Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/10/17 in all areas

  1. esti atat de vechi pe forum, incat nu esti in masura sa afirmi asta...asa ca ramai la "style-ul" tau.esti neglijabil iar tu, di angelis, cred ca esti copil...asta e...nu mai putem gandi ca la 18 ani...de la o varsta apreciezi naturalul la femei si clasicul la masini. iti spun din experienta, toate rahaturile aftermarket costa mai mult, sunt cacacioase si tiganii...in cea mai mare parte. p.s. tu ti-ai facut cruce cand I-ai dat plus lui "bemve stile"?
    3 points
  2. Au ĂŽnceput protestele? LĂŁsați impozitul ca e praf in ochi, sa ne atragĂŁ atenția de la justiție. Care a dat minus sa fie bĂŁrbat sa zicĂŁ de ce. O inițiativa de genul asta cu impozitele, când țara pur și simplu a explodat e fix pix pe lângĂŁ ce mânĂŁresc ĂŁștia.
    2 points
  3. Nu te-ar interesa asta? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-318-ID7GpfcB.html#92fc9a9ed9 Ai si incalzire scaune etc. Ce-i drept...143 cp, dar pentru oras e destul de ok, daca te razgandesti in privinta puterii, poti sa-i faci o remapare. Ca sa te duci s-o aduci din afara, iesi cam tot la pretul asta, poate si mai scump. Vorbesc din experienta. Iti trebuie bani ca sa te duci incolo, bani de hotel sau daca ai vreun prieten la care sa stai. Iti trebuie numere de zoll, in jur de 200 de euro + benzina-motorina (cam 2 plinuri, depinde de regiunea de unde o iei), vignete, oboseala si daca e sa iei teapa, poti sa iei teapa si acolo. Asa ca nu te complica.
    2 points
  4. ataci oameni cu bun gust, care apreciaza calitatea si originalul....ceea ce ai modificat tu la masina nu poate fi pe placul tuturor...cand vei fi in stare sa accepti asta, nu o sa te mai simti atacat. tu nu ai cum sa stii ca nu orbeai pe nimeni...e o apreciere gresita si acele becuri de 8000k nu cred ca sunt tocmai legale. in tari civilizate ti-o iei de nu te vezi. faptul ca nu mai postezi tu "upgrade-urile" aici....este foarte trist.
    2 points
  5. Probabil ca faci cascadorii. Altfel nu inteleg pe ce dai 1000 de euro pe an
    1 point
  6. Se schimbĂŁ cele douĂŁ airbaguri (șofer, pasager). DureazĂŁ cam o orĂŁ și jumĂŁtate.
    1 point
  7. adica, daca nu imi place o porcarie trebuie sa ma abtin...ca de...e forum si nu ne putem exprima. bullshit!
    1 point
  8. Sunt curios ce intelegi dintr-un drum noaptea. E un motiv pt care producatorii merg pe 4300-5000k, nu ca sunt ei prosti si baietii de la xenon4u.ro destepti. Eu in facultate nu prea stiam cum e cu temperaturile si am cumparat pt acasa leduri 7-8000k "sa fie lumina fratioare". Le-am testat intr-o seara cand am lucrat la un proiect si efectiv ma durea capul. Sa nu te ia pe nepregatite un drum mai lung si sa nu vezi curba de oboseala...
    1 point
  9. ...au trecut aproape 30 de ani de la revolutie si noi unde suntem:cateva sute de km de autostrada si ne mai da statul una calda una rece si timpul trece...30 ani ce demnezeu...eu sustin ca omul este un animal care DOAR de frica stie...dar nu puscarie cu TV si alea alea dupa care scrii 12 carti intr-un an (vezi "Felix" ) iesi si iti vezi de milioanele tale in continuare..de frica aia ca daca iesi pe strada lumea te linseaza si te taie/impusca DOAR atunci se va face ceva in Romania...pana atunci indiferent cine o sa vina la putere stanga sau dreapta toti o sa ne fure sau cel putin o sa isi vada de ale lor si nicedecum de binele tarii...30ani...oare poate intelege cineva ca is 30ani???
    1 point
  10. Totusi eu zic ca acum chiar este opozitie. Astia din USR fac tot ce e legal posibil, prin toate parghiile sa opreasca hienele. Cunosc oameni care nu au votat, ca sa zica dupa 10 luni ca data viitoare vor vota numai sa nu mai iese PSD. Deci da, teoria cu raul cel mai mic e mai buna decat NIMIC. PNL a avut o strategie de rahat (sau mai degraba lipsa ei), USR a fost pe nicaieri, iar PSD a venit cu "programul" populist. Si chiar si cu programul lor de ca**t, ce au rezolvat..au marit punctul de pensie, iar alimentele, carburantii, energia, Roborul, euro..toate au crescut. Deci pensia alegatorilor valoreaza de fapt mai putin la ora actuala.
    1 point
  11. Inseamna ca ce vine din fabrica e OEM. Ce se pune dupa, dar original, e OE. Eu asa inteleg. Si ce e AM e alt producator (desi s-ar putea sa fie tot furnizorul echiparii originale, dar fara sigla producatorului auto, dar sub marca proprie).
    1 point
  12. Nu cred ca va fi un real aflux. Aflux a fost deja unul cand s-a scos taxa. Lumea deja a inceput sa cunoasca fenomenul auto si multi inteleg ca un 3.0 nu e chiar ptr oricine. Dar chiar si in conditiile astea, care este problema? Este ceva rau ca un om isi cumpara 3.0 4.2 6.0? Sa isi cumpere nene fiecare cat ii ajung banii si mai departe el plange daca nu o poate intretine. Nu eu, nu dumneata. Nu ne-am saturat de atatia ani in care pur si simplu niste taxe aberante iti limitau orizontul cand iti achizitionai o masina? Mai departe de cazane, rable discutia este CU TOTUL ALTA. Rable pot fi si cu motor de 1.0. Nu de masini vechi trebuie sa ne ferim. Ci de masinile cu defectiuni care pot fi si noi si vechi.
    1 point
  13. EXTRAORDINAR DE UIMITOR! AM RAMAS SIDERATI DE UIMIRE! Toti constructorii auto au facut manevre la testele de emisii. In curand EURO7 va fi recomandat persoanelor cu astm ca fiind tratamentul ce ii va vindeca. Sa fim seriosi, tot diesel este ars in motor, oricate filtre DPF si ADBlue am baga monta pe masini. E normal ca polueaza ft mult!
    1 point
  14. Problema este ca producatorii testeaza emisiile, ca si consumurile, dupa niste standarde si metode de control prea putin validate, in conditii particulare, si apoi declara pe propria raspundere valorile respective. Sunt convins ca daca un laborator etalon, independent, ar lua la testat toate modelele existente pe piata, am avea surprize , si cam toti cei implicati sunt constienti, dar nici nu poti tu , ca autoritate , sa ucizi toata industria auto, doar pentru ca ai fost ambiguu in stabilirea unor standarde. Pai hai sa vedem ce emisii are un diesel cand isi face regenerarea......sau la rece.....la ce regim de turatie faci testarea, ce tip de combustibil/aditiv este in rezervor, ce tip de ulei, etc...... Problema emisiilor, are in spate, pe langa cei implicati in reducerea poluarii, si a impactului negativ asupra sanatatii, o foarte importanta componenta fiscala, si de marketing, cand o sa scapam de valul ipocriziei, atunci poate lucrurile vor deveni mai transparente
    1 point
  15. Era clar de la inceput ca threadul este trolleala "bagaboanta". Cine sta sa ceara pareri pe un forum daca sa isi ia x5d e 40 k euro, dumnezeule, ai cash-ul iti iei si apoi te bucuri de ea. Eventual ceri sfaturi pe un forum cand vrei sa iei un sh de 5000 de euro, cand ai buget redus, ca acolo frige. MAi era un schizofrenic pe forumul softpedia care cerea parere vezi doamne ce sa ia la un buget de 80 de mii de euroi, ba aston martin, ba ceva q7. )) Si omul probabil cand vedea un Impreza wrx credea ca e Cielo cu eleron. Mai intram si noi pe aici, ne amuzam, ne destindem, ca altfel care ar fi scopul celor 50 de pagini?
    1 point
  16. Peste aia cu"volan multifunctional multireglabil full electric" am trecut, dar peste asta "FALOW ME&COME BACK HOME" ... Functia asta la o masina in general si la BMW in special este foarte periculoasa! Masina asta te poate urmarii pana te asezi in pat, practic nu mai ai intimitate! Cand vine vorba de descriere si traduceri(mai ales din engleza) imaginatia unora este infinita!
    1 point
  17. Recent am achizitionat un F10 525xdrive si inainte de a merge la BMW Craiova pt verificare, i-am facut un raport autodna din care a reiesit ca avea km dati inapoi, 2000 de km , destul de ciudat raportul,cine naiba da inapoi 2000 de km,de la 102 000 la 100000, am blamat vanzatorul pt minciuni, omul sustinea sus si tare ca raportul minte pana am mers la Bmw cu ea si surpriza mare, m-am facut de ras cu raportul meu autodna: masina nu avea nicio intrare la bmw de 100000 ci tot istoricul real pana la ultimul km cu revizii numai la bmw, istoric ce ulterior l-am vazut si pe service-ul history al masinii.....am ramas dator cu scuze la om....
    1 point
  18. Imi este teama sa nu cada piata diesel. Pe mobile.de, deja, benzinarele au inceput sa creasca in pret. Acesta este primul motiv. Al doilea motiv este ca o masina pe benzina este mult mai pe placul meu decat un diesel(am avut acum cativa ani o Octavia VRS, benzinar, 200 cp) si mi a placut senzatia de a schimba la 6-7000 rpm. Nu vreau nici sa epatez si nici sa fiu carcotas
    1 point
  19. Serios ? de la 250cp iti trebuie xdrive ? Eu de cand mi-am luat x nu mai stiu sa merg cu masina. Cred ca o sa il anulez.
    1 point
  20. Asa este, nu sunt identice, dar este de remarcat faptul ca are aceeasi cilindree, ceva mai putina putere/cuplu, dar scoate 4litri/100km, cu o echipare similara: xdrive + steptronic.
    1 point
  21. Poate e "stricata", lor le ies alte consumuri: http://www.automarket.ro/stiri/record-de-consum-bmw-520d-xdrive-a-traversat-romania-dus-intors-cu-media-53423.html
    1 point
  22. De la 18 ani conduc masini doar rwd si te inteleg perfect. Nu suport xdrive , fwd senzația care ti o da tractiunea pe fata este neplăcută... afectează direcția. Ai sensatia de directie imprecisă . Ador tractiunea pe spate pe zăpadă , stiu sa o folosesc si am urcat unde masini 4x4 au rămas din lipsa de experiență. Idealul este totusi tractiune pe spate si motorul pe mijlocul caroseriei.
    1 point
  23. avem bemweu si ne tragem pe cur sa cumparam o aplicatie Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  24. acelasi raspuns i l-ai fi at si tu si tot offtopic ar fi fost, din punctul tau de vedere. este de apreciat ca ajuti userii de pe acest forum, dar informatiile constructive nu ar trebui sa te deranjeze asa tare.
    1 point
  25. Dupa specs si ce teste am vazut, Giulia QV chiar e o alternativa de luat in seama. Eu am decis sa nu merg mai departe din cauza faptului ca e prima masina moderna facuta de Alfa cu o asemenea putere si nu se stie ce surprize o sa apara. Nu mai pun faptul ca nu vreau ca mecanicii din Ro sa invete cu ce se mananca pe banii si timpul meu
    1 point
  26. 1 point
  27. Mi se pare cel mai ok comentariu.
    1 point
  28. Il inteleg perfect pe cel care a facut asa zisa reclamatie. Nu pare clientul vesnic nemultumit, ci clientul care este dispus sa plateasca o suma mai mare pentru o lucrare dar sa fie 100% multumit fara a umbla de nebun pt acelasi lucru de 10 ori(drumuri,du-te-vino,monteaza-demonteaza masina, etc). Cand ai asteptari mari, e normal ca si dezamagirile sa fie pe masura, daca e cazul. Daca esti un pic, nu mult, usor de manipulat, e usor sa cazi in astfel de ''plase'' cand vezi pe un forum numai pupaturi in f..d de la o mana de oameni catre o anumita persoana. Si atunci platesti nejustificat de scump niste servicii. E simplu.
    1 point
  29. In mesageria de pe forum te-am atentionat de mail. Intrebarea era de ce nu ai raspuns la un mesaj pe care l-ai citit, dupa care l-ai sters? In fine, cum am spus, revin cu deznodamantul daca va fi cazul. LE: Nu ai de ce sa iti ceri scuze, daca e cum ai spus. De miercuri pana vineri am asteptat raspuns scris. Vineri am vazut discutia stearsa, fara a primis raspuns. Asta mi s-a parut ciudat. Am vrut sa mai incerc o data sambata, la telefon. Vina mea ca a fost sambata. Dar cum am spus, daca esti asa strict cu programul, puteai raspunde in cele 3 zile, in timpul programului, macar la mesajul de pe forum.
    1 point
  30. In primul rand, nu imi dau seama cum a intrat in spam, din moment ce am purtat o discutie de pe aceleasi mailuri, fara probleme, acum 8-9 luni. Acum 8 luni nu am mai zis nimic pt ca am considerat problema incheiata, cum am si scris aici - nu aveam nici o pretentie. USB-ul functiona. Insa a intervenit problema intreruperilor, care m-a determinat sa te contactez totusi. Deci nu vorbim de ce s-a intamplat acum 8 luni, ci de problema recenta, de o luna. In alta ordinde de idei, ce s-a intamplat cu mesajul de pe forum, sters?
    1 point
  31. C_o_s_m_i_n, nu e o contrazicere, am spus ca nu am cerut niciodata asta pana acum. Cum intreruperile USB-urile se intampla aleator si ma frustreaza, am spus ca data viitoare cand se vor intampla o sa apelez la ANPC, in ideea in care neo_andersson nu a raspuns la mesajele si incercarile mele de a-l contacta. Ma bucur ca a raspuns aici, insa de ce nu a facut-o in privat? Inca o data, mesajul privat care l-a atentionat de mail a fost citit pe forum si sters de catre el. Putea sa zica "stai ca verific si revin". Ignorarea totala m-a scos din sarite.
    1 point
  32. Sunetul de la semafor ĂŽl am și eu și ĂŽncĂŁ un prieten BMW x5 e70 2011 și 2012
    1 point
  33. De ce ne caracterizezi ca fiind frustrati si specimene? Ai cautat vreodata in dictionar intelesul cuvantului frustrat? In primul rand vreau sa te anunt ca acest cuvant nu exista in vocabularul limbii romane, in al doilea rand daca tot te referi la unii in modul acesta, sa stii ca doar te autocaracterizezi, fiind privat de comentariile pozitive de la noi. Dai dovada ca esti un copil suparacios, care daca nu primeste ce vrea incepe sa arunce cu cuvinte in stanga si in dreapta, fara sa analizeze ceea ce spun altii, plus ca te si ataci singur, ca vezi Doamne ai "hateri" si se iau de tine, cand efectiv isi dau cu parerea pe un FORUM. Acest lucru e un drept pe care nu il poti viola, oricat ai vrea tu si oricat de tare te-ai ofusca tu, ca nu mai vrei sa postezi nimic despre "upgrade-urile" tale, de a schimba culoarea la xenoane, de a vopsi trimurile, atentie, cu SPRAY sau de a pune niste replici doar pentru ca dau bine, ca "upgrade" la durabilitate nu faci. Am crezut ca ai inteles ceea ce ti-am explicat cu evacuarea, in cateva reply-uri, dar se pare ca pe zi ce trece esti tot mai mandru cu masina asta, iar cand isi da cineva cu parerea, tu trebuie sa te simti atacat si sa ataci inapoi. Si revin la celalt subiect, in care ai tinut sa imi scoti ochii cum ca tu ai cumpara toate acestea din banii tai si ca eu nu as munci pentru ceea ce am pus pe masina, nestiind ce fac eu pentru bani. Pentru tine e o mandrie sa muncesti, nu e ceva ce tine de conditia umana si toata lumea ar trebui/ face asta? Daca vrei sa folosesti limbaj de genul, foloseste-l in mesaje private, dar aici vorbeste frumos ca esti pe un FORUM si daca te deranjeaza ceva, explica cu calm si elocvent, ca banuiesc ca faci scoala, plus ca esti din alta generatie. Poti sa imi raspunzi cu ce vrei la mesajul acesta, ca sincer, nici nu o sa ma sinchisesc sa mai intru vreodata la tine pe topic, daramite sa iti mai raspund. Si de ma caracterizezi ca fiind cel mai mare frustrat, specimen sau hater( uita-te la masina mea si da-ti seama ca nu am de ce), eu am vorbit, mi-am spus parerea si cu toate ca ma bagi intr-o anumita categorie de oameni, nu te-am jignit. Ramai pe E60 Romania cel mai bine, ca aici nu e locul de asemenea limbaj, suntem niste pasionati care impartim idei si sfaturi, nu ne batem joc unul de masina altuia cum ai crede tu. Si ca un ultim sfat, daca tu in continuare crezi ca ai facut o investitie buna cu jantele, asculta cu atentie:
    0 points
  34. Nu ai cum sa faci regenerare cu carly, regenerarea se face automat daca nu o impiedica nimic, ori fortat cu ista(rheingold). Parca puteai sa-i dai tu fortat atunci cand nu poate ea sa-si faca automat din cauza unor probleme gen bujii,termostate,senzori,etc. Edit: Cea mai buna regenerare in treapta 3 la 60 km/h cam 10-20 km, dar sa fie constant.
    0 points
  35. Odata ce iti pui jante la care te chinui cu tiganii de genu distantiere, evacuari facute in spatele blocului si xenoane de 8000k astea nu sunt "upgrade-uri" sunt tiganii in toata regula.
    0 points
  36. Roz, mov...din punctul meu de vedere pune aspectul pe primul loc si siguranta lui si a celorlalti participant la trafic pe locul doi. E o tiganie ieftina! Sa curga minusurile :thumbsup:
    0 points
  37. In urma cu cateva pagini am postat eu un Seria 7 G11 vandut de Premium Automobile Galati(teoretic alta firma), practic, pozele dintr-un anunt(am pus linkurile de pe doua situeuri diferite) erau facute in exact acelasi loc ca si astea la X3. Daca te hotarasti sa mergi sa vezi masina, inainte verifica VIN-ul pe un site de specialitate(auto-records, auto-dna, inspectoauto) si apoi daca e ok, verifica neaparat masina si la un service. Pana la urma 16k euro nu sunt de ici de colo si mai bine investest cateva sute de lei si ai sanse sa afli daca e o teapa sau nu. PS: eu n-as lua din Galati. Cauta si pe bavariausedcars + alte siteuri de la reprezentante auto cu vehicule rulate, luate la buyback, sau la banci sau firme de leasing, masini recuperate, cu istoric garantat.
    0 points
  38. Uite asa se formeaza o noua psihoza gen "la N47 se rupe distributia" -> "motoarele N20B20 sunt varza, nu trec de 120k" Am cochetat si eu cu idee sa iau un F30 328i, si din cate am citit sunt considerate destul de fiabile; totusi, deoarece regimul de turatie e mai mare decat la un diesel (sa zicem turatia medie ~2200 la diesele si ~3000 la un benzinar -> o uzura a motorului cu 40% mai mare, la acelasi rulaj al masinii; in plus, benzina e mai putin lubrifianta decat motorina, deci inca un factor de uzura suplimentar. Regula mea - pt a nu cheltui pe reparatii, si a tine masina macar 50k km, nu as lua SH un motor benzina cu mai mult de 100k, si nici diesel cu peste 170k (aici din motive de uzura a DPF, amortizoare, sasiu, etc). In cazul tau - iei masina aproape noua si probabil cu garantie, deci nu ai de ce sa iti faci griji de fiabilitate; daca nu trebuie sa dai bani in plus, si cu dotari similare, cred ca ar merita schimbul; la 328i devalorizarea ar trebui sa fie mai lenta daca faci km putini (15k anual), pt ca si masina e mai ieftina de noua. Convinge-i sa iti lase un 328i un weekend, si vezi cat de mult iti place masina; puncte negative semnalate de americani - vibratii la ralanti cu motorul rece, sunet motor nu prea grozav, acceleratie liniara (are cuplu maxim de jos fiind turbo, pe masura ce creste turatia nu mai ai crestere de cuplu, implicit cresterea de putere provine doar din cresterea de turatie); din punct de vedere performante - foarte aproape de 330i aspirat (pana in 150kmh). materiale pe care le-am citit https://en.wikipedia.../BMW_N20#N20B20 http://f30.bimmerpos...ad.php?t=856528
    0 points
  39. Si mie mi se pare exagerat topicul. Omul s a oferit sa iti returneze banii. S a oferit si acum. Ce mai vrei?
    -1 points
  40. Aseara, dupa toata "povestea" de pe forum ti-am gasit mailul in SPAM si ti-am raspuns. Imi cer scuze ca nu verific SPAM-ul dar primesc sute de mail-uri in SPAM zi de zi. Te astept oricand, asa cum ti-am scris si in mail, sa rezolvam problemele semnalate, acum 8 luni dupa postarile de pe forum nu ai dat nici un semn, acum imi reprosezi ca nu am vazut un mail de la tine filtrat de SPAM si cand m-ai sunat sambata dupa-amiza te-am rugat sa revii luni dupa ora 9:00. http://s28.postimg.org/ah72jcykp/Screen_Shot_2016_04_03_at_12_34_49.jpg
    -1 points
  41. Omul este nemultumit ... si gata. Este genul ala de om care vrea sa fie nemultumit si nu poate fi impacat in nici un fel. EL VREA sa fie nemultumit. Nu i s-a raspuns la mesaj si nici la telefon sambata. Nenorocire ba!!!! Oricine are o firma a dat de cel putin un astfel de client imposibil. DA ... s-a facut o lucrare prost. Se mai intampla ... nu este nimeni perfect. Uneori lucrurile ies prost si apoi se remediaza. Acum du-te si rezolva problema la om cum ti-a propus si gata. Interesant cum exista un gen de oameni care dau mereu review negativ si au si protectia consumatorului pe speed dial. Pentru ca au drepturi da?!
    -1 points
  42. Pai daca o dai inapoi la leasing pe a ta, si iei alta, inseamna ca ori o iei noua ori cu putini km, deci daca faci doar 15mii de km pe an, ce te intereseaza fiabilitatea, cand 5 ani cat o tii sa zicem , abia aduna 75mii km. In plus de asta, masina ta e cel putin la fel de performanta ca un 328i stock, iar cele 20 de milioane de an la impozit e cea mai mica problema, avand in vedere deprecierea pe care o suporti doar cand dai masina la buyback. Cand am fost ultimata data la service, chiar vorbeam cu mecanicul meu, care lucreaza la reprezentanta si am intrebat cum e acest 2 litri. Omul a zis ca din 5 masini, 4 vin cu nu stiu ce pilitura si motorul varza in jur de 100 de mii. Acum nu stiu ce sa zic, ca orice motor mai nou, are si el bubele copiliariei probabil. Mai intreaba pe forumuri in Germania, ca acolo sunt mult mai multe.
    -1 points
  43. Nu stiu cine da minusuri, nu sunt eu acela, sa nu mi-o luati in nume de rau. Ma gandesc sa iau un 328i cu 25-30K km in bord pe leasing operational. Cum au zis si unii colegi mai sus, pe la reprezentante acest motor nu e prea laudat, multi clienti plangandu-se ca nu tine multi km. Cert e ca daca trec la 328i il voi tine mult si bine, minim 5 ani sau ceva de genul. Marea mea temere e ca atunci cand mi-e lumea mai draga (gen in vacanta), sa crape motorul. Ca performante, acest motor mi se pare super tare, imi da acelasi sentiment ca un E46 330i benzinar de 231 de cai. Mi se pare ca rupe in 2 la demaraj si pur si simplu e masina de curse Poate sunt eu prea entuziasmat de acest motor, dar mi se pare ceva extraordinar. Dupa mine, cel mai bun motor facut de BMW ramane 2.0 diesel indiferent de an, de la E46 incoace. Inafara de distributie, e un motor extraordinar dpdv al consumului, costurilor de intretinere, asigurarii, normelor de poluare, etc. Am avut multe 2.0 diesel si m-am saturat. Fac in prezent multe drumuri scurte prin Bucuresti, si un diesel nici nu apuca sa se incalzeasca. De aceea prefer un benzinar cat de cat puternic. Sa vad ce au astia pe stock prin Germania in reteaua BMW si ce oferta primesc de la Bavaria pt buy back. Am tot citit forumuri din afara, mai ales din USA, unde acest motor e ft vandut si multa lume se plange pe acolo. Stiu ca Fre a avut unul senzatie, dar il luase de nou parca si l-a vandut cu km putini, deci nu ma astept sa fii avut multe probleme grave cu el. Faimosii mecanici de la MHS ziceau ca acest motor isi da duhul la 125K km ceea ce ma mira putin. Suntem in 2017 totusi si tehnologia a avansat mult O sa ma mai documentez si astept orice sfat, binevenit. Va multumesc inca o data!
    -1 points
  44. numai minusuri pe pagina asta :frantics:
    -1 points
  45. Eu nu atac pe nimeni, daca ai vazut comentariile mele in alte topicuri, ai sa vezi ca apreciez orice masina.O data ce primesti minusuri si critici la niste jante, cauciucuri, evacuare si altele eu pot numi asta decat frustrare, nimic mai mult. Pacat ca sunt unii care credeau ca pe acest forum isi pot posta upgradeurile, ajung sa fie alungati de unii hateri ce si-au luat o masina si o lasa asa..
    -1 points
  46. Evacuare facuta in spatele blocului? De cand distantierele sunt tiganii? Voi va auziti? Nu cunoasteti personal si deja aveti o parere proasta din start. Asta e gandire de om inapoiat, pacat ca poate unii dintre voi aveti o varsta
    -1 points
  47. De bagat bani se baga mult mai multi, diferenta dintre Golf si BMW e mare si la costuri, sa te gandesti ca la Golf ai 77K. km. si eu am la Jetta tot cam atat si nu am bagat decat ulei filtre , placute si o baterie in 9 ani. La un BMW de peste 150K. situatia se schimba, cam toate consumabilele si accesoriile, incep sa cada pe rand, asa ca sa ai buget alocat 1000euro pe an, mai ieftin nu scapi.
    -1 points
  48. Ce am schimbat in ultimii 20Km 1 an, turbo, 2000ron. revizie ulei, filtre 600ron, discuri placute fata 800ron. becuri xenon 200ron, curatat egr, 2 anvelope 1000ron.e posibil si bateria are 12 ani ma astept oricand.Plus alte rahaturi minore. Si mai urmeaza curele,accesorii, posibil fulie, astea sunt inevitabile.
    -1 points
  49. Salutare tuturor, Stiu ca sunt putini proprietarii de BMW-uri cu motor 2.8i 245 de cai, dar as dori niste informatii despre fiabilitatea acestui motor. Consumul nu ma intereseaza pt ca stiu ca eu nu scot consum mic, deoarece merg sportiv si imi place sa-i dau. Am auzit o multime de povesti cum ca acest motor N20B20 nu duce mai mult de 125K km pt ca e supraalimentat si nu face fata. Un mecanic care cica lucreaza la BMW mi-a zis ca au avut 3 masini pe leasing care au venit cu motorul varza pe la 100K km. Am un prieten care are acest motor pe F30 si masina e senzatie, insa masina e luata de noua si are in prezent 32K km, deci de probleme nici nu poate fi vorba. Rog fostii sau actualii posesori de BMW cu motor N20B20 twin scroll turbo sa-mi zica si mie daca se merita sau nu. Momentan detin un F30 330xd 286 cai cu pachet M-Performance pe care vreau sa-l dau inapoi la leasing si sa iau un F30 328i. Fac 12-15k km pt an, comparativ cu 60K cat faceam inainte si nu se justifica impozitul la motor de 3.0 diesel si de ce sa nu recunosc, mereu mi-am dorit un benzinar nervos Va rog sa dati doar pareri si sfaturi pertinente. Va multumesc anticipat, Six in line
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.