Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/14/18 in all areas
-
In anumite conditii un 2.0 consuma mai mult de cat un 3.0 , de exemplu pe autostrada cand mergi cu viteze de peste 150km/h un 2.0 incepe sa manance destul de bine si chiar depaseste un 3.0 ... Dar in Romania unde se ating greu viteze de peste 150km/h (ce sa mai zic de mers constant) , un 2.0 este mai ideal si mult mai econom.1 point
-
1 point
-
1 point
-
ce ti-am aratat eu nu e tiganie , sunt camere dedicate se schimba intreg suportul de la oglinda ...1 point
-
ionut_marius, motorul tau e oarecum o exceptie, ma uit si are consumul declarat oficial mai mic decat F-uri cu motoare 2.0d. Probabil ca downsize-ingul nu e eficient pana la urma. Dar constransi de EU si de taxe exorbitante, norme de poluare samd, se merge in directia asta, desi rezultatul final e mai prost. Deci nu mai compara consumurile altora cu ale tale, se compara cu motoare identice si cu ce da producatorul (am impresia ca testele facute de ei, irelevante oricum, sunt la 90kmh pt exterior).1 point
-
Munchen-Parndorf. Cine a mers mai mult prin vest stie ca nu poti sa scoti o medie de 130km/h daca mergi legal sau legal+10km/h. Sunt portiuni in lucru, sunt destule limitari de viteza, centuri etc. Doar pe Sibiu-Deva sau Lugoj-Nadlac (vama) poti sa scoti vit. medie mare mergand legal.1 point
-
Myx, da sunt foarte frumoase, dar exista riscul sa filmeze prost, este o camera de duzina, nu e ceva mai special. Vlad, vorbeai la telefon cumva? Intreb ca puteai evita accidentul sau cel putin asa imi dau seama din filmare daca erai putin mai atent.1 point
-
gasiti pe amazon.co.uk camere dedicate modelului de masina , incorporate in suportul de oglinda arata de acolo ..nu va mai chinuiti cu improvizatii si gadgeturi montate pe parbrize , cateva exemple ,livrare rapida , nu platiti vama taxe . https://www.amazon.co.uk/CYHY-Driving-Recorder-Support-Android/dp/B074MZ3F5C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1515927218&sr=8-1&keywords=bmw+E60+dash+camera https://www.amazon.co.uk/CYHY-Driving-Recorder-2004-2006-Professional/dp/B074SHTHXH/ref=sr_1_1?s=automotive&ie=UTF8&qid=1515927241&sr=1-1&keywords=bmw+E46+dash+camera1 point
-
Intrebam deoarece modulele mai functioneaza anormal din cauza temperaturii. De ex. la mine modulul de perimetru o ia razna uneori, tinand alarma in stare de prealarma, fapt ce duce la un consum mare de curent.1 point
-
Da este normal. Bujiile incalzesc in continuare si dupa ce motorul a pornit,mai ales iarna.1 point
-
Cum a spus anania, se impune un test pe FRM. Ideal e sa gasesti cauza care a provoacat defectiunea si sa o inlaturi. Ai module auxiliare pe alarma (perimetru,senzor geam spart, senzor inclinare, etc) ?1 point
-
1 point
-
Daca e complet gresit ce urmeaza sa spun, va rog sa ma corectati. Daca masina in cauza este X1, ar putea fi modulul FRM? Stiu ca mie mi-au spus cei de la reprezentanta ca pe X1 cedeaza mai repede si, atunci cand o sa cedeze, o sa am probleme cu faza lunga si controlul electric al geamurilor.1 point
-
Stick - formatat fat32 bagat in torpedou ! Cumparat cod fsc pt harta motion 2018-1 pe seria de sasiu a masinii de pe ebay 10 eur Si atat1 point
-
"stick fsc" sunt fsc-uri fake facute de rusi, un script care sterge certificatele originale de pe unitate si altereaza algoritmul de verificare al lor. cu acest "stick minune" apar probleme la flash. nu mai indu oamenii in eroare cu afirmatii de genul "stick FSC orginal bmw (100 euro )" masina omului are NBT de fabrica deci in ASAP sunt disponibile toate codurile FSC ORIGINALE, nu este nevoie sa strice o unitate NBT cu certificate false facute de niste rusi destepti.1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-320d-xenon-IDa1EBt.html KZ16799 raport auto-records: https://www.docdroid.net/6QMB758/kz16799-auto-records.pdf suspect ca nu mai are intrari din 2013.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cred ca daca ar fi sa cumpere cu adevarat o masina si ar monta un samsar doar butoanele alea cu niste led-uri nici nu s-ar prinde ca nu e nimic in spate1 point
-
da, ai grija insa sa il schimbi cu bateria scoasa ca primesti eroare pe bord1 point
-
Trebuie desfacut si vazut. As spune ca, mai probabil tija/parghia care impinge (si implicit e impins in jos cand se inzavoraste centura) clipsul centurii, acesta nu-si face functia.1 point
-
La mine se aprind butoanele doar cand aprind farurile, cand pun contactul nu. Si asa mi se pare normal sa functioneze...1 point
-
Foarte frumoasa masina ! Sa o folosesti sanatos. Observ ca ai noroc, deocamdata nu a intrat vreun membru frustrat sa te jigneasca ca de ce ai modificat E90-ul1 point
-
Nu stiu de ce toata lumea recomanda schimbul de ulei la cutie. Cand cutia incepe sa dea socuri cum sunt cele descrie in topic, nici mama uleiului nu o mai repara pentru ca e deja stricata. Nu e uleiul cu proprietati magice care reface uzura unei cutii, sau cel putin eu nu stiu sa se fi inventat inca. Plus de asta, se observa din primele randuri profilul utilizatorului. Cinsute treijcinci dizĂŁl biturbo, luat pĂŁ combinaĂžie pĂŁ bani putini, la care ii dai gonetĂŁ niĂžel ca doar e Bemveu si se stie ca dĂŁ bordul peste cap, apoi constatat absolut fantastic si cu stupefactie ca merge in suturi. Masina e proasta, ca cinsute treijcinci n'are voie sa se strice, evident, mai ales una batjocoritĂŁ si cu kilometrii minim dublu. Doamne ajutĂŁ, face-s-ar bine cu un schimb de ulei, not.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si acum dupa aproape un an de zile sa scriu si eu aici, nu am mai vorbit cu Bogdan de atunci. In octombrie 2016 Bogdan a venit la Dr Tr Severin pentru resoftarea a 5 masini (inclusiv E60 meu). Dupa resoftarea a doua E46, un audi A4 si masina mea, a urmat X5-ul E70 de 2012 4.0xd de 305cp. Kenbobo dupa ce a incercat sa spuna ca si-a uitat sculele sa desfaca calculatorul motor care trebuia desfacut si in partea de sus si in partea de jos deoarece la modelul asta ca sa poti face ecu remap trebuie sa spargi codul de pe placa care e pusa invers (foarte greu de desfacut daca nu esti priceput). In fine sarim mult peste, dupa un miros urat de ars si dupa ce a zis ca nu poate sa sparga de fapt si etc, cand punem ECU pe masina nu porneste masina, iar ECU apare cu rosu in ISTA, eu mi-am dat seama instant...proprietarul si prietenul meu bun inca nu stia ce se intamplase, ECU ars. Dupa ce s-a desfacut din nou si sa umplut de mastic prost pus de a intra prin toate circuitele (mastic de lipire care l-a avut prietenul meu deoarece Bogdan nu avea) sa incercat iarasi pornirea masinii insa la fel. Prima oara domnul Bogdan a spus ca nu o sa-i cumpere ECU-CAS-CHEI noi deoarece asta trebuie facut cand schimbi ECU din dezmembrari, iar pana la urma i-a dat calculatorul la CLUJ ca cica are el pe cineva sa-l repare, intradevar omul poate sa dus cu el la reparat si cel de acolo nu a reusit sa-l faca. L-a trimit prin curier insa aceeasi problema. Pana la urma a comandat din Lituania ECU+CAS+ O CHEIE (proprietarul i-a spus clar ca vrea sa fie masina ca inainte, adica inclusiv cu 2 chei), au venit, ni le-a trimis prin Curier, le-am montat, masina a pornit insa cutia nu intra in NIMIC, avea multe erori si KM erau schimbati de la 200.xxx la 160.xxx ceva de genul, pe scurt erorile erau inregistrate de pe masina care era luat ECU. Bogdan a spus ca nu-i problema ca se codeaza dupa vin-ul masinii si dupa o sa mearga si cutia si apar si km si etc. Eu am incercat sa am incredere 99% pana la capat in el, dupa 3 zile la rand in care am stat de dimineata pana seara in masina prin team viewer cu sculele lui bogdan (icom si restul) trimise de la el catre noi, tot nu intra in nimic schimbatorul. Dupa ce a venit prima oara pe banii lui la Severin sa repare calculatorul, a doua oara a zis ca el nu mai vine pe banii lui, ok i-am trimis bani de motorina (proprietarul) si a venit insa la fel dupa o zi si o noapte pierduta nu a reusit (tot spunea ca daca vine el reuseste sa o faca, insa nu era sigur nici el). Sa trecem peste, ne-a spus sa trimitem masina la un prieten de-al lui la Targoviste-Pitesti (nu mai tin minte exact), am toate convorbirile din whatssap si de pe forum cu el. Ne-a asigurat ca prietenul lui cu asta se ocupa si o repara fara probleme, dupa 3 luni de zile prietenul lui a reusit dupa ce a desfacut ECU si la modificat sa o porneasca si sa o bage in viteza insa numai pentru cateva minute, dupa iarasi s-a stricat. Si ca sa scurtam treaba, masina a fost dusa la Bucuresti la MHS cu platforma, iar verdictul final ECU+CAS de inlocuit, factura finala 9200 lei sau ceva de genu cu tot cu manopera, cei de acolo nu au vrut sa o faca, credeau ca e furata dupa ce au vazut 2 vin-uri si etc, insa au fost obligati sa o verifice pana la urma si s-a demonstrat ca el este proprietarul. Bogdan cu prietenul lui au fost dati in judecata, au venit si pana in Severin chemati de procurorul care se ocupa de caz, eu am fost martor, insa nu sa dat drumul la urmarirea penala (nici nu prea aveam cum, asta stiam din capul locului, dar am incercat). Ce sa va mai zic, l-am ajutat pe prietenul meu cu platforma de la servici pana la Targoviste sau unde era prietenul lui Bogdan, deja Bogdan nu mai raspundea la telefon de cand era masina la prietenul lui, oamenii erau suparati ca tot sunam din cand in cand sa-i intrebam ce este cu masina. El din capul locului ne-a asigurat ca masina o sa fie cum a fost ca nu-si permite sa faca furaciuni si nu stiu ce chestii ca i stricam toata afacerea si asa mai departe. P.S el a venit cu un prieten Andrei parca, celui care i-a vandut fostul E46 (cu el au venit la severin, nu cu 535d cumparat recent, care a suferit un accident de la intoarcerea de la Constanta din spusele lui Bogdan, un tirist a adormit la volan si a intrat peste banda lui, Bogdan ca sa nu de-a frontal in tir a sarit cu ea de pe pe drum si ia rupt un amortizor si nu mai tin minte ce pagube, de aia nu venise cu ea. La pus pe prietenul lui sa minta la randul lui ca ei au venit la Severin si ei nu au luat niciun ban (700 lei de masina a fost resoftarea) si ca masina aia ei nu au vazut-o sa mearga ca era stricata deja (desi prietenul meu mutase X5 de fata atunci cu ei in alt loc mai bine pozitionat de parcare) Mai sunt mii de amanunte...ideea este ca l-am intrebat clar daca a mai facut acest tip de masina si acest tip de ECU si anume sa-i desfaci inclusiv capacul de sub care e prins in mastic si a zis ca da fara nici-o problema (il cred) insa daca stii ca nu ai tot ce-ti trebuie si ti-e frica la ce te mai apuci...ECU a fost desfacut cu surubelnita, cu feonul industrial adus de la mine de la munca, s-a strambat ca naiba toata carcasa aia... in fine! Nu puteam sa dorm noaptea pentru ca ma simteam prost fata de prietenul meu deoarece eu i spusesem de Bogdan. Nu ma intereseaza sa-i fac topic reclamatie sau altceva, doar am vrut sa stiti toate acestea si daca o sa vrea dovezi, stie clar ce avem de la convorbiri, chitanta de la banca cu avansul banilor sa vina la Severin, piesele comandate de el, inclusiv AWB-urile de la fan curier in care au fost piesele lui (laptop, icom si ce mai avea nevoie pentru codare/soft), nu i le-am "oprit", nu aveam de ce, i le-am trimis inapoi, isi uitase si laptopul in X5 pe bancheta din spate cand a plecat inapoi dupa ce a ars ECU atunci. Am poza inclusiv la buletinul lui care i l-am cerut pentru a avea o incredere certificata in el. I doresc succes in continuare in Anglia sau unde vrea el. Va rog sa nu stergeti, nu este off-topic, este o asemnara la situatia cu KM, multi o sa ramana socati de ce scrie aici, sa creada ce vor ei.1 point
-
@Kenbobo - nu te cunosc personal, dar ti-am admirat pasiunea, topicul si masina. Parerea mea este ca este pacat ca ai incercat sa faci manevra asta cu km; nu cred ca te caracterizeaza. Daca recunosteai, cu siguranta altfel stateau lucrurile. Parerea mea este ca trebuia sa incerci sa vinzi masina in afara asa cum ai zis initial, sau pe o piata unde stii ca oamenii pot aprecia o masina modificata cu km reali. Uite, eu de exemplu daca as fi cautat o asa masina, as fi fost extrem de tentat sa o iau pentru ca e o suma ok pentru dotarile si puterea masinii, desi vorbim de o masina veche. Munca si pasiunea ta, ceea ce ai facut ca si contributie pe forum s-au dus naibii prin incercarea asta lamentabila de a-ti fura caciula intr-un loc unde mai sunt si alti oameni care se mai pricep. Spor la vanzare, sau poate te razgandesti si o iei cu tine. In UK vei merge oricum pe autostrazi si nu te afecteaza prea rau volanul pe partea corecta a masinii.1 point
-
Deviem de la subiect si uitam esenta, kilometrajul masluit. Culmea e ca orice dovada in care erau mai multi km in bord s-a sters subit din paginile anterioare. Ceea ce ma face sa cred, inca o data, ''ca ai uitat sa specifici, nicidecum ca ai incercat sa ascunzi asta''. O masina nu are doar piesele enumerate de tine. Are mult mai multe care se pot uza, inclusiv caroseria(tabla, structura...) Asa la cum pui problema, cine pune motor nou pe masina trebuie sa puna km la 0.1 point
-
Atata timp cat nu ai masina de noua, nu poti vorbi despre intretinere exemplara. N-ai de unde sa stii cum a fost intretinuta anterior. Dupa parerea mea, 50.000km in plus sau minus la peste 200.000km rulati, sunt incredibil de importanti. Asa e, majoritatea romanilor cumpara km si sigla (sa fie in bord 149000km, nu mai conteaza realitatea). Ca si in cazul de fata, ce mai conteaza 50000km. Intretinerea e baza. Si e plin de rable pe sosele. Dar, dupa parerea mea, ai uitatat sa mentionezi si bordul schimbat cu km in minus pe langa lunga lista de imbunatari. Eu iti acord prezumtia de nevinovatie si, sunt convins ca in cazul vanzarii, chiar si cuiva din afara forumului, i-ai fi spus acest aspect ! O seara buna !1 point
-
Eu cred ca sunt la fel de importante ambele aspecte, nr de km, cat si intretinerea. Te-am intrebat de km pt ca vad in poza 213.--- km, iar cateva pagini mai in spate erau 260.--- km . Insa pozele acelea si filmarile, au disparut. Daca tot suntem pasionati, hai sa fim si corecti !1 point
-
Evacuarea quad: http://i.imgur.com/WkWhdtI.jpg http://i.imgur.com/OpQjcNh.jpg @Vlad80 nu am avut probleme cu transportul. Au venit in cutii, ambalate destul de bine.1 point
-
Daca nu scriai ultimul text era ok. Asa cu ultima afirmatie ai stricat-o. Nu te-a intrebat nimeni daca e mai buna sau nu. Pe principiul ""a mea e mai mare"" ...1 point
-
Salut. Ai mașina ĂŽn România? Ma bate gândul sa iau m3/m4 acum (am un topic mai sus) și orice feedback despre mașina e de ajutor. De cât timp o ai, e singura mașina? Ceva impresii pana acum?1 point
-
Consumul este direct influentat de temperatura (anotimp) si stilul de condus in combinatie cu viteza de deplasare. :-) nu v-ati plictisit de aceste discutii?1 point
-
am si eu un M4 , luat de nou . doar ce am facut prima revizie de 2000 KM . "Bine" de stiut ca si modelul M4 are probleme. M5 din cate stiu a fost scos din circulatie o perioada din cauza unei probleme similare. clientii au fost instiintati sa nu mai conduca masina si s-o aduca pe platforma la dealer. parca o problema asemanatare cu ce ai tu. acum la 29000 km ai tai mai depinde si de regimul de utilizare , daca a fost frecat pe circuit sau cine stie la ce teste ale ziaristilor sau publicatiilor de specialiate inainte sa ajunga la tine, clar nu e de buna. exemplu M3'ul F30 care a fost frecat de TopGear pe circuit si apoi a fost vandut de bun la un client. Nu locuiesc in RO , si de unde l-am cumparat mi-a fost recomandat ca primii 5000 de km sa-i merg in regim non-sportiv , ceea ce intentionez sa si fac. Garantezi ca primii 5000 km ai masinii tale au fost facuti in regimul specificat de producator ? Nu cred . Cine ia un M4 in test drive nu-l ia sa mearga cum merge cu mama lui la piata. Este o loteria sa iei masini la mana a doua , dar mai ales la modelele M , unde clar se stie care e scopul . Mare ghinion ai , incearca BMW Germania , avand in vedere ca este in garantie , poate ai success si iti vor furniza un motor nou. In cazul celui care a cumparat masina frecat de Geremy la TopGear , i-a fost dat o masina noua. Nu strica sa apelezi si la presa , farcebook , sa faci cazul public . Nu este acceptabil la o masina de 130000 euro ( more or less ) sa fi frecat in halul asta.1 point
-
Media de viteza nu e concludenta. Cu 140 medie daca mergi prin Ungaria pe pilot practic mergi aproape constant si consumi 6. Daca mergi prin Romania, ca sa scoti medie 140 cand e aglomerat poti consuma 8. Deci relevanta relativa a pozei.0 points
-
0 points
-
Ba da, chiar ieri a fost masurata pe dyno: 245cp 500nm constant de la 3000rpm la 5000rpm. Story goes on0 points
-
http://www.4tuning.ro/alte-stiri-auto/masini-care-consuma-ulei-in-cantitati-industriale-cele-nemtesti-sunt-cap-de-lista-26970.html bmw-urile in general consuma ulei, nu cred ca e cineva cu motor pe benzina sa nu completeze ulei!-1 points
-
Am varianta fara xdrive + manual + resoftat. La mers urban pe frigul asta in trafic semi-aglomerat ia 9-10l, seara cand merg chill prin oras cu gagica-mea, 6-7l.-1 points
-
Da, am schimbat bordul pentru ca am stricat displayul cu niste teste(incercand sa schimb culoarea) si nu am mai dat km in fata pe noul bord, a fost schimbat doar vin-ul pe el + codare sa nu aiba masina nici o eroare si sa fie perfect functional. De aceea am spus ca ii poti verifica linistit unde doresti, nu sunt asa de relevanti chiar daca are cu 50k peste ce e in bordul actual avand in vedere intretinerea pe care a primit-o. Oricum, daca cineva e interesat de masina se mai uita si la cum merge, cum arata, cum a fost intretinuta , dar din pacate majoritatea romanilor isi cumpara km, sigla si cam atat. Nu conteaza ca masina e rupta ..-1 points
-
Deja o dam in balacareala pe topicul de prezentare a masinii omului...si e pacat. Se stie clar ca masinile care au trecut prin mana lui au avut parte de cel mai bun tratament si intretinute exemplar. La cate "nu bate nu troncane,full option si functioneaza perfect" gasim pe net si habar nu avem de proprietar si de trecutul acelei masini nu are rost sa mai discutam. Pana la urma nu e obligat nimeni sa cumpere masina asta,dar nici sa critice atata privind cateva aspecte la prima vedere.-1 points
-
Da, e un cazan ordinar masina cu "tabla veche" , noroc ca ai descoperit la timp ca altfel 100% o cumparai. Nu m-am ocupat eu de adaptarea noilor ceasuri pt ca nu am sculele necesare ci altcineva. Dupa ce le-a adaptat am scanat masina sinu am nici o eroare. Singurele care apar sunt cele datorate retrofitului la NBT care se ignora (avand emulator , diagnoza nu vede navigatia desi functioneaza).-1 points
-
Ce conteaza ca in masina s-au investi peste 12 000e, marea problema e nr de km si ne mai numim forum de pasionati...defapt aici intra utilizatorii care cauta masini intretinute la sange dar la pret de Autovit, daca s-ar putea mai ieftine decat cazaturile aduse samsari toate rupte...-1 points
-
O groapa + cauciuc taiat nu inseamna dauna totala, e ceva normal pt Romania. Am scris asta si in topic la inceput. Legat de restul, domnule WIN60 situatia e mai delicata si nu e exact cum ai descris-o tu iar aici nu e locul potrivit pentru a dezbate asta.-1 points
-
Salut, te intereseaza schimb cu https://www.olx.ro/o...mw-ID9OoFj.html , plus diferenta ?-1 points
-
-1 points
-
Salut, te intereseaza schimb cu jantele astea? Au anvelope noi de iarna. https://www.olx.ro/oferta/jante-5x120-cu-anvelope-de-iarna-bmw-opel-ID9OoFj.html-1 points
-
Uita-te la ora, tine cont ca in apropierea Vienei s-a mers la ore de varf. Si acum, noaptea, daca bag pe GPS ac. destinatie imi da +4:30. Eu am 3:35. Nu am spus ca 3.0d bi-turbo consuma mai putin decat 2.0d bi-turbo, am psus ca 25d consuma mult raportat la 35d, atat. 0.1 abatere.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00