Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/16/17 in all areas

  1. Am schimbat osram h7 normale cu osram nightbreaker+ lumineaza f.bine,lumina e mai alba si ai mai multa lumina pe sosea fata de un h7 normal,dupa prima seara de condus ,m-am dus sa reglez farurile,cu toate ca nu ma blita nimeni,farurile erau perfecte,insa plusul de lumina m-a facut sa cred ca am probleme.
    1 point
  2. Astazi a ajuns si bara fata si lipul pentru bara fata care ma voi duce sa il ridic probabil luni sau marti. Bara este de o calitate foarte buna,iar spliterele din carbon sunt impecabile,acestea vor fi scoase la vanzare dupa ce voi monta noul lip la bara.Este foarte bine facuta si iti da impresia de calitate,asa sper sa fie si cand o voi monta,nu ma asteptam sa ajunga asa repede.Bara este fabricata in Taiwan la fel ca si lipul si am cumparat-o din UK,nu am gasit in alta parte in afara de America unde imi cereau 300$ doar pe transport,din UK am platit 100$ pe transport...
    1 point
  3. Becurile care le ai sunt terminate... poti sa le inlocuiesti cu altele de 35w 4300k.
    1 point
  4. uite, iti garantez ca in masina asta nu ai de bagat niciun ban: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GpAtb.html#b8c91e5990 urmatoarea revizie in 8k km, sau Oct 2018, la km parcusi de tine, probabil Oct 2018. povestile cu distributia se intampla la N47d20A, mai putin la motoarele ulterioare B sau C, C-ul fiind montat aproape pe toate modelele BMW 2009 - 2014, din punctul meu de vedere sunt doar experientele celor ce povestesc pe forum, cei ce nu au o problema, nu intra pe forum sa povesteasca asta. reprezentanta spune ca da, este o problema mai des inatlnita decat la M47, insa, coincidenta sau nu, se intampla foarte frecvent la masinile utilizate in Romania,de utilizatori Romani, urmaring statistica BMW in EU, - oare de ce? tot forumul ne spune: "astazi am pus Castrol, maine Mobil, poimaine ELF..5W40, 10W40, 5W30..."foarte multi schimba uleiul cand isi amintesc si specificatiile dupa ureche, iar cand pleaca de la semafor numai in "Full throttle", si pe ruma plang pe Forum. Bine asta nu inseamna ca nu sunt si cazuri nefericite, dar acele cazuri sunt isolate, asa cum a fost la toate modelele BMW, sau nu neaparat BMW.. la Groupul VAG pica injectoare si pompa inalta presiune, pompa motorina..etc si costa.. la Opel pica tot ce tine de turbo, sau partea electrica...si costa si tot asa, la orice pica ceva si nici cu mijloacele de transport in comun nu mai este sigur, zilele astea. Sfatul meu, mai uite-te si la cine vinde masina si daca dupa ce o cumperi, pare genul care iti mai raspunde la telefon sau nu, altfel, "fier", gasesti pe toate drumurile.
    1 point
  5. De cativa ani eu folosesc anvelope de iarna Nokian. Sunt foarte multumit. Raport calitate pret f bun. Le recomand cu incredere "The Nokian WRD4 proved to be extremely strong in the snow"
    1 point
  6. 1 point
  7. Desigur ca nu exista diferente pe care noi, ca si soferi normali, sa le percepem. Dar de ce sa nu iei ce este mai bun, sa mergi pe mana expertilor?
    0 points
  8. Nu e legal sa scoti DPF-ul. E pus acolo ca sa ne protejeze sanatatea, nu e o gaselnita ca sa-ti faca tie viata grea.
    0 points
  9. Ioi ... la bani astia iti iei avion. Cauta pe mobile sau pe autoscout24 ... Uita-te si la 525 cu motor de 2000 are 218 cai. ... la dotari ce sa zic ... toate au mai multe decat e nevoie. Daca iei din tara ... la 17500 are, SIGUR, PESTE 350000 KM. Asa ca fi atent ce iei.
    -1 points
  10. Treaba e in felul urmator, daca trece pe 1.0 sau -1.0 deja te gandesti ca injectorul respectiv are probleme. Valorile injectoarelor se masoara la rece, prin urmare daca ai probleme la injectoare ele iti vor face probleme cel mai sigur la rece (99%), atunci vei avea valori mai mari decat la cald, drept urmare, iti tremura masina, tremura relantiul,etc. Ce ai tu acolo din ce vad eu, sunt valorile cele mai rele posibile pe masina ta date din testul smooth running control, la rece!, iar dupa isi mai revin la cald. Ca o prima solutie, ai putea sa incerci sa cureti locasul injectoarelor, sa inlocuiesti oringurile + saibele de foc. Daca iti fac in continuare probleme, gandeste-te la reconditionare sau cumparare altele, parerea mea este ca e mai ok sa le iei din dezmembrari. Bafta!
    -1 points
  11. Noroc bun in a gasi, noi, la pretul asta. Sent from my LG-H990 using Tapatalk
    -1 points
  12. Posibil sa se fii blocat supapa EGR pe deschis si impreuna cu filtru DPF infundat sa inece motorul. Un prieten a patit exact aceasi chestie la e60, el a avut probleme doar la supapa EGR. (a fost nevoit sa schimbe supapa cu totul din cauza motorasului care era intepenit) Verifica supapa,(nu strica sa verifici admisia si clapetii) poate scapi doar sa o cureti.
    -1 points
  13. Anvelopele sunt : doar sa fie in poza ?! )
    -1 points
  14. A mea nu pleaca niciodata din viteza a doua. Si smuceste usor cam toate vitzele cand e rece. Are uleiul schimbat.
    -1 points
  15. Si f10 este un fel de tractoras daca tinem cont de sunetul la 2l D de acolo a facut el legatura cu a2-a la plecare.
    -1 points
  16. Pe zapada sunt super. Pe uscat o sa fie cam aiurea, se tocesc repede.
    -1 points
  17. Da, imi cer scuze de intarziere. Nu am apucat sa le curat.
    -1 points
  18. Toate se murdaresc, indiferent de culoare. Daca nu se vede, nu inseamna ca nu sunt murdare... Solutia este intretinerea corecta a tapiteriei, nu schimarea culorii... Ca doar nu ne spalam pe maini doar daca se vede murdaria, nu?
    -1 points
  19. Habar nu am. in weekend o sa le demontez. unul bate spre mov. deci se duce. celalalt e alb, dar bate foarte slab. nu stiu ce marca sunt. o sa revin cu info pe weekend. Dar. intrebarea tot ramane. se pot pune becuri de 55w?
    -1 points
  20. Dar tu nu iti dai seama ca daca pui 55W atunci ii vei orbi / extermina pe cei de pe contrasens ? Romanica .... civilizatie ... :frantics:
    -1 points
  21. comparatia facuta de tine nu are legatura cu problema reala...si volanul e full de microbi, il dezinfectezi minim 1 data pe zi? ca nu se vede murdaria... vorbim de transfer de culoare, rezistenta in timp a culorii si texturii, fond ideal pentru punerea in evidenta a prafului zilnic...daca tu prin asta intelegi extremele, atunci e treaba ta... daca tu crezi ca sunt 2 tipuri: a) tratament si intretinere zilnica si cocina pe roti, din nou parerea ta... ca sa intelegi de ce zice lumea ca "se vede mizeria", pui parchet negru in toata casa si dupa ce il stergi, in 3-4 ore si 2-3 ture prin casa, e aproape respingator din nou. ce faci? stergi de 4 ori de pe zi sau nu alegi parchet negru?
    -1 points
  22. Salut neo_andersson, am cumparat de curand un 530 xdrive lci si as dori sa vedem ce putem face pentru a avea active cat mai multe functii media, am vagi cunostinte in domeniu. Masina am cumparat-o din Belgia, are sim incorporat din cate am vazut, iar unele servicii sunt platite de fostul proprietar pana in 02-2018. As prefera sa iti dau VIN-ul in privat, ma poti cauta , te rog ? (eu nu am reusit sa te gasesc la search pe forum )
    -1 points
  23. De unde stii ca nu e sigur ambreiaj? Ai schimbat si nu s-a rezolvat? La diesel asta e problema cand face asa, poate e si la benzina la fel.
    -1 points
  24. Suprafata de contact mare=forta de apasare mai mica din cauza ca e distribuita pe o suprafata mai mare, rezulta ca nu te avantajeaza pe zapada sau gheata, nici pe apa cred, doar pe uscat, concluzia anvelope mai inguste iarna, preferabil aceeasi latime pt ca urma de pe spate sa treaca pe aceeasi urma facuta de roata de pe puntea fata, etc )) Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  25. Vand bara fata Facelift seria 1 E87 E81 Este completa cu grile si proiectoare Se poate monta direct pe masina S-a dat jos pentru M-Paket Pret: 1.500 Lei ( posibilitate factura + TVA ) Tel: 0726176548
    -1 points
  26. Daca masina e x-drive nu poti pune dimensiunea aia.
    -2 points
  27. Bo$$i crazyboy si prietenul lui Nicoara iti recomanda sa o lasi asa daca nu ai nici-o problema, acelasi lucru il zic si eu, dar trebuie sa te avertizez, injectoarele alea daca baga mai multa motorina in capul pistonului, iar pistonul sare prin bloc si prin capota si pa-pa motor sa nu te superi pe ei si pe mine. 'Doar" ala e pericolul daca ai valori proaste pe injectoare implicit injecteaza mai multa motorina in capul pistonului.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.