Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/29/17 in all areas

  1. Clar soferul e de vina ... spui ca nu ai avut timp sa completezi cu ulei, dar dupa 50 km ai oprit sa verifici nivelul! Cat timp crezi ca iti lua sa pui ulei, ca doar nu-l punea-i cu siringa ... mie unul mi se pare de domeniul SF asa ceva, chiar se crede ca motorul e o piese cu care se poate merge cu ea si fara ulei. Nu mai mult de acum 3 saptamani imi trimite un prieten mesaj cu poza din bordul masini (Q7, 4.2 benzina), martorul de ulei aprins cu rosu, el ruland cu 100km/h si intrebandu-ma daca are ceva. Acum are masina in service cu pompa de ulei blocata, nu stiu ce o sa fie dupa ce o schimba, ca motorul a mers fara ulei ... chiar nu pot sa inteleg ce o fi in capul celor care trag de o masina pana o ingenunchiaza. Bafta si sper sa ai pagube cat mai minime, dar nu vad de unde ...
    2 points
  2. Multumesc pentru urari, eu sunt foarte multumit de masina. In ceea ce priveste navigatia, nu a fost primul lucru la care m-am uitat cand am cautat masina, as putea spune ca nu m-a interesat, sincer. M-a interesat motorul (inclusiv sursa de energie), kilometrajul, garantia, faptul ca era de la primul proprietar (masina luata din RO), si...dotarile, dar cele importante pentru mine. Daca doresc, cu cateva sute de euro pot pune navi CIC fara probleme, care, raportat la valoare masinii, in mod evident nu reprezinta un capat de tara. Inainte am avut Audi cu MMI mare, color si navigatie, si nu am folosit-o aproape deloc. In plus, dupa cum a amintit colegul cavaliere, displayul la F30, chiar si fara navi, este color, astfel incat nu este deranjant. Multumesc tuturor pentru opinii.
    2 points
  3. Ce e asa nasol in a nu avea navigatie? Daca nu o folosesti, de ce sa dai banii pe ea? E ca si cum ai fi un negru mare si fioros, cu scula mare, dar impotent..concluzia: degeaba o ai, daca nu o folosesti )
    2 points
  4. Eu nu inteleg totusi de ce ai mers fara ulei...Ai zis ca ai avut probleme cu ea ultimele 2 saptamani, de unde concluzionez ca abia acum a cedat. Ai vrut vezi cat poate merge fara ulei, sau ce se strica prima data?
    1 point
  5. Cred ca nu stii in ce te bagi...la 11 mii euro iei un X1 sDrive cat de cat ok cel mult...daca vrei in banii aia xDrive 20D, iei o coaja din 2010-2011...Mai trebuie sa iti spun ce inseamna cheltuieli cu BMW? Parerea mea personala este ca daca nu ai macar 14.000-15.000 euro sa iei una din 2013-2014, cauta altceva...sau reorienteaza-te.. eu nu as baga in un BMW vechi de peste 5 ani banii astia, decat daca orgoliul e mai mare decat inteligenta...no offence. Amical iti spun ca daca iei masina si in urmatorul an nu poti sa pui deoparte 2000 euro minim (buget extra pentru masina), nu e masina pentru bugetul tau...si am fost optimist cu 2000 euro, unii fac reparatii si schimburi de piese de 4-5000 euro...depinde cum ai norocul, dar tu cred ca nu esti kamikadze sa arunci banii... Am aflat de muuult ca o masina SH merita daca e la un pret super decent si sub 4 ani si 100.000 km...altfel, tocmai ai luat o "ruleta ruseasca"...si nu e numai la BMW ce iti zic, la orice marca. In plus, BMW cumperi NUMAI de la dealer BMW din Germania, daca nu vrei tepe...poti sa o duci tu la mama BMW Romania la tester, sunt programatori care iti manaresc km la BMW de nici producatorul nu stie cat are...si in cheie, si in ceasuri, si in computer, tot...cu tot cu erori, km parcursi de la ultimul plin, ultimul reset etc...asa ca...nu te risca...Pana si turcii cu Autohaus din DE au inceput sa faca magarii... PS. Daca as fi in locul tau (si am fost acum 2 ani) as merge pe varianta leasing si iei una din 2014 cu garantie minim 1 an, ori cauti alta marca mai ieftina...Leasing poti face acum in multe locuri, eu te pot ajuta numai daca e leasing pe firma si faci deducerea partiala (partiala si nu totala, ca nu permite legislatia decat cu manareli) a TVA in mod legal, dar gasesti firme multe de leasing pe net pentru persoane fizice (aici nu deduci din TVA). Diferenta care o dai iti va asigura o garantie, o masina cat de cat mai noua, iar daca aduni potentialele cheltuieli cu un BMW din 2010 ce te pot lovi in un an si tragi linie, iesi mai rentabil sa iei un leasing pe 2 ani pe diferenta la o masina din 2014 si o garantie de 1-2 ani. Dar...parerea mea...tu oricum ai piticii tai pe creier, eu pe ai mei, ceilalti ii au pe ai lor, si Alba ca Zapada va ramane fata mare...cu BMW... ))))
    1 point
  6. Ai scapat de 2500 ron! :frantics:
    1 point
  7. Fumul ala din ce crezi ca e, din ulei, turbina e dusa chiar daca nu are joc, la capetele axului sunt niste inele de etansare care sunt praf, nu o mai chinui, reconditioneaza-i turbina , filtre si ulei nou, curatat tubulatura si intercoler, cam asta e procedura. Fum o sa mai scoata si dupa reconditionare, catalizatorul e plin de ulei pana se arde mai dureaza, ii trebuie un drum intins.
    1 point
  8. Soferul a mers prea mult cu uleiul la un nivel sub minim ( de aici pleaca toate problemele). Turbina ta da semne ca e pe duca si daca intr-adevar vrei sa o distrugi sa se caleze motorul, calc-o blana cu putin ulei in ea!
    1 point
  9. ) Ce a facut gresit soferul ? )
    1 point
  10. 1 point
  11. Pfu... masina a ajuns daily drive car, in fiecare zi livreaza doze de adrenalina Intre timp am schimbat rulmentul intermediar, la plecarea de pe loc vibra cardanul.
    1 point
  12. O luat-o pe ulei...daca o mai pornesti ,mai tureaz-o poate topesti pistoanele.
    1 point
  13. Multumesc ! Ma tot gandesc si la culoare,imi place acest gri dar parca as incerca si o nuanta tot de gri putin mai inchisa cum este pe modelele mai noi dar imi este cam frica sa nu dau gres cu ea. Am reusit sa pun o janta care va fi pe spate pe masina prietenului cu kitul montat pe fata si iese cam 5cm in exterior,nu am incercat cu anvelopa pe janta,probabil s-ar mai apropia ca ar intra janta in interior cand este coborata dupa cric dar oricum mi se pare cam iesita in exterior,probabil voi opta pe fata pentru o dimensiune mai mica decat cea de pe spate,astept sa montez kitul pe masina,voi face cateva probe cu anvelope si pe urma vedem care ar fi cea mai buna varianta.
    1 point
  14. La bani astia nu cred ca poti sa o cumperi din 2014 ,pretul pare foarte bun daca masina este in regula.
    1 point
  15. Din experienta proprie dar cu o alta masina oricat de mult ai repara la ea este cam degeaba. Daca intradevar tii la tine si sotie parerea mea personala este sa o dezmembrezi si sa incerci sa-ti achizitionezi alta.
    1 point
  16. Salut! Eu am luat X1 23d xDrive recent (mai 2017) cu 174,000 km si am ajuns la 194.000 km acum. In afara de distributie pe care am schimbat-o (poate doar paranoia, nu neg), nu am avut probleme majore cu masina. Am mai schimbat: - amortizoare fata - capete de bara - ulei in cutia de viteze + ulei in cutia de transfer - 4 garnituri pe la furtunele de la intercooler Un lucru important de verificat ar fi (in cazul in care te uiti la o masina automata) starea cutiei de viteze. Pe cutia de viteze BMW a lipit o eticheta mare si galbena pe care scrie "Life-long oil". Evident, nimeni nu schimba uleiul din cutie pentru ca asa zice BMW. Cu toate astea, producatorul cutiei, ZF, recomanda schimbarea uleiului intre 80 - 120.000 km. De exemplu, in cutia mea nu fusese schimbat uleiul si smucea destul de urat cand schimba vitezele (cumva am reusit sa nu bag de seama cand am luat masina sau sa consider normal :pinch: ). Am schimbat uleiul, acum cutia se comporta mai bine, insa perfecta tot nu e. Deci ai grija la cutie! Daca te mai pot ajuta cu informatii despre X1, nu ezita sa intrebi. :frantics:
    1 point
  17. Daca tii la viata ta, du-o la fier vechi.
    1 point
  18. Alta masina. Daca tai si le sudezi, o sa capete fisuri pe langa sudura, deoarece este tabla cu prea mult siliciu in compozitie si o sa ai numai probleme. Iar la aparat, acum depinde cine o indreapta, iar lucrarea costa destul de mult la un aparat profi. Cel mai bine cumperi alta masina, iesi mai ieftin. Cine repara asa masina, o repara DOAR ca sa o vanda. Asta nu e masina sa o repari si sa o tii in continuare. Oricum decizia este a ta.
    1 point
  19. Ai uitat sa folosesti expresia '' A fost odata ca niciodata ''.
    1 point
  20. Ce aberatie. Eu mi-am luat expre masina fara NAVI dar cu multe alte dotari mult mai interesante. Cand o sa aiba Waze pe navi, atunci am sa iau si navi, in rest este fix degeaba. Sa o plimbi sanatos!
    1 point
  21. Eu am la 2 din cele 4 masini navigatie, dar zau daca am folosit-o de 10 ori intr-un an. Hai sa fim seriosi ca nu e indispensabila. Eu la bordul de Bmw as lua navigatia doar pt aspect in principal. Vad ca la f30 are oricum displayul ala deci te poti lipsi de nabigatie. Iar daca ainevoie la un drum prin afara, tom tom este foarte bun. Frumoasa masina si mai ales motorul. Multi km fara incidente!
    1 point
  22. Ce comparatie idioata ))
    1 point
  23. Se aude extraordinar de urat in video, parerea mea este ca de la injectoare provine zgomotul...ma gandesc ca daca era din motor (tacheti/culbutori) ar fi facut tot timpul, la fel in cazul distributiei...sa vedem ce spun si alti colegi, insa rompaitul respectiv de obicei injectoarele il fac, exact sunetul acesta il scoteau la rece la primele 3-4 accelerari injectoarele mele inainte de reconditionare, insa nu asta era problema, la mine trepida masina la rece. Mai ai alte probleme la masina? tremurat la rece? fum? probleme in acceleratie?
    0 points
  24. Dauna totala dupa mine, ia-ti banii de la asigurare si scapa de ea
    0 points
  25. Pot doar sa te ajut cu o parere despre vanzator. Eu am cumparat actuala mea masina de la el. Foarte serios, insa nu incerca sa te intinzi prea mult cu negocierea ca se incrunta . Nu se ocupa cu manevrarea kilometrajului, castiga din alta parte (daca intelegi ce vreau sa spun). Il recomand.
    0 points
  26. masina n are navigatie? wtf !! e ca si cum ai fi un negru mare si fioros si ai scula mica . nu e vina ta ci a prim proprietar
    -1 points
  27. Terminati cu protiile , cand te uiti la un bmw sa l cumperi primu lucru este navigatia. Omu si a luat fara navi nu ca n a vrut ci pt ca oferta era f restransa in 2014(sunt convins ca mai avea 1000 €) . Daca erau f30 ca e90 2.0d pe toate strazile , ii dadea si un sut in fund lu ala cu 335 lui fara navi. Masina e super , motorizarea SF , sincer nu m am urcat in bmw cu motor mai mare de 2.5d !
    -1 points
  28. Sa stapaneste sanatos MIG-ul! Aia nu e masina, e avion, deci si prin urmare se piloteaza, nu se conduce. De curand sunt si eu posesor de F30, insa nu se compara cu al tau. Multi km fara probleme!
    -1 points
  29. Il poate pune careva pe un Google Drive sau un Wetransfer cu link? ca sa nu dam adresele de mail pe aici...unii nu vor spam in casuta de mail...
    -1 points
  30. Si X1 2014 in limba romana...asta ca sa nu mai stam sa facem "cersetorie"... https://ufile.io/qua15 30 zile valabil link-ul.
    -1 points
  31. Ramane martorul in bord aprins. Multumesc tuturor pentru sugestii. Probabil o sa cumpar si o sa montez senzorii iarna viitoare. Acum deja am 'incaltat' masina.
    -1 points
  32. cu mediul are treabĂŁ ,cu mirosul nu prea!
    -1 points
  33. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x3-ID7GpIqG.html#4171ad4851 As dori sa achizitionez aceasta masina. Pareri
    -1 points
  34. si pana sa apara filtrul de particule te ĂŽntreb ce ai fost, iar cei care nu au asa ceva ce sunt? banuiesc ca daca merg ĂŽn spatele masinii tale o sa primesc aer curat cu miros de musețel
    -1 points
  35. masinile nu scot pe esapament "aer poluat" scot gaze de esapament , acuma ce valori sunt agreate de organizatiile de mediu e alta discutie , acum nu vad de ce e o problema ca un om are decat 1000-2000 de E si vrea o masina poate nu vrea sa investeasca mai mult ĂŽntr un fier, poate e prima lui masina, nu cunosc toate motivele care ĂŽi determina pe oameni ce masina sa ĂŽsi cumpere ,e dreptul lor ......sau sa se faca o lege si sa circule numai astia cu dpf ...sau cu numere pare ...zic si io!!!
    -1 points
  36. O singura pereche. 17' cu cauciucuri Pirelli CINTURATO P7 all-season. (F10 525xd)
    -1 points
  37. Se indreapta pe aparat special in service, sa le alinieze corect, daca nu taiate si sudate altele.
    -1 points
  38. ĂŽn continuare stau la cort, vad ca recunosti ca ai fost tractorist si da , o sa anulez si egr, poate cunosti ce efect are plus eliminare clapete swirl , ....am grija de masina mea!
    -1 points
  39. Poti sa pui closca cu pui in ea acum.
    -1 points
  40. Am o intrebare ma poate ajuta cineva am un e 46 si de 2 zile mi se aprinde dsc si imi opreste motorul de la ce poate fii si imi rĂŁmâne aprins dupĂŁ un timp se stinge iarĂŁși
    -1 points
  41. Nu, nu. Pierdea ulei pe la capac culbutori, garnituri etc.. + cred ca mai papa si turbo.. Am avut nevoie urgenta sa plec cu ea 100km , mi-am luat 2 litri de ulei sa completez.. Ideea este ca nu am avut timp sa completez ) Eram constient ca nu pot merge fara ulei, doar ca dupa ce facusem 50km uleiul era exact la fel ca si cand am plecat cu ea de acasa.. Dupa alti 50k , a inceput sa nu mai mearga rotund etc.. si abia atunci i-am bagat 1L Maine dau turbo jos si il trimit la avdturbo..
    -1 points
  42. Salutare. Am si eu un E60 din 2005, motorizarea de 2.5 D . Problemele mele apar inca din primele zile ale achizitionarii masinii,si anume in vara mai exact pe data de 1 august Ei bine... am achizitionat masina din germania de la seful meu. Masina Era a dansului cu 225000 km reali de noua...in ultimii 5 ani masina a stat intr un garaj fara a fi folosita... la o discutie cu dansul cum ca mi as dori o masina second hand si as dori ca dansul sa o cumpere sa mi faca un leasing la ea, m a intrebat ce tip de masina mi as dori si am optat pt un A6 de prin 2005-2007 sau um 5-ar din acelasi interval de vechime, la care dansul i mi spune ca are unul nefolosit de 5 ani si masina are o stare impecabila... Zis si facut am fost sa vedem masina, urmand ca eu sa plec in urmatoarele zile in vacanta.. am vazut o.. masina are o stare ireprosabila estetic, nici ce a mai mica zgarietura...cand am ajuns la ea...nu pot descrie cum arata...plina de paianjeni si prafuita in ultimul hal. a pornit la prima cheie dupa montarea bateriei, am mers i am reinnoit actele apoi am dus o la spalatorie... nu am mers cu ea in urmatoarele zile pana in ziua plecarii...mi am pus bagaju si am taiat o spre tara masina se comporta ireprosabil din orice punct de vedere. tragea si inca trage grav pt cei 177 cp ai ei masina mi a dat o pe garantie cum ca el va suporta orice fel de reparatie a masinii in urmatorul an pana la achitarea ei...de asemenea taxele sunt suportate de dansul.. ei bine masina am dus o pana in vama la arad fara nici ce a mai mica problema la performante mai "ridicate" sa spunem... ( i am dat de au luat o toti dracii) mai pe romaneste... apoi pana in arad jneva pe nationalul ala ... am luat o groapa foarte adanca ...aveam ceva viteza ..vreo 170 sau asa.. m am oprit am verificat totul ok.. in urmatorii 3 km ...m i s a oprit navigatia cu tot cu radio... am dat vina pe un scurt circuit din cauza socului precedent si mi am continuat deplasarea... ei bine problemele abea incepeau... am observat la un popas camd am efectuat o manevra cu spatele ca senzorii nu mi mai mergeau... apoi pana in craiova cu vreo 30 km am observat ca e foarte lasata de spate... pernele de pe spate s au lasat... am ajuns acasa cu ea iar a2a zi dimineata masina era complet lasata din perne...nu se putea conduce . va dati seama ca l am sjnat pe domnul sef i am povestit si mi a zis sa o duc la reprezentanta bmw din zona mea...am incercat sa mi fac o programare si ma programasera in vreo 3 saptamani pt diagnoza.. va dati seama ca n am putut astepta din moment ce eram in vacanta si nu aveam cu ce ma deplasa ..asa ca am sunat un prieten electrician si dupa o zi de cautari...( greseala lui ..a inceput din fata de la motor) am ajuns pe fire pana in portbagaj sub roata de rezerva... acolo surpriza mare. vreo 2 litri de apa gasit unde sunt modulele alea pt senzori parcare calculatorul pernelor de aer... etc.. mirosea foarte urat apa aceea si totul era oxidat... m am dus in primulparc pt dezmembrari si am gasit un e60 si mi am luat modulul pt senzori...modululnpt pernele de aer...ceva relee etc... problema rezolvata... masina mergea din nou impecabil..toata distractia... vreo 5000 lei... la nici 2 saptamani m am trezit ca nu mai tragea ... ceva furtune crapate...le am schimbat ...totul ok in ziua plecarii cu 40 grade afara ...am ramas fara servo si ac .... m i a rupt cureaua la accesorii din cauza Ac ului...acea joc...nu mai stiu cum se numeste chestia aia care produce aerul rece ..l am anulat alta curea accesorii si am venit cu geamurile deschise pana in D ... aici a preluat el masina a dus o in service si a reparat o... a adus o inapoi m am trezit ca m i se ard becurile... am inceput cu pozitiile spate ... apoi stopuri pe frana .. lumini marsarier... lumini pt ceata... mai interesant e ca dupa ce le schimbam ..erorile unora le stergea in timp ce altele persistau..de exemplu inca am in prezent luminile pe marsarier defecte... (asa zice ea) dar ele merg.. stop frana pe dreapta si ceata stanga.... ai recent de vreo2 luni..cam de cand a scazut tem0eratura...cand pornesc masina merge intrerupt 5 secunde...turometru fluctueaza si motorul intrerupe...apoi dupa acele 5 secunde erge in parametri normal dar inca are un sunet ciudat de lers motorul 0ret de 1 minut...prea putin notabil dar e acolo... mai interesant e ca daca turez masina si o tin intr o turatie constanta chiar si la cald in jurul turelor 1100-1500 doar pe N motorul trepideaza... daca o enervez tare ... si trag pe ea cutia nu mi schimba decat cu ajutorul meu din pedala in treptele 3 si 4 ... adica o turez pana la refuz ajung cu ea la 4000 ture si daca o las mai moale...logic ar fi sa mi urce treapta ..insa ea se mentine acolo. dar ajutand o ...(dandu i un impuls scurt din pedala) i mi schimba treapta... asta se intampla doar cand trag tare pe ea ... daca merg lejer nu are nici o problema ...schimba perfect ... de ceva timp se aude si mai tare motorul... masina obisnuia sa fie foarte silentioasa insa acum ii aud motorul cumva chinuindu se ...toata lumea i mi spune ca e normal insa ei nu stiu cum obisnuia sa se auda masina asta... testerul nu da nici o eroare ...nici macar una micuta.. am tot incercat sa le explic si mi au zis ca masina e ok si sa i dau pana o sa cedeze ceva si atunci se va repara... iar cireasa de pe tort face ca,chiar azi la 245.000 km am mers in oras un pic si dintr o data mi s a ars becul pe scurta stanga... am dat sa l schimb...nimic...problema persista...am verificat siguranta si este buna...filamentul este intreg... mi a cam scos fire albe masinuta asta... nici nu pot s o arunc ...dar nici sa dau necazul meu altuia...si ma scuzati daca v am plictisit cu romanul meu insa as dori daca v i s a mai intamplat si voua ceva asemanator si a ti gasit rezolvare sa mi ziceti si mie cam la ce sa ma astept.... multumesc mult si sarbatori fericite.
    -1 points
  43. bestiala... Mai putin culoarea de mustar fin de masa sau de indigestie cumplita... Vorba cantecului " M-am beeep beeep in fundul curtii galben ca lamaia... "
    -2 points
  44. Recomand, cunosc bine masina, cat si pe vanzator.
    -2 points
  45. Oricum un 18300 cred ca ar fi suficient. Ce nu imi place este ca masina este din 2013
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.