Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/13/17 in all areas
-
Daca tocmai am fost tepuit de bimmer service , alias o ginta de pustani cu aere de mecanici sa va povestesc experienta prin care au aparut problemele la cutie , acum cateva luni am facut revizia la cutie pacalit de reclama lor ca schimba tot uleiul cu cel mai tare aparat din univers , initial ma gandeam sa-l fac la Faur la ZF ca deh ei sunt specializati pe asa ceva dar fiind un naiv si chiar credeam ca daca dau bani mai multi si schimb tot uleiul 11l fata de 7l la zf merg la bimmer , cand am ajuns am fost luat in primire de un mecanic nou aka noob si la propriu si figurat , asteptam sa se raceasca uleiul , in paralel un f30 schimba distributia , ma dau in vorba cu colegul de suferinta si cand ii scoate masina la proba fiind gata mai repede nu ajunge masina la colt ca =se opreste si mecanicu statea si se uita ca bou la poarta noua cu caopta ridicata , o aduce in garaj mai umbla pe acolo si pleaca , intre timp e gata si a mea , plec merge ok , cand dau coltu f30-le colegului de rampa zcea o strada mai incolo tot cu capota ridicata , dupa 2-3 luni timp in care masina mai mult a stat o pornesc dimineata si aud un huruit puternic la cutie cand stau in D cu picioru pe frana , sunetul dispare dupa 5-10 minute de functionare , aceeasi problema la urmatoarele porniri , ma duc la bimmer sa le spun problema , ajung la service la ora inchiderii si toti fugeau ca soarecii de parca era alarma de incendiu , baiatu cu ochelari care e la receptie incearca sa parcheze masina unu client si da cu pragu in bordura si il indoaie , vine ii expun problema nu apuc sa termin ca imi da da replica instant : in momentul reviziei la cutie ati semnat o foaie prin care ati luat la cunostiinta ca pot aparea probleme si ca ei nu sunt raspunzatori , WTF ?!?!? , las masina in hala pe rampa urc sa semnez actele si baiatu cu ochelari imi explica nu stiu ce, eu am inteles ca iau banii la clienti iar ei nu raspund de nimic ca am semnat ca prostii , cobor sa plec vad masina cu usa intredeschis si cu " contactul pus" , ii zic baiatului ca asa se lasa o masina iar el imi da replica ca sunt camere si nu se intampla nimic , tot timpul am avut impresia ca vb cu un robot gsm , a 2-a zi ma suna sa-mi spuna rezultatul constatarii : tampoanele rupte la motor - fiind reci sunt zgomotoase si de acolo acel huruit , dupa 5-10 min se incalzesc se dilata si sunetul dispare [ soc si groaza ] , am trimis un prieten scarbit de ce se intampla sa ia masina din hala cu soareci numita si service si binenteles ca ei au dat masina [ sa zicem de 18k ca fapt divers ] unui necunoscut fara nici un act sau vreo dovada ca el e "propietarul , prostie maxima ; am dus masina in alt service si binenteles ca mi-au confirmat ca tampoanele sunt intregi si zgomotul vine din cutie trebuie o diagnoza mai amanuntita ... asta e experienta mea cu cei de la bimmer , am dat 2400 lei pe o revizie la cutie si m-am ales cu probleme fiind vinovat ca am semnat o hartie , in fine bine ca nu am schimbat tampoanele5 points
-
Am dat comanda de continental ts860. Ramane sa revin cu pareri dupa ce da zapada/umezeala. Maine cred ca imi ajung, o sa le si montez de indata ce ajung.2 points
-
Nokian WR d3 sunt ceva mai vechi ca model, dar sunt de laudat. Am avut wr d4 si sunt absolut ceea ce trebuie pentru RWD. WR D4 sunt singurele din lume care nu fac acvaplanare.2 points
-
BMW X3 xDrive 20d; EURO 5 Motor 2.0d – 135Kw/ 184 CP Primul proprietar pe RO Import Italia 11.2017 Data primei inregistrari: 03.2011 Capacitatea cilindrica: 1.995 ccm Kilometraj: 208.000 km Km Certificati si Verificabili in reprezentanta BMW. Autoturismul detine istoric si carte service Cutie automata 8+1 Tractiune: 4X4 Adaptive Drive – 3 Functii Disponibile – Normal/ Sport/ Sport + Tapiterie piele Scaune fata cu reglaj pe inaltime si lombar Senzori de ploaie, lumini si parcare Senzori monitorizare a presiunii in pneuri Sistem AC, Dublu-climatronic Sistem navigatie Servodirectie electroasistata Spalatoare parbriz incalzite 4 geamuri electrice cu posibilitate deschidere / inchidere din telecomanda Privacy Glass-geamuri tenta închisă Cotiere fata cu usb si jack in, Cotiera spate Oglinda retrovizoare electrocromatica Oglinzi exterioare electrice, incalzite Pachet lumini ambientale ( plafon, picioare, spatii de depozitare usi, consola centrala) Volan multifunctional cu comenzi pentru telefon, sistemul audio, pilot automat Comenzi vocale (climatizare, sistem audio, telefon) Conectare telefon prin bluetooth Bancheta spate rabatabila fractionat si sistem de prindere ISOFIX Jante aliaj originale BMW 19" cauciucuri vara *Se emite factura fiscala cu serie sasiu. *Posibilitate factura cu TVA DEDUCTIBIL* 0765745994 1CA Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CC Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration 2B7 Lm Raeder Doppelsp. 309 M.mischber. 2PA Radschraubensicherung 2VG Performance Control 205 Automatic Getriebe 216 Servotronic 223 Dynamische Daempfer Control 230 Eu Spezifische Zusatzumfaenge 249 Multifunktion Fuer Lenkrad 255 Sport-lederlenkrad 258 Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AT Dachreling Aluminium Satiniert 4CH Edelholzausf. Fineline Wave 430 Innen- Und Aussenspiegelpaket 431 Innenspiegel,automatisch Abblendend 465 Durchladesystem 488 Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 5AC Fernlichtassistent 502 Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) 521 Regensensor 522 Xenon-licht 534 Klimaautomatik 544 Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lichtpaket 6AA Bmw Teleservices 6AB Steuerung Teleservices 6NL Anbind.bluetooth-u.usb-geraete Inkl 6UH Traffic Information 6VC Steuerung Combox 609 Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist 615 Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online 633 Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 676 Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 8KA Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Laenderspez. Teleservicefreisch. 8S1 Dekodierung Tagfahrleuchten 8TL Tagfahrlicht Front Und Heck Aktiv 8TM Tagfahrlicht Bei Fahrzeugstart Inak 8TN Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 845 Akustische Gurtwarnung 855 Sprachversion Italienisch 863 Service Kontakt-flyer Europa 884 Italienisch / Bordliteratur 925 Versandschutzpaket 0765745994 16.000E Inca niste poze, inclusiv seria de sasiu1 point
-
1 point
-
9F nu este acelasi lucru cu 16F. 9F sunt comenzi vocale standard cu procesare locala pe HU 16F sunt comenzi vocale cu procesare offboard (Nuance) similar cu Siri/Cortana/etc. - necesita modul ATM si optiunea 6AK. la fel pentru 9E si 16E1 point
-
da nu stiu sa zic relativ la cost, probabil spre 1000 de euro daca vrei "sa te bagi" in motor, altfel un m52 sau m54 sh e vreo 400e, manopera vreo 2-3 sute1 point
-
orice decizi, prima lucru' care tre' facut e sa dai motoru' afara apoi, ori decizi sa-l tii p-asta (nu are fisuri, nu are cilindri asa priviti din sectiune \ /, etc - tre inspectat de un service specializat) si sa-l faci, ori iei alt motor. avantajul la a-l tine pe asta e ca poti sa speli blocu' si chiulasa si absolut tot ce o sa instalezi in el va putea fi de calitate (recitificat, reparat, reechilibrat, sau piesa noua, etc) bineinteles si cu motorul SH poti sa faci la fel (sa-l desfaci, sa-i planezi chiulasa, sa-l resegmentezi, sa-l schimbi simeringurile de supape, etc) sau poate ai noroc si gasesti un M52 sau M54 care a fost pe o automata din UK ceva, la pret bun. sau chiar masina cu totu', e plin de e46 sau e39 cu volan pe dreapta.1 point
-
originala AGM,dupa 8 ani a inceput sa dea semne si am schimbat o. vedeti ca unii producatori dau garantie de 3 ani pe baterie.1 point
-
Inteleg ca ai fost entuziasmat de masina insa ti-a vandut-o un samsar si cred ca s-a prins ca esti f. interesat sa o cumperi. Asa ca a vrut sa maximizeze beneficiile. Cand i-ai dat banii nu ai vazut ca lipsesc accesoriile? Este o vorba: banii, f..taiul si bataia nu se mai iau inapoi A doua cheie nu e clar daca a avut-o sau nu, parerea mea este ca astia mintind atat de mult nu mai stiu ce si cui au promis diverse. Avand in vedere ca masina e OK eu zic sa te bucuri de ea si sa dai uitarii episodul achizitiei.1 point
-
PS: superchargerele sunt extrem de scumpe, mai bine kit turbo chinezesc cu blowoff valve si wastegate de calitate (adica nu tot chinezesti). eventual desfacut turbina, upgradat, centrat, etc https://www.ebay.de/...2YAAOxyNo9Sxyu51 point
-
avand in vedere pretul derizoriu la care ai luat toata masina, recomand sa desfaci motorul actual si sa verifici chiulasa/blocul de fisuri. daca acestea nu sunt prezente atunci recomand sa refaci motorul tau. avantaje: vei stii motorul, tu ii vei fi instalat interne noi, tu il vei calibra si tu vei decide calitatea pieselor. daca pui un motor SH cine stie ce probleme de viitor iti rezerva. e mult mai bine sa refaci tu motorul complet. da, 523-urile sunt tot 2.5 idee: poti sa-i pui biele, arbore si axe cu came de M54 B30, pastrand blocul si chiulasa ta. atentie: garnitura ciupita = s-a fiert, inlocuieste tot ce inseamna racire: termostat, pompa apa, radiator, vasc (e39-urile inca au vasc, nu?)1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mai repede nu inseamna intotdeauna mai bine, sau o fi existand un standard ce spune ca trebuie facuta operatiunea in 5 ore, sau e vreo competitie intre mecanici, care schimba mai repede distributie, care are truse de scule mai multe, care e mai bazat....asa ne place sa relativizam totul, sa asumam ca tot ce e mai ieftin si rapid e mai bun (gen e mai buna o shaora ca astepti 5 minute si platesti 18 lei, fata de o masa la restaurant unde stai 45 de minute si platesti 90 de lei). Poate unii prefera sa demonteze motorul, altii lucreaza cu motorul pe masina, unii schimba si lantul pompei de ulei, altii nu, unii prefera sa faca totul dupa ureche si nimereala, altii urmaresc o documentatie tehnica.....unii sunt mai rapizi, altii strang suruburi cu cheia dinamometrica, unii prefera sa lucreze in tihna, unii se grabesc ca lucreaza peste program....doar nu e o etapa de raliu in care mecanicii trebuie sa refaca un motor intre probele speciale. Si nu cred ca pentru un posesor este asa mare problema sa imobilizeze masina 6 sau 9 ore pentru un schimb de distributie care pentru unii reprezinta 10% din valoarea masinii.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu e deloc mare consumul ĂŽn oraș. E chiar foarte decent. Personal nu cred ĂŽn povesti cu consum de 5 ĂŽn oraș. Eventual dacĂŁ ești ĂŽn trecere prin oraș la 3 noaptea. Vorbim de motor de 2L și 1.6 tone1 point
-
Asta era ideea, nivelul la cald exclude orice mica eroare, calculul afisat de mine e un exemplu la temperaturi de minus, unde diferenta e maricica, e normal vara ca diferenta sa fie f. mica, dar este, fiecare masoara cum doreste, dar cum a prezentat si Cristiano 115, asa recomanda majoritatea firmelor producatoare.1 point
-
Orice are volum la frig se contracta, fizica de clasa a 7 a, la cum se face scoala acum nu ma mai mira nimic, las-o asa cum spui tu ca e corect. Masinile arata nivelul pentru novici ca tine care nu stiu ce e joja.1 point
-
1 point
-
Eu nu prea inteleg cum poate merge cineva in eco pro. e infect. F rar merg in comfort in general sta in sport. Nu va deranjeaza sa mearga atat de subturat?? Consumul e unul perfect normal. Diferenta de consum din ce am observat eu este de 0.1-0.2% intre comfort si sport.1 point
-
1 point
-
Multi km fara incidente. Chiar e destul de dotata. Ai pe ea cam tot ce trebuie din optionalele cele mai cautate. Poti sa spui cat te-a costat? Sunt curios la cat se mai invarte un astfel de exemplar1 point
-
Salutare tuturor! Dețin un seria 3 din 1999 e46 316i motor 1.9 benzina. Problema mea este urmĂŁtoarea :in ultimul timp am tot avut probleme in sensul ca in timp ce mergeam cu masina si ma apropiam de o intersectie cand scoteam la liber scadea turatia pana la 4-500 de turații, de multe ori murind motorul. La fiecare pornire,la cald sau la rece, nu pornea din prima, ori invartea si nu pornea ori cand dadeam cheie se auzea un fasait lung urmat de un tac mai puternic.. Si trebuia sa incerc din nou, dupa 2 3 chei pornea, mai avea si zile cand pornea din prima.. Dar rar. In urma cu 2 saptamani am pornit masina si dupa vreo 2 minute de stat la relanti fara nici un alt semn a murit motorul. Cand am pus pe contact sa o repornesc s-a aprin becul de la ASC care a ramas aprins si acele de la turometru si vitezometru au luat-o razna.. Si cand dĂŁdeam la automat invartea fara sa porneascĂŁ. Dupa vreo 20 de chei a reusit cu greu sa porneasca si dd atunci nu am mai avut problema asta. Ei, azi dimineațĂŁ cand am urcat in masina sa merg la lucru, am pus contact si au inceput din nou acele de la turometru si vitezometru sa se miste in toate direcțiile si din nou nu porneste, invarte ai nu porneste. Am schimbat recent bujiile uleiul filtrele toate, azi am dat jos senzorul axului cu came, l-am curĂŁțat am dat jos bornele de la bateriw.. Si nimic.. Nu mai vrea sa porneascĂŁ. Pe tester nu pot sa o pun decat sĂŁptĂŁmâna viitoare, diapun de bani dar se pare ca mecanicii din orasul meu nu au timp si eu am mare nevoie de masina. Am cautat pe tot internetul...toatr ducand spre senzorul axului cu came. Va rog din suflet sa imi dați ceva sfaturi ce sa incerc, ce sa fac.. Ce ar putea fi Ce sa cumpar sa pun pe ea ca sa ma pot folosi de mașinĂŁ ca nu am timp pânĂŁ sĂŁptĂŁmâna viitoare. Va respect enorm, va urmĂŁresc de foarte mult timp.. Si as fi foarte recunoscĂŁtor dacĂŁ mi-ați putea da niste sfaturi!!1 point
-
S-o stapanesti sanatos si pe asta E ft dotata! Sa intelegem ca te-ai indragostit de F10 daca ti-ai luat imediat alta.1 point
-
1 point
-
Foarte ingrijita masina, daca avea si xenon era super, bafta la vanzare!1 point
-
azi am spalat prima oara masina dupa revopsire ( au trecut 2 saptamani si 3 zile de cand am ridicat-o de la vopsitorie ) Etapele au fost : - prespalare cu ValetPro Citrus Pre Wash + Megs Gold Class - spalare 2BM ( 2 galeti + manusa Lupus ) cu ChemicalGuys Citrus Wash and Gloss - ValetPro Bilberry Wheel Cleaner pe jante agitat cu o pensula ValetPro - uscare cu microfibre Addictive ( 510 GSM ) cu ajutor de uscare Optimum Car Wax - Optimum Instant Detailer & Gloss Enhancer - quick detailer - Megs Endurance Tire Gel pe anvelope - 3M Glass Cleaner pe geamuri1 point
-
Au ĂŽnceput protestele? LĂŁsați impozitul ca e praf in ochi, sa ne atragĂŁ atenția de la justiție. Care a dat minus sa fie bĂŁrbat sa zicĂŁ de ce. O inițiativa de genul asta cu impozitele, când țara pur și simplu a explodat e fix pix pe lângĂŁ ce mânĂŁresc ĂŁștia.1 point
-
Corect, bani lui, treaba lui. No intretine cum trebuie, nu isi intretine sistemul de franare(nu are bani) e si problema ta/a noastra, de ce? Pt ca vine ca tembelu cu v6-le lui si se baga in mine/in tine pt ca ca sistemul de franare nu mai raspunde, vor fi plin de schumacher-ri pe sosele, si acuma sunt dar mai putini Statul tocmai isi bate joc de justieie si il doare la basca de tine, de cand au castigat alegerile(psd) euro a atins cel mai inalt prag din ultmi ani ... Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
...au trecut aproape 30 de ani de la revolutie si noi unde suntem:cateva sute de km de autostrada si ne mai da statul una calda una rece si timpul trece...30 ani ce demnezeu...eu sustin ca omul este un animal care DOAR de frica stie...dar nu puscarie cu TV si alea alea dupa care scrii 12 carti intr-un an (vezi "Felix" ) iesi si iti vezi de milioanele tale in continuare..de frica aia ca daca iesi pe strada lumea te linseaza si te taie/impusca DOAR atunci se va face ceva in Romania...pana atunci indiferent cine o sa vina la putere stanga sau dreapta toti o sa ne fure sau cel putin o sa isi vada de ale lor si nicedecum de binele tarii...30ani...oare poate intelege cineva ca is 30ani???1 point
-
Daca te gandesti la impozit ca fiind o problema la o masina care poate inghiti dintr-un sut 4-5k euro, mai bine o lasi balta. Aaa, daca totusi iti permiti si pur si simplu nu vrei sa dai banii aia in fiecare an stiind ca prea putini din ei sunt si folositi cu un scop si nu "ascunsi" prin diferite buzunare, atunci e ok sa faci trecerea la un motor mai mare platind un impozit mai mic fata de cel actual. O masina si intretinerea ei nu trebuie sa-ti restrictioneze in niciun fel viata. Nu trebuie sa depinzi deloc de banii aia, nici la achizitie, nici la intretinere.1 point
-
Na ce-ai zis-o. Dupa ce ca-s aberante cele de 3.0, vrei sa avem impozite mai mari ca in Germania si la 1.0, 2.0 si la electrice (pe care majoritatea statelor UE chiar le subventioneaza). Ti-am anulat un minus din greseala. Nu are nicio legatura. Ambele taxe au fost declarate ilegale, se castiga pe banda rulanta procesele, si se dau banii inapoi incepand cu 2018 (de buna voie, dar prima data din ianuarie trebuie sa colecteze saracii, deci abia prin septembrie).1 point
-
1 point
-
Michelin CrossClimate le am de un an si ceva si pot spune ca sunt destul de ok.Vara si pe ud se comporta foarte bine, iarna sunt decente adica unde am ramas cu gumele de iarna dedicate am ramas si cu astea.1 point
-
- de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.1 point
-
Bafta la vanzare dar in RO nu ai cum s-o dai la banii astia niciodata fie ca e motor nou sau nu. Poporul vrea pret mic.1 point
-
Arata foarte ok si ziua si seara. Mai ales seara pe pozitia mai mica, o sa mai fac in curand si alte poze mai reusite.Nu se mai abureste nici farul de pe partea soferului,lucrare facuta ca la carte .1 point
-
Este doar parerea mea. Eu detin BMW de 1.5 ani si nu m-a interesat niciodata consumul. Atat..1 point
-
mi separe foarte ciudat sa citim atatea posturi referitoare la consumul unei masini de 60-65 mii euro...1 point
-
Serios ? de la 250cp iti trebuie xdrive ? Eu de cand mi-am luat x nu mai stiu sa merg cu masina. Cred ca o sa il anulez.1 point
-
Daca consumul ramane acelasi dupa ce se mai "aseaza" motorul din punctul meu de vedere este unul exagerat de mare pentru un 20d. Incanta-ne cu niste poze si la interior sa vedem cum este configurata masina. OFF: Si eu sunt de parere ca nu avem noi zapezi atat de mari si multe zile la rand cu zapada pe strada cat sa merite sa iti cumperi xdrive, cel putin din punctul meu de vedere, eu am avut anvelope bune mereu iarna si n-am avut nici cea mai mica problema si am iesit pe zapezi destul de mari si intradevar am condus diverse masini cu 4x4 dar cel mai mult si recent am condus un 525xd lci si cateodata chiar iti da un feeling ciudat din cauza ca trag si rotile din fata sau poate nu sunt eu destul de obisnuit, sunt constient ca un sistem 4x4 are multe avantaje dar in acelasi timp te gandesti ca foarte multe masini performante au doar tractiune spate...oricum le-ai pune in balanta este un subiect strict subiectiv si de preferinte.1 point
-
1 point
-
Stai ca pentru asta tre sa inteleaga sistemul. Adica un pic de studiu. Dar e mult si sa citeasca. Eventual sa i-l si repare cineva pe gratis, ca pe el oricum nu-l intereseaza ce-i acolo, doar sa mearga.1 point
-
Motoarele 3.0 d de pe forum consuma 10 11 in Bucuresti. )) exista mai multe topicuri cu polemici. In rest, motoarele 3.0 diesel pe suv uri consuma cat trebuie, adica minim 12 si maxim fara numar.1 point
-
Consumul ala e perfect normal pt Bucuresti Nu te mai lua dupa cifrele oferite de producator, alea le atingi pe pilot automat cand nu e trafic deloc si prinzi toate semafoarele pe verde. Alea sunt de referinta. Un F31 cu motor 2,0 cutie automata e ok sa consume 10-12% in Bucuresti.1 point
-
Degeaba pui cutia in D ca nu se invarte motorul ca doar nu e manuala sa-ti roteasca motorul. Nu are nimic motorul, repara alternatorul si pune o baterie noua. Masina se impinge, tracteaza in N nu in D0 points
-
Aberatiile aste le-au scos oamenii cu carte, inginerie auto, nu postaci de serviciu pe forum, ai citit printre randuri sau atat ai nivelul la cald, nu esti in masura sa postezi argumentat mai bine te abtineai, de vorbit ca surda in hora, sunt pline forumurile. Prosti sunt nemtii astia, dar va plac masinile lor, atunci respectati-le.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00