Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/10/18 in all areas
-
Era sa uit. La multi ani si un an nou fericit Bmwclub. Ieri am avut timp de masina si i-am facut un mic detaling exterior. Pasi urmati: -pulverizat magifoam cu gloria foammaster si Sonax full efect pe jante -limpezit -pulverizat magifoam din lance LS3 -lipmpezire -spalare prin metoda celor doua galeti cu Autobrite Purple Valvet si manusa Yeti fist -decontaminare cu argila si alcool izopropilic -aplicat un strat de ceara Wolf's full moon -aplicat un start de Jetseal In afara de decontaminare si aplicarea protectiei acestia sunt pasi care ii urmez cand spal masina. Poze: https://imgur.com/a/8jLRW5 points
-
Nu am mai scris de mult, si imi cer scuze ca nu am raspuns nici la mesaje. In principiu dupa acel 320d xdrive pe care l-am tunat masiv (gasiti lista pe undeva dar daca vrea cineva detalii le dau cu placere) am trecut pe un X6 si anul trecut mi-am luat 430i xdrive M Packet. De ce benzina? Pai masina o sa stea la mine ceva ani si mi-e teama ca baga astia niste taxe sau legi, interdictii si ma trezesc peste noapte ca dintr-o masina care costa 50 si ceva de mii de Euro raman fara nimic. Desigur, toata lumea va spune ca nu se intampla brusc si ca va dura 5-10 ani pana se intampla dar in mod sigur daca se anunta azi ca in 5 ani nu se mai permit dieseluri pe strazi cred ca instantaneu toata piata de second hand de diesel va cadea in cap. Acum, daca ai dat 10-15 000 EUro pe o masina si mai poti merge cu ea 5 ani si dupa o bagi la fiare vechi sau o folosesti in vreun program de buy-back nu e o problema dar sa dai 50000 si sa mergi cu ea 5 ani si dupa fiare vechi nu mi se pare ok... In plus nu am mai avut benzinara de la acel 318i e90 din 2008-2011 si chiar imi era dor... Revenind la masina actuala pot sa va zic ca culoarea au ales-o fetele mele, eu as fi mers pe un arb perlat sau argintiu deschis (lipsa de imaginatie) dar m-a pus gaia sa aduc mostrele acasa si ele au decis, Snapper Rocks Blue Cand am comandat-o nu vazusem pe strazi cum arata, stiam doar ca e vopseaua de pe M si mai era un X6 M prin salon la care ma tot uitam... Per total decizie excelenta, masina intoarce capete pe strazi inca desi merg cu ea de vreo 5-6 luni... Nimic de reprosat Am ales ornamentele exterioare negre pentru ca argintiul mi se parea prea feminin. O sa schimb si rinichii cu proxima ocazie si ii pun negri In materie de dotari are cam tot ce era in catalog... Avand in vedere ca nu am luat 440 mi-au ramas bani destui de dotari (inclusiv bord de piele, pilot automat cu Stop and Go, etc) si sunt foarte multumit de jucarie... desigur, inca mai ma gandesc la acel 6 in linie dar nu prea as fi avut pe unde sa il folosesc prin oras si teoretic, conform BMW diferenta pe sprint 0-100 e de 0,8 Secunde (5.1 vs 5.9)... Mi s-a parut prea mica pentru vreo 3000 si ceva de Euro in plus...2 points
-
Daca pui v8/turbo pe e36, nu e normal sa se rupa ceva pana la urma? Adica nu tine la infinit.2 points
-
2 points
-
Tocmai am resoftat cutia automata cu soft de Alpina D3 https://en.wikipedia.org/wiki/Alpina#Diesel-engined Cutia schimba mult mai rapid, si in bord in loc de "D" apare acum D1, D2, ... La plecare de pe loc in D pleaca acum in treapta 1, in loc de treapta 2 cum face cutia cu softul original Voi mai reveni si cu alte impresii. teoretic schimba mai frumos. Ce am constatat cu siguranta este ca pe modul M schimba foarte rapid, cam ca o cutie cu dublu ambreiaj urmatoarle bmw-uri se pot resofta: E92 320d E90 LCI 320d (09/08-12/11) E91 LCI 318d (09/08-02/10) E91 LCI 320d (03/10-05/12) E92 LCI 320d (03/10-05/13) Operatia se face cu WinKFP: (F1) comfort mode (F3) Update ZUSB alegeti ECU GKE215 (F2) Choose ZUSB alegeti ECU GKE215 si apoi 7603531 Click ok (F4) Enter VIN ( introduceti VIN-ul lung CORECT!!!) click ok DONE (F8) (F3) Program dureaza cam 2 minute cu ICOM.1 point
-
Se masoara grosimea lor si se compara cu valoarea minima permisa (de obicei e scrisa pe discuri).1 point
-
1 point
-
Va salut pasionati ai siglei alb/albastre,revin cum am promis cu vesti. Am schimbat fulia de la vibrochen, rolele de ghidaj, rola intinzatoare, pompa de apa si cureaua. Acel tremurat de care povesteam ca imi apare uneori dimineata a disparut, masina merge acum foarte bine si totul e ok. Costul pieselor cu manopera s-a ridicat la 1500 lei. Va recomand sa faceti si voi o verificare la ele, poate asta e solutia si la voi.1 point
-
WIN60 la F-uri am 175 max dar la E91 avea 230.000 cand am vandut-o eu si probabil distributia s-a schimbat la 240.0000 si tot era in regula.Am vazut E60 din 2008 cu N47 care a schimbat preventiv distributia la 330.000 si era in regula.Cred ca rata ruperilor este destul de mica ,ghinion ca tu ai fost printre cei la care s-a rupt si fara zgomot accentuat.Stiu pe unul care merge cu zgomot accentuat de la 210.000 si masina are acum 300.000 si nu s-a rupt E91/2010.1 point
-
Trebuie sa detaliezi ce te intereseaza mai exact. Nu ma lua in nume de rau dar nu stiu daca vei afla raspunsul la intrebarea "cel mai bun model ". Ai facut poll pt E46 vs E90 dar ai adus in discutie si E30 si E36. Vrei sa-ti schimbi masina in viitorul apropiat si esti indecis?1 point
-
in principiu masinile din seria x (in special x2 x5 x6) sunt destul de grele, si franarea solicita mult placutele discurile tin cam doua schimburi de placute, iar placutele se cam duc dupa 20.000-25.000 hai 30 de mii daca circuli mai mult pe autostrada eu am pe un e70 aproape 20 de mii de cand am schimbat discurile si placutele, si cred ca peste max 5-8 mii de km, urmeaza sa schimb placutele...1 point
-
Da? Dar de asta ce spui? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255084581&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=22&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minMileage=380000&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev Fa tu singur calculul la nr. de km. Uite ca are mai mult de 100.000 km pe an. O sa-l vezi in tara la vanzare cu 130.000 km. reali si o sa vezi ca dupa ce il cumpara cineva, o sa vina pe forum sa se planga ca la asa putini km. a picat nu stiu ce piesa si ca BMW nu este masina buna. Mai vrei exemple? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255114719&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minMileage=380000&pageNumber=1&scopeId=C Iar altii se plang ca ei nu ar cumpara masini cu mai mult de 160.000 km. Astea sunt masinile ieftine care se aduc la noi in tara de samsari si care se bucura cumparatorul ce este ieftina si cu km. putini.1 point
-
de unde scoti cifrele astea? 200k in 4 ani la o medie de 200 zile lucratoare inseamna deja 250km/zi. 99% din cei care fac naveta cu masina nu depasesc 1 ora de condus dus + intors, iar in 2 ore la traficul de varf de la venire si plecare chiar daca ai autostrada fara limita cu greu faci 250 km in 2 ore. 400k in 4 ani sunt deja 500km/zi ceea ce pentru o persoana care nu isi castiga traiul din sofat e imposibil de realizat.1 point
-
Parca cilindrul 1 este cel mai apropiat de distrbutie, cum tu ai m47 este cel din fata..parca asa imi amintesc..injectoarele le-ai pus pe acelasi cod? ai reusit sa le codezi fara probleme?1 point
-
doomsnoopy din pacate competition pack e undeva pe la 7-8000 si ies din buget. Iar frane de ceramica noway ! Toata lumea le blameaza . Oricum multumesc tuturor pt sfaturi , m-am mai linistit cu derapajele . Ceea ce am sa pun pe ea ( in ritmul in care voi face banii ) vor fi eleron ala M si evacuarea M .luate de la dealer bmw .1 point
-
https://m.olx.ro/oferta/bmw-320-extra-full-2015-pret-cu-45-mai-ieftin-promotie-limitata-ID9ZpVz.html Aștept pĂŁreri! Atât despre vânzĂŁtor cât și despre mașina ! Io mai mai ca as pune botu...!! VĂŁd ca pe site la ei apare una cu 9100 din 2014 cu km mai aproape de realitate !!1 point
-
Buna . Sunt utilizator nou si bine v-am gasit.Daca intrrbarea mea nu isi are locul aici rog admin sa o mute la locul potrivit dar e singur topic gasit in care se discuta despre M4 . Si acuma intrebarea : doresc sa achizitionez un M4 nou ( 2018) de la un dealer din Romania. Am tot studiat pe forumuri si lumea se plangea de fel de fel de probleme. As dori sa stiu daca M4 are intr-adevar ceva probleme “congenitale “ sau nu are mai multe probleme decat orice alta masina si cei care se plangeau pur si simplu au avut ghinion? Multumesc pt raspuns si Sarbatori Fericite !1 point
-
DA, cred ca daca "bati" pe cineva cu argumente clare si il faci sa realizeze ca din punct de vedere civic si etic nu e ok sa scoti DPF, chiar cred ca ai o sansa de a-l convinge. Asta e marea problema in ziua de astazi...nimeni nu-si mai argumenteaza cazul ci urla in gura mare ceea ce crede, refuzand sa accepte alte argumente. Si daca nu l-am convins pe om sa renunte la DPF off astazi, macar stiu ca am incercat si i-am plantat ideea in minte...poate intr-o zi isi va reaminti si va tine cont de aceea idee. Nu-mi pasa de face statul, sincer. Si iti spun de ce...e o vorba veche la americani: "the teacher comes when the students are ready". Daca omul nu este convins in sinea lui ca DPF off este o idee proasta si in afara unei etici solide, statul poate face orice, chiar pana la a duce DPF-off in ilegalitate. Omul tot va gasi o metoda sa "sunteze" sistemul pentru ca el este de alta parere. De aceea cred in puterea argumentului in absolut orice circumstanta. Daca omul e convins ca DPF off nu merita, atunci nu o va face, orice s-ar intampla la nivel guvernamental.1 point
-
In ritmul asta si cu acest mod de gandire o sa ajungem in 10 ani sa ne luam toti tiruri. Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Simt un iz de invidie? Decât sã arunce pneurile Încã bune.. Era ocazia perfectã pentru un burnout. @Cristian.O, de la ce serie În jos sunt permise burnout-urile ? Cu 3'ar e OK ?1 point
-
E90 325i, model USA, provenienta Florida, fabricatie 06.2005 - capacitate cilindrica 2996 cmc, este un 3.0 detuned cu 218 cp, de aceea modelul se numeste 325i, pt cine e bulversat de acest aspect sa se informeze singur pe net - cutie automata 6 trepte - buton start/stop - clima functionala - 4 geamuri electrice, perdeluta luneta electrica, oglinzi electrice - comenzi volan - pilot automat - trapa - senzori ploaie - interior piele, ornamente lemn - cd player/mp3/radio BMW cu mufa AUX - masina se vinde cu jante aliaj pe 16" , style 154 si cauciucuri de iarna, jantele din poze sunt pe 18", style 238 cu cauciucuri de vara si se dau cu 500e - 2 chei Inmatriculata in Romania in 2008, taxa platita, nu stiu daca mai are importanta Un singur proprietar, se ofera fiscal Pt oferte si detalii astept mesaj privat PRET 6799 euro Poze aici https://s18.postimg.org/jurbhmj2x/IMG_2790.jpg https://s18.postimg.org/ned97hbix/IMG_2779.jpg https://s18.postimg.org/6ducyro6x/IMG_2791.jpg https://s18.postimg.org/kx1i07jwp/IMG_2794.jpg https://s18.postimg.org/73d5b5jll/IMG_3592.jpg https://s18.postimg.org/3jr7lc1g9/IMG_2780.jpg https://s18.postimg.org/mnfxohes9/IMG_2775.jpg https://s18.postimg.org/xofo6o3yh/IMG_2778.jpg https://s18.postimg.org/l9sw6crvt/IMG_2793.jpg0 points
-
0 points
-
Dar cum de ai facut tu calculul asta, de ti-a iesit 500 km. pe zi?? :frantics: La 400.000 km. in 4 ani inseamna 8350 km. lunar. Nu este chiar asa de mult. Masinile aduse din Germania, fac intre 60-80.000 km. pe an, numai ca la noi in tara au 150.000km. la vanzare. Eu cand ii aud pe unii colegi ca se plang ca au probleme cu masina la 150.000 km. ba turbina, ba rulment,amortizoare, etc. etc. si au curaj sa jure ca sunt km. originali, iar eu am la a mea un F11 525d LCI, 250.000 km. am totul original. Doar am schimbat rola cu cureaua de la alternator,discurile fata la 190.000 km. si spate la 203.000 km. atat. Bineanteles schimburile de ulei motor si cutia de viteze si consumabilele necesare. Cel mai mult conteaza intretinerea si exploatarea masinii, NU numarul de km. Cei care vor km. putini, veti observa ca vin sa se planga aici pe forum.0 points
-
si acum mai crezi că are 200.000 km.? Cam nasol ce ai patit. Sper să rezolvi problema. De aceea este bine să se facă o verificare amănuntită la cumpărarea unei masini.0 points
-
Comentariile inutile nu isi au rostu.......nu e pentru oricine.....e belea rau...-1 points
-
Salutari! Sunt membru nou si incerc sa deslusesc cum functioneaza site ul.-1 points
-
Colegul a dat mai sus o explicatie din burta......e mai ieftin pe draq.Motivul este pe scurt ca vine electrificarea si intr-o prima faza hibridizarea...Mercedes trece pe instalatie de 48 V pentru a gestiona mai bine curentul si va integra un demaror /alternator in cutia de viteze ,evident va fi un fel de Hybrid power unit.Este mai usor sa integrezi asta daca e in linie. Sursa :AMS,AutoBild.-1 points
-
-1 points
-
19 ani, iubesc BMW inca de la 10 ani, atunci am vazut prima data un E60.. mi-am dat seama ca acel model il voi avea intr-o zi, caracterizand masina ,,ochii ca niste aripi de inger" (nu ma intrebati de ce, aveam 10 ani si o imaginatie bogata).-1 points
-
Si eu sunt nou pe aici, si as dori sa te felicit...ar fi bun un Pool: Cati posesori de BMW stiu limba romana...Am descoperit si eu BMW-ul ca si masina practica...este destul de confortabila la drumuri lungi, consum decent si fiabilitate destul de buna...totusi, recomand celor sub 20 de ani sa faca doua lucruri: sa invete sa conduca pe o Dacie (si da, batul ala de langa volan, pe partea dreapta, e semnalizarea...si nu, nu consuma bateria cand e utilizat)...si No.2: sa invete sa scrie si sa vorbeasca... S-a transformat in un mit nesimtirea posesorilor de BMW...de la cativa posesori, care probabil exista la fiecare marca...si prima intrebare adresata de colegii mei cand am luat masina a fost: Ai inceput sa asculti manele?...asa ca depinde de noi toti sa schimbam cate ceva...sa nu mai fim caracterizati dupa cateva "rosii stricate"... Peace to all...-1 points
-
-1 points
-
Confirm treaba cu "ovalizarea" la ATE Power Disk - dupa nici 35.000km s-au ovalizat atat de tare, ca ieri le-am schimbat pentru ca de la 90-100km/h, cand franam, trebuia sa ma tin bine de volan si gura deschisa sa nu-mi sarĂŁ plombele. Am pus ieri discuri Brembo. SĂŁ vedem...-1 points
-
-1 points
-
tine-ne la curent. Vanzarea masinilor second hand in ro, este foarte inselatoare, chiar daca esti 99% sigur de cel care vinde, s-ar putea sa ai surprize. Cel mai indicat este sa dai 200-300 de lei la un service si sa ti-o verifice inainte sa dai 20 de mii. Iar cazul ideal sa cumperi de la dealer cu garantie la cele sh, dar vei plati cu 10-20% mai mult decat la "baieti"-1 points
-
Topicul e pentru bmwuri stock,cu motorizare decenta. nu motorizare M Nu e un topic pentru bmwuri cu o mai buna performanta,noi si asa nu avem sosele pentru motoare mari. Am deschis topicul pentru a vedea daca modelele mai noi sunt mai bune si daca e46 e cel mai nereusit..-1 points
-
daca ti-a citit doar din cheie iti citeste intrarile, ei intre aceste intrari pot da km inapoi. Daca cineva stie daca se pot modifica km in modulul de cheie usor sa confirme.-1 points
-
si totusi cum ai rezolvat problema cu pata de ulei de sub masina, de la ce era ? pe unde curge-1 points
-
Salut! Eu am F10 520D si-ti spun din experienta mea ce si cum: 1. a mea nu are xDrive dar n-am auzit de probleme cu sistemul atata timp cat ai grija sa respecti dimensiunile rotilor recomandate de BMW. Este recomandat sau TREBUIE facuta revizia la cutia de viteze la maxim 100.000 km si (mai mult ca sigur) aceiasi treaba si cu cutia de transfer. 2. Intretinerea este ca pentru o masina de talia ei: de ex la Bavaria o revizie ulei + filtre originale este cam 2200 lei, iar cu 1100 lei poti s-o faci la un service autorizat, cu filtre Mahle si ulei BMW,(la motorul de 3.0 e posibil sa coste cu 100-200 lei mai mult ca o sa intre mai mult ulei) distribuita ~3500 lei completa tot la acest service, cu turbina nu stiu sa ma pronunt ce costuri sunt. 3. Ti-am scris sus de cutia de viteze automata o faci la maxim 100.000 km, la motor la 15.000 km, lichidul de frana la doi ani = 200 lei, lichidul de racire nu stiu sa-ti zic la cat timp se schimba. Ar mai fi de schimbat uleiul de la diferential care este ~100€. Mie unul personal imi place 530 GT, nu mi se pare o masina hidoasa cum spun majoritatea despre ea... Succes!-1 points
-
o fi lovit cu burta de vreo bordura sau altceva si i s-a spart baia, apoi a sudat-o-1 points
-
Salut, Am analizat in ultimii ani, seria 3, pe diferite forumuri straine, chiar si pe youtube si majoritatea spuneau ca doar e30,e36 si e90 sunt adevarate bmw-uri.(se refereau la tinuta de drum) De E46 se plangeau ca nu ar fi atat de rigida si ca nu ar fi un adevarat BMW, cum sunt e30,e36,e90. E46 mi s-a parut greu de depasit d.p.d.v inginereste , avand in vedere ca este usor, agil ...1300kg benzinarul. Sa fie e46 atat de slab fata de e90 sau e36? Ce ati alege? :gathering:-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00