Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/16/18 in all areas
-
1. tinand cont de greutatea masinii, recomand motorul cu 2 turbine (525) - mai puternic si mai rafinat (cuplu mare pe o plaja mai mare de turatii); practic ambele sunt N47, deci similare ca fiabilitate, cu mentiunea ca la cel bi-turbo cam pica turbina mica - cauta una care a avut deja turbina mica schimbata, pica de obicei in jur de 80-90k km (asa a fost la a mea) 2. Toate BMW F11 au perne de aer pe spate; nu exista perne de aer pe fata la acest model; nu se poate regla inaltimea - aceasta este mereu aceeasi, masina regleaza presiunea din perna in asa fel incat sa pastreze nivelul (pe romaneste, indiferent cat de multa greutate pui in portbagaj, masina nu se lasa de spate). 3. Suspensia adaptabila (Variable Damper Control VDC 223) la F10/F11 este pe baza de amortizoare electromagnetice, si se regleaza doar duritatea la ele, nu si inaltimea. EDC merita, dar atentie la rulaj - sunt foarte scumpe de schimbat, in jur de 2000 euro setul de 4, se gasesc doar pe original. 5. Navi Professional are stocare pe harddisk (cred ca 12Gb); cauta sa aiba usb in cotiera, sa poti pune muzica direct de pe stick, si eventual 633 Enhanced Bluetooth telephone functionality with telematics, sa poti da muzica din telefon direct prin bluetooth; cauta sa aiba sistem de sunet Hifi (676), se aude mai bine decat cel standard si se poate interveni mai usor la el (upgrade de boxe si amplificator) 6. sunt 2 variante - 5AD Lane departure warning system si 5AG Lane change warning system; la unul dintre ele doar iti semnaleaza in oglinda ca ai ceva in unghiul mort, la celalalt iti vibreaza volanul atunci cand vrei sa schimbi banda si ai o masina in unghiul mort; e util, dar poti trai fara el. Alte optiuni de luat in seama: - Scaune comfort 456, eventual ventilate 453 si cu "oscilating seat base" 455 - 5DL Surround-view - vezi masina de sus, util la parcare in spatii inguste - Head-up display 610 - High-beam Assistant 5AC - Night Vision with pedestrian recognition 6UK - Active Cruise Control (ACC) with ‘Stop and Go’ function 5DF - Tailgate operation, automatic 316 (portbagajul se ridica si coboara electric) Spor la cumparaturi!4 points
-
Filtrul de particule are setata din fabrica o durata teoretica de exploatare de 250000 km. In momentul in care te apropii de aceasta valoare se declanseaza aceasta atentionare de care intrebi tu ce reprezinta. Poti verifica starea DPF-ului. Daca este infundat il cureti si apoi dai din ISTA inlocuire DPF, iar daca da valori normale pe diagnoza ii dai direct inlocuire DPF si scapi de atentionare. Asta-i tot!2 points
-
In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error. BMW 4.09.rar1 point
-
1 point
-
E mai bun Ravenol decat Motul, eu le am incercat pe ambele la aceeasi masina , alta marca germana, am ramas pe Ravenol de 3 schimburi.1 point
-
1 point
-
Dupa simptome este bateria. Dar de ce nu ai incercat sa pornesti cu alta baterie, sau sa pui redresorul sa o incarci..1 point
-
1 point
-
daca masina asta o iei la 13-13,5 si e buna, ingrijita cat de cat, km reali si fara vicii, esti eroul meu !!!1 point
-
1 point
-
Stiu ,sunt foarte multi care au fost patiti din pacate,dar cum fac l-am sunat cand am auzit despre buba masini si baiatul a raspuns ferm vino la mine si mergem la bmw facem o programare ...sau mergem la un service mai mare etc daca ar fi fost teapa ,ai mai rasp la telefon ,sau ai mai suna u sa vezi cum au descurs lucrurile ,ce a rezolvat clientul?? Eu nu l-am mai sunat ma sunat el “cf cum ai facut cu masina ,daca este si nu te descurci vino la pitesti la mine si vedem cum facem sa ne dea un rasp concret cnv!1 point
-
Nu e BMW, dar are dublu km din anunt. Am verificat-o zilele trecute la VW pt un coleg de munca. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-tiguan-ID7GpZND.html#50ad116a80 WVGZZZ5NZEW557972 - seria de sasiu, a sters-o cand i-am zis ca are dublu km, in contextul in care ultima intrare in service a fost: in 04.09.2017 la 272239 km. Daca nu crede cineva, poate sa o verifice pe banii lui.1 point
-
Eu nu ii inteleg pe astia care se incred in acele prezoane ''atifurt'' ... Eram In Constanta la o vulcanizare si un tip nu isi mai gasise cheia de la antifurt , ''baiatul'' de la vulcanizare a zis ca stie pe cineva care pentru 50 de lei poate sa vina si sa ii desfaca prezoanele.... dupa 30 min a venit un ''domn'' din ''piata chiliei'' (cine cunoaste stie despre ce gen de domn era vorba) cu peste 20-30 de chei antifurt . L-am intrebat daca cu asta se ocupa, razand mi-a spus ca da, si cu ''deastea''... atunci am inteles ca daca ''baietii le place , baietii le ia'' si cel mai sigur e sa nu lasi masina prea mult timp nesupravegheata in zone dubioase.1 point
-
Sa inteleg ca ce gasesc la noi in aceasta suma si nu e cu volan pe dreapta, sunt facute din mai multe bucati?1 point
-
Salutare, Sunt sanse sa gasesc un 520 >2011 in mintile lui pana in 14.000E? Aveti vreo recomandare de importator serios?1 point
-
Din punctul meu de vedere, se merita, doar daca esti firma de dezmembrari! Va veni acel moment cand vom ajunge si noi la normalitate, cu baze de date comune intre Fisc si Politie, si atunci se vor duce naibii automat, cele ramase pe numele nu-stiu-cui, cu impozit neplatit de un secol... Eu nu as lua masina fara fiscal, nici sa o primesc gratis!1 point
-
Da , cablul este ok pentru seria F , aici ai si ISTA cu instructiunile de instalare http://www.bmwclub.ro/forums/topic/182390-ista-40913-standalone-sdp-40912-ista-p-3632001/1 point
-
1 point
-
Sa verifici furtunele de vacuum de pe actuatorul turbinei.Posibil sa fie de acolo, sa sa nu scape presiune pe traseu pe undeva.1 point
-
diferenta intre mers cu coloana si mers la limita iti castiga maxim 5-10 minute la fiecare 100 km, in conditiile in care riscurile cresc foarte mult; dupa parerea mea nu merita; eu consider ca motoarele de 3l iti aduc un plus de confort - dar pur si simplu nu sunt de acord sa platesc cei 500 euro impozit anual; daca il vor reduce la niste nivele rezonabile, atunci motorul optim pt seria 5 in romania este 3l. revenind la topic - dupa 2 luni de exploatare si aproximativ 2500km, consumul e cam asa: - bucuresti ultra aglomerat: 12-13% - bucuresti in perioada vacantei scolare: 10-11% - extraurban drum national: 6%, la mers in ritmul traficului - extraurban autostrada, pe pilot automat: 110kmh: 5%; 130kmh: 6%; 150kmh: 7.5%; per total, consuma cam un litru in plus fata de E91 320xd manual 184cp.1 point
-
Folosesc carly de 6 luni pe f31 si sunt foarte multumit,mi-am facut toate codarile posibile si a mers ireprosabil.am adaptor gen2 si soft original,care isi face update gratuit si mereu apar chestii noi,de exemplu ultimul update au introdus video de pe usb[doar pe navi pro nbt] care e ceva frumos nu trebuie sa mai faci dvd-uri.cu enet e ceva mai profesional,mai complex, dar si mult mai complicat,daca vrei ceva mai simplu si destul de safe carly e ok.1 point
-
Cel de la sofer are in plus gaura pentru cheia mecanica, pe cand toate celelalte manere nu mai au acea gaura. Toate cele patru usi au manere cu CA.1 point
-
1 point
-
Ambele ... Diagnoza cu ISTA prin ENET este de neinlocuit (la nivel professional)1 point
-
Masina este provenita din belgia nu germania si a fost adusa in tarĂŁ pe data de 20-07-2017 toate reviziile imi arata ca au fost facute in belgia ...deci istoricul masini mi-lau dat incepand cu prima revizie 22-500km si pana in prezent ! Eu nu inteleg daca nici reprezentanta nu iti poate spune km reali ai masini de ce draq toata lumea spun fai test reprezentanta ?daca nu ei atunci cine iti poate spune adevarul? Bavaria romania iti citesc istoricul masini de cand a iesit nouĂŁ din magazin si pana in prezent si lor le indica doar intrarile in reprezentanta ce au schimbat ,ce a suferit masina si cati km avea ....1 point
-
1 point
-
salut imi pare rau ca am fost inteles gresit, ma vad nevoit sa repet: am 2 masini(sunt puse la vanzare cele care stau) puse pe net, dar nu ma ocup cu asta, nu traiesc din asta, poti pricepe ca e imposibil?(nu am vandut niciuna in doi ani....muream de foame...pricepi?...nu prea...desi nu i chiar greu). am spus ca am cumparat o pe a treia ca sa nu mai circul zilnic cu mitsu l200, fiindca nu i de asa ceva. am masinile astea puse la vanzare, da recunosc! am mai multe masini, dintre care cele 2 care stau sunt puse si la vanzare. simplu. daca ai o problema cu asta, te rog sa mi spui! multumesc stima p.s.: inspirat pseudonimul sub care tastezi1 point
-
Va tot luati dupa cat va arata in bord.. Parca nu ati avea capete pe umeri! Bmw recomanda ce recomanda, chiar si pentru Germania. Daca se fac schimburile in intervalele alea nu apar probleme cat timp masina e in garantie, dar apar dupa. Si nemtii pot numai sa se bucure ca apar dupa, ca sunt destui care sunt fixati pe "totul original", mai ales pe dincolo. Si ei profita, nu mai face nimeni greseala care a facut-o Mercedes in anii 70 sa costruiasca masini si motoare indestructibile. Si pe langa asta, super uleiul Castrol care era Bmw oficial, era si este un amarat de ulei 80% mineral aditivat in draci, ca sa respecte standardul "full synthetic", care e la ani lumina de "100% synthetic" pe care il au alti producatori, nu dam nume ca se considera reclama. Treziti-va ba, pe lumea asta toti vor sa scoata bani de pe voi, nu sa va vrea binele si bunastarea!1 point
-
Buna seara!Am montat de câteva zile o navigație aftermarket pe un bmw e46 din 2001 și nu știu de ce nu ĂŽmi aratĂŁ nimic la car info ma poate ajuta cineva??mentionez ca nu am nici maneta de BC...Trebuie sa activez din tester ceva??multumesc0 points
-
Pai am ĂŽntrebat dacĂŁ trebuie activat ceva din tester sa ĂŽmi afișeze pe ea consumu ? Am menționat ca nu am maneta cu BC și nu ĂŽmi afișeazĂŁ nici in bordu masini...0 points
-
0 points
-
Corecția automata pentru menținerea benzii exista la seria G, nu la F. La F ai ca opțional Traffic Queue Assist, ce controlează direcția însă funcționează doar pe autostrada și doar la viteze mici. Touchpad ai la F pe navigația NBT, partea superioara a controllerului iDrive.0 points
-
Multumesc pentru raspuns, deja am luat in calcul sa ma duc sa vad masina asta: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GnGwa.html#4d3bf6db4a - stie cineva ceva despre masina sau despre cel care o vinde? O intrebare, ca sunt mai nou pe forum si nu inteleg sistemul, de ce mi se da rating negativ pentru o intrebare? Nu stiu baietii sa foloseasca butonul sau nu se doresc intrebari de la newbie? Toate cele bune!0 points
-
nu e chiar asa. 1.cu 14 mii poti suna si la masini care costa 14.500, daca nu chiar mai mult. nu te costa nimic, doar faci o incercare. important este sa ii spui vanzatorului din capul locului, domne eu atati bani am, are rost sa ne vedem sa vad masina sau nu. doar sa nu faci tiganeala din aia sa ii pierzi timpul omului si sa oferi pretul la fata locului. 2.este clar ca la banii astia nu se pune problema de cine stie ce dotari, km vor fi clar peste 250.000, foarte probabil manuala si nici starea de top, adica nu impecabile ci cu ceva uzura exterioara, interioara etc. dar ma gandesc ca iti asumi lucrul asta. pe autovit sunt vreo 25-30 de masini (volan stanga) dupa 2011, pana in 14.500euro, sedan. refuz sa cred ca absolut toate sunt cazane, facute din 2 bucati etc.0 points
-
0 points
-
Salut. Nu este secret. Imi cer scuze daca am lasat sa se subinteleaga acest lucru. O sa incerc sa-i fac si topic la vanzari doar ca nu sunt hotarat 100% daca s-o mai vand sau nu pana la urma. Azi spre exemplu vreau sa comand piesele pentru distributie, deci cel mai probabil n-o s-o mai dau. Din aceasta cauza, pretul va creste fata de cel de astazi si prin urmare mi-e greu sa cred ca la final voi mai primii toti banii dati pe masina plus investitia pt distributie. Ca sa nu mai fie discutii ulterioare legate de acest subiect, pretul de vanzare in acest moment va fi de 23.500Euro (fara piesele de distributie). Acelasi pret l-am transmis pe privat si colegilor care m-au intrebat anterior.-1 points
-
Ai 2 masini pt care nu ai timp O cumperi pe a 3-a Acum ai 3 masini la vanzare Nu te ocupi cu vanzarea de masini Repeti intruna vorbe de duh ???-1 points
-
Nu e vorba de senzorul de lumina de la far? Cel cand dai pe auto? Ca imtensitatea la idrive vad ca merge si din setari.-1 points
-
Postezi ca sa faci posturi nepoate? Topicul e topic, nu ti convine topicul poti sa nu intri.-1 points
-
Adevarul e ca e absolut normal sa mai pocneasca din cand in cand motorul, iar span-ul ala gasit in filtru sigur a adus numai inbunatatiri pe tot circuitul de ulei pe unde a trecut pana la filtru.-1 points
-
-1 points
-
Prinde orbul, scoate-i ochii! Sa mentionezi numele service-ului, sa mearga si altii pe acolo.-1 points
-
-1 points
-
La multi ani tuturor! Scriam mai sus despre problema repetata la frane in cazul masinii mele: apareau trepidatii in masina (nu neaparat in volan) la franari in special in intervalul 80-160 dar erau perceptibile si la viteze mai mari. Am schimbat discurile originale ale masinii (87.000km) cu un set ATE care dupa 1000km au generat aceeasi problema. Apoi am montat un set original BMW (discuri si placute) la reprezentanta si dupa 1000km aceeasi problema. In final am montat un set Brembo cu placute ATE DAR am schimbat si rulmentii fata. Desi nu aveau nimic (nu jocuri sau zgomote de rulare) - rulmentii sunt corp comun cu flansa pe care se aseaza discul; din diverse cauze (cea mai comuna strangerea neuniforma a rotii - direct cu pistol compresor sau cu maner de forta in loc de dinamometrica nerespectand recomandarea de strangere la cuplu si 'in cruce' a prezoanelor rotii) flansa rulmentului se deformeaza usor iar discul, la franari mai agresive se incinge si se deformeaza dupa conturul flansei de rulment, cauzand vibratiile de care vorbeam. O alta cauza ar putea fi (nu a fost cazul meu) montarea discurilor noi fara a curata temeinic flansa de asezare a discului pentru ca acesta sa lucreze perfect paralel cu flansa de rulment. Daca stiam la inceput de aceasta posibila cauza as fi scutit multi bani, timp si nervi . Deci tineti cont la astfel de simptome - cereti mecanicilor sa verifice planeitatea flansei rulmentului (cea pe care se aseaza discul de frana) - la cea mai mica ondulare a acesteia (vorbim de zecimi de mm aici) veti strica inutil setul de discuri Oricum intre timp grijile mele referitoare la modificarile pe care le aveam de facut la E90-ul meu 330D au trecut - dupa exact 1 an si 46.000km rulati de mine fara alte probleme (in afara de frane si chestiile deranjante de stabilitate etc) l-am vandut si am trecut la Alpina Pentru cei interesati de piesele noi cumparate si nemontate pentru E90 330D (arcuri si bare stabilizatoare Eibach, placute etc etc) dati-mi PM, le-am trimis in tara si le las la un pret 'prietenesc' , nemaiavand ce face cu ele. La multi km!-1 points
-
-1 points
-
Da .. ii ok dar oricum ma cost cu tot cu pompa ulei, turb,ulei schimb plus manopera vre-o 2000 2500 de lei. Dar csf ncsf.. ii grea viata )euin continuare cred ca turbo s-a defectat din cauza spanului dar cei de la service sustin sus si in mare ca din cauza presiunii prea mici de ulei s-a defectat DESI axul turboului ii in perfecta stare. Eu sunt din Cluj Napoca, ii complicata situatia, un prieten m-a dus la service-ul ala.. etc etc el a vrut sa imi faca un bine, eu am vrut sa ies mai ieftin si... asta ii rezultatul. VA SFATUIESC INTOTDEAUNA sa alegeti service-ul cel mai bun din oras. Mai bine 50 lei in plus decat 500 sau poate mai mult. In orice caz, va multumesc pentru raspunsuri, sunteti de treaba! Cheers Guy's!-1 points
-
Tocmai am codat azi un E46 facelift de la halogen la xenon, sunt de bifat mai multe chestii dar important e ca se poate face-1 points
-
-1 points
-
Exact.. m-am impacat cu ideea.. sunt 100% ca aia e cauza.. turbo mergea perfect si era in stare extrem de buna. Plus ca nu ii ca si cum nu ar puteaajunge spanul in el, ii clar ca o iesit spanul pe impreuna cu gazele evacuate si o intrat direct in turbo.-1 points
-
Contacteaza o clarvazatoare atunci. Nu poti da nicio informatie concreta, dar vrei ajutor.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00