Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/17/18 in all areas
-
Multa lume imi scrie in privat de cod fsc pt harti Atasez id skype a baiatului strain si vorbiti cu el . Exemplu : serie masina , harta pentru care aveti nevoie codul Pret 10 euro prin paypal Id skype : bmwneva.ru Omul este foarte serios !4 points
-
Vrei sa stii de ce ti-au recomandat 0w30 ? Este de doua ori mai scump de cat 5w30 ... daca zona unde locuiesti nu are temperaturi mai mici de -30/-35 grade, nu are rost sa treci pe 0w30. Diferenta dintre uleiuri este doar la rece:2 points
-
Nu e BMW, dar are dublu km din anunt. Am verificat-o zilele trecute la VW pt un coleg de munca. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-tiguan-ID7GpZND.html#50ad116a80 WVGZZZ5NZEW557972 - seria de sasiu, a sters-o cand i-am zis ca are dublu km, in contextul in care ultima intrare in service a fost: in 04.09.2017 la 272239 km. Daca nu crede cineva, poate sa o verifice pe banii lui.2 points
-
Neata, Sunt de peste 12 ani pe forum si inca nu am reusit de atat timp sa imi prezinta masina. Anul trecut in august chiar incepusem sa topicul era gata de postat insa un accident m-a lasat fara masina si am fost nevoit sa aman. Ca sa scurtam povestea va prezint noua achizitie: BMW 528 xdrive US version . Ca si optiuni : S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S2VBA Tire pressure display S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4BNA Fine-wood trim ash grain S4NEA Blow-by heater S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S575A Supplementary 12V sockets S5DSA Emergency release, luggage compartment S609A Navigation system Professional S645A BMW US Radio S655A Satellite tuner S676A HiFi speaker system S697A Area-Code 1 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S850A Dummy-SALAPA S853A Language version English S876A Radio frequency 315 MHz S8KLA Oil service interval 15,000 km/12 months S8S4A Decoding variable light distribution S8SMA Car ident. number visible from outside S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S925A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection Masina a fost achizitionata din Germania de la un dealer in apropiere de Kassel. Este a doua masina de acest gen am avut una similara din 2013 care din pacate in august 2013 a ajuns dauna totala. In apropiere de Pitesti a doamna cu un e61 a avut curiozitatea de a vedea cum se comporta masinile in caz de impact semifrontal . A piedut controlul intr-o curba si a intrat pe contrasens peste mine. Din fericire masina ne-a salvat si am decis sa iau masina in aceeasi configuratie. Am testat atunci toate airbagurile si centurile pretensionate .... :bye: in urma accidentului am constatat ca masinile US vin cu airbaguri de genunchi standard si am decis sa iau la fel. Vroiam benzina dupa 2 dieseluri ( facem cam 6000 de km pe an ) . Masina a vut 28000 de km la achizitie. A fost importata din USA cu o mica dauna si reparata . Verificare la BMW a constatat ca reparatia a fost facuta corect si astfel am achizitionat-o . Stiam ca fost lovita, am verificat carfaxul american ( am lucrat in state chiar in industrie si stiu ce trebuie sa verific ) . Am fost incantat de numarul de km putini , de cateva optiuni pe care le doream ( airbagurile toate inclusi genunchi, piele, incalzire in scaune, xenon adaptiv etc) . Xdrive-ul aduce un plus de stabilitate. in rest sunt foarte multumit de masina.1 point
-
Vand urmatoarea masina : Model : BMW 530xDrive Culoare : Carbonschwarz Metallic - 416 Km actuali : 95.000km VIN : WBA5D31060D577325 Data de productie : iulie 2014 Data primei inmatriculari : august 2014 Pret : 29.890 EUR usor negociabil https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GoK1s.html Pentru cei care vad anuntul si totusi suna si intreaba ce dotari are, pun aici descrierea pe intelesul lor : Full fara trapa / M paket / 3 butoane / volanu' ala nou M / bord plasma / navi mare / heads up / jante de 19 / buton portbagaj / keyless / Vebasto / km 100% reali Pentru ceilalti, dotarile importante sunt : 205 Automatic Transmission 4U2 Driving Experience Control Incl. Eco Pro 2ND M Double Spoke 351 3AC Trailer Tow Hitch 3AG Backup Camera 316 Automatic Tailgate Operation 322 Comfort Access System 337 M Sport Package 4UR Ambient Light 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 524 Adaptive Headlights 536 Auxiliary Heating 6WB Multifunctional Instrument Display 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 654 Dab Tuner 676 Hifi Loudspeaker System 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 775 Individual Roof-lining Anthracite Masina are anvelope de vara, nu am deci nici nu vand separat anvelope /roti de iarna.1 point
-
Am cumparat rota pentru E90 pentru drumuri lungi neavand rezerva, se prezinta in conditii f bune pret 150 de lei1 point
-
Problema pleaca de la intinzator, apoi patine si intr-un final lantul. 1600€ vs 700€, plus umblat pe la RAR ...1 point
-
Intr-un final si o veste buna https://www.idevice.ro/2018/01/17/bmw-abonamente-anuale-carplay/ Sa speram ca vor introduce si in Romania cat mai repede sistemul!!!1 point
-
Mai sigur, sĂŁ nu te complici cu coduri, etc. inainte de a o demonta de pe mașina (ai lua jos bornele mașinii) cupleza instalatia mașinii (sub capota) la un redresor auto 12V, sau daca nu ai, prin cabluri la o altĂŁ mașina parcatĂŁ lângĂŁ a ta, apoi jos cu bateria vecge, montezi cea nouĂŁ (sĂŁ aibe același amperaj de preferat) și, DRUM BUN ! Nu explodeaza nimic, la cĂŁți consumatori are pe ea, nu-i dĂŁuneaza ĂŽncĂŁrcarea, care oricum are un regulator de tensiune electronic ce comandĂŁ cât bagĂŁ ĂŽn baterie.1 point
-
Dintre cele mai misto oferte primite pentru masina : -BMW 730 "impecabil" 2013 ......volan pe dreapta -15.000 euro plus Sandero din 2008 -Mercedes Sprinter din 2002 plus diferenta Lasand aberatiile la o parte - am precizat ca nu ma intereseaza schimburi , pretul ramane 18000 euro . Si o poza de alaltaieri1 point
-
Sa o stapanesti sanatos si sa nu mai ai parte de astfel de incidente Eram curios, avand in vedere ca a fost dauna totala, daca ai pierdut foarte mult la masina sau ai iesit pe acolo. Din ce stiu eu cand asiguratorul o considera dauna totala nu iti ajung banii sa iti iei nici logan ...1 point
-
Masina este climatronica si are urmatoarea problema: Pe orice viteza as seta aerul (fie ca e auto fie ca e manual) nu mai baga aer decat la o viteza foarte foarte mica, mai mica decat pe setarea minima. Defapt, cred ca este aerul care vine in mod natural de afara nefiind setat pe recirculare. Compresorul cred ca isi face treaba pentru ca acel aer care vine, vine rece. A mai patit cineva? Ceva sugestii referitor la ce as putea face (exceptand un service de care nu am timp in urmatoarele 2 3 zile)? Sau, are cineva idee care e problema si cam ce costuri ar presupune remedierea ei? :twoup: Multumesc. P.S.: Daca mai este vreun topic deschis pentru o astfel de problema va rog sa ma directionati spre el si sa-l inchideti pe acesta (eu nu am gasit unul dar nici nu stiu sa caut prea bine).1 point
-
Azi un prieten mi-a faci cadou o telecomandĂŁ goalĂŁ ,doar carcasa ,am profitat Ăâ˘i am schimbat cheia care o aveam de rezervĂŁ Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
1 point
-
A ajuns si chederul pentru kit si suruburile finale de prindere.Astia ne cred prosti,cred ca noi asudam aici in Romania ca sa le facem lor reclama Daca tot mai este putin de asteptat m-am hotarat sa ma apuc si de penultimul capitol: franele M-am decis la un set de Brembo 18Z 6 pistonase fata,4 pistonase spate.Cam asa vor arata etrierii de pe spate,mi se par imensi fata de stoc,mai ales ca sunt pentru spate,sper sa incapa(janta minim 18").Noul etrier spate are 4,1kg.Nu am avut unul dat jos de 3.0d E46 dar am luat unul de E92 320d care are aproximativ aceleasi dimensiuni si are 3,8kg.Cred ca se poate face un compromis de 300g pentru aspectul si performanta noilor etrieri.Acestia vor fi verificati si revopsiti.1 point
-
Pentru Windows exista aplicatia Car Scaner Pro (3$) , iti mai trebuie un adaptor ELM327 (10$) si ai pe langa ceva parametri live si o diagnoza cat de cat.1 point
-
salut !!! din pacate nu o sa ti mearga ceeea ce vrei tu....doar daca cumperi una cu android...atunci poti sa descarci pe ea un program gen TORQUE si impreuna cu un adaptor prin bluetooth sau wireless conectat la mufa masinii...1 point
-
Contacteaza o clarvazatoare atunci. Nu poti da nicio informatie concreta, dar vrei ajutor.1 point
-
Update-ul navigatiei se face printr-un slot USB, iar in varianta oficiala costa 99 EUR pentru 2 ani (asta inseamna 4 harti, caci apar harti noi de 2 ori pe an). Nu e nevoie de reprezentanta, descarci un soft din portalul Connected Drive, apoi copiezi harta noua pe un stick USB si faci update-ul in masina. Indicatiile din navigatie apar si in bord daca ai ceasuri 6WB, altfel le vezi oricum pe HUD. Deasemenea poti vedea imagini din Google Streetview pe ecranul navigatiei. WiFi Hotspot exista optional la F si G. Navigatia are 120 GB spatiu de stocare, unde poti adauga si muzica preferata, iar streaming de pe telefon prin bluetooth se poate daca masina are optiunile necesare incluse.1 point
-
De acord cu tine. In romania te ajuta foarte mult un motor mai mare. Foarte multi frustrati, in special cu logane, din ce am intalnit eu pana acum, incearca sa accelereze cand ii depasesti, si chinuie saracele masini la 160km/h ca sa arate ca si loganul poate. Nu e zi sa nu intalnesc cel putin 2-3 frustrati de genul asta. Si daca aceea suma de 500€ la impozit face diferenta pentru siguranta mea (a se citi: cat mai putin timp pe contrasens, cu atat mai sigur), atunci da, merita. Din ce am observat, consumul la un motor de 3l, fata de 2l, e de 3-4l/100km in plus in oras si 2-3l/100km in afara. Am fost recent in UK si la ei chiar nu ai nevoie de motor peste 1.6l. Cel de 2.0 este deja fitza, si asta pentru ca, desi sunt soferi slabi, nu depasesc limitele legale in 99% din cazuri. Ceea ce face ca un motor de peste 2.0 sa fie inutil. N-am vazut o depasire in 3 saptamani si aproape 3000 mile parcurse. Ps: eu am dat minus acum din greseala la postul sau, sunt de pe telefon, am dat full version la forum si era prea mic si apropiat butonul de quote. Scuze!1 point
-
Salutare, Sunt sanse sa gasesc un 520 >2011 in mintile lui pana in 14.000E? Aveti vreo recomandare de importator serios?1 point
-
Practic nu poti sa o inmatriculezi pana cand persoana din acte nu achita toate datoriile la stat(astfel scoate si fiscalul). Ori platesti tu impozitul datorat la masina.1 point
-
Da, doar F11, Eu i-as zice asistata penumatic, doar in spate, pentru 'leveling' (EN) Nu stiu sa se poata regla garda la sol. Nu stiu sa existe echipare cu 4 perne si eventual sa fie reglabila garda.1 point
-
1. la 525 turbina mica e destul de fragila. Sunt destule cazuri. Distributia e cu povestea cunoscuta: lifetime, dar face zgomote si de cere schimbata. Cutia de transfer am mai intrebat si eu pe aici, si nici un rasp, deci pare sa fie ok :-) 2. F11 au suspensie cu telescop si asistata de perne, pentru adjustare de nivel. Sunt multe cazuri de probleme cu cea din stanga, (aprox 450EUR) 3 - 4. nu sunt diponibile in RO 5, 6 - :-)1 point
-
Este o postare pe club cu Service Scream (Tezparii) ... au montat pinionul invers, s-a desfiletat surubul care a spart baia de ulei. Asa ca profi si claaaar ... fiecare service cu bune si rele.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Prinde orbul, scoate-i ochii! Sa mentionezi numele service-ului, sa mearga si altii pe acolo.1 point
-
cei de la BMW Romania le aduc pentru tine, si iti dau 2 ani de garantie, pentur aprox 2000EUR atentie, EuroPlus Garantie, nu e garantie, e un fel de asigurare, daca o iei prin dealer din RO, o poti folosi usor, altfel, e relativ inutila.1 point
-
Garantia daca nu este de la dealer BMW faci ceva pe ea. Pentru ca trebuie sa duci masina acolo ... si te costa mai mult drumul decat reparatia Trebuie mers ai luata cu cineva care are putina experienta in masini! Nici in Germania nu umbla cainii cu covrigi in coada! Daca vrei sa o aduci tu ia in calcul ca fiind incepator nu ai voie sa conduci in afara Romaniei!1 point
-
Pe halogen toate becurile bat la fel... Osram sau Philips.. ce zic ei ca ai lumina cu 100% cum e extreme vision - philips sau nightbreaker - osram e doar marketing, poate se o idee mai bine dar nu cum zic ei... plus ca diferenta de bani este mare intre un bec normal osram si nightbreaker , pentru mine nu se justifica diferenta respectiva doar pentru marketing.1 point
-
Da. Totul a fost facut in 3 ore, dar tind sa cred ca se putea si mai repede, daca nu intrau diferite persoane aproapiate lui sau clienti sa il tina de vorba. In proportie de peste 90% singur a dat motorul jos, distributia schimbata si motorul repus la loc ! LUCIAN POP, administratorul service-ului e super profi. Omul are 20 de ani in domeniu cu studii superioare. Uleiul se da jos pentru a fi recuperat, baia de ulei se curata complet, motorul se sufla si se sterge de toate impuritatile, se monteaza distributia cam in 25 de minute, se monteaza motorul la loc, se fac actele (deviz, factura, garantie, istoric online), dupa care pleci acasa bucuros Istoricul online apare ca Vehicle Check, iar cine are acces la detalii, poate vedea ca acolo este scris distributie auto. Detalii in poza de mai jos:1 point
-
Nu am mai scris, dar am schimbat axa cu cama, tacheti si culbutori plus garnitura capac tacheti. Total piese 1300 de lei si 600 de lei manopera. Acum motorul se aude cum trebuie. Am mai schimbat 4 bucse la bara stabilizatoare, antigel hepu. I-am pus si roata de rezerva si astept sa vina si husa zilele urmatoare. Cateva poze cu masina si fratele ei, care a intrat si el de curand in parcare. ) http://i64.tinypic.com/2cxyjpl.jpg http://i65.tinypic.com/21do9kh.jpg http://i64.tinypic.com/1jb1pv.jpg http://i63.tinypic.com/30mratt.jpg http://i66.tinypic.com/2utnvbo.jpg http://i64.tinypic.com/fk34ae.jpg1 point
-
Da, 80% din ce se vinde pe amazon vin din china, ma rog, facbricate in china, dar nu de pe aliexpress. Majoritatea le iau direct de la producator. La aliexpress poti sa vorbesti prin mesaje cu vanzatorul si iti pune valoarea la pachet mai mica de 5-10$ si eviti taxele si vama. ;-) PS: chestia aia cu screen mirroring, de pe bmwtuning.hu are si streaming bluetooth. Deci impusti doi iepuri dintr-un foc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cred ca vrei sa spui jante de E53! ET de 48 e departe de ce specifica producatorul pt F10 (IS 30).1 point
-
1 point
-
Se poate mentiona un motiv pentru vanzarea la doar cateva luni dupa achizitie? Cat despre pret... Nu e greu de comparat cu cat se vand in afara versus in Romania. E imposibil ca cele 90% F11 de pe autovit si olx care se vand intre 14-16 mii euro sa fie "pe bune"... din tot research-ul meu, pretul din anuntul asta este cel mai apropiat de cat valoreaza in realitate un F11 cu toate dotarile respective, si ma refer aici la sursa Germania si reprezentante. Nu detin adevarul absolut, dar asta e concluzia mea din cat am cautat pe net. Pe de alta parte vazusem recent un F11 cu facelift 2014 chiar la Procar Unna cu 23000, insa nu cred ca avea EDC. Overall, cred ca pretul e doar un pic optimist, deoarece exista argumentul schimbarii unor componente importante cu unele noi. Insa nici sa obtii mai putin de 21 mii nu ar fi corect, daca tot ce e scris e valid. Vorbesc aici de un cumparator normal, de oriunde ar fi el. Eu de exemplu atat imi permit, e limita superioara. Orice ar fi, bafta la vanzare, si sa ai de-a face cu oameni ok.1 point
-
Mikken, de ce iti mai pierzi vremea cu visul acelui pret in Ro ? Minus si de la mine ptr cine nu isi da seama de chestii1 point
-
Poze cu noile roti. http://i67.tinypic.com/30kedqd.jpg http://i64.tinypic.com/qs2fwj.jpg http://i63.tinypic.com/30112u0.jpg1 point
-
Motorul reactioneaza mult mai prompt in accelerari. Daca vrei, admisia e "plamanul" motorului iar pompa de motorina e "inima". Pe care ai alege sa le ai infundate/defecte? ...Ca sa nu vorbim de costuri..1 point
-
Nu mai tii minte cumva exact comenzile? Am aceeasi problema si nu gasesc nicaieri informatii referitor la combinatia asta ca sa o pot incerca. Mersi!1 point
-
1 point
-
Gresesti. http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/dynamic_traction_control.html "the DTC can be activated by pressing a button and this allows more slip and reduces the DSC’s curbing of the engine." DTC este dezactivat cand pornesti masina si poate fi activat prin apasarea butonului. DTC = Dynamic Traction Control, adica un DSC ON, insa mai permisiv. De aia cand activezi de la buton DTC-ul este permis un wheel slip mai mare (pt zapada etc). DSC este activat la pornire si poate fi dezactivat la apasarea lunga a butonului, oprind complet functia de control al stabilitatii. Nu mai induce lumea in eroare.1 point
-
Am citit niste tampenii scrise mai sus si simt nevoia sa intervin....cand pornesti masina DTC/DSC este activ.Daca vrei sa dezactivezi DTC apesi scurt iar daca vrei si DSC apesi mai lung inca o data.De ex:iarna cu DTC/DSC activ nu ieseam din parcare deoarece masina cand simtea ca roata patineaza imi taia gazu.Daca apasam scurt butonu imi dezactivam DTC (traction control) si roata se invartea pana iesea fum din ea.Asa ca daca nu ai becul aprins in bord sistemul este activ.1 point
-
S-a rezolvat dupa o resetare a functiilor de bord. O combinatie pe care nu am retinut-o (ceva legat de butoanele pentru puterea ventilatorului). Ideea este ca dupa aceasta resetare a mers fara probleme, probabil era o eroare software. Oare merg pe windows si mai trebuie restart? :twoup:)1 point
-
Totul functioneaza corect ca si pana acum doar ca nu baga aer deloc. Indiferent de treapta de viteza pe care o selectez din butoane. Si pe auto daca dau, se seteaza pe ecran la o anumita treapta de viteza insa aerul care trebuia sa intre lipseste in continuare. iDrive-ul nu mi-a dat niciun mesaj de eroare (cand mi s-a ars un bec din far mi-a dat mesaj, acum nu...).1 point
-
Deci hai sa ne intelegem...vorbesti de 2 chestii care nu au nici o treaba unu cu cealalta.Una e ventilatorul de la radiatorul masinii si una e ventilatorul care e sub parbriz care nu face decat sa bage aer rece sau cald in masina.Ventilatorul de sub parbriz e stricat in cazul tau.1 point
-
Pai de banii aia iti cumperi modulul bluetooth pentru CCC si poti cumpara si asta pentru screen mirroring si folosesti telefonul pentru muzica si google maps sau waze. Mult mai ok asa. La chinezarie vei avea un android invechit, hardware foarte slab si un touchscreen foarte prost vs telefon + mirroring. Gasesti aici http://bmwtuning.hu Credeam ca ai nevoie de alte functii. Ps: waze este mai bun decat google maps.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00