Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/15/17 in all areas

  1. Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip
    4 points
  2. Astazi a ajuns si bara fata si lipul pentru bara fata care ma voi duce sa il ridic probabil luni sau marti. Bara este de o calitate foarte buna,iar spliterele din carbon sunt impecabile,acestea vor fi scoase la vanzare dupa ce voi monta noul lip la bara.Este foarte bine facuta si iti da impresia de calitate,asa sper sa fie si cand o voi monta,nu ma asteptam sa ajunga asa repede.Bara este fabricata in Taiwan la fel ca si lipul si am cumparat-o din UK,nu am gasit in alta parte in afara de America unde imi cereau 300$ doar pe transport,din UK am platit 100$ pe transport...
    3 points
  3. Masina de familie, are intrari la Automobile Bavaria, unde am facut operatii de intretinere, asadar se pot verifica km, 242.000 Km. - masina este la propriu impecabila - interior impecabil, zero defecte - s-a facut intotdeauna detailing de 2 ori pe an, inainte de iarna cu protectie caroserie si apoi la sfarsitul primaverii, pregatire pentru vara, inclusiv interiorul, iar pielea tratata cu leatherique constant. - cutie de viteze automata Steptronic, revizie cu ulei si baie cu filtru noi si rescriere soft apoi la Automobile Bavaria - turbo nou la AVD Turbo, cu garantie 12 luni - amortizoare schimbate cu flanse cu tot, SACHS Sport pt suspensii M Sport. - revizie cu ulei Motul, filtru aer, filtru motorina, filtre habitaclu, schimbat furtune vacuum si curatat galerie de admisie. - egr nou si termostat egr nou - tampoane motor noi, oem - furtun intercooler si garnituri noi, odata cu revizia - becuri xenon noi acum un an, ambele,in pereche - am mai schimbat tot la suspensie, bielete, capete de bara, pivoti bucsi bara stabilizatoare, tot ce tine de asta. - lichid de frana schimbat - placute frana - exterior shadow line, grile negre - plafon interior negru anthracit parte din pachetul M interior de fabrica - tips-uri evacuare inox, BMS 3,5” - folii negre llumar cu protectie UV - culoarea este Saffierschwartz Metallic, care e un negru ce bate in albastru - ITP facut in 15.11.2017 - an fabricatie 2005 Dotari: VIN WBANJ71000CR14142 - pachet M exterior si interior de fabrica - jante M pe 18”, cumparate de mine ca mi-au placut mai mult decat modelul M de pe masina. Sunt luate noi din magazin si sunt impecabile, nu am lasat sa umble la ele la vulcanizare decat cu protectii de cauciuc. - interior piele maro napa cu lemn, intretinuta cu letherique - navi professional mare cu DVD - audio high end pus de mine la be-loud, difuzoare Hertz si Audison, procesor de sunet DSP de la MAC Audio, Reference 2.1 DSP, izolat fonic cu folie dyanamat - magazie cd-uri - cotiera cu spatiu de racire - incalzire scaune cu setari extinse in idrive (spatar/sezut/intensitate) - clima automata pe 2 zone cu setari extinse din idrive (control aer pe 6 zone pasager/sofer, 3 moduri, soft, normal, intensiv), - ventilatie programabila - comenzi vocale - pilot automat - cutie automata 6 viteze, cu mod DS Sport si manual +/- - senzori pneuri/lumini auto/ploaie etc - reglaj electric scaune - baterie varta silver 100, noua - suspensie pneumatica spate nu ma intereseaza schimburi, pretul este 7990 euro, FOARTE putin negociabil. se vinde pentru ca mai am doua masini si nu o mai folosesc. masina se poate vedea in Mogosoaia sau in Bucuresti sectorul 1. contact la 0737385780
    2 points
  4. Dar tu nu iti dai seama ca daca pui 55W atunci ii vei orbi / extermina pe cei de pe contrasens ? Romanica .... civilizatie ... :frantics:
    2 points
  5. La team service se poate. Reviziile se fac, de exemplu, in 90% din cazuri cu MANN :frantics: Ma rog, in reclamele de pe FB sunt prezentate ca fiind originale, dar asta e alta poveste.
    2 points
  6. Ia ce-ti place ca o viata ai. Multe persoane au facut o fata extrem de mirata când am ales cutie automata, gen "daca se strica ce faci?". Daca, daca,... daca gandesti asa nu faci nimic in viata...
    2 points
  7. De ce nu iti place sa vorbim lucruri reale?! Lucruri care se intampla in realitate. Bizonul despre care spui tu ca o sa aiba un v6 si o sa il lase franele astazi crezi ca el nu are masina? Sau cumva astazi are o masina an bun si super intretinuta si pentru ca maine scade drastic impozitul o sa isi cumpere un v6 din 2002 unde o sa il lase franele? Nici vorba, astazi bizonul pe care tu il descrii mai are un 1.8-2.0. Sansa sa il lase franele si sa intre intre este la fel de mare si astazi dar si peste 2 luni daca impozitul va scadea si sa zicem ca isi va lua un v6. Faptul ca bizonul are un cazan este la fel de grav indiferent ce motor are cazanul sau. Daca esti impotriva acestui gen de oameni trebuie sa militezi pentru cu totul altceva, nu sa sustii o cauza buna cu niste metode comuniste. Ti se pare in regula diferenta de la 2.0-2.5-3.0 si anume 200-800-2200 lei?! Are vreo aplicare reala pentru care sa pui un impozit de 2200 lei la un 3.0 in timp ce ala la 2.0 plateste de 10 ori mai putin? Faptul ca de multi ani un 2.5-3.0 are impozit nejustificat de mare ti se pare cumva ca a salvat tara de cazane? Problema cazanelor se rezolva cu controale RAR in trafic, cu alte mijloace nu cu impozite aberante si fara nicio legatura cu realitatea.
    2 points
  8. Ca sa nu mai dati bani pe tester iata cum resetari singuri intervalul de schim ulei cand faceti schimbul. Automat functioneaza si pentru intervalul de schimb al lichidului de frana: 1- tii apasat pe butonul de pe bord cel din stanga 2- introduci cheia la pozitia I tinand in continuare apasat pe butonul ala pana apare ceva de genul OIL SERVICE RESET sau inspection reset 3- cum a aparut asta ii dai drumul la boton si apesi imediat din nou inca 5 secunde si incepe sa clipeasca mesajul "RESET" sau "RE" 4- ii dai drumul la buton iarasi dupa care apesi inca o data pe el, dar de data asta scurt, fara a tine apasat pe el 5- noul interval de service a aparut 6- mai apesi inca o data tot scurt butonul asta si apare mesajul "END SIA" 7- scoti cheia din contact sa memoreze datele si............ it's done Urmati cu atentie pasii astia ca sa faceti o treaba buna. Vreau sa verific daca merge si la alte modele asa ca astept raspunsuri aici... Plus ca vreau sa vad daca se poate pune si pt o alta distanta decat pt 25000 km, ca eu de ex schimb uleiul la 15000 km si as vrea sa il dau la 15000, nu la 25000 cum se da din default el...
    1 point
  9. Salutare colegi, Ofer spre vanzare un BMW F11 525d x-drive 218CP, cu urmatoarele dotari: Culoare SPACEGRAU METALLIC Tapiserie piele neagra DAKOTA Data fabricatiei: 2013-02-21 Cutie viteze automata 8+1 trepte Rulaj actual: 209.000 km L801A National version Germany P7A2A Innovation Package II S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S223A Electronic Damper Control (EDC) S230A Extra package, EU-specific S255A Sports leather steering wheel S302A Alarm system S316A Automatic trunk lid mechanism S3AGA Reversing camera S3ATA Roof rail, aluminum, satin finish S3MBA Indiv. Ext. Line, burnished aluminium S402A Electric panoramic roof S417A Roller sun vizor, rear door S418A Luggage compartment package S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S456A Comfort seat with memory S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CEA Fine woodgrain vers., Fineline anthrac. S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DFA Active cruise control+Stop&Go function S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S676A HiFi speaker system S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S761A Individual sunshade glazing S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu VIN: WBAXB91000DX45851 Masina a fost cumparata din Germania, de la reprezentanta BMW Procar Unna, in aprilie 2017, la 198.000km (cu factura, certificat de conformitate si km trecuti in acte - TVA achitat integral). Cartea de service este la zi, toate reviziile fiind facute la aceasta reprezentanta. Masina a avut un singur proprietar (initial in leasing, apoi inmatriculata pe respectiva persoana fizica) si tot istoricul se poate verifica in reteaua BMW. Motorul a fost inlocuit complet (nu reparat) cu unul nou, inclusiv distributia si ambele turbine noi, de catre reprezentanta BMW Procar exact inainte de vanzare. Din discutiile cu ei am inteles ca a avut distributia rupta, motiv pentru care proprietarul a dat-o buy-back si a luat una noua. Reprezentanta i-a inlocuit motorul cu tot ce mai era necesar si a scos-o la vanzare - aceste lucruri apar in istoricul inregistrat la BMW. Dupa achizitie s-a facut o revizie completa de filtre si ulei, cumparat anvelope noi vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 pe 18" (nu run-flat), facut update la navigatie cu harti 2017 si activat video in mers, schimbat discuri si placute frana fata/spate. Masina se vinde inclusiv cu anvelope iarna pe 18" in stare buna. Este intr-o stare tehnica si optica excelenta - se accepta orice testare. Pretul este de 23.000 EURO si nu se accepta schimburi. Telefon: 0760.703.218 Multumesc!
    1 point
  10. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. BMW 4.09.rar
    1 point
  11. 1.In primul rand acel martor nu are de a face cu presiunea uleiului ci cu nivelul uleiului.. 2.Este o problema destul de comuna la e46.. Daca uleiul este la nivel cel mai probabil este senzorul de NIVEL ulei.. Ai putea sa te gandesti sa il schimbi la urmatorul schimb de ulei
    1 point
  12. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?app=forums&module=forums&section=rules&f=71 lectura placuta
    1 point
  13. Am terminat operatiunea de schimbare a DSP-ului, difuzoarele au ramas aceleasi. Am avut nevoie de: 1. Match PP86DSP 2. Niste cabluri 20+4 pin de la surse de PC vechi (sau noi). Motivul pentru care am vrut mai multe a fost sa folosesc fire cat mai groase, AWG 16-18. Conectorul 20pin se potriveste la PP86DSP. 3. Harness-ul de aici 4. Cabluri de alimentare pentru DSP si o siguranta de 40A pe care am pus-o pe cablul pozitiv, la vreo 10 cm de baterie Asa arata setup-ul: Sunt mai multe tutoriale pe net care detaliaza cum sa-ti desfaci portbagajul: Sunt foarte multumit de rezultate, e diferenta foarte mare de claritate, mai ales la volum maxim. PP86DSP este un gadget extraordinar, cu software foarte bine pus la punct, pare infricosator la inceput si recunosc ca mi-am prins urechile initial, dar dupa ce m-am jucat putin cu demo-urile am inteles cum sta treaba. E intuitiv si ofera toate posibilitatile necesare de configurare. Acum, in difuzoarele stock de pe sistemul HiFi, toate frecventele sunt echilibrate. Nu mai am distorsiuni la volum maxim, nu mai bubuie subwooferele ca niste tigai, sunetul este foarte echilibrat, nu cu mult mai tare ca si volum, dar frecventele sunt redate corect si muzica se aude asa cum trebuie. Sunt totusi indecis daca sa mai schimb si difuzoarele, nu stiu cat de mult mai am de castigat, momentan mi se pare suficient. In comparatie, DSP-ul stock nu e chiar atat de rau, mi se pare ca e configurat gresit doar ca sa motiveze cumparatorii sa aleaga Harman Kardon. Ca de sunat tare suna, dar la volum tare distorsiona in draci si nu puteam face nimic decat sa dau bass-ul mai incet din iDrive.
    1 point
  14. Mai bine te duci la un service sa iti testeze injectoarele pe banc si terminati cu prostiile ca orice valoare peste 1 este OK, nu este deloc OK... faptul ca permite motorului sa functioneze in niste parametrii tot nu inseamna ca este OK. Daca o sa ajunga sa ii scuipe motorina la +2 corectie nu o sa ii plateasca nimeni de pe forum reparatia dupa ce i-a spus ca e OK o valoare de +2 sau -2 pe un injector. Cel mai sfant este sa testezi injectoarele pe banc si daca nu ies in parametrii sa le reconditionezi sau sa le schimbi.
    1 point
  15. lupe arse? la masina aia ar trebui sa schimbi farurile cu unele noi....asta daca vrei sa ai lumina
    1 point
  16. eu am folosit in decursul anilor si michelin, si Dunlop, si momentan pirelli pe ambele masini (x5 si mini countryman) si se comporta excelent. Marcile premium sunt foarte aproape unele de altele, nu exista diferente asa mari, poate doar perceptii subiective.... Pe x5 e70 am pe spate Pirelli Scorpion (jante 20) cu dot 2010 si inca se comporta excelent (au venit odata cu masina) pe fata dot 2016 si merg la fel de bine tot pirelli scoprion m+s Pe mini am pirelli winter sottozero 3 dot 2017 si merg foarte bine si pe mazga (noroi+apa)
    1 point
  17. Bucsile astea poliuretanice te vor rupe de rinichi.
    1 point
  18. @arabu09 are dreptate. Este o greseala de ortografie si se intelege cu totul si cu totul altceva. Cat face o virgula... inca odata imi cer scuze. Am mai facut odata o greseala de genul, si s-a inteles cu totul si cu totul altceva. Incerc sa fiu mai atent pe viitor.
    1 point
  19. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GpA4H.html My link https://www.autodna.ro/lp/WBAFW31060C563073/auto/604c636a4397030da74f4378c0c779164aeb4c40
    1 point
  20. Degeaba pui cutia in D ca nu se invarte motorul ca doar nu e manuala sa-ti roteasca motorul. Nu are nimic motorul, repara alternatorul si pune o baterie noua. Masina se impinge, tracteaza in N nu in D
    1 point
  21. Salutare . Poate te intereseaza https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-163-cp-2007-m47-navi-mare-interior-m-impecabila-ID9UTZd.html
    1 point
  22. Probabil ca faci cascadorii. Altfel nu inteleg pe ce dai 1000 de euro pe an
    1 point
  23. Au ĂŽnceput protestele? LĂŁsați impozitul ca e praf in ochi, sa ne atragĂŁ atenția de la justiție. Care a dat minus sa fie bĂŁrbat sa zicĂŁ de ce. O inițiativa de genul asta cu impozitele, când țara pur și simplu a explodat e fix pix pe lângĂŁ ce mânĂŁresc ĂŁștia.
    1 point
  24. E de apreciat propunerea asta (nu stim totusi cat se va concretiza). parerea mea este ca ar trebui ca motoarele 1.0-2.0 sa plateasca impozite mai mari chiar si decat maririle din proiectul asta. Sa plateti 58 lei pentru 1.6 (cat este la ora asta) este infim, mi se pare o suma prea mica. Chiar si 94 lei tot foarte mica mi se pare. Undeva la 120-150 cred ar fi o suma corelata cu realitatea veniturilor din Romania. Motoarele 2.5,3.0 sau peste mi se pare absolut normal si destept sa le reduca drastic. Statul va castiga mai mult pentru ca la momentul de fata cand impozitul este nejustificat de mare pur si simplu lumea (vbim la modul general) nu isi cumpara 3.0 si alege sa isi ia 2.0 unde plateste 200 lei. asa daca ii ceri 400 lei impozit pe 3.0 o sa isi cumpere 3.0, si in loc de 200 lei incasezi 400. Ramane intr-adevar problema teribilistilor dar aici desi se poate face o discutie pana la urma ne putem gandi ca un teribilist este teribilist si cu 2.0 si cu 3.0. Rca-urile au scazut in mod imens in ultimii ani iar diferentele intre 2.0 si 3.0 sunt minime la rca, niciodata nu vor descuraja achizitia cum o facea impozitul. plus ca rca ul se mai fenteaza bagand masina pe vreun parinte etc. Nu vreau sa vorbesc de guvern per total dar prostia asta imensa cu impozit enorm de mare la motoare peste 2.0 a fost intotdeauna o mare problema in tara asta pe care multe guverne au neglijat-o. Trebuie corectata cat mai rapid, ce bine ar fi sa o rezolve desi tare frica imi este ca e doar vreun proiect. Repet, castigurile la buget f probabil vor fi mai mari, lumea va fi mai multumita e o masura din care castiga toata lumea trebuie sa existe doar o minima aplecare asupra problemei. Adica sa iti pese de tara asta.
    1 point
  25. Daca gasesti o rezolvare sa ne spui si noua
    1 point
  26. Pai cand refaci un motor nu trebuie sa iti lipseasca cheia dinamometrica.
    1 point
  27. Strange piulita la 25nm si pune loctite 243 si nu mai ai probleme. Eu asa am facut si nu am avut probleme.
    1 point
  28. Dupa care totul a continuat cu un ambreiaj topit.. rulemtnul de presiune topit si trecut prin placa de presiune.. Am pus un Kit de ambreiaj de la ATIX, Volanta Usurata, Masa Simpla, Ambreiaj Kevlar si Placa de presiune intarita Si am dat in alta distractie, de data asta, "nenorocind" diferentialul, cu ocazia videoclipului ) : A urmat un Diferential un pic mai scurt.. 3.07 (330ci Cabrio) Dupa care am dat din Lac in Put.. S-a desfiletat piulita care tinea pinionul de la pompa de ulei... A iesit pinionul de pe pompa, s-a aprins martorul rosu in bord, am oprit, am verificat uleiul, era la maxim.. i-am mai dat o cheie.. am auzit ca tacane motorul (a ramas fara ungere) dupa care am tras masina pana acasa... A urmat distractia cu Pompa de ulei.. alti bani, alta distractie.. Piese peste piese... + Oglinzile M5 E39 La scurt timp, am reusit sa pun si Interiorul Recaro Piele Neagra, (full electric + memorii + Incalzire) Volanul M3 E46 (Cusaturi Rosii-Albastre) Senzori Ax cu came Admisie/Evacuare... Baterie 95Ah Varta, Stergatoare Bosch..Senzor temperatura aer, carenaje.. Revizie(filtre+ulei)... Set Saboti+Cabluri+accesorii Frana de mana ATE....si multe altele... Am facut rost si de o Bara fata M3 (nu stiu daca originala sau fake.. important este ca e plastic) + Praguri m3 Oirignale.. + Lip(uri..:-?) Bara fata Si cam atat.. deocamdata.. sunt multe alte lucruri de care sunt sigur ca am uitat sa la mentionez(poate nici nu avea rost) ) .. In rest, ce sa va mai zic :-? Cat de curand trebuie sa fac RAR-ul pt a inscrie masina pe tara... Cat despre masina, planuri pentru viitor : -Bucsi Poliuretanice (Toate) -Suspensie Reglabila D2 Racing / AirRide (nu sunt hotarat inca) -Restul paketului de m3 -Revopsire Culoare Shakire Orange (M4) -Brate Fata Meyle HD -Stop-uri LED E46 Facelift -Nuca M3 -SoftTop (deoarece actualul are 2 taieturi, se pare ca fostul proprietar a avut dusmani ) ) -HardTop -Evacuare AirVision M3 E46 CSL -Folie Geamuri Spate 5% + 30% Fata -Parbriz Heliomat -Retapitare interior Piele Visinie -Frane perforate.. deoarece cele stock de 3.0 benzina nu prea fac fata
    1 point
  29. Vand eu masina cu 4 butoane ca sa iau una cu 5.Te bagi?
    1 point
  30. Nu exista optiunea "2-3 butoane". Romanii vor 5 butoane si habar nu au ce functie are fiecare.
    1 point
  31. Si cam cu cat ai vrea , tu, asa s-o dea ? Pe voi v-a prostit cheliturile de f10 care au invadat romania si se vand la 14000.
    1 point
  32. Era pt Magnusy replica asta nu pt dr3 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  33. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  34. Hai ca daca avea macar 1-2 butoane era o sansa sa te intereseze, nu? Vorbesc cu el daca vrei sa puna butoane. Cate vrei? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  35. 1 point
  36. Exact cum spuneam: piata din Romania este una atipica(pt toate domeniile). Cine n-are butoane, sa-si cumpere!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  37. fara 5 butoane viata e pustiu
    1 point
  38. Cam asa arata semeringurile la supapa la un bmmw e91, 320d din 2006, stanga cel nou si dreapta cel vechi
    1 point
  39. - de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.
    1 point
  40. 1 point
  41. Nu cred ca voi mai vinde masina...vreau sa ii aduc niste upgrade-uri in timp si poate va ramane ca "masina de colectie"
    1 point
  42. Cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia ... L.E. Totusi, mi-e teama ca am repetat ce a spus si Alex.
    1 point
  43. Vuvzea moare de drum lung si de grija altuia
    1 point
  44. ... la care tu comentezi tendentios. De ce?
    1 point
  45. da, dar era a ta si astfel ii scade valoare cu vreo 3000 de euro. exista vreun pret care sa iti convina pe aici, pui de samsar?
    1 point
  46. Nici vorba. Consuma 11 12 in cele mai mari aglomeratii x1 ul meu, fara start stop folosit, fara ecopro folosit si cu eroare la egr. Deci al tau nu sare de 10 garantat.
    1 point
  47. Spor la vanzare Poleposition
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.