Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/12/18 in all areas
-
Consumul este direct influentat de temperatura (anotimp) si stilul de condus in combinatie cu viteza de deplasare. :-) nu v-ati plictisit de aceste discutii?4 points
-
Nu e mare. Poate parea mare daca e sa-l compari cu ce se asteapta romanul de la un 2.0 diesel, consum de maxim 6%. Asta nu mai este posibil la xDrive, cu o putere de peste 200cp, nu poti sa le ai pe toate.3 points
-
Eu am luni in care nu cheltui 250€ pe benzina, fac ceva gresit? Asteptam de la tine un DIY cu informatii inclusiv despre cati bani ne trebuie ca sa detinem un autoturism, ca - aparent - le stii pe toate, in special dpdv al costurilor (aspect ce ma intriga pentru ca, de obicei, cine isi permite arogante ca acelea pe care le arunci tu in comunitatea asta, nu sta sa contabilizeze sume asa cum pare ca o faci tu; sau poate nu ai <personal> chiar atat de multi bani pe cat iti place sa se creada despre tine). ONTOPIC: Asa cum au zis si colegii, foarte importante sunt sursa sunetului (unitatea media) si procesarea acestuia (statie, amplificator etc.), abia dupa aceea intervin in ecuatie boxele si cablajele. Vei observa imbunatatiri consistente chiar si schimband doar headunit-ul (navigatia / player-ul media) si/sau adaugand un procesor de sunet (statie/amplificator) cu boxele pe care le ai deja. Spor!2 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
Deoarece link urile cu harti se tot imprastie pe n topicuri, am decis sa fac unul unde sa pun aceste link uri in mod constantant. prin urmare o sa postez de acum inainte doar pe topicul meu, nu si pe celelalte. EUROPE HIGH 2015 EUROPE BUSINESS 2015 EUROPE PROFESSIONAL 2015 EUROPE MOTION 2014-1 EUROPE MOVE 2015-1 EUROPE NEXT 2015-2 EUROPE WEST PREMIUM 2015-2 EUROPE EAST PREMIUM 2015-2 EUROPE WEST MOTION 2015-2 EUROPE EAST MOTION 2015-2 Pentru cei din Bucuresti,Pitesti,Valcea va pot ajuta cu instalarea daca aveti nevoie. Pentru mai multe informatii , forumul va sta la dispozitie! http://s30.postimg.org/9plrixow1/IMG_3543.jpg Country coverage of the Europe Premium 2015-2 road map Europe (West) Complete coverage: Andorra, Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Gibraltar, Hungary, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main road network only: Albania, Belarus, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldavia, Montenegro, Romania, Russia, Serbia, Turkey and Ukraine. Europe (East) Complete coverage: Austria, Belarus, Belgium, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Germany, Hungary, Estonia, Finland, Greece, Italy, Liechtenstein, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main roads network only: Albania, Andorra, Bosnia & Herzegovina, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Macedonia, Moldavia, Monaco, Montenegro, Portugal and Spain. NOTA: Romania e FULL pe harta de EST chiar daca in descriere nu zice !!! O imagine care sa va ajute sa identificati ce model de harta aveti nevoie: http://s18.postimg.org/3kwgdhind/BMW_NAVI.png1 point
-
Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip1 point
-
Masini Compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 1USB.rar1 point
-
Masini compatibile: F07 ab 03/2013 - 07/2014 F10, F11 ab 09/2010 - 04/2011 ab 12/2011 - 07/2014 F20, F21 ab 09/2011 - 07/2014 F22 ab 11/2013 - 07/2014 F25 ab 11/2010 - 04/2014 F30, F31 ab 02/2012 - 03/2014 F32 ab 11/2013 - 03/2014 F34 ab 03/2013 - 03/2014 Road Map Europe MOVE 2018-1.rar1 point
-
In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. BMW 4.09.rar1 point
-
Salut! Dupa multe cautari, luna trecuta am intrat in posesia unui BMW 120d xDrive 190hp. Am ajuns intr-un orasel de langa Stuttgart pentru ca in Romania nu am gasit in 2 luni un 120d cu navigatie. Am avut un mic gust amar la inceput pentru ca dealurul german mi-a promis ca va repara o mica zgarietura pe bara din spate, dar in momentul ridicarii mi-a spus "Nu avem creion corector cu aceasta culoare, dar ti-am facut plinul, iese cam tot atat la pret". N-am avut rabdarea sa stau sa ma cert cu el si am plecat asa. Mi-a trecut repede supararea pentru ca masina este fantastica din toate punctele de vedere. Cateva puncte forte: - motorul de 190hp / 400nm face condusul un deliciu, in special in modul sport. - suspensiile adaptive sunt configurate foarte bine. Trecerea de la comfort la sport / sport+ schimba complet masina. Daca drumul este mai prost, se poate seta drivetrain-ul pe sport iar sasiul pe confort. - masina pare foarte bine construita, in special in comparatie cu seria 1 Exx. Cu alte hatch-uri pe care le-am condus (Honda, Ford, Mercedes Clasa A) nici nu mai compar. - Scaunele sunt foarte confortabile, in special multumita suportului lombar - garantie 2 ani Premium Selection, care am inteles ca s-ar putea prelungi - prin BMW apps am reusit sa folosesc Spotify direct pe display-ul navigatiei. Preia playlist-uri, cover art, etc. si pare sa aiba aceasta integrare cu multe alte aplicatii. Puncte slabe: - desi masina are optiunea "hifi", sunetul e cu mult sub cel de pe fosta masina (honda civic). Nu exista retrofit oficial pentru sistemul Harman Kardon. - uneori, in special cand este foarte cald afara, la denivelari apare un scartait in zona usilor. Am inteles ca s-ar rezolva usor la service. - momentan nu am descoperit nimic altceva:D Urmeaza sa achizitionez: - alt sistem audio. exista niste kit-uri de la Alpine pentru seria 1, dar dealerii de la noi nu il instaleaza. mai caut.. - retrofit camera pentru mers inapoi - niste jante mai mari Pozele sunt facute in drumul spre Romania. ±1700km fara nici o problema. Le gasiti aici: http://imgur.com/a/oiYdA (nu am reusit sa le urc pe forum, error503) Configuratia masinii: Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 2N3 17"M LT/ALY STAR SP. 383 M/MT 2VB TYRE PRESSURE INDICATOR 2VF ADAPTIV M SUSPENSION 2VL VARIABLE SPORTS STEERING 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 258 RUNFLAT TYRES 302 ALARM SYSTEM 337 M SPORT PACKAGE 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4WF INT. T. FIN. ALUMINIUM HEXAGON W. H 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 5A2 LED HEADLIGHTS 5DA PASSENGER AIRBAG DEACTIVATE 5DC FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 520 FOGLIGHTS 521 RAIN SENSOR 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION 563 LIGHTS PACKAGE 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AC INTELLIGENT EMERGENCY CALL 6AE TELESERVICES 6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES 6AM REAL TIME TRAFFIC INFORMATION 6AN CONCIERGE SERVICES 6AP REMOTE SERVICES 6AR INTERNET 6NS ENHANCED TELEPHONY WITH EXTENDED SM 6WA INSTRUMENT CLUSTER W. EXTENDED CONT 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7LF MODEL M SPORT 7XP NAVIGATION PACKAGE CONNECTEDDRIVE 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8TH SPEED LIMIT INFO 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9AA EXTERNAL SKIN PROTECTION 9BD BUSINESSPACKAGE Series options No. Description 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN1 point
-
MĂŁ puteĂži ajuta vĂŁ rog cu sfaturi despre cum aÂş putea schimba senzorul de ocupare pasager scaun fatĂŁ la un BMW E90? Ăn primul rând aÂş dori sĂŁ Âştiu dacĂŁ se poate fĂŁrĂŁ sĂŁ scot scaunul din maÂşinĂŁ. Din câte Âştiu, ar trebui sĂŁ de-tapiĂžez doar sezutul scaunului pentru a putea accesa Âşi schimba senzorul. Orice instrucĂžiuni DIY sau sfaturi de la persoane care au realizat lucrul acesta sunt binevenite. VĂŁ mulĂžumesc!1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-xenon-IDa1EBt.html KZ16799 raport auto-records: https://www.docdroid.net/6QMB758/kz16799-auto-records.pdf suspect ca nu mai are intrari din 2013.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
da, ai grija insa sa il schimbi cu bateria scoasa ca primesti eroare pe bord1 point
-
Gandeste logic de unde ar putea fi: daca era doar in mers, te gandeai la un cardan, la un rulment de pe cardan, cand incep sa bata la fel te scot din masina. La tine nu e cazul ca ai spus ca face la fel si la relanti. Si daca recent s a umblat la volant, mai mult ca sigur e montata rau( teoretic cele cu placa cu autoreglaj se monteaza cu scute speciala de centrare....nu cu o coadade matura cum am mai vazut) ori e proasta piesa care ai montat o( f plauzibila si varianta asta sa stii)1 point
-
Ambele ... Diagnoza cu ISTA prin ENET este de neinlocuit (la nivel professional)1 point
-
Nu e suficienta inlocuirea boxelor. 250 EUR sunt bani de benzina, nu de upgrade la sistemul audio.1 point
-
Sub 12,4v nu faci nici o diagnoza, sa nu mai vb de codare. Carly chiar te avertizeaza in acest sens1 point
-
Ce tot aveti cu motorul pornit ? Diagnoza se face si cu ignition-on doar , daca bateria tine .Si ignition-on e necesar in general pt identificare sau pt anumite module . Nu am vazut niciodata vreun modul bulit din cauza ca bateria s-a descarcat in timpul unei diagnoze . Nu stiu cum se comporta adaptorul pt iPhone cu wifi, posibil sa aiba nevoie de voltaj mai mare , dar in general diagnoza at trebui sa mearga pana pe la 9,5 V.1 point
-
1 point
-
Chiar as fi curios sa merg cu masina ta, ti-as zice ca sa schimbi tampoanele, insa parca vad ca le schimbi si nu se imbunatateste nimic desi asta ar fi singura explicatie logica. Daca zici ca vibreaza la fel pe liber sau in viteza, pe loc sau in mers....numai de acolo ar putea sa fie, tamponul la cutie cum este? nu ai ce sa faci decat sa schimbi si tampoanele motor. Mai am o idee, sa nu se faca circuitul la tampoanele motorului, stii ca au niste cabluri de vacuum bagate prin ele si din ce stiu ele compenseaza in functie de vibratiile motorului. La pornire/oprire motor se simte ceva ciudat? Trepideaza rau? http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/Europe/520d-N47/L-N/nov2008/browse/engine_and_gearbox_suspension/engine_suspension/ Uita-te pe link-ul de mai sus, inclusiv poate electrovalva (poz.9) aia nu isi face treaba.1 point
-
1 point
-
URAT CU SPUME .....nu ai putut impacheta mai frumos aceasta concluziee.....ms )))))))1 point
-
Asa la prima vedere navigatia nu este originala, rama pentru panoul de clima nu este cea pentru asezarea panoului sub navigatie. Pe usi scrie harman/kardon dar de pe consola lipseste butonul. In anunt scrie senzor de ploaie dar nu cred ca il are nici pe ala. Dotari chiar foarte putine.1 point
-
1 point
-
Daca era nevoie de test dinamic spuneau ei deja ,aici ma refer la Bucuresti . Conform legislatiei si a documentelor cerute la RAR nu mai este necesara prezentarea COC. Au deja o baza de date destul de completa.1 point
-
Nu exista " a trecut Rar-ul" fara sa aiba omologare. Civ-ul se elibereaza doar cand masina este conforma cu toate cerintele Rar. Eu mi-am luat de curand un Daihatsu Rocky model american, care nu avea placuta europeana si s-a facut omologare individuala. Am platit 1100 de lei. Acelasi lucru l-am platit si la Bertone, dar acolo din cauza ca nu mai avusesera nicio masina ca a mea la Rar, fiind destul de rar modelul. Ma gandesc totusi ca si-a luat numere provizorii pe 90 de zile, ca eu asa mi-am luat la Rocky, pt ca am asteptat dupa niste acte vreo 3 saptamani. Numerele rosii pe 90 de zile le poti lua de la inceput asa, este mult mai simplu si ai timp totusi in 3 luni sa o inmatriculezi.1 point
-
@radu: las-o si tu mai moale...ma ataci si bati si campii, nu mai deschid o alta discutie si bmw zice sa schimbi uleiul de motor la 25 de mii... cati dintre cei de aici care tin la masinile lor schimba la 25 de mii ? eu zic ca 80,000 km nu sunt putini pentru un schimb de ulei la cutie oricum1 point
-
eu am platit 600EUR la ZF Viena. merci pentru referinte si manuale, uitasem de ele si am ramas blocat pe newtis :-) @radu : las-o mai moale cu tonu, toti ne straduim :-)1 point
-
Daca nu stii, nu mai indica gresit. Pune mana si studiaza si dupa aceea vin-o si spune. Ti-am dat un site, sa studiezi, vad ca ti-a greu. Tu te uiti la video, de aceea ai luat si o mare teapa cu asa zis-ul bloc de valve stricat, dar ce sa-i faci ai platit de pomana 6500 lei. Aste este, cand nu esti documentat. Daca fabricantul cutiei spune ca se schimba la 120.000 km., tu vad ca spui altceva! Stii mai bine ca fabricantul cutiei? Cand ti-am spus ce sa faci la cutie, te-ai ofensat si nu m-ai crezut, iar acum tu vii sa dai indicatii ? :frantics: Procedura schimb ulei in romana, pentru cutia, 5HP, 6HP, uite aici: https://www.zf.com/global/media/medien_mastersite/aftermarket/service_information/service_information_zf/transmission/cars_4/rumaenisch_6/modelluebergreifend_15/ZP_SI_Oelwechselkit_RO.pdf Procedura schimb ulei in romana, pentru cutie 8Hp. ZF Faur, nu respecta aceaste proceduri!!!,oare de ce? ZF_SI_Oelwechselkit_8HP_50130_RO.pdf1 point
-
Valorile la ce? La adaptari, sau la ce? Nu te stresa, resetezi adaptarile si trebuie sa-ti arate ,,0" la toate adaptarile. Inainte de resetare, o sa vezi ca ai -0,23 ms, -o,1 ms, etc.1 point
-
La competiton pack ce primesti e diferential si suspensia scimbata si evacuare scimbata , ok si altele 19 ps in plus etc Jante de 20 pe competiton masina sa comporta mult mai ok decat pe jante 19 fara competiton care am avut. M2 e ok dar un pic ieftina nauntru si da in tradevar e mai fun dar nu sa compara cu m4 ca putere pur si simplu sa simte ca e mai slaba , dar repet e mult mai fun. evacuare poti sa ti pui mai tarziu orcant dar comeptition packet nu pentru asta am zis sa te mai gandesti. Eleron mi am comandat si eu ala mic de carbon de la m4 cs BMW ofera si pentru m4 performance parts eu pana acum am luat volanu cu led:)) m2 competition parca vine cu 410 ps dar am auzit ca fara scaune spate cu roll cage:( PS: referitor la scris mi pare rau ca gresesc daca o sa mai ajung la intalnire bmw cu vorbitu nam nico problema1 point
-
pe umed nu sunt probleme , am testat vara voia mea calitatea sistemelor de ajutor , si m-au scos din rahat cu brio. absolut nici o problema nu vei avea. eu am fost cu pedala la fund pe o curba , masina a derapat scurt , apoi a corectat singura. am si un filmut cu patania respectiva , cu toate ca nu este elocvent din cauza directiei de filmare , poti sesiza ca motorul isi reguleaza singur turatiile si nu mai urca in ture. plus ca rotile franeaza selectiv singure sa te puna inapoi pe traiectoria dorita. vei derapa cu ea si pe asfalt uscat fara probleme , dar vei invata masina in timp. cei 550 nm vin prea brusc , asta e problema la M4. cat despre mers cu ea pe zapada vezi aici :1 point
-
am avut m4 cabrio model 2015. l-am luat la 0 km si l-am dat pe la 20k la schimb ptr alta masina . minusuri : cabrio are aprox 200 kg in plus fata de coupe , depinde ce cauti. eu tot cabrio mi-as lua pe viitor. turn radius e ft mare , deci probleme pe spatii inguste. suspensia chiar si pe modul comfort , nu e deloc comfortabila . depinde pe ce drumuri vei conduce. puterea nu vine gradual , ci brusc . daca esti greu la picior , sa-ti ti capul lipit de tetiera preventiv. la mers de oras ,aglomeratie, cutia si schimburile pot fi brutale si uneori se balbaie . plusuri: motorul este ft fiabil , nici o problema nu am avut. ca daily driver este ft ok. 450 cai / 550 nm adaptive led + asistenta la faza lunga = the best cutia dkt recomand: m drivers package service inclusice plus , sau cum ii zice acum . nu mai scoti bani din buzunar ptr nimic. nici macar ptr consumabile + discuri franele clasice , nu cele ceramic-carbon competition pack. este o masina fiabila si rezistenta la stres. daca o iei la 0 km cu service inclusive plus nu ai de ce sa iti faci griji. nu am avut nici o problema cu ea .regim de utilizare in primii 2500 km , ca la manual. apoi dupa primul service la 2500 km , regim mixt , sport agresiv 20-25% din timp sau chill de oras. 1 data pe circuit ( set nou de cauciucuri ) si de cateva ori power slides si drifturi. in mare parte a fost daily driver.1 point
-
1 point
-
Cauta una la 14000, o cumperi pe firma fara TVA si iti vine pretul bun, astia pe Autovit cum crezi ca le cumpara de sunt mai ieftine ca in Germania, castiga la TVA de aici jongleaza pretul in targ. Cunosc fenomenul bine, stau la 500 m. de targ, ii stiu de ani buni pe baieti.1 point
-
Mie N47 mi se pare mult mai zgomotos fata de M47, cel putin din afara masinii are un zgomot mult mai pronuntat la relanti. Din masina, testate ambele pe E90, desi N47 vibreaza mai tare, este ceva mai silentios pe langa M47 la care se aud "ropotele" de diesel ceva mai bine, N47 pare mai "benzinar" si mai rafinat din punctul asta de vedere.1 point
-
O sa ajunga sa se vanda butoanele astea mai ceva ca, cutiile de iphone X cu care-si fac poze toti ratatii pe insta...1 point
-
1 point
-
Nu exista optiunea "2-3 butoane". Romanii vor 5 butoane si habar nu au ce functie are fiecare.1 point
-
1 point
-
Aici este ultima versiune de PSdZData V.62.1 : Lite - DOWNLOAD Full - DOWNLOAD Si aici Tokenul de la colegul patrutalex - DOWNLOAD1 point
-
1 point
-
Sistemul e doar un mod de a fenta o parte din testul standard de consum, nu aduce nimic noua fata de o oprire manuala, mai ales daca stai mai mult de juma de minut la o bariera sau in trafic. Opreste motorul doar daca lasi ambreiajul si esti in punctul mort, temperatura exterioara minim vreo 5°C, motorul cald si nu ai prea multi consumatori in functiune (AC, etc). Daca stai vara si ai clima pusa, o sa porneasca la un moment dat, doar din ventilator nu mentii 20°C inauntru la cele 40 de afara. E o prostie daca nu ai si cutia automata la masina. Cu cutie manuala ajungi in situatii cand pui sistemul in dificultate - gen tocmai ai oprit la semafor, ai apucat sa lasi ambreiajul si brusc se face verde si dai sa pleci...nu porneste! Si stai si blochezi circulatia apasand cu inversunare butonul de start sa porneasca o data dracia. Minimul necesar: xenon, volan multifunctional acoperit cu piele, oglinzi antiorbire, clima automata si tempomat. Daca se poate mai mult, atunci si scaune si volan incalzite, senzori de ploaie si lumina si navigatie, telefon incorporat si comenzi vocale. Mori de ras cand sistemul iti citeste mesajele de pe telefon...in ro si se chinuie sa puna acentul la ele ))) SMS citit de "masina". Si cu un iphone citeste tot ce vine ca SMS, mesaj pe whatsapp sau iMessage. Apare in navigator ca ai un mesaj, etc...1 point
-
Scaunele sport merita. Pielea merita doar daca ai garaj acasa si la munca altfel pielea va fi prea rece iarna si prea calda vara. O varianta de mijloc ar fi "semi-piele" adica piele doar pe margine si textil pe centru.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00