Jump to content
Hai si tu la Fantanita Haiducului (Bradu, judetul Sibiu) la intalnirea anuala BMW Club in perioada 16-18 Mai !!! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/13/18 in all areas

  1. Masini Compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Road Map Europe East MOTION 2018-1.zip
    1 point
  2. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. BMW 4.09.rar
    1 point
  3. Eu am cutie manuala, nu cred ca este vre-o diferenta la relantiu, dar pur si simplu cand e pe liber turometrul oscileaza si motorul se chinuie sa mentina relantiul. La mine relantiu oscilant,neregulat sau cum vrei sa ii spui era mai tot timpul dar erau si zile cand ma uimea ca mergea normal si nu intelegeam din ce cauza sau daca face doar cand e frig sau cald. Dar acceleratul balbait il aveam tot timpul. Numai daca scoti mufa unui senzor ax came sau mufa debitmetru, masina intra in regim de avarie( care anuleaza valvetronicul) si acesta este unul foarte bine optimizat, combinatie de combustibil si aer aproape de valorile normale, dar o sa se simta o lipsa de putere si un consum mai mare. Dar poti avea relanti neregulat din mai multe cauze, care sunt cam identice cu UZURA AXULUI CU CAME VALVETRONIC, adica ar putea fi :unul din senzorii ax cu came admisie , evacuare sau chiar ambii (in totdeauna schimba-i cu senzori originali cu inscriptia BMW, cei after market nu indeplinesc conditiile unui senzor original) Sonda lambda. Filtru epurator de ulei asa zis VALVA PCV Furtune de aer crapate care duc la VALVA PCV Aer fals tras prin diferite locatii debitmetru.....etc.
    1 point
  4. "stick fsc" sunt fsc-uri fake facute de rusi, un script care sterge certificatele originale de pe unitate si altereaza algoritmul de verificare al lor. cu acest "stick minune" apar probleme la flash. nu mai indu oamenii in eroare cu afirmatii de genul "stick FSC orginal bmw (100 euro )" masina omului are NBT de fabrica deci in ASAP sunt disponibile toate codurile FSC ORIGINALE, nu este nevoie sa strice o unitate NBT cu certificate false facute de niste rusi destepti.
    1 point
  5. Daca zici de lant de admisie mai bine lasa pe cineva care se pricepe sa iti schimbe garnitura de chiulasa.
    1 point
  6. Acuma a ajuns sa se compare Tiguan/Q5 cu seria 6 !!!
    1 point
  7. E90 sta mai bine pe sosea. E46 se ceva mai placut la condus. E30 le bate pe ambele la capitolul feeling, as intrazni sa merg si mai departe si sa zic ca sta si mai ok pe drum dar e o parere personala.
    1 point
  8. @WIN60 Mai verifica si consumul la pompa. 4.5% nu o sa scoti cu E60 decat daca mergi cu 90 km/h pe drum drept si singur in masina.
    1 point
  9. Numai inteligenti pe aici luati'va voi masina cu pachet M si jante 18 si inauntru e36 Si da, la BMW, acele "butoane" sunt optiunile de varf( cele scumpe pe langa faruri suspensie reglabila etc)
    1 point
  10. La ce pret a fost masina? Ma indoiesc ca cine isi ia in Germanai x3 3.5D face doar 200k km in 4 ani. Tind sa cred ca masina ta are pe putin 350k - 400k km si o sa iti manance multi bani pe parcurs. Anunta-ne cum ai rezolvat.
    1 point
  11. Imi dai team viewer si iti fac eu
    1 point
  12. Astazi am schimbat si debitmetrul de aer pe VDO-Siemens care era acelasi ca cel din fabrica. L-am cumparat din anglia la jumatate din pretul de pe piata nou nout cu garantie 12 luni(deja ma apucase febra investitiilor dupa ce am schimbat injectoare, bobine, bujii, solenoide). In concluzie sunt foarte fericit ca s-au rezolvat problemele cu: tremurat la relanti, goluri in acceleratie, consum maricel. Masina este din nou o bestie! Urmeaza sa schimb uleiul si filtrele luna viitoare. :hyper:
    1 point
  13. Cred ca tu ai impresia ca vb povesti. Am refacut motorul de la zero: chiulasa rectificata,bloc motor rectificat,garnitura noua,segmenti noi,semeringuri supape noi,verificat supape si masina mergea la fel de prost ca inainte, rateuri si relanti neregulat. Ironia cu senzorii ax cu came,am schimbat 6 pana am cumparat originali. Cu cei aftermarket,Febi etc. Aveam erori tot timpul pe cilindrii 2,3 si 4. Cred ca ar trebui sa te mai abtii de la ironii. Axul cu came l-am vazut cu ochii mei si uzura respectiva fiind masurata pe fiecare cilindru in parte si pe 2 fiind mai mult, atat si culbutorii. Te poti convinge singur cautand,ca mai este inca un post in care respectivul spune ca a rezolvat problema identic. Mai sus scrie si despre ce motor vb. Il poti suna pe Florin din Chitila pt ca el a reparat problema in cauza,nu la mine ci la respectivul, am inteles ca este foarte bun. Eu am postat cu intentia de a ajuta cu anumite informatii pe care eu nu le-a gasit pe forumurile din Romania, decat foarte putin am gasit. Cand am postat prima oara nu ai dat nici un raspuns cu toate ca postul e vechi, in schimb acum dupa ce am postat rezolvarea te-ai gasit tu sa spui ca nu este asa si ca tu sti si altii mananca ce nu trebuie. Dupa razboi multi viteji se arata. Incearca sa iti ti ironiile pt tine si daca ai o informatie ce ii poate ajuta pe colegi o poti posta.
    0 points
  14. @Catalin, din pacate sau din fericire, Porsche a facut suv mai stabil decat un seria 6 coupe iar daca nu citeai printre randuri ai fi vazut de ce s-a ajuns la 640d vs Macan. Nu trebuie sa ma crezi, poti sa-l conduci ! Oricum suntem off-topic. 640d +350cp:
    0 points
  15. Exact, eu de ex niciodata nu am umflat rotile mai mult de 2.2-2.3 si pe usa imi arata ca 2.8 fata si 3.2 spatele sau ceva de genu.
    -1 points
  16. poate ca aia de pe dreapta fusese schimbata !!!!
    -1 points
  17. Cu Carly poți dezactiva monitorizarea asta.
    -1 points
  18. Cred ca daca ar fi sa cumpere cu adevarat o masina si ar monta un samsar doar butoanele alea cu niste led-uri nici nu s-ar prinde ca nu e nimic in spate
    -1 points
  19. Compar cu 640d-ul meu.
    -1 points
  20. Care e mai slab decat Macan.
    -1 points
  21. Masina se poate activa cu stick FSC orginal bmw (100 euro ) si prin adaugara esys merge actvarea hartiilor si fsc si tot !
    -1 points
  22. cei care nu au habar de arhitectura cu motor longitudinal ori transversal. masini care se asemeana ca dimensiuni, considera ei ca ceea ce e sub caroserie este identic. comparatiile tiguan cu q5 si A4 cu passat sunt pur si simplu....
    -1 points
  23. Salut, Am analizat in ultimii ani, seria 3, pe diferite forumuri straine, chiar si pe youtube si majoritatea spuneau ca doar e30,e36 si e90 sunt adevarate bmw-uri.(se refereau la tinuta de drum) De E46 se plangeau ca nu ar fi atat de rigida si ca nu ar fi un adevarat BMW, cum sunt e30,e36,e90. E46 mi s-a parut greu de depasit d.p.d.v inginereste , avand in vedere ca este usor, agil ...1300kg benzinarul. Sa fie e46 atat de slab fata de e90 sau e36? Ce ati alege? :gathering:
    -1 points
  24. https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-xenon-IDa1EBt.html KZ16799 raport auto-records: https://www.docdroid.net/6QMB758/kz16799-auto-records.pdf suspect ca nu mai are intrari din 2013.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.