Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/18/18 in all areas
-
prea multi bani pt un 520d; oricat de multe dotari ar avea, tot trenul de rulare e cel mai important - gandeste-te la revanzare, peste 4 ani nu iei mai mult de 16-17k pe un 520d, pana atunci apare facelift la G30. in 35k euro merita sa iei un 530-535d, cu adaptive drive.4 points
-
Da, bravo! El ĂŽntreabĂŁ de mașinĂŁ cu 60.000 km, și tu ii zici ca gĂŁsește lejer cu 140.000 km și mai prost dotata.3 points
-
Mașini cu N47 vândute vs mașini cu N47 cu distribuția ruptĂŁ. Raportul probabil unul extrem de mic pentru ei. Nu cred cĂŁ nimeni de la BMW nu a stat sĂŁ analizeze cu adevĂŁrat problema, doar cĂŁ de la un punct totul se rezumĂŁ la statistici, cifre și business. La noi oricum e isterie.2 points
-
Selectati din torrent harta de care aveti nevoie: DVD1 = CD8524 DVD2 = CD8523 DVD3 = CD8522 DVD1 Western Europe - CD8524 Andorra, Belgium, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Luxemburg, Monaco, Netherlands, Portugal (incl. Madeira), Spain (incl. Canary Isles) DVD2 - Middle Europe / Central Europe - CD8523 Austria, Belgium, Croatia, Czech Republik, Denmark, Germany, Italy, Liechtenstein, Luxemburg, Netherlands, San Marino, Switzerland, Slovenia, Vatican City, MRE DVD3 - Eastern Europe - CD8522 Bulgaria, Belarus, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Hungary, Norway, Poland , Romania, Russia, Sweden, Slovakia BMW Road Map Europe Professional CCC 2018.zip1 point
-
Daca e ok, as vrea sa fac un thread cu tot ce e nevoie pentru un astfel de upgrade, ca sa fie toate informatiile in acelasi loc. In primul rand, sistemele de sunet disponibile pe E90 sunt: - Standard are 4 canale, 6 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 2 subwoofere 160mm, fara amplificator. (poate fi identificat usor, este prezent cand masina nu are tweetere). Puterea variaza in functie de HU. Poate fi 4x15 (radio), 4x25 (M-ASK), 4x40 (CCC). - Hi-Fi are 4 canale, 10 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 4/2 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator. Puterea este de 2x 40W (subwoofere) + 4x 25W. (2 ohmi toate) - Harman Kardon Logic 7 are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Logic7. Puterea este de 2x 70W (subwoofere) + 7x 40W. (4 ohmi subwoofere, 2 ohmi restul) - Individual are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Dirac. Puterea este de 825 watti. - Standard foloseste HU pentru amplificare. Din cauza asta, este un compromis mare, mai ales in lipsa tweeterelor. - Hi-Fi trimite semnal analog balansat catre amplificator. Este cel mai usor de upgradat, toate firele sunt trase. Amplificatorul se poate inlocui direct cu unul care suporta intrare analog balansata. - Logic 7 si Individual folosesc semnal digital din HU. Sunt mai greu de upgradat, trebuie facuta codarea la Hi-Fi pentru a inlocui amplificatorul. In postul urmator o sa detaliez cu codurile de piese necesare upgradeul de la Standard la Hi-Fi/Logic7/Individual, pentru ca trebuie schimbate mai multe.1 point
-
Am vzt pe pro-detailing tipul asta de pasta si am citit putin despre procedeul de polish in sine. Trebuie masina de polish, dar si pastele astea sunt abrazive sau de finish. O sa comand o pasta din asta de finish si o voi aplica fara masina de polish care desi n-o am, as risca sa fac si mai mult rau din cauza lipsei de experienta. Ca sa o las nu stiu cui, nu-mi prea vine din lipsa de incredere. Oricum trebuie sa vopsesc cam tot spoilerul pt ca sunt mai multe zgarieturi. Unele au fost prezente inca de cand am luat masina, indeosebi atinsa in partea inferioara din cauza bordurilor cred. Am vrut la un moment dat sa merg s-o vopsesc doar ca am atat radarul in bara pt ACC dar si fibra optica pt pedestrian protection. Radarul am inteles ca ar trebui sa ramana pe loc, nu-i fixat de bara, dar fibra aia este chiar in bara. Nu prea am chef de alte batai de cap, din cauza asta nici nu-mi vine sa mai merg cu ea la vopsit. O sa vad ce pot scoate eu intr-o prima faza si pe urma mai vad. Oricum, acele zgarieturi sunt ultima grija.1 point
-
Pentru F15 trebuie setate "Aktiv": BDC Body -- V_MAX_AKTIVER_EINSTIEG_AKTIV BDC Body -- V_MAX_DEAKTIVIER_EINSTIEG_AKTIV si trebuie verificate valorile urmatoare sa fie setate: wert_01 = 00 00 BDC Body -- V_MAX_AKTIVIERUNG_EINSTIEG BDC Body -- V_MAX_DEAKTIVIER_EINSTIEG Pentru E70, se codeaza cu totul alt modul daca imi amintesc bine. L.E. Pentru E70 se pare ca este: Module : IHKA ELSV_EH_LAENGE -> aktiv -> nicht_aktiv ELSV_EH_NEIGUNG -> aktiv -> nicht_aktiv Nu am incercat pe E70 niciodata.1 point
-
Multumesc mult. Acum sunt pe drumuri dar imediat ce am timp caut. Presimt ca pe acolo pe undeva este viitoarea masina...1 point
-
Cu putin timp in urma am postat o intrebare despre reparerea spiralei de la airbag. Nici nu stiam cum se numeste atunci i-am zis cuplaj rotitor. In orice caz dupa ce m-am interesat de costurile reparatiei in reprezentanta si pretul piesei noi, am zis ca mare lucru nu pot pierde incercand sa fac astea singur. Piesa noua cea mai ieftina pe care am gasit-o costa 2200 lei, La reprezentanta piesa + manopera "usor" peste 3000 lei; nici nu am mai intrebat ce inseamna usor. Sa-mi fut una. Pentru un cablu de 2 lei. (la propriu). Uitati interventia * de la inceput va zic ca nu sunt deloc implicat in repararea masinilor in nici un fel, ci doar am cautat cateva zile informatii legate de problema mea pe internet si apoi mi-am facut curaj sa iau surubelnita la "the ultimate driving machine". Eventualele greseli ... comment si corectez. ** de mare ajutor mi-a fost https://www.newtis.info/ *** am spart postarea in doua parti pentru ca nu m-a lasat sa postez toate pozele Pentru inceput trebuie decuplata borna negativa a bateriei. Aici trebuie grija, sa nu rupi electronica de pe cablu (daca este), ca sa nu iti faci inca o “bucurie”. 1 Scoatere airbag. Pentru asta trebuie bagat ceva in gaura din spatele volanului. Gasiti tutoriale pe YouTube. Iese usor dar eu m-am chinuit cu el de vorbeam singur. Ca sa nu patiti la fel foloseti ceva cu cap plat. Eu am bagat pana la urma un inbus de 4 si a mers perfect. Tehnica este sa apesi pe airbag(ca atunci cand clanxonezi) si cand simti ca ai impins ceva elastic cu inbusul, incearca sa-l scoti tragand usor inspre tine. Daca ramana cumva agatat impinge-l la loc si incearca din nou. Poti sa impingi/lovesti destul de tare ca sa-l bagi la loc nu pateste nimic. Airbagul e conectat prin doua mufe, grija sa nu le rupi, eu am folosit o surubelnita fina ca sa le ajut sa iasa. Se vede in poza marcat locul de unde le-am eliberat. http://i64.tinypic.com/egbzv5.jpg http://i63.tinypic.com/31320zc.jpg 2 Scoate volanul (aici ai un surub si o mufa) http://i66.tinypic.com/2hzh7yu.jpg 3 Cochilia volanului (doar trage cu simț) http://i63.tinypic.com/2r5gok4.jpg Exista pe lateral niste ghidaje si clipsuri http://i67.tinypic.com/kcjp87.jpg 4. Demontare piesa Piesa bloc comun spirala, manete, traductor de pozitie. Asta e tinuta locului de 4 suruburi Torx. In spate sunt doua cabluri. Mufele cablurilor se desfac usor. Una are un livier, ceealalta o siguranta lateral ace trebue apasata. http://i68.tinypic.com/v31t8l.jpg http://i63.tinypic.com/2117wxh.jpg 5. Sapatul in piesa. Pentru a ajunge la cablul acela trebuie sa demontati piesa. Plasticele ce compun carcasa par cam fragile trebuie rabdare si cat mai putina forta. Daca te apuci de lucru tine minte: NU FORTA. Prima data scoate inelul superior. Ata e tinut lcoului de clipurile din poza. Cu o surubelnita plata fina, trebuie desfacut pe rand. Dupa ce toate clipsurile sunt desfacut „capacul iese” (deja vei vedea cablul panglica) http://i65.tinypic.com/2ef5hz8.jpg Scoate inelul exterior. Asta e tinut de cateva clipsuri pozitionate in jurul carcasei, si doua pe un colt. La astea din colt baga o surubelnita asa ca in poza sa eliberezi siguranta, apoi trage usor de inel si daca trebuie mai insita la sigurantele alea din colturi. NU FORTA. E un plastic fragil. http://i66.tinypic.com/flwlzk.jpg http://i67.tinypic.com/n31cuf.jpg Partea a doua aici1 point
-
asta cu ,,aparat care verifica distributia ,, n am mai auzit o pana acum , nu contrazic .ca doar nu le stim pe toate ! n aud nimic suspect la mine dar dupa ce am citit minim 25 de pagini pentru mine e clar : s a gresit din start cu acest motor ,inca din faza de proiectare .... daca se punea distributia pe fata ,lateral unde era mai accesibil ,nu se plangea mai nimeni de costuri sa schimbi ambreaiaj nou si dupa cateva sute de km sa se rupa distributie e de s.f-uri ce sa vezi , pe urban conduc o nemtoaica cu 657.000 km azi pe bord , de la 215.000 km la mine ,luata personal din DE suuurprise !! e pe lant si mai e si original ,NEUMBLAT niciodata acolo !!1 point
-
1 point
-
Da-mi voie sa te contrazic din nou. Alternatorul e lucru cel mai usor de dat jos! Secretul l-am aflat si eu cand am descoperit ce este in spatele surubului care strange efectiv alternatorul pe sasiu sau. Acel surub de fapt se infileteaza intr-o bucsa care practic se intepeneste in alternator cand e stransa! Tot ce trebuie facut este sa fie batut inapoi surubul dupa ce este slabit 5 mm! Apoi alternatorul va putea fi scos muult mai usor. Sa vina multumiri ca mie personal mi-a trebuit 3 experiente grele ca sa ma prind cum sta treaba! In timp ce pentru relipirea infasurarilor statorului este nevoie de un ciocan de lipit de cel putin 500W! Stiu clipul acela; tipul este meserias; schimba si periile colectoare in clipul lui.. (stiam eu ca sunt (cel putin) invidiosi pe aici; sa curga minusurile atunci)1 point
-
Mai greu e de demontat alternatorul, procedeul difera (mai mult sau mai putin) la fiecare masina in parte. arata strict schimbarea regulatorului la alternatoarele Valeo. Exista si varianta cu alternator1 point
-
Pai daca nici de la dealer BMW nu mai poti cumpara, atunci trebuie sa o iei direct de la fabrica, sau cum? Personal am luat de la un dealer de pe la vreo 100 (?) km de NĂźrnberg. A fost ceva mai ieftina decat ce cauta colegul, si experienta a fost (zic eu) ca la o masina noua. Unde mai pui ca mi-au asigurat transportul de la hotel dupa ce s-au transferat banii si vorbitor de engleza, ca traducator e mult spus, care sa ma ajute cu actele/numerele, eu recomand oricand un dealer vs autohaus. A.1 point
-
Corect, fa un test drive cu 2 litri si apoi cu 3 litri, indiferent de configuratie 525, 530, 535, vei constata ca e alta masina, nu mai sunt la curent cum a ramas pana la urma cu impozitul dar motorul de 3 litri e super ok ca si feeling Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Recomand motorizare de 3 litri pentru seria 5, avand in vedere greutatea masinii destul de mare. Fa un testdrive cu seria 5 cu motor de 2 litri si apoi cu una de 3 litri si vei trage singur concluziile de rigoare. Succes in achizitionarea masinii dorite!1 point
-
Posesor de B47(420d). Am condus inainte si N47 (325d). Ambele manuale. Desi B47-le meu are cu vreo 35cp mai putin, se conduce mult mai bine(se simte banda de cuplu mai larga, accesibil de la turatii mai joase ca N47). - B47 are f putin turbo lag, raspunde aproape instantaneu. Cu N47 dura aproape 1 sec, la plecarea de pe loc iti da dea impresia de masina greoaie. Dupa aia venea si boost-ul... - suna mai rafinat(chiar de afara), auzi mai putin tacait ca la N47 - ca si consum mediu pe autostrada la 130km/h cam 5.6 garantat, daca mergi <= 90 scoti si sub 5. - motorul are 3 ani pana acum n-am vazut sa se planga careva cu distributia1 point
-
Ce intelegi prin "mai rafinat" ? E un motor nou , nu prea are cum sa fie "rafinat" . In general lumea vorbeste ca e mai galagios decat N47 si ca ar consuma ceva mai mult.1 point
-
Le as pune lanturile astea de la motoarele N47 pe masa inginerilor bavarezi si i as ruga sa explice public aceasta problema nedemna pentru un bmw, sunt datori sa faca acest lucru, macar din respect pentru milioanele de fani ale firmei bavareze si pentru clientii care platesc bani grei pentru un bmw nou sau second si trebuie sa aiba atatea batai de cap cu un lant de trei lei, cred ca si ala de bicicleta e mai rezistent, fara ca nimeni sa ofere o explicatie reala si pertinenta! Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva prin ceea ce am scris mai sus, dar mi se pare inacceptabil ca niciun oficial bmw sa nu si asume aceasta ptoblema!1 point
-
Sunt mai multe liste cu ce se schimbă pe forum. Folosește search și vei găsi sigur ceva - uite, la primă căutare http://www.bmwclub.ro/forums/topic/162470-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__st__5440 Doar OEM. Nimic altceva la distribuție.1 point
-
Sunt oameni care au avut experiențe foarte proaste cu Bimmer. GĂŁsești cu search destule discuții. Ănțeleg cĂŁ și pe Google rezultate similare obții. Problema realĂŁ pe care o vĂŁd eu cu Bimmer ĂŽn cazul distribuției este cĂŁ nu dau motorul jos de pe mașinĂŁ, deși procedura tehnicĂŁ implicĂŁ acest lucru. Ănțeleg cĂŁ la Bimmer au gĂŁsit ei o metodĂŁ, dar nu e cea recomandatĂŁ. E bine cĂŁ nu ai probleme cu mașina, nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ Bimmer nu are și oameni care nu au fost mulțumiți, dar recenziile ĂŽn general au fost negative din pĂŁcate.1 point
-
Din ce am vazut masina are niste optiuni foarte foarte interesante(faruri led,ceasurile digitale).Sincer dupa parerea mea nu as merge fara XDRIVE la pretul asta.Este un compromis cam mare.La 36k as renunta la cateva optiuni in favoarea motorizarii superioare plus xdrive.1 point
-
Contacteaza o clarvazatoare atunci. Nu poti da nicio informatie concreta, dar vrei ajutor.1 point
-
Da. Prima data o sa ii fac o diagnoza. Astept cablul ENET sa-mi ajunga zilele astea. La EGR nu s-a umblat, ci in spatele capacului de la filtrul de aer este un colier care prinde EGR-ul. Acela a fost slabit pentru ca acel capac sa fie desfacut mai bine, fiindca nu intra filtrul de aer in locasul lui. In privinta istoricului masinii, la fiecare schimb de ulei de noua din 24k, 25k si respectiv 26k i s-a facut regenerare filtru particule. Apare pe istoricul atasat mai jos. Undeva nu apare pe istoricul asta, intre 77k si 128k, dar apare pe altul ca s-a facut si la 102k, adica intre cele doua valori de kilometrii. Am incercuit cu rosu poza cu filtrul de particule. In final pana la 201k, iar de atunci pana acum la 232k nu i s-a mai facut regenerare. Cu cati am vorbit, mi-au zis ca isi face singura in timpul mersului. Nu am simtit nici odata ca se tureaza singura. Atata timp cat pe istoric apare ca i s-a facut manual, de fiecare data cand i s-au facut schimburile de ulei, tind sa cred ca nu isi face singura regenerare. Acum astept sa imi vina acest cablu si sa vad eroarea detaliatain program si revin cu o poza aici. Totodata, probabil DPF-ul sa se fi infundat in aproximativ 32k de cand nu i s-a mai facut regenerare. Oricum la mine nu merge masina puturos. Pe oras ii mai dau ECO-PRO cand ma duc la servici 2km. In weekend-uri la drum lung nu scade sub 100-150 km/h1 point
-
Multumesc mult pentru informatiile concrete oferite. Ca idee un pret pentru turbina mica de schimbat sau daca e posibila reconditionarea ? La e39 o reconditionasem pe la 240.000 km si mergea mai bine ca noua... Cam spre 525 biturbo mergeam si eu. Suspensia pneumatica pe spate stiu cum e, am avut la e39. Am crezut ca intre timp a aparut si dotare suplimentara cu 4 perne reglabile. Garda la sol joasa m-a chinuit mereu iarna la BMW. Functia de pastrare a benzii de rulare la Audi e mai evoluata, pentru ca stie sa actioneze directia in mod automat pentru a nu parasi banda. Asta este o chestie fantastic de utila, chiar daca functioneaza doar pret de 4-5 secunde. ACC-ul il am si iarasi a devenit un "must be". BMW-ul sta mai prost un pic decat Audi la dotari, insa mi-e dor de senzatia de la volanul unui BMW...1 point
-
Este o postare pe club cu Service Scream (Tezparii) ... au montat pinionul invers, s-a desfiletat surubul care a spart baia de ulei. Asa ca profi si claaaar ... fiecare service cu bune si rele.1 point
-
In Carly am optiunea de a dezactiva monitorizarea voltajului...deci...teoretic nu vei mai avea monitorizata eroarea de bec ars...TOTUSI...te vei juca cu FRM-ul, care e extrem de sensibil...poate crapa si la o simpla citire a lui, au fost cazuri...Eu am luat un OBD BTH de la ICAR 3 + Carly...pare stabil...dar...shit happens anytime, vorba poetului.1 point
-
Freaca-i omului si doi pumni virtuali ca a cerut un sfat...ce puii mei, trebuia sa intrebe pe Forumul Citroen, ce cauta pe BMW, saracia asta de om ce ar trebui sa arunce banii cu ochii inchisi.... )) Uneori nu inteleg izbucnirile astea de "am BEMVE, ce aia a me' "... Daca face o economie si de 2-300 lei, ia la copii ceva, etc...1 point
-
1 point
-
Bun venit in randul celor cu BMW si la servicile lor ''exceptionale''. 5000 lei sa iti desfaca motorul pentru o problema care este deja foarte cunoscuta si dupa se asteapta sa cumperi un motor ce costa cam jumate cat masina. Motorul 28i este deja foarte cunoscut pentru problemele care le are: pompa de ulei nu a mai bagat sau nu a bagat suficent ulei si piesele au inceput sa se frece intre ele si sa se incalzeasca foarte tare, in acest timp a inceput sa apara si spanul si dupa ce ai oprit motorul, pisele care erau deja foarte incinse au putut sa se contopeasca una cu ala. La tine pe langa span ai uzura cam la tot ce se misca prin motor si pe lnga asta mai este si blocat. Blocul motor si piesele din interior sunt compromise. Nu ramane de cat sa ii dai in judecata , dar nu aici in Romania , trebuie in Germania si o sa primesti la fel ca si astia cu distributia ceva compensatie , nu mai stiu de cat dar oricum nu suficent cat sa iti cumperi un motor la 11.000 euro. Studiaza problema si pe forumurile straine unde am vazut ca se fac grupuri cu aceasi problema si incep sa se adreseze la BMW si instantei.Masina a fost cumparata de noua ? Daca ai toate revizile facute la ei nu ai nici o sansa sa pierzii , nu poti sa te dai mare ca faci masini de vai de mine cat de grozave si sa iti pice motorul inainte sa atinga 100.000km , sunt motoare care au picat la fel dupa 40.000km... Pot sa spun ca ai avut ghinion , ca atunci at mai fii fost in garantie.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu stiu daca sa rad sau sa plang de la faptul ca ai luat in considerare ca un motor functional se poate cala din cauza firmei de ulei folosita. Poti sa pui si ulei de motor din Kaufland, nu are cum sa se intample asa ceva cu motorul. Daca nu iti functioneaza corespunzator pompa de ulei/pompa de apa etc. nu schimba nici cu 5% situatia marca de ulei folosit... P.S: Motul face ulei foarte bun, motociclistii care se respecta nu baga altceva. Motoarele alea lucreaza des la 10-14 000 rpm, iar efectele uleiului se vad foarte usor. La motoarele in 2T uleiul poate sa faca diferenta daca te tine setul 10k km sau 15-20k. Nu iti mai da cu parerea aiurea daca nu te pricepi.1 point
-
Nu mai acuzati omu ca a umblat fara ulei sau ca nu a deschis capota la masina niciodata.(nu este frumos sa acuzi cand nu cunosti toate detalile) A zis clar ca nu a avut presiune la ulei si ca in secunda 2 s-a ars ca sa nu zic altceva. Am citit mai multe forumuri si este o problema foarte comuna la motoarele astea, aici aveti cateva clipuri cu mai multe motoare care au aceasi problema ca si collegu de mai sus: Eu stiu ce este mai greu sa recunoasteti unii dintre voi , dar BMW are niste probleme de fiabiitate la unele motare din seria N, (nasol).1 point
-
Suport de usa pentru tweetere - fara panza in spatele grilei metalice - 51 33 7258575 - usa stanga - 107 lei - 51 33 7258576 - usa dreapta - 107 lei - cu panza in spatele grilei metalice - 51 33 7171201 - usa stanga - 126 lei - 51 33 7171202 - usa dreapta - 126 lei - cu logo harman kardon - 51 33 7270891 - usa stanga - 175 lei - 51 33 7270892 - usa dreapta - 175 lei Conector baterie - pentru cei care vor sa se lege cu amplificatorul la blocul de sigurante de pe baterie. Trebuie verificat daca exista pinii fizic in suport inaintea cumpararii conectorilor. - 61 13 6920092 - conector 2,5-4MM² - 7.2 lei - 61 13 6920094 - conector 6-10MM² - 8.5 lei - 61 13 6925166 - mufa 2 pini - 4.6 lei - 61 13 6925176 - mufa 1 pin - 6.3 lei Suport amplificator - in stanga portbagajului, sub capitonaj, pt Hi-Fi, Logic 7 si Individual - 65 15 6945072 - suport amplificator - 93 lei Tava de depozitare portbagaj - cea adanca nu se mai potriveste deasupra, daca se monteaza amplificatorul - 51 47 7139049 - tava depozitare stanga - 48 lei Suport difuzor central - pentru Logic 7/Individual - 51 45 7123750 - suport difuzor - 230 lei Clips de plastic - pentru inlocuirea celor care se rup, cand se demonteaza fata de usa - 51 41 8224781 - clips cu garnitura - 3 lei Cele de sus ar fi necesare pentru un montaj cat mai original. Pentru cine nu vrea sa taie cablurile originale ale masinii: Conector mama pentru conectorul pt subwoofer - 61 13 6901731 - conector - 61 13 8364835 - 4 x pini Conector subwoofer - 61 13 6984750 - conector - 61 13 8364836 - 4 x pini 0,5- 1,0 MM² sau - 61 13 8364838 - 4 x pini 1,0- 2,5 MM² Conector mama pentru conectorul de la difuzoare - 61 13 8373583 - conector - 61 13 1393723 - 2 x pini Conectorul de la difuzoare - 61 13 6925634 - conector - 61 13 1383776 - 2 x pini1 point
-
1 point
-
te ajut eu daca vrei. maine mai e un baiat din bucuresti la care i montam stopuri de lci. daca vrei te chemam si pe tine unde suntem noi si ti le dezactivez eu check urile sa nu mai dea eroare si deci sa nu mai clipeasca repede . nu te costa nimic bineinteles1 point
-
Din: torpedou am specificat in 1-ul post .nu mai imi bat capul ,nu e piesa bmw 100% . E ceva de la fbi ,cia,sri ,sts0 points
-
O improvizatie ordinara lasata de fostul proprietar; de unde ai scos-o mai exact?0 points
-
Multumesc pt linkuri. Nu sunt ff sigur dar nu vad night vision la nici una. Retrofit se poate face cu night vision? Eventual un cost aproximativ.0 points
-
BunĂŁ asta cu distribuția pe lateral la un motor montat longitudinal.0 points
-
Da...da......ne cunoastem.... Masina de mai sus e ceva dubios cu ea...a fost cineva sa se uite la ea si cica unele raspunsuri au fost evazive in legatura cu istoricul de service. Ideea e ca vreau masina pana in 90.000 km. De preferat 2 litri pentru ca nu se stie ce va fi cu dieselul peste 3-4 ani. Tendintele sunt destul de impotriva. Oscilez intre Audi si BMW. Daca e vorba de tractiune integrala va fi Audi. Daca nu, sigur va fi BMW pt tractiunea spate care da un foarte mare plus iarna fata de tractiunea fata. Plecand de la conditiile astea pe lista sunt Audi 2.0 tdi quattro, BMW 520/525 fara xdrive, sau Audi Allroad pt suspensia pneumatica. Ca dotari vreau ACC, night vision, faruri LED, sunet decent, scaune confort. Peste astea depinde ce si cum gasesc. Ca buget de preferat 35k, dar daca e nevoie maximul e 40-45k euro. Sper sa se inteleaga clar acum ce caut.0 points
-
Cel mai simplu test il poti face acasa, cu un aparat de masura. Incepi de la alternator. Probabil s-a defectat regulatorul de tensiune (cunoscut ca releu incarcare); se inlocuieste relativ usor. Alternatorul se poate repara daca este cazul Ai reusit sa faci drumul pana acasa, masina primind curent strict din baterie0 points
-
f bine ca ai trecut pe benzina. nu faci multi km. cat te-a costat aceasta din urma?0 points
-
-1 points
-
la 36k euro gasesti lejer un 535 F10 ... studiez si eu piata acolo de ceva timp. Un F10 535 cu optiuni medii gen Head Up Display , X-Drive , Navigatia noua mai gasesti si Pro Logic + LED merge pe la 30-35K undeva la 140K km. Bani ai destui daca asta e bugetul ai de unde alege linistit. Ideea este cum ziceau si colegii mai sus la revanzare ( pentru ca o vei vinde 100% la un momendat ) vei pierde mai mult decat dublu si e pacat de banii aia. Eu am ajuns pana in punctul ala unde am pe cineva in germania ( zona Frankfurd ) care se duce sa vada masini le, testeaza si ma anunta daca e ok sau nu ( desigur contra cost ) Bafta sa ai iti doresc PS. : nu, ne cunoastem si de pe Audi forum cumva ?-1 points
-
Nu e nici o rautate, am inteles punctul tau de vedere in primul post, nu e nevoie sa repeti. Am dat o solutie, testata pe propria piele, n-am zis ca e cea mai buna.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Multumesc pt replay nu cred sa fie diferenta mare de kg-agilitate intre cele doua, intradevar 6 e mai lat dar 435 are X-ul care il ingreuneaza. Ca si aspect prefer 4 afara si 6 la interior:) Cayman are un pretz piperat si are decat 2 locuri deci este exclus pt mine.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00