Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/09/18 in all areas
-
3 points
-
Salut, M-am reintors in familia BMW dupa ft multi ani in care am fost ft. atasat de aceasta marca. Dupa ce am avut un M4 cabrio si un 911 991.2 Carrera S (cu care am avut ceva probleme, ploua inauntru ) am facut un salt la partea de comfort ( cel putin asa sper ) Masina este un M6 Gran Coupe Competition Pack. Are 3000 km si este fabricata in 2016. poze aici : https://flic.kr/s/aHskz6nstP S1CAASelection of COP relevant vehicles S1CCAAuto start/stop function S1CDABrake Energy Regeneration S223ADynamic Damping Control S2MKAM double-clutch transmiss. w/Drivelogic S2NKAM Carbon ceramic brake S2NZABMW LA wheel, M Double Spoke 343 S2PAAWheel bolt retainer S2VBATire pressure display S302AAlarm system S323ASoft-Close-Automatic doors S3AGAReversing camera S415ASun-blind, rear S416ARoller sun vizor, rear lateral S423AFloor mats, velours S430AInterior/outside mirror with auto dip S441ASmoker package S488ALumbar support, driver and passenger S494ASeat heating driver/passenger S4MAAM multifunction seat S4MCAInterior moldings Carbon Fibre S4URAAmbient interior lighting S508APark Distance Control (PDC) S548AKilometer-calibrated speedometer S552AAdaptive LED headlight S5ACAHigh-beam assistant S5AGALane-change warning S5ASADriving Assistant S5DLASurround View S609ANavigation system Professional S610AHead-up display S654ADAB tuner S698AArea-Code 2 for DVD S6ACAIntelligent emergency SOS call S6AEATeleservices S6AKAConnected Drive Services S6AMAReal-Time Traffic Information S6ANAConcierge Services S6APARemote Services S6ARAInternet S6F2ABang&Olufsen High End Surround Sound S6FVAOnline Entertainment S6NWAPhoning with wireless charging S6WDAWLAN Hotspot S760AHigh gloss shadow line S761AIndividual sunshade glazing S776AHeadliner in Alcantara anthracite S7MAACompetition package S7MEAM Driver's Package S845AAcoustic belt warning S868ALanguage version, Dutch S877ADelete cross-pattern operation S886AOn-board vehicle literature Dutch S8KAADummy-SALAPA S8S2ACoding alarm signal S8S3AAutomatic locking when driving off S8TFAActive pedestrian protection S8THARoad sign detection S9AAAOuter skin protection2 points
-
Materialele care se folosesc intr-o reprezentanta pe tinichigerie nu au legatura cu materialele care se folosesc la jante, sunt materiale speciale, de aceea daca vei vopsi janta cu materiale normale va tine putin.2 points
-
Am incercat in concediu sa urc la munte o panta plina cu zapada si gheata. Cu sistemele active, masina mergea drept, insa pentru ca imi reducea puterea nu reuseam sa ajung in varf. Am mai incercat cu ele dezactivate. Insa imi dansa spatele foarte periculos, asa ca am redus singur puterea Parerea mea, totul activ si nu merge la Paris Dakar cu masina asta. Nu e pentru asa ceva. Sau poate cu lanturi... :super:2 points
-
Update. Saptamana trecuta am fost la asigurator si a luat in calcul ca trebuie facuta geometria, bara fata vopsita, aripa fata schimbata, portiera fata schimbata, portiera spate vopsita, aripa spate vopsita si janta vopsita (nu schimbata). Mi-au oferit 5400 RON. Am refuzat, evident Ieri am fost si la reprezentanta pentru constatare si pe langa cele de mai sus au mai gasit si: Amortizor, flansa amortizor, fuzeta, rulment, capat de bara de la caseta de directie iar janta se va vopsi in prima ipostaza iar daca necesita prea mult plumb sau nu reusesc sa o echilibreze se va inlocui. Acum asteptam raspunsul de la asigurator. Am intrebat daca este necesar sa schimbam si pe dreapta iar in urma unui test de amortizoare a spus ca nu. Amortizoarele sunt foarte bune si nu necesita schimbarea celui de pe dreapta. Ce o sa mai vreau sa vorbesc cu ei este sa nu vopsim si aripa spate, eu cred ca iese la un polish sau in cel mai rau caz ramane foarte putin sesizabil. Au spus ca ei vopsesc doar integral ceea ce inseamna ca va vopsi inclusiv partea de sus, cea din spatele portierelor, etc. Si mi se pare cam prea mult pentru o mica zgarietura aproape insesizabila2 points
-
Se merge cu sistemul activat tot timpul si doar in anumite situatii de ''off road'' sau cand ai ramas impotmolit il dezactivezi partial sau complet , vezi cum trage mai bine.2 points
-
Nu am mai scris de mult, si imi cer scuze ca nu am raspuns nici la mesaje. In principiu dupa acel 320d xdrive pe care l-am tunat masiv (gasiti lista pe undeva dar daca vrea cineva detalii le dau cu placere) am trecut pe un X6 si anul trecut mi-am luat 430i xdrive M Packet. De ce benzina? Pai masina o sa stea la mine ceva ani si mi-e teama ca baga astia niste taxe sau legi, interdictii si ma trezesc peste noapte ca dintr-o masina care costa 50 si ceva de mii de Euro raman fara nimic. Desigur, toata lumea va spune ca nu se intampla brusc si ca va dura 5-10 ani pana se intampla dar in mod sigur daca se anunta azi ca in 5 ani nu se mai permit dieseluri pe strazi cred ca instantaneu toata piata de second hand de diesel va cadea in cap. Acum, daca ai dat 10-15 000 EUro pe o masina si mai poti merge cu ea 5 ani si dupa o bagi la fiare vechi sau o folosesti in vreun program de buy-back nu e o problema dar sa dai 50000 si sa mergi cu ea 5 ani si dupa fiare vechi nu mi se pare ok... In plus nu am mai avut benzinara de la acel 318i e90 din 2008-2011 si chiar imi era dor... Revenind la masina actuala pot sa va zic ca culoarea au ales-o fetele mele, eu as fi mers pe un arb perlat sau argintiu deschis (lipsa de imaginatie) dar m-a pus gaia sa aduc mostrele acasa si ele au decis, Snapper Rocks Blue Cand am comandat-o nu vazusem pe strazi cum arata, stiam doar ca e vopseaua de pe M si mai era un X6 M prin salon la care ma tot uitam... Per total decizie excelenta, masina intoarce capete pe strazi inca desi merg cu ea de vreo 5-6 luni... Nimic de reprosat Am ales ornamentele exterioare negre pentru ca argintiul mi se parea prea feminin. O sa schimb si rinichii cu proxima ocazie si ii pun negri In materie de dotari are cam tot ce era in catalog... Avand in vedere ca nu am luat 440 mi-au ramas bani destui de dotari (inclusiv bord de piele, pilot automat cu Stop and Go, etc) si sunt foarte multumit de jucarie... desigur, inca mai ma gandesc la acel 6 in linie dar nu prea as fi avut pe unde sa il folosesc prin oras si teoretic, conform BMW diferenta pe sprint 0-100 e de 0,8 Secunde (5.1 vs 5.9)... Mi s-a parut prea mica pentru vreo 3000 si ceva de Euro in plus...1 point
-
Va salut, Cer ajutorul cuiva cu X3F25 interesat sa schimbe becurile de semnalizari fata/spate, frane, ceata, marsarier cu echivalentul lor in LED. Este o echipa in Bucuresti cu care colaborez si sunt foarte seriosi. Chestia e ca pana acum am tot facut teste pe diverse modele LED si au dat eroare CANBUS. Am reusit doar sa schimb becurile frana cu echivalentul LED si merge fara probleme pana azi. Idealul nostru este sa gasim modelele de becuri LED ce nu dau eroare in bord (nu necesita rezistor anulator de eroare bec ars). Daca este cineva din Bucuresti sau imprejurimi interesat va pun in legatura cu baietii si puteti testa becurile. In caz ca nu merg sau nu le doriti nu se plateste nimic. Pe mine o sa ma ajute mult caci asa stiu daca merg si pe X3-ul meu. Eu sunt interesat sa le schimb pe toate (semnalizari, marsarier, ceata spate) Pana acum am tot testat trimitandu-le prin curier tur-retur vreo 3 modele. As vrea sa evit pe viitor transportul prin curier. Eu sunt la 500km de Bucuresti. Va multumesc.1 point
-
Mersi mult pentru sfaturi. Intr-adevar are ceva km si e posibil sa nu fie chiar reali dar mai bine fac acum o investitie mai mica decat sa ajung sa o distrug si sa schimb cutia1 point
-
cand ma duc la masina iti zic de ulei , am 1 litru de rezerva in portbagaj. ( acum am M6 , dar posibil sa fie acelasi ulei ) . probabil agentul de vanzari nu stie de ulei , cei de la service trebuie sa stie. recomand service inclusive+ la achitizionarea masinii. toate reviziile inclusiv consumabilele vor fi schimbate gratis. totusi daca vrei sa sti ce ulei se foloseste la M4. http://www.realoem.c...&diagId=02_0070 in manual scrie cu siguranta de asemenea.1 point
-
Văd masini cu schimb de ulei la 10 - 15.000 km. si tot se duce distributia si vad masini cu schimb ulei la 25.000 km. si tot la fel se duce distributia. Concluzia : Uzura lantului si a pinioanelor nu este din cauza schimbului de ulei, este din cauza matrialelor de proasta calitate. Totul este marketing si trebuie schimbat periodic. Oricum fiecare crede ce vrea.1 point
-
Problema cea mai comuna este defectarea cauzata de montarea rotilor cu diametru diferit.1 point
-
Uraa ! Am schimbat si eu distributia ieri ! Am fost la Autobavaria Service Bistrita. - 40 de min dat motorul jos - 25 minute schimbat distributia N47 (toate 3 lanturi + 3 pinioane, patine, saibe injectoare, etc.). Toate suruburile mici si mari stranse cu cheie dinamometrica nu la mana cum fac altii. - 1 ora si ceva curatat capac distributie, baie de ulei, motor interior exterior + montat la loc motorul + baia de ulei, re-pus ulei, si verificare finala. In aproximativ 3 ore totul a fost gata si pregatit de plecare. Profesionalism, curatenie, rapiditate. Istoric online + garantie 2 ani + factura. Drum lung de 400+ km dus + 400+ km intors. A meritat toti banii. Mi-au cerut certificatul masinii, nr. de kilometrii, buletinul si cheia masinii. A venit patronul serviciului la ora 8, LUCIAN POP, m-a salutat, mi-a cerut cheia masinii si a zis: Hai la lupta A bagat masina in service si singur a facut tot, cu mici ajutoare din partea colegilor care au mai legat motorul cu lanturi, curatat baia de ulei... Ai monitor HD in sala de asteptare si vezi tot ce lucreaza in timp real.1 point
-
Jante Bmw 17" pentru x1.x3.x4 seria 2 seria 3 Seria 4 seria 5! ~E81 ~ E87 ~F20 ~F21 ~E88 ~E82 ~F22 ~F23 ~E36 ~E46 ~E90 ~F30 ~F35 ~E91 ~ E92 Etc.etc.etc 2 din jante prezinta zgarieturi pe margini! Ofer mai multe poze detaliat pe whatsaap!! 5x120 7.5j et32 Gaura central 72.6 Pret 1700 de lei. Contact 0747.812.420 .... Sent from my SM-G930F using Tapatalk1 point
-
Probabil putin off topic, mie in fb imi apar pagini "sugerate", si uite asa imi apar postarile celor de la "bm"service. Zilele trecute au postat o operatiune de schimbare a distributiei pe b47. Nu au scris daca era necesar sau nu, au tras concluziile ca fiind aelasi tip de motor cu distributia pe spate si de numarul de km, aproximativ 200.000. Sper sa nu se creeze o noua isterie si cu b47......1 point
-
Eu compar 640-ul meu (ii vireaza inclusiv spatele) cu un Macan S 3.0d, nu GTS. Nu vreau sa fiu rautaios, dar pe viraje bate rau 6er-ul si la frane, cam asta este diferenta. Atentie, compar un coupe lipit de asfalt, mai usor, cu un suv. Sa o stapanesti sanatos !1 point
-
1 point
-
eu nu zic ca masinile din germania nu fac mult pe an dar de aici la 100k pe an e cale lunga ca sa poti generaliza. am scris mai sus: considerand 200 zile lucratoare pe an, atunci cand omul foloseste masina pt naveta/lucru. banuiesc ca tu conduci toate cele 365 de zile pe an cate 270km/zi doar din placere.1 point
-
Nu am mai scris, dar am schimbat axa cu cama, tacheti si culbutori plus garnitura capac tacheti. Total piese 1300 de lei si 600 de lei manopera. Acum motorul se aude cum trebuie. Am mai schimbat 4 bucse la bara stabilizatoare, antigel hepu. I-am pus si roata de rezerva si astept sa vina si husa zilele urmatoare. Cateva poze cu masina si fratele ei, care a intrat si el de curand in parcare. ) http://i64.tinypic.com/2cxyjpl.jpg http://i65.tinypic.com/21do9kh.jpg http://i64.tinypic.com/1jb1pv.jpg http://i63.tinypic.com/30mratt.jpg http://i66.tinypic.com/2utnvbo.jpg http://i64.tinypic.com/fk34ae.jpg1 point
-
1. noul computer e de o masina facelift? 2. au codat noul computer de lumini pe masina?1 point
-
Doomsnoopy , M4 ala al tau vechi nu era unul alb cu numere de CD ? Da , probabil ca merita comp pach dar dupa cum am spus aia 8000€in plus chiar sunt o problema plus jantele pe 20 iti cauzeaza numai probleme si discomfort in Romania . Am avut si eu bmw ( mai sportiv ca sa zic asa ) cu roti pe 20 si am spart gumele de cateva ori de nu am stiut cum sa ma scap de roti de 20 si sa trec pe 18-19 . Si gumele runflat nu-s deloc ieftine. Plus nu mai amintesc discomfort la gropi /gropite . Aadar sunt mai multi factori care nu ma lasa sa iau comp pack. Probabil ca o sa imi para rau dsr deocamdata asta e situatia . O seara faina !1 point
-
La competiton pack ce primesti e diferential si suspensia scimbata si evacuare scimbata , ok si altele 19 ps in plus etc Jante de 20 pe competiton masina sa comporta mult mai ok decat pe jante 19 fara competiton care am avut. M2 e ok dar un pic ieftina nauntru si da in tradevar e mai fun dar nu sa compara cu m4 ca putere pur si simplu sa simte ca e mai slaba , dar repet e mult mai fun. evacuare poti sa ti pui mai tarziu orcant dar comeptition packet nu pentru asta am zis sa te mai gandesti. Eleron mi am comandat si eu ala mic de carbon de la m4 cs BMW ofera si pentru m4 performance parts eu pana acum am luat volanu cu led:)) m2 competition parca vine cu 410 ps dar am auzit ca fara scaune spate cu roll cage:( PS: referitor la scris mi pare rau ca gresesc daca o sa mai ajung la intalnire bmw cu vorbitu nam nico problema1 point
-
Exact la asta ma refeream. Credeam ca oamenii care vorbesc pe aici sunt pro si nu ttebuie sa dau mura in gura ce vreau sa spun cand spun ca vreau sa pun evac M si eleron M la un M4 . Trebuia sa spun: as dori ca sa inlocuiesc evac M standard cu o evac M competion de carbon . Asa , mura in gura ca sa inteleaga toti ca nu vreau sa pun pe 420 emblema M , sa ii scot proiectorele De ceata si sa ii sudez 4 tevi in spate ca sa arate ca M Ce naiba , vorbim serios aici sau la Misteaux ? Dar se pare ca unii le merge gura mai repede decat procesorul.1 point
-
nu mai pot edita ceea ce am scris mai sus asa ca voi mentiona aici . doar la modele M este packetul Competition Pack, care ofera ceea ce am mentionat mai sus. jante specifice , elemente vizuale specifice , mai multa putere , evacuare mai vocala, mult alcantara la interior , sasiu si suspensie si mai intarita , nu sunt sigur daca include si franale ceramice... Competition Pack iti face masina mai orientata ptr circuit. pe langa asta la modele non-M si M deopotriva , este un pachet care se numeste M Performance Pack ( si ofera elemente vizuale , carpete si evacuare de titan/carbon , inspirate din M ) . elementele pot fi instalate ca un packet sau selectiv. eleroanele M si chestiile vizuale de care zicea kalinka fac parte din packetul M performance , elemente care pot fi instalate fie pe masini M fie pe masini non-M.1 point
-
Nu inteleg ce e de ras ?! Chiar nu pricep?! Pe site oficial BMW iti da optiuni sa pui evac M si eleron M. Ce e de ras cu asta ? Pachet M competition nu pun pt ca dupa cum am spus este aprox 8000 € , iti baga pe gat jante de 20 ( cu carw dupa parerea mea nu ai ce face in Romania ) si alte cateva chestii pe care mie personal nu mi le trebe . Cat despre banii pe care ii am sau nu , nu cred ca e cazul sa isi dea nimeni cu parerea. Vad ca este un obicei incetatenit sa luati lumea la misto pe forum. Oricum le multumesc celor care mi-au dat sfaturi si sper sa va schimbati atutidinea total nejustificata. O zi buna . Deloc. Evac este undeva la 5000€ iar eleron pe la 2000€1 point
-
in mare modele M pe toate categoriile de sasiuri sunt impartite in 2 mari grupe. M - care este the real M cum il stie toata lumea - cu toate M goodies inclusiv evacuarea sport M performance - adica un M putin mai M. un tuning fin la motor ( extra power si cuplu ) , o evacuarea mai vocala , un eleron , un front spliter , jante dedicate , mai mult carbon si alcantara la interior , badge'urile sunt negre in loc sa fie cromate . etc... chestii care sa-ti faca masina si mai sport decat este un M. pe scurt M performance este un mix de elemente estetice , mecanice ( suspensie ) , si electronice ( tuning ) care sa-ti ofere un plus in fata unui M classic. pe langa asta packetul M performance se poate instala in ziua de azi pe orice model de masina , fie M sau non-M . probabil un minim 3.0 benzina ca cerinta minima sa poti achitiona pachetul .1 point
-
1 point
-
:shifty: Care nu stiti, omul este din Slovacia si de asta are greseli de ortografie. Cum nu sunt multi cu m4 pe forum, feedback-ul sau este binevenit1 point
-
1 point
-
Ai cumva inpa? ews se poate sincroniza destul de usor: 1 - Porneste Inpa 2 - Selecteaza motorul tau 3 - Selecteaza modelul motorului 4 - Alege optiunea Activate (parca e F5) 5 - Alege EWS 6 - Reset --- In progress ---- OK 7 - Mergi inapoi la meniul principal cu back. 8 - Porneste Inpa din nou si verifica erorile. Sterge toate erorile. 9 - Scoate cheia din contact, scoate mufa si porneste masina.1 point
-
1 point
-
Salut! Intra cam 7 litri de ulei, mai ai nevoie sa schimbi si baia cu tot cu filtru. Nu e nevoie sa schimbi si uleiul din convertizor.1 point
-
La mine s-au rezolvat prin schimbarea volantei si ambreiajului.1 point
-
Am rezolvat trepidațiile prin schimbarea volantei și a kit-ului de ambreiaj.1 point
-
. numere actuale... 2016 750Li (V8 4.4L) autostrada (Germania-Romania) approx 1,000km - 9.1L/100km oras approx 400 km (Oradea, NU BUCURESTI) - 16.2 L/100km 2013 740Li (L6 3.0L) consum mixed Romania 3,500 km - 10.6L/100km astea sant numere actuale, nu presupuneri1 point
-
Cand pornesti masina DTC este dezactivat si DSC activat. Cand apesi scurt pe buton activezi DTC.cand apesi 3 sec dezactivezi DSC si activezi DTC. In rest explicatiile sunt corecte0 points
-
XXL...ai dreptate. Fanatic...si cu tine sunt deacord intr-o oarecare masura. Una e sa spui ca e prea mare agitatia si ca un zgomot specific exista, din cauza distributiei pe lant fata de motoarele pe curea si alta e sa spui ca nu exista o problema la Bala, de ex, unde a avut zgomot, a schimbat distributia si zgomotul a disparut, apoi a reaparut dupa un nr de km...0 points
-
0 points
-
Din experienta mea la N47,sunt la masina nr.3 cu N47,pot sa va spun urmatoarele: -E91/2011 am vandut masina la 230.000 ,cumparatorul m-a anuntat la 6 luni dupa ce a cumparat masina ca o sa merga la Service Scream (Tezparii) sa o schimbe.In momentul vanzarii prezenta zgomot specific de N47.M-a sunat in momentul cand au desfacut distributia si mi-a confirmat ca distributia era in stare buna nu necesita schimbare .(Anterior am incercat sa-l conving ca nu este nici o problema cu distributia dar nu am avut succes) -F30/2012 175.000 km are zgomot specific de N47 stau linistit -F30/2014 149.000 km are zgomot specific de N47 ,parca un pic mai atenuat ,stau linistit. Eu personal consider ca problema distributiei a fost demult rezolvata dar ca si in viata mai sunt si exceptii foarte rare.0 points
-
Blocul motor la aceste motoare se modificĂŁ. Ii boala lor. Si mai vorbim ca BMW ii masina perfecta... Am vorbit cu Florin, meseriașul de la București.Eu am 320 i si nu are decât problema semeringurilor si a intinzatorului de distributie. Se schimba astea si unele oeringuri si gata.0 points
-
Da, da, da...si cand nu face acel zgomot, inseamna ca masina e defecta. Esti criminal.0 points
-
Cred ca nu trebuia sa o schimbi,zgomotul ala eu i-l consider normal.0 points
-
Da poate am tras si eu concluzii pripite si a fost si expimarea mea putin "aiurea". "Amortizoarele sunt foarte bune si nu necesita schimbarea celui de pe dreapta." trebuia sa fie "Uzura amortizoarelor este foarte buna ..." Sper totusi sa nu ajung la negoceri incinse si discutii din partea asiguratorului.0 points
-
Daca vrei sa faci anumite lucruri nu mai posta pe forumuri ce si cum0 points
-
0 points
-
Apropo de DAS,cand am luat jantele BBS Rc 300 vroiam sa imi fac pasajele de M3 din tabla nu chit pentru a putea pune anvelopa mai lata si din om in om am ajuns la el,cat credeti ca mi-a cerut? 10000 euro. Apreciez si eu munca bine facuta dar totusi mi se pare un pret exagerat...0 points
-
Am reusit sa schimb data constatarii pentru 4 ianuarie. Cei de la asigurari mi-au spus ca nu trebuie sa se prezinte si vinovatul doar ca trebuie totusi sa treaca ulterior pentru a semna o hartie. Am sunat la Autobavaria Otopeni si am facut deja rezervare pentru constatare. Mi-au spus ca au contract cu Omniasig si ca totul este ok. Urmeaza sa vedem mai multe in ianuarie! Multumesc pentru ajutor si un an nou minunat! La multi ani0 points
-
in trecut am avut experiente proaste cu Omniasig.. daca aveai masina mai veche de 3 ani erai obligat sa alegi un service din lista lor , exclus reprezentanta si reparatia cu piese after, nu doar originale.. acum am inteles ca o poti repara oriunde doresti dar ar fi bine sa ii intrebi mai intai ca sa nu ai probleme cu plata. 3. nu se leaga de janta existenta pe masina ci despagubesc la valoarea celei originale din dotarea masinii (cel putin asa era acum 3 ani) din pacate, faptul ca trage intr-o parte dupa accident e clar o problema de geometrie dereglata, mai precis as zice ca amortizorul sau bratele pot fi strambe, lucru care nu se vede cu ochiul liber iar ei nu vor accepta schimbarea articulatiilor decat in urma unei constatari suplimentare la service.-1 points
-
Da? Dar de asta ce spui? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255084581&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=22&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minMileage=380000&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev Fa tu singur calculul la nr. de km. Uite ca are mai mult de 100.000 km pe an. O sa-l vezi in tara la vanzare cu 130.000 km. reali si o sa vezi ca dupa ce il cumpara cineva, o sa vina pe forum sa se planga ca la asa putini km. a picat nu stiu ce piesa si ca BMW nu este masina buna. Mai vrei exemple? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255114719&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minMileage=380000&pageNumber=1&scopeId=C Iar altii se plang ca ei nu ar cumpara masini cu mai mult de 160.000 km. Astea sunt masinile ieftine care se aduc la noi in tara de samsari si care se bucura cumparatorul ce este ieftina si cu km. putini.-1 points
-
Nu stu cat de credibila e dar orcum am vazut si o lista cu impozitele anuale de la o firma de leasing. https://www.4tuning.ro/vanzari-economie/cum-se-va-calcula-impozitul-auto-in-2018-in-sfarsit-cine-are-motoare-mari-va-plati-putin-motoarele-mici-taxe-majorate-37206.html-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00