Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/14/17 in all areas

  1. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. BMW 4.09.rar
    3 points
  2. Daca tocmai am fost tepuit de bimmer service , alias o ginta de pustani cu aere de mecanici sa va povestesc experienta prin care au aparut problemele la cutie , acum cateva luni am facut revizia la cutie pacalit de reclama lor ca schimba tot uleiul cu cel mai tare aparat din univers , initial ma gandeam sa-l fac la Faur la ZF ca deh ei sunt specializati pe asa ceva dar fiind un naiv si chiar credeam ca daca dau bani mai multi si schimb tot uleiul 11l fata de 7l la zf merg la bimmer , cand am ajuns am fost luat in primire de un mecanic nou aka noob si la propriu si figurat , asteptam sa se raceasca uleiul , in paralel un f30 schimba distributia , ma dau in vorba cu colegul de suferinta si cand ii scoate masina la proba fiind gata mai repede nu ajunge masina la colt ca =se opreste si mecanicu statea si se uita ca bou la poarta noua cu caopta ridicata , o aduce in garaj mai umbla pe acolo si pleaca , intre timp e gata si a mea , plec merge ok , cand dau coltu f30-le colegului de rampa zcea o strada mai incolo tot cu capota ridicata , dupa 2-3 luni timp in care masina mai mult a stat o pornesc dimineata si aud un huruit puternic la cutie cand stau in D cu picioru pe frana , sunetul dispare dupa 5-10 minute de functionare , aceeasi problema la urmatoarele porniri , ma duc la bimmer sa le spun problema , ajung la service la ora inchiderii si toti fugeau ca soarecii de parca era alarma de incendiu , baiatu cu ochelari care e la receptie incearca sa parcheze masina unu client si da cu pragu in bordura si il indoaie , vine ii expun problema nu apuc sa termin ca imi da da replica instant : in momentul reviziei la cutie ati semnat o foaie prin care ati luat la cunostiinta ca pot aparea probleme si ca ei nu sunt raspunzatori , WTF ?!?!? , las masina in hala pe rampa urc sa semnez actele si baiatu cu ochelari imi explica nu stiu ce, eu am inteles ca iau banii la clienti iar ei nu raspund de nimic ca am semnat ca prostii , cobor sa plec vad masina cu usa intredeschis si cu " contactul pus" , ii zic baiatului ca asa se lasa o masina iar el imi da replica ca sunt camere si nu se intampla nimic , tot timpul am avut impresia ca vb cu un robot gsm , a 2-a zi ma suna sa-mi spuna rezultatul constatarii : tampoanele rupte la motor - fiind reci sunt zgomotoase si de acolo acel huruit , dupa 5-10 min se incalzesc se dilata si sunetul dispare [ soc si groaza ] , am trimis un prieten scarbit de ce se intampla sa ia masina din hala cu soareci numita si service si binenteles ca ei au dat masina [ sa zicem de 18k ca fapt divers ] unui necunoscut fara nici un act sau vreo dovada ca el e "propietarul , prostie maxima ; am dus masina in alt service si binenteles ca mi-au confirmat ca tampoanele sunt intregi si zgomotul vine din cutie trebuie o diagnoza mai amanuntita ... asta e experienta mea cu cei de la bimmer , am dat 2400 lei pe o revizie la cutie si m-am ales cu probleme fiind vinovat ca am semnat o hartie , in fine bine ca nu am schimbat tampoanele
    3 points
  3. Continantal vara/iarna de mai bine de 6 ani pe e90, iarna trecuta am pus TS860 nici o problema de aderenta nu am avut cu ele, de pe charger am aruncat michelin crapate toate, undeva la 2 ani de utilizare, neuzate dar crapate, fabricate in 2015, am pus ceva nexen la jumate de pret, daca le folosesc un an si nu crapa sunt multumit(cu toata garantia de 2 ani primita) fabricate in iulie 2017 Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    3 points
  4. Masina de familie, are intrari la Automobile Bavaria, unde am facut operatii de intretinere, asadar se pot verifica km, 242.000 Km. - masina este la propriu impecabila - interior impecabil, zero defecte - s-a facut intotdeauna detailing de 2 ori pe an, inainte de iarna cu protectie caroserie si apoi la sfarsitul primaverii, pregatire pentru vara, inclusiv interiorul, iar pielea tratata cu leatherique constant. - cutie de viteze automata Steptronic, revizie cu ulei si baie cu filtru noi si rescriere soft apoi la Automobile Bavaria - turbo nou la AVD Turbo, cu garantie 12 luni - amortizoare schimbate cu flanse cu tot, SACHS Sport pt suspensii M Sport. - revizie cu ulei Motul, filtru aer, filtru motorina, filtre habitaclu, schimbat furtune vacuum si curatat galerie de admisie. - egr nou si termostat egr nou - tampoane motor noi, oem - furtun intercooler si garnituri noi, odata cu revizia - becuri xenon noi acum un an, ambele,in pereche - am mai schimbat tot la suspensie, bielete, capete de bara, pivoti bucsi bara stabilizatoare, tot ce tine de asta. - lichid de frana schimbat - placute frana - exterior shadow line, grile negre - plafon interior negru anthracit parte din pachetul M interior de fabrica - tips-uri evacuare inox, BMS 3,5” - folii negre llumar cu protectie UV - culoarea este Saffierschwartz Metallic, care e un negru ce bate in albastru - ITP facut in 15.11.2017 - an fabricatie 2005 Dotari: VIN WBANJ71000CR14142 - pachet M exterior si interior de fabrica - jante M pe 18”, cumparate de mine ca mi-au placut mai mult decat modelul M de pe masina. Sunt luate noi din magazin si sunt impecabile, nu am lasat sa umble la ele la vulcanizare decat cu protectii de cauciuc. - interior piele maro napa cu lemn, intretinuta cu letherique - navi professional mare cu DVD - audio high end pus de mine la be-loud, difuzoare Hertz si Audison, procesor de sunet DSP de la MAC Audio, Reference 2.1 DSP, izolat fonic cu folie dyanamat - magazie cd-uri - cotiera cu spatiu de racire - incalzire scaune cu setari extinse in idrive (spatar/sezut/intensitate) - clima automata pe 2 zone cu setari extinse din idrive (control aer pe 6 zone pasager/sofer, 3 moduri, soft, normal, intensiv), - ventilatie programabila - comenzi vocale - pilot automat - cutie automata 6 viteze, cu mod DS Sport si manual +/- - senzori pneuri/lumini auto/ploaie etc - reglaj electric scaune - baterie varta silver 100, noua - suspensie pneumatica spate nu ma intereseaza schimburi, pretul este 7990 euro, FOARTE putin negociabil. se vinde pentru ca mai am doua masini si nu o mai folosesc. masina se poate vedea in Mogosoaia sau in Bucuresti sectorul 1. contact la 0737385780
    2 points
  5. Stiam ca tractoarele vechi romanesti plecau de pe loc cu a doua :frantics:
    2 points
  6. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GpA4H.html My link https://www.autodna.ro/lp/WBAFW31060C563073/auto/604c636a4397030da74f4378c0c779164aeb4c40
    2 points
  7. Am dat comanda de continental ts860. Ramane sa revin cu pareri dupa ce da zapada/umezeala. Maine cred ca imi ajung, o sa le si montez de indata ce ajung.
    2 points
  8. desi imi iau multe minusuri, raportez ca masina merge foarte bine, dupa alte cateva zeci de km. O sa mai fac un update aici cam intr-o luna doua. Dar trage foarte bine, si nu se mai simt schimburile
    2 points
  9. da masina merge bine, daca tine atunci e bine. Am prezentat mai sus costurile minime pe care le puteam obtine daca faceam lucrarea in garajul meu, fara absolut nici o expertiza si fara nici o garantie (una e un schimb de ulei, sau sa schimb filtrul de aer si alta este acest tip de lucrare), era undeva la 55%, consider ca diferenta este meritata si sincer nu mai am emotii dupa ce am mers azi cateva zeci de km cu masina
    2 points
  10. Tu nu intelegi ca ai motorul oprit cand se aprind becurile rosii dela baterie si ulei. Tu vezi doar viteza ca doar esti in mers cu masina, iar pedala se intareste ca nu mai ai vacuum, care acel vacuum il ai doar cnd motorul este pornit. Tu vrei sa iti repari masina, sau vrei teoria functionarii pedalei de frana?
    1 point
  11. Da, este de vina Crankshaft speed sensor, piesa nr. 3 de aici: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-06-2002-E46-BMW-318i&diagId=11_3173 Ca sa poti sa schimbi trebuie data galeria de admisie jos, piesa este langa electromotor. Sa cumperi doar pe original. Normal ca pedala de frana era tare, deoarece motorul era oprit.
    1 point
  12. Stim, tie nimic nu ti se pare ca merita, nici senzorii de presiune, nici scaunele confort, nici ledurile. Nimic. Emblema sa fie acolo.
    1 point
  13. Asa pornesc toti cu avant sa faca toate modificarile din lume, iar apoi se lovesc de preturi...
    1 point
  14. Nu venisi inca....dar ma gandeam ca daca nu ne mai leaga ''epava'', s-au anulat toate . Vad ca nu e asa, asta-i bine....
    1 point
  15. Fac un update de impresii referitor la ce are in plus masina ca si ''gadgeturi'', pe care nu prea le consideram un must inainte sa le testez, gen : hud, webasto, muzica HK, softclose, farurile led/high beam asistance-ul, dar fiecare mi se par priceless Superba....super dotari....multi km fara probleme...da berea?...Mai e valabil?
    1 point
  16. Mai pun un link extern, foarte interesant in ceea ce afirma un membru al acestui forum: https://bobistheoilguy.com/used-oil-analysis-how-to-decide-what-is-normal/ ..ce este considerat normal in decursul si folosinta unui ulei, pe durata vietii unui schimb de ulei. Afirmatie a cuiva care, dupa cum se poate observa, a trimis foarte multe mostre de ulei alei aceluiasi motor si care si afirma niste lucruri interesante mai jos in pagina: "5) There is a “sweet spot” where the equipment and lube perform better together 6) That start of that “sweet spot” is unique to each piece of equipment, and lasts much longer than many people would suspect 7) Wear rates will generally shrink as the oil is used, contrary to popular belief" 5. Exista un "punct dulce" unde echipamentul si uleiul are perfomante mai bune impreuna. 6. Acel punct dulce este specific fiecarui tip de echipament si al uleiului sau, si dureaza mai mult decat multi banuiesc(!!) 7. (cea mai tare) RATA UZURII (in componentele motorului) SE VA MICSORA CU UZURA/FOLOSINTA ULEIULUI contrar credintei majoritatii. Cu alte cuvinte, si uleiul proaspat schimbat are nevoie de rodaj (ca, cel al motorului); "rodaj" o data incheiat uleiul ar/va performa mai bine decat cand este nou protejand mai bine motorul. Respect celui care a avut rabdarea si puterea de analiza a asa ceva
    1 point
  17. O virgula schimba total contextul, ce a scris asta am inteles, gramatica e importanta in scriere, mesajul pe care vrei sa il transmiti poate suna altfel din cauza semnelor nepuse(a nu se intelege ca il atac pt orotgtafie) sau puse aiurea Citeste fara virgula win60 si spune ce intelegi Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    1 point
  18. Si f10 este un fel de tractoras daca tinem cont de sunetul la 2l D de acolo a facut el legatura cu a2-a la plecare.
    1 point
  19. inca 1000km, la drum lung cu autostrada, valea oltului, si depasiri. Masina merge impecabil. O sa mai revin cu un alt raport, la anul pe vremea asta sau daca mai apare vreo problema pe parcurs.
    1 point
  20. @Alex_wly probabil a dat minus ca am schimbat anvelope purtate doar doua ierni. Asa am cumparat masina, astea de iarna era dot 2014, dar praf. La modul ca imi patinau pe asfalt uscat daca plecam mai in forta. Pe asfalt umed parca stateam pe loc. Azi le-am montat, 2442 lei, montaj inclus, echilibrare jante, valve si azot. Le-am luat de la best-tires.ro, foarte amabili, e al treilea an de cand cumpar de la ei ( am mai schimbat 2 masini in astia 2 ani si ceva de absenta), si le-am luat noi, la ambele, de iarna. Asa am vandut ambele masini si n-am cerut bani extra, pentru anvelope/jante. Pe masina actuala, cele de vara sunt aproape noi, dot 2016, dar vedem in primavara cum se comporta. Masina s-a schimbat total, acum dupa ce le-am pus, am facut o tura pe autostrada si cam 2-3 ore prin oras si sunt multumit momentan, pe asfalt uscat. Sa vedem zilele astea cum se comporta, o sa dau o fuga si pe la munte. Si ca sa primesc iar minus (nu imi pasa de sistemul asta, fiecare cu parerea lui), o sa ma duc doar sa testez anvelopele, ca sa ajung la 3000 lei cu ele. :-D Multumumesc tuturor care mi-au dat sfaturi!
    1 point
  21. Va fi mult mai mult de atat.
    1 point
  22. Hey! Am fost de curand cu o alta masina sa fac revizia si distributia la service la AEF si ti-am vazut 5u! Le-am spus la baieti sa fie atenti cu masina ta . Sper ca ai plecat multumit de la ei!
    1 point
  23. Inteleg ca ai fost entuziasmat de masina insa ti-a vandut-o un samsar si cred ca s-a prins ca esti f. interesat sa o cumperi. Asa ca a vrut sa maximizeze beneficiile. Cand i-ai dat banii nu ai vazut ca lipsesc accesoriile? Este o vorba: banii, f..taiul si bataia nu se mai iau inapoi A doua cheie nu e clar daca a avut-o sau nu, parerea mea este ca astia mintind atat de mult nu mai stiu ce si cui au promis diverse. Avand in vedere ca masina e OK eu zic sa te bucuri de ea si sa dai uitarii episodul achizitiei.
    1 point
  24. "Puteam sa jur ca e fulia", nu ma gandeam ca e altceva, dar fulia e ok, la aia m-am referit.
    1 point
  25. 1 point
  26. Hmm...puteam sa jur ca e fulia. Da..masoara si incarcarea alternatorului.
    1 point
  27. Ia ce-ti place ca o viata ai. Multe persoane au facut o fata extrem de mirata când am ales cutie automata, gen "daca se strica ce faci?". Daca, daca,... daca gandesti asa nu faci nimic in viata...
    1 point
  28. Am luat azi masina de la service. Per total am fost multumit de relatia cu cei de acolo si dupa cate vad si-au facut treaba. Au si spalat masina azi dimineata inainte sa ajung eu. Schimbarea bratelor de pe spate se simte, atat la denivelari cat si la comportamentul masinii (am iesit un pic pe A1 sa o calc putin). Se simte si ca am inlocuit filtrul de aer, parca respira mai bine. Imi place cum a iesit aripa, nu se vede vreo diferenta de culoare fata de portiera. Bratele de la stergatoare - inainte si dupa Am trecut la rotile de iarna Despre planetare (pe spate) mecanicul mi-a spus ca nu pot fi reparate, nu exista kit pentru modelul asta, deci ar trebui schimbate. Se gasesc numai oem, vreo 6.500 ron ambele. Mi-a recomandat sa caut prin dezmembrari, dar n-am vreo garantie ca gasesc ceva ok. Cred ca o sa le iau noi. Ramane de vazut in primavara, deocamdata scurgerea e minora si mai mult de 2.000km nu fac iarna asta. Toata distractia a fost 4.300 ron (revizie, brate spate, geometrie, schimbat roti, vopsit aripa si inlocuit cheder usa sofer, asta inca nu a ajuns, mai trec pe acolo cand ajunge).
    1 point
  29. Revin cu rezolvarea. Convertizorul era de vina, l-am reparat si acum e ok.
    1 point
  30. Bine ca ai rezolvat...cam asa merge treaba la noi, sa zica pretul cel mai mare in caz ca e totul defect si poate sa fie doar 10% defect din pretul ala calculat pe 100%..motivul? Degeaba e stricat doar 10%, noi trebuie sa facem reparatia 100%. A zis un coleg (radu) mai sus ca asigurarea CASCO nu-ti despagubeste lichidele...daca spargi radiatoarele de apa si freon, crezi ca plateste clientul? la fel pentru baia de ulei si vasul de stropgel. Nu, nu le plateste clientul, iti raspund eu pentru ca nu plateste clientul lichidele, atata timp cat ai casco acele lichide se schimba tehnologic, nici macar nu trebuie sa iei aprobare pentru ele sau ceva pentru ca nu au ce sa comenteze.
    1 point
  31. Oricum, ideea este ca au ramas in discutie 3 anvelope din cate am citit eu si nu cred ca se pune problema la una dintre cele 3 anvelope sa dezamageasca cumva sau sa fie testele platite.
    1 point
  32. Nu-mi arata testele alea...totusi o anvelopa premium e de 2-3 ori mai scumpa decat un low-cost, daca erau valorile alea aproape egale nu-si mai justifica diferenta de bani. Nu o iau pe aratura, spun lucrurilor pe nume, doar voi ati mers ma cu Premium )...ca si cu celelalte subiecte de pe forum, doar voi ati facut ceva anume, altii nu-si permit si daca cumva va contrazic, inseamna ca mint sau nu au dreptate, ai dreptate Alex..Sunt mai bine premium, insa nu de 2 ori, poate un 20% poate mai bune si atat. De asemenea de niste anvelope low-cost nu vreau sa tin niciodata mai mult de 2-3 sezoane pentru ca o cataloghez ca low-cost, implicit in vechime riscurile sunt mai mari, altii isi iau anvelope Premium, le tin 5-6 ani si se lauda cat au dat ei pe anvelope acum 5 ani. Consider ca o anvelopa mai ieftina, schimbata mai repede, e mai ok decat o anvelopa premium tinuta mai mult implicit o anvelopa low cost mai noua este mai buna si mai sigura decat o anvelopa premium mai veche. Eu am testat anvelope premium in toate aspectele si in gradele maxime de franare/virare/zgomot/viteza, iar diferenta la bani nu si-au justificat-o. Nu ma intereseaza durata de viata deoarece ma intereseaza cum se aude, cum franeaza, cum sta pe drum la viraje si cum se prezinta la viteza (daca tremura volanul). Enders: Voi cine ati simtit la teste?
    1 point
  33. Essential daca ti se pare mult, nu trebuia sa mai cumperi N47, te inteleg daca ai dat 6000 euro si atunci se explica, daca ai dat peste 10.000 euro nu se explica de ce esti zgarcit deoarece e o suma ok pentru inlocuirea distributiei.
    1 point
  34. Am vandut anvelope calitate medie noi care in garantie a explodat una din set (masina aproape dauna totala)...ce faci atunci? iara incepeti cu ironii si prostii si nu stiti despre ce vorbiti? Vechime 1 an, niciodata nu o sa mai iau anvelope vechi da sa ma laud ca sunt "premium" , m-am referit la Nokian, Landsail,Tigar,Nexen, KUMHO (echipare masinile noi Renault din reprezentanta, de ex Renault Kadjar). Cele reesapate nu le vad ca anvelope, cine cumpara reesapate mai bine arunca masina.Niciodata nu m-a interesat cat de repede se mananca o anvelopa atata timp cat imi place la restul aspectelor, asta cu cat de repede se mananca mi se pare din partea aia a "zgarceniei", daca anvelopele au fost ok din toate punctele de vedere..nu mai cumperi ca se mananca putin mai repede. Am mers si cu anvelope premium si cu anvelope ieftine (landsail). Diferenta dintre Dunlop Sport COntact si Landsail de acum este mare (la bani), adica Landsail in primul rand ca imi plac mai mult cum se aude si cum sta masina, au certificare B-B in al doilea rand, ma iau si dupa informatiile astea cand caut anvelope+ ce spun expertii sa zic asa despre anvelope. Cea mai mare problema a unei anvelope este vechimea, compozitia cauciucului, e mai important anul anvelopei decat calitatea producatorului.
    1 point
  35. Salutare, Folosesc de iarna trecuta Michelin Alpine 5,nu am absolut niciun repros.Se comporta excelenta atat pe zapada dar in special pe asfalt umed/mazga. Pentru vara folosesc 225/45/17 de la Vredestein,am o vara cu ele,sunt la minim acelasi nivel cu Continental,Michelin etc Stima
    1 point
  36. Decat sa pun anvelope DOT 2009 marca buna, mai bine cele mai proaste anvelope noi.
    1 point
  37. Ia Continental ...de cativa ani fac anvelope care ies in TOATE testele pe primele locuri atat in varianta iarna cat si vara.Daca nu mergi mult iarna pe zapada.....adica sa locuiesti in zona de munte(Harghia ,Covasna etc) si folosesti masina si iarna mai mult pe uscat eu as merge pe varianta de Conti All Season ,o anvelopa noua cu un profil frumos si o compozitie de exceptie (Black CHILL) si as profita de franarea buna pe uscat si ud a acestei anvelope.Fiecare face cum vrea pe banii lui...eu asa as face.Am mers acum cativa ani destula vreme cu anvelope Nokian pe masina de la firma(si multi colegi) si toata lumea a fost multumita.inclusiv subsemnatul.Dupa vreo 3 ierni am aflat si eu ca am anvelope All Season Plus pentru ca asa scria pe ele....allseason pentru Finlanda si super de iarna pentru noi...din acelasi motiv eu am acum tot o varianta allseason de la Nokian ....WR A3...de care sunt multumit.
    1 point
  38. Raportul autodna se bazaeaza doar pe anunturi online in care a fost trecuta si seria de sasiu (inclusiv licitatii). Nu au acces la nico baza de date, la nimc. In cazul de fata este posibil ca un alt vanzator sa fi folosit seria de sasiu a masinii testate de tine si sa fi trecut in anunt 102k km.
    1 point
  39. Aoleo, nu mai putem sa ne cacam fara scaune comfort, suspensie adaptiva si logic7. Si cauciucuri va cumparati second hand. )) Mafiotilor..
    1 point
  40. Cele mai bune oferte cu km putini pt varsta lor dar nu pot fi garantati!
    1 point
  41. E91 318d 143hp ,an 2010 ,157000km ,cumparat acum jumate de an din Germania la 152000 km,f.multumit de ea,nici o problema pana acum.
    1 point
  42. Vorbim ca is niste tepari jegosi...vorbim despre o diferenta de 70ron de la o zi la alta cu exact aceleasi consumabile ofertate doar sub pretextul ca s-au schimbat preturile de la o zi la alta...mai bine isi bagau mana cu japca la om in jeb ca tot acolo e...dar asa is hotii, is mai credibili cand is imbracati bine...
    1 point
  43. Becul pentru angel eye (E90) este H5W. Un prieten mecanic l-a scos, m-am dus la primul magazin de piese auto si l-am gasit. Vanzatorul chiar l-a recunoscut din prima ("este pentru cercurile de la BMW?"). Costa in jur de 15 lei (NARVA). Operatiunea de schimbare cred ca a durat mai putin de 1 min. pe la capacul din spatele farului. Se mai poate intampla sa fie si un contact imperfect, cand nu functioneaza. Mi s-a intamplat de cateva ori cu celalalt, dar dupa o palma peste far isi revenea.
    1 point
  44. nu am uitat limba,scuze pt ca am pus detaliile in limba engleza dar nu stiu cum se zice corect la toate detaliile astea si nu vroiam sa radeti de mine ca nu stiu sa ma exprim corect pt toate specificatiile de la masina,mai ales ca nu sunt mecanic sa le stiu pe nume,inca o data scuze.Sper ca nu deranjez
    1 point
  45. E90 320d 2009 manual,cu optiuni(faruri automate si cu self leveling,cornering,senzori de ploaie,Auto Dimming Rear View Mirror,cruise control,xenon,piele,112000 miles dar merge impecabil,business navigator,Electric Windows - Front and Rear, with Open/Close Fingertip Control,Heated Front Seats,motorul are 177hp,lumina la manerele usilor,magazie de 6 cd uri in porbagaj,Bluetooth Telephone, 17In Alloy Wheels )chiar imi place masina si cm trage si cum arata plus ca nu am avut probleme niciodata,merge perfect.Acum o luna in urma ma batea gandul la un seria 5 dar nu eram hotarat daca sa fie 530d sau 520d din 2012....oricum sunt bucuros de masina.
    1 point
  46. iti trebuie cric +coarba ... 1.ridici masina, dai jos roata 2.iti mai trebuie tubulara de 8 ( sau zece) si una de zece ( sau 12) 3.desurubezi vreo 6 suruburi de 8 si unu de 10 ( inclusiv 2 suruburi pe care le ai langa muchia barii) 4. scoti contra aripa ..se scoate usor ( sa fi atent cand o pui sa o pui la loc la fel!!!) 5. dupa aia iti mai trebuie doua surubelnite cu drepte ( adica nu cruce) ...una sa fie neaparat lunga si acum urmeaza partea ciudata : - o surubelnita o fixezi deasupra soclului unde e angeleyes-ul si o manevrezi pana cand o sa vezi soclul ca s-a desprins de sus !!!Atentie: nu o scoti ca se fixeaza la loc clema ..deci lasi surubelnita lunga de sus fixata astfel sa impiedice fixarea la loc a soclului. - dupa aia cu cealalta surubelnita te joci la clema de jos ( vezi ca, clema de jos e identica cu cea de sus ... si pe cea de sus tre sa o desfaci sau ma rog, sa o fortezi un pic, fara sa vezi nimic :twoup: Daca faci totul cum trebuie o sa desfaci soclul si dupa aia te descurci ca e mai usor Eu l am inlocuit singur
    1 point
  47. Dap, greseala mea, lipseste virgula. Era de fapt raspuns la postul lui Alex. Nu pot sa mai modific. Ps: mie pe telefon nu imi apare sistemul cu minus/plus. Si pe desktop nu prea folosesc foarte putin forumul. Sa curga minusurile. Fac colectie.
    0 points
  48. http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Auto-Express-Winter-Tyre-Test.htm
    0 points
  49. Din cauza asta le-am ales, uscat si umed, au iesit peste celelalte 3 modele.
    0 points
  50. de ce iti iei f10 daca ti-l iei chel? care este smecheria? mai bine iti iei e60 cum trebuie decat sa iei un gunoi . f10 fara cel putin aceste 3 dotari scaune comfort , suspensie adaptiva si sistem audio bun e fix gunoi.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.