Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/02/18 in all areas

  1. FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/
    16 points
  2. ok mai incerc sa explic o data , deci modelu 2016 care am avut de la 0 km pana la 62000 aproximativ revizi am facut tot timpu la 10000 km (prima la 2500) , benzina numai 100, o data cant mergeam langa sibiu pur si simplu masina a intrat in mu ala cant poti sa mergi dar cu viteza redusa deci am lasato la servis la sibiu daca tin bine minte intai au zis ca sunt injectoare de la benzina murdara dupa aia sa gasti ca era o bujie . A doua ora mergeam prin Bucuresi si la aceleratie avea mic intreruperi si tot la servis am aduso si mi au scimbat o bujie , mai mi aduc aminte ca trocanea cevea dupa 30k km fata la suspensie scimbat pe garantie era o piesa mica de 100 de euro , si o data nuami a mers lumina spate au zis de la bmw ca de la drumuri proaste si ca masina e prea dura sa stricat suportu de numer sau ceva de genu tot pe garantie scimbat, placute mau tinut fata 35000 mis a pare caucucuri spate cam la fel ala din fata au tin fara probleme 60k . La masina asta nou cu care am 20k pana acum fara probleme in afara ca mi a explodat geamu fata ,,,fara nico piatra fara nimic pur si simplu a explodat geamu lateral de la sofer la viteza 57 km la ora( am camera in masina deci stiu exact) mia taiat piele nauntru si vopsea pe usa un pic dar totu sa rezolva acum in januarie dar pe casco:(( nu pe garanite . consum model 2016 media 13.5 consum 2017 media cam 13.9 . 2016 avea 431 ps si tragea un pic mai bine jos asta 2017 450ps trage mai bine sus dar parca pana la 2500-3000 de ture e mai lenta , cel mai mare scimbare e suspensie resp setare la ia sa comporta altfel masina si diferential spate e mult mai bun numai sunt atata probleme cu tractiune. nam frane ceramice le am aprobat la test drive si nu mi au placut, dar asta e si cel mai mare problema a mea la masina care ma deranjeaza prima secunda cant plo afara nu franeaza deloc ....cant mergi de exemplu pe autostrada am invatat sa pun frana catodata preventiv ca daca ai nevoie sa franezi tare prima secunda nu tin frane deloc cant e ud pe jos:( e la toate bmw seria 3-4 asa am inteles:( cine vrea sa vede masina si sa stam la povesti ca la vorbit sunt mult mai bun decat la scris fara probleme stau in Bucu si in Bv . lasat ala de drum pur si simplu nu mergea mai mult decat 3000 de ture si viteza maxima 80 km la ora si acelera foarte greu tremura toatea masina am considerat sa numai contunii asa pana la bucuresti si mai bine opresc am sunat la bmw mi au trimis platforma am luat cazare am primit alta masina in scimb si dupa 1 saptamana mi am ridicat masina....tot timpu dureaza mult la muri orce reparatie ca nu sunt piese pe stock.
    12 points
  3. Dar de ce sa foloseasca engleza daca este un forum romanesc? Si totusi omul s-a straduit sa scrie in romaneste si este inteligibil. Ar trebui apreciat, chiar sunt curios cat de bine va exprimati voi in engleza, germana, franceza. Atata fandoseala numai la noi vezi, cand 90% din postacii forumurile nu stapanesc bine nici limba materna.
    8 points
  4. :shifty: Care nu stiti, omul este din Slovacia si de asta are greseli de ortografie. Cum nu sunt multi cu m4 pe forum, feedback-ul sau este binevenit
    8 points
  5. Ok! Mea culpa! Dar sper ca imi intelegeti reactia...sunt destui hiperpigmentati constitutional care vorbesc/scriu cam la fel si au tot asa masini ce depasesc cu mult statutul lor social...pe ei nu am cum sa ii iau in serios orice ar scrie.
    7 points
  6. Omul e diplomat slovac stabilit in Ro, exact asa vorbeste si nasul meu care e din Slovacia si vorbeste o romana destul de pocita. Nu mai fii asa destept si rautacios, nici tu nu cred ca vb engleza sau germana fara pic de greseala sau accent!
    7 points
  7. "cine vrea sa vede masina si sa stam la povesti ca la vorbit sunt mult mai bun decat la scris fara probleme stau in Bucu si in Bv ." Tinand cont de ce a scris Doomsnoopy pe acest topic cu intenția de a ajuta, precum și colegii care spun cĂŁ este slovac, consider cĂŁ acesta chiar nu meritĂŁ sĂŁ fie luat la mișto...
    4 points
  8. am avut m4 cabrio model 2015. l-am luat la 0 km si l-am dat pe la 20k la schimb ptr alta masina . minusuri : cabrio are aprox 200 kg in plus fata de coupe , depinde ce cauti. eu tot cabrio mi-as lua pe viitor. turn radius e ft mare , deci probleme pe spatii inguste. suspensia chiar si pe modul comfort , nu e deloc comfortabila . depinde pe ce drumuri vei conduce. puterea nu vine gradual , ci brusc . daca esti greu la picior , sa-ti ti capul lipit de tetiera preventiv. la mers de oras ,aglomeratie, cutia si schimburile pot fi brutale si uneori se balbaie . plusuri: motorul este ft fiabil , nici o problema nu am avut. ca daily driver este ft ok. 450 cai / 550 nm adaptive led + asistenta la faza lunga = the best cutia dkt recomand: m drivers package service inclusice plus , sau cum ii zice acum . nu mai scoti bani din buzunar ptr nimic. nici macar ptr consumabile + discuri franele clasice , nu cele ceramic-carbon competition pack. este o masina fiabila si rezistenta la stres. daca o iei la 0 km cu service inclusive plus nu ai de ce sa iti faci griji. nu am avut nici o problema cu ea .regim de utilizare in primii 2500 km , ca la manual. apoi dupa primul service la 2500 km , regim mixt , sport agresiv 20-25% din timp sau chill de oras. 1 data pe circuit ( set nou de cauciucuri ) si de cateva ori power slides si drifturi. in mare parte a fost daily driver.
    3 points
  9. Gresit, bateria se inregistreaza doar daca se monteaza de alta valoare, am cuplat-o de atatea ori fara probleme.
    3 points
  10. am avut m4 2016 , probleme 2 ori bujii sau injectoare ( ma last pe drum) rest totu ok, am facut cu iel 60000 km in un an , acum am 2017 competition packet si e mare scimbare pana acum fara probleme.
    2 points
  11. Toate aceste "service-uri" sunt o apa si-un pamant, nu cred ca e unul mai competent ca celalalt. Parerea mea este ca daca vrei ca cineva sa raspunda pentru ceea ce face trebuie sa te duci la un service mare care isi permite sa raspunda pentru greseli (eg. reprezentante), daca aceste service-uri mici ar raspunde pentru fiecare motor stricat sau cutie stricata, doar pt cele postate pe internet, ar fi inchis usile si ar fi avut datorii mai mari decat valoarea constructiilor in care isi desfasoara activitatea. Sunt de acord ca si in reprezentante se greseste, dar macar ai cui sa te adresezi mai departe, nu unui "patron" care eventual iti repara masina sau a fost bucatar inainte de a avea service. Nu ascund faptul ca am vizitat cele doua service-uri, dar nu am bagat masina inauntru cand am vazut personalul si locatiile, si am plecat la reprezentanta unde am platit pt bucsa de la diferential 780lei doar manopera, de atunci orice revizie sau interventie, o fac la reprezentanta indiferent de cost. Nu sunt de acord sa "sponsorizez" astfel de service-uri care mai devreme sau mai tarziu gresesc iremediabil, si nu pe masinile lor, ci pe a celor care se bucura ca au economisit la o revizie 500lei. Cand am cumparat masina am stiut ce costuri de intretinere ma asteapta, si le-am acceptat, altfel imi luam skoda. In concluzie, vina este impartita, 80% ei si 20% a celor care le calca pragul sustinand un service ai caror patroni nu demult inscriptionau oglinzi sau serveau oamenii la masa, si nu e vorba de ocupatia in sine, sa nu intelegeti gresit, ci e vorba de cunostinte, de conduita morala si de raspundere.
    1 point
  12. orice inlocuire a bateriei se inregistreaza chiar daca e de aceeasi valoare si tip
    1 point
  13. 1 point
  14. Ce bine arata cu placuta de inmatriculare mica, de Italia. Astea clasice, ale noastre (si nu numai), sunt cat jumatate din bara...
    1 point
  15. Dupa ~ 7.000 km facuti de cand am cumparat-o (martie 2017), masina are acum ~ 129.500 km. Pot sa spun ca am bagat ceva bani in ea, dar in acelasi timp sunt si foarte multumit. In anul care vine, vreau sa rezolv ciobiturile de pe capota, facute de pietricele (banuiesc ca pe autostrada, afara, intrucat asa am luat-o), dar nu stiu inca daca sa vopsesc complet capota sau doar partial... eventualele sfaturi sunt binevenite . Cu aceasta ocazie o sa dau cu ulei pragurile si aripile pentru a le proteja - asa am facut la aproape toate masinile anterioare. De asemenea, vreau sa ii comand o pereche de huse, avem in oras o firma care se ocupa de asa ceva, cu materiale de calitate foarte buna si croite pe forma scaunului. Atasez doua poze cu capota, unde se vad ciobiturile: http://i64.tinypic.com/16l9s21.jpg http://i65.tinypic.com/mb7qit.jpg
    1 point
  16. Eu nu cred nimic, incerc sa ma informez, oricum o sa platesc la bavaria o testare etc daca ma hotarasc, incerc sa mai cern din ele ca daca platesc 10 testari la 10 masini nu fac nimic, un amic a luat un f30 din 2013 cu 280k km cu 11k cu tot cu adus in tara si merge bine masina, acuma fiecare cu norocul lui...parca nici e90 de 10 ani cu 10mii nu prea se potriveste...
    1 point
  17. Pai e 320i. Nu cred ca e teapa dar nu cred ca au ei masina in curte, ei cred ca se ocupa doar de licitatie + fentare TVA. Iti alegi masina,ei licitieaza,o aduc le dai comision si gata.
    1 point
  18. Da, ciudata trecerea de la 35i Sport Line la 18d M Package.
    1 point
  19. Sa o stapanesti sanatos...e draguta masina...esti destul de “curajos”: de la 335i la 18d. An nou fericit!
    1 point
  20. https://m.olx.ro/oferta/bmw-320-extra-full-2015-pret-cu-45-mai-ieftin-promotie-limitata-ID9ZpVz.html Aștept pĂŁreri! Atât despre vânzĂŁtor cât și despre mașina ! Io mai mai ca as pune botu...!! VĂŁd ca pe site la ei apare una cu 9100 din 2014 cu km mai aproape de realitate !!
    1 point
  21. Deci practic ai dat o pe gratis daca pui la socoteala deprecierea bmw ului nou intr in an de zile pacat de ea
    1 point
  22. Daca tii la viata ta, du-o la fier vechi.
    1 point
  23. Trebuie sa zic ca la ai mici? Stii la ce m-am referit, din moment ce au baza de date bmw au licenta, daca au licenta au obligatii, nu respecta contractul se aplica penalizarile stipulate in contract, depinde de contract, dar clar nu au cum sa bage in istoric ( la Bmw-uri) piese aftermarket.
    1 point
  24. Mai deejay...cum sa se bage in istoric piese aftermarket mai colegule? Gandeste-te si tu putin logic, oare cum se inregistreaza piesele in istoricul bmw? Trebuie sa se faca factura fiscala, ca sa se faca factura fiscala trebuie sa se bage niste manopere si piese pe ea, cum bagi tu ca reprezentanta (ca aia esti, nu conteaza ca "bimmer service") piese aftermarket pe factura sa apara in istoric cand tu nu ai voie sa vinzi piese aftermarket sau sa cumperi din oras de la producatori la masinile de "marca", adica bmw-uri??? Orice reprezentanta are aceasta regula, este o regula simpla, ti se ia licenta, ti se ia emblema, dupa ramai doar un service de cartier, daca nu respecti niste reguli simple ale producatorului. Nu doar BMW cere, ci orice producator-reprezentanta are aceasta regula.
    1 point
  25. 1 point
  26. In 20.000 F10 nu prea gasesc. Si mi se pare mare, pentru Bucuresti, cu parcarile. Ma uit de cateva luni in germania dupa F10 dar tre sa mai cresc un pic bugetul. In opinia mea sa iau 520 doar pt ca e 520 si e chel inauntru, nu are nici un sens..
    1 point
  27. Mergi la un service sa verifice freonul ca nu e scump si dureaza 5 minute. Dar si ce zicea colegul cu electrovalvele e plauzibil.
    1 point
  28. 0 points
  29. Dupa razboi multi viteji se arata. Dupa modul cum a scris, si eu am avut aceeasi impresie ca si X M I. Cand nu stapanesti bine o limba, nu e o rusine sa folosesti engleza sau google translate.
    0 points
  30. Romania, tara tuturor posibilitatilor....
    0 points
  31. o data ma lasat pe drum langa sibiu pe autostrada pur si simplu motoru a intrat in modu ala emergenty sau cum sa zice la iel, si mergeam linistit...de la bmw au scimbat bujiile mi sa pare , si o data tot in bucuresti dadea intreruperi la aceleratie tot scimbat pe garantie piese rest nico problema pe 60k km acum la 2017 am competition la 2016 nu aveam ca cant am comandat inca nu era , e scimbare mare la diferential adica numai are probleme asa de mare la aceleratie.. are tractiune mult mai buna acum
    0 points
  32. legat de ACC, sa stii ca nu oprea, a patit-o un prieten de al meu, aceeasi faza ca si tine, a auzit bip-bip-bip, pana a ridicat privirea si efectiv a franat era deja prea tarziu, s-a infipt in fundul celui din fata. Impact usor la gen 10-15kmh, de abia plecase de la semafor cand s-a poticnit coloana, dar damage-ul a fost mare din cauza sistemului de protectie a pietonului care a interpretat-o ca atare si i-a activat capsele pirotehnice ale capotei, s-a lasat cu far spart, armatura bara indoita si radiatoare, bara crapata si capse sarite, cost neatentie, peste 3k Eur, cu piese sh, doar capsele au fost vreo 700Eur.
    -1 points
  33. Foarte bine ca a mers la buyback masina , in felul asta ai scutit FOARTE multi nervi cu vanzarea pe siteurile autohtone , timp pierdut cu toti cautatorii de comori care de foarte multe ori au zero interes de achizitie ... vor sa vada si ei cum e un 335i
    -1 points
  34. -1 points
  35. Ce pareri nene, probabil alea sunt preturile de pornire de licitatie. Daca tu crezi ca exista f30 fie el si benzina cu 9000 de euro si sa mai si functioneze, atunci bafta ta. )
    -1 points
  36. Noua mea masina este un X1 F48, xdrive 18d, linia M Sport, de culoare, cum altfel, Estoril blau. Este produs pe 12 decembrie 2017, si a fost livrat in 28 decembrie 2017. In afara de dotarile si accesoriile descrise mai jos, are in plus garantie extinsa (BRI - BMW Repair Inclusive) 4 ani sau 200.000 km, si roti de iarna (style 564 cu anvelope Pirelli - facute in Romania, 225/55/17), pe langa cele de vara din pachetul M Sport, style 570, tot cu Pirelli, 225/50/18. In una din poze se poate vedea cum arata cu ambele modele, pe spate fiind cea de iarna, iar pe fata cea de vara. Deci, informatii si dotari: Type HT91 Model X1 Xdrive18d - EUR Development Code F48 Chassis GEFZG Steering LL Doors 5 Engine B47U Displacement 2.00 Power 110 Drivetrain ALLR Transmission AUT Color Estorilblau 2 Metallic - B45 Upholstery St.micro Hexagon/alcan.anthrazit - HMAT Production Plant Production Date 2017-12-12 Standard Equipment 2VG Performance Control Performance Control 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1RC 18"m Lt/a.w.do.sp.570 M Bico.runfla 18"m Lm Do.sp.570 M Bico. M. Notlau 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 2VL Variable Sports Steering Variable Sportlenkung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 223 Dynamic Damper Control Dynamische Daempfer Control 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AT Roof Rails Aluminium Satinated Dachreling Aluminium Satiniert 3L8 Exterior Parts In Aluminium Satined Exterieurumf. In Aluminium Satinier 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 337 M Sport Package M Sportpaket 4LS Int.t.fin.alu.finely Brush.l. W.hig Int.l. Alu. L.s.f. M. Akzentleiste 420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 470 Child Seat Isofix Attachment Kindersitzbefestigung Isofix 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AV Active Guard Active Guard 5A4 Led Headlights W.extended Features Led-scheinwerfer M.erweiterten Umfa 5DP Park Assistant Parkassistent 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6NW Telephony With Wireless Charging Telefonie Mit Wireless Charging 6UN Navigation Navigation 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7CG Repair Inclusive 3/200 Repair Inclusive 3/200 7LF Model M Sport Modell M Sport 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8AP Assembly Jig Montageeinrichtung 8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8R9 Refrigerant Kaeltemittel 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 853 Language Version English Sprachversion Englisch 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz
    -1 points
  37. Da, poti face, daca gasesti calculatorul de usa care stie asa ceva si il codezi.
    -2 points
  38. Pe bune?!? Chiar ai facut cu IEL 60000km IN UN an?!? Dar daca ai iem4 TOTU e ok!
    -2 points
  39. La orice decuplare sau schimbare bateria trebuie ĂŽnregistratĂŁ si codata pe masina cu testerul altfel probleme. Asta e lege si regulĂŁ la bmw. Punct.
    -2 points
  40. mai greu ...cu cuvintele, ai avut doua probleme cu el ? la bujii si la injectoare? ai facut cu el* 60.000 km si acum ai model 2017 si e mare schimbare* fata cel de 2016? de ce?
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.