dar sa zicem ca se pune urmeaza: un alflux de masini cu motoare de peste 2.5-3.0..... cati isi permit sa cumpre de ex anvelope noi de vara si de iarna ? )) cati pusti isi vor cumpara faimoasele m5-uri (e39) ...care e tot euro4. pe sosele 10000000% carnagiu ! nu vb aici de oameni potenti financiar si mintal !!!!! (- minusurile sunt asteptate! )1 point
-
Scuza-ma ca te intreb , dar ai masina , ai platit un impozit pana acuma ? Nu conteaza ce masina ai , din ce an este , cati cp dezvolta sau cat polueaza ca impozitul este acelasi. X are un Mercedes 3000cmc non euro de 90cp si Y are un 740d euro 6 de 320cp , pentru statul romana ambele masini sunt la fel si considerate ''deLUX'' de asta si impozitul este acelasi. Cel mai correct este impozitul pe puterea motorului kw/cp si sa fie in functie de varsta si valoarea masinii.1 point
-
Ar trebui introdus impozitul in functie de norma de poluare si nu de capacitatea cilindrica. S-au umplut orasele de rable de cand s-a scos taxa auto.1 point
-
O idee proasta. Sa mareasca doar la cele 1.0-2.0, restul sa ramana la fel. Sa faca la 1.0l-1.5l 900-1000 lei, la 1.5l-2.0l sa faca 1500 lei si celelalte sa ramana cum sunt. Asa mi se pare normal. Asa se raresc rablele si majoritatea celor care nu le ingrijesc nu isi mai permit sa stea in masina non stop. Sunt de parere ca e dreptul fiecaruia sa detina masina, dar sa si-o permita. PS: la electrice sa mareasca mai mult decat cele de 3.0l. Asta pentru ca desi polueaza zero, atunci cand se fabrica bateria, polueaza cat 100 masini in 10 ani, doar pentru o singura baterie.1 point
-
Update: masina a iesit din vopsitorie de la Tzeparii. Sunt multumit, au facut treaba buna. Poze aici: https://ibb.co/fXHtVG https://ibb.co/jBekcw https://ibb.co/ifN5cw https://ibb.co/iEcSqG https://ibb.co/mAhGjb https://ibb.co/hCyNPb https://ibb.co/ciMnqG https://ibb.co/cSd0AG Urmeaza softare la CompleteChip in ianuarie. Inca nu sunt hotarat suta la suta daca ii fac si EGR Off / DPF off.1 point
-
Stai tu linistit ca masina are peste 220.000km.la banii care se vinde. Masini la pretul asta, sunt masini care fac in jur de 60-70.000 km. pe an. Din ce vad masina nu are istoric la reprezentanta, are data vanzarii si o intrare dupa 3 ani.Nici nu stii ce dauna grava a avut? Masina ca asta, daca ar avea 150.000 km. originali, luna/anul 10.2013 cu dotarile care le are, sub 23 - 25.000 euro, nu o iei tu din germania. Faci cum crezi, este decizia ta, dar eu nu m-as incurca sa o cumpar. Eu parca ti-am spus sa verifici amanuntit istoricul la reprezentanta, ai mai si batut drumul pana la Cluj. Vezi, bani consumati aiurea. Dadeai 50-100 lei si aflai istoricul complet. Uite asa fac multi cumpara jafuri cu probleme si km. dati inapoi, isi fac cont si se plang ca le-a cazut rulment, turbina, lant rupt, la NULMAI 150.000 km. si VAI ce proasta este marca BMW. Iar altii care spun ca au 250.000 km si nu s-a stricat nimic la masina, sunt considerati mincinosi, sar toti cu gura pe ei.1 point
-
1 point
-
Prea repede se generalizeaza totul,nu toti posesori de aceasta motorizare scriu pe forumuri pe plan mondial. Dupa cum bine stim pe forum se scriu majoritatea plangerilor (ex. motor N47). Si la E36 a fost mare tărăboi cu motoarele M52 si cilindrii cu strat de Nikasil,acesta din urma era atacat de sulful din benzina. Dar majoritatea motoarelor cu probleme ( pierdeau compresie) au fost schimbate pe garantie .Multe din ele mai functioneaza si azi,ori nu au fost afectate de sulf ori sunt cele schimbate in service.1 point
-
1 point
-
Asa cum ti-am spus si mai devreme depinde de mai multe aspecte viata unui motor . La turbo depinde f mult de lubrifiere si de temperatura uleiului . Ce ai vazut cazute au fost probabil seria 3 primele modele la care radiatorul de ulei era putin subdimensionat lucru care genera o temperatura ridicata a uleiului . La modelele mai noi am inteles ca s-a schimbat radiatorul si problema nu a mai aparut . Un alt aspect este si intervalul intre revizii . Asa cum am mentionat eu am mentionat clar la 15.000 km schimb ulei . ( asa e setata de la producator ) .1 point
-
Pentru un om care face 3km dus - 3 intors pana la munca si inapoi , e mai mult decat suficient. Doresc un benzinar forta si cam atat. Am avut dieseluri de cand ma stiu si m-am saturat de ele. E clar ca 2.8i nu va avea puterea si cuplul unui 3.0, dar pt mine va fi de ajuns. Crede-ma ca de motorul ala de 3.0cc m-am bucurat destul insa momentan nici nu ajunge la 75 de grade si-l opresc....1 point
-
Nu stiu cine da minusuri, nu sunt eu acela, sa nu mi-o luati in nume de rau. Ma gandesc sa iau un 328i cu 25-30K km in bord pe leasing operational. Cum au zis si unii colegi mai sus, pe la reprezentante acest motor nu e prea laudat, multi clienti plangandu-se ca nu tine multi km. Cert e ca daca trec la 328i il voi tine mult si bine, minim 5 ani sau ceva de genul. Marea mea temere e ca atunci cand mi-e lumea mai draga (gen in vacanta), sa crape motorul. Ca performante, acest motor mi se pare super tare, imi da acelasi sentiment ca un E46 330i benzinar de 231 de cai. Mi se pare ca rupe in 2 la demaraj si pur si simplu e masina de curse Poate sunt eu prea entuziasmat de acest motor, dar mi se pare ceva extraordinar. Dupa mine, cel mai bun motor facut de BMW ramane 2.0 diesel indiferent de an, de la E46 incoace. Inafara de distributie, e un motor extraordinar dpdv al consumului, costurilor de intretinere, asigurarii, normelor de poluare, etc. Am avut multe 2.0 diesel si m-am saturat. Fac in prezent multe drumuri scurte prin Bucuresti, si un diesel nici nu apuca sa se incalzeasca. De aceea prefer un benzinar cat de cat puternic. Sa vad ce au astia pe stock prin Germania in reteaua BMW si ce oferta primesc de la Bavaria pt buy back. Am tot citit forumuri din afara, mai ales din USA, unde acest motor e ft vandut si multa lume se plange pe acolo. Stiu ca Fre a avut unul senzatie, dar il luase de nou parca si l-a vandut cu km putini, deci nu ma astept sa fii avut multe probleme grave cu el. Faimosii mecanici de la MHS ziceau ca acest motor isi da duhul la 125K km ceea ce ma mira putin. Suntem in 2017 totusi si tehnologia a avansat mult O sa ma mai documentez si astept orice sfat, binevenit. Va multumesc inca o data!1 point
-
Uite asa se formeaza o noua psihoza gen "la N47 se rupe distributia" -> "motoarele N20B20 sunt varza, nu trec de 120k" Am cochetat si eu cu idee sa iau un F30 328i, si din cate am citit sunt considerate destul de fiabile; totusi, deoarece regimul de turatie e mai mare decat la un diesel (sa zicem turatia medie ~2200 la diesele si ~3000 la un benzinar -> o uzura a motorului cu 40% mai mare, la acelasi rulaj al masinii; in plus, benzina e mai putin lubrifianta decat motorina, deci inca un factor de uzura suplimentar. Regula mea - pt a nu cheltui pe reparatii, si a tine masina macar 50k km, nu as lua SH un motor benzina cu mai mult de 100k, si nici diesel cu peste 170k (aici din motive de uzura a DPF, amortizoare, sasiu, etc). In cazul tau - iei masina aproape noua si probabil cu garantie, deci nu ai de ce sa iti faci griji de fiabilitate; daca nu trebuie sa dai bani in plus, si cu dotari similare, cred ca ar merita schimbul; la 328i devalorizarea ar trebui sa fie mai lenta daca faci km putini (15k anual), pt ca si masina e mai ieftina de noua. Convinge-i sa iti lase un 328i un weekend, si vezi cat de mult iti place masina; puncte negative semnalate de americani - vibratii la ralanti cu motorul rece, sunet motor nu prea grozav, acceleratie liniara (are cuplu maxim de jos fiind turbo, pe masura ce creste turatia nu mai ai crestere de cuplu, implicit cresterea de putere provine doar din cresterea de turatie); din punct de vedere performante - foarte aproape de 330i aspirat (pana in 150kmh). materiale pe care le-am citit https://en.wikipedia.../BMW_N20#N20B20 http://f30.bimmerpos...ad.php?t=8565281 point
-
Pai daca o dai inapoi la leasing pe a ta, si iei alta, inseamna ca ori o iei noua ori cu putini km, deci daca faci doar 15mii de km pe an, ce te intereseaza fiabilitatea, cand 5 ani cat o tii sa zicem , abia aduna 75mii km. In plus de asta, masina ta e cel putin la fel de performanta ca un 328i stock, iar cele 20 de milioane de an la impozit e cea mai mica problema, avand in vedere deprecierea pe care o suporti doar cand dai masina la buyback. Cand am fost ultimata data la service, chiar vorbeam cu mecanicul meu, care lucreaza la reprezentanta si am intrebat cum e acest 2 litri. Omul a zis ca din 5 masini, 4 vin cu nu stiu ce pilitura si motorul varza in jur de 100 de mii. Acum nu stiu ce sa zic, ca orice motor mai nou, are si el bubele copiliariei probabil. Mai intreaba pe forumuri in Germania, ca acolo sunt mult mai multe.1 point
-
Cel mai bine e sa nu-l stresezi din acest punct de vedere. Cel mai important e sa-ti faca treaba ca lumea.1 point
-
Daca altceva nu s-a intamplat, nu cred ca e vina mecanicului care a lucrat inainte. Pompa de ulei nu are punct. Faptul ca nu a stiut sa puna distributia la punct ar fi putut avea urmari la supape, nu la pompa. Insa macar spune-i sa nu se mai bage altadata daca nu stie sa duca o operatiune la bun sfarsit. Pompa de ulei e invartita incontinuu, nu trebuie sa fie reglata in functie de alte piese.1 point
-
Evacuare facuta in spatele blocului? De cand distantierele sunt tiganii? Voi va auziti? Nu cunoasteti personal si deja aveti o parere proasta din start. Asta e gandire de om inapoiat, pacat ca poate unii dintre voi aveti o varsta0 points
-
Eu nu atac pe nimeni, daca ai vazut comentariile mele in alte topicuri, ai sa vezi ca apreciez orice masina.O data ce primesti minusuri si critici la niste jante, cauciucuri, evacuare si altele eu pot numi asta decat frustrare, nimic mai mult. Pacat ca sunt unii care credeau ca pe acest forum isi pot posta upgradeurile, ajung sa fie alungati de unii hateri ce si-au luat o masina si o lasa asa..0 points
-
Da, platesc impozit, si mi se pare normal sa platesc atat. Cum mi se pare normal (pentru mediu) sa se puna impozit peste 1000 lei la orice masina, asta sa fie minimul.0 points
-
ba nene,lumea incearca sa te ajute si te doare-n dos pe tine! cum poti fi asa calm?ori ai bani de aruncat,ori ai vreo problema!0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00