Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/24/17 in all areas

  1. Salut, M-am reintors in familia BMW dupa ft multi ani in care am fost ft. atasat de aceasta marca. Dupa ce am avut un M4 cabrio si un 911 991.2 Carrera S (cu care am avut ceva probleme, ploua inauntru ) am facut un salt la partea de comfort ( cel putin asa sper ) Masina este un M6 Gran Coupe Competition Pack. Are 3000 km si este fabricata in 2016. poze aici : https://flic.kr/s/aHskz6nstP S1CAASelection of COP relevant vehicles S1CCAAuto start/stop function S1CDABrake Energy Regeneration S223ADynamic Damping Control S2MKAM double-clutch transmiss. w/Drivelogic S2NKAM Carbon ceramic brake S2NZABMW LA wheel, M Double Spoke 343 S2PAAWheel bolt retainer S2VBATire pressure display S302AAlarm system S323ASoft-Close-Automatic doors S3AGAReversing camera S415ASun-blind, rear S416ARoller sun vizor, rear lateral S423AFloor mats, velours S430AInterior/outside mirror with auto dip S441ASmoker package S488ALumbar support, driver and passenger S494ASeat heating driver/passenger S4MAAM multifunction seat S4MCAInterior moldings Carbon Fibre S4URAAmbient interior lighting S508APark Distance Control (PDC) S548AKilometer-calibrated speedometer S552AAdaptive LED headlight S5ACAHigh-beam assistant S5AGALane-change warning S5ASADriving Assistant S5DLASurround View S609ANavigation system Professional S610AHead-up display S654ADAB tuner S698AArea-Code 2 for DVD S6ACAIntelligent emergency SOS call S6AEATeleservices S6AKAConnected Drive Services S6AMAReal-Time Traffic Information S6ANAConcierge Services S6APARemote Services S6ARAInternet S6F2ABang&Olufsen High End Surround Sound S6FVAOnline Entertainment S6NWAPhoning with wireless charging S6WDAWLAN Hotspot S760AHigh gloss shadow line S761AIndividual sunshade glazing S776AHeadliner in Alcantara anthracite S7MAACompetition package S7MEAM Driver's Package S845AAcoustic belt warning S868ALanguage version, Dutch S877ADelete cross-pattern operation S886AOn-board vehicle literature Dutch S8KAADummy-SALAPA S8S2ACoding alarm signal S8S3AAutomatic locking when driving off S8TFAActive pedestrian protection S8THARoad sign detection S9AAAOuter skin protection
    3 points
  2. Cruise control se monteaza ca si la seria 3. Schimband doar blocul de lumini, nu rezolvi nimic
    2 points
  3. Caracterul GT al masinii se cunoaste , mult mai comfortabila decat celelalte. Nu am condus-o foarte mult deocamdata , dar cutia cu dublu ambreiaj se cam balbaie la mers in aglomeratia de oras. Calitatea materialelor si designul interior imi plac foarte mult. Franele carbon-ceramice nu sunt atat de zgomotoase la rece precum se vorbeste pe forumuri. In rest nu as schimba mai nimic la masina in afara de presuri , care nu prea imi plac.
    1 point
  4. nu merge, ca nu are stergator spate ! codul bmw din poza este 9123040... conform siteului nu este pentru masini cu stergator spate https://www.etkbmw.com/bmw/EN/parts/info/Switch+cluster+steering+column/61319123040/appliance suni, ceri codul bmw si verifici singur-singurel pe site daca este bun !!! vezi in poza incercuit cu rosu ce cod trebuie sa ceri...
    1 point
  5. Craciun Fericit!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. exact, simplu si usor de gasit fara senzor lumini si ploaie. aproape toate au comenzi volan. nu te complica cu spira !!! cumpara tot blocul cu tot cu spira si manete (trebuie sa aibe comenzi volan si cruise control) uite aici... https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search/selectCar/E84/SAV/BMW+X1+20d+N47/ECE/61_3088 cel putin sa aiba comenzi volan si cruise control !!! hai ca e simplu... cauata pe olx (spira volan bmw sau slz bmw) si alege de seria 1 sau seria 3 cu airbag la fel cum ai tu ca sa se potriveasca si mufele. bafta !
    1 point
  7. la x1-e84 este la fel ca la seria 3-e90 sau seria 1-e87. atat spira volan cu tot cu manete-(SLZ) cat si capacul de sub volan sunt identice. verifica aici cu seria vin: https://www.etkbmw.com/ un singur lucru trebuie sa ai in vedere... optiunile masinii de pe care iei piesele. trebuie sa aibe aceleasi optiuni cum ai si tu pe masina ta. senzor ploaie ? senzor lumini ? comenzi volan ? daca tu ai aceste optiuni, trebuie si spira noua sa aibe... altfel nu o sa-ti mearga functiile. si binenteles cruise control !!! e simplu, eu deja am facut asta. e plin olx-ul de SLZ-uri: 250 ron - 400 ron si capacul volan 50 - 100 ron. o montezi pe masina si pe urma mergi la codat 50 - 100 ron ! succes la cumparaturi !
    1 point
  8. Si daca ati schimba fulia si chitul accesorii si cureaua se rezolva problema ta si anume ca masina nu trage pana in 3000rpm?Nu vezi ca mergi la ei cu o problema si te agata cu alte 3 ,aka distributie ,fulie si alte cele,e ca si cum mergi la dentist ca te doare maseaua,si ala se apuca sa te tunda ca ai paru mare.
    1 point
  9. Nu mai pot edita postul: WBAPN31040VL48139 si WBAUT31060F213019
    1 point
  10. Anvelopele sunt : doar sa fie in poza ?! )
    1 point
  11. Inca niste idei: - motorul e B57(succesorul lui N47) pana acum n-am auzit de vechile probleme cu distributia... In rest in varianta 194hp e un motor performant, ajunge la 0-100 6.7 sec oficial, consum bun, f scazut cand o conduci economic. Fata de N47 turbo lagul a scazut considerabil, e un motor mai elastic, cuplul e disponibil de mai jos 1500 rpm daca tin minte. Are si joja pt verificat nivelul uleiului. Au inceput sa echipeze cu B57 de la inceputul lui 2015 din cate stiu. Fiabilitatea se va vedea in timp. Eu am ales sa fac reviziile la jumatatea intervalelor oficiale, dupa vechiul calendar Bmw. - liniile portierelor sunt mai ridicate decat seria 3(pari ca stai mai in masina), spatiu usor mai mult pe latime, mai putin pe inaltime. Se simte mai ales in spate. Ating cu capul capatul plafonului daca stau pe bancheta din spate. - un punct negativ e GPS, accesibilitatea meniurilor, informatiile de pe GPS sunt inferioare TomTom/Garmin. Dai back in unele cazuri si in loc de meniul anterior te scoate in cel principal de GPS. Numele destinatiilor daca nu le nimeresti exact la revedere, nu stie sa genereze unele apropiate, transliterari pt diacritice... La fel devine ultra complicat cand tb sa definesti o ruta care evita anumite zone, trece prin anumite puncte. Cateodata iti spune sa schimbi directia cam tarziu. Hartile teoretic erau actualizate pt 2015, practic am gasit zone prin Benelux care existau de cativa ani si nu apareau. Cred ca si GPSurile Mio sunt mai bune. Singurul lucru care-mi place - se compun repede numele cu roata Idrive. - per total e o masina bine inchegata, materiale de calitate(nu scartaie), ceva cu o performanta/dinamica usor mai buna decat oferta tipica din segmentul 30-50k euro. Excludem C-class, A4 care sunt pe aproape. Nu e white collar management type. Cred ca peste cativa ani va fi destul de cautata la SH. - tinuta buna in viraje, ruliu aproape inexistent(fata de F30/31), masina se aseaza in viraj unde ii comanzi din volan, fara surprize chiar si la limita. F bine echilibrata, se simte ca un kart. Sta bine pe sosea, tb sa mergi spre 200 km/h ca sa simti senzatia de viteza. Chiar si peste 200 nu devine instabila. - pretul de catalog pt modelul meu 46k euro, poti lua si un 10-15% reducere. Pentru ce ofera e un pret corect. Nu cred ca mai merita daca pretul sare de 50k euro. Optionalele (majoritatea sisteme de asistenta) sau motoare mai puternice nu cred ca aduc un beneficiu care sa justifice 60-70k euro pentru asemenea masina.
    1 point
  12. se poate masura in % gradul de infundare al filtrului si in functie de valorile date, decizi mai departe. ori il tii in continuare, ori il schimbi cu unul nou, ori il dai jos de tot si totodata schimbi si softul masinii pt a nu iti da erori cauzate de lipsa filtrului.
    1 point
  13. Salutare. Stie cineva ceva de masina asta https://www.olx.ro/oferta/vand-schimb-bmw-325i-e90-ID9B32P.html
    0 points
  14. Toate se murdaresc, indiferent de culoare. Daca nu se vede, nu inseamna ca nu sunt murdare... Solutia este intretinerea corecta a tapiteriei, nu schimarea culorii... Ca doar nu ne spalam pe maini doar daca se vede murdaria, nu?
    0 points
  15. Exact, eu de ex niciodata nu am umflat rotile mai mult de 2.2-2.3 si pe usa imi arata ca 2.8 fata si 3.2 spatele sau ceva de genu.
    -1 points
  16. Mai pun un link extern, foarte interesant in ceea ce afirma un membru al acestui forum: https://bobistheoilguy.com/used-oil-analysis-how-to-decide-what-is-normal/ ..ce este considerat normal in decursul si folosinta unui ulei, pe durata vietii unui schimb de ulei. Afirmatie a cuiva care, dupa cum se poate observa, a trimis foarte multe mostre de ulei alei aceluiasi motor si care si afirma niste lucruri interesante mai jos in pagina: "5) There is a “sweet spot” where the equipment and lube perform better together 6) That start of that “sweet spot” is unique to each piece of equipment, and lasts much longer than many people would suspect 7) Wear rates will generally shrink as the oil is used, contrary to popular belief" 5. Exista un "punct dulce" unde echipamentul si uleiul are perfomante mai bune impreuna. 6. Acel punct dulce este specific fiecarui tip de echipament si al uleiului sau, si dureaza mai mult decat multi banuiesc(!!) 7. (cea mai tare) RATA UZURII (in componentele motorului) SE VA MICSORA CU UZURA/FOLOSINTA ULEIULUI contrar credintei majoritatii. Cu alte cuvinte, si uleiul proaspat schimbat are nevoie de rodaj (ca, cel al motorului); "rodaj" o data incheiat uleiul ar/va performa mai bine decat cand este nou protejand mai bine motorul. Respect celui care a avut rabdarea si puterea de analiza a asa ceva
    -1 points
  17. Dupa ce ai facut plata prin paypal te redirectioneaza pe site-ul lor de unde poti sa-i dai download la pdf instant. Si o sa-ti vina si in email-ul care l-ai pus.
    -1 points
  18. Salut, Am facut si eu, acum cateva zile, revizia la cutie la Faur. Masina: F30, 2015, 162.000 KM. Cutie in 8 trepte. Masina am lasat-o cu o seara inainte in curte, intradevar locatia este un pic dubioasa, dar ajungi cu WAZE fara probleme. A doua zi cand am ajuns, masina era deja pe elevator. Inginerul a fost super OK, mi-a raspuns la toate intrebarile si mi-a explicat unde aveam nelamuriri. S-au scurs 5 litri si au intrat 6. Diferenta de 1 litru mi s-a spus ca este in filtrul din baia de ulei. Baia motanta este originala, identica cu cea care a fost pe masina. Per total au fost super profi, au masurat constant temperatura in cutie, au completat cu ulei in mai multi pasi(cu motorul oprit si pornit), au trecut masina prin toate vitezele.. Singura problema a fost ca nu au putut sa reseteze adaptarile. Softul lor nu permitea(au spus si ei ca la unele masini merge si la altele nu). Din ce mi-am dat eu seama aveau o versiune veche de soft, si presupun ca pe masinile mai noi nu mai functioneaza cum trebuie. Adaptarile le-am resetat ulterior la Efficent Services(http://www.teile.ro/ro). Au un soft mult mai nou:). LE: Petrul a fost 1750 RON:)
    -1 points
  19. Nu arata rau masina ,are si dotari bune.Trebuie sa te uiti si la pret ,care nu este deloc mare.
    -1 points
  20. Pune ce ti-am dat eu! Si Castrol si Shell, etc respecta normele de 5W30 Full synthetic long life.
    -1 points
  21. https://www.olx.ro/o...mw-ID9OoFj.html VAND sau SCHIMB jante pe 16" pt BMW cu anvelope de iarna Anvelopele sunt noi, au maxim 1000 km rulati Jantele sunt in stare perfecta fara zgarieturi, julituri sau lovituri Nu au fost sudate sau indreptate. https://www.olx.ro/o...mw-ID9OoFj.html Pret: 1499 lei sau schimb
    -1 points
  22. Daca ai 11000 te mai strangi putin si treci direct la F30 eu asa as proceda cu banii astia. Majoritatea au navigatie si alte retrofituri care iti vor bucura achizitia, cutia automata in 8 trepte e senzatie plus ca e mai noua, are eficient dinamic.....
    -2 points
  23. Buna seara. BMW-ĂŽl meu nu ĂŽntreaga in vitezele 2,4,6. Am fost la service , alta cutie second este soluția lor. Am luat cutia mea și am dus-o la un mecanic mai curajos care a deschis-o și am gĂŁsit defectul.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.