Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/06/18 in all areas
-
Din păcate e foarte murdară, am fost azi la ski... http://i68.tinypic.com/2wmky6h.jpg http://i66.tinypic.com/29q04l5.jpg3 points
-
Buna.Recent am schimbat si eu simeringurile supape si distributia pentru e90 318i si sunt foarte multumit.Costul manoperei + simerignuri supape a fost de 800 Ron.Kitul de distributie si garnitura de _chiulasa_ le-am cumparat eu.Daca vroiam sa schimb doar simeringurile fara distributie m-ar fi costat doar 650 Ron.Imi pare rau ca nu am schimbat cu aceasta ocazie si garniturile de la pompa vacum si selenoizi dar sper sa nu fie probleme.Inainte de a schimba simeringurile se aprindea becul de ulei dupa 1000 de km...acum am facut 4000 si inca e OK nivelul.Atelierul la care am schimbat piesele se afla in DEVA str Santuhalm si il recomand cu placere deoarece mecanicul chiar se vede ca este `profesor` si stie ce face.Tot acolo am schimbat si kitul de ambreiaj deoarece aveam niste trepidatii urate la plecarea de pe loc si uneori in marsarier de care am scapat odata cu schimbul kitului de ambreiaj fara volanta.Am pus ambreiaj SACHS dar care de fapt este tot LUK doar ca isi scriu cei de la SACHS numele pe el si mai pun cam 10 euro la pret.Pun si niste coduri cu piesele pentru cei care au bmw 320i si 318i e90. coduri schimb simeringuri supape + alte garnituri posibil cauzatoare consum si pierderi ulei 2BUC-O RING COD 11 36 7 546 379 (garniturile mici selenoizi) 2BUC-O RING COD 11 36 7 506 178 (garniturile mari selenoizi) 1BUC SET GARNITURI VICTOR REINZ COD -15-37293-01 (garniturI capac supape) 1BUC SET GARNITRUI ELRING COD -522.900 (garnituri pompa vacum) 1BUC SET SIMERINGURI VICTOR REINZ COD -12-37281-01 sau SIMERINGURI ELRING COD -199.440 Recomandabil acum sa schimbati si distributia care consta din patina,lant si intinzator si pot fi comandate in set: kit lant de distributie SWAG -99 13 0334 FAI -TCK21 FEBIBILSTEIN -303341 point
-
1 point
-
eu am platit 600EUR la ZF Viena. merci pentru referinte si manuale, uitasem de ele si am ramas blocat pe newtis :-) @radu : las-o mai moale cu tonu, toti ne straduim :-)1 point
-
am auzit numai de bine de cei de la Mercom din Arad, si ei sunt de parere ca unele cutii ii mai bine sa fie lasate in pace, de asta fac o diagnoza inainte, si in unele cazuri hotarasc sa nu o mai faca. nu am gasit nicaieri pasii detailati pentru procedura, dar pentru cine nu stie, si asta ii un site pentru unele referinte https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-525d-xdrive-tou/ https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11-525d-xdrive-tou/repair-manuals/27-transfer-box/27-00-transfer-box/1VnXaQfcwe1 point
-
1 point
-
PânĂŁ acum n-am avut niciodatĂŁ suprize cu ATE. Iar la cine știu cĂŁ are BMW și a avut ATE merge bine mersi cu ele, cĂŁ de aia am și ajuns la ATE. PĂŁrerile sunt ĂŽmpĂŁrțite, cĂŁ na, fiecare are alte experiențe iar factorii care pot duce la situațiile de mai sus sunt destui. MĂŁ aștept totuși la stilul meu de condus sĂŁ nu fie așa, dar cine știe acum1 point
-
Eventual slefuit cu ceva, dar sigur nu va fi ca nou, ori inlocuit.1 point
-
salut! imi cer scuze ca am raspuns cam tarziu... da, am instalat oglinzile si functioneaza perfect, treaba e simpla, in cazul meu aveam oglinzi cu 5 pini fara pliere electrica si fara autodmming. oglinzile pe care le-am pus sunt cu 3 pin, autodimming, reglaj si pliere electrica plus controlerul cu buton de pliere, cumparate de pe ebay la pretul de 350 de euro SH. in plus pt. autodimming a trebuit sa fac retrofit si la oglinda retrovizoare interna pt ca nu poti avea autodimming la oglinzile exterioare fara a avea si in interior autodimming. oglinda interna da semnal la cele exterioare pt autodimming, oglinda interna am cumparato tot de pe ebay cu 50 de euro plus 40 de euro cablul de retofit si pini pt oglinzile exterioare cumparate de pe https://www.leebmann24.de/nachrustkabel-innenspiegel-elektrochrom-1er-3er-x1-61120434330.html, vin prin dhl in max 3 zile, bagati codurile in bara de search de pe site si le gasiti acolo, sau mergeti la un service bmw si cred ca o sa le gasiti... informatiile necesare nu o sa le gasiti pe siturile din Ro, eu am gasit pe siturile externe, o sa atasez mai jos ce va trebuie pt retrofit si codurile pt pini care trebuie sa-i adaugati inca ceva foarte important, nu cumparati oglinzi din Anglia sau de la masini care provin din anglia pt ca au ungi diferit fata de cele cu volan pe stanga.. Driver's side changes: (EDIT - These were already present on my car) LIN signal: FRM X14260 Pin 23 -> Door loom connector X257 pin 6 -> Switch pin 4 (0.35mm2, White/Brown) LIN power: JBE A4010 Pin 6 (Fuse 21) -> Door loom connector X257 pin 8-> Switch pin 13 (0.75mm2, Red/Grey) Passenger side changes: LIN signal: FRM X14260 Pin 22 -> Door loom connector X256 pin 6 (0.35mm2, White/Brown) Pin-contact 0,2- 0,5MM² 61130005198 va trebuie 2 Bushing contact 0,2- 0,5MM² 61130005197 va trebuie 2 LIN power: JBE A4010 Pin 6 (Fuse 21) -> Door loom connector X256 pin 8 (0.75mm2, Red/Grey) Pin-contact 0,75MM² 61130006664 va trebuie 2 I plan to use a Posi-Tap to tap the existing wire from fuse 21 to the driver's door. am pus cate 3 pt fiecare usa pentru ca exista posibilitatea sa nu aveti pe partea soferului deja instalate firele in cazul meu pe partea soferului nu am mai facut nimic am schimbat doar controlerul din usa cu unul cu buton de pliere doar pe partea dreapta pasager am adaugat pini dupa ce ati facut tot ce e mai sus trebuie sa codati VO Fold-in Outsider Mirror: $313 Interior/Outside Mirror with Automatic Dip: $430 Interior Mirror with Automatic-Dip: $431 NFRM Folding Outside Mirrors: SPIEGEL_EINKLAPPEN = aktiv Automatic Electrochromatic Dimming Mirror: SPIEGEL_ELEKTROCHROM = aktiv Outside Mirrors Heating: SPIEGEL_HEIZUNG = aktiv Comfort Closing Folding Outside Mirrors: SPIEGEL_KOMFORT_EINKLAPP = aktiv CAS Comfort Opening with Remote Control: KOMFORTOEFFNUNG_FB = aktiv Comfort Closing with Remote Control: KOMFORTSCHLIESSUNG_FB = aktiv To add the $313, $430 & $431 to the VO do the following: 1. Open NCS Expert. 2. Load the "Expertmode" profile. 3. Select F1, then F3, select e89, then select Back. 4. Click "Enter FA", this will bring up a list of options in the VO, add your options listed above. 5. Click OK, then click "Choose ECU". 6. You need to choose CAS here. 7. Click "Change Job", select FA Write, then selct "Execute". This writes the newly modified FA in step 4 to the CAS module. 8. The VO is stored in two modules for redundancy, ie in case one module fails. In the case of the e9x series cars it is stored in the CAS & FRM (also listed as NFRM). So the next step to take is to select "Change ECU", select FRM. Then click "Execute". You have now successfully updated the VO of the car with your new "options". The purpose of the VO is to be used by BMW software to be able to tell newly fitted modules how the coding settings should be set. By "default coding" a module is essentially looks at the VO & determines what way to configure the module. So it will modify the parameters in the module to match the "DNA" (the VO) of the car. To default code you need to use the "Expertmode" profile in NCS Expert. 1. click F1, the F3, then select "back". 2. Select "Choose ECU", then choose the FRM. 3. Change the job to SG_Codieren, then click "Execute" That is the Job done! Do the same routine for the CAS & JBO module dupa adaugare vo trebuie resetate modulele frm, cas inclusiv jbo pt ca o sa va dea eroare de scurt circuit la jbo pt incalzirea oglinzi http://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=1425389&d=1463593554 mai sus e un link cu tutorial de instalare in pdf pt retrofit la oglinda interna cu atodimming va salut si spor la treaba.... pt nelamuriri lasati un pm1 point
-
aceeasi probnlema pe un e81 cu motor n43 de 2l si 122 cp,cu carly bmw imi da sporadic eroarea cu cod 00301c,presiune ulei motor static.dupa ce m-am ingrozit si eu de variantele posibile gasite cu gogu,am dus masina la reprezentanta bmw (in gERMANIA)pt schimb ulei si masurare presiune,si binewanteles pt a rezolva cauza erorii.mentionez ca la fel ca in cazul tau,cu motorul incalzit dupa o repriza de forja cand parcam sau reduceam drastic viteza si deci si rotatiile,se aprindea sporadic lampa rosie,cateodata efectiv doar clipea ,fara sunet ,cred ca de multe ori nici n-am vazut-o.cei de la bmw au testat presiunea si pompa,au cautat duipa resturi de spamn sau din patina si a fost totul curat,dupa care au vrut sa faca update la soft si am fost instiintat ca problema e una de software,pt. majoritatea motoarelor `n43 s-a facut din aceasta cauza recall in service unde dupa caz s-a updatat softul sau s-a inlocuit complet calculatorul unde nu s-a putut updata,pt. ca problema e din fabricatie,si calculatorul nu comanda destula preiune in momentul cand motorul incalzit reduce turatiile,la relanti in special.pt. codul meu de motor nu s-a efectuat recall,si desi pe constatarea facuta de maistrul de la reprezentanta scrie clar ca cauza o reprezinta defectul din fabricatie,am fost informat ca data fiind vechimea masinii si nrul de km s-ar putea sa nu beneficiez de inlocuirea calculatorului pe bunavointa,costul la bmw fiind undeva la 1700 de euro.asa ca te sfatuiesc sa verifici daca s-a facut recall pe motorul tau la acest update,poate ai noroc si il faci mocca,asta daca nu ai chipat cumva motorul.eu inca astept raspunsul,desi mi se pare absolut penibil sa recvunosti ca defectul iti apartine dar sa nu vrei sa-l repari ca e masina cica veche1 point
-
1 point
-
Problema asta a mai fost discutata, sunt mai multe Topic-uri deschise. Ex: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/120755-probleme-e46-coupe/page__p__1781244#entry17812441 point
-
Esti pe langa total ! Foarte bine ca ajuti omu', e un lucru bun ! Te-as sfatui sa renunti la apelativele astea cu trimitere la varsta ! Nu de alta dar, usor-usor, o sa cazi in penibil ! Tu crezi ca pe un forum conteaza varsta, ce facea unu' cand celalalt se juca cu pootza in tarana, etc ? Daca nu stii, iti spun eu, nu conteaza !!! Tot ce conteaza e informatia ! Iar fiecare are dreptul sa analizeze si sa aleaga ce crede ca e mai bine pentru el, din tot ce citeste ! Sa nu mai spun ca, la cei 30 si ceva de ani ai tai, vorbesti de parca ai avea 60, mai ai putin si ceri sa ti se vorbeasca cu domnu' iar toti cei sub o anumita varsta sa nu aiba dreptul sa te contrazica pe tine, ca tu esti mare, ti-a cumparat masina singur si tocmai de asta te pricepi cel mai bine ! :twoup:1 point
-
Salut ! Masina arata foarte bine si are optiuni garla ! Dar sunt cateva neconcordante in anunt ca de exemplu : 5 viteze la 525d E60 nu exista, toate au 6, ca de altfel nici 230 cp. poate cine stie ce naiba tuning are, cu toate ca ma indoiesc ! Daca ar avea un super-mega tuning la motor sa-i urce puterea la 230 cp. ar costa mult mai mult ! Masina are numere de arges, ea se afla in bucuresti dar de fapt e a unei firme din constanta !!!???!!! WTF ! In fine ...ai grija ! Probleme sunt si or sa mai apara la modelul asta, deci sa nu te astepti la o masina fiabila ca nu e !!! In primul rand faimoasa galerie de admisie impreuna cu faimoasele ei clapete, ar mai fi la fel de faimoasa si galeria de evacuare. Continuam, filtru de particule care e foarte ieftin (aprox. 6000 ron), caseta de directie care si ea e la fel de scumpa ca si filtru de particule, turbina care iar e o buba si la masinile care au sarit de 120 de mii de km incepe sa se dea pe ulei si asta e undeva la 1500 de euro, ca sa nu-ti mai spun ca masina e foarte sensibila electronic, are foarte multe module-calculatoare (pt. un angel eyes care nu-mi mergea a trebuit sa schimb modulul de lumini care costa 18 milioane) care o iau razna cand ti-e lumea mai draga ! Mai apar probleme si pe la injectoare, are 6 bucati, un injector costa in jurul a 6-7 sute de euro, uneori mai apar si ceva probleme pe la nu stiu ce releee de la bujii, astea ar fi problemele foarte des intalnite la 525d E60 ! Din problemele enumerate aici, masina pe care vrei sa o cumperi are cel putin una, sunt sigur 100% !!! Una peste alta e o super masina, e frumoasa, face de toate, dar cand apar probleme se tin lant :twoup:), si sincer , iti spun cu mana pe inima, nu o recomand nici dusmanilor mei !!!!!!!!!!! Ba da, lor le-o recomand cu caldura ! Daca vrei E60 ia-ti pe benzina, fugi de diesel ca de satana ! Acum or sa ma contrazica colegii de pe forum, dar si ei stiu foarte bine ca nu vorbesc prostii, au trecut si ei prin ceva probleme cu E60-ul diesel ! Depinde de tine, eu zic sa te apuci de citit prin forum ca sa-ti faci o idee si ai sa te convingi singur ! La urma urmei e o masina second hand si te poti astepta sau nu la diferite surprize ! Eu o am de 2 ani jumate si m-am saturat pina-n gat la cati bani am bagat in ea, nu-mi mai trebuie diesel in viata mea ! Deci...BAFTA !1 point
-
Da lacul ceramic este foarte bun, mult mai bun ca lacul normal si mai scump insa se merita, nu se zgarie asa usor.0 points
-
-1 points
-
Daca nu stii, nu mai indica gresit. Pune mana si studiaza si dupa aceea vin-o si spune. Ti-am dat un site, sa studiezi, vad ca ti-a greu. Tu te uiti la video, de aceea ai luat si o mare teapa cu asa zis-ul bloc de valve stricat, dar ce sa-i faci ai platit de pomana 6500 lei. Aste este, cand nu esti documentat. Daca fabricantul cutiei spune ca se schimba la 120.000 km., tu vad ca spui altceva! Stii mai bine ca fabricantul cutiei? Cand ti-am spus ce sa faci la cutie, te-ai ofensat si nu m-ai crezut, iar acum tu vii sa dai indicatii ? :frantics: Procedura schimb ulei in romana, pentru cutia, 5HP, 6HP, uite aici: https://www.zf.com/global/media/medien_mastersite/aftermarket/service_information/service_information_zf/transmission/cars_4/rumaenisch_6/modelluebergreifend_15/ZP_SI_Oelwechselkit_RO.pdf Procedura schimb ulei in romana, pentru cutie 8Hp. ZF Faur, nu respecta aceaste proceduri!!!,oare de ce? ZF_SI_Oelwechselkit_8HP_50130_RO.pdf-1 points
-
1. Nu lua de la vanzatori privati...toate anunturile postate de tine duc la Private seller...plus ca au al doilea proprietar...iti vei lua o teapa cat banii aia. 2. Ce bani vrei sa bagi in ea? 3. Ce accesorii consideri indispensabile pt tine? 4. De ce nu te orientezi catre 20D, unde poti accesa anul 2014, eventual reprezentanta, cu garantie, contract, etc? 5. Nu posta in 2 posturi diferite aceeasi intrebare, ca nu ajuta...dimpotriva ... Exemple: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251786113&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=NAVIGATION_SYSTEM&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=6&maxMileage=100000&maxPrice=20000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251817220&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=NAVIGATION_SYSTEM&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=6&maxMileage=100000&maxPrice=20000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&pageNumber=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR 6. Mergi pe achizitie de la BMW reprezentanta, nu de la Autohaus...de ce? pentru ca BMW reprezentanta o da cu consumabilele schimbate, negociezi un 360 check, ai garantie 1 an, castigi cam 4-500 euro din consumabilele schimbate (pt ca daca ai lua masina din Autohaus - majoritate turci sau arabi- si nu schimbi in Ro filtrele toate si uleiul, iti bati joc de banii tai). 7. BMW reprezentanta iti face factura si contract prin care isi asuma ce vinde si iti scrie istoricul masinii corect...te feresti de 80% din probleme... si....de ce iti spun de 20D: - costul soft-tuning la 20D sa il urci pana la 220 CP (doar prin soft) este undeva la 300 euro...fara cip suplimentar, doar rescriere ECU...asta daca vei vedea ca nu iti ajung cei 188 CP...mie pe modul Sport imi ajung...-1 points
-
Buna, La Bi-xenon este o lupa goala din cele doua...voi ati pus ceva in ea? Ma bate gandul sa adaptez un led rosu mic si foarte slab, care sa dea efect de "ochi rosii nebuni" ))-1 points
-
BMW X5 SD, 330 Cp (Are chip de putere) Pachet M interior, pachet M exterior, suspensie M auto reglabila Shadow line Jante 20 , originale cauciucuri vara Jante 18 originale cauciucuri de iarna Navigatie mare, Bluetooth car kit, USB, auxiliar Comenzi vocale, Scaune multi confort cu toate reglajele posibile, incalzite si ventilate Piele bej perforata Soft close Climatronic cu 4 zone Incalzire auxiliara Webasto programabila si cu telecomanda TV fata si spate Suspensie pe perne de aer Dsc + (amortizoarele se intaresc, nu se inclina masina in curbe) Pilot automat Trapa panoramica Senzori parcare fata si spate Volan cu reglaj electric Recent revizie generala ulei, filtre, baterie. Masina cumparata din Romania de la BMW Premium Selection, al doilea prorietar Revizie facuta, discuri, placute, baterie schimbate recent Masina are toate dotarile care se puteau pune 2 chei Km originali, accept orice verificare 153.000 km 18.000 €-1 points
-
E91 318d LCI 11.2010 , 172 500 km reali , adusa din Belgia in 2015 la 151 000. Schimbat: pompa de apa,furtunas conducta motorina, amortizoare portbagaj.-2 points
-
Nu am mai pus poze pentru ca intr-un final am reusit sa slefuiesc si sa dau cu un lac peste geam. Rezultatul a fost ok, este in stare ok. Ce s-a dus de tot este dunga aceea neagra de jos de tot si s-a mai rupt banda aceea electronica cu doua fire portocalii pe ea ce vine din display si se lipeste pe masca de plastic cu geam (e un mic senzor acolo care nu imi dau seama de la ce e - daca re cineva vreo idee?).-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00