Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/04/18 in all areas

  1. As vrea sa facem o lista cu propietarii de E36 de pe forum. Pe rubrica dedicata (masina mea) nu prea mai vad prezentate modelele E36. Sa fie asa de rare,oare am trecut de perioada cand era modelul vazut pe fiecare strada. O scurta descriere ar fi binevenita daca includeti si o poza ar la fix. Incep eu. Detin doua E36 (sper sa reusesc sa le pastrez pe amandoua in continuare). Un 320i 97" sedan si un 328i 97" Coupe". 320i-ul il detin din 2008 am fost personal dupa el in Germania. La achizitie avea 130k km iar acum cca 250k km,probleme majore nu am avut cu el dar l-am si intretinut corespunzator.M-a plimbat prin Grecia si prin UK,cam peste tot.Acesta este condus acum mai mult de jumatatea mea . 328i-ul l-am achizitionat din Uk unde l-am folosit aproape un an de zile timp in care m-am atasat de el si am decis sa-l aduc in RO.Pt acesta am cateva idei va beneficia de cateva schimbari si imbunatatiri in perioada urmatoare.Deocamdata sta la caldura in garaj. Si o poza cu fiecare. Cu 320i-ul o poza mai veche de prin Grecia.
    5 points
  2. 2 points
  3. Multumesc. A costat undeva peste €3000(putin peste medie as spune la momentul acela) L-am gasit in ultima zi cand trebuia sa plec din DE,masina era cu tag rezervat pe parbriz dar eu am venit cu cash-ul Chiar a fost o masina fara probleme majore.Barile de M au fost adaugate dupa. Nu stiu daca mai pot sa editez topicul,sau daca se poate cum sa o fac. @pyu. Orice culoare vei alege va arata super bine(gandestete la ce culoare vrei sa vezi zilnic cand te apropi de masina). P.s. De ce nu anulezi EWS? @318i Berlina.Bafta cu restaurarea.
    2 points
  4. nu mai pot edita ceea ce am scris mai sus asa ca voi mentiona aici . doar la modele M este packetul Competition Pack, care ofera ceea ce am mentionat mai sus. jante specifice , elemente vizuale specifice , mai multa putere , evacuare mai vocala, mult alcantara la interior , sasiu si suspensie si mai intarita , nu sunt sigur daca include si franale ceramice... Competition Pack iti face masina mai orientata ptr circuit. pe langa asta la modele non-M si M deopotriva , este un pachet care se numeste M Performance Pack ( si ofera elemente vizuale , carpete si evacuare de titan/carbon , inspirate din M ) . elementele pot fi instalate ca un packet sau selectiv. eleroanele M si chestiile vizuale de care zicea kalinka fac parte din packetul M performance , elemente care pot fi instalate fie pe masini M fie pe masini non-M.
    2 points
  5. in mare modele M pe toate categoriile de sasiuri sunt impartite in 2 mari grupe. M - care este the real M cum il stie toata lumea - cu toate M goodies inclusiv evacuarea sport M performance - adica un M putin mai M. un tuning fin la motor ( extra power si cuplu ) , o evacuarea mai vocala , un eleron , un front spliter , jante dedicate , mai mult carbon si alcantara la interior , badge'urile sunt negre in loc sa fie cromate . etc... chestii care sa-ti faca masina si mai sport decat este un M. pe scurt M performance este un mix de elemente estetice , mecanice ( suspensie ) , si electronice ( tuning ) care sa-ti ofere un plus in fata unui M classic. pe langa asta packetul M performance se poate instala in ziua de azi pe orice model de masina , fie M sau non-M . probabil un minim 3.0 benzina ca cerinta minima sa poti achitiona pachetul .
    2 points
  6. Da...lantul de la bicicleta. Te-ai sinchisit sa citesti si tu cateva pagini din topicul asta?!?!?!
    2 points
  7. Oribil de urat lucrate evazarile la masina din poza ...
    2 points
  8. Noua mea masina este un X1 F48, xdrive 18d, linia M Sport, de culoare, cum altfel, Estoril blau. Este produs pe 12 decembrie 2017, si a fost livrat in 28 decembrie 2017. In afara de dotarile si accesoriile descrise mai jos, are in plus garantie extinsa (BRI - BMW Repair Inclusive) 4 ani sau 200.000 km, si roti de iarna (style 564 cu anvelope Pirelli - facute in Romania, 225/55/17), pe langa cele de vara din pachetul M Sport, style 570, tot cu Pirelli, 225/50/18. In una din poze se poate vedea cum arata cu ambele modele, pe spate fiind cea de iarna, iar pe fata cea de vara. Deci, informatii si dotari: Type HT91 Model X1 Xdrive18d - EUR Development Code F48 Chassis GEFZG Steering LL Doors 5 Engine B47U Displacement 2.00 Power 110 Drivetrain ALLR Transmission AUT Color Estorilblau 2 Metallic - B45 Upholstery St.micro Hexagon/alcan.anthrazit - HMAT Production Plant Production Date 2017-12-12 Standard Equipment 2VG Performance Control Performance Control 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1RC 18"m Lt/a.w.do.sp.570 M Bico.runfla 18"m Lm Do.sp.570 M Bico. M. Notlau 2PA Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung 2VB Tyre Pressure Indicator Reifendruckanzeige 2VL Variable Sports Steering Variable Sportlenkung 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 223 Dynamic Damper Control Dynamische Daempfer Control 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 3AT Roof Rails Aluminium Satinated Dachreling Aluminium Satiniert 3L8 Exterior Parts In Aluminium Satined Exterieurumf. In Aluminium Satinier 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 337 M Sport Package M Sportpaket 4LS Int.t.fin.alu.finely Brush.l. W.hig Int.l. Alu. L.s.f. M. Akzentleiste 420 Sun Protection Glazing Sonnenschutzverglasung 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 470 Child Seat Isofix Attachment Kindersitzbefestigung Isofix 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AV Active Guard Active Guard 5A4 Led Headlights W.extended Features Led-scheinwerfer M.erweiterten Umfa 5DP Park Assistant Parkassistent 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 544 Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf. 563 Lights Package Lichtpaket 6AC Intelligent Emergency Call Intelligenter Notruf 6AE Teleservices Teleservices 6AK Connecteddrive Services Connecteddrive Services 6NW Telephony With Wireless Charging Telefonie Mit Wireless Charging 6UN Navigation Navigation 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7CG Repair Inclusive 3/200 Repair Inclusive 3/200 7LF Model M Sport Modell M Sport 7NH Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8AP Assembly Jig Montageeinrichtung 8AR Romanian / On-board Documentation Rumaenisch / Bordliteratur 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8R9 Refrigerant Kaeltemittel 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 853 Language Version English Sprachversion Englisch 9AA External Skin Protection Aussenhautschutz
    1 point
  9. Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip
    1 point
  10. ĂncĂŁ o revizie la activ la 78.000 km ce a constat in schimb ulei + filtru, filtru aer, microfiltru și o igienizare a instalație de A/C, aceasta fiind și ultima revizie din pachetul de BSI de ĂŽntreținere gratuitĂŁ pana la 100.000 km. Datorita algoritmului de calcul CBS mi-a fost destul de dificil sa am un interval cât mai egal și considerând și revizia intermediara undeva la jumĂŁtatea intervalului de km am schimbat uleiul motor atât la 12.000 km cât și la 16.000 km. De acum ĂŽncolo o sa schimb uleiul la 15.000 km, ideal ar fi dacĂŁ as putea modifica in computerul de bord de la 30.000 km la 20.000 km Condition Based Service interval, sa vĂŁd dacĂŁ ii conving pr cei din service ultima data zicându-mi ca ar putea fi posibil ĂŽnsĂŁ atâta timp cât mașina beneficiazĂŁ de program de mentenanata gratuitĂŁ nu pot modifica acest interval. Cu aceasta ocazie s-a observat o scurgere de ulei la diferențialul punții spate, concluzia fiind ca trebuie ĂŽnlocuitĂŁ garnitura de etanșare catre planetarĂŁ de pe stânga, piesa s-a comandat urmând a fi schimbatĂŁ sĂŁptĂŁmâna viitoare.
    1 point
  11. Recomand si eu vopseaua Glasurit,insa la capitolul lacuri,au cam ramas in urma,eventual lacuri de la PPG sau Autocolor,iar pentru panourile custom pe care le-ai comandat,daca sant din plastic si nu din fibra recomand un filler pt plastic f.bun tot de la glasurit,in ideea sa nu ai probleme cu vopseaua sarita .
    1 point
  12. da lacul ceramic este cel mai rezistent ( daca optezi pentru lac ceramic as merge pe Sikkens ) M5'ul asta a fost revopsit integral cu vopsea si lac Sikkens http://www.youtube.com/watch?v=QRw8Q4RR8Cs
    1 point
  13. Am si eu un 320 i 1995 berlina. Scoate putin fum, dar e masina de suflet, anul acesta este programata la vopsit si cateva upgrade-uri ( suspensie si motor - poate un 2.8 )
    1 point
  14. Se gasesc ,dar numai la firmele de profil care lucreaza cu servisurile,gen Autonet,in baza seriei de sasiu iti pot aduce ce vrei tu,genu asta de piese nu le gasesti pe e -piesa sau autokarma.
    1 point
  15. Dacã umbli acolo, schimbi tot, nu cârpeºti. Vei ajunge dupã sã schimbi tot ºi sã plãteºti manoperã dublã aiurea.
    1 point
  16. Grilele acelea fac parte din conceptul efficient dynamics, de regula stau inchise la viteza pt o economie de combustibil.
    1 point
  17. E f misto sedanul. Din curiozitate, cat a costat in 2008? Poti sa faci un poll la topicul asta, si asa poti sa si numeri cate e36 sunt pe forum (eventual ce motorizari, sau ce te mai intereseaza).
    1 point
  18. La multi ani! Dupa cum am promis a venit si filmuletul cu masina (cu rotile de iarna pe 18") : Film youtube
    1 point
  19. Salut! Am si eu un 318is sedan, o foloseste sotia de 1 an si ceva, tehnic e ok, estetic.... a avut si zile mai bune. A inceput sa rugineasca dar mi-am propus sa o restaurez in cel mai scurt timp posibil. O am din 2010 si imi este drag sa o conduc oridecateori am ocazia. Nu ma dezamagit niciodata si sper ca nici eu pe ea.
    1 point
  20. 328i, motor de pe e38, cutie in 6 trepte de pe e60. Poze la primavara, dupa vopsire. Nu stiu daca sa raman la Hellrot 314 sau nu. Parca as tinde la ceva putin spre visiniu. Desi am avut nenumarate probleme (vechiul motor de 2.5 a crapat, probleme cu servodirectia, de care inca nu am scapat in totalitate, vibratii de la cardan/jante, un ambreaj crapat, furtune fisurate, probleme de sincronizare intre ews si dme, sau alte chestii care au crapat si am ramas pe drum cu ea), am decis sa nu o vand, am inceput sa o aduc pe calea cea buna, si aproape ca am reusit.
    1 point
  21. Confirm treaba cu "ovalizarea" la ATE Power Disk - dupa nici 35.000km s-au ovalizat atat de tare, ca ieri le-am schimbat pentru ca de la 90-100km/h, cand franam, trebuia sa ma tin bine de volan si gura deschisa sa nu-mi sarĂŁ plombele. Am pus ieri discuri Brembo. SĂŁ vedem...
    1 point
  22. X3 G 01 190 cp 2000 d xdrive
    1 point
  23. de cate ori ma duc in constanta pe ultimul rand din parcare sunt parcate de obicei numai bmw , te bufneste si rasul, plec la magazine si cand ma intorc 2 carucioare aruncate in nr din fata.... noroc ca sunt imun la e46-le meu care e ciuruit de ciobani si din romania si din germania, peste tot sunt la fel, daca as gasi pe f30 ciobituri nu stiu cum as reactiona....
    1 point
  24. O sa vezi dupa cateva luni daca iti uzeaza pe interior/exterior anvelopele Sau cand faci directia/geometria. Abia atunci o sa stii daca ai facut treaba buna sau nu.
    1 point
  25. Mersi! nici acum nu inteleg de ce o vand...dar 6GC prea imi face cu ochiul!
    1 point
  26. Sa ti se dea mura in gura explicatie ca pentru cei mai neinteresati si tu sa continui cu “batman, batman”, asta inseamna sa ai incredere oarba intr-un service de cartier care se joaca de-a reprezentanta. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar daca eu - care sunt mai mult pasiv pe forum - stiu ca, in general, ce spune neo e litera de lege, nu pot sa inteleg logica in a incerca sa il contrazici...
    1 point
  27. Toate aceste "service-uri" sunt o apa si-un pamant, nu cred ca e unul mai competent ca celalalt. Parerea mea este ca daca vrei ca cineva sa raspunda pentru ceea ce face trebuie sa te duci la un service mare care isi permite sa raspunda pentru greseli (eg. reprezentante), daca aceste service-uri mici ar raspunde pentru fiecare motor stricat sau cutie stricata, doar pt cele postate pe internet, ar fi inchis usile si ar fi avut datorii mai mari decat valoarea constructiilor in care isi desfasoara activitatea. Sunt de acord ca si in reprezentante se greseste, dar macar ai cui sa te adresezi mai departe, nu unui "patron" care eventual iti repara masina sau a fost bucatar inainte de a avea service. Nu ascund faptul ca am vizitat cele doua service-uri, dar nu am bagat masina inauntru cand am vazut personalul si locatiile, si am plecat la reprezentanta unde am platit pt bucsa de la diferential 780lei doar manopera, de atunci orice revizie sau interventie, o fac la reprezentanta indiferent de cost. Nu sunt de acord sa "sponsorizez" astfel de service-uri care mai devreme sau mai tarziu gresesc iremediabil, si nu pe masinile lor, ci pe a celor care se bucura ca au economisit la o revizie 500lei. Cand am cumparat masina am stiut ce costuri de intretinere ma asteapta, si le-am acceptat, altfel imi luam skoda. In concluzie, vina este impartita, 80% ei si 20% a celor care le calca pragul sustinand un service ai caror patroni nu demult inscriptionau oglinzi sau serveau oamenii la masa, si nu e vorba de ocupatia in sine, sa nu intelegeti gresit, ci e vorba de cunostinte, de conduita morala si de raspundere.
    1 point
  28. Gresit, bateria se inregistreaza doar daca se monteaza de alta valoare, am cuplat-o de atatea ori fara probleme.
    1 point
  29. Nu-i cunosc si nu fac reclama nimanui, presupun ca asta ar fi motivul pentru care postarea mea a luat cateva minusuri, dupa data de 3 chiar am sa le fac o vizita, sa vad daca au cel putin o masina adusa etc.Pana atunci mai astept pareri!
    1 point
  30. Probabil era pe stoc si a primit o oferta de nerefuzat, ceea ce l-a determinat sa o ia chiar si cu 18d pe ea. E foarte frumaosa pana la urma, iar cei 150 de cai sunt suficienti in 95% din situatii. A gandit practic, ceea ce nu e rau deloc. Un pret bun la buyback plus alaturi de un pret si mai bun la cea noua pot fi factori decisivi. Frumoasa, la multi ani!
    1 point
  31. Sa o stapanesti sanatos...e draguta masina...esti destul de “curajos”: de la 335i la 18d. An nou fericit!
    1 point
  32. Cred ca pot spune ca a venit Mos Craciun Au ajuns usile din fibra,au finisaje foarte bune si toate punctele de prindere a tuturor mecanismelor.Usile vor fi vopsite si echipate cu broasca,maner,bandouri,macara geam,geam,balamale,chedere si capitonaj si va fi doar un plug&play cand voi dori sa fiu mai usor doar demontez fata de usa si dau jos usa metalica din balamale si o pun pe aceasta. O usa are 4,5kg, cea metalica are GOALA 19,5kg. Doar din usi voi scadea 30kg. Sunt made in Polonia. Au ajuns si noile jante pentru noul design,sunt Japan Racing JR18 10,5J ET0 18". Momentan am luat doar 2 cele mai mari si concave marimi pe 18" pentru a vedea cum vin pe spate si daca sa iau la fel si pe fata.Ele sunt destul de ok ca finisaje,au aproximativ 11,7kg/buc(foarte grele fata de BBS RC 8,5J ET 13 18" care au 8,2kg bucata,dar la fel de grele ca cele cu care a venit masina din fabrica 18" pachet M). Mie imi par ca dau mai bine cu capace BMW decat JR. Sunt made in Taiwan. Nu am avut optiuni multe pentru ce dimensiune imi trebuia,a trebuit sa renunt la luarea in calcul a greutatii pentru ca imi trebuie ceva foarte concav si sa le scot mult in exterior aprox 12cm,nu am vrut cu buza. Sper sa fie ok si o sa incerc si cu cele BBS sa fac o setare sa vad daca cu acelea cu flanse as iesi mai usor decat jantele astea,dar nu prea cred. ...
    1 point
  33. Imi aduc aminte ce ma mai bateam cu pumnii in piept, aici pe forum, cat si la prieteni, ca manuala "iz za shit", ca zvac, ca "simti masina", etc. De aproximativ 2 ani conduc automata si nu m-as mai intoarce niciodata la cutie manuala, chiar si benzina 3.0 benzina. Precizez ca n-am folosit modul "Drive" decat de 2-3 ori, in coloana, in rest numai secvential sau cum se numeste treaba cu "+ -" si padele.
    1 point
  34. Nu te lasa, trebuie sa fie o camera ceva, te duci frumos la politie, faci o plangere si aia e, sa invete sa aiba grija mai intai de masina altora si dupa de a lor.
    1 point
  35. Zgarie retina! O fi chestie de gusturi dar chiar nu se potriveste o astfel de culoare pe trim-urile unui seria 3. De altfel, ar arata ciudat pe orice model BMW si nu numai. O zi placuta,
    1 point
  36. Ms de sugestii dar le-am facut la servici la mn, 2 bucati identice sa le schimb pe ambele, prin curier nu ma avantaja, reprezentanta e la iasi in BC nu e... Gaura la interior e de 10.2 sau .4 la si 4 zecimi ramane putin loc la ext au 16 diametru iar grosimea pitin conteaza numai sa fie amandoua la fel
    1 point
  37. Gasesti pe auto-records.com Costa 4.5 euro.
    0 points
  38. 0 points
  39. Monteaza pe o parte a masinii roti mai late decat pe cealalta, dezactiveaza sistemele electronice si pune o frana brusca.
    0 points
  40. Revin ulterior pe topic dacã se Întâmplã - sã sperãm cã nu
    0 points
  41. 0 points
  42. Fante, grile, mie mi se par ca arata ca niste jaluzele, sunt inchise permament pe vremea aceasta, chiar si cand este oprita masina. Este adevarat ca se incalzeste destul de repede pentru diesel.
    0 points
  43. Am descoperit doua chestiuni. In spatele grilelor de radiator are niste jaluzele despre care am aflat pe google ca se numesc air vent si sunt controlate electronic in functie de temperatura. Asa se explica de ce sunt inchise acum, pentru cresterea temperaturii motorului mai rapida. In manualul de utilizare scrie de AdBlue si despre modul in care se adauga, dar langa usita de alimentare cu motorina, acolo unde ar trebui sa fie si un buson pentru adblue, nu exista acest buson, fiind inchisa acea intrare, ceea ce ma face sa cred ca acest motor, 18d, desi Euro 6, nu foloseste adblue. De asemenea, nici in meniu, la Vehicle Status, nu apare simbolul de adblue, unde poti verifica cat mai exista si cat si cand mai trebuie completat. Probabil ca manualul de utilizare se refera la alte modele diesel, care folosesc adblue. O bataie de cap in minus nu strica. In rest, este foarte ok masina, se incalzeste mai repede decat ma asteptam, trecand de la benzina la motorina.
    0 points
  44. UP - masina tocmai a primit schimb de ulei si filtre, originale BMW
    0 points
  45. urat cu spume nu defineste pe deplin ce ai reusit sa faci...pacat de masina.
    0 points
  46. Se indreapta pe aparat special in service, sa le alinieze corect, daca nu taiate si sudate altele.
    -1 points
  47. Doomsnoopy , M4 ala al tau vechi nu era unul alb cu numere de CD ? Da , probabil ca merita comp pach dar dupa cum am spus aia 8000€in plus chiar sunt o problema plus jantele pe 20 iti cauzeaza numai probleme si discomfort in Romania . Am avut si eu bmw ( mai sportiv ca sa zic asa ) cu roti pe 20 si am spart gumele de cateva ori de nu am stiut cum sa ma scap de roti de 20 si sa trec pe 18-19 . Si gumele runflat nu-s deloc ieftine. Plus nu mai amintesc discomfort la gropi /gropite . Aadar sunt mai multi factori care nu ma lasa sa iau comp pack. Probabil ca o sa imi para rau dsr deocamdata asta e situatia . O seara faina !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.