Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/22/17 in all areas
-
Folositi functia search, ambele service-uri au avut o gramada de reclamatii, ambleje sunt pe japca intr-un mod sau altul, mai ales in functie de modul in care te imbraci si vorbesti( mai ales Service Scream (Tezparii)). Eu din proprie experienta am ramas cu un gust amar dupa o vizita pe la Service Scream (Tezparii). Au montat diverse piese si au batut cu ciocannul in piese ca sa le monteze, exista ciocane de cauciuc, diverse chestii care se pun intre piesa si ciocan daca tot vrei sa dai cu ciocanul, dar ciobanii aia de mecanici ( nu pot sa ii numesc altfel) au lovit de s-a dus dracu piesa aia, acum nu o sa mai pot sa o returnez daca am vre-o problema pe perioada garantiei. Unde mai pui ca nu au verificat nici o probleme din cele reclamate cand am adus masina, doar s-au apucat de schimbat piesele si cand am ridicat masina si am cerut piesele vechi la schimb au dat din umeri pana i-am pus sa caute la gunoi, fusesera informati ca am nevoie de piesele vechi in ambalajul pieselor noi dar ei batman batman. Astea sunt fapte nu vorbe, plus alte vrajeli specifice: - daca nu te pricepi iti baga pe gat diverse - daca iei piesa de la ei se cam schimba pretul manoperei, altfel e aproape dubla - cateodata cand te duci cu piese originale te cam refuza daca nu le cumperi de la ei - sau te refuza daca vrei alt ulei decat cel original(din teste independente e dovedit ca sunt si alte uleiuri mai bune sau cel putin la fel de bune pe piata) Cunosc oameni care sunt foarte multumiti de ei, si cunosc oameni care au fost la ei si dupa o vizita la alt service au aflat ca au lucrat niste "ciobani" la masina lor, sar nu s-a lucrat. Afirmatie valabila pentru ambele service-uri. La bimmer ma abtin sa mai comentez pentru ca se gasesc si pe forum o gramada care s-au plans de ei si vad ca lumea nu se invata, vorba aia ... are balta peste. La ei am renuntat dupa un simplu schimb de termostate, m-a comvins felul in care incerca sa ma abureasca "bossu" ca am o gramada de probleme la masina, poate poate. Este senzational cand un Dorel care are un service incearca sa te prosteasca pe fata cand tu stii exact ce s-a schimbat la masina de-a lungul timpului iar el insista sa schimbi cam tot ce ai schimbat tu preventiv cu motivul "asa e toate dom`le, se strica des", iar cand te duci cu o problema iti baga piese pe gat cu toate ca nu au nici o legatura cu problema semnalata.8 points
-
Nu fii javra si nu minti lumea ca are motor M47 ala fara de probleme la distributie cand masina are N47 sub capota. Fac pariu ca-i zornaie si lantul.7 points
-
Cred ca pot spune ca a venit Mos Craciun Au ajuns usile din fibra,au finisaje foarte bune si toate punctele de prindere a tuturor mecanismelor.Usile vor fi vopsite si echipate cu broasca,maner,bandouri,macara geam,geam,balamale,chedere si capitonaj si va fi doar un plug&play cand voi dori sa fiu mai usor doar demontez fata de usa si dau jos usa metalica din balamale si o pun pe aceasta. O usa are 4,5kg, cea metalica are GOALA 19,5kg. Doar din usi voi scadea 30kg. Sunt made in Polonia. Au ajuns si noile jante pentru noul design,sunt Japan Racing JR18 10,5J ET0 18". Momentan am luat doar 2 cele mai mari si concave marimi pe 18" pentru a vedea cum vin pe spate si daca sa iau la fel si pe fata.Ele sunt destul de ok ca finisaje,au aproximativ 11,7kg/buc(foarte grele fata de BBS RC 8,5J ET 13 18" care au 8,2kg bucata,dar la fel de grele ca cele cu care a venit masina din fabrica 18" pachet M). Mie imi par ca dau mai bine cu capace BMW decat JR. Sunt made in Taiwan. Nu am avut optiuni multe pentru ce dimensiune imi trebuia,a trebuit sa renunt la luarea in calcul a greutatii pentru ca imi trebuie ceva foarte concav si sa le scot mult in exterior aprox 12cm,nu am vrut cu buza. Sper sa fie ok si o sa incerc si cu cele BBS sa fac o setare sa vad daca cu acelea cu flanse as iesi mai usor decat jantele astea,dar nu prea cred. ...5 points
-
ieri am aplicat pana la urma o protectie de iarna ( Optimum Gloss-Coat ) http://opti-coat.net/opts/index.php?route=product/product&product_id=112 http://www.detailinggeek.ro/intreinere-exterior/46-optimum-gloss-coat-paint-coating.html Initial vroiam sa o las asa cum e pana la primavara dar se curata mult prea greu murdaria dupa ploaie / lapovita ( traffic film ) http://www.youtube.com/watch?v=cGd2fZBZk2A4 points
-
Ai zis bine, o rola. Daca ridici capota o sa aflii si de unde este, noi aici pe forum nu putem sa ghicim orice, mai ales o chestie EVIDENTA daca ridici capota si te uiti la motor. Orice mecanic de la coltul blocului poate sa iti rezolve problema asta grava.3 points
-
Service Scream (Tezparii) schimba cu motorul dat jos. Nu contest aptitudinile pe partea tehnica, nu am experiente cu ei in acest sens Am cerut o oferta pt revizie completa e90; super oferta: 1350 ron Bavaria Otopeni: 1270 Proleasing Ploiești: 980 Bimmer iese din calcul, nu ma duc nici daca e gratis3 points
-
Salut, M-am reintors in familia BMW dupa ft multi ani in care am fost ft. atasat de aceasta marca. Dupa ce am avut un M4 cabrio si un 911 991.2 Carrera S (cu care am avut ceva probleme, ploua inauntru ) am facut un salt la partea de comfort ( cel putin asa sper ) Masina este un M6 Gran Coupe Competition Pack. Are 3000 km si este fabricata in 2016. poze aici : https://flic.kr/s/aHskz6nstP S1CAASelection of COP relevant vehicles S1CCAAuto start/stop function S1CDABrake Energy Regeneration S223ADynamic Damping Control S2MKAM double-clutch transmiss. w/Drivelogic S2NKAM Carbon ceramic brake S2NZABMW LA wheel, M Double Spoke 343 S2PAAWheel bolt retainer S2VBATire pressure display S302AAlarm system S323ASoft-Close-Automatic doors S3AGAReversing camera S415ASun-blind, rear S416ARoller sun vizor, rear lateral S423AFloor mats, velours S430AInterior/outside mirror with auto dip S441ASmoker package S488ALumbar support, driver and passenger S494ASeat heating driver/passenger S4MAAM multifunction seat S4MCAInterior moldings Carbon Fibre S4URAAmbient interior lighting S508APark Distance Control (PDC) S548AKilometer-calibrated speedometer S552AAdaptive LED headlight S5ACAHigh-beam assistant S5AGALane-change warning S5ASADriving Assistant S5DLASurround View S609ANavigation system Professional S610AHead-up display S654ADAB tuner S698AArea-Code 2 for DVD S6ACAIntelligent emergency SOS call S6AEATeleservices S6AKAConnected Drive Services S6AMAReal-Time Traffic Information S6ANAConcierge Services S6APARemote Services S6ARAInternet S6F2ABang&Olufsen High End Surround Sound S6FVAOnline Entertainment S6NWAPhoning with wireless charging S6WDAWLAN Hotspot S760AHigh gloss shadow line S761AIndividual sunshade glazing S776AHeadliner in Alcantara anthracite S7MAACompetition package S7MEAM Driver's Package S845AAcoustic belt warning S868ALanguage version, Dutch S877ADelete cross-pattern operation S886AOn-board vehicle literature Dutch S8KAADummy-SALAPA S8S2ACoding alarm signal S8S3AAutomatic locking when driving off S8TFAActive pedestrian protection S8THARoad sign detection S9AAAOuter skin protection2 points
-
2 points
-
te rog detaliaza ? am avut si eu in vara o experienta cu ei, nu total dezamagitoare (adica operatiunile pe care le-am cerut au fost facute bine aparent) dar au fost niste efecte secundare naspa. Niste detalii pe scurt 1. pentru un schimb de bujii, in loc sa tina operatiunea cateva ore, a durat aproape 4 zile, cu scuze penibile de genul, ca trebuie sa vina un baiat care scoate bujia rupta, ca a venit baiatu dar a intarziat, ca nu are nu stiu ce scula.... oricum un sir de minciuni penibile... 2. din primii 200 de metri de cand am luat masina de la ei, masina a dezvoltat o problema brusca la schimbul vitezelor, intr-un final am reparat cutia (blocul de valve si revizia) la o alta firma pentru modica suma de 6500 de lei.... nu stiu daca problema 2 a avut de-a face cu ei, cert este ca exact in momentul acela s-a manifestat la modul grav si brusc. Ma gandisem si eu ca iau piese de pe masina, si faptul ca mi-au tinut masina 4 zile, ma facea sa cred la un moment dat ca mi-au schimbat cutia de viteze, sau macar acel bloc de valve cu unul defect... dar nu am dovezi. Cert este ca problema la cutie a aparut brusc (la modul grav) si in primii 200 de metri de cand am plecat cu masina de la ei, pana atunci mergand perfect... Una peste alta, un service mediocru cu un sediu care arata ca o dugheana, si cu pretentii de reprezentanta. Singurul avantaj este ca iti trec lucrarile in serverul bmw, dar parca e prea putin.... Concluzia, daca totusi va duceti la ei, stati langa masina tot timpul, si nu aveti asteptari de reprezentanta. LE Apropo de bimmer, am vrut prima data sa ma duc la ei, dar am citit o poveste halucinanta cu cineva cu un seria 5 cu o distributie, cu privire la ei si am renuntat. Din pacate semana izbitor cu ce am patit eu cu Service Scream (Tezparii): balbaieli, asteptat foarte mult, probleme lipsa scule si oameni priceputi, si facut mai mult rau decat bine la masina....2 points
-
Sa mearga cine vrea la ei, eu nu ma duc nici platit! Nici la Service Scream (Tezparii), nici la jepcarii BImmer Service!2 points
-
2 points
-
1 point
-
Descoperite de Auto-DNA Km masluiti Raport: https://www.autodna.ro/lp/WBAPN31040VL48139/auto/f49839963c689e480d326272524f492ac9e9038b Anunt: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GpLAK.html Imagine: https://ibb.co/cedex6 Dauna: Raport: https://www.autodna.ro/lp/WBAUT31060F213019/auto/2cf1b944fc779a3417d14238f872237d99098a28 Anunt: nu am mai gasit, s-a vandut sau a fost scos. Imagine: https://ibb.co/jLqOqR1 point
-
Variante la 15000 ( nu sunați inutil) :angry2: El sa nu fie deranjat inutil? :2guns: :2guns: :2guns:1 point
-
Magnusy, mergi la NEO_Andersson, te rezolva cu orice problema ai cu NBT-ul1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-r-a-r-efectuat-ID9ANJj.html Km afisati 189k real 285k in 07 2017-pt ca tot am platit raportul poate scutesc alt potential cumparator1 point
-
Salut ! In primul rand ai deschis 5 topicuri pentru exact aceeasi problema si nu este corect fata de ceilalti colegi de pe forum.. Asteapta sa primesti raspunsuri si nu mai deschide alte topicuri pt aceeasi problema Si vezi ca in unul din topicurile pe care le-ai deschis ai primit raspuns de la un coleg de pe forum in legatura cu ceea ce trebuie sa faci.. Cred ca este in primul topic deschis1 point
-
Schimba doar 2 pe zi, si doar in service-ul de pe splai (nu bomba aia de langa bgs). Au 3 elevatoare, 2 pentru distributii si unul pentru revizii. Nu mai credeti ce posteaza ei pe fb. Asa aveam si eu impresia pana sa am de-aface cu ei.1 point
-
Daca si reprezentanta iti spune ca pot gasi problema doar prin eliminare ce mai astepti atunci de la alte service-uri? Pt un engine fault am batut o groaza de service, trebuia schimbat regulatorul de pe pompa de inalte, auto lkm cluj voia sa ma puna sa schimb tot, pompa de inalte, pompa de motorina, rampa, injectoare etc..., pompa de motorina mi-au schimbato fara sa ma intrebe macar, au decis ei ca de acolo e problema, cand au vazut ca e la fel au venit cu restul, aroganti si neseriosi, tot ma intreb, cum poate sa fie un service arogant cu, clientul pe bani clientului? ðŸ¤â Sent from my iPhone using Tapatalk Pro1 point
-
nu te supara, dar are totala dreptate. nimic nu e "fake". p.s. sunt unul dintre "norocosi", deci vorbesc in cunostinta de cauza.1 point
-
Distributia se schimba in 27 de repere cu motorul dat jos!!!!!! Cel putin asa zic fraierii aia de ingineri de la BMW. Ma mir ca Service Scream (Tezparii) cere doar 3400 ron, ma asteptam la un 15400 de ron +tva. Eu cand am fost la ei mi-au cerut la vremea aia (2015) pt o revizie la BMW E90 320D 2150 ron tva inclus. La Bavaria costa 980 ron parca Nu m-as duce la jepcarii astia nici mort! Vezi ca-ti fura piese de pe masina. Daca au comanda de injectoare, senzori sau ceva, te lasa pe tine fara1 point
-
1 point
-
Pare un kilometraj decent. Daca vrei km putini trebuie sa iti asumi asta si sa fi dispus sa platesti in plus! Dupa un mic research cred ca masina de la reprezentanta este chiar a angajatului ale carui date de contact sunt trecute in anunt, de prin 2016. Buyback my ass...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Astazi a ajuns si bara fata si lipul pentru bara fata care ma voi duce sa il ridic probabil luni sau marti. Bara este de o calitate foarte buna,iar spliterele din carbon sunt impecabile,acestea vor fi scoase la vanzare dupa ce voi monta noul lip la bara.Este foarte bine facuta si iti da impresia de calitate,asa sper sa fie si cand o voi monta,nu ma asteptam sa ajunga asa repede.Bara este fabricata in Taiwan la fel ca si lipul si am cumparat-o din UK,nu am gasit in alta parte in afara de America unde imi cereau 300$ doar pe transport,din UK am platit 100$ pe transport...1 point
-
1 point
-
Va tot luati dupa cat va arata in bord.. Parca nu ati avea capete pe umeri! Bmw recomanda ce recomanda, chiar si pentru Germania. Daca se fac schimburile in intervalele alea nu apar probleme cat timp masina e in garantie, dar apar dupa. Si nemtii pot numai sa se bucure ca apar dupa, ca sunt destui care sunt fixati pe "totul original", mai ales pe dincolo. Si ei profita, nu mai face nimeni greseala care a facut-o Mercedes in anii 70 sa costruiasca masini si motoare indestructibile. Si pe langa asta, super uleiul Castrol care era Bmw oficial, era si este un amarat de ulei 80% mineral aditivat in draci, ca sa respecte standardul "full synthetic", care e la ani lumina de "100% synthetic" pe care il au alti producatori, nu dam nume ca se considera reclama. Treziti-va ba, pe lumea asta toti vor sa scoata bani de pe voi, nu sa va vrea binele si bunastarea!1 point
-
Eu fac schimbul la 25.000km in loc de 40.000km cat zice masina si uleiul.Bag 5w-30 longlife 4 si termina cu aditivi in motoarele astea.1 point
-
Salut, am un bmw 318d 2001 ..am schimbat acumulatorii din ambele chei acum doi ani dar se pare ca nu au fost ce trebuiesi s-au dus amandoi..am comandat vl2020 ..am deslipit cheile..am lipit bateriile..lipit la loc..proba:o cheie inchide deschide perfect..cealalta nu vrea sa deschida..doar inchide..cheile au mers direct fara reinitializare..am stricat ceva cam am deslipit cheie..ce sa ii fac? Multumesc0 points
-
0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Păi tocmai acelaşi lucru l-am spus şi eu. Este ulei cu norma C3, deci este pentru DPF / FAP sau cum vrei să-i spui. I-am recomandat să-l pună în motor fără probleme, pentru că este ce trebuie, norma C3 şi LL-04. Dacă tu pui ulei cu normă C3 în motoare fără DPF, este strict problema ta.-1 points
-
-1 points
-
Pai masinuta ta o sa ajunga ca "Sagrada Familia" si anume nu are voie sa fie terminata niciodata, intotdeauna trebuie sa se lucreze la ea ), in sensul bun!-1 points
-
Daca luai masina noua, te intelegeam...aveai o garantie...sa vrei la un SH perne de aer, in ROMANIA, probabil nu stii ce inseamna...Mergi prin targ si cand auzi un vaietat sa stii ca ai gasit un proprietar de Audi ce a primit factura pentru un schimb de perne aer...si nu imi veni cu piese de la Febi Blist., ca alea sunt panarame...vezi alea originale... Perna de aer in Romanica (din pacate) este un moft...un moft costisitor parerea mea...nu avem sosele pentru perne de aer, cand la noi si arcurile se rup la gropi...-1 points
-
Adevaru e ca parca nu mai e nici un service sa stii ca te duci si ai incredere totala ca e capabil sa iti gaseasca problema, sa o rezolve iar tu sa nu ai nici un dubiu cu privire la ce s-a facut la masina si daca a fost un pret corect! Parca toate au inceput sa o ia prin eliminare pana rezolva problema ... M-am chinuit luni de zile cu un scartait la una din roti cand franam usor. Eram 99% convins si urma sa comand discuri, placute si etrieri noi numai sa scap de problema ca ziceai ca merg cu o caruta! In final am zis sa fac un test de frana. Rezultatul a fost ca sabotii de la frana de mana strangeau mai mult decat trebuia! Un test de 40 lei in pana mea. Am fost si la reprezentanta. Nimeni nu a recomandat sa fac un amarat de test. Tot eu am venit cu ideea ... Luni de zile si zeci de lei pe curatat discuri, etrieri, etc pentru un cacat. Trebuiau reglati sabotii ...-1 points
-
Salut, am un bmw 318d 2001 ..am schimbat acumulatorii din ambele chei acum doi ani dar se pare ca nu au fost ce trebuiesi s-au dus amandoi..am comandat vl2020 ..am deslipit cheile..am lipit bateriile..lipit la loc..proba:o cheie inchide deschide perfect..cealalta nu vrea sa deschida..doar inchide..cheile au mers direct fara reinitializare..am stricat ceva cam am deslipit cheie..ce sa ii fac? Multumesc-1 points
-
piesele sunt vreo 1000 de lei originale. Restul e manopera. E ok. E pret de reprezentanta totusi.-1 points
-
Pilot la Pitesti la iesire de pe autostrada si cred ca mai au si in alt oras punct de lucru. Mi se par foarte profi baietii si intotdeauna mi-au placut lucrarile lor, au facut la un prieten la 3-4 masini (E90,E60,F10,E92) cu magnaflow cu catalizatoare sport, etc. O sa merg si eu cu amicii sa ne facem toti la Pilot la E60,F10,F15 in primavara.-1 points
-
Imi pare rau dar la acest capitol nu sunt de acord cu tine. Si eu am citit despre bimmer si am ales sa nu ma duc la ei. Dar deja sa arunci cu noroi mi se pare exagerat daca nu ai avut o experienta pe pielea ta! Toti avem un prieten care are un prieten care la randul lui are o cunostina care a avut probleme cu X! La unu care a avut probleme sunt alte sute/mii ce nu au avut probleme. Dar aceia nu vin sa spuna ca ce bine a fost!-4 points
-
https://m.olx.ro/oferta/bmw-320-paket-m-163-cp-2008-ID9Sp5Z.html Sent from my iPhone using Tapatalk-8 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00