Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/20/18 in all areas
-
Sa nu mai dai si tu 22 de lei :console: , Paulaner black nefiltrata, multumesc. https://www.docdroid.net/ZjUdrdE/ky28481-vehicle-information.pdf 342 000 km in 20 dec 2017. Deci intinerita cu aprox 120 000, minim. As putea atasa si discutia cu el in care zicea ca a luat-o de la dealer din De, fara sa stie de km :frantics: :frantics: :frantics: I-am oferit la misto 5500 pe masina, a zis ca nu, ca ii sta in 6300. Din pacate, fiecare masina isi are cumparatorul...2 points
-
Da, la E9X puteai configura scaune sport / volan sport (Mpack) / schimbator+frana de mana Mpack / plafon negru din fabrica, fara sa selectezi pachet M complet.2 points
-
Daca e ok, as vrea sa fac un thread cu tot ce e nevoie pentru un astfel de upgrade, ca sa fie toate informatiile in acelasi loc. In primul rand, sistemele de sunet disponibile pe E90 sunt: - Standard are 4 canale, 6 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 2 subwoofere 160mm, fara amplificator. (poate fi identificat usor, este prezent cand masina nu are tweetere). Puterea variaza in functie de HU. Poate fi 4x15 (radio), 4x25 (M-ASK), 4x40 (CCC). - Hi-Fi are 4 canale, 10 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 4/2 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator. Puterea este de 2x 40W (subwoofere) + 4x 25W. (2 ohmi toate) - Harman Kardon Logic 7 are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Logic7. Puterea este de 2x 70W (subwoofere) + 7x 40W. (4 ohmi subwoofere, 2 ohmi restul) - Individual are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Dirac. Puterea este de 825 watti. - Standard foloseste HU pentru amplificare. Din cauza asta, este un compromis mare, mai ales in lipsa tweeterelor. - Hi-Fi trimite semnal analog balansat catre amplificator. Este cel mai usor de upgradat, toate firele sunt trase. Amplificatorul se poate inlocui direct cu unul care suporta intrare analog balansata. - Logic 7 si Individual folosesc semnal digital din HU. Sunt mai greu de upgradat, trebuie facuta codarea la Hi-Fi pentru a inlocui amplificatorul. In postul urmator o sa detaliez cu codurile de piese necesare upgradeul de la Standard la Hi-Fi/Logic7/Individual, pentru ca trebuie schimbate mai multe.1 point
-
E90 325i, model USA, provenienta Florida, fabricatie 06.2005 - capacitate cilindrica 2996 cmc, este un 3.0 detuned cu 218 cp, de aceea modelul se numeste 325i, pt cine e bulversat de acest aspect sa se informeze singur pe net - cutie automata 6 trepte - buton start/stop - clima functionala - 4 geamuri electrice, perdeluta luneta electrica, oglinzi electrice - comenzi volan - pilot automat - trapa - senzori ploaie - interior piele, ornamente lemn - cd player/mp3/radio BMW cu mufa AUX - masina se vinde cu jante aliaj pe 16" , style 154 si cauciucuri de iarna, jantele din poze sunt pe 18", style 238 cu cauciucuri de vara si se dau cu 500e - 2 chei Inmatriculata in Romania in 2008, taxa platita, nu stiu daca mai are importanta Un singur proprietar, se ofera fiscal Pt oferte si detalii astept mesaj privat PRET 6799 euro Poze aici https://s18.postimg.org/jurbhmj2x/IMG_2790.jpg https://s18.postimg.org/ned97hbix/IMG_2779.jpg https://s18.postimg.org/6ducyro6x/IMG_2791.jpg https://s18.postimg.org/kx1i07jwp/IMG_2794.jpg https://s18.postimg.org/73d5b5jll/IMG_3592.jpg https://s18.postimg.org/3jr7lc1g9/IMG_2780.jpg https://s18.postimg.org/mnfxohes9/IMG_2775.jpg https://s18.postimg.org/xofo6o3yh/IMG_2778.jpg https://s18.postimg.org/l9sw6crvt/IMG_2793.jpg1 point
-
1 point
-
Eu zic să staţi "cuminţi" cu intinzătoare and stuff şi să puneţi numai ulei de calitate şi schimb la maxim 10.000km şi sigur va fi totul ok (mă refer la cei care au schimbat deja distribuţia cu ultima revizie de kit). Eu am fix 10.000km cu distribuţia nouă, totul ok până acum, dar va vedea numai schimburi de ulei doar la maxim-maxim 10.000.1 point
-
BMW colaboreaza cu ATE , JURID si TEXTAR ... nu stiu cine face pentru e65 dar poti sa iei BMW si atunc nu o sa mai ai dubii. PS: Calitatea nu o sa fie aceasi chiar daca nimeresti firma producatoare.1 point
-
O turbina reconditionata nu se va ridica niciodata la acelasi nivel cu una originala, asa ca stai cuminte .1 point
-
Noi credem ca tipul cu turbina vrea sa isi umple buzunarele de pe tine ... Presiunea la relanti este de 0.6-1 bar (cel putin la BMW) si in ture poate sa ajunga maxim la 3.5-4bari pentru o perioada scurta de timp in functie de cum lucreaza regulatorul de presiune. Aici ai poze cu presiunea de ulei la mai multe masini (BMW), sa imi zici ce au in comun... Mergi la BMW sau poate gasesti pe internet o informatie oficiala care sa il convinga ca este ok presiunea 0.8 bari.1 point
-
Da , senzorul de presiune te atentioneaza prea tarziu , cand nu mai ai presiune .. Dar daca ai fii avut un indicator era mult mai bine ca vezi/compari presiune de ieri cu presiune de astazi , si daca ieri ai avut de exmplu 3 bari la 2000rpm si astazi ai doar 2.5bari stii ca ceva nu este ok si poti sa mai investighezi putin situatia inainte sa se transforme in ceva catastrofal. Acel bec nu iti ofera avantajul asta , daca nu e aprins stii doar ca presiunea se afla in limitele normale (dar nu stii daca este la limita inferior sau superioara) si cand se aprinde este cam gata si trebuie sa iti cauti alt motor. Pentru buzunarul consumatorului acel indicator este un avantaj , dar pentru interesele producatorului nu este prea ok.1 point
-
Nu trebuie sa platiti voi, dar in tara asta de rahat asa se face, cu certuri, cu tiganeala, cu timp de asteptare mare. Depinde de contractul care il au cu Omniasig, eu de exemplu pot sa fac maxim 2 reconstatari pe Omniasig pe un dosar. Tavicu: Nu-ti da masina pana nu intra banii de la asigurator??? Cred ca ai inteles gresit, s-ar putea sa nu-ti de-a masina pana nu primesc ei acceptul de plata de la Omniasig, din moment ce au contract si accept de plata 100% se vireaza banii in data stabilita in contract 10-15-20-30 zile cu OP. Danyro, daca flansa nu are nici-o modificare, nici-o strambatura sau zgarietura sau indoitura normal nu ai cum sa ceri asa ceva, chiar daca amortizorul a fost stramb in ea, s-a scos si gata, nu a afectat-o teoretic, ce e flansa aia pana la urma? nu o strica parerea mea, dar tu stii, in schimb fuzeta se inlocuieste cu tot cu rulment tehnologic (chiar daca e tehnologic trebuie sa-l ceri si pe ala la reconstatare, asa sunt unele asigurari, cu bube in cap), nu ai cum sa scoti rulmentul din fuzeta (care se scoate cu presa) fara sa-l strici, automat trebuie altul nou. Fuzeta ti-o da la inlocuit daca in urma geometriei de roti dupa inlocuirea amortizorului mai ai deviatie, cum ai vrea sa ti-o de-a altfel?? Termenele de raspuns da...pana faci reconstatarea, pana primesti raspuns, pana faci alta comanda de piesa in caz ca nu o ai,etc.. dar asa e cam la toate asigurarile, cel putin 1 zi astepti peste tot dupa raspuns la reconstatare. Niciodata nu o sa-ti de-a mai mult de 1 piesa pe directie de inlocuit, le ia din aproape in aproape, decat in cazul in care se vede clar un brat stramb cu amortizor cu fuzeta,etc.1 point
-
Senzorul de presiune masoara presiunea din circuitul de ungere intern al motorului cu toate pierderile posibile1 point
-
https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-fab-16-11-2007-IDa9zYT.html Bate lantu' distributie, filtru particule anulat, fum albastru, zmucituri cutie la retrogradare.1 point
-
Depinde spre ce esti orientat: dinamica/condus sau comfort/eleganta F10 are materiale mai premium la interior si cu trimuri/piele poate arata chiar elegant. Usor mai spatios ca F30, izoleaza tot ce se intampla la exterior mai mult, da o atmosfera de salon. Minusuri - agilitate mai scazuta din cauza caroseriei mai mari. O suspensie adaptiva/M sport ar putea rezolva partial. In F30 ai spatiu mai mult decat generos. Ca dimensiuni interioare/exterioare e cat Seria 5 E39. O serie 5 nu chiar veche. Calitatea materialelor e mai mult decat decenta, plasticele solide, nu scartaie. E peste VAG dupa mine. Plus forma iconica de bord Bmw. Personal nu sunt interesat de masini sufragerie asa ca nu ma intereseaza segmentul din care face parte si seria 5. Consider blingul superflu. Prefer o masina mai agila ca F3x(am un F36) spatiu suficient, interior de calitate si o dinamica decenta. Uita-te si pe F32/F36 au o dinamica imbunatatita fata de F30/31. Ceva mai mult spatiu interior pe latime. Mai putin ruliu, ecartament mai mare, mai stabile pe viraje. Au hayon, arata mai bine. Dezavantaje: suspensia mai putin comfortabila ca F30/31, spatiu pe verticala mai mic.1 point
-
Daca optezi pt motor de 2L, CLAR seria 3. COnsuma mai putin si e mai rapid, agil, se infige mai bine. F10 e mult mai confortabil si spatios, dar motorul de 2L e prea bleg pt caroseria aia grea. Stiu ca iau minusuri la postarea asta, dar asta e adevarul.1 point
-
vik, poti cauta amsoil engine flush.Este in Ro. Am inteles ca e destul de bun,citeste pareri de pe forumurile din sua.1 point
-
cel mai bun engine flush dpmdv este 2+2,contine fosfat lichid. Il folosesc eu la fiecare schimb de ulei. Am mai folosit inainte protec , motul si liqui moly - nu m-au dat pe spate. Sunt la primul schimb cu wurth,am 1500km.1 point
-
la bmw e90 320d an 2008 cu motorul n47 , iti recomand wurth endurance iii 5w30, are norma bmw LL-04 sau redline euroseries 5w301 point
-
Cand se vorbeste de sportivitate cred ca cel mai corect este sa luam in calcul un tur de circuit, acolo se vede elasticitatea unui ansamblu motor+cutie+caroserie, degeaba face 100 in 4 sec.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da-mi voie sa te contrazic din nou. Alternatorul e lucru cel mai usor de dat jos! Secretul l-am aflat si eu cand am descoperit ce este in spatele surubului care strange efectiv alternatorul pe sasiu sau. Acel surub de fapt se infileteaza intr-o bucsa care practic se intepeneste in alternator cand e stransa! Tot ce trebuie facut este sa fie batut inapoi surubul dupa ce este slabit 5 mm! Apoi alternatorul va putea fi scos muult mai usor. Sa vina multumiri ca mie personal mi-a trebuit 3 experiente grele ca sa ma prind cum sta treaba! In timp ce pentru relipirea infasurarilor statorului este nevoie de un ciocan de lipit de cel putin 500W! Stiu clipul acela; tipul este meserias; schimba si periile colectoare in clipul lui.. (stiam eu ca sunt (cel putin) invidiosi pe aici; sa curga minusurile atunci)1 point
-
1 point
-
Credema ca sunt patit. Am avut si eu experiente nasoale la service,am si un topic dedicat(de mentionat ca nu vreau sa generalizez). Asa am ajuns sa intalez Carly pe telefon si sa instalez singur placute de frana,telescoape etc.1 point
-
Suport de usa pentru tweetere - fara panza in spatele grilei metalice - 51 33 7258575 - usa stanga - 107 lei - 51 33 7258576 - usa dreapta - 107 lei - cu panza in spatele grilei metalice - 51 33 7171201 - usa stanga - 126 lei - 51 33 7171202 - usa dreapta - 126 lei - cu logo harman kardon - 51 33 7270891 - usa stanga - 175 lei - 51 33 7270892 - usa dreapta - 175 lei Conector baterie - pentru cei care vor sa se lege cu amplificatorul la blocul de sigurante de pe baterie. Trebuie verificat daca exista pinii fizic in suport inaintea cumpararii conectorilor. - 61 13 6920092 - conector 2,5-4MM² - 7.2 lei - 61 13 6920094 - conector 6-10MM² - 8.5 lei - 61 13 6925166 - mufa 2 pini - 4.6 lei - 61 13 6925176 - mufa 1 pin - 6.3 lei Suport amplificator - in stanga portbagajului, sub capitonaj, pt Hi-Fi, Logic 7 si Individual - 65 15 6945072 - suport amplificator - 93 lei Tava de depozitare portbagaj - cea adanca nu se mai potriveste deasupra, daca se monteaza amplificatorul - 51 47 7139049 - tava depozitare stanga - 48 lei Suport difuzor central - pentru Logic 7/Individual - 51 45 7123750 - suport difuzor - 230 lei Clips de plastic - pentru inlocuirea celor care se rup, cand se demonteaza fata de usa - 51 41 8224781 - clips cu garnitura - 3 lei Cele de sus ar fi necesare pentru un montaj cat mai original. Pentru cine nu vrea sa taie cablurile originale ale masinii: Conector mama pentru conectorul pt subwoofer - 61 13 6901731 - conector - 61 13 8364835 - 4 x pini Conector subwoofer - 61 13 6984750 - conector - 61 13 8364836 - 4 x pini 0,5- 1,0 MM² sau - 61 13 8364838 - 4 x pini 1,0- 2,5 MM² Conector mama pentru conectorul de la difuzoare - 61 13 8373583 - conector - 61 13 1393723 - 2 x pini Conectorul de la difuzoare - 61 13 6925634 - conector - 61 13 1383776 - 2 x pini1 point
-
Am luat acum 1 saptamana pe spate la E90/2008 placute originale bmw pe spate 265 lei In cutie originala am gasit textar ștanțate Textar care pe același cod erau 130 lei Le am facut retur in viteză și am luat brembo ,super multumit O cutie originala bmw la 135 lei cutia goală !! Urmează fața săptamana asta ,sunt la 30% din noi dar mi s a pus pata pe ele0 points
-
Ah nu am stiut. Inseamna ca am intales eu gresit Nici asta nu am stiut! Nu stiam de ce schimba si rulmentul la mine. Pe zi ce trece inveti ceva nou0 points
-
Daca ai pasarici pe creier, poti incerca la avdturbo.ro ei sunt cei mai buni pe tara.0 points
-
Enunta te rog acea teorie. Presiunea e maxima imediat dupa pompa. Dupa primul cot sau variatie a diametrului conductei, ea scade. La capatul circuitului, in baie, presiunea e aproape zero.0 points
-
Senzorul masoara presiunea acolo unde e pus. In amonte sau in aval de senzor, pe circuit, presiunea variaza.0 points
-
Daca senzorul de presiune nu e langa axul turbinei, valoarea indicata nu va fi egala cu cea de la axul turbinei. Pierderile de presiune in sistemele hidraulice sunt destul de insemnate cu fiecare cot sau variatie de diametru al conductelor.0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
-1 points
-
Masina se poate activa cu stick FSC orginal bmw (100 euro ) si prin adaugara esys merge actvarea hartiilor si fsc si tot !-1 points
-
Ce intelegi prin "mai rafinat" ? E un motor nou , nu prea are cum sa fie "rafinat" . In general lumea vorbeste ca e mai galagios decat N47 si ca ar consuma ceva mai mult.-1 points
-
Bidididoaicele" sunt atrase de lux si opulenta deci cred ca mai repede le perpelesti cu E-ul ) Parerea acestora conteaza da nu zilnic ca sunt insurat Ce caut mai mult de la o masina este motivul pt care ma intorc la BMW si anume placerea de a conduce, felul in care livreaza puterea, agresivitatea, sportivitatea si senzatile pe care ti le ofera pe serpentine. Desigur spatiul si calitatea materialelor este si ea importanta. Cu faptu ca 6 isi va reinoii caroseria la anu cred ca ai mare dreptate ca se va deprecia si nu va mai avea acelasi farmec. Piele pe bord la 4 eu nu am vazut decat la un coleg pe forum, cred ca sunt f putine iar eu caut o masina de 1 an vechime (10-15K km), una noua nejustificand pretul cu 25% mai scump. Benzinaru nu are cuplu si consumu unui diesel, fac f multi km si prefer motoarele mari D.-1 points
-
-1 points
-
https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-525-ID7GjBKF.html#9310236ce9 Verifica si asta. E a unei cunostiinte . Masina este super Ok . A luat o masina pentru el si inca una . Din pacate nu a reusit sa o dea inca .-1 points
-
Va duceti mereu prea departe pe subiecte de genu. Cine a spus ca se duce omu asta cu masina pe circuit? Sportivitate inseamna si cat de repede face 0-100 pentru o depasire sau pentru acceleratii scurte pentru ca pur si simplu iti place sau esti pe autostrada, de unde pana unde sportivitate este doar pe circuit? Cati dintre voi va duceti masinile pe circuit? Aici chiar nu am inteles. Nu cred ca se pune problema de spotrivitate la un 35d/40d, mai ales cu echipare sport pe suspensie, cutia face fata si schimba exceptional. Intr-un cuvant, din punctul meu de vedere chiar este o masina sportiva, nu confundati termenul de sportivitate cu ceva gandit si pregatit pentru circuit sau vreun supercar.-1 points
-
Sa va spun si eu parerea mea in legătura cu Service Scream (Tezparii) - Părerea mea este ca au mai multă reclama decât ar trebui, sunt un service mediocru, atât . Acum sa va spun si experienta mea directa cu ei - Am fost la ei pentru o curătare de admisie si schimb de clapete , la modelul meu N47 184hp se schimba capetele foarte simplu. După reclama lor pe Fbook in care am văzut ca , curată asa cum trebuie o admisie , m-au convins sa mă duc si eu la ei , pretul fiind de 350 lei manopera si 200 lei clapetele . Toate bune si frumoase pana in momentul când a început mesterul ăla pe care l-am nimerit eu ( un Mos) sa curete admisie. Va pot spune ca o curată la misto , dădea cu apa pe ea la suprafata, in interior deloc , normal ca m-am enervat când am văzut ca el vrea sa o monteze cu jegul ăla înmuiat doar, necurătat, nimic. I-am zis să-mi spele cum trebuie admisie ca pe dinafara o puteam sterge si eu cu o cârpa acasă in fata blocului . Mosul sa cam ofticat si in scârbă se făcea ca o curată si in interior , am ales sa plec de acolo doar ca sa nu ii car câtiva pumni in dinti . Va spun din tot sufletul , dacă ajungeti la ei, feriti-vă de mosul ăla, dacă nimeriti la el ... mai bine plecati . Nu stia retardatul nici sa o monteze la loc, a venit un băiat care avea treaba la un schimb de distributie si l-a ajutat , i-a arătat cum trebuie sa o pună . I-am zis lui Sorin despre lucrul asta si el mi-a zis ca va găsi o zi in care sa mă întorc si sa o curete cum trebuie , dar asta nu s-a mai întâmplat . In alta zi am vrut sa fac revizia, ulei si filtre , oferta fiind ca pret pentru filtre OEM , însă ei folosesc MAN, si asta m-a deranjat încât am renuntat la colaborarea cu ei definitiv. Distributia am ales sa o schimb la alt service unde m-a costat 3250 lei cu tot cu ulei si filtru , plus ca schimba si lantul pompei de ulei, piesa pe care cei de la Service Scream (Tezparii) cer bani in plus . Important, operatiile de service făcute la Service Scream (Tezparii) nu apar in istoric !!!-1 points
-
@ckh voiam sa accentuez ca daca vrea sportivitate sa ia benzina, n-am zis ca nu e fun to drive 3.5d/4.0d, dar nu e ca benzina, oricat cuplu ar avea. Spun asta pentru ca am condus si v8 4.2l benzina si 640d, ce e drept v8-ul era de la concurenta, audi, si nu se compara de niciun fel la sportivitate cu ce ofera diesel. Oarecum regret ca nu am luat benzina pe e90, chiar daca ma incanta cuplu si reprizele bune pe acceleratie la diesel. Si tocmai d'asta ii spun, sa nu renunte la benzina pentru 3-4l/100km in plus, fata de diesel. Nu e ceva de speriat la 20k km pe an. @royalul, e90 ce are? De ce nu ar impresiona la ~300 cai si 620nm?-1 points
-
neo_anderson de pe forum, un om care stie ce vorbeste si ce face a spus ca acest program este o prostie (desi eu l-am folosit in continuare cand am vrut sa fac ceva mai lejer), poate sa-ti strice module ca si FRM-ul acest Carly, insa aceste probleme le-am auzit cel mai des pe F-uri decat pe E-uri.-1 points
-
Foloseste ulei BMW si nu ai stres. Va faceti prea multe probleme, ideea e S fie schimbat la 15K. in rest nimic special.-1 points
-
-1 points
-
-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00