Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/27/17 in all areas

  1. Salut, M-am reintors in familia BMW dupa ft multi ani in care am fost ft. atasat de aceasta marca. Dupa ce am avut un M4 cabrio si un 911 991.2 Carrera S (cu care am avut ceva probleme, ploua inauntru ) am facut un salt la partea de comfort ( cel putin asa sper ) Masina este un M6 Gran Coupe Competition Pack. Are 3000 km si este fabricata in 2016. poze aici : https://flic.kr/s/aHskz6nstP S1CAASelection of COP relevant vehicles S1CCAAuto start/stop function S1CDABrake Energy Regeneration S223ADynamic Damping Control S2MKAM double-clutch transmiss. w/Drivelogic S2NKAM Carbon ceramic brake S2NZABMW LA wheel, M Double Spoke 343 S2PAAWheel bolt retainer S2VBATire pressure display S302AAlarm system S323ASoft-Close-Automatic doors S3AGAReversing camera S415ASun-blind, rear S416ARoller sun vizor, rear lateral S423AFloor mats, velours S430AInterior/outside mirror with auto dip S441ASmoker package S488ALumbar support, driver and passenger S494ASeat heating driver/passenger S4MAAM multifunction seat S4MCAInterior moldings Carbon Fibre S4URAAmbient interior lighting S508APark Distance Control (PDC) S548AKilometer-calibrated speedometer S552AAdaptive LED headlight S5ACAHigh-beam assistant S5AGALane-change warning S5ASADriving Assistant S5DLASurround View S609ANavigation system Professional S610AHead-up display S654ADAB tuner S698AArea-Code 2 for DVD S6ACAIntelligent emergency SOS call S6AEATeleservices S6AKAConnected Drive Services S6AMAReal-Time Traffic Information S6ANAConcierge Services S6APARemote Services S6ARAInternet S6F2ABang&Olufsen High End Surround Sound S6FVAOnline Entertainment S6NWAPhoning with wireless charging S6WDAWLAN Hotspot S760AHigh gloss shadow line S761AIndividual sunshade glazing S776AHeadliner in Alcantara anthracite S7MAACompetition package S7MEAM Driver's Package S845AAcoustic belt warning S868ALanguage version, Dutch S877ADelete cross-pattern operation S886AOn-board vehicle literature Dutch S8KAADummy-SALAPA S8S2ACoding alarm signal S8S3AAutomatic locking when driving off S8TFAActive pedestrian protection S8THARoad sign detection S9AAAOuter skin protection
    1 point
  2. Mai oameni buni, filtrul de particule, dupĂŁ cum ii spune numele, acumuleazĂŁ funingine. Când cantitatea acumulata restricționeazĂŁ prea mult trecerea gazelor, se declanșeazĂŁ procesul de regenerare, prin care aceasta funingine este arsa și transformata ĂŽn cenușĂŁ. Cenușa se acumuleazĂŁ ĂŽn filtru pana când acesta este colmatat complet. Cenușa nu dispare. Nu exista proces reversibil. Prin urmare filtrul de particule se ĂŽnfunda ĂŽncet și sigur. Cat de repede, depinde de modul de exploatare a motorului. Atunci când este ĂŽnfundat, legal și moral este sa fie ĂŽnlocuit.
    1 point
  3. In vacanta de Craciun am avut ocazia sa testez anvelopele, o alegere f.buna.
    1 point
  4. anvelopele sunt cele cu care vine masina. Michelin pilot super sport. multumesc. chestia cu traficul si neatentia la deschis portirele in parcare este valabila oriunde te-ai duce iar pe sosele vor fi din ce in ce mai multe masini. poate se va reduce traficul in 5-10 ani , daca serviciile de car sharing devin populare , si masinile electrice devin accesibile.
    1 point
  5. Deci o poti folosi si la drumuri mai lungi sau pe o perioada de timp mai mare, asta e bine. Cat despre cutie, iti dai seama ca nu e in elementul ei in mers bara la bara, dar nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji in privinta fiabilitatii daca o folosesti asa pe termen lung, desi oricum nu cred ca asta e planul tau. Banuiesc ca nu dureaza mult sa se incalzeasca franele, sau? Eh, presurile sa fie cea mai mica problema ) De curiozitate, ce anvelope "chinui"?
    1 point
  6. Da, in 2007. Iar modelele de N47 cu 163 cp sunt cu Efficient Dynamics.
    1 point
  7. Salutare. Din pacate de aproape 2 ani nu mai am bmw si am intrat mai rar pe club. Acum ma gandeam sa imi iau un e90 si am inceput sa ma mai uit pe site. In 2 ani vad ca s.a cam dus tot. Vanatori autorizati de piese pe site nu mai sunt deloc, nici macar service.uri auto. Ce.i drept de cand cumparase clubul cataxxl el era singurul vanzator autorizat, pe ceilalti ii bann-ase. Acum si el e banat. Am cautat si service.ul lui Brandex, nu mai e topicul. Se multa lumea pe alt site sau ce se intampla?
    1 point
  8. N-ar trebui sa fac nimic. Cand am cautat masina am cumparat vreo 10 rapoarte de pe acel site, si acolo exista kilometrajul la fiecare intrare in service, precum si eventualele accidente. Asta este experienta mea vis-a-vis de acel site. Nu ti-am dat eu minus, dar o fac acum.
    1 point
  9. Se fac 5 ani de la ultima postare. Eu cred ca a rezolvat de atunci problema
    1 point
  10. A venit si rândul grilelor,azi le-am pus sus ,foarte multumit de calitate si de rezultat Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  11. Eu spun concret ce oferta am primit de la ei. La Bavaria sunt client de cand e cumparata masina (tot de la ei), in ultimii 3 ani am mers doar la Otopeni. Pret promotional la revizie 1270, mi-au dat ca bonus filtru de motorina in acelasi pret La proleasing am primit oferta de 980 pe acelasi pachet de revizie, piese oe Pentru masina din semnatura Am observat ca service-urile de 2 lei practica preturi de reprezentanta (sau mai mari) in ideea de a momi clientul cu falsa impresie ca vor primi servicii profesionale, eventual masaje gratis si pupaturi
    1 point
  12. Folositi functia search, ambele service-uri au avut o gramada de reclamatii, ambleje sunt pe japca intr-un mod sau altul, mai ales in functie de modul in care te imbraci si vorbesti( mai ales Service Scream (Tezparii)). Eu din proprie experienta am ramas cu un gust amar dupa o vizita pe la Service Scream (Tezparii). Au montat diverse piese si au batut cu ciocannul in piese ca sa le monteze, exista ciocane de cauciuc, diverse chestii care se pun intre piesa si ciocan daca tot vrei sa dai cu ciocanul, dar ciobanii aia de mecanici ( nu pot sa ii numesc altfel) au lovit de s-a dus dracu piesa aia, acum nu o sa mai pot sa o returnez daca am vre-o problema pe perioada garantiei. Unde mai pui ca nu au verificat nici o probleme din cele reclamate cand am adus masina, doar s-au apucat de schimbat piesele si cand am ridicat masina si am cerut piesele vechi la schimb au dat din umeri pana i-am pus sa caute la gunoi, fusesera informati ca am nevoie de piesele vechi in ambalajul pieselor noi dar ei batman batman. Astea sunt fapte nu vorbe, plus alte vrajeli specifice: - daca nu te pricepi iti baga pe gat diverse - daca iei piesa de la ei se cam schimba pretul manoperei, altfel e aproape dubla - cateodata cand te duci cu piese originale te cam refuza daca nu le cumperi de la ei - sau te refuza daca vrei alt ulei decat cel original(din teste independente e dovedit ca sunt si alte uleiuri mai bune sau cel putin la fel de bune pe piata) Cunosc oameni care sunt foarte multumiti de ei, si cunosc oameni care au fost la ei si dupa o vizita la alt service au aflat ca au lucrat niste "ciobani" la masina lor, sar nu s-a lucrat. Afirmatie valabila pentru ambele service-uri. La bimmer ma abtin sa mai comentez pentru ca se gasesc si pe forum o gramada care s-au plans de ei si vad ca lumea nu se invata, vorba aia ... are balta peste. La ei am renuntat dupa un simplu schimb de termostate, m-a comvins felul in care incerca sa ma abureasca "bossu" ca am o gramada de probleme la masina, poate poate. Este senzational cand un Dorel care are un service incearca sa te prosteasca pe fata cand tu stii exact ce s-a schimbat la masina de-a lungul timpului iar el insista sa schimbi cam tot ce ai schimbat tu preventiv cu motivul "asa e toate dom`le, se strica des", iar cand te duci cu o problema iti baga piese pe gat cu toate ca nu au nici o legatura cu problema semnalata.
    1 point
  13. Nu fii javra si nu minti lumea ca are motor M47 ala fara de probleme la distributie cand masina are N47 sub capota. Fac pariu ca-i zornaie si lantul.
    1 point
  14. azi am spalat prima oara masina dupa revopsire ( au trecut 2 saptamani si 3 zile de cand am ridicat-o de la vopsitorie ) Etapele au fost : - prespalare cu ValetPro Citrus Pre Wash + Megs Gold Class - spalare 2BM ( 2 galeti + manusa Lupus ) cu ChemicalGuys Citrus Wash and Gloss - ValetPro Bilberry Wheel Cleaner pe jante agitat cu o pensula ValetPro - uscare cu microfibre Addictive ( 510 GSM ) cu ajutor de uscare Optimum Car Wax - Optimum Instant Detailer & Gloss Enhancer - quick detailer - Megs Endurance Tire Gel pe anvelope - 3M Glass Cleaner pe geamuri
    1 point
  15. De ce ne caracterizezi ca fiind frustrati si specimene? Ai cautat vreodata in dictionar intelesul cuvantului frustrat? In primul rand vreau sa te anunt ca acest cuvant nu exista in vocabularul limbii romane, in al doilea rand daca tot te referi la unii in modul acesta, sa stii ca doar te autocaracterizezi, fiind privat de comentariile pozitive de la noi. Dai dovada ca esti un copil suparacios, care daca nu primeste ce vrea incepe sa arunce cu cuvinte in stanga si in dreapta, fara sa analizeze ceea ce spun altii, plus ca te si ataci singur, ca vezi Doamne ai "hateri" si se iau de tine, cand efectiv isi dau cu parerea pe un FORUM. Acest lucru e un drept pe care nu il poti viola, oricat ai vrea tu si oricat de tare te-ai ofusca tu, ca nu mai vrei sa postezi nimic despre "upgrade-urile" tale, de a schimba culoarea la xenoane, de a vopsi trimurile, atentie, cu SPRAY sau de a pune niste replici doar pentru ca dau bine, ca "upgrade" la durabilitate nu faci. Am crezut ca ai inteles ceea ce ti-am explicat cu evacuarea, in cateva reply-uri, dar se pare ca pe zi ce trece esti tot mai mandru cu masina asta, iar cand isi da cineva cu parerea, tu trebuie sa te simti atacat si sa ataci inapoi. Si revin la celalt subiect, in care ai tinut sa imi scoti ochii cum ca tu ai cumpara toate acestea din banii tai si ca eu nu as munci pentru ceea ce am pus pe masina, nestiind ce fac eu pentru bani. Pentru tine e o mandrie sa muncesti, nu e ceva ce tine de conditia umana si toata lumea ar trebui/ face asta? Daca vrei sa folosesti limbaj de genul, foloseste-l in mesaje private, dar aici vorbeste frumos ca esti pe un FORUM si daca te deranjeaza ceva, explica cu calm si elocvent, ca banuiesc ca faci scoala, plus ca esti din alta generatie. Poti sa imi raspunzi cu ce vrei la mesajul acesta, ca sincer, nici nu o sa ma sinchisesc sa mai intru vreodata la tine pe topic, daramite sa iti mai raspund. Si de ma caracterizezi ca fiind cel mai mare frustrat, specimen sau hater( uita-te la masina mea si da-ti seama ca nu am de ce), eu am vorbit, mi-am spus parerea si cu toate ca ma bagi intr-o anumita categorie de oameni, nu te-am jignit. Ramai pe E60 Romania cel mai bine, ca aici nu e locul de asemenea limbaj, suntem niste pasionati care impartim idei si sfaturi, nu ne batem joc unul de masina altuia cum ai crede tu. Si ca un ultim sfat, daca tu in continuare crezi ca ai facut o investitie buna cu jantele, asculta cu atentie:
    1 point
  16. 1 point
  17. ataci oameni cu bun gust, care apreciaza calitatea si originalul....ceea ce ai modificat tu la masina nu poate fi pe placul tuturor...cand vei fi in stare sa accepti asta, nu o sa te mai simti atacat. tu nu ai cum sa stii ca nu orbeai pe nimeni...e o apreciere gresita si acele becuri de 8000k nu cred ca sunt tocmai legale. in tari civilizate ti-o iei de nu te vezi. faptul ca nu mai postezi tu "upgrade-urile" aici....este foarte trist.
    1 point
  18. Aici sunt rezultatele testelor de frictiune si de temperatura (depuneri) pentru majoritatea uleiurilor si a adidivilor de pe piata: Cele mai bune uleiuri la testul de frictiune: Rezultat test frictiune Rezutate pentru toate tipurile de uleiuri si aditivi: Sumar teste Toate testele au fost filmate si facute de o persoana idependenta ... AICI este canalul de youtube cu toate testele in parte pentru fiecare marca si tip de ulei/aditiv. PS: Uleiul BMW TwinTurbo a fost testat la cererea mea ... Rezultatul de frictiune a iesit foarte bine si este incadrat in Topul uleiurilor cu un rezultat de uzura de doar 0.01 si un rezultat relativ bun pentru depunere de 7 din 8.5. Test frictiune ulei BMW TwinTurbo 5w30 - Test temperatura/depuneri ulei BMW TwinTurbo 5w30 -
    1 point
  19. Ah, si nu vreau sa-ti stric entuziasmul, dar nu poti sa-ti iei de 7000-8000 E un BMW cu 200.000 km. Un F30 la 14-17.000 E il iei cu 170.000 - 200.000 km reali, dar poate nici pe ala. Faptul ca-ti iei un NFL din 2007 cu 7500 E, sa zicem, care are real 350.000km nu ar trebui sa te influenteze deloc in a-l lua. Important e ca masina sa treaca niste teste, sa fie buna. Singura sansa sa-l iei cu 200.000 km reali e sa prinzi unu care a fost cumparat din Romania si a fost folosit doar in Ro. Problema e ca s-ar putea sa fie mai damblagit si prost intretinut decat unul care a stat 80% din viata pĂŁ Germania.
    1 point
  20. Asa faci cand iti cumperi prima masina si vrei sa o intretii cat de bine poti. Apoi te trezesti cand vezi diferentele enorme de pret intre piesele comercializate de reprezentanta si cele din magazin. Am preferat sa pun mereu piese de calitate, chiar daca au fost mai scumpe. Reprezentanta a fost o greseala. Aveam alta parere...
    1 point
  21. Poate ca din cazua ca vrei sa te imprumuti si sa iti cumperi o masina pe care poate nu prea iti permiti sa o intreti din cauza ca trebuie sa te imprumuti ca sa o cumperi .
    1 point
  22. Masina e superba, sa o folosesti sanatos ! Pentru unii tineri aceasta masina (sau M5) sunt un vis.
    0 points
  23. Senzatie masina iar atentia la detalii pare la ea acasa. Daca tot se vorbeste de anvelope, pe spate ai gume mai inguste par putin intinse. Sa te bucuri de ea fara evenimente neplacute.
    0 points
  24. Nu cred ca poti cumpara cu 8000 Euro unul din 2010 in toate mintile. Cel mai probabil unul din 2008-2009, acu depinde si daca e cu automata sau nu. Cutia automata ZF de pe modelul asta e destul de fiabila. Daca arunci un ochi pe topicurile de aici nu prea gasesti multe in care lumea sa aiba probleme cu ea. Conteaza totusi ca atunci cand o cumperi sa fii atent la modul in care schimba, sa nu o iei super-obosita. Tu stii cel mai bine daca iei automata sau nu. Ca idee, ZF-ul automat de 6 viteze de dupa 2007 a venit cu imbunatatiri la consum si comfort. Modelul cu facelift de dupa 2008 arata clar mai bine. Daca cu unul din 2005-2008 esti la limita dintre masina care arata veche si una moderna, cu un 3-ar facelift iesi chiar bine-bine.
    -1 points
  25. Si eu sunt nou pe aici, si as dori sa te felicit...ar fi bun un Pool: Cati posesori de BMW stiu limba romana...Am descoperit si eu BMW-ul ca si masina practica...este destul de confortabila la drumuri lungi, consum decent si fiabilitate destul de buna...totusi, recomand celor sub 20 de ani sa faca doua lucruri: sa invete sa conduca pe o Dacie (si da, batul ala de langa volan, pe partea dreapta, e semnalizarea...si nu, nu consuma bateria cand e utilizat)...si No.2: sa invete sa scrie si sa vorbeasca... S-a transformat in un mit nesimtirea posesorilor de BMW...de la cativa posesori, care probabil exista la fiecare marca...si prima intrebare adresata de colegii mei cand am luat masina a fost: Ai inceput sa asculti manele?...asa ca depinde de noi toti sa schimbam cate ceva...sa nu mai fim caracterizati dupa cateva "rosii stricate"... Peace to all...
    -1 points
  26. Cumpar pompa spalator parbriz pentru e46, 318i, nfl.
    -1 points
  27. uite aici... https://www.epiesa.ro/pompa-apa-sistem-curatire-parbriz-bmw-seria-3-e46-318-i/8963/subcat-100135/
    -1 points
  28. Pe langa specificatiile API, ACEA,ILSAC,JASO si SAE, producatorii de motoare sunt foarte interesati ca uleiurile sa respecte procedurile de testare solicitate de acestia si sa indeplineasca performantele impuse. Astfel, daca un ulei indeplineste performantele stabilite, acesta poate fi agreat de producator. Standardul BMW Aplicatie BMW Special Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina sau diesel fabricate inainte de 1998 BMW Longlife-98 Uleiuri de motor pentru motoare diesel si benzina fabricate incepand cu 1998 BMW Longlife-01 Uleiuri de motor pentru motoare diesel si benzina fabricate dupa 2001 BMW Longlife-01 FE Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina fabricate dupa 2001 BMW Longlife-04 Uleiuri de motor pentru motoare diesel si pe benzina fabricate dupa 2004 Standardul Ford Aplicatie WSS-M2C 912-A1 Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina si diesel cu exceptia 1.9 TDI Diesel (Ford Galaxy) si 1.4 TDCI (Ford Fiesta) WSS-M2C 913-A Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina si diesel cu exceptia 1.9 TDI Diesel (Ford Galaxy) si 1.4 TDCI (Ford Fiesta) WSS-M2C 917-A Uleiuri de motor pentru motoare 1.9 TDCI (Ford Galaxy) Standardul Mercedes-Benz Aplicatie MB 228.1 Uleiuri de motor multigrad pentru motoare diesel MB 228.3 Uleiuri de motor SHPD (Diesel cu Performanta Ultra Inalta ) pentru motoare diesel care lucreaza in sarcina, cu interval prelungit de schimbare a uleiului MB 228.5 Uleiuri de motor UHPD (Diesel cu Performanta Ultra Inalta) pentru motoare diesel care lucreaza in regim greu,cu interval prelungit de schimbare a uleiului, catre 45.000 km. In clasa de gabarit este posibila utilizarea uleiului pana la 60.000 km MB 228.51 Uleiuri de motor UHPD / 228,5 cu filtre de particule pentru motoare Euro 4 MB 229.1 Uleiuri de motor pentru autoturisme (motoare pe benzina si diesel) unde sunt solicitari crescute comparativ cu ACEA A2-96/A3-96 si B2-96/B3-96 MB 229.3 Uleiuri de motor pentru autoturisme MB 229.31 Uleiuri de motor pentru autoturisme pe motorina, cu filtre de particule MB 229.51 Uleiuri de motor pentru autoturisme cu intervale prelungite de schimbare a uleiului (20.000 km) si emisii scazute de substante poluante Standardul Opel Aplicatie GM-LL-A-025 Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina, cu performante in economia de combustibil GM-LL-B-025 Uleiuri de motor pentru autoturisme cu motoare diesel cu performante in economia de combustibil Standardul VW Aplicatie VW 500 00 Uleiuri cu curgere lina pentru motoare pe benzina si diesel cu aspiratie. Numai pentru uleiuri SAE 0W-XX, 5W-XX si 10W-XX VW 501 01 Uleiuri de motor multigrad cu curgere usoara, pentru motoare pe benzina si diesel cu aspiratie VW 502 00 Uleiuri cu curgere usoara, pentru motoare pe benzina care opereaza in conditii dificile de functionare VW 503 00 Uleiuri pentru motoarele automobilelor care functioneza pe benzina in regim solicitant, cu interval prelungit de schimbare a uleiului (WIV: 30.000 km, 2 ani). Raspunde la solicitari mai mari decat 502 00 (HTHS 2.9 mPas) VW 503 01 Uleiuri pentru motoare pe benzina care lucreaza in regim solicitant, cu interval prelungit de schimbare a uleiului (WIV), precum Audi S3, TT (HTHS > 3.5 mPas) VW 504 00 Uleiuri pentru vehicule cu lucru in regim de lunga durata, pentru motoare pe benzina si diesel, inclusiv pentru motoare diesel dotate cu sistem de filtrare a particulelor fara aditivi in combustibil VW 505 00 Uleiuri de motor utilizate in toate anotimpurile pentru motoare diesel cu si fara sistem turbo VW 505 01 Uleiuri de motor utilizate in toate anotimpurile, mai ales pentru motoare diesel cu racord de aspiratie VW 506 00 Uleiuri pentru motoare diesel cu interval prelungit de schimbare a uleiului (WIV: 50.000 km, 2 ani, HTHS 2.9 mPas) VW 506 01 Uleiuri pentru motoare diesel cu racord de aspiratie si interval prelungit de schimbare a uleiului VW 507 00 Uleiuri pentru autovehicule cu regim de lucru de lunga durata, cu aplicatie pentru motoare pe benzina si diesel, inclusiv motoare diesel cu sistem de filtrare a particulelor fara aditivi in combustibil Verificarea uleiului Indiferent ce tip de ulei folositi, daca motorul dumneavoastra functioneaza in parametri normali el trebuie sa consume intre 0.1 si 0.2 litri de ulei la 1000 de kilometri parcursi.Acesta reprezinta uleiul de ardere fara de care ,de exemplu , segmentii de compresie s-ar dilata si s-ar gripa. Potrivit recomandarilor recente ale producatorilor de masini, schimbul de ulei se face in intervale de functionare din ce in ce mai extinse, insa periodic este necesara completarea acestuia. Intervalul de schimb este recomandat numai de catre producatorul de masini SI NU DE PRODUCATORUL SAU VANZATORUL DE ULEIURI. Mai multe completari nu suplinesc schimbul de ulei recomandat, deoarece dupa un anumit numar de ore de functionare, uleiul se incarca de impuritati se oxideaza in timp , se degradeaza, iar aditivii din compozitie se consuma. Care este nivelul optim al uleiului ? Pentru a verifica nivelul de ulei nu trebuie decat sa va parcati masina pe un plan orizontal. Verificarea uleiului nu se efectueaza in panta. Dupa ce motorul a fost oprit asteptati 10-15 minute pentru a putea citi corect nivelul de ulei de pe joja. Sub nici o forma nu deschideti capacul vasului de expansiune cand motorul este incins deoarece presiunea din sistemul de racire poate elibera vapori care produc arsuri grave tesuturilor ! Nivelul de ulei este ideal daca se afla undeva in jumatatea superioara a intervalului marcat; el nu trebuie sa scada sub marcajul minim. De regula, diferenta intre nivelul minim si cel maxim este de 1/4 din total capacitate de lubrifiant, astfel ca daca observati ca nivelul de ulei se afla catre marcajul minim trebuie sa completati Nu trebuie sa depasiti nivelul maxim deoarece veti risca sa suprasolicitati pompa de ulei, iar daca motorul dumneavoastra are catalizator, cu siguranta se va deteriora Tipul de ulei sau de viscozitate nu modifica intervalele schimbului de ulei Daca ati constatat ca e necesar sa completati mai des decat normal, verificati motorul la un service autorizat deoarece e posibil sa prezinte scurgeri de ulei. Acest aspect il puteti verifica si vizual, insa daca motorul nu prezinta scurgeri de ulei, inseamna ca are un consum mare. In ambele cazuri trebuie solicitata asistenta de specialitate. Se amesteca uleiurile ? Daca adaugam aditivi imbunatatim calitatea ? Nu este periculos petru motor sa amestecam uleiurile daca acestea provin din branduri diferite, insa este esential sa respectam clasele de performanta recomandate de producator in cartea tehnica. Mai ales in cazul lubrifiantilor sintetici si semisintetici obtinuti prin procedee moderne, se pot amesteca fara a deteriora motorul. Daca se amesteca uleiuri de diferite vascozitati, se poate intampla ca vascozitatea finala sa se modifice , insa nu esential. Totusi, daca sunt amestecate uleiuri cu specificatii de performanta diferite, amestecul corespunde numai specificatiei inferioare dintre cele doua ! E o eroare fatala atunci cand se imbunatateste cu aditiv uleiul deja aditivat.Producatorii de uleiuri detin retete speciale de aditivare si tehnologii de inglobare asa cum este cazul unice tehnologi Clean Synto ® de la Ravenol. Daca alegeti sa efectuati personal o noua aditivare ganditi-va ca va avea acelasi efect ca si atunci cand intr-un pahar de vin de colectie dumneavoastra alegeti sa mai adaugati o lingurita de zahar , una de sirop , apa si menta.Intreg echilibrul este distrus. Uleiul nepotrivit si raspunsul motorului Uzura axului cu came, a culbutorilor sau tachetilor: uzura apare prin polisajul concav al tachetilor cu rotunjirea varfului camelor subtierea tachetilor poate sa duca la oprirea comenzii asupra supapelor Coroziunea cuzinetilor: o vascozitate prea slaba a lubrifiantului, incalzirea excesiva datorata unei suprasarcini sau dilutiei cu carburant provoaca un defect de lubrifiere prin ruperea filmului de ulei. corodarea cuzinetilor poate fi provocata si de prezenta in lubrifiant a acizilor organici formati la temperatura inalta Uzura la demaraj: un lubrifiant mai vascos la rece forteaza demarajul sau antreneaza functionarea fara lubrifiere a motorului ducand la distrugerea rapida a cuzinetilor, rulmentilor, a vilbrochenului si axului cu came uzura la demaraj apare si daca pomparea si vascozitatea nu sunt compatibile cu pompa de ulei pentru a asigura o aspiratie buna si o refulare corespunzatoare de-a lungul circuitului de distributie a uleiului – dimensiunile conductelor si ale filtrului Uzura cilindrului, a segmentilor, a camasii: temperatura ridicata la miscarea segmentului in canal provoaca uzura canalului ceea ce poate antrena ruperea segmentului la contactul piston � camasa: ruptura filmului de ulei antreneaza incalziri anormale (lipsa racirii, fenomene de preaprindere – aprindere) si anuleaza jocurile functionale. Perforarea pistonului: poate apare ca urmare a calaminei care se depune pe capul pistonului si pe cel al coroanei; este un compus al carbonului, rezultat la arderea carburantului depunerile sunt incandescente si actioneaza ca o sursa de pre-aprindere distructiva insotita de perforarea pistonului. Consum mare de ulei: se datoreaza punctului de aprindere coborat, volatilitate ridicata si trecerea gazelor pe langa segmenti, ceea ce induce un consum mai mare de ulei vascozitatea prea mica a uleiului duce la o crestere a debitului de curgere prin jocurile anormale ale garniturilor Cum citim culoarea fumului Fum albastru cu miros de ulei: Cauze posibile: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat iar uleiul se aspira prin valva PCV. Daca fumul albastrui apare doar la pornire, segmentii sunt aproape uzati dar inca functionali. Solutie posibila: segmentare, schimbare semeringuri supape si ghidaje Fum gri: Posibile probleme la servofrana, lichidul de frana este aspirat. Se va verifica nivelul lichidului de frana.La cutiile automate, este aspirat uleiul din transmisie. Se va verifica nivelul lichidului de frana si al uleiului. Fum alb si gros cu miros iritant, intepator sau dulceag Posibila cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiune posibila : garnitura de _chiulasa_ crapata, chiulasa crapata, camasa crapata, sau poate chiar fisura in blocul motor.Se va verifica daca scade nivelul de antigel sau daca bolboroseste in vasul de expansiune la turarea motorului. Se va verifica daca nivelul uleiului creste sau uleiul este mat, decolorat, ori pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie. Aceasta inseamna ca uleiul se amesteca cu antigelul. Alta cauza posibila poate fi valva PCV blocata pe deschis, murdara sau infundata. La cutiile automate e posibila aspirarea uleiul din transmisie. Daca ati completat cu prea mult ulei, acesta poate produce fum alb. Se va verifica joja pentru nivelul uleiului. Remediere posibila : schimbarea garniturii de chiulasa, valva PCV, sudare _chiulasa_, bloc, schimbare camasa cilindru. Generalitati privind functiile lubrifiantilor Pornirea la rece uzeaza cel mai repede uleiul, deci trebuie sa alegeti un ulei cat mai performant. Uleiul se oxideaza in timp chiar daca motorul nu a functionat perioada indelungata Oxidarea unui ulei si contaminarea prin condensare si prin impuritati ca urmare a fenomenului de combustie sunt cauze care produc acizi in uleiul de motor. Daca acizii intra in contact cu motorul, apare coroziunea iar rezultatul este distrugerea prematura a componentelor motorului. Uleiurile de motor au calitatea de combatere a acestor acizi Uleiul de motor este responsabil chiar si de racirea motorului. Radiatorul raceste doar zonele superioare ale motorului insa restul, cum ar fi axul cu came, distributia, arborele cotit, pistoanele, rulmentii de presiune, etc., sunt racite in principal de uleiul de motor Incercati pe cat posibil sa va pastrati motorul curat pentru mai multa eficienta. Impuritatile ramase in motor impiedica functionarea si reduc eficienta carburantului, in timp miscorandu-se performantele motorului. Mai mult, aceste impuritati conduc inevitabil la uzura motorului.
    -1 points
  29. CatalinP banuiesc ca tu mi-ai dat -1. Nu pot recomanda alt site, dar pot relata experienta mea cu Www.autodna.ro. In raportul cumparat de la ei nu s-au regasit chiar aceste informatii: kilometrii, accidente cat si alte informatii de interes pt. orice potential cumparator sau chiar posesor de auto in cazul meu. In urma criticilor care le-am adus pe site-ul lor,cat si pe alte site-uri am primit un mail de la ei in care se ofereau sa-mi genereze un alt raport GRATIS pt. un alt VIN auto, oferta careia nu i-am dat curs. In momentul de fata nu mai pot posta nici un comentariu atat pe site-ul lor cat si pe Facebok ; m-au blocat. Pt. cei interesati de un raport de la Www.autodna.ro , vedeti comentariile la adresa lor pe facebok, nu va lasati pacaliti de rapoartele foarte concludente postate de iei pe facebok sau alte site-uri. Deci CatalinP ar trebui sa-ti revizuiesti comentariul la adresa mea.
    -1 points
  30. UP.. sĂŁrbĂŁtori fericite. Trimis de pe al meu AGS-L09 folosind Tapatalk
    -1 points
  31. -1 points
  32. Ti-ai ales jantele cu gust. Aceste JR18 dau excelent pe E46, abia astept sa le vad puse pe masina!!
    -1 points
  33. Salutare. Am si eu un E60 din 2005, motorizarea de 2.5 D . Problemele mele apar inca din primele zile ale achizitionarii masinii,si anume in vara mai exact pe data de 1 august Ei bine... am achizitionat masina din germania de la seful meu. Masina Era a dansului cu 225000 km reali de noua...in ultimii 5 ani masina a stat intr un garaj fara a fi folosita... la o discutie cu dansul cum ca mi as dori o masina second hand si as dori ca dansul sa o cumpere sa mi faca un leasing la ea, m a intrebat ce tip de masina mi as dori si am optat pt un A6 de prin 2005-2007 sau um 5-ar din acelasi interval de vechime, la care dansul i mi spune ca are unul nefolosit de 5 ani si masina are o stare impecabila... Zis si facut am fost sa vedem masina, urmand ca eu sa plec in urmatoarele zile in vacanta.. am vazut o.. masina are o stare ireprosabila estetic, nici ce a mai mica zgarietura...cand am ajuns la ea...nu pot descrie cum arata...plina de paianjeni si prafuita in ultimul hal. a pornit la prima cheie dupa montarea bateriei, am mers i am reinnoit actele apoi am dus o la spalatorie... nu am mers cu ea in urmatoarele zile pana in ziua plecarii...mi am pus bagaju si am taiat o spre tara masina se comporta ireprosabil din orice punct de vedere. tragea si inca trage grav pt cei 177 cp ai ei masina mi a dat o pe garantie cum ca el va suporta orice fel de reparatie a masinii in urmatorul an pana la achitarea ei...de asemenea taxele sunt suportate de dansul.. ei bine masina am dus o pana in vama la arad fara nici ce a mai mica problema la performante mai "ridicate" sa spunem... ( i am dat de au luat o toti dracii) mai pe romaneste... apoi pana in arad jneva pe nationalul ala ... am luat o groapa foarte adanca ...aveam ceva viteza ..vreo 170 sau asa.. m am oprit am verificat totul ok.. in urmatorii 3 km ...m i s a oprit navigatia cu tot cu radio... am dat vina pe un scurt circuit din cauza socului precedent si mi am continuat deplasarea... ei bine problemele abea incepeau... am observat la un popas camd am efectuat o manevra cu spatele ca senzorii nu mi mai mergeau... apoi pana in craiova cu vreo 30 km am observat ca e foarte lasata de spate... pernele de pe spate s au lasat... am ajuns acasa cu ea iar a2a zi dimineata masina era complet lasata din perne...nu se putea conduce . va dati seama ca l am sjnat pe domnul sef i am povestit si mi a zis sa o duc la reprezentanta bmw din zona mea...am incercat sa mi fac o programare si ma programasera in vreo 3 saptamani pt diagnoza.. va dati seama ca n am putut astepta din moment ce eram in vacanta si nu aveam cu ce ma deplasa ..asa ca am sunat un prieten electrician si dupa o zi de cautari...( greseala lui ..a inceput din fata de la motor) am ajuns pe fire pana in portbagaj sub roata de rezerva... acolo surpriza mare. vreo 2 litri de apa gasit unde sunt modulele alea pt senzori parcare calculatorul pernelor de aer... etc.. mirosea foarte urat apa aceea si totul era oxidat... m am dus in primulparc pt dezmembrari si am gasit un e60 si mi am luat modulul pt senzori...modululnpt pernele de aer...ceva relee etc... problema rezolvata... masina mergea din nou impecabil..toata distractia... vreo 5000 lei... la nici 2 saptamani m am trezit ca nu mai tragea ... ceva furtune crapate...le am schimbat ...totul ok in ziua plecarii cu 40 grade afara ...am ramas fara servo si ac .... m i a rupt cureaua la accesorii din cauza Ac ului...acea joc...nu mai stiu cum se numeste chestia aia care produce aerul rece ..l am anulat alta curea accesorii si am venit cu geamurile deschise pana in D ... aici a preluat el masina a dus o in service si a reparat o... a adus o inapoi m am trezit ca m i se ard becurile... am inceput cu pozitiile spate ... apoi stopuri pe frana .. lumini marsarier... lumini pt ceata... mai interesant e ca dupa ce le schimbam ..erorile unora le stergea in timp ce altele persistau..de exemplu inca am in prezent luminile pe marsarier defecte... (asa zice ea) dar ele merg.. stop frana pe dreapta si ceata stanga.... ai recent de vreo2 luni..cam de cand a scazut tem0eratura...cand pornesc masina merge intrerupt 5 secunde...turometru fluctueaza si motorul intrerupe...apoi dupa acele 5 secunde erge in parametri normal dar inca are un sunet ciudat de lers motorul 0ret de 1 minut...prea putin notabil dar e acolo... mai interesant e ca daca turez masina si o tin intr o turatie constanta chiar si la cald in jurul turelor 1100-1500 doar pe N motorul trepideaza... daca o enervez tare ... si trag pe ea cutia nu mi schimba decat cu ajutorul meu din pedala in treptele 3 si 4 ... adica o turez pana la refuz ajung cu ea la 4000 ture si daca o las mai moale...logic ar fi sa mi urce treapta ..insa ea se mentine acolo. dar ajutand o ...(dandu i un impuls scurt din pedala) i mi schimba treapta... asta se intampla doar cand trag tare pe ea ... daca merg lejer nu are nici o problema ...schimba perfect ... de ceva timp se aude si mai tare motorul... masina obisnuia sa fie foarte silentioasa insa acum ii aud motorul cumva chinuindu se ...toata lumea i mi spune ca e normal insa ei nu stiu cum obisnuia sa se auda masina asta... testerul nu da nici o eroare ...nici macar una micuta.. am tot incercat sa le explic si mi au zis ca masina e ok si sa i dau pana o sa cedeze ceva si atunci se va repara... iar cireasa de pe tort face ca,chiar azi la 245.000 km am mers in oras un pic si dintr o data mi s a ars becul pe scurta stanga... am dat sa l schimb...nimic...problema persista...am verificat siguranta si este buna...filamentul este intreg... mi a cam scos fire albe masinuta asta... nici nu pot s o arunc ...dar nici sa dau necazul meu altuia...si ma scuzati daca v am plictisit cu romanul meu insa as dori daca v i s a mai intamplat si voua ceva asemanator si a ti gasit rezolvare sa mi ziceti si mie cam la ce sa ma astept.... multumesc mult si sarbatori fericite.
    -1 points
  34. BMW E60 520d 163cp cod motor M47 Serie sasiu: WBANC31030CX26122 Dotari: Bi-Xenon adaptiv cu Angel Eyes Alb Proiectoare ceata Cutie automata 6 trepte Scaune incalzite, reglabile electric Spalator far Dublu climatronic Senzori de lumina, ploaie Oglinzi electrice, incalzite Navigatie color Business (harti 2017) Computer bord Pachet crom Buton Start/Stop Ventilatie auxiliara Bluetooth Pilot automat Comenzi volan Parktronic fata/spate cu afisaj pe display Cotiera fata/spate Suporti pahare 10 Airbaguri 2 Chei Geamuri electrice fata/spate Folie omologata geamuri spate + luneta Jante aliaj 18 Inch + cauciucuri iarna 2016 Roata de rezerva slim Carte service la zi 248xxx km reali, specificati in contract Adusa din Germania pe roti in Septembrie, revizie efectuata in 26 Octombrie 2017. Inmatriculata in tara pe 20 Decembrie 2017, nu necesita nici o investitie. Masina se prezinta in stare exceptionala, foarte intretinuta, nu are nici un defect, nu scoate gram de fum si are o tinuta de drum impecabila. Accept orice fel de test posibil. NU ma intereseaza schimburi! Pretul este 7800 euro FIX!Fara negocieri! Motivul vanzarii:doresc un break sau o berlina al carei portbagaj se deschide cu tot cu luneta, e mai practic pt bagaje cand ai 2 copii mici. Nr. contact: 0744 594 765 Nu am reusit sa atasez poze: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-e60-520d-163cp-automat-ID93adT.html
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.