Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/11/18 in all areas
-
Atata timp cat esti atent cand cumperi masina si nu cauti cele mai ieftine de pe piata ai sanse mari sa dai de o masina buna. La fel ca la orice masina conteaza foarte mult cum a fost intretinuta, iar un F07/F10 530d intretinut corect e chiar o masina misto si fara mari probleme. Am un f10 530d si desi are deja 7-8 ani fiind primul an de fabricatie, 2010, achizitionata la un pret corect din Germania, nu a papat nimic in afara de o bucsa la diferential si placute pe spate, practic consumabile. Motorul N57 fie el de 245 HP fabricatie pana in 2011 si cel de 258 HP dupa 2011, e chiar un motor reusit si sanatos, sincer n-am auzit de probleme cu turbina, mecanicul la care merg eu si care a lucrat initial la reprezentanta n-a avut niciun caz de turbina defecta si are ani buni de experienta doar pe BMW. Ma rog, nu inseamna ca n-au fost cazuri sau nu vor fi, ce vreau sa spun e ca, chiar nu e o problema intalnita frecvent sau ceva comun. Cutia ZF 8HP70 e o cutie foarte reusita, ca mai toate de la ZF, atata timp cat e servisata la timp si de cineva competent. La fel cum a spus si colegu, nu sunt probleme cu Xdrive atata timp cat respecti dimensiunea jantelor si anvelopelor recomandate de producator. Oricum, trebuie sa fi constient ca poate inghiti dintr-un sut 2-3-4k euro, e o masina care a costat de noua 70-80k Euro sau chiar mai mult in functie de dotari, a mea a fost 92k noua. Pana si la un Golf pot aparea probleme de 2k euro. In general, daca nu sunt probleme, intretinerea nu e exagerat de mare, dar mai mare decat al multor masini care circula pe drumurile noaste, evident depinde si de posibilitatiile fiecaruia. O masina si intretinerea ei nu trebuie sa-ti afecteze/restrictioneze in vreun fel viata, in 99% din cazuri e doar o pierdere.2 points
-
la e36 se simte ca e masina conceputa in anii 80; stiu pt ca asa e si la e34. putine (poate chiar deloc) airbaguri, design-ul si layout-ul bordului, sunetul facut de usi cand se inchid, izolarea fonica, optiunile. sta bine pe sosea ca e usurica, fata de e46 sau e90 la e46 nu-mi plac urmatoarele - e grea pt cat de mica e - interiorul 'imbatraneste' destul de urat: multe chestii se decoloreaza, se dezlipesc, incep sa scartaie, etc; pe scurt se uzeaza uratel daca nu e intretinut exemplar - daca vrei motor ca lumea pe ea tre sa ai in vedere ca se poate rupe cadrul care tine puntea spate din caroserie - nu exista blocant decat pe m3 un e90 325i ar fi o masina foarte cinstita: interioru' e mult mai bine facut decat e la e46, sau asa lasa impresia, ai 220 de cai la discretie, consumu' nu e oribil decat poate in oras, insa afara ai avea a 6a viteza care sa desumfle mai lent portofelul. singuru' dezavantaj e impozitu' 800 ron2 points
-
de unde scoti cifrele astea? 200k in 4 ani la o medie de 200 zile lucratoare inseamna deja 250km/zi. 99% din cei care fac naveta cu masina nu depasesc 1 ora de condus dus + intors, iar in 2 ore la traficul de varf de la venire si plecare chiar daca ai autostrada fara limita cu greu faci 250 km in 2 ore. 400k in 4 ani sunt deja 500km/zi ceea ce pentru o persoana care nu isi castiga traiul din sofat e imposibil de realizat.2 points
-
OBTINERE COD FSC METODA REUSITA TESTAT PERSONAL PE CIC PROFESIONAL PE E90 , F10 , E60 1)AVEM NEVOIE DE CABLU ENET 2)SETAM LA PLACA DE RETEA URMATORU IP :169.254.199.98, subnet: 255.255.255.0, Gateway: 169.254.199.9 3)CONECTAM CABLU LA MASINA SI PORNIM MASINA 4)IN INTERNET EXPLORER SCRIEM ftp://169.254.199.99 5)SE DESCHIDE O PAGINA SI NAVIGAM IN URMATOARE FOLDERE /HBpersistence/normal IAR ACOLO O SA FIE FISIERUL "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" PE CARE IL DESCARCAM PE CALCULATOR. 6)SE POATE DECONECTA MASINA 7)DESCARCAM PROGRAMUL HXD : http://mh-nexus.de/downloads/HxDSetupEN.zip 8)DUPA INSTALARE DESCHIDEM PROGRAMUL SI DESCHIDEM FISIERU SALVAT "generalPersistencyData_DiagnosticSWTControlle r" 9)APOI APASATI CTRL-F PENTRU CAUTARE SI SETATI LA MOD `` heX `` SI CAUTATI 01 01 00 1B ( STERGETI TOT CE APARE INAINTE DE 01 01 00 1B ) IAR APOI DUPA CE S-A STERS O SA MERGETI LA LINIA 130 (LA LINIA 130 SE STERGE DOAR ULTIMA COLOANA SI TOT PANA JOS(DECI LA LINIA 130 RAMAN TOATE DATELE AFARA DE ULTIMU RAND ) 10)SE SALVEAZA FISIERU NUME.HEX SI TREBUIE SA FIE 319 BYTES FIX 11)INTRA PE http://codebeautify.org/binary-string-converter ACOLO ADAUGAM FISIERU SALVAT NUME.HEX SI SE DECODEAZA 12)REZULTATU DECODATULUI IL COPIEZ COPY-PASTE IN NOTEPAD SI SALVAT NUME.FSC ( SA NU FIE TXT ) 13)DUPA CE AM REUSIT SA AJUNGEM LA FISIERU NUME .FSC AVEM NEVOIE DE GENERATOE DE FSC PE CARE IL DESCARCAM https://mega.nz/#!NlUkhDQb!vxbDWXcPLfCAwsMw1McOWz93VgYB3Z4rX6H8waLOGFM 14)SE DESPACHETEAZA PROGRAMUL DESCHIDEM FSC GENERATOR SI INTRODUCEM NUME.FSC SELECTAM HARTA 2016-2 SI GENERARE ( ESTE OPTIUNEA SI PENTRU COD LIFETIME DACA BIFAM ) ps : daca cumva cere login si parola la pasul 4 (username : root ,parola :Hm83stN sau cic0803 Sper sa va fie de folos . Am sa revin si cu poze sau un tutorial video eu personal din sursa asta m-am luat : http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=11545241 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu stiu daca as putea sa iti spun, pentru ca am suspensii sport pe ea, ca rigiditate e aproape ca e46 m-tech, poate o idee mai rigida. Ca stabilitate nu stiu daca e diferenta chiar atat de mare. Ar fi normal ca e46 sa stea mai bine pe sosea, mai noua... Ca putere, un e36 cu 2.5 sau 2.8 trage foarte bine, nu cred ca balanta se va inclina mai mult spre e46. Daca as fi avut e46 din prima, probabil ca ramaneam la e46, dar cum am zis, am bagat prea mult in e36 ca sa renunt la ea. E36 sta bine in viraje, daca: ai anvelope bune, directie/geometrie ok, suspensii m-tech. Cu suspensii normale s-ar putea sa faca la fel ca o barcuta. Mai gandeste-te ca daca iti iei e36, mai bagi din prima cel putin 2000-3000 in ea, daca o vrei ok din punct de vedere tehnic. Numai o vopsire integrala trece de 1000-1500. Sunt prea putine e36 care nu necesita vopsire. Eu as merge pe e90 facelift.1 point
-
Daca erau bujiile de vina ar fii pornit mult mai greu la rece si s-ar fii balbait motorul cateva secunte (un minut max), dar el are acelasi symptom dupa ce a schimbat 5 din 6 bujii , si zice ca are un mers neregulat cateva minute , daca o bujie din 6 nu merge nici nu o simti , mai ales ca pana acum nu au fost temperaturi foarte scazute.1 point
-
Mergi la un testar ,poate sa fie bujii/releu , supapa egr sau admisia plina de calamina. Acel sunet mai gros apare cand este deschisa supapa EGR (pe tester de fiecare data cand verificam supapa aparea un sunet mai gros cand era deschisa fortat) la tine poate nu se mai inchide bine supapa si cand pornesti motorul rece se strecoara niste gaze de la evacuare in motor si de aia nu mai merge rotund.1 point
-
Am 325i e90 de 2,5l si am avut si 325i e46. Cutii manuale amandoua.Ca si perceptie,feeling sportiv,mi se pare ca e46-le e mai placut. Adica la e90 uneori ma uit in bord si vad ca acul la vitezometru urca destul de bine dar feeling-ul n-ar fi chiar pe masura.La e46 feeling-ul punch-ului era mai pronuntat. In rest e90 e mult superior fata de e46. De la aspect, tinuta de drum,stabilitate,confort etc.1 point
-
o fi lovit cu burta de vreo bordura sau altceva si i s-a spart baia, apoi a sudat-o1 point
-
Salut! Eu am F10 520D si-ti spun din experienta mea ce si cum: 1. a mea nu are xDrive dar n-am auzit de probleme cu sistemul atata timp cat ai grija sa respecti dimensiunile rotilor recomandate de BMW. Este recomandat sau TREBUIE facuta revizia la cutia de viteze la maxim 100.000 km si (mai mult ca sigur) aceiasi treaba si cu cutia de transfer. 2. Intretinerea este ca pentru o masina de talia ei: de ex la Bavaria o revizie ulei + filtre originale este cam 2200 lei, iar cu 1100 lei poti s-o faci la un service autorizat, cu filtre Mahle si ulei BMW,(la motorul de 3.0 e posibil sa coste cu 100-200 lei mai mult ca o sa intre mai mult ulei) distribuita ~3500 lei completa tot la acest service, cu turbina nu stiu sa ma pronunt ce costuri sunt. 3. Ti-am scris sus de cutia de viteze automata o faci la maxim 100.000 km, la motor la 15.000 km, lichidul de frana la doi ani = 200 lei, lichidul de racire nu stiu sa-ti zic la cat timp se schimba. Ar mai fi de schimbat uleiul de la diferential care este ~100€. Mie unul personal imi place 530 GT, nu mi se pare o masina hidoasa cum spun majoritatea despre ea... Succes!1 point
-
si totusi cum ai rezolvat problema cu pata de ulei de sub masina, de la ce era ? pe unde curge1 point
-
daca ti-a citit doar din cheie iti citeste intrarile, ei intre aceste intrari pot da km inapoi. Daca cineva stie daca se pot modifica km in modulul de cheie usor sa confirme.1 point
-
Topicul e pentru bmwuri stock,cu motorizare decenta. nu motorizare M Nu e un topic pentru bmwuri cu o mai buna performanta,noi si asa nu avem sosele pentru motoare mari. Am deschis topicul pentru a vedea daca modelele mai noi sunt mai bune si daca e46 e cel mai nereusit..1 point
-
tine-ne la curent. Vanzarea masinilor second hand in ro, este foarte inselatoare, chiar daca esti 99% sigur de cel care vinde, s-ar putea sa ai surprize. Cel mai indicat este sa dai 200-300 de lei la un service si sa ti-o verifice inainte sa dai 20 de mii. Iar cazul ideal sa cumperi de la dealer cu garantie la cele sh, dar vei plati cu 10-20% mai mult decat la "baieti"1 point
-
Atunci e o problema la unitate. Au incercat cu alta? LE: am observat in tabelul de compatibilitati ca seria 3900 e compatibila cu x1 incepand cu 2013. Masina ta e 2010, deci de aici un posibil conflict http://www.xpresskit.com/CompatibilityChart.aspx?productid=23&c=2231 point
-
Iar avem disputa bmw vs porsche? Eu maine am livrarea la un G01 3.0d, dar nu judec din perspectiva de fanboy. Porsche are tinunta de drum putin mai buna si aspectul exterior (interior cui ii place), in schimb pierde la pret si la calitatea pielii la interior (are un prieten un macan diesel s cu piele bej si este varza - crapata si stearsa in numai 60.000km si nu vorbesc doar de scaunul soferului...) BMW il vad ca un compromis ok din punct de vedere tinuta de drum, aspect, performante etc cel putin clar este peste audi/mercedes la gama asta. Consider sistemul infotainment superior in BMW, stiu ca in general pielea este slaba si in BMW in ultimul timp; noul x3 foloseste pentru prima data (pt bmw) piele vernasca care nu se stie cum o sa se comporte in timp. Nu am condus decat 2.0d si 3.0d pe x3, dar am auzit M40i si se aude suuuuperb, din punctul meu de vedere peste M4 ca sunet. Singurul motiv pentru care nu m-am mai aruncat la un M40i a fost faptul ca mai am in garaj o masina puternica pe benzina si riscam sa o uit acolo daca alegeam cu inima. PS: cu 65k + tva ai un M40i full option. E o prostie sa spui ca e un 911 inaltat, totusi ne luam un suv pentru practicalitate, pozitie la volan, siguranta, sa avem putere intr-o depasire... nu cred ca iti iei macan sau x3 sa mergi cu viteze pe serpentine ca oricat de echilibrat ar fi, garda inalta la sol o sa isi spuna cuvintele.1 point
-
Ai 2 masini pt care nu ai timp O cumperi pe a 3-a Acum ai 3 masini la vanzare Nu te ocupi cu vanzarea de masini Repeti intruna vorbe de duh ???1 point
-
E91 318d LCI 11.2010 , 172 500 km reali , adusa din Belgia in 2015 la 151 000. Schimbat: pompa de apa,furtunas conducta motorina, amortizoare portbagaj.1 point
-
Valabil, tocmai a facut un drum Salonic-Bucuresti, consum mediu la pompa 7.8, in conditii de mers 180 200 pe autostrazi Bulgaria si in rest 150 160 pe dn-uri. Prin Grecia 140 150 pe autostrada. Mi se pare excelent consumul, 2 persoane si bagaje full inclusiv bancheta spate. Motorina de la Shell v power, care sincer mi s-a parut mult mai buna decat cea de la Rompetrol efix 55.1 point
-
Evacuarea quad: http://i.imgur.com/WkWhdtI.jpg http://i.imgur.com/OpQjcNh.jpg @Vlad80 nu am avut probleme cu transportul. Au venit in cutii, ambalate destul de bine.1 point
-
Nu sunt genul sa umblu cu proiectoarele aprinse cand nu este ceata . Am functia Welcome pe angel eyes+proiectoare. De aceea sunt aprinse in poze.1 point
-
Am montat jantele : http://i.imgur.com/XRn9btJ.jpg http://i.imgur.com/cJAovpE.jpg http://i.imgur.com/1viPCJe.jpg http://i.imgur.com/QdnbDmG.jpg1 point
-
Mi-au ajuns cauciucurile Saptamana viitoare m-am programat pentru montat. http://i.imgur.com/IwsC3mW.jpg Si tot saptamana viitoare masina o sa primeasca evacuare quad :shifty: Difuzorul nu o sa fie vopsit integral in negru. Partea din mijloc, unde vin tipsurile o sa fie cu negru si restul culoarea masinii. http://i.imgur.com/Otso3SD.jpg Tipsurile sunt de 76mm de la Pilot: http://i.imgur.com/6D8Kc19.jpg1 point
-
The story goes on ...Probabil multi dintre voi o sa recunoasteti masina pentru ca are un topic destul de stufos pe forum. Ma bucur de masina din toamna anului trecut. Am schimbat o singura bujie de cand o am, in rest motorina, filtre si ulei. http://i.imgur.com/2h2rqNX.jpg http://i.imgur.com/ukNIRMt.jpg http://i.imgur.com/tTKeV5l.jpg http://i.imgur.com/i8UvdG2.jpg http://i.imgur.com/KDcXHzV.jpg Jantele de vara style 207 s-au vandut asa ca pentru noul sezon am achizitionat urmatorul set: 8J fata cu ET30 si 9J spate cu ET35 http://i.imgur.com/8mSwBF5.jpg http://i.imgur.com/2UBZ3oz.jpg http://i.imgur.com/VLmCmOt.jpg Am comandat si anvelope noi. Am ales Matador Hectora 3 225/40/18 si 255/35/18.1 point
-
Multumesc mult tuturor pentru ajutorul oferit si pentru vorbele frumoase Maine masina intra la reparat la Florin din Chitila (sper sa nu se cosidere reclama sau ceva). Urmeaza ca saptamana viitoare sa caut un volan in piele si un tips cu 2 tevi Cu toate astea, tot nu stiu cum sa montez inelele de M3 la ceasurile de bord...1 point
-
Bun, in alta ordine de idei, la ce service as putea merge ca sa rezolv treaba asta? Recomandati-mi va rog pe cineva care se pricepe si este in stare sa faca masina asta si eu la el ma duc. Ma pot deplasa si la Bucuresti si la Brasov, Sibiu, etc., doar sa o rezolv. Zilele trecute am scos inca un set de numere, deci trebuie neaparat rezolvata luna asta, pentru ca luna viitoare sa ma pot duce linistit la RAR. Azi am incaltat-o cu jantele mici pe 16 si gume noi noute de iarna. Luna viitoare o sa caut sa iau si un volan nou si sa scap de cel actual care este horror.1 point
-
Cum adica "se aude foarte urat motorul ca si cand ar merge in 4-5 pistoane"? Stii ca masina ta are numai 4 pistoane, nu?-1 points
-
-1 points
-
a mea avea o mica ezitare când plecam de pe loc incet,trebuia sa o tin un pic turata,am schimbat toate bobinele desi nu aveam nici o eruare,erau delfi , am pus Bosch si s-a rezolvat.-1 points
-
-1 points
-
Foarte frumoasa masina ! Sa o folosesti sanatos. Observ ca ai noroc, deocamdata nu a intrat vreun membru frustrat sa te jigneasca ca de ce ai modificat E90-ul-1 points
-
Super nasol...spanul ala iti dai seama ca a sapat santuri peste tot... Poti sa incerci sa pui un ulei puuutin mai gros si sa bagi un Metabond Old Spezial...poate scapi doar cu atat pentru un timp...ia un filtru si dupa 2000 km schimba-l...desfa-l pe cel utilizat si vezi daca mai prezinta urme de span... Eventual poti sa faci un Dyno test, sa vezi parametrii motorului in mers, vei sti daca tb inlocuit... Sau solutia 2...schimbi motorul... PS. Sa iti faca flush la motor...ca iti dai seama ca ai pilitura in toate gaurile...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Eu nu am auzit de E60 cu perne pe spate...Poate aftermarket...In orice caz , nu din fabrica...-1 points
-
:laugh: Da...a fost...spanuit... Oricum, fa-i un tratament la motor dupa ce schimbi uleiul...orice fir de span iti afecteaza piesele, nu degeaba e filtrul ala de ulei pus acolo cu micronii pe el... Masina o poti verifica de KM numai daca ii ceri omului istoricul complet, cu raport DEKRA din Germania si cu inregistrarile din RO daca ceva bate la ochi...in rest, iti pot arata cum masina ta de 200k km o facem de 80.000 km si cei de la BMW pot citi tot ce vrei tu, vor spune ca sunt 80k reali )). Sau luata de la reprezentanta...si iti dau baietii raportul complet...Eu am primit cartea veche a masinii cu istoricul plus o carte noua pt nou proprietar, care incepe de la km care erau la vanzare...plus TUV nou nout si contract care spunea tot ce a avut masina ca si istoric de proprietari si interventii....foarte profesional lucreaza BMW in afara...-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
URAT CU SPUME .....nu ai putut impacheta mai frumos aceasta concluziee.....ms )))))))-1 points
-
iti recomand un ulei mai gros, daca nu bagi deja. In loc de 5w30 baga 5w40, ori castrol or liqui moly (asta e mai scump) deoarece spatiile dintre elementele motorului tau pot fi mai mari din cauza acestui span, dar si nr de km-1 points
-
sau te uiti si tu la ele, dupa 110k km, cred ca par destul de ruginite, si sigur au o buza destul de mare, plus ca nu cred ca mai tin un al treilea set de placute.-1 points
-
Salutare oameni! Tocmai am cumparat un BMW 520d E60 din 2010. Are 240.000 km, cutie automata. Dar am o intrebare, cu motorul rece merge impecabil, si trage bestial pentru cei 163 de cai. Dar, dupa ce se oncalzeste motorul, dupa cam vreo 10-15 min de condus in oras, incepe o intrerupere a acceleratiei intr 1400 de ture si 1900 de ture, peste 2000 de ture continua sa fie impecabil tot. Intre 1400 si 1900 de ture, fluctueaza turatia, are intreruperi si apar acele “scuturari” incontinuu. La un tester mi-a spus ca supapa EGR ar putea fi infundata. Dar nu prea am incredere in acel service. Inainte sa ma duc la un tester mai bun, m-ati putea ajuta voi? De la credeti ca ar putea fi? Multumesc enorm de mult !-1 points
-
Da? Dar de asta ce spui? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255084581&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=22&maxFirstRegistrationDate=2014-12-31&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minMileage=380000&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev Fa tu singur calculul la nr. de km. Uite ca are mai mult de 100.000 km pe an. O sa-l vezi in tara la vanzare cu 130.000 km. reali si o sa vezi ca dupa ce il cumpara cineva, o sa vina pe forum sa se planga ca la asa putini km. a picat nu stiu ce piesa si ca BMW nu este masina buna. Mai vrei exemple? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=255114719&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minMileage=380000&pageNumber=1&scopeId=C Iar altii se plang ca ei nu ar cumpara masini cu mai mult de 160.000 km. Astea sunt masinile ieftine care se aduc la noi in tara de samsari si care se bucura cumparatorul ce este ieftina si cu km. putini.-2 points
-
si acum mai crezi că are 200.000 km.? Cam nasol ce ai patit. Sper să rezolvi problema. De aceea este bine să se facă o verificare amănuntită la cumpărarea unei masini.-3 points
-
La ce pret a fost masina? Ma indoiesc ca cine isi ia in Germanai x3 3.5D face doar 200k km in 4 ani. Tind sa cred ca masina ta are pe putin 350k - 400k km si o sa iti manance multi bani pe parcurs. Anunta-ne cum ai rezolvat.-3 points
-
Adevarul e ca e absolut normal sa mai pocneasca din cand in cand motorul, iar span-ul ala gasit in filtru sigur a adus numai inbunatatiri pe tot circuitul de ulei pe unde a trecut pana la filtru.-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00