Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/28/17 in all areas

  1. Salut, Desi am cont de ceva vreme pe forum, dar fara sa activez, acum pot scrie in calitate de proprietar de BMW. Am achizitionat recent un F30, 335I, varianta Sport Line. Masina a fost cumparata de primul proprietar de la AB in august 2012, in august 2014 i-a prelungit garantia cu inca 2 ani. In afara de reviziile incluse in BSI, intre ele fostul a mai facut contra cost revizii intermediare, la aprox 10.000 km. 61.000 km, jante 18 Double Spoke 397 (echiparea de fabrica) cu cauciucuri de iarna, si jante cu cauciucuri de vara style 441 cumparate imediat dupa ridicarea masinii. Pun si optiunile conform vin decoderului S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles S230A Zusatzumfang EU-spezifisch Extra package, EU-specific S249A Multifunktion fĂźr Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S2A5A BMW LM Rad Doppelspeiche 397 BMW LA wheel, Double Spoke 397 S2PAA Radschraubensicherung Lug bolt retainer S2TBA Sport-Automatik Getriebe Sport automatic transmission S2VLA Variable Sportlenkung Variable Sport steering S320A Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering S3APA Frontscheibe mit Graukeil Windshield with grey wedge S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S428A Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S459A Sitzverstellung elektrisch mit Memory Seat adjuster, electric, with memory S465A Durchladesystem Through-loading system S481A Sportsitz Sports seat S493A Ablagenpaket Storage compartment package S494A Sitzheizung Fahrer/Beifahrer Seat heating driver/passenger S4ADA Interieurleisten Alu Längsschliff fein Interior trim strips, alu, brushed, fine S4AEA Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable S4DNA Akzentleisten korall-rot matt Accent strips, korall-rot, matt S4NEA Blow-By Heizer Blow-by heater S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S524A Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S563A Lichtpaket Light package S575A Zusätzliche 12V-Steckdosen Supplementary 12V sockets S5ACA Fernlichtassistent High-beam assistant S5DAA Deaktivierung Airbag Beifahrer Passenger airbag deactivation S5DCA KopfstĂźtzen im Fond klappbar Rear-seat headrests, folding S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system S698A Area-Code 2 fĂźr DVD Area-Code 2 for DVD S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrumentenkombi mit erweitertem Umfang Instrument cluster, expanded equipment P7ACA Sport Line Sport Line S7NHA BMW Service inclusive BMW Service inclusive S853A Sprachversion englisch Language version English S8ARA Bordliteratur rumänisch On-board vehicle literature, Romanian S8KAA Ălwartungsinterval 30.000km/24Monate Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec. S8V5A Hinweisschild Label Atasez si niste poze, momentan nu am decat pozele facute de fostul proprietar (numere ascunse, etc.)
    2 points
  2. "Puteam sa jur ca e fulia", nu ma gandeam ca e altceva, dar fulia e ok, la aia m-am referit.
    2 points
  3. Moaaa cat a degenerat discutia, trist e ca nu ne facem bine si ma refer la faptul ca fiecare ar trebui sa ne vedem de ograda noastra. Ce va pasa voua de x sau y ca vrea sa-si ia masina cu motor mare si nu o sa poata sa o intretina. Banii lui treaba lui. Fiecare face ce vrea cu banii si viata lui, de aia e democratie dar.... VOTUL este o OBLIGATIE MORALA. Desigur x nu trebuie sa voteze ca y. Din cauza absenteismului la vot si din cauza misreupismului, pe principiul nu votez ca n-am cu cine, suntem in situatia de fata condusi de ciuma rosie. Si atunci imi sare mustaru pentru ca eu n-am nici o vina ca esti tu cretin si n-am fost la vot. In concluzie liber la impozit mic ca sa-mi iau si eu pe viata asta macar un 3.0 fie i sau d, nu ca nu mi-am permis pana acum, am si avut dar n-am conceput sa platesc 2200 ron impozit catre statul de cacat roman. Pentru ce? Ce face statul pt mine?
    2 points
  4. masinile nu scot pe esapament "aer poluat" scot gaze de esapament , acuma ce valori sunt agreate de organizatiile de mediu e alta discutie , acum nu vad de ce e o problema ca un om are decat 1000-2000 de E si vrea o masina poate nu vrea sa investeasca mai mult ĂŽntr un fier, poate e prima lui masina, nu cunosc toate motivele care ĂŽi determina pe oameni ce masina sa ĂŽsi cumpere ,e dreptul lor ......sau sa se faca o lege si sa circule numai astia cu dpf ...sau cu numere pare ...zic si io!!!
    1 point
  5. Clar ca imi place "curul mai bombat,lat" dar faceam referire strict la masina verde din poza atasata..felul in care ea a devenit asa prin kit-ul respectiv..si da,gusturile le are fiecare in felul lui.eu as apela doar la o roluire mai agresiva si sunt sigur ca si asa o sa iasa frumos si bombat. Respect oricum pt munca ta !
    1 point
  6. Asa e la noi si nu vorbesc aici de Silviu, pentru ca gusturile chiar nu se discuta, doar ca mereu a existat problema ca partea de tuning/ show nu e ca si in alte tari, iar cand cineva se apropie de ea, deja devine urat, deci nicicum nu e bine. Sa se faca inteles, ma refer la kit-uri, widebody-uri. Foarte bune alegerile pe care le-ai facut pe partea de estetica si daca iti permiti un kit, da-i inainte.
    1 point
  7. Nici macar nu trebuie, Google Chrome - click dreapta - Translate to English(sau ce vor ei) ) Superbe noile jante!
    1 point
  8. Acela este kitul Pandem.
    1 point
  9. ia antigel OE BMW albastru, are codul 83192211191 sau 83512355290. Bidonul are 1,5 litri
    1 point
  10. Oribil de urat lucrate evazarile la masina din poza ...
    1 point
  11. Luca_77, foloseste unul din uleiurile Valvoline Synpower mst c3 5w30 sau Fuchs Titan GT1 Pro C3 XTL 5w30. Ambele au norma BMW LL-04 Bafta
    1 point
  12. Da, corect, n-are treaba cu mirosul, doar mirosi a U650 ))
    1 point
  13. Imi poate spune si mie cineva ce bec am nevoie pt.angel eyes la un e90 fab.2011 s.a ars si nu stiu ce bec am nevoie si eventual un raspuns daca se schimba tot ca si la e90 nfl adica trebuie data aparatoare noroi jos sau nu?
    1 point
  14. da si mediul inconjurator ? mai nimeresc cateodata in spatele unei masini, aparent super ok, si fara probleme, si dacaa nu o depasesc sau daca nu trag pe dreapta ma sufoc....
    1 point
  15. "Deja" are 12 ani scaunul ala.
    1 point
  16. Ti-ai ales jantele cu gust. Aceste JR18 dau excelent pe E46, abia astept sa le vad puse pe masina!!
    1 point
  17. Eu cred ca afumarea tevilor este o cauza a procesului de regenerare, intrucat cunosc masina unui prieten care avea teava curata, iar in momentul in care a schimbat releul si bujiile dupa mult timp, nestiind ca sunt arse, asa cum a spus si colegul mai sus, a inceput sa afume o perioada, dupa care s a oprit! Aici ma refer la la o afumare asa fina, fara sa dea fum in accelerare sau in relanti. Ceea ce am descris mai sus e un fel de constatare sau parere personala!
    1 point
  18. Mai oameni buni, filtrul de particule, dupĂŁ cum ii spune numele, acumuleazĂŁ funingine. Când cantitatea acumulata restricționeazĂŁ prea mult trecerea gazelor, se declanșeazĂŁ procesul de regenerare, prin care aceasta funingine este arsa și transformata ĂŽn cenușĂŁ. Cenușa se acumuleazĂŁ ĂŽn filtru pana când acesta este colmatat complet. Cenușa nu dispare. Nu exista proces reversibil. Prin urmare filtrul de particule se ĂŽnfunda ĂŽncet și sigur. Cat de repede, depinde de modul de exploatare a motorului. Atunci când este ĂŽnfundat, legal și moral este sa fie ĂŽnlocuit.
    1 point
  19. In vacanta de Craciun am avut ocazia sa testez anvelopele, o alegere f.buna.
    1 point
  20. anvelopele sunt cele cu care vine masina. Michelin pilot super sport. multumesc. chestia cu traficul si neatentia la deschis portirele in parcare este valabila oriunde te-ai duce iar pe sosele vor fi din ce in ce mai multe masini. poate se va reduce traficul in 5-10 ani , daca serviciile de car sharing devin populare , si masinile electrice devin accesibile.
    1 point
  21. cand ai o problema cu o bujie , se schimba toate plus releul. Eu am patit pe e90 330d, si pe x5 e70, si cel putin 50-60 mii de km ar trebui sa nu mai ai probleme nu are rost sa schimbi cate o bujie ca te va costa mai mult manopera, de fiecare data cat despre filtrul de particule, sunt sigur ca dupa 175 de mii 200 de mii va incepe sa cedeze, nu cred ca exista cineva aici sa mearga cu aceste masini in conditii ideale tot timpul...
    1 point
  22. Pe langa specificatiile API, ACEA,ILSAC,JASO si SAE, producatorii de motoare sunt foarte interesati ca uleiurile sa respecte procedurile de testare solicitate de acestia si sa indeplineasca performantele impuse. Astfel, daca un ulei indeplineste performantele stabilite, acesta poate fi agreat de producator. Standardul BMW Aplicatie BMW Special Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina sau diesel fabricate inainte de 1998 BMW Longlife-98 Uleiuri de motor pentru motoare diesel si benzina fabricate incepand cu 1998 BMW Longlife-01 Uleiuri de motor pentru motoare diesel si benzina fabricate dupa 2001 BMW Longlife-01 FE Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina fabricate dupa 2001 BMW Longlife-04 Uleiuri de motor pentru motoare diesel si pe benzina fabricate dupa 2004 Standardul Ford Aplicatie WSS-M2C 912-A1 Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina si diesel cu exceptia 1.9 TDI Diesel (Ford Galaxy) si 1.4 TDCI (Ford Fiesta) WSS-M2C 913-A Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina si diesel cu exceptia 1.9 TDI Diesel (Ford Galaxy) si 1.4 TDCI (Ford Fiesta) WSS-M2C 917-A Uleiuri de motor pentru motoare 1.9 TDCI (Ford Galaxy) Standardul Mercedes-Benz Aplicatie MB 228.1 Uleiuri de motor multigrad pentru motoare diesel MB 228.3 Uleiuri de motor SHPD (Diesel cu Performanta Ultra Inalta ) pentru motoare diesel care lucreaza in sarcina, cu interval prelungit de schimbare a uleiului MB 228.5 Uleiuri de motor UHPD (Diesel cu Performanta Ultra Inalta) pentru motoare diesel care lucreaza in regim greu,cu interval prelungit de schimbare a uleiului, catre 45.000 km. In clasa de gabarit este posibila utilizarea uleiului pana la 60.000 km MB 228.51 Uleiuri de motor UHPD / 228,5 cu filtre de particule pentru motoare Euro 4 MB 229.1 Uleiuri de motor pentru autoturisme (motoare pe benzina si diesel) unde sunt solicitari crescute comparativ cu ACEA A2-96/A3-96 si B2-96/B3-96 MB 229.3 Uleiuri de motor pentru autoturisme MB 229.31 Uleiuri de motor pentru autoturisme pe motorina, cu filtre de particule MB 229.51 Uleiuri de motor pentru autoturisme cu intervale prelungite de schimbare a uleiului (20.000 km) si emisii scazute de substante poluante Standardul Opel Aplicatie GM-LL-A-025 Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina, cu performante in economia de combustibil GM-LL-B-025 Uleiuri de motor pentru autoturisme cu motoare diesel cu performante in economia de combustibil Standardul VW Aplicatie VW 500 00 Uleiuri cu curgere lina pentru motoare pe benzina si diesel cu aspiratie. Numai pentru uleiuri SAE 0W-XX, 5W-XX si 10W-XX VW 501 01 Uleiuri de motor multigrad cu curgere usoara, pentru motoare pe benzina si diesel cu aspiratie VW 502 00 Uleiuri cu curgere usoara, pentru motoare pe benzina care opereaza in conditii dificile de functionare VW 503 00 Uleiuri pentru motoarele automobilelor care functioneza pe benzina in regim solicitant, cu interval prelungit de schimbare a uleiului (WIV: 30.000 km, 2 ani). Raspunde la solicitari mai mari decat 502 00 (HTHS 2.9 mPas) VW 503 01 Uleiuri pentru motoare pe benzina care lucreaza in regim solicitant, cu interval prelungit de schimbare a uleiului (WIV), precum Audi S3, TT (HTHS > 3.5 mPas) VW 504 00 Uleiuri pentru vehicule cu lucru in regim de lunga durata, pentru motoare pe benzina si diesel, inclusiv pentru motoare diesel dotate cu sistem de filtrare a particulelor fara aditivi in combustibil VW 505 00 Uleiuri de motor utilizate in toate anotimpurile pentru motoare diesel cu si fara sistem turbo VW 505 01 Uleiuri de motor utilizate in toate anotimpurile, mai ales pentru motoare diesel cu racord de aspiratie VW 506 00 Uleiuri pentru motoare diesel cu interval prelungit de schimbare a uleiului (WIV: 50.000 km, 2 ani, HTHS 2.9 mPas) VW 506 01 Uleiuri pentru motoare diesel cu racord de aspiratie si interval prelungit de schimbare a uleiului VW 507 00 Uleiuri pentru autovehicule cu regim de lucru de lunga durata, cu aplicatie pentru motoare pe benzina si diesel, inclusiv motoare diesel cu sistem de filtrare a particulelor fara aditivi in combustibil Verificarea uleiului Indiferent ce tip de ulei folositi, daca motorul dumneavoastra functioneaza in parametri normali el trebuie sa consume intre 0.1 si 0.2 litri de ulei la 1000 de kilometri parcursi.Acesta reprezinta uleiul de ardere fara de care ,de exemplu , segmentii de compresie s-ar dilata si s-ar gripa. Potrivit recomandarilor recente ale producatorilor de masini, schimbul de ulei se face in intervale de functionare din ce in ce mai extinse, insa periodic este necesara completarea acestuia. Intervalul de schimb este recomandat numai de catre producatorul de masini SI NU DE PRODUCATORUL SAU VANZATORUL DE ULEIURI. Mai multe completari nu suplinesc schimbul de ulei recomandat, deoarece dupa un anumit numar de ore de functionare, uleiul se incarca de impuritati se oxideaza in timp , se degradeaza, iar aditivii din compozitie se consuma. Care este nivelul optim al uleiului ? Pentru a verifica nivelul de ulei nu trebuie decat sa va parcati masina pe un plan orizontal. Verificarea uleiului nu se efectueaza in panta. Dupa ce motorul a fost oprit asteptati 10-15 minute pentru a putea citi corect nivelul de ulei de pe joja. Sub nici o forma nu deschideti capacul vasului de expansiune cand motorul este incins deoarece presiunea din sistemul de racire poate elibera vapori care produc arsuri grave tesuturilor ! Nivelul de ulei este ideal daca se afla undeva in jumatatea superioara a intervalului marcat; el nu trebuie sa scada sub marcajul minim. De regula, diferenta intre nivelul minim si cel maxim este de 1/4 din total capacitate de lubrifiant, astfel ca daca observati ca nivelul de ulei se afla catre marcajul minim trebuie sa completati Nu trebuie sa depasiti nivelul maxim deoarece veti risca sa suprasolicitati pompa de ulei, iar daca motorul dumneavoastra are catalizator, cu siguranta se va deteriora Tipul de ulei sau de viscozitate nu modifica intervalele schimbului de ulei Daca ati constatat ca e necesar sa completati mai des decat normal, verificati motorul la un service autorizat deoarece e posibil sa prezinte scurgeri de ulei. Acest aspect il puteti verifica si vizual, insa daca motorul nu prezinta scurgeri de ulei, inseamna ca are un consum mare. In ambele cazuri trebuie solicitata asistenta de specialitate. Se amesteca uleiurile ? Daca adaugam aditivi imbunatatim calitatea ? Nu este periculos petru motor sa amestecam uleiurile daca acestea provin din branduri diferite, insa este esential sa respectam clasele de performanta recomandate de producator in cartea tehnica. Mai ales in cazul lubrifiantilor sintetici si semisintetici obtinuti prin procedee moderne, se pot amesteca fara a deteriora motorul. Daca se amesteca uleiuri de diferite vascozitati, se poate intampla ca vascozitatea finala sa se modifice , insa nu esential. Totusi, daca sunt amestecate uleiuri cu specificatii de performanta diferite, amestecul corespunde numai specificatiei inferioare dintre cele doua ! E o eroare fatala atunci cand se imbunatateste cu aditiv uleiul deja aditivat.Producatorii de uleiuri detin retete speciale de aditivare si tehnologii de inglobare asa cum este cazul unice tehnologi Clean Synto ® de la Ravenol. Daca alegeti sa efectuati personal o noua aditivare ganditi-va ca va avea acelasi efect ca si atunci cand intr-un pahar de vin de colectie dumneavoastra alegeti sa mai adaugati o lingurita de zahar , una de sirop , apa si menta.Intreg echilibrul este distrus. Uleiul nepotrivit si raspunsul motorului Uzura axului cu came, a culbutorilor sau tachetilor: uzura apare prin polisajul concav al tachetilor cu rotunjirea varfului camelor subtierea tachetilor poate sa duca la oprirea comenzii asupra supapelor Coroziunea cuzinetilor: o vascozitate prea slaba a lubrifiantului, incalzirea excesiva datorata unei suprasarcini sau dilutiei cu carburant provoaca un defect de lubrifiere prin ruperea filmului de ulei. corodarea cuzinetilor poate fi provocata si de prezenta in lubrifiant a acizilor organici formati la temperatura inalta Uzura la demaraj: un lubrifiant mai vascos la rece forteaza demarajul sau antreneaza functionarea fara lubrifiere a motorului ducand la distrugerea rapida a cuzinetilor, rulmentilor, a vilbrochenului si axului cu came uzura la demaraj apare si daca pomparea si vascozitatea nu sunt compatibile cu pompa de ulei pentru a asigura o aspiratie buna si o refulare corespunzatoare de-a lungul circuitului de distributie a uleiului – dimensiunile conductelor si ale filtrului Uzura cilindrului, a segmentilor, a camasii: temperatura ridicata la miscarea segmentului in canal provoaca uzura canalului ceea ce poate antrena ruperea segmentului la contactul piston � camasa: ruptura filmului de ulei antreneaza incalziri anormale (lipsa racirii, fenomene de preaprindere – aprindere) si anuleaza jocurile functionale. Perforarea pistonului: poate apare ca urmare a calaminei care se depune pe capul pistonului si pe cel al coroanei; este un compus al carbonului, rezultat la arderea carburantului depunerile sunt incandescente si actioneaza ca o sursa de pre-aprindere distructiva insotita de perforarea pistonului. Consum mare de ulei: se datoreaza punctului de aprindere coborat, volatilitate ridicata si trecerea gazelor pe langa segmenti, ceea ce induce un consum mai mare de ulei vascozitatea prea mica a uleiului duce la o crestere a debitului de curgere prin jocurile anormale ale garniturilor Cum citim culoarea fumului Fum albastru cu miros de ulei: Cauze posibile: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat iar uleiul se aspira prin valva PCV. Daca fumul albastrui apare doar la pornire, segmentii sunt aproape uzati dar inca functionali. Solutie posibila: segmentare, schimbare semeringuri supape si ghidaje Fum gri: Posibile probleme la servofrana, lichidul de frana este aspirat. Se va verifica nivelul lichidului de frana.La cutiile automate, este aspirat uleiul din transmisie. Se va verifica nivelul lichidului de frana si al uleiului. Fum alb si gros cu miros iritant, intepator sau dulceag Posibila cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiune posibila : garnitura de _chiulasa_ crapata, chiulasa crapata, camasa crapata, sau poate chiar fisura in blocul motor.Se va verifica daca scade nivelul de antigel sau daca bolboroseste in vasul de expansiune la turarea motorului. Se va verifica daca nivelul uleiului creste sau uleiul este mat, decolorat, ori pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie. Aceasta inseamna ca uleiul se amesteca cu antigelul. Alta cauza posibila poate fi valva PCV blocata pe deschis, murdara sau infundata. La cutiile automate e posibila aspirarea uleiul din transmisie. Daca ati completat cu prea mult ulei, acesta poate produce fum alb. Se va verifica joja pentru nivelul uleiului. Remediere posibila : schimbarea garniturii de chiulasa, valva PCV, sudare _chiulasa_, bloc, schimbare camasa cilindru. Generalitati privind functiile lubrifiantilor Pornirea la rece uzeaza cel mai repede uleiul, deci trebuie sa alegeti un ulei cat mai performant. Uleiul se oxideaza in timp chiar daca motorul nu a functionat perioada indelungata Oxidarea unui ulei si contaminarea prin condensare si prin impuritati ca urmare a fenomenului de combustie sunt cauze care produc acizi in uleiul de motor. Daca acizii intra in contact cu motorul, apare coroziunea iar rezultatul este distrugerea prematura a componentelor motorului. Uleiurile de motor au calitatea de combatere a acestor acizi Uleiul de motor este responsabil chiar si de racirea motorului. Radiatorul raceste doar zonele superioare ale motorului insa restul, cum ar fi axul cu came, distributia, arborele cotit, pistoanele, rulmentii de presiune, etc., sunt racite in principal de uleiul de motor Incercati pe cat posibil sa va pastrati motorul curat pentru mai multa eficienta. Impuritatile ramase in motor impiedica functionarea si reduc eficienta carburantului, in timp miscorandu-se performantele motorului. Mai mult, aceste impuritati conduc inevitabil la uzura motorului.
    1 point
  23. Ma interesa daca stia cineva ceva de masina respectiva. Km, accindente, poate a fost a cuiva de pe grup...etc Ca are motorul stricat am vazut si eu desi era scris cu acelasi font.
    1 point
  24. 1 point
  25. Odata ce iti pui jante la care te chinui cu tiganii de genu distantiere, evacuari facute in spatele blocului si xenoane de 8000k astea nu sunt "upgrade-uri" sunt tiganii in toata regula.
    1 point
  26. Roz, mov...din punctul meu de vedere pune aspectul pe primul loc si siguranta lui si a celorlalti participant la trafic pe locul doi. E o tiganie ieftina! Sa curga minusurile :thumbsup:
    1 point
  27. Pai masinuta ta o sa ajunga ca "Sagrada Familia" si anume nu are voie sa fie terminata niciodata, intotdeauna trebuie sa se lucreze la ea ), in sensul bun!
    1 point
  28. Nu cumva omul vorbeste de uleiul din cutie :frantics:
    1 point
  29. Si eu sunt nou pe aici, si as dori sa te felicit...ar fi bun un Pool: Cati posesori de BMW stiu limba romana...Am descoperit si eu BMW-ul ca si masina practica...este destul de confortabila la drumuri lungi, consum decent si fiabilitate destul de buna...totusi, recomand celor sub 20 de ani sa faca doua lucruri: sa invete sa conduca pe o Dacie (si da, batul ala de langa volan, pe partea dreapta, e semnalizarea...si nu, nu consuma bateria cand e utilizat)...si No.2: sa invete sa scrie si sa vorbeasca... S-a transformat in un mit nesimtirea posesorilor de BMW...de la cativa posesori, care probabil exista la fiecare marca...si prima intrebare adresata de colegii mei cand am luat masina a fost: Ai inceput sa asculti manele?...asa ca depinde de noi toti sa schimbam cate ceva...sa nu mai fim caracterizati dupa cateva "rosii stricate"... Peace to all...
    1 point
  30. A mea a mers 30 se unde sa zic... nu mi-a dat oberboost eroare, mi-a dat la DPF " heavily clogged" , dar nu era prezenta. Ideea era ca si ĂŽnainte mi-a fĂŁcut tot asa de câteva ori... am fĂŁcut Log URI cu cineva cu ista care știe sa citeascĂŁ si pe la 3000 rpm turații treptele 3-4-5-6 imi scĂŁdea brusc puterea cu 100 Nm pentru 0.5 secunde, Se simțea si in mașina scurt ca si cum te ĂŽmpinge dintr-o data cineva de la spate. De asta suspectez si eu mai mult turbina. DPF de obicei când e dus ĂŽți face continuu nu doar in reprize
    1 point
  31. Nu te acuza nimeni, dar una e in descriere, alta e in poze. Sunt mii de anunturi pe autovit cu optiuni in descriere care nu se regasesc pe masina, suntem satui de ele. Foarte frumos ca le-ai schimbat, spor la vanzare!
    1 point
  32. Multumesc Ovy am gasit cred e un capac mic rotund care se rasuceste si am acces la un bec h8 presupun ca acela este
    1 point
  33. Eu iti recomand sa cumperi doar un amortizor si sincer sincer daca as avea posibilitatea m-as duce sa iau un amortizor SH 50-100-150 lei doar pentru teste...ca sa cumperi 2 amortizoare pentru ca tu crezi ca problema este un amortizor fara sa ai nici-o certitudine cand pot sa fie mai multe mi se pare o mica prostie in bani!
    1 point
  34. In capatul amortizorului este o bucsa care are si un rulment in ea ....ea sta in oala .De multe ori se duce dracu rulmentul ala de la gropile noastre si ai si troncanit pe fata....cumva in oala.Asta se intampla la multe masini .La E90 costa in jur de 100 ron. Roaga-te sa fie aia.
    1 point
  35. Ce e asa nasol in a nu avea navigatie? Daca nu o folosesti, de ce sa dai banii pe ea? E ca si cum ai fi un negru mare si fioros, cu scula mare, dar impotent..concluzia: degeaba o ai, daca nu o folosesti )
    1 point
  36. pai de ce l-au copiatsi dupa ce au scos filtrul l-au pus la loc?ca sa iti ia banii si pt asta? vezi ca pdf-ul se rezolva cu adobe reader ) DPF
    1 point
  37. Acelasi drum il fac si eu. L-am facut cu un Focus scaune normale, nici o problema. Acuma il fac cu e46 scaune sport si nu e confortabil deloc, oricum le-as regla la drumuri lungi te rup. Sunt prea tari pentru autostrada unde mergi tot drept si nu ai nevoie de "aripioare"
    1 point
  38. Da. Eu am condus 1000km prin tara si am prins: serpentine, autostrada, oras, aglomeratie, drum liber, etc. Pe scurt 1000km cu toate conditiile de drum si de trafic si nu am amortit, nici nu m-a durut nimic. Bine, aici mai intervin si alti factori: cum reglezi scaunul, pozitia la volan si varsta.
    1 point
  39. @ionutz_ng, exemplul dat de tine este unul nu tocmai elocvent - C5-ul ar trebui sĂŁ fie o mașinĂŁ confortabilĂŁ. Nu știu cum stĂŁ cu zgomotul de fond pe distanțe f lungi, dar este posibil sĂŁ fie o mașinĂŁ mai OK dpdvd al confortului decât un E46.
    1 point
  40. Sa inteleg ca scaunele sport nu sunt mai tari ci doar au aripioarele alea de sustinere laterala.Ce pareri dupa drumuri de peste 500km cu scaune sport?Cat de odihnitoare sunt? Eu am condus din Franta pana in Romania un citroen c5 cu scaune de alea banale de alea lui de plush si a desi e o masina low class comparativ cu bmw chiar as putea spune ca m-a surpins placut la confort.Probabil ca acelasi drum facut cu un e46 cu scaune sport ar fi fost si mai reconfortant dar cred ca nu la mare diferenta!
    1 point
  41. O recomandare ceva pentru un buget maxim de 5.500?
    0 points
  42. https://m.olx.ro/oferta/bmw-320-diesel-e90-taxa-achitata-ID9Czh3.html De asta ce parere aveti? 315k zice ca are. E ok pretul? Cunoaste cineva masina? Mersi
    0 points
  43. Colegu vad ca pe cel TopTech are specificatia BMW Longlife-04 iar pe cel Mov BMW Longlife-01 din cate am inteles TopTech merge foarte ok la motoarele pe benzina cum ar fii al meu m54b30!
    0 points
  44. Colegu m-am uitat acolo si pentru 5w40 sunt 2 recomandari o sa atasez 2 print-uri dar nu prea imi dau seama ce sa aleg dintre cele 2...! Dar din cate am tradus eu parca cel 4100 TopTech ar fii ok tu ce perere ai? Sau alti colegi care au folosit sunteti multumiti? Multumesc anticipat
    0 points
  45. Revin dupa 1 sapt, sunt bune , nu am eroare. Le recomand !
    -1 points
  46. UP - masina tocmai a primit schimb de ulei si filtre, originale BMW
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.