Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/17/17 in all areas
-
Masini compatibile: F07 ab 03/2013 - 07/2014 F10, F11 ab 09/2010 - 04/2011 ab 12/2011 - 07/2014 F20, F21 ab 09/2011 - 07/2014 F22 ab 11/2013 - 07/2014 F25 ab 11/2010 - 04/2014 F30, F31 ab 02/2012 - 03/2014 F32 ab 11/2013 - 03/2014 F34 ab 03/2013 - 03/2014 Road Map Europe MOVE 2018-1.rar1 point
-
Garnitura capac + garnitura vvt 240 lei. Set simeringuri supape 120 lei. Set garnituri pompa vacuum 80 lei. Colier pompa vacuum 25 lei Manopera 700 lei in Bucuresti la Florin din Chitila, fara demontare _chiulasa_. Plus garnitura de la senzorul vvt. 37 lei. Sigur e imbratanita si zemuieste ulei pe acolo. Oringurile de la Solenoid valve 80 lei. Garnitura corp filtru ulei, 35 lei, sigur este coapta. E bine sa schimbi si garniturile cu nr. 18 de aici http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-06-2002-E46-BMW-318i&diagId=11_3178 se crapa de caldura si pierzi antigel fara sa vezi pe unde curge, deoarece va curge foarte purin si se usuca si nu se vede si te trezesti la o perioada mica de timp cu vasul de expansiune gol sui nu stii de unde. Sa verifici si garnitura baie de ulei, daca e umeda trebuie sa o inlocuiesti. E bine sa le schimbi pe toate, ca doar nu vrei sa te duci saptamanal la mecanic. Plus verificat intinzatorul hidraulic de la distributie, sa nu fie model vechi. Plus verificat distributia. Trebuie sa schimbi tot ce ti-am scris, ca sa nu mai ai probleme. Multi vorbesc, dar nici nu stiu despre ce este vorba.1 point
-
Se merge cu sistemul activat tot timpul si doar in anumite situatii de ''off road'' sau cand ai ramas impotmolit il dezactivezi partial sau complet , vezi cum trage mai bine.1 point
-
Pai dacĂŁ ĂŽncerci sa le schimbi cu motorul rece chiar ca nu le mai dai jos sau le rupi pe toate DacĂŁ nu știi mai bine nu mai da indicații omului sa facĂŁ ceva greșit1 point
-
Am eu pe breakul meu , piele gri cu scaune ĂŽncĂŁlzite . E prima și ultima mașina cu piele. Asta vara sĂŁreai in sus de ĂŽncinsĂŁ ce era, iar la drum lung cu clima pornita este rĂŁcoare in mașina dar in spate vei fi tot timpul transpirat pentru ca nu are pe unde sa respire pielea. De când cu frigul ,când te pui pe scaun dimineata zici ca te ai pus cu curu pe beton . Deci horror , nu fa greșealĂŁ asta , doar dacĂŁ ĂŽți pui alcantara.1 point
-
Io zic ca pe zĂŁpadĂŁ bĂŁtutĂŁ sau gheața esti avantajat de anvelopele mai late deoarece suprafața de contact este mai mare.Cel puțin teoretic. Nu același lucru s.ar putea spune despre mersul prin zĂŁpadĂŁ mare afanata sau noroi.1 point
-
Tu nu intelegi ca ai motorul oprit cand se aprind becurile rosii dela baterie si ulei. Tu vezi doar viteza ca doar esti in mers cu masina, iar pedala se intareste ca nu mai ai vacuum, care acel vacuum il ai doar cnd motorul este pornit. Tu vrei sa iti repari masina, sau vrei teoria functionarii pedalei de frana?1 point
-
Da, este de vina Crankshaft speed sensor, piesa nr. 3 de aici: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY71-EUR-06-2002-E46-BMW-318i&diagId=11_3173 Ca sa poti sa schimbi trebuie data galeria de admisie jos, piesa este langa electromotor. Sa cumperi doar pe original. Normal ca pedala de frana era tare, deoarece motorul era oprit.1 point
-
1 point
-
Dupa 1 luna de mers cu F11 cu suspensie adaptiva, n-as putea sustine ca este un "must have"; da, sunt diferente perceptibile intre "Sport", "Comfort" si "Comfort +", dar nici macar in modul sport nu devine suficient de rigida; in schimb, in "Comfort +" masina devine un vaporas Foarte Comfortabil. Pe de alta parte, amortizoarele reglabile electric au niste costuri asociate - daca e nevoie sa le schimbi, se pot cumpara doar pe original, si costa in jur de 2.000 euro toate 4 la reprezentanta (1.200 fata, 800 spate). Cu adevarat ar merita optiunea "Adaptive Drive" - pe langa amortizoare reglabile electronic, include si bare stabilizatoare controlate electronic - cu aceasta optiune nu se mai inclina aproape deloc in curbe; din pacate este disponibila doar pe motoare de la 3l in sus Despre sonorizare - si asta se poate imbunatati relativ usor - sistemul de baza - putin mai migalos, pt ca trebuie trase fire noi - se instaleaza un amp aftermarket cu minim 6 canale si se schimba boxele cu unele mai bune dedicate BMW - in jur de 1.000 euro cost asociat - sistemul HiFi - doar se schimba amplificatorul, boxele fata si subwooferele cu unele mai bune dedicate BMW - in jur de 800-1.000 euro cost asociat Rezultatul este, dupa parerea mea, peste Top HiFi (Harman Kardon) Scaune comfort - am pe F11 - sunt comfortabile si foarte reglabile - dar am mers si cu F10 cu scaune standard, si erau rezonabile. Depinde cat de cusurgiu si ce dimensiuni ai - daca te stii pretentios si ai peste 1.90 / 100kg, ar fi bine sa te orientezi spre scaune Sport sau Comfort.1 point
-
genial acest baiat. uite ca eu nu am nicuna din cele 3 iar cand mi-a venit masina in martie, m-a oprit la semafor proprietar de S klasse sa imi spuna ca e frumoasa masina. dpmdv, scaunele sport te ajuta mult mai mult decat cele confort prin sustinerea laterala foarte buna. in plus, arata si bine. la instalatia audio, toti ne kkam pe noi ca trebuie sa fie dintr-aia scumpa, insa ascultam radio si MP3-uri la 128kb, adica fix zgomot. sunt ferm convins ca manelele preferate a lui Alinul, se aud ma prost la 128kb in masina lui cu Harman, decat muzica buna, inregistrata intr-un studio de ultima generatie pe un CD care costa 100 de euro si pus intr-o masina cu instalatie audio standard cum am eu si 6 difuzoare amarate. iar suspensia adaptiva, cu siguranta in orice curba pe care un sofer are curaj sa o ia la 100km/h, masina ar putea si cu 120km/h asa cum este ea dotata cu suspensie standard. nu sustin ca nu-s bune recomandarile lui, insa felul in care o spune...1 point
-
E relativa treaba cu update-ul si uleiul schimbat. Depinde si de simtamintele fiecaruia Poate ca unul nu simte nici o smucitura, dar altul poate ca da le simte. La fel, importanta este turatia la care se schimba viteza in cutie. Daca mergi subturat si o lasi sa schimbe la 1500rpm atunci smuciturile se vor simti mai pregnant, mai ales daca mai ai si o retinere in picior, sa ridici putin de pe acceleratie. Daca schimbi la 2000rpm atunci smuciturile nu se vor mai simti aproape deloc nici macar la prima plecare dimineata. Cei care si-au facut update, au spus ca dupa un timp acele smucituri au revenit dupa un anumit timp, deci e temporara treaba.1 point
-
A mea nu pleaca niciodata din viteza a doua. Si smuceste usor cam toate vitzele cand e rece. Are uleiul schimbat.1 point
-
Inteleg ca ai fost entuziasmat de masina insa ti-a vandut-o un samsar si cred ca s-a prins ca esti f. interesat sa o cumperi. Asa ca a vrut sa maximizeze beneficiile. Cand i-ai dat banii nu ai vazut ca lipsesc accesoriile? Este o vorba: banii, f..taiul si bataia nu se mai iau inapoi A doua cheie nu e clar daca a avut-o sau nu, parerea mea este ca astia mintind atat de mult nu mai stiu ce si cui au promis diverse. Avand in vedere ca masina e OK eu zic sa te bucuri de ea si sa dai uitarii episodul achizitiei.1 point
-
Poate primul cumparator/utilizator a avut masina in regim de leasing, contract in care se specifica un numar maxim km/an; cu buna stiinta depaseste limita, apoi da km inapoi, returneaza masina cu rulajul sub cel maxim permis, reviziile sunt in sarcina firmei de leasing, care face minimul necesar, iar masina ajunge pe un site de licitatii, pentru ca si-a atins durata de viata dpdv economic, si ajunge in tari unde lumea viseaza pomeni.1 point
-
1 point
-
Gresesti. Stiai ca si cutia automata are pompa care IMPINGE ULEIUL IN EA? Stiai ca pompa din cutia baga 17 bari? Cine crezi ca impinge uleiul prin orificiile/spatiile reduse, cand mergi cu masina. Si mai vrem să schimbe cat mai rapid vitezele. Așa că trage singur concluzia. Nu este nici o problema să se schimbe cu pompa flush, care baga 2,5 bari, asa că ce discutăm că nu este bine. ZF Nurenberg si ZF Wiena, schimbă cu pompă flush si chiar curăta cutia cu solutii speciale de curatare, care se introduc in uleiul vechi.. Intrați pe site-ul ZF cautați și citiți cu atenție, să vedeți că scrie clar că se schimbă uleiul cu pompa, DOAR in cazul cand s-a depasit timpul de schimb recomandat de ZF Cand se trimite mail la ZF, ei recomandă scimbarea doar cat curge, deoarece ei consideră că s-au făcut schimburile la timp. Zf Faur nu au pompa flush, nu vor să investească nimic, de aceea nici nu repară cutii automate, ei le aduc direct reparate de la ZF si o dai pe a ta la schimb.1 point
-
Incepe prin a testa injectoarele, fumul alb este motorina nearsa sau ardere incompleta1 point
-
Nu il anulez ca nu are rost pentru cateva sute de lei. Nu cumpar original . Cumpar unul care imi recomanda la service si gata. Nu dau 600 de lei pe unul original doar pentru ca e original. Multumesc,1 point
-
Din pacate ai timp sa acumulezi. Unde vezi atacul la persoana, eu ti-am raspuns civilizat cu argumente, nu ma intereseaza dialogul. Piesele auto sunt clasificate in trei grupe principale: OE, OEM si AFTERMARKET. Piesele OE (Original Equipment) sunt piesele de prim montaj, folosite de fabricantul masinii. Piesele originale au inscriptionate logo-ul producatorului (de ex. Sachs) si a marcii auto (de ex. BMW), avand pretul cel mai mare, dar si nivelul de calitate excelent. Acestea sunt vandute comerciantilor exclusiv de catre producatorul marcii auto (de ex. BMW). Piesele OEM (Original Equipment Manufacturer) provin de la aceeasi producatori care fabrica si piesele originale. Piesele OEM sunt marcate doar cu logo-ul producatorului (de ex. Sachs), avand preturi accesibile si o calitate foarte buna sau excelenta in functie de producator. Acestea sunt vandute comerciantilor direct de catre producator. Piesele AFTERMARKET sunt facute de alti producatori decat cei care fabrica piese OE si OEM, care au cumparat drepturile de a le produce. Aceste piese sunt marcate doar cu logo-ul producatorului, avand preturi foarte accesibile si un nivel de calitate bun sau foarte bun in functie de producator. Piesele AFTERMARKET sunt vandute comerciantilor direct de catre producator. Nivelul de calitate a pieselor auto poate fi clasificat astfel: OE – excelent, OEM – foarte bun/excelent, AFTERMARKET – bun/foarte bun. Indiferent de nivelul de calitate, toti producatorii comercializati de AutoKarma respecta standardele impuse de fabricantii marcilor auto.0 points
-
Si eu am tot chinezisme, de 40 ron. nu tin mai mult de 1 an, sunt convenabile dar mult mai slabe, de aici si diferenta. Seamana dar nu rasare, este exact la la piesele AM nu se ridica la nivelul celor de origine chiar daca sunt fabricate de acelasi producator, scumpe dar de calitate, e greu cu BMW si salariu de Romania.0 points
-
Nu o da ca la Ploiesti, nu compara Osram cu ce cacaturi ai aratat tu ca iei de la chinezi. Ce treaba are unde le fabrica, calitatea e aceeasi, si Continental face curele la Timisoara, Garrette turbinele la Bucuresti, asta nu inseamna ca firma nu isi respecta blazonul. Osram si Phillips sunt premium in obiecte de iluminat.0 points
-
0 points
-
Cumpara 2 becuri D1S de la Osram si scapi onorabil + calitate. BMW nu produce becuri, Philips si Osram, Narva produc pentru ei si restul marcilor, si dai de 4 ori mai mult ca au stanta BMW.0 points
-
Suprafata de contact mare=forta de apasare mai mica din cauza ca e distribuita pe o suprafata mai mare, rezulta ca nu te avantajeaza pe zapada sau gheata, nici pe apa cred, doar pe uscat, concluzia anvelope mai inguste iarna, preferabil aceeasi latime pt ca urma de pe spate sa treaca pe aceeasi urma facuta de roata de pe puntea fata, etc )) Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
-1 points
-
Ok , vad ca nu ai nici o logica ... Arderea incompleta apare atunci cand este prea putin aer ca sa arda toata motorina (ori ai prea multa motorina pentru cantitatea de aer , ori ai prea putin aer pentru cantitatea de motorina , este la fel) si de aici rezulta fum negru la diesel si fum albastru a benzinar. Fumul alb apare de la arderea uleiului si Aburul acela alb apare de la apa , fie antigel fie apa de rau , ploaie sau asa mai departe. Nu duc pe nimeni in eroare , nici eu si nici colegu cu problema nu stie sa zica daca acel gaz alb care ii iasa din toba este fum sau aburi. Niste sample fum de la ulei ars : https://www.youtube.com/watch?v=zXEAhy5oEeE-1 points
-
Mai baieti, Hai sa clarificam treburile. Eu am trimis mailul catre entitatea din Germania a ZF care a oferit un raspuns si care mai departe a oferit sansa operatorului local sa ofere si el un raspuns. Eu nu cred ca daca ZF Faur ar oferi un raspuns neagreat ZF ar mai putea colabora cu ei. BTW o pompa de flush este aproximativ 400 de euro, asa ca din punctul meu de vedere nu de bani ar fi problema. Mi se pare ca raspunsurile oferite de colegi au legatura mai mult cu orgoliul de a avea dreptate decat pentru a ne ajuta reciproc. Cred ca despre asta este vorba intr-un final. Va doresc numai bine, Dragos A.-1 points
-
Prietene... Inclusiv la masinile fara joja producatorul iti recomanda sa masori uleiul dupa ce motorul este la temperatura optima, dar alegerea este a ta daca respecti aceasta recomandare sau nu.. Pur si simplu nu pot sa inteleg cum poti sa o tii tot pe a ta din moment ce in manual scrie clar cum se masoara corect... Na probabil stii tu mai multe decat cei care au proiectat masina iar daca este asa te rog sa imi spui de ce producatorul a ales sa treaca in manual aceasta metoda de verificare a uleiului-1 points
-
nu stiu daca mai trebuie codare, dar numai ceasurile acelea care trebuie schimbate variaza (cel putin pe ebay) intre 1000 si 1200 de euro pentru F15. Deci oarecum pretul este justificat. Poate iti dau ceva la schimb pe ceasurile vechi sa mai scada costul...-1 points
-
-1 points
-
sincer nu mi se pare ca merita investitia. Ce fac acele cadrane animate asa special ? Daca masina are peste 80.000-100.000km mai bine de banii aia faci o revizie la cutie, schimbi niste rulmenti, niste parti uzate la suspensie,-1 points
-
@catalinP: da oricum tu mereu iei la bascalie orice user de pe forum... in ce stare sunt masinile de la noi (cu foarte multi km) in primul rand ar trebui investit in a fi sigure pe drum, nu in lucruri de luat ochii... nu voi deschide o polemica aici, ziceam doar o parere, 2000 de euro nu sunt bani putini pentru un moft-1 points
-
-1 points
-
am dat un sfat, tocmai el a zis ca acest retrofit e scump. Multi sunt proprietarii de masini scumpe care cred ca daca masina e germana e indestructibila, la 100.000 d-abea se lasa .... asta cu optiunile, fiecare dupa buget, daca ai bani de dat pe mofturi, foarte bine, cu cat mai multe optiuni cu atat mai bine-1 points
-
-1 points
-
-Bmw 318 D (F31) Touring Modern Line -WBA3K110X0K284587 -132000 KM -Prima inmatriculare 07/2014 -Cutie automata Steptronic 8+1 -Interior textil/piele -Scaune incalzite -Volan din piele multifunctional -Comenzi vocale -Pilot Automat cu functie de franare -Limitator de viteza -Pachet lumini ambientale Led (Classic/Modern) -BiXenon -Servotronic -Senzori de parcare fata/spate -Senzori de ploaie/lumini -Sistem de monitorizare presiune anvelope -Portbagaj electric -Dublu climatronic -Bluetooth -SOS -Usb/Aux -Mod Sport/Confort/Eco Pro -Camera SLI (Speed Limit Info/Citire indicatoare rutiere) -Sistem de navigatie Bmw Bussines -Instrument bord extins (Display mare) -Bmw Connected Drive -Bmw Online -Bmw Teleservice -Oglinzi electrice incalzite -Oglinda interioara electrochromatica -Carlig de remorcare electric -Jante din aliaj 17ââŹÂ cauciucuri de vara 70% -Istoric service Bmw -Disponibilitate pentru orice test autorizat -NU ACCEPT VARIANTE !!! -Pentru mai multe detalii si informatii 0754768219 -Pret 14.800 E-1 points
-
-1 points
-
E mult, 8-1000ron. maxim , piesele sunt 200ron. restul e manopera, fara chiulasa demontata.-1 points
-
Asa este ai dreptate , Vad ca iti face placere sa faci atac la persoana, dar vezi ca se intoarce impotriva ta. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/177382-suport-cric-e90/page__p__2367930#entry2367930 Si nu am auzit de piese AM. Oricum de aici ma retrag, am inteles cu cine am intrat in polemica.-1 points
-
Trebuie sa fie tare naiva acea persoana care sa creada ca o piesa ce costa 10 USD e similara ca performante cu una care costa 200 EUR. Sigla unui brand poate sa dubleze pretul, nimic de spus, dar chiar sa il mareasca de 20 ori... Dacia Duster e la fel cu BMW X1, iar diferenta de pret e data de brand si marketing, nu?-1 points
-
Masina de familie, are intrari la Automobile Bavaria, unde am facut operatii de intretinere, asadar se pot verifica km, 242.000 Km. - masina este la propriu impecabila - interior impecabil, zero defecte - s-a facut intotdeauna detailing de 2 ori pe an, inainte de iarna cu protectie caroserie si apoi la sfarsitul primaverii, pregatire pentru vara, inclusiv interiorul, iar pielea tratata cu leatherique constant. - cutie de viteze automata Steptronic, revizie cu ulei si baie cu filtru noi si rescriere soft apoi la Automobile Bavaria - turbo nou la AVD Turbo, cu garantie 12 luni - amortizoare schimbate cu flanse cu tot, SACHS Sport pt suspensii M Sport. - revizie cu ulei Motul, filtru aer, filtru motorina, filtre habitaclu, schimbat furtune vacuum si curatat galerie de admisie. - egr nou si termostat egr nou - tampoane motor noi, oem - furtun intercooler si garnituri noi, odata cu revizia - becuri xenon noi acum un an, ambele,in pereche - am mai schimbat tot la suspensie, bielete, capete de bara, pivoti bucsi bara stabilizatoare, tot ce tine de asta. - lichid de frana schimbat - placute frana - exterior shadow line, grile negre - plafon interior negru anthracit parte din pachetul M interior de fabrica - tips-uri evacuare inox, BMS 3,5” - folii negre llumar cu protectie UV - culoarea este Saffierschwartz Metallic, care e un negru ce bate in albastru - ITP facut in 15.11.2017 - an fabricatie 2005 Dotari: VIN WBANJ71000CR14142 - pachet M exterior si interior de fabrica - jante M pe 18”, cumparate de mine ca mi-au placut mai mult decat modelul M de pe masina. Sunt luate noi din magazin si sunt impecabile, nu am lasat sa umble la ele la vulcanizare decat cu protectii de cauciuc. - interior piele maro napa cu lemn, intretinuta cu letherique - navi professional mare cu DVD - audio high end pus de mine la be-loud, difuzoare Hertz si Audison, procesor de sunet DSP de la MAC Audio, Reference 2.1 DSP, izolat fonic cu folie dyanamat - magazie cd-uri - cotiera cu spatiu de racire - incalzire scaune cu setari extinse in idrive (spatar/sezut/intensitate) - clima automata pe 2 zone cu setari extinse din idrive (control aer pe 6 zone pasager/sofer, 3 moduri, soft, normal, intensiv), - ventilatie programabila - comenzi vocale - pilot automat - cutie automata 6 viteze, cu mod DS Sport si manual +/- - senzori pneuri/lumini auto/ploaie etc - reglaj electric scaune - baterie varta silver 100, noua - suspensie pneumatica spate nu ma intereseaza schimburi, pretul este 7990 euro, FOARTE putin negociabil. se vinde pentru ca mai am doua masini si nu o mai folosesc. masina se poate vedea in Mogosoaia sau in Bucuresti sectorul 1. contact la 0737385780-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
-2 points
-
Bo$$i crazyboy si prietenul lui Nicoara iti recomanda sa o lasi asa daca nu ai nici-o problema, acelasi lucru il zic si eu, dar trebuie sa te avertizez, injectoarele alea daca baga mai multa motorina in capul pistonului, iar pistonul sare prin bloc si prin capota si pa-pa motor sa nu te superi pe ei si pe mine. 'Doar" ala e pericolul daca ai valori proaste pe injectoare implicit injecteaza mai multa motorina in capul pistonului.-2 points
-
Si ce daca scrie made in Germany! Stai sa vezi ca imediat OSRAM va fi cumparata de chinezi iphone care il ai sau televizorul tau, unde crezi ca e facut ? De ce nu spui ca si telefonul tau e de 10 $ si nu il mai cumperi. Tu pe ce lume traiesti? :frantics: Sa stii ca toate marile multinationale si-au mutat productia in China https://ro.wikipedia.org/wiki/Osram Mai bine citeste, pana sa dai un raspuns. Totul este marketing in ziua de azi. uite http://www.dci.com.br/2.209/osram-inaugura-f%C3%A1brica-de-led-na-china-1.405796-3 points
-
Si Osram sau Philips unde crezi ca se face? Tot in China. Daca tu vrei sa platesti eticheta, cumpara cu 230 lei buc.! Eu am cumparat cu 60 lei 2 buc si lumineaza exact la fel ca Osram. Singura diferenta ca pe cutie nu scria Osram.-4 points
-
Vand bmw x3 2009 105000km reali verificati la reprezentanta fara accident accept orice fel de test masina nu a fost cumparata pentru a fi vanduta intre timp a intervenit ceva si de aceea am decis sa o vand mentionez ca nu bate absolut nimic pe ea functioneaza impecabil..programat la RAR 03.02.2018 schimb de ulei BMW si toate filtrele MANN efectuat anvelope iarna noi Continental sport etc.. BMW X3 -An fabricatie 25.11.2008 -Norma poluare: EURO 4 -Motorizare: 2.0 DIESEL 120kw(163cp) -Tractiune integrala 4 x 4 -Computer bord -Navigatie color -Pilot automat -Interior piele impecabil -Senzori parcare fata/spate -Senzori ploaie -Senzori lumini -Senzori presiune roti -Geamuri electrice fata/spate -Oglinzi electrice incalzite + heliomate -Inchidere centralizata din cheie + 2 chei -Volan piele + comenzi volan -Volan + scaune reglabile pe inaltime + lombar -Cotiera fata/spate cu suport pentru pahare -Abs, Esp, Dtc, Control tractiune, Servo total -10 x AIRBAG -Radio/CD MP3, DVD, AUX -Bari portbagaj -Jante aliaj originale BMW anvelope iarna noi -Proiectoare ceata -Stopuri pe led -Privacy Glasess din fabrica -Roata de rezerva de mici dimensiuni noua Pret 8900€ 0766719964 scz nu reusesc sa adaug poze https://m.olx.ro/oferta/bmw-x3-2-0d-xdrive-impecabil-doar-105000km-ID9X44B.html-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00