Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/03/18 in all areas
-
Nici nu s-a scris de vre-o 3 ori mai sus ... asta arata cat de mult ai citit si te intereseaza postarea asta5 points
-
alt profesor de limba romana. omul nu este roman si trebuie apreciat ca omul se straduie sa scrie in limba romana si sa ajute.5 points
-
FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/5 points
-
La competiton pack ce primesti e diferential si suspensia scimbata si evacuare scimbata , ok si altele 19 ps in plus etc Jante de 20 pe competiton masina sa comporta mult mai ok decat pe jante 19 fara competiton care am avut. M2 e ok dar un pic ieftina nauntru si da in tradevar e mai fun dar nu sa compara cu m4 ca putere pur si simplu sa simte ca e mai slaba , dar repet e mult mai fun. evacuare poti sa ti pui mai tarziu orcant dar comeptition packet nu pentru asta am zis sa te mai gandesti. Eleron mi am comandat si eu ala mic de carbon de la m4 cs BMW ofera si pentru m4 performance parts eu pana acum am luat volanu cu led:)) m2 competition parca vine cu 410 ps dar am auzit ca fara scaune spate cu roll cage:( PS: referitor la scris mi pare rau ca gresesc daca o sa mai ajung la intalnire bmw cu vorbitu nam nico problema4 points
-
am avut m4 cabrio model 2015. l-am luat la 0 km si l-am dat pe la 20k la schimb ptr alta masina . minusuri : cabrio are aprox 200 kg in plus fata de coupe , depinde ce cauti. eu tot cabrio mi-as lua pe viitor. turn radius e ft mare , deci probleme pe spatii inguste. suspensia chiar si pe modul comfort , nu e deloc comfortabila . depinde pe ce drumuri vei conduce. puterea nu vine gradual , ci brusc . daca esti greu la picior , sa-ti ti capul lipit de tetiera preventiv. la mers de oras ,aglomeratie, cutia si schimburile pot fi brutale si uneori se balbaie . plusuri: motorul este ft fiabil , nici o problema nu am avut. ca daily driver este ft ok. 450 cai / 550 nm adaptive led + asistenta la faza lunga = the best cutia dkt recomand: m drivers package service inclusice plus , sau cum ii zice acum . nu mai scoti bani din buzunar ptr nimic. nici macar ptr consumabile + discuri franele clasice , nu cele ceramic-carbon competition pack. este o masina fiabila si rezistenta la stres. daca o iei la 0 km cu service inclusive plus nu ai de ce sa iti faci griji. nu am avut nici o problema cu ea .regim de utilizare in primii 2500 km , ca la manual. apoi dupa primul service la 2500 km , regim mixt , sport agresiv 20-25% din timp sau chill de oras. 1 data pe circuit ( set nou de cauciucuri ) si de cateva ori power slides si drifturi. in mare parte a fost daily driver.4 points
-
Dar de ce sa foloseasca engleza daca este un forum romanesc? Si totusi omul s-a straduit sa scrie in romaneste si este inteligibil. Ar trebui apreciat, chiar sunt curios cat de bine va exprimati voi in engleza, germana, franceza. Atata fandoseala numai la noi vezi, cand 90% din postacii forumurile nu stapanesc bine nici limba materna.3 points
-
ok mai incerc sa explic o data , deci modelu 2016 care am avut de la 0 km pana la 62000 aproximativ revizi am facut tot timpu la 10000 km (prima la 2500) , benzina numai 100, o data cant mergeam langa sibiu pur si simplu masina a intrat in mu ala cant poti sa mergi dar cu viteza redusa deci am lasato la servis la sibiu daca tin bine minte intai au zis ca sunt injectoare de la benzina murdara dupa aia sa gasti ca era o bujie . A doua ora mergeam prin Bucuresi si la aceleratie avea mic intreruperi si tot la servis am aduso si mi au scimbat o bujie , mai mi aduc aminte ca trocanea cevea dupa 30k km fata la suspensie scimbat pe garantie era o piesa mica de 100 de euro , si o data nuami a mers lumina spate au zis de la bmw ca de la drumuri proaste si ca masina e prea dura sa stricat suportu de numer sau ceva de genu tot pe garantie scimbat, placute mau tinut fata 35000 mis a pare caucucuri spate cam la fel ala din fata au tin fara probleme 60k . La masina asta nou cu care am 20k pana acum fara probleme in afara ca mi a explodat geamu fata ,,,fara nico piatra fara nimic pur si simplu a explodat geamu lateral de la sofer la viteza 57 km la ora( am camera in masina deci stiu exact) mia taiat piele nauntru si vopsea pe usa un pic dar totu sa rezolva acum in januarie dar pe casco:(( nu pe garanite . consum model 2016 media 13.5 consum 2017 media cam 13.9 . 2016 avea 431 ps si tragea un pic mai bine jos asta 2017 450ps trage mai bine sus dar parca pana la 2500-3000 de ture e mai lenta , cel mai mare scimbare e suspensie resp setare la ia sa comporta altfel masina si diferential spate e mult mai bun numai sunt atata probleme cu tractiune. nam frane ceramice le am aprobat la test drive si nu mi au placut, dar asta e si cel mai mare problema a mea la masina care ma deranjeaza prima secunda cant plo afara nu franeaza deloc ....cant mergi de exemplu pe autostrada am invatat sa pun frana catodata preventiv ca daca ai nevoie sa franezi tare prima secunda nu tin frane deloc cant e ud pe jos:( e la toate bmw seria 3-4 asa am inteles:( cine vrea sa vede masina si sa stam la povesti ca la vorbit sunt mult mai bun decat la scris fara probleme stau in Bucu si in Bv . lasat ala de drum pur si simplu nu mergea mai mult decat 3000 de ture si viteza maxima 80 km la ora si acelera foarte greu tremura toatea masina am considerat sa numai contunii asa pana la bucuresti si mai bine opresc am sunat la bmw mi au trimis platforma am luat cazare am primit alta masina in scimb si dupa 1 saptamana mi am ridicat masina....tot timpu dureaza mult la muri orce reparatie ca nu sunt piese pe stock.3 points
-
Buna seara, imi vand masina, 420d F32, are topic de prezentare pe "Masina mea"My link F32 2013; produsa in 08.2013, achizitionata de mine din reprezentanta pe 02.12.2013. Sunt primul proprietar, masina cu revizii la 15000km numai la BMW. In momentul cand scriu acest anunt are 117200 km. ca sa va spun ce nu are masina: piele, trapa, HUD, plafon negru. In rest cred ca are tot ce poate sa fie pus pe un Sport Line pe un seria 4 (voi atasa poze cu dotarile). Fata de lista mai are pus HK la neo_anderson si are 2 randuri de jante(iarna pe 17 si vara pe 18). i-am schimbat uleiul la cutia de viteze la 109000 km la ZF Faur, in rest reviziile uzuale la 15000km si placutele frana fata spate schimbate. Masina nu a fost lovita vreodata, nu a fost vopsit nici nu element (are un polish pe portiera dreapta de la niste zgarieturi din parcari (portierele altor colegi in trafic)). pretul este de 22500 eur. pot fi sunat la 0745510725 (de preferat dupa ora 20.00) sau pe mail la cosrug@gmail.com2 points
-
daca faci comanda de masina nou neaparat sa bifezi competiton pack adica 450 ps . trebuie sa fi mai atent la depasiri pe umed eu merg cu ia si pe zapada e ok dar de exemplu spre coliba haiducilor nu pot sa urc cu ia cant e zapada pe jos:) NU recomand frane de carbon scartie si pe umed ai o secunda 2 cant nu franeaza aproape deloc.2 points
-
"cine vrea sa vede masina si sa stam la povesti ca la vorbit sunt mult mai bun decat la scris fara probleme stau in Bucu si in Bv ." Tinand cont de ce a scris Doomsnoopy pe acest topic cu intenția de a ajuta, precum și colegii care spun cĂŁ este slovac, consider cĂŁ acesta chiar nu meritĂŁ sĂŁ fie luat la mișto...2 points
-
Omul e diplomat slovac stabilit in Ro, exact asa vorbeste si nasul meu care e din Slovacia si vorbeste o romana destul de pocita. Nu mai fii asa destept si rautacios, nici tu nu cred ca vb engleza sau germana fara pic de greseala sau accent!2 points
-
Noua mea masina este un X1 F48, xdrive 18d, linia M Sport, de culoare, cum altfel, Estoril blau. Este produs pe 12 decembrie 2017, si a fost livrat in 28 decembrie 2017. In afara de dotarile si accesoriile descrise mai jos, are in plus garantie extinsa (BRI - BMW Repair Inclusive) 4 ani sau 200.000 km, si roti de iarna (style 564 cu anvelope Pirelli - facute in Romania, 225/55/17), pe langa cele de vara din pachetul M Sport, style 570, tot cu Pirelli, 225/50/18. In una din poze se poate vedea cum arata cu ambele modele, pe spate fiind cea de iarna, iar pe fata cea de vara. Deci, informatii si dotari: Type HT91 Model X1 Xdrive18d - EUR Development Code F48 Chassis GEFZG Steering LL Doors 5 Engine B47U Displacement 2.00 Power 110 Drivetrain ALLR Transmission AUT Color Estorilblau 2 Metallic - B45 Upholstery St.micro Hexagon/alcan.anthrazit - HMAT Production Plant Production Date 2017-12-12 Standard Equipment 2VG Performance Control Performance Control 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1RC 18"m Lt/a.w.do.sp.570 M Bico.runfla 18"m Lm Do.sp.570 M Bico. M. Notlau 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 2VL Variable Sports Steering Variable Sportlenkung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 223 Dynamic Damper Control Dynamische Daempfer Control 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AT Roof Rails Aluminium Satinated Dachreling Aluminium Satiniert 3L8 Exterior Parts In Aluminium Satined Exterieurumf. In Aluminium Satinier 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 337 M Sport Package M Sportpaket 4LS Int.t.fin.alu.finely Brush.l. W.hig Int.l. Alu. L.s.f. M. Akzentleiste 420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 470 Child Seat Isofix Attachment Kindersitzbefestigung Isofix 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AV Active Guard Active Guard 5A4 Led Headlights W.extended Features Led-scheinwerfer M.erweiterten Umfa 5DP Park Assistant Parkassistent 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6NW Telephony With Wireless Charging Telefonie Mit Wireless Charging 6UN Navigation Navigation 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7CG Repair Inclusive 3/200 Repair Inclusive 3/200 7LF Model M Sport Modell M Sport 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8AP Assembly Jig Montageeinrichtung 8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8R9 Refrigerant Kaeltemittel 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 853 Language Version English Sprachversion Englisch 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz1 point
-
Salutare...vreau si eu sa va atentionez in legatura cu ceva ce mi s-a intamplat azi...pentru ca sa nu treceti si voi prin asa ceva... TEAPA bimmer-service(Bucuresti)...acum doua zile m-am programat la ei pentru o revizie...ulei filtre...la un BMW e90 320d 2011...tot atunci i-am intrebat ce filtre si ce ulei folosesc si care sunt costurile...am ales filtre mann si uleiul recomandat de ei...BMW 5w30...toate bune pana acum cost operatie total 850lei...am zis asta e cam mult dar sa vad eu ce fac baietii care stiu cum sta treaba pentru inceput...primul BMW nu cunosteam prea multe service-uri BMW...m-am bucurat ca m-au programat cand am vrut in functie de timpul meu liber...merg azi acolo...la ora 10 punctuali baietii de acolo...baga masina inauntru si in nici 2 min au si dat drumul la ulei...acum urmeaza primul soc...se scurge uleiul si apare un tip de la birou cu o nota de comanda...920lei...stupefiat intreb...ce reprezinta suma...imi spune ca manopera lucrarii e 130lei uleiul 300lei/6litri si diferenta filtrele...si imi zice sa semnez...ezit putin si ii zic...ca la momentul programarii mi s-a confirmat pretul de 850lei...la care el cu putin tupeu catre mine ma intreba...cine...la care eu ii raspund ala cu care am vorbit cand am facut programarea...ii zic ca nu pot accepta asa ceva...la care el imi zice ca astea sunt preturile pentru filtre si ca nu are cum sa le schimbe pentru ca ele se modifica constant...ii zic...4 filtre isi modifica in doua zile pretul cu 70lei...bun ok..nu ma face 70lei...voi sti pe viitor...si nu voi mai calca pe la voi nici daca veti fi singurul service din lume i-am zis si voi avea grija ca nici altii sa mai vina la voi...i-am semnat devizul lucrarii...lucreaza baietii in continuare...cate 3 sa termine repede.. desface unu dintre ei carenajul de plastic care acopera sub podea filtrul de motorina si pac sare o clema pe care se prinde surubul...tipul o ridica...se uita la ea...si o arunca la gunoi...uimit tac si nu zic nimic...vine altul monteaza filtrul si pune carenajul la loc incepe ca insurupeze ii las si cand sa termine ii zic...colegul tau a aruncat o clema la gunoi...fara aia nu o sa poti pune toate prinderile...se duce si aduce o noua clema...cel care a aruncat clema era stupefiat...termina acolo lasa masina jos si uimirea cu numarul 3...aduc uleiul intr-un recipient gradat...eu ii intreb ce este ala...ei zic ulei BMW...bla bla...ii intreb unde sunt bidoanele...la care ei imi arata un butoi...foarte uimit...nu-mi venea a crede...imi garanteaza ei ca este original BMW...le zic ca este ciudat...depasesc momentul...ii intreb cat este in recipient...imi zic ei ca e 5.3litri...exact cat trebuie...ok...bine bine...dar eu platesc 6 litri...la care ei raman blocati...pe urma ei ma intreaba ce facem in situatia asta...la care eu le zic...pe mine ma intrebati...eu vreau 6 litri...intr-un final aduc ei un bidon de un litru in care mi-au pus fix 700ml...termina toata lucrarea in mai putin de 25 de minute si ma invita sa platesc...ma duc la casierie...amabilitatea cu care m-au tratat cand am facut programarea in urma cu 2 zile a disparut definitiv...mi s-a aruncat un zambet de catre casiera si un odorizant de 2 bani cand am pus banii pe masa...si asta a fost tot...tratament de toata jena si bataie de joc...asta am primit de 920lei in mai putin de 30 de minute...RUSINE BIMMER-SERVICE... dezamagit maxim...pentru un service BMW care iti promite standarde germane e o mare rusine. Daca nu e postat unde trebuie imi cer scuze si rog mutarea lui la sectiunea corespunzatoare.1 point
-
Ce ai tu e filtru epurator de tip vortex - e lifetime. Celalat e cu pasla si se schimba.1 point
-
1 point
-
FRM ul era pe duca. la prima scadere de tensiune sub o anumita valoare (ce declanseaza repornirea modulului) modulul se strica oricum1 point
-
Din discuția avuta cu cei de la Danubius, am reținut urmĂŁtoarele: -f30-ul era benzina și nu mai este... -comisionul lor este ĂŽntre 600-900 e -transportul 600e -prețurile sunt cele afișate(de achiziție fĂŁrĂŁ comisionul lor) -pe stoc sunt doar Opel și Ford, restul se aduc pe comanda -urmeazĂŁ sa primesc pe mail o lista cu 400 mașini Acum sa vedem daca primesc pe mail ceva... DacĂŁ se considera neadecvatĂŁ postarea mea rog sa fie stearsa1 point
-
1 point
-
Mersi! nici acum nu inteleg de ce o vand...dar 6GC prea imi face cu ochiul!1 point
-
Site-urile astea nu au garanția exactă pentru toate intrările, în cazul de față e totuși o lipsă totală a lor. Greu de zis. Dai o fugă, vezi mașina, faci un test drive și o verificare cu cineva cu experiență de preferat (chiar și la reprezentanță sau un service specializat de încredere). Ah și, neapărat test drive în cazul tău. Am pățit și eu așa pe vremuri, când am plecat de la Golf nou nouț către un A6 cu aproape 150000 la bord - diferențe sunt - nu lăsa entuziasmul momentului să te cuprindă. Fii atent la orice buton, orice funcție, orice zgomot...etc. E păcat să dai banii și după 2 luni să realizezi că nu suporți zgomotul de vânt, sau că nu merge AC-ul...etc1 point
-
1 point
-
Salutare, Am in sfarsit vesti bune Am reusit sa implementez majoritatea functiilor de baza pe modul(comenzi pe volan, mesaje conectare/deconectare si multe altele) si am rezolvat unele probleme de stabilitate. De asemenea, am rezolvat problema volumului foarte scazut pe microfon astfel incat interlocutorul nu putea auzi nimic in cazul in care microfonul era la o distanta mai mare de 20 de centimetri fata de sursa de sunet. Testul de sunet s-a efectuat cu microfonul situat in zona oglinzii si rezultatul unei apel pe messenger cat si prin reteaua mobila a fost unul pozitiv. Urmatorul pas important pe care il mai am de rezolvat, cel putin pe partea de hardware este acela al auto-opririi in cazul in care nu mai exista activitate pe IBus pentru un timp prestabilit de mine. Acesta o sa porneasca automat in cazul in care pe IBus exista orice fel de activitate, si o sa analizeze comenzile primite. Urmeaza sa gasesc o metoda prin care sa deschid un socket RFCOMM la o conexiune deja existenta(Poate cineva stie si putina java pe aici ) prin intermediul caruia sa pot transmite tagurile ID3 si sa le afisez pe LCD-ul CD-Player-ului/Casetofonului. Am gasit deja metoda prin care pot sa preiau tag-urile, acum mai trebuie doar sa le transmit si prelucrarea mai departe o fac in modul pe partea de software.1 point
-
"Why register the battery replacement? After installing a new battery, the service function 'Register battery replacement' must be run. The registration of the battery replacement is required to inform the power management (software in engine electronics and intelligent battery sensor) that a new battery was installed in the vehicle. If the battery replacement is not registered, the power management will not function properly and can lead to functions being limited by individual electrical consumers being switched off or having their power consumption reduced, for example."1 point
-
Gresit, bateria se inregistreaza doar daca se monteaza de alta valoare, am cuplat-o de atatea ori fara probleme.1 point
-
:shifty: Care nu stiti, omul este din Slovacia si de asta are greseli de ortografie. Cum nu sunt multi cu m4 pe forum, feedback-ul sau este binevenit1 point
-
Ce pareri nene, probabil alea sunt preturile de pornire de licitatie. Daca tu crezi ca exista f30 fie el si benzina cu 9000 de euro si sa mai si functioneze, atunci bafta ta. )1 point
-
Nu era chiar pe stoc, este fabricata in 12 decembrie 2017 si a ajuns in Ro cu o zi inainte sa mi-o livreze...In rest, ce a spus cavaliere este foarte aproape de realitate. Platforma este de seria 2 active grand tourer/mini countryman/clubman, de aici motorul si tractiunea fata la sdrive (toate cele enumerate au tractiune fata, inclusiv bmw seria 2 active grand tourer). Este o schimbare asumata si acceptata 100%, asa ca nu sunt lucruri suplimentare de discutat aici. Multumesc pentru urari!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salut , in cele din urma am reusit sa instalez cu succes updateul cu 2018-1 europe premium west . Multumesc tuturor pentru explicatiile detaliate ,dar si pentru rabdare ( OPaul ,patrualex , rico24 ....)1 point
-
WIN, tu ai pretentia ca ea sa inteleaga de la bun inceput cum sta treaba?!?!? sincer, pana acum ceva timp i se rupea ei de o zgarietura, sau de ce masina e. nu am pretentia ca si ea sa fie "bolnava" ca mine cand este vorba de masini. de foarte multe ori imi arata o masina care ii place, apoi ii arat acelasi model si zice ca "asta nu-mi place"...nu e pt ea. cand am cunoscut-o, pornea motorul si in secunda 1 pleca cu masina si o accelera ca si cum ar fi fost calda. chestiile de baza am reusit sa o invat...acum ma cearta cand uneori nu am rabdare sa las motorul sa se raceasca ) in fine....sa nu se supere colegul de offtopic...dar ai inteles ideea!1 point
-
am patit acelasi lucru la dedeman....a julit manerul si usa....din pacate asa e lumea...plina de nesimtire. daca parchezi pe doua locuri esti badaran, daca parchezi regulamentar esti trosnit de tarani. cateodata stau si ma intreb, care e mai taran cel care da fara mila cu usa, sau cel care parcheaza "precaut". in 99% din cazuri, parchez la mama dracu....prietena mereu imi spune ca sunt paranoia si ca merge mult pana la supermarket ) , dupa ce i-am aratat de cateva ori juliturile, a inceput sa ii placa parcarea cea mai departata )1 point
-
sincer, daca este ok cutia nu recomand resetare. am patit exact ce a patit si el, dupa resetare.1 point
-
De ce sunt atatea cazuri nefericite in care cutia isi schimba mersu dupa schimbul de ulei?...1 point
-
exact ce spuneam sunetul nu se asculta pe inregistrari video...eu cand am ascultat video facut la masina mea, m-am speriat )) in realitate toarce WIN, de cand ai patit-o cu distributia, tu auzi lantul zornaind si la alea pe curea )1 point
-
Vad ca te simti si ofensat, mai ai si tupeu sa vorbesti aiurea, in loc sa multumesti la ce ti-am raspuns pana acum. Mai bine citeste tot ce ti-am scris, sa vezi ca eu de mult ti-am spus ca ai diferential I= 3.38, dar tu daca citesti printre randuri si nici macar pe realoem nu stii sa citesti tot, este problema ta. Atunci de ce mai vii si intrebi de probleme, daca te supara raspunsul.Spor. :faceless:1 point
-
Dar de ce ai nevoie du buson de golire. La diferential nu se schimba uleiul, decat daca ai pierderi, umbli la planetare, darnituri, etc. Daca poza cu diferentialul este de la masina ta, inseamna ca tu nu prea ingrijesti deloc masina. Cred ca esti tipul de sofer, care merge cu masina pana se strica, fara a mai verifica din cand in cand starea masinii.1 point
-
Salutare și bine v-am gĂŁsit. Am schimbat recent tabĂŁra, din purĂŁ curiozitate. Am avut VW și Audi pânĂŁ acum, dar am zis cĂŁ e cazul sĂŁ vedem și ce are bune și rele BMW. Am lucruri de care sunt foarte ĂŽncĂŁntat, altele care ĂŽmi plĂŁceau mai mult la Audi. Per total ĂŽnsĂŁ, mĂŁ bucur de ea cât pot deocamdatĂŁ. Așadar, vĂŁ prezint bestia dupĂŁ care am plecat pânĂŁ ĂŽn nordul Germaniei ca sĂŁ o aduc pe plaiuri mioritice. 320d CVA8hp 184cp Sport - Mineral Grey - am pus jantele de EffDyn pentru cĂŁ ĂŽmi plac foarte mult și nu vreau mai mult de 16". DotĂŁri interesante de menționat: TrapĂŁ, Hi-Fi, HUD, HighBeam Assist, NBT mare ... restul sĂŁ fie bine ca sĂŁ nu fie rĂŁu. Am 106000km acum și este fabricatĂŁ ĂŽn Iunie 2013 - tocmai a fĂŁcut 4 ani Ce urmeazĂŁ? PĂŁi probabil uleiul ĂŽn cutie. La distribuție nu cred sĂŁ mĂŁ stresez pentru cĂŁ este dupĂŁ Martie 2013 - de vĂŁzut ĂŽn timp.0 points
-
Multumesc pt sfaturi. Raman la M4.M2 mi se pare putin cam mic. Si nici nu sunt eu atat de profi ( desi sunt si pilot de rally printre altele - ce e drept pilot amator si mai slabut )incat sa imi trebuiasca o masina cu performante deosebite . Avand in vedere si varsta , caut si putin confort . Asadar optez pt M4 ( daca am banii , vorba unui domn care a postat mai sus , preocupat se pare de situatia mea financiara ) Cat despre eleron si despre aspectul extern si felul in care doresc sa se se auda evacuarea , este strict o opinie de gust si nu cred ca trebuie comentata si disecata . Ma astept ca la urmatoarele postari sa fiu tras la raspundere si pt alegerea culorii. Intr-adevar exista si un kit cu 2500€ care elimina vmax si iti da 20 CP in plus . Am zis pas .0 points
-
Nu e un alt profesor de lb romana. E tot un roman care s a saturat de toti analfabetii care au bemveuri (sunt din ce in ce mai multi in Ro...in general cei mai colorati) care vin si fac pe desteptii pe aici si nu numai...pe ei nu i poti lua in considerare. Nu trebuie sa fii profesor sa ai pretentii sa se scrie corect in limba romana pe un forum din Ro. Si cat de greu e sa inveti pronumele intro limba straina? Sunt printre primele pe care la inveti, mai ales daca esti diplomat dupa cum s a scris mai sus si noi trebuie sa credem pe cuvant! Pe afara cei care scriu intro engleza stricata se scuza tocmai pentru a intelege ceilalti ca este strain si nu vreun analfabet (sorry for my bad english because...etc). Iar ontopic: Si degeaba ati lasat voi, posesorii de M4 feedback despre M4, ca unii dintre noi nu ne putem dezminte de aceeasi mentalitate romaneasca: preferam M4 cu eleroane in detrimentul unui pachet de performanta, ca dee...pe ala nu l vede vecinul, gagica, colegul etc...0 points
-
0 points
-
0 points
-
Pentru că la frânare îmi apăruse o vibrație accentuată în volan, am început anul cu o investiție: Discuri și plăcuțe ATE. Vibrația a dispărut acum; discurile vechi, vizual, nu erau "mâncate" dar probabil erau ovalizate. http://i63.tinypic.com/33dgzeq.jpg0 points
-
Ok! Mea culpa! Dar sper ca imi intelegeti reactia...sunt destui hiperpigmentati constitutional care vorbesc/scriu cam la fel si au tot asa masini ce depasesc cu mult statutul lor social...pe ei nu am cum sa ii iau in serios orice ar scrie.0 points
-
Puțin grĂŁbit pentru cĂŁ am drum la munte ĂŽn weekend, am trecut la iarnĂŁ. Am decis sĂŁ merg pe Continental TS830P SSR (cu steluța de rigoare BMW). http://i65.tinypic.com/js0boo.jpg DeocamdatĂŁ mi se par mai silențioase ca RunFlat-urile de varĂŁ GoodYear.0 points
-
Asta cu "mersul mult" in parcare daca parchezi la departare...mi se pare un gest de "printesa", nu fac referire la prietena ta, dar am prieteni si prietene care cand i aud, "ce parchezi asa departe" desi e cel mai bine sa parchezi departe! Alex daca a fost rea julitura trebuia sa te duci sa te uiti pe camere, sincer eu cand ma duc la masina intr-o parcare mare/aglomerata ma uit in mare la ea, nu ma apuc sa o verific, chiar daca e murdara si pot sa vad dupa cateva zile sau 1 saptamana sau chiar si mai mult zgarietura respectiva. Daca parchezi pe 2 locuri e riscul sa vina unul prost/taran/batut in cap/distrus sa-ti de-a o cheie pe masina sau altceva, de ex ieri am fost la Cora in parcare si erau 2 locuri de parcare, nu am avut cum sa bag pe un loc de parcare deoarece unu cu Cielo s-a crezut "mare" si a ocupat 2 locuri fata-spate...si asa ma chinui cu barca, cand e la linie tot e iesita din plan fata de restul masinilor, daca mai musca si unu 10-20 CM aia e! P.S chiar acum m-am uitat la un E91 sa vad ce lungime are...nu-mi vine sa cred! Length 4520 mm. (E91) 4841 mm. (E60)0 points
-
0 points
-
AstĂŁzi am scos mașina de la reprezentanțĂŁ. Sunt foarte mulțumit de ce a ieșit. Vopseaua este impecabil așezatĂŁ și nu se observĂŁ nicio diferențĂŁ la ĂŽmbinĂŁri sau alte probleme de nuanțĂŁ. Rezolvat și antena GPS, totul a fost ca la carte. Mașina m-a aștepat ĂŽn curte curĂŁțatĂŁ impecabil și spĂŁlatĂŁ cap-coadĂŁ. Sunt foarte surprins, pentru cĂŁ la Audi la reprezentanțĂŁ niciodatĂŁ nu s-au purtat așa frumos cu fostul A6. Ăn ce privește cutia automatĂŁ, are deja o sĂŁptĂŁmânĂŁ de la schimbul de ulei. Nu mai simt nicio problemĂŁ la schimburi. E ceas din nou. Pentru cei care ĂŽncĂŁ stau ĂŽn dubii cu schimbarea uleiului din cutie (cum am fost și eu) - recomand cu cĂŁldurĂŁ dacĂŁ vreți sĂŁ țineți mașina mai multĂŁ vreme. Am fost puțin speriat la ĂŽnceput de acele ezitĂŁri ĂŽn urma resetĂŁrilor adaptĂŁrilor, dar vĂŁd cĂŁ s-a aliniat totul pânĂŁ la urmĂŁ.0 points
-
Revin cu impresii la a treia zi după schimbul uleiului din cutie. Au zis ei vreo 2-3 zile până reface cât de cât adaptările, au zis Astăzi abia dacă am simțit câteva schimburi și alea mai ales când a fost rece uleiul. Au mai fost mici tentative pe ici pe colo dar per total aproape că au dispărut complet acele ezitări. Sunt aproape de cum funcționa înainte de schimb acum.0 points
-
Am fĂŁcut un drum pânĂŁ la Constanța acum. VĂŁd cĂŁ au mai dispĂŁrut ezitĂŁrile, dar tot le mai simt la unele trepte; mai ales la trepte folosite mai rar (ex 4-5-6) Mi se pare cel mai evident atunci când ezit și eu cu accelerația, gen dacĂŁ apĂŁs mai tare apoi renunț ușor, arunci ezitĂŁ și ea puțin. Eu sper ca odatĂŁ ce-și stabilizeazĂŁ cât de cât adaptĂŁrile sĂŁ disparĂŁ complet. Comportamentul descris de tine RaYn3 ĂŽl aveam și eu oarecum. Eu speram cĂŁ va dispĂŁrea odatĂŁ cu schimbul și adaptĂŁri noi. Revin ĂŽn timp, sĂŁ mai vedem.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00