Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/07/18 in all areas

  1. Nu vreau sa te descurajez, cu toate ca stim toti ca masina a fost intretinuta si mereu ai avut grija de ea, dar pretul cerut pentru NFL, 2007, fara M pack si 255k e mai greu de obtinut. Cu toate astea, spor la vanzare! Si sa iei cat mai aproape de suma ceruta.
    2 points
  2. Aici vorbim de galerie de F11 525, asa ca las-o balta. Daca citeai tot, era altceva, nu ai mai fi raspuns asa. Omul asta intreba de galeria de la masina lui; nu de masina ta, care este alt model. Iar galeria se poate scoate si fara demontarea bornei, numai ca exista riscul sa faci scurt.
    1 point
  3. Ai nevoie de o diagnosticare cu ista, mai in amanunt In principiu, sunt erori primite la lipsa tensiunii, sau un posibil un scurt pe butoane. Erorea principala e fault pe magistrala can. De aici lipsa de comunicare intre module /accesorii.Ai incercat si alta combinatie de 2 butoane sa vezi daca face la fel? Fata cu spate spre ex. Incepe cu o diagnosticate si o verificare a butoanelor. A ajuns cumva apa sau alt lichid in ele? Edit: Carly nu vede toate erorile si nu toate erorile date sunt reale. De ex, imi apare permanent eroarea care o ai si tu pe clima, desi scanat cu ista sau cu testerul de reprezentanta nu exista
    1 point
  4. La cele cu Adaptive Headlights se aprind si cele din interior....
    1 point
  5. Postezi ca sa faci posturi nepoate? Topicul e topic, nu ti convine topicul poti sa nu intri.
    1 point
  6. BMW 318D, super oferta la 5999 euro. VIN WBAUX11070A812128 - My link In realitate kilometrajul sta cu totul altfel: 295000 km raportati de AutoDNA, in luna august My link.
    1 point
  7. FYI: nici unul din service-urile mentionate de voi nu are vreo "licenta" BMW si nu sunt autorizate in nici un fel de BMW AG sau BMW Romania. Sunt inregistrate pe AOS (Aftersales Online System) care este un serviciu contra cost oferit de BMW pentru oricine vrea sa plateasca. AOS ofera informatii de service online (proceduri de reparatie, diagnoza, etc.) si un access limitat la istoricul de service. In acel modul de interogare istoric se pot adauga intrari de service dar in istoric apar cu mentiunea AOS, la o masina in garantie, o intrare de service AOS in unele cazuri (cele mai multe) anuleaza garantia. Puteti consulta condiitile de garantie BMW si acolo scrie clar ca reviziile regulate precum si orice fel de interventie in perioada de garantie trebuie facute doar in reteaua BMW. Pe AOS se poate inregistra oricine chiar si o persoana fizica si inregistrarea e gratuita aici: https://aos.bmwgroup.com/start Accesul la informatii si BMW Car Data este contra cost, lista de preturi este aici : https://aos.bmwgroup.com/downloads/d567a821d27f34c072cc9383aed13b33/5a4bb781/pricelist/AOS_pricelist_EN.pdf Se poate cumpara access pentru 1 ora, 1 zi, 1 saptamana, 1 luna sau 1 an, pe un an tariful este de 3,575 euro + TVA (19% TVA-ul din Germania). Inregistrarile pe AOS sunt gestionate de BMW Group AG din Germania si nu au nici o legatura cu BMW Romania. Service-urile oficiale BMW nu au nici o legatura cu AOS, folosesc un alt portal online care se numeste SGATE si care contine mult mai multe informatii si proceduri online. https://sgate.bmwgroup.com/eu/
    1 point
  8. Sunt optiuni care ajuta la vanzarea mult mai repede si avantajoasa a masinii. Bafta la vanzare
    1 point
  9. Frumoasa, bafta la vanzare! Daca era manuala, ne vedeam in weekend...
    1 point
  10. Bun ma duc si ce le zic , ce trebuie sa cer de acolo, cum adica nu am TVA de plata ? Mai precis ce certificat sau ce cer? Multumesc
    1 point
  11. Banuiesc ca pasul 7 e doar pt cele cumparate pe firma din diverse scopuri. Caramarin - ai luat o pe firma de ai mers la anaf? Ca e important de precizat si aspectul acesta.
    1 point
  12. mai, eu zic sa ne organizam si s-o facem, la intalnirea anuala. parca-l si vad pe KIP, cu un sort de piele, mestecand in oale, la turbine.
    1 point
  13. Un amic a adus o masina (Audi A8) din State...cei de la Cluj RAR au facut cerere la Bucuresti pt omologare dar inca nu a primit raspuns...numerele provizorii ii expira saptamana viitoare...intrebare: poate inmatricula masina inainte sa vina raspunsul de la RAR Bucuresti cu privire la omologare?
    0 points
  14. Pentru inmatriculare are nevoie de CIV.
    0 points
  15. Expira cele rosii de Romania...RARul l.a trecut dar acum sta dupa raspunsul de la RAR Bucuresti...
    0 points
  16. Pai cum sa o inmatriculeze fara CIV-ul de la RAR? Nu se poate. Numerele provizorii ce expira sunt cele din Germania, Romania? Poate extinde valabilitatea numerelor rosii romanesti, pe maxim 3 luni (cumulat).
    0 points
  17. N-ar strica sa citesti manualul de utilizare.
    0 points
  18. Din punctul meu de vedere este suficient motorul de 177 cai pentru caroseria asta (care este destul de grea la ~ 1650 kg) - atinge suta, conform cĂŁrții tehnice ĂŽn 8,4 secunde. Dar recunosc, cĂŁ din punctul asta de vedere sunt foarte ușor de multumit, ĂŽntrucât conduc destul de prudent. Ce mĂŁ impresioneazĂŁ foarte mult este ĂŽn schimb stabilitatea mașinii ĂŽn curbe, parca ii place mai mult sa accelerezi când intri in curba, nu sa frânezi.
    0 points
  19. @enders, la buget de 400 lei cat are disponibil, pe 17", nu se atinge de cele premium.
    0 points
  20. Nice! N-am citit daca te-a intrebat cineva, motorul cum este pentru caroseria asta?
    0 points
  21. 1. Nu lua de la vanzatori privati...toate anunturile postate de tine duc la Private seller...plus ca au al doilea proprietar...iti vei lua o teapa cat banii aia. 2. Ce bani vrei sa bagi in ea? 3. Ce accesorii consideri indispensabile pt tine? 4. De ce nu te orientezi catre 20D, unde poti accesa anul 2014, eventual reprezentanta, cu garantie, contract, etc? 5. Nu posta in 2 posturi diferite aceeasi intrebare, ca nu ajuta...dimpotriva ... Exemple: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251786113&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=NAVIGATION_SYSTEM&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=6&maxMileage=100000&maxPrice=20000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&pageNumber=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251817220&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=NAVIGATION_SYSTEM&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=6&maxMileage=100000&maxPrice=20000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&pageNumber=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR 6. Mergi pe achizitie de la BMW reprezentanta, nu de la Autohaus...de ce? pentru ca BMW reprezentanta o da cu consumabilele schimbate, negociezi un 360 check, ai garantie 1 an, castigi cam 4-500 euro din consumabilele schimbate (pt ca daca ai lua masina din Autohaus - majoritate turci sau arabi- si nu schimbi in Ro filtrele toate si uleiul, iti bati joc de banii tai). 7. BMW reprezentanta iti face factura si contract prin care isi asuma ce vinde si iti scrie istoricul masinii corect...te feresti de 80% din probleme... si....de ce iti spun de 20D: - costul soft-tuning la 20D sa il urci pana la 220 CP (doar prin soft) este undeva la 300 euro...fara cip suplimentar, doar rescriere ECU...asta daca vei vedea ca nu iti ajung cei 188 CP...mie pe modul Sport imi ajung...
    0 points
  22. Daca vrea sa o schimbe, sa o schimbe. Dupa un anumit timp mai vrea omu' schimbare. Eu le schimb la 1-2 ani, chiar daca le pun la punct pentru inca 2-3 ani. O faci pentru tine si pentru siguranta ta, dar asta nu trebuie sa te impiedice sa schimbi o masina la 5-6 ani cum vrea si el acum.
    0 points
  23. Update: montat tempomat (cruise control) și tweetere hifi pe fata.
    0 points
  24. Mulțumesc pentru sfat!
    0 points
  25. Nooo..nimeni interesat?
    -1 points
  26. Up...sau schimb cu bara fata e90 lci....bineinteles fara crapaturi ,fisuri si alte cele.
    -1 points
  27. Culoarea asta nu se vinde... Mai bine ii bagi o folie de alta culoare. Poate asa ai sanse.
    -1 points
  28. Se gasesc clapetele? La mine se miscau tablitele pe ax, le-am strans si renituit un pic, dar mi-a fost cam teama sa le mai pun, am pus dopuri, nu este nici o diferenta la masina. Revenind la subiect eu am curatat cu un degresant cred ca pentru bucatarie, degresant la rece, se numea, a fost foarte bun. Nu a durat 3 ore, cam 4, dar a iesit, banuiesc ca la F11 nu e o mare diferenta la desfacut.
    -1 points
  29. Dupa ~ 7.000 km facuti de cand am cumparat-o (martie 2017), masina are acum ~ 129.500 km. Pot sa spun ca am bagat ceva bani in ea, dar in acelasi timp sunt si foarte multumit. In anul care vine, vreau sa rezolv ciobiturile de pe capota, facute de pietricele (banuiesc ca pe autostrada, afara, intrucat asa am luat-o), dar nu stiu inca daca sa vopsesc complet capota sau doar partial... eventualele sfaturi sunt binevenite . Cu aceasta ocazie o sa dau cu ulei pragurile si aripile pentru a le proteja - asa am facut la aproape toate masinile anterioare. De asemenea, vreau sa ii comand o pereche de huse, avem in oras o firma care se ocupa de asa ceva, cu materiale de calitate foarte buna si croite pe forma scaunului. Atasez doua poze cu capota, unde se vad ciobiturile: http://i64.tinypic.com/16l9s21.jpg http://i65.tinypic.com/mb7qit.jpg
    -1 points
  30. Se gaseste masca separat? Eventual un pret?
    -1 points
  31. O sa pun maine. Este destul de afectat, dar doar in partea de jos. Este practic caun plastic topit, cu zimturi, umflaturi. In fine, revin cu poza.
    -1 points
  32. Nu am condus F10 cu motor B47 , dar imi inchipui ca nu e cine stie ce diferit de N47. Cei 190 CP nu prea o sa-i simti decat in modul Sport. Destul de putin mai ales pt un XDrive. Nici 525 nu e vreo minune , dar totusi are ceva cai si cuplu in plus. Da, cred ca ar trebui un motor mai mare pt feelingul de zi cu zi . Pe zapada cred ca se descurca onorabil, dar asta inseamna nici 5% din uzajul cotidian . In rest cred ca e "lenesa".
    -1 points
  33. Nu spune nimeni ca nu te descurci . Intamplator am avut si masina aia . E vorba ca F10 520D "se simte" foarte lenesa . Am F10 525D si tot e lenesa comparativ cu fostul E60 525D resoftat la cam aceeasi putere 215 CP. Nici macar in modul sport nu se simte ca fostul 525D. Iar un Xdrive 520D e si mai lenes. Iar un F10 520D e asa de lenes incat iti da emotii la depasiri.
    -1 points
  34. @radu: las-o si tu mai moale...ma ataci si bati si campii, nu mai deschid o alta discutie si bmw zice sa schimbi uleiul de motor la 25 de mii... cati dintre cei de aici care tin la masinile lor schimba la 25 de mii ? eu zic ca 80,000 km nu sunt putini pentru un schimb de ulei la cutie oricum
    -1 points
  35. @CosmaCosmin: da pentru o revizie, am vazut preturi si pe la 1400 de lei, dar eu am avut si o problema la blocul de valve. Masina smucea foarte grav la modul ca daca o fortai suficient de mult intra pe modul de avarie cutia, in rest te dadea cu capul de bord la o depasire, sau cand plecai de pe loc cu acceleratia la jumate. si sfatul meu era sa faceti reviziile la cutie la 80.000km (pana in 120.000km). A mea are 160 de mii si nu a avut nici o revizie la cutie, altfel poate nu patea nimic dar vad ca altii nu au inteles mesajul si bat campii ca de obicei (stiu ei mai bine, nicaieri nu e bine)
    -1 points
  36. Nu am mai pus poze pentru ca intr-un final am reusit sa slefuiesc si sa dau cu un lac peste geam. Rezultatul a fost ok, este in stare ok. Ce s-a dus de tot este dunga aceea neagra de jos de tot si s-a mai rupt banda aceea electronica cu doua fire portocalii pe ea ce vine din display si se lipeste pe masca de plastic cu geam (e un mic senzor acolo care nu imi dau seama de la ce e - daca re cineva vreo idee?).
    -1 points
  37. La 400 lei/ anv Non RFt gaseste si premium. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  38. @enders, ai dreptate, gaseste. Am ramas setat pe preturile la cele de iarna, pe 17", premium. Scuze. Pe vechiul e90, de vara, am avut pirelli cinturato p7 si am fost multumit. Recomand.
    -1 points
  39. Pai de banii aia iti cumperi modulul bluetooth pentru CCC si poti cumpara si asta pentru screen mirroring si folosesti telefonul pentru muzica si google maps sau waze. Mult mai ok asa. La chinezarie vei avea un android invechit, hardware foarte slab si un touchscreen foarte prost vs telefon + mirroring. Gasesti aici http://bmwtuning.hu Credeam ca ai nevoie de alte functii. Ps: waze este mai bun decat google maps.
    -1 points
  40. Salut. Am facut o prostie si nu stiu daca o mai pot repara. Am luat niste dreptunghiulete odorizante si le am pus pe platoul din fata idriveului. Lasandu le o luna si stand lipite de geamul idriveului, au facut geamul idruveului ca un silicon ars sau ca o plasa arsa in locul unde au stat. E vorba de trei la numar. Practic acel silicon din geam s a topit si arata ca naiba. Aveti vreo solutie in acest caz?
    -1 points
  41. Mare cineva numarul mecanicului de care vorbea colegul cbogdan mai sus? Am aceeasi veche problema cu ELVul la un E60.
    -1 points
  42. Vezi ca tu vb mult si prost cateodata,eu am dat galeria jos la fieru meu si stiu ce vorbesc...daca tu ai dat-o jos din motive electrice ,e treaba ta.
    -1 points
  43. Vand bara spate e 90 lci de pe o masina din 2009, cu gauri senzori,bara este impecabila,cod 668 schwart 2,fara nici o zgarietura, se poate monta direct pe masina, schimbata cu bara de M.PRET: 400 ron...locatie Deva.0770825084.
    -1 points
  44. Asta are 2gb ram, dar tot chinezarie este. https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B073JF7ZK2/ref=pd_aw_sim_sbs_263_1?ie=UTF8&psc=1&refRID=8ZNET726W8DQTPN0SJ8P&dpPl=1&dpID=61aZF97a-dL Nu recomand chinezariile cu android. Ca sa se miste decent le trebuie cel putin octa core si 4-6 Gb ram. Exact ca la telefoane.
    -2 points
  45. La 1 gb abia se misca. Iti garantez. Oricum si la 4gb ram, touch-ul se misca in reluare, sacadeaza. Pentru ce ai nevoie daca ai deja CCC? Adica ce functii te intereseaza incat sa pui chinezaria respectiva?
    -2 points
  46. @PIMP, depinde cum percepi tu bine. Eu am avut pe un GTI o chinezarie cu 4 gb si android 5-6, asa am cumparat masina, nu stiu exact versiunea de OS (cel mai prost optimizat OS-ul asta numit android), desi se misca bine pentru prieteni, pentru mine se misca infect. Lag mare, touch de rahat, si viteza de procesare super mica. Mai am prieteni care au chinezarii de genul, si desi au ceva functii in plus fata de o unitate multimedia dedicata, toate sunt praf, indiferent de ce configuratie hardware au. Android-ul este de fapt de vina. Papa resurse in prostie. Daca nu te deranjeaza lag-ul, touch-ul ca pe primele smartphone-uri de prin 2008-2010, si procesarea hartii sau a melodiilor cu delay de cateva secunde, e ok, nimic de reprosat. Singura chestie buna pe care o poate avea este screen mirroring sau cum se numeste. Asta pentru waze si eventual youtube, dar asta se poate si la CCC, CIC si NBT. Poate sunt eu prea pretentios, dar n-as recomanda asa ceva nici celor care imi dau minus aici pe forum. Ps: sunt de parere ca unitatea multimedia din masina, la BMW - CCC, CIC, NBT, etc., este suficient.
    -2 points
  47. Si eu tot asa am folosit. Dar tot mi s-a parut ca se misca greu rau de tot.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.