Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/11/17 in all areas
-
azi am spalat prima oara masina dupa revopsire ( au trecut 2 saptamani si 3 zile de cand am ridicat-o de la vopsitorie ) Etapele au fost : - prespalare cu ValetPro Citrus Pre Wash + Megs Gold Class - spalare 2BM ( 2 galeti + manusa Lupus ) cu ChemicalGuys Citrus Wash and Gloss - ValetPro Bilberry Wheel Cleaner pe jante agitat cu o pensula ValetPro - uscare cu microfibre Addictive ( 510 GSM ) cu ajutor de uscare Optimum Car Wax - Optimum Instant Detailer & Gloss Enhancer - quick detailer - Megs Endurance Tire Gel pe anvelope - 3M Glass Cleaner pe geamuri8 points
-
De ce ne caracterizezi ca fiind frustrati si specimene? Ai cautat vreodata in dictionar intelesul cuvantului frustrat? In primul rand vreau sa te anunt ca acest cuvant nu exista in vocabularul limbii romane, in al doilea rand daca tot te referi la unii in modul acesta, sa stii ca doar te autocaracterizezi, fiind privat de comentariile pozitive de la noi. Dai dovada ca esti un copil suparacios, care daca nu primeste ce vrea incepe sa arunce cu cuvinte in stanga si in dreapta, fara sa analizeze ceea ce spun altii, plus ca te si ataci singur, ca vezi Doamne ai "hateri" si se iau de tine, cand efectiv isi dau cu parerea pe un FORUM. Acest lucru e un drept pe care nu il poti viola, oricat ai vrea tu si oricat de tare te-ai ofusca tu, ca nu mai vrei sa postezi nimic despre "upgrade-urile" tale, de a schimba culoarea la xenoane, de a vopsi trimurile, atentie, cu SPRAY sau de a pune niste replici doar pentru ca dau bine, ca "upgrade" la durabilitate nu faci. Am crezut ca ai inteles ceea ce ti-am explicat cu evacuarea, in cateva reply-uri, dar se pare ca pe zi ce trece esti tot mai mandru cu masina asta, iar cand isi da cineva cu parerea, tu trebuie sa te simti atacat si sa ataci inapoi. Si revin la celalt subiect, in care ai tinut sa imi scoti ochii cum ca tu ai cumpara toate acestea din banii tai si ca eu nu as munci pentru ceea ce am pus pe masina, nestiind ce fac eu pentru bani. Pentru tine e o mandrie sa muncesti, nu e ceva ce tine de conditia umana si toata lumea ar trebui/ face asta? Daca vrei sa folosesti limbaj de genul, foloseste-l in mesaje private, dar aici vorbeste frumos ca esti pe un FORUM si daca te deranjeaza ceva, explica cu calm si elocvent, ca banuiesc ca faci scoala, plus ca esti din alta generatie. Poti sa imi raspunzi cu ce vrei la mesajul acesta, ca sincer, nici nu o sa ma sinchisesc sa mai intru vreodata la tine pe topic, daramite sa iti mai raspund. Si de ma caracterizezi ca fiind cel mai mare frustrat, specimen sau hater( uita-te la masina mea si da-ti seama ca nu am de ce), eu am vorbit, mi-am spus parerea si cu toate ca ma bagi intr-o anumita categorie de oameni, nu te-am jignit. Ramai pe E60 Romania cel mai bine, ca aici nu e locul de asemenea limbaj, suntem niste pasionati care impartim idei si sfaturi, nu ne batem joc unul de masina altuia cum ai crede tu. Si ca un ultim sfat, daca tu in continuare crezi ca ai facut o investitie buna cu jantele, asculta cu atentie:4 points
-
Acum stau geana pe Ebay / OLX / Allegro ( polonia ) dupa : - faruri bi-xenon adaptiv - stopuri LCI - interior confort negru complet cu fete de usi + dupa ce trece iarna arcuri Eibach si geometria refacuta pentru ca deja au inceput sa se lase amortizoarele noi Ce am uitat sa mentionez saptamana trecuta am fost pe la Dl. ING Sef Neo_Andersson pentru diverse upgrade'uri pe partea software ( BT , amp L7 ) LE : ma tot intreaba lumea unde a fost facuta masina ... DV Cargo Frumusani https://www.farcebook.com/DV-Cargo-Service-1819767071633600/ Pagina de FB este relativ noua si nu prea se ocupa nimeni de ea ... Cred ca au trecut de 10 ani vechime baietii si cel mai important este ca echipa a ramas aceeasi de la inceput si pana in prezent.3 points
-
La noile motoare am vĂŁzut din ce in ce mai mult cuzineți invartiti sau luati taras de vibrochen cauza cred eu este acel schimb la 30 chiar 35 K km din afara . Frecvent este pe 535 sau 335d trecute un pic de 200 k km dar mai nou devine și pe 2.0. As lua acest motor de 177 sau 184 dar cu un maxim de 140 k , ce e trecut de 200 are un semn mare de ĂŽntrebare !!2 points
-
Roz, mov...din punctul meu de vedere pune aspectul pe primul loc si siguranta lui si a celorlalti participant la trafic pe locul doi. E o tiganie ieftina! Sa curga minusurile :thumbsup:2 points
-
A iesit super Acero, bravo Si ma bucur ca pana la urma te-ai gandit si la un retrofit la faruri/stopuri LCI pt ca stiu ca nu prea voiai.1 point
-
vara asta amicii mei mi-au facut cadou de ziua mea o zi pe circuit alaturi de un 228i era automata cu 8 trepte. prima impresie a fost ca nu e chiar atat de fasneata, dar asta cred ca s-a datorat faptului ca circuitul era ft lat si altfel se percepe viteza/acceleratia. lua totusi suta in sub 6 secunde, fiind astfel cea mai rapida masina condusa de mine vreodata. ai cuplu cam tot timpul si cred ca e si usurel motorul, ca botu' masinii se simtea destul de light cand se alternau viraje rapide/stanga dreapta (sau se facea slalom printre conuri) pot sa zic, de fapt, ca chiar e un motor reusit, duce bine o caroserie gen seria 2 sau 3, daca ar fi sa caut eu asa ceva as vrea sa aiba si acea cutie automata excelenta. erau vreo 3 228i-uri acolo care si-au petrecut toata viata pe circuit, aveau pe la 60.000 toate, si cei de-acolo mi-au zis ca n-au avut absolut nicio problema mecanica cu ele. masinile se exploatau exclusiv in urmatoarea formula: tura de incalzire - 2 x tura blana - tura de racire. si asa au ajuns la 60k km ) m-as mira totusi sa nu cedeze ceva cand se apropie de vreo 200.000, DESI BMW pune vanos de 26 de ani, valvetronic de vreo 15, injectie directa de mai mult de 10... trebuie sa fi trecut totusi prin toate problemele comune si sa le fi rezolvat, vorbim totusi de un motor de generatie relativ noua... dar in acelasi timp bmw a demonstrat de multe ori ca face rabat la calitate nu neaparat la ingeniozitate inginereasca.1 point
-
1 point
-
Am vrut sa-i dau si eu un reply de genul asta dar mi-am zis ca as putea sa fac altceva cu minutele in care as fi scris respectivul mesaj. Uite ca pana la urma n-am rezistat. Am observat ca in toate posturile lui apare cuvantul "frustrat" ceea ce denota faptul ca el insusi este un baietel plin de frustrari, putina psihologie ce naiba. Ca si idee n-ai inventat "apa calda" si pe majoritatea din noi nu ne intereseaza upgrade-uri de 2 lei, adica cocalarisme.1 point
-
Primul an e cel mai greu financiar cand faci achizitia, te baga in boala pana o aduci la zi cu toata mecanica, astia de le vand stiu dc le dau, sunt la limita la care trebuie investit masiv.1 point
-
Da, aia e 90%. Poc-ul ala este fulia care s-a rupt, dar de ce nu te uiti ca se vede simplu si usor cu o lanterna daca s-a rupt cauciucul ala, doar ridici capota.1 point
-
Au ĂŽnceput protestele? LĂŁsați impozitul ca e praf in ochi, sa ne atragĂŁ atenția de la justiție. Care a dat minus sa fie bĂŁrbat sa zicĂŁ de ce. O inițiativa de genul asta cu impozitele, când țara pur și simplu a explodat e fix pix pe lângĂŁ ce mânĂŁresc ĂŁștia.1 point
-
Merci mult de info Cipryan, am citit despre problema aceea de lubrifiere si stiam despre ea. Sper sa gasesc un 328i xdrive in bugetul meu altfel revin la 320D si aia e.1 point
-
Un ultim mesaj pentru hateri, frustrati si cei care in mintea lor, a modifica o masina inseamna tiganime:1 point
-
Revin cu inca un mic update: Am reusit sa realizez primul modul iar functionalitatile principale sunt deja implementate. O sa revin saptamana viitoare cel mai probabil cu un video in care o sa fac o demonstratie cu ceea ce poate acest modul. In prezent lucrez la o aplicatie pentru Android(imi cer scuze utilizatorilor de iPhone) care sa permita o interactiune mult mai facila cu modulul si cu masina in sine! Mai exact, sper sa reusesc sa implementez urmatoarele: -Consum mediu pe interfata aplicatiei de pe telefon -Consumul instant -Turatia motorului In general mai toate elementele disponibile in OBC si in plus. Pe langa asta, se mai pot implementa urmatoarele: -Aprindere faruri din telefon -deschidere/inchidere geamuri din telefon -aprindere/stingere lumini interior -setare limita de viteza(beep daca se trece peste) -control clima -deschidere portbagaj Si multe multe altele! Volumul de munca, din nou, este imens. Puteti sa lasati la reply ce alte functii ati dori sa mai fie implementate, iar eu o sa va raspund daca e posibil sau nu. O sa fac cel mai probabil si un poll in care puteti vota cam ce functii ati dori sa fie implementate, dintr-o lista prestabilita de mine.1 point
-
esti atat de vechi pe forum, incat nu esti in masura sa afirmi asta...asa ca ramai la "style-ul" tau.esti neglijabil iar tu, di angelis, cred ca esti copil...asta e...nu mai putem gandi ca la 18 ani...de la o varsta apreciezi naturalul la femei si clasicul la masini. iti spun din experienta, toate rahaturile aftermarket costa mai mult, sunt cacacioase si tiganii...in cea mai mare parte. p.s. tu ti-ai facut cruce cand I-ai dat plus lui "bemve stile"?1 point
-
Evacuare facuta in spatele blocului? De cand distantierele sunt tiganii? Voi va auziti? Nu cunoasteti personal si deja aveti o parere proasta din start. Asta e gandire de om inapoiat, pacat ca poate unii dintre voi aveti o varsta1 point
-
ataci oameni cu bun gust, care apreciaza calitatea si originalul....ceea ce ai modificat tu la masina nu poate fi pe placul tuturor...cand vei fi in stare sa accepti asta, nu o sa te mai simti atacat. tu nu ai cum sa stii ca nu orbeai pe nimeni...e o apreciere gresita si acele becuri de 8000k nu cred ca sunt tocmai legale. in tari civilizate ti-o iei de nu te vezi. faptul ca nu mai postezi tu "upgrade-urile" aici....este foarte trist.1 point
-
De ce nu iti place sa vorbim lucruri reale?! Lucruri care se intampla in realitate. Bizonul despre care spui tu ca o sa aiba un v6 si o sa il lase franele astazi crezi ca el nu are masina? Sau cumva astazi are o masina an bun si super intretinuta si pentru ca maine scade drastic impozitul o sa isi cumpere un v6 din 2002 unde o sa il lase franele? Nici vorba, astazi bizonul pe care tu il descrii mai are un 1.8-2.0. Sansa sa il lase franele si sa intre intre este la fel de mare si astazi dar si peste 2 luni daca impozitul va scadea si sa zicem ca isi va lua un v6. Faptul ca bizonul are un cazan este la fel de grav indiferent ce motor are cazanul sau. Daca esti impotriva acestui gen de oameni trebuie sa militezi pentru cu totul altceva, nu sa sustii o cauza buna cu niste metode comuniste. Ti se pare in regula diferenta de la 2.0-2.5-3.0 si anume 200-800-2200 lei?! Are vreo aplicare reala pentru care sa pui un impozit de 2200 lei la un 3.0 in timp ce ala la 2.0 plateste de 10 ori mai putin? Faptul ca de multi ani un 2.5-3.0 are impozit nejustificat de mare ti se pare cumva ca a salvat tara de cazane? Problema cazanelor se rezolva cu controale RAR in trafic, cu alte mijloace nu cu impozite aberante si fara nicio legatura cu realitatea.1 point
-
Sunt curios ce intelegi dintr-un drum noaptea. E un motiv pt care producatorii merg pe 4300-5000k, nu ca sunt ei prosti si baietii de la xenon4u.ro destepti. Eu in facultate nu prea stiam cum e cu temperaturile si am cumparat pt acasa leduri 7-8000k "sa fie lumina fratioare". Le-am testat intr-o seara cand am lucrat la un proiect si efectiv ma durea capul. Sa nu te ia pe nepregatite un drum mai lung si sa nu vezi curba de oboseala...1 point
-
Din cand in cand se simtea in masina un miros de ars. Am mers la BMW si mi-au spus verificand tot la masina ca au observat 2 chestii: 1) galeria de admisie nu inchide bine (si asta ar afecta cum trage masina la turatii joase plus ar putea lasa sa scape gaze cand isi face masina regenerarea filtrului) 2) scapa ulei pe la garnitura de chiulasa (si asta ar putea face ca uleiul scurs in combinatie cu motorul fierbinte sa produca miros) Asa ca au schimbat ambele (galeria de admisie si garnitura de chiulasa aprox 8000 lei impreuna) si au curatat motorul -acum nu mai sunt scurgeri si nici nu mai am nici un miros suspect in masina - doar cel de la odorizantul preferat - Wunderbaum Everfresh1 point
-
1 point
-
Cauta testele facute de ADAC sau diverse reviste. Sunt prezentate foarte detaliat si cu siguranta te vei edifica. Cauciuc de iarna nu inseamna doar ca e folosit atunci cand e zapada, mai inseamna si uscat si ud si nivel de zgomot etc. Pana acum cele mai bune de ceva ani sunt Conti.1 point
-
1 point
-
Pai masinuta ta o sa ajunga ca "Sagrada Familia" si anume nu are voie sa fie terminata niciodata, intotdeauna trebuie sa se lucreze la ea ), in sensul bun!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Masina arata superba, imi place maxim designul acela ,,retro" ) Am vrut sa te sfatuiesc sa iti iei E60, dar cum ai spus ca nu-ti prea plac atunci te sfatuiesc un 325i E90/E92.1 point
-
1 point
-
Ca sa termin subiectul si sa las loc de buna ziua, as dori sa-mi cer scuze daca te-am jignt cu ceva, dar eu personal m-am simtit jignit cand ai spus anumite chestii. Fiecare cu masina lui, apreciez parerea ta, si o voi lua in considerare1 point
-
Buna seara,pt. ca recent am cumparat si eu in 116i cu care am avut o experienta neplacuta din Germania,vreau sa va impartasesc si eu parerea despre piata de masini din Germania:masina am cumparat-o de la in autohaus,si bine am facut,daca o iei de la autohaus primesti obligatoriu in an garantie,lucru care nu se intampla in cazul achizitionarii de la privat,chiar daca de obicei pretul e cu vreo 1000 de euro mai mic.masina in cauza a avut celebra problema cu patina intinzatoare si cu lungirea lantului de distributie,lovit in sina conductoare,blocat pompa de ulei si deci motor compromis.desi initial anulasem contractual de finantare ,si automat si pe cel de cumparare,am revenit asupra deciziei dupa ce reparatia a fost suporatata integral de handler conform garantiei si a acceptat sa fie pusa pe tester la BMW Cloppenburg,pe banii mei desigur,si am verificat pe devizul de reparatii ca s-au folosit numai piese originale ,plus o reducere semnificativa de pret.Daca vreti sa luati masina din Germania de la Autohaus,feriti-va de cele care au specificat"pt. gewerbe sau export",sunt masini cu problem foarte grave pe care handlerul nu are curaj sa le vanda in Germania pt. ca at avea problem grave,si am vazut samsari gramada care le incarcau,inclusiv pt. Romania,pt. ca desi optic se prezinta bine si au putini ani si km sunt ieftine,dar vor cadea destul de repede.De asemeni sa nu luati masina de la autohaus in cazul in care se specifica ca dealerul o vinde ca intermediar pt. in client privat,de fapt asta inseamna ca desi o veti plati la pret de autohaus nu veti primi si avantajele acestui tip de tranzactie,in cazul unei tranzactii intre private efectele garantiei fiind foarte limitate.Daca nu vi se da caietul de service,cereti macar sa fiti pusi I legatura cu propietarul anterior al masinii,daca vi se spune ca nu se poate sau se cauta tergiversarea lasati-o balta,ceva e putred in Danemarca.In cazul achizitionarii unui BMW,un adaptor Bluetooth si Carly fur bmw vor face minuni,multe defecte ascunse le puteti gasi singuri.1 point
-
La cat de bine si atent ai intretinut o, mai bine o pastrezi si te bucuri de ea, sunt masini reusite, mai ales ca eu am vazut o si am probat o in port la Giurgiu1 point
-
Am cumparat si eu modelul ala. Deocamdata am montat doar unul, sa vad diferenta. Nu sunt cu nimic mai puternice decat becurile cu halogen. Dimpotriva, oricat m-as uita mie imi par identice ca intensitate luminoasa. Desi inca n-am verificat fade-in/out, is cam primele LED-uri care zic ca merita sa inlocuiasca halogenul din angel. Flicker nu vad. Si intra perfect in far, nu trebuie decupat nimic. Doar prostia aia de rezistenta pentru erori am eliminat-o, n-am nevoie sa-mi incalzeasca pe-acolo. Vedem cum se comporta in timp. Mersi pentru pont!1 point
-
E forum monomarca, e de inteles doza de subiectivitate, insa S-ul nou e nava spatiala inca. Designul e discutabil la noul 7, la fel cum a fost la mai toate 7-arele de dupa e38. Si mie mi se pare prea jos si nu doar din poze. Oricum din punctul meu de vedere, prima optiune va fi tot S ul in categoria asta. Sa vedem noul a8 ce poate aduce in plus pt a se apropia de reperul clasei.1 point
-
Vand BMW seria 3 in stare foarte buna de functionare si estetica . Schimbat placute de franta fata + spate , bujii si releu de tensiune . Nu are nevoie de investitii . Descrierea masinii: Bmw 320d 163 cp 2007 Motor M47 Filtru de particule functional Navigatie mare profesionala CD/DVD DVD Navigatie Europa Full 2017 Dubluclimatronic programabil Cutie viteze Manuala 6+1 trepte Interior sport M Lumini in portiere si in manerele de la usi ! Alarma profesionala Interior nefumatori Scaune reglabile 4 directii + control pneumatic lateral Volan M piele reglabil+comenzi Pilot automat Comenzi vocale Bluetooth Preparation 4 geamuri electrice Oglinzi electrice Inchidere centralizata 3 chei Jante aliaj 18'' cu cauciucuri noi Etriere Rosii Folii spate omologate R A R Faruri reglabile electric Pret 7300 Euro negociabil . Accept orice test . Variante doar cu BMW F30 sau F10 , acesta fiind si motivul pentru care o vand .0 points
-
0 points
-
0 points
-
Sa stii si tu ca un coefficient de aerodinamica nu se refera doar la viteza si cu geamurile inchise cum ai afirmat tu.Eu stiu ca atat tu cat si altii pe acest forum aveti in cap numai liniute,dar nu este chiar asa.Coef. de aerodinamica se refera la mai multe aspecte: -comportamentul in curbe cu si fara vant,faptul cum masina respcetiva "taie aerul" la orice viteza si nu DOAR CU GEAMURILE INCHISE,si sunt f multe chestii care intra la coeficientul de aerodinamica la o masina,NU doar liniute ce aveti voi in cap repet.Eu am venit si am expus o problema reala,am testat multe masini.Eu nu am venit sa o fac pe interesantul ca tine aici pe forum.Habar nu ai ce inseamna un coeficient de aerodinamica prietene p.s cu toate astea fiind zise chiar ma retrag.A avut dreptate cineva cand mi-a spus sa nu mai intru pe forumurile romanesti,ca numai copii de 18-19 ani gasesti...-1 points
-
Maine, revizia. Ultima am facut-o pe 02.12.2017, deci am depasit anul cu 3 zile De obicei nu sunt asa strict, astept pana spre 10.000 km, acum s-a intamplat sa fie chiar un an. Am facut 7750 km intr-un an, de la ultima revizie. Am inlocuit azi stergatoarele (aveam Bosch, nu le-am schimbat de cand am luat masina in 2013), stergeau bine dar au inceput sa fie dure cand e frig. Am luat Valeo, sunt excelente. Cei de la serviceul unde duc masina au si aparat PDR, cred ca fac aripa la ei. LE: filtrele sunt marci diferite pentru ca nu am mai comandat online pana acum si am cautat sa fie pe dimensiunea celor BMW sau cat mai apropiate, mai sunt diferente de 1-2-3 mm intre marci.-1 points
-
Am schimbat becurile xenon. Am D1S, inainte am avut 4500k, acum mi-am pus 8000k. Culoarea xenoanelor sunt un albastru, exact ce mi-am dorit. Am vrut initial sa-mi iau 12000k, dar culoarea aceea de ,,roz-mov" nu prea m-a atras si nu dadea bine cu pozitia. Asa, facem un contrast frumos-1 points
-
Odata ce iti pui jante la care te chinui cu tiganii de genu distantiere, evacuari facute in spatele blocului si xenoane de 8000k astea nu sunt "upgrade-uri" sunt tiganii in toata regula.-1 points
-
Eu nu sunt atat de imatur sa dau plusuri si minusuri pe un forum, daca nu imi place un topic ignor topicul, nu ca ALTII care-si manifesta frustrarile pe un forum )))-1 points
-
-1 points
-
Asta daca nu faci verificare si iti iei teapa, cum fac multi dintre cumparatori. Se gandesc la acei 100-150€ cat costa masina verificata, dar nu se gandesc la problemele care pot fi evitate. Poti trage de pret mult in jos daca chiar vrei sa cumperi masina cu problemele gasite. Sau sa cauti una in stare mai buna.-1 points
-
Salutare . Poate te intereseaza https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-163-cp-2007-m47-navi-mare-interior-m-impecabila-ID9UTZd.html-1 points
-
-1 points
-
Din pacate nu pot vedea video=urile unde ma aflu din cauza internetului prea lent . Nu stiu ce papagali se gasesc sa dea minusuri aiurea . Am explicat ce mi s-a intamplat mie fara sa vad video-urile si am dat si posibilitatile - cu sau fara buson pus . Dar vad ca iar s-au adunat desteptii pe forumul asta, ca pe vremea gastii aleaia de mistocari care au fost banati toti .-1 points
-
Am verificat fulia si este buna...Dar de bataia cu bosonul inchis ce zici? Tot fulia? Va rog frumos care nu aveti habar de un motor si vi sa rupt fulia odata la 320d nu mai comentati daca habar nu aveti ce insemna o bataie de piston, cuzineti, biela sau axe came, culbutori, tacheti, supape etc....daca nu ai habar sau nu ti a intamplat vrodata nu mai comenta degeba sa te bagi in sema.....-1 points
-
Cred eu singura solutie sa scapi de zgomotul respectiv cand nu ai niciun defect este sa rectifici chiulasa + inlocuiti tacheti+ culbutori, ceea ce nu se merita daca nu ai o problema serioasa acolo. Edit: Se aude si distributia continuu, nu stiu daca e normal sau anormal la M57. Cum ti se aude tie fara capac, asa mi se auzea mie de bine si de tare din interior din masina cu geamurile ridicate in mers cand mi s-a dus vibrochenul cu cuzinetii, mi se pare o diferenta enorma cand dai capacul joc...zici ca e alt motor, se aude urat oricum fara capac, zici ca sar suruburile in sus la axe.-1 points
-
Daca auzi un zgomot gen bataie doar cu busonul de la ulei desfacut, iar cu busonul pus nu se aude nimic , nu ai nici o problema. M-am speriat la fel odata dupa ce am schimbat uleiul la E60 2.5D M47 si am pornit motorul cu busonul desfacut .Batea ca si cum era ceva problema la axul cu came. Am demontat totul si nu avea nimic motorul . Daca ai bataie si cu busonul pus , atunci poate sa fie o problema.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00